zacinać papier

Znaleziono około 1489 wyników dla: zacinać papier
  • HP 4000 zacina papier kredowy przy zwykłym nie zacina

    W końcu drukarka całkowicie odmówiła współpracy z jakimkolwiek papierem. Pomogła wymiana utrwalacza - teraz bez problemu drukuje na każdym papierze, na każdej posiadanej przeze mnie kredzie - nie wybrzydza. Zastanawiam sie tylko, czy dałoby rade jakoś ten utrwalacz naprawić, aby był sprawny - folia jest...

    Drukarki, ksero Początkujący Pawel1812   20 Paź 2009 19:31 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3998
  • Samsung CLX-3185FW - zacina papier gdy pojemnik na papier jest pełny

    Problem gdy wsadzi się komplet kartek do pojemnika na papier to często/gęsto przy wydruku ów papier się zatnie. Gdy wsadza się tylko kilkanaście kartek - nie ma tego problemu. Znalazłem w sieci: "Thank you for purchasing the Samsung CLX-3185 printer. We apologize for the paper jams you have...

    Drukarki, ksero Początkujący endriuf   03 Sty 2016 19:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 819
  • Brother T500W - Zacina papier photo. Który papier photo wybrać?

    Zdjęcia drukuje tylko w wysokiej jakości. Brother T500W po prostu nie radzi sobie z niektórymi papierami fotograficznymi.

    Drukarki, ksero Początkujący ..::Radex::..   30 Mar 2016 21:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1437
  • hp DeskJet 895 zacina papier w trybie econofast

    Witam ! Drukarka HP DJ 895Cxi w trybie EconoFast nie pobiera poprawnie papieru :zacina się po częściowym pobraniu kartki i zgłasza nieznany błąd w pozostałych trybach - Normal i Best pracuje normalnie . Może ktoś przerabiał ten problem ?? DZIĘKI ZA INFO

    Drukarki, ksero Profesjonalne pawelzet   06 Sie 2004 22:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1740
  • Canon NP 6216 -zacina papier pod bębnem

    Maszyna ma przejechane 620 tys. kopii i zacina papier. Robi to przy kopiowaniu serii na 5 - 15 kartce, kartka staje 3-4 cm za rolkami synchronizującymi pod bębnem. Dzieje się tak w trakcie kopiowania - zapala zakleszczenie. Czasem jak ma "dzień" zrobi nawet 30-50 kopii dobrze. Zakleszcza zarówno A3 jak...

    Drukarki, ksero Profesjonalne uaz   03 Wrz 2003 11:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1907
  • Panasonic KX-FL503 Zacina Papier

    Witam. Trafiło mi sie taki urządzonko-nie pierwszy raz zresztą...Ale to szczególnie uciążliwe:-) Zacina papier poierany do druku....Zaraz za pierwszymi rolkami i czzujnikami.Mniej wiecej na wysokosci bębna...Podstawiałem nowy bęben oraz czysciłem gumy płynem z arbiko...Co to może być????

    Drukarki, ksero Profesjonalne szczoten   20 Sie 2004 13:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 888
  • Fax Panasonic KX-FL503 Zacina papier

    właśnie walczyłem z takim padalcem... i wywalczyłem... tuż "za" rolką transferową ( na pokrywie górnej) jest listwa która prowadzi (?) papier... była krzywo przyklejona ( taka prawie przeźroczysta) po prawej stronie odległość od wałka transferowego była inna niż po lewej... zacinał tak że nie wprowadzał...

    Telefony Stacjonarne Serwis majstercichy   23 Paź 2004 10:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1768
  • hplj1100 zacina papier przy samym wyjsciu

    Chodzi o to że dzięki temu będzie dostawała wcześniej sygnał o końcu papieru i się nie zablokuje w związku z tym.. temat zamykam bo był niejednokrotnie wałkowany

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   18 Lut 2005 22:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1433
  • lexmark t620 zacina papier czasami

    ale ja drukowalem tylko z drukarki, z menu i tylko z jednej pozycji testow wychodzi ok a z pozostalych zacina i to mnie dziwi

    Drukarki, ksero Profesjonalne pcnet   15 Mar 2005 19:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1406
  • Panasonic KX-F750 - zacina papier

    Odkrecilem dolna pokrywe i ... wyglada na to ze ten fax pracowal na saharze.. ;) - pelno piasku i jakiegos syfu poprzyklejanego na zebatkach. Od tego piasku niestety niektore zeby sa wyszczerbione, wygniecione takze najlepsza bylaby ich wymiana... Nasmarowalem troszke gilotyne i wszystko ladnie wyczyscilem. Papier...

    Telefony Stacjonarne Serwis walkie   26 Mar 2005 08:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1859
  • MINOLTA EP 1050 zacina papier

    Wreszcie znalazłem czas by się zając tą EP 1050. Potwierdziły się podpowiedzi Kolegów: MINOLTA i Waldek_j. To były wina sprzęgieł. Po ich rozebraniu okazało się że były przez poprzednika „zalane w trupa” i jeszcze tuleje potraktował grubym papierem ściernym, co po rozgrzaniu maszyny podczas...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gregnik   14 Kwi 2005 14:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2025
  • HP LaserJet 2200dn zacinanie papieru

    Witam HP 2200 zacina kartki najczesciej wypisywane błędy w dzienniku stanu to 50013, 50005 i sporadycznie 30017. W drukarce były wymienione rolki pobierajace i separatory, kartki zacinaja sie w róznych miejscach. Co oznacza błąd 50013? drukarka ma wydrukowane 322000 stron duplex 130000. Z góry dziekuję...

    Drukarki, ksero Profesjonalne a_pawel   15 Cze 2005 18:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3822
  • HP laserjet 2200D zacina papier-ostatnia strona

    Drukarka jak w temacie zacina papier. Zawsze ostatnią stronę i w tym samym miejscu, 2/3 wychodzi. wymieniłem grzałkę, formater, flagę pod rejestracją i ciągle zacina ale dopiero jak się nagrzeje po ok 5 minutach. Jeśli wyłącze drukarkę na 15 min, po włączeniu drukuje OK ale zaraz potem (ok5min) dalej...

    Drukarki, ksero Profesjonalne fuser   27 Lip 2005 10:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1137
  • Sharp JX-9460 toner low setting?Zacinanie papieru.

    Wydruki nie najgorsze - czyste bez smug lini kropek itp, ew. pod swiatlo widac nie za mocne zaczernienie, ale przy druku na zwyklych kartkach papieru nie ma to znaczenia... Toner widzialem 315gram za 120zl martwi mnie jednak developer bo za 200gram trzeba dac 150zl (a wydaje mi sie ze tyle to ma moze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Calineczka*   12 Lis 2005 20:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1485
  • Panasonic Workio 1510 zacina papier

    Pierwszy mój post więc witam wszystkich. Problem jest następujący. W.w. drukarka zacina papier (najczęściej po 3-6 stronach) ale tylko podczas wydruku z komputera. Problemu nie ma przy kserowaniu. Przy zacięciu papieru wyskakuje błąd J41. Drukarka była podłączana do różnych komputerów bezpośrednio...

    Drukarki, ksero Profesjonalne tepe   02 Lis 2005 14:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1236
  • HP Laser Jet 5P - zacina papier

    Nie napisałem żeby do czyszczenia rolki w szufladzie rozbierac drukarkę , tylko do jej wymiany i nie opisałem operacji czyszczenia bo to chyba jest dość proste/ oszukiwanie czujnika stosuje sie w wszystkich drukarkach przy konserwacji/ Separator ze skóry/ircha derma, nie wiem dokłdnie jest w szufladzie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne laserjack   08 Gru 2005 10:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2918
  • ricoh 4727 zacina papier

    witam! mam problem z tą kopiarką. mianowicie wygląda to w ten sposób ze, kopiuje tylko pojedynczo gdy damy wiecej niz 1 kopie np 2 1 kartka przejdzie a 2 kartka zaraz jak wejdzie do utrwalania to wywala zaciecie, ale tylko na A4 bo na A4R bez problemu.

    Drukarki, ksero Profesjonalne buli -konrad   08 Gru 2005 20:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 600
  • hp 5652 zacina papier !!!

    Dziękuje Wam za okazaną troskę i zainteresowanie!! Sytuacja wygląda następująco: po wyjęciu głowicy czarnego karetka kilka razy wjeżdza i wyjeżdża do stacji serwisowej i óżniej zatrzymuje się wpozycji "zmiany tuszy", natomiast po wyjęciu koloru grzeje na przeciwną stronę do stacji i zapala kontrolkę...

    Drukarki, ksero Profesjonalne -kosek-   31 Gru 2005 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2178
  • Brother HL-820 - zacina papier, moze cos jeszcze

    jak w temacie - kartka wchodzi do środka, przelatuje przez beben, wchodzi do tego goroacego :P (nie wiem jak sie to fachowi nazywa) wejdzie na jakieś 2 moze 3 cm i staje :( migaja diody i musze reczne wyciagac kartke :( ogolnie dotalem ja za darmo - miala drukowac tylko robila kreske gdzies u rogu kartki...

    Początkujący Serwisanci faza   08 Sie 2006 23:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1140
  • HP laserjet 1100 - zacina papier

    Mam taką drukarkę którą zacina papier przy wyjściu jednak nie jest to kwestia 2 centymetrów tylko ok.10 cm. Papieru nie da się wyciągnąć bez otwarcia pokrywy. Poza tym po wyciągnięciu papieru miga ciągle trzecia dioda co oznacza zacięcie papieru w środku. Na to pomaga "ręczne" pchnięcie czujnika papieru...

    Drukarki, ksero Profesjonalne bary77   16 Lut 2006 19:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4545
  • Ricoh Aficio 350 zacina papier tylko z podajnika ręcznego

    Kiedyś regenerowałem tą maszynkę i rozbierałem transport pionowy papieru. Miałem ten sam problem z ręcznym. Okazało się, że zamieniłem parę sprężyn dociskających rolki w transporcie pionowym w platykowej obudowie do której przylega cały moduł podajnika ręcznego. Wstawiłem tam sprężyny od rolek transportu...

    Drukarki, ksero Profesjonalne datatomek   10 Mar 2006 01:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1380
  • Canon np 1215 zacina papier

    Witam mam taki problem z canonem np 1215 mianowicie zacina papier na samym wyjsciu tzn wszystko idzie fajnie do momentu gdy kartka wychdzi przez ostatnie rolki które utrwalają toner i zamiast zejsc z wałka to sie robi z niej harmonijka. wymieniłem zabki (sciągacze) i dalej nic. co moze być przyczyną?? Pomocy

    Początkujący Serwisanci hefid   24 Mar 2006 22:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 875
  • Canon GP 335 zacina papier

    Witam Mam, Canona GP 335 który zacina mi papier zaraz po wyjściu z kasety. Zarówno A4 jak i A3. Papier dochodzi do wałka rejestrującego i staje, kartka zawija się w "S". Wymieniałem sprzęgło FH7-5770-000, ale to nic nie pomogło. Rolki pobierające z kasety są nowe. Nie wiem, co jest grane. Z kodów serwisowych,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne biurotechnika   09 Cze 2006 07:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1233
  • HP 2200DN - zacina papier

    Zobacz na wyjętym piecu czy podana kartka jest przewijana , po prostu ręcznie pokręć czy ciągnie papier .

    Drukarki, ksero Profesjonalne buli -konrad   04 Lip 2006 19:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1570
  • Panasonic Workio 1510 zacina papier

    Zacina w piecu z dolnej szuflady, obraz jest przesunięty jakby kartka za późno startowała ,z bocznego jest ok.Rolki są wymienione na nowe.

    Drukarki, ksero Profesjonalne horse667   12 Wrz 2006 07:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1005
  • Kyocera Mita FS 9100 DN zacina papier przy wyjściu

    Maszyna od rana się testuje. Zero zacięć :) Przyczyną było najprawdopodobniej to co sugerował tomek1970 czyli złe ułożenie papieru w kasecie A4. Temat zamknięty, wielkie dzięki za komentarze.

    Drukarki, ksero Profesjonalne Biurotechadam   26 Wrz 2006 10:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2065
  • Ksero Cnon 6317 zacina papier

    ok sprawdę przy okazji te spreżyny, najgorzej jak kopiarke obsługuje kilkadziesiat osób, duzo winy ma czasami klient, mówi ze mu papier zacina, okazuje się że papier niedokładnie włozony do kasety.

    Drukarki, ksero Profesjonalne sebagut   24 Lis 2006 18:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1039
  • Sharp AR 5015 - gniecie i zacina papier.

    Jak w temacie, często gniecie i zacina papier przy utrwalaczu. Zastanawiam się czy jest to wina odrywaczy czy może papier klei się do wałka utrwalającego i wtedy się zacina. Proszę o pomoc. PS Czy wiecie gdzie można kupić takie odrywacze, albo jaki jest ich part number? zrób pare kopii wczesniej...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mosquito   13 Sty 2007 08:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1335
  • sharp SF-2114 - zacina papier podczas kopiowania z szuflady

    to jest rolka registracji. A problemem będzie prawdopodobnie sprzęgiełko jednokierunkowe w rolce podającej z kasety. Od tego radzę zacząć. Przeczyścić denaturatem i szmatką, mozna delikatnie przeczyścić papierem ściernym jakims drobnym oczywiście wałek- miejsce gdzie to sprzęgiełko chodzi. Oczywiście...

    Drukarki, ksero Profesjonalne matt26   17 Sty 2007 13:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1742
  • Drukarka Oki 3321 zacina papier.

    Panowie dzięki wielkie, drukareczka chodzi. Nie wiem czy mieliście takie przypadek, szczerze wątpię. Drukarka stoi u pracownika, nigdy nie byłem przy tym jak się zacięła zawsze widziałem już po zacięciu. Co było? Pani unowocześniła podajnik mianowicie wkładała 30 cm linijkę między plastykową osłonkę...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Jasiek690   22 Sty 2007 14:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5388
  • dell 1600n zacinanie papieru na wyjściu

    witam, drukował sobie dell 1600n aż tu nagle każda zadrukowana kartka zacina się na wyjściu, resetowane ustawienia drukarki, wgrywany ponownie bios, cała kartka poprawnie wydrukowana, na ostatnich 2-3 cm drukarka zatrzymuje się, pojawia się komunikat o zacięciu na wyjściu, otwarcie i domknięcie przednich...

    Drukarki, ksero Profesjonalne miron2   25 Mar 2007 22:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1725
  • Ricoh Aficio 450 zacina papier

    Witam W Ricoh Aficio 450 staje papier przed finisherem zamiast wyzucac normalnie ,nawet przy wyłaczonym finisherze idzie do niego popier i sie zatrzymuje !ale jak sie go właczy to normalnie do finishera wyrzuca a normalnie nie idze! Też pojawiło sie wyswiaetlanie zaciecie papieru w punkcie C i...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kubuś1   07 Kwi 2007 18:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1631
  • HP LJ 1320 - zacina papier i piszczy

    No sprawa rozwiązana, walnięty był zespół dwóch zębatek w głównym zespole napędowym. Zębatka która się popsuła przenosi moment obrotowy na rolkę rejestracji. Podejrzewam, że ktoś na siłę wyciągał zacięty papier i rozwalił ten element.

    Drukarki, ksero Profesjonalne pjprezes   10 Kwi 2007 15:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2109
  • epson aculaser C4100 zacina papier

    Co może być przyczyną zacinania papieru w miejscu styku kartki z bębnem, gdzie góra kartki dotyka okolic pasa transmisyjnego? co więcej gdy drukarce zachce się zaciąć kartkę "wyje"... cd: Doszedłem do tego, że zacina się przy wejściu do pieca... Jakieś rady?

    Drukarki, ksero Profesjonalne kosmita   16 Kwi 2007 20:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1039
  • HP LJ 6L po ok 20 kartkach zacina papier

    Kupiłem z firmy starą 6L, zregenerowałem toner ale niestety drukarka po większej ilości wydruków zaczyna zacinać papier. Taka kartka po wyciągnięciu jest w 20% zadrukowana bez marginesu. Zapewne taki temat powtarzał się wiele razy ale wyszukiwarka nie działa więc bardzo proszę osoby z doświadczeniem...

    Początkujący Serwisanci kosmita   18 Kwi 2007 18:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 776
  • Minolta EP 2030 zacina papier

    Sprawdz wszystkie czujniki przejścia papieru lubią sie psuć zwłaszcza w tego typu maszynach. Jeśli staje przed bębnem może sam bęben zacinać Pozdro

    Drukarki, ksero Profesjonalne kamailro   19 Kwi 2007 12:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1452
  • Canon GP 55 II zacina papier

    Witam ! m am problem z canon GP 55 II , poniewaz zatrzymuje sie papier przez na rolkach przed wywoływaczka obojetnie czy podam z szuflady czy z podajnika bocznego, wczesniej było ok i znowu ten problem z gory dziekuje i pozdrawiam Z jakiej litery zaczynamy nowe zdanie? Znaki diakrytyczne! Spacje! ...

    Początkujący Serwisanci _PREDATOR_   15 Maj 2007 17:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 699
  • Drukarka hp lj2200 - zacina papier

    Witam maszynka jak w temacie ,drukarka zacinała papier z dolnej kasety, po wymianie rolki i retardu , zrobieniu konserwacji raz zrobi nawet 20 szt. a drugim razem zacina już na drugiej lub kolejnej kartce.co jeszcze mogę sprawdzić? edit z tacy ręcznej pobiera dobrze ,papier z tacy dolnej zacina...

    Drukarki, ksero Profesjonalne anty35   28 Maj 2007 09:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1203
  • HP 1010 - Zacina Papier...

    Papier zatrzumuje sie w miejscu ktorym opisalem, zawsze w tym samym miejscu. Jesli puszcze z 10 autotestow pojedynczych w drukarce, wydrukuje 10 kartek poprawnie i nic sie nie zacina. A jak puszcze wiecej kartek z kompa to zawsze, ale to zawsze przy 3 kartce sie zacina.

    Drukarki, ksero Profesjonalne pgrom   31 Maj 2007 06:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2476
  • sharp sf-2540, zacina papier

    kopia wychodzi ok, przebicia nie ma, też tak myślałem ale podmieniałem elektrody dla pewności i nic, poprostu zauważyłem jak maszyna jest po dłuższym spoczynku kilkanaście kopii przejdzie bez zacięcia, ale później zaczyna zacinać

    Drukarki, ksero Profesjonalne horse667   31 Maj 2007 21:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 753
  • HP LaserJet 4100 zacina papier - błąd 13.5

    Pamiętaj, że napęd pieca daje rolka dociskowa, obracająca folię znajdującą się na grzałce - może się nie obraca, poza tym, czy folia w piecu jest cała? jeżeli nie, to może nie wciągać kartki. Folia cała na 100% bo po wyjęciu fusera można ręcznie pokręcić i wszystko się prawidłowo obraca, aczkolwiek...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gandalf.s   23 Cze 2007 08:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3210
  • Minolta ep4300-zacina papier

    Witam kopiarka jak w temacie -pobiera papier z tacy 1 lub ręcznej ale zaraz zacina przed rolką pod klapką metalową.

    Drukarki, ksero Profesjonalne copyman   05 Lip 2007 14:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 773
  • HP5 zacina papier z podajnika nr 1

    A kto do drukarki laserowej zakłada papier kredowy !!!! Papier kserograficzny jest wyprodukowany pod urządzenia kserograficze i drukarki laserowe w/g zaleceń tychże producentów. Musi mieć odpowiednią wilgotność, wiotkość, elastyczność,porowatość i wiele wiele innych parametrów. Papier kredowy lu inny...

    Drukarki, ksero Profesjonalne birut   02 Sie 2007 14:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1669
  • 3 in 1 Lexmark zacina papier

    Witam mam problem z urządzeniem wielofunkcyjnym lexmark 2300 a mianowicie głowny silniczek w srodku przesuwający papier do pieca chodzi w zła strone nie chce go wciągac i gnie papier

    Drukarki, ksero Profesjonalne leszekt89   04 Sie 2007 15:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 987
  • HP LJ 4000 TN zacina papier na samym wyjściu.

    Witam Problem rowiązałem. Tzn: Odpowiedzi okazały się pomocne. Drukarka była widocznie konserwowana i ktoś ze złożył. Oczywiście przyczyna w fuserze. Pop praej stronie (patrząc od tyłu drukarki - tak jak się wykręca fuser), jast taka chorągiewka (czujnik papieru chyba), nie mogłem jej unieść...

    Drukarki, ksero Profesjonalne mariuszg   05 Wrz 2007 22:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1844
  • hp 1315 podczas kopiowania zacina papier

    Witam! mam problem z tą drukarką, chodzi o to że podczas kopiowania zacina papier i wyskakuje error.. A drukuje normalnie! Co to może być?? Jak ja można z kalibrować??

    Drukarki, ksero Profesjonalne Bart_71   17 Lis 2007 11:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 747
  • Canon NP 1020 - zacina papier

    Dziękuje za porady. Przepraszam za mój nieprofesjonalny język. Pisząc wałki miałem na myśli rolki poboru papieru. Po przeczyszczeniu problem z zacinającym papierem się skończył. Natomiast mam dużo większy problem: każda kopia jest inaczej kopiowana, ksero ucina kopie na początku biegu. Każda...

    Drukarki, ksero Profesjonalne dingo2406   10 Lis 2010 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1721
  • Sharp 2118 Zacina papier z dolnego podajnika.

    Generalnie model, z dosyć dużą wadą mechanizmu pobierania papieru, zresztą jak pokrewne modele 2116, 2216. Przede wszystkim należy wyczyścić rolki pobierające (bez demontarzu, dosyć trudne). Oczywiście skontrolować ich stan, szczególnie tej drugiej górnej (w każdym module). Jeżeli jest gładka, to tylko...

    Drukarki, ksero Profesjonalne horse667   26 Lis 2007 23:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1161
  • KXFL 503 zacina papier, wcześniej chciał nowe bębny.

    Witam! Zaczęło się od tego, że przestał widzieć nowe bębny jako nowe i ciągle żądał wymiany. Może to bębny, a może i nie. Podczas włączenia po wymianie bębna, chwilę kręcił a później wydawał odgłos jak elektromagnes / jakby coś stanęło / i żądał nowego bębna. Teraz dzieje się tak, że przy próbie...

    Telefony Stacjonarne Serwis W.P.   12 Gru 2007 22:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 714
  • Panasonic Fp7713 zacina papier.

    Jedną zgłównych przyczyn może byc wilgotny papier lub uszkodzony czujnik lub wymiana obudowy czujnika. Jeśli natomiast papier sie zacina w środku proponuje wymienić transfer ( separująca elektroda jest od banii)

    Drukarki, ksero Profesjonalne Pjanamałpa   06 Sty 2008 18:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 942
  • Brother HL-2030 - zacina papier

    Witam, Mam problem za drukarka Brother HL-2030 Podczas wydruku zostaje papier jak tylko na ok 2cm wyjdzie z pieca. Sprawdzalem całąd droge papieru i jest czysta. Czujniki odbijaja prawidłowo. Dokladnie mówiąc znalazłem tylko 2 czujniki jeden przy wyjściu papiera z podajnika a drugi po wyjściu z pieca....

    Drukarki, ksero Profesjonalne gandalf.s   21 Sty 2008 19:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4204
  • HP 1020 pobiera i zacina papier po regeneracji tonera

    Otóż problem jest następujący: Rozebrałem kasete wyczyściłem napełniłem proszkiem złożyłem, włożyłem do drukarki i póbuję drukować ale drukarka zacina papier około 1/3. Czy coś nie tak złożyłem? Czy to może być wina rolki dociskającej w kasecie? Na innym tonerze (nowym) nie ma żadnego problemu.

    Drukarki, ksero Profesjonalne blackadamo   07 Lut 2008 21:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2882
  • Drukarka Brother HL 7050 zacina papier pod zesp. bębna

    Witam!!! \Drukarka jak w temacie zacina papier pod zesp. bębna nie dochodźąc do utrwalania. Wykonałem konserwacje, sprawdziłem sprzęgła i problem pozostał. Czekam na pomoc. Chciałem dodać, że kartka która jest zacieta nie posiada zadruku, to znaczy jest biała, .Mimo że częściowo mineła bęben.

    Drukarki, ksero Profesjonalne kamil_84   18 Lip 2013 08:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2409
  • Kyocera fs 1800-zacina papier

    Witam! Tak jak Panowie przypuszczali koła zębate napędu tonera były zabrudzone i zablokowane. Przeczyszczenie pomogło, ale nie na długo. Po włączeniu, drukarka uzupełniła toner,ale tak, że znalazł się aż w pojemniku na papier. Nieświadomy tego próbowałem wydrukować stronę testową, ale kartka cała posypana...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gruby181   18 Kwi 2008 22:42 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2434
  • Develop 1300 zacina papier, kod C00 + inicjalizacja develope

    Kopiarka jak w temacie: dostałem do naprawy kopiarke, która podobno zużywa dużą ilość toneru(opis usterki-Zużywa bardzo szybko toner, żle się zakłada nowy pojemnik z tonerem). Zainstalowałe poprawnie toner i uruchomiłem, niby wszystko o.k., wciskam start pobiera kartkę i wyskakuje błąd C00. Co oznacza...

    Drukarki, ksero Profesjonalne leeart   06 Maj 2008 10:19 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2146
  • HP LJ 4m+ klekotanie i zacinanie papieru

    Wyjmij z tyłu fuzer/dwie śrubki/ i sprawdz dokładnie kólka napedzające, takie mosiężne. Gdzie zacina papier, pewnie pod tylą klapą, trzeba dokładnie wyczyścić plastykowe rolki ciagnące.

    Drukarki, ksero Profesjonalne laserjack   16 Maj 2008 17:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • FS-1800 Zacina papier, przesunięty wydruk

    A więc tak porozkręcałem, dotarłem do sprzęgiełek poczyściłem zębatki. Spężynki były trochę przyrdzewiałe, lekko je przesmarowałem. Udało mi się nawet to wszystko spowrotem poskładać. Drukuje jakby trochę lepiej zacięcia papieru rzadziej się zdażają. Jak drukuję pojedyńcze kartki to prawie nigdy nie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne anabst   02 Cze 2008 10:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1792
  • Drukarka Hp 1315 - zacina papier

    a w którym miejscu znajduje się te sprzęgło które wyłącza pobór papieru? proszę o dokładnie podanie miejsca?

    Drukarki, ksero Początkujący marek_1980   25 Cze 2008 10:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3006
  • Kyocera FS 9100DN zacina papier w wyjsciu

    Odkopałem ten temat, bo miałem podobną usterkę. Temat stary ale myślę, że warto dopisać tutaj moje zmagania. Zacznę od początku, mianowicie miałem na serwisie ostatnio dwie takie drukarki, obie miały tą samą usterkę, papier zacinał się na wyjściu po około 200-250-tej kartce. W jednej z drukarek...

    Drukarki, ksero Profesjonalne icserwis   10 Lip 2008 17:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2505
  • Canon NP6050 zacinanie papieru, dupleks

    Na tym deflektorze (ząbku )wyrabia się nacięcie poprzez ciagłe uderzanie papieru w jedno miejsce, pod palcem powinno być wyczuwalne Wypoleruj drobnym papierem ściernym i po sprawie

    Drukarki, ksero Początkujący bawi   18 Lip 2008 05:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1263
  • HP LJ 4250 zacina papier błąd 13.05.00

    Witam Mam drukarkę ho lj 4250 która zacina papier. Pojawia się komunikat o zacięciu w tylnej części i błąd 13.05.00 Wygląda to na tyle dziwnie, że piec obraca się normalnie i gdy podana jest do niego kartka gwałtownie zwalnia tak jakby nie miał siły jej przepchnąć. Sprawdzałem tulejki pod wałkiem...

    Drukarki, ksero Profesjonalne fuser   11 Wrz 2008 19:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2364
  • KSERO SHARP SF-2218 zacina papier

    ........ a o tym zacinajacym sie papierze to wyczytalem, tutaj na forum... Wiesz, tu ludzie różne rzeczy piszą. Dośc często nie mając pojecia o tym o czym pisza. Miałem kilkadziesiat tych maszyn i w zadnej nie zacinało. Pomijam moment na jesieni i na wiosne, jak był "mokry" papier. Drugiej strony...

    Drukarki, ksero Profesjonalne SławekSS   19 Wrz 2008 21:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1577
  • Toshiba 1710, zacinanie papieru

    Witam, Papier od czasu do czasu zacina się tuż przed piecem. Usterka pojawia się niesystematycznie... tj można zrobić np. 200 kopi i jest ok ale można też zaciąć się 20 razy pod rząd. Korzystając z podajnika bocznego, również tak samo. Pasy wydają się dobre. Kod błędu - E1.

    Drukarki, ksero Początkujący Tomek H   03 Lis 2008 10:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1193
  • CANON MP 220 zacinanie papieru

    Dzięki za pomoc. Faktycznie coś wpadło do podajnika papieru. Na szczęście obeszło się bez rozkręcania. :)

    Drukarki, ksero Początkujący anjap   18 Lis 2008 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2293
  • 4100 zacina papier i wywala bład 13,6

    Nie obraca się folia w fuserze i dlatego ci zacina. Jeżeli folia nie jest zużyta to posmaruj grzałkę i powinno być ok.

    Drukarki, ksero Początkujący servicemen   23 Sty 2009 19:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 805
  • Nashuatec 4525 zacina papier.

    Jednak zabrudzony czujnik ale klientka tak zamieszała z formatami papieru , że maszyna całkowicie przestała działać. Cefram dzięki za sugestie zmian w formatach, też się przydały.

    Drukarki, ksero Profesjonalne wieslaw1967_40   26 Sty 2009 19:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 703
  • LJ 4100 często zacina papier

    z praktyki wiem iż porządna konserwacja zwymianą rolek rozwiązuje takie problemy , jeżeli zacina w duplexie to trzeba go rozebrac i pożądnie wyczyści rolki

    Drukarki, ksero Początkujący worysiek   16 Mar 2009 14:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1455
  • Samsung ML 2010 zacina papier

    Witam! Może miał ktos taki problem : drukarka zacina papier zaraz po pobraniu go z podajnika.Papier zatrzymuje sie zaraz pod transferem przy wejsciu do tenera. Z tego co domniewam pickup roller ( rolka pobierajaca powinna 2 razy zakrecić , a kreci raz) moze tulezy przyczyna.Nadmienie ze drukarka...

    Drukarki, ksero Początkujący mayekk   29 Sie 2012 20:47 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7856
  • HP 1100 - zacina papier przy samym koncu

    Ja to robię tak; 1. Wyjmuję toner 2. Mam taki pędzel długi (zdaje się do malowania grzejników) i "czochram" wszystkie zakamarki drukarki. Odkurzacz też jest potrzebny do wciągania powstającego pyłu. Czasem trzeba drukarkę odwrócić na bok, do góry nogami i potrząsać. 3. Do wydmuchiwania używam gruszki...

    Drukarki, ksero Początkujący krzysiekimp   22 Kwi 2009 20:30 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4407
  • HP f2180 zacina papier w połowie drukowania.

    Witam, posiadam w/w urządzenie wielofunkcyjne. Służy głównie do drukowania zdjęć. Do tego celu używam dedykowanego papieru fotograficznego HP. Problem jest następujący - w połowie druku na chwilę przestaje pracować i wypluwa pół czystej kartki z monitem, że zaciął się papier w drukarce. Dzieje się to...

    Drukarki, ksero Początkujący Tomek331   22 Kwi 2009 09:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1373
  • Zacina papieru w Panasonic Dp6020

    Witam Od niedawna maszyna zaczęła mi zaginać strony tak jak to jest na zdjęciu. czasami kartka się zacina tak jak to jest na zdjęciu (to jest przed utrwaleniem). Może ktoś ma pomysł jak to naprawić. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam

    Drukarki, ksero Początkujący serwek   13 Cze 2009 22:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 657
  • HP LaserJet 1100 - gniecie i zacina papier

    Otwierasz pokrywę, wyjmujesz poprzeczny wałek ciągnący, zapinka wałka jest z prawej strony, odkręcasz dwie śruby mocujące pokrywę pieca, przesuwasz pokrywę lekko w prawo i ją wyjmujesz, wtedy możesz dokładnie obejrzeć cały piec. Może masz kawałek papieru w piecu lub uszkodzeniu uległa folia teflonowa...

    Drukarki, ksero Początkujący print   16 Cze 2009 20:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3059
  • Panasonic KX-P7100 zacina papier

    Oczywiście jak radzi Kolega horse667 przedmuchaj transoptory. Ta konstrukcja sprawia, że wydostające się z zespołu drukującego drobinki toneru migrując po wnętrzu (z wielką pomocą wentylatora) osadzają się wszędzie. Także na powierzchni rolek transportujących papier. Dochodzi do poślizgu, arkusz...

    Drukarki, ksero Profesjonalne JurekPa   17 Cze 2009 08:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1032
  • HP 3390 (wielofunkcyjna wersja 1320) zacina papier.

    Witam Was Może któryś z kolegów miał już przygodę z czymś takim. Puszczam kopie w HP 3390 (na kasety 49) i czasami wyjdzie kilkanaście kartek i jest OK a najczęściej jedna kartka wyjdzie prawidłowo albo i to nie tylko od razu zacina w różnych miejscach ale zawsze w utrwalaniu i wyświetla komunikat...

    Drukarki, ksero Początkujący Montrres   20 Sie 2009 07:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2275
  • OKI B4250 zacina papier, czujniki przedmuchane.

    Witam!!! Mam taki problem z drukarką OKi B4250. Zacina papier w piecu, wychodzi tak ok. pół kartki i zacina. Miał ktoś podobny problem. Wszystkie czujniki przedmuchane. Pozdro

    Drukarki, ksero Profesjonalne tomek1970   10 Lip 2009 21:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1646
  • Canon GP 405 - problem z zacinaniem papieru

    zamykam temat. dziękuję za wszystkie podpowiedzi - problem rozwiązany - okazał się banalny - wywinięta plastikowa taśma na drzwiczkach wyjścia papieru. pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc

    Drukarki, ksero Profesjonalne tomek9923   06 Sie 2009 22:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1435
  • Canon PC760 - zacina papier

    Witam serwisantów Canona. Maszyna jak w temacie - trochę stara ale jeszcze mogłaby popracować. Pobiera papier z szuflady lub podajnika, dojeżdża do czujnika przed wywołaniem i zatrzymuje się na czujniku. Czujnik sprawny - podnieniałem z drugiej maszyny. Nie zwalnia elektromagnesu zapadki sprzęgła i...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Janusz D   08 Wrz 2009 08:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1212
  • HP 1100 zacina papier, brak separacji

    hmm powiem tak separator i rolka zamienniki testowana na kilku rodzajach papieru zacięcie objawia się w ten sposób że przy puszczeniu pod rząd 10 kopii przy 4 już papier za nisko spada (od 1 do ost karki papieru w podajniku jest jakiś 1 cm różnicy w poziomie) i przy piątej gdy jeszcze 4 jest w połowie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Masal   07 Wrz 2009 23:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2098
  • MP 2000 - zacinanie papieru, niewłaściwe utrwalanie

    Czasami nawet brudne rolki pobierania powoduja , ze papier sie spoznia albo wogole dziwnie idzie i jest potem juz po sprawie wiec cokolwiek by sie nie dzialo czyscimy rolki . Wazne jest jednak zebys sprawdzil w kodach serwisowych gdzie zacina - wydrukuj raport jak dasz rade Pozdrawiam

    Drukarki, ksero Początkujący serwisant85   15 Wrz 2009 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1944
  • Toshiba E-Studio 230L Zacina Papier

    Witam. Miałem podobny problem, zamień czujnik ten pod podajnikiem ręcznym na czujnik z duplexu (taki sam). Ciężko było namierzyć gdzie siedzi ten czujniczek ale pomogła dokumentacja, jak dobrze pamiętam ściągałem podajnik ręczny. Po zamianie wszystko ok. po dziś dzień. Najlepiej sprawdź po kolei wszystkie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne urke.nachalnik   09 Wrz 2009 18:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2416
  • Samsung SCX-4200 i zacinanie papieru

    Nie jestem specjalistą ale otworzyłem z tyłu tą klapkę o tam papier przechodzi na całej długości a blokuje się na tych ostatnich rolkach gdzie wydrukowana strona zostaje wyrzucona na tackę.

    Drukarki, ksero Początkujący poldruk   20 Wrz 2009 11:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5907
  • OKI C3300 zacinanie papieru na wejściu

    Jestem po raz pierwszy na tym forum jako użytkownik, więc proszę o wyrozumiałość :D. W wyszukiwarce znalazłam tylko jeden wpis dotyczacy tego modelu drukarki, ale dotyczył innego problemu, dlatego pozwalam sobie na ten wpis. Problem dotyczy mojej 2,5-letniej drukarki OKI C3300. Przy próbie wydrukowania...

    Drukarki, ksero Początkujący alfa_2112   28 Paź 2009 20:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1652
  • HP LaserJet 6L zacina papier

    Witam, mam problem z papierem ....wszystko idzie dobrze,do momentu aż nie wcisne opcji drukuj. kartke wciągnie ze 2-3cm i staje....może mi ktoś pomóc???:cry:

    Drukarki, ksero Początkujący poldruk   29 Paź 2009 08:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2041
  • HP 2100 TN zacina papier tylko z drugiego zasobnika

    Separator poboru papieru znajduje się w przedniej części szuflady jak ją otworzysz, rolka poboru jest pod drukarką, trzeba wyjąc szufladę papieru i podnieść drukarkę przodem do góry i wtedy zobaczysz czy jest wytarta /łysa jak opony w samochodzie/, czy ma fakturę na obwodzie. Przyczyną zacięć może być...

    Drukarki, ksero Początkujący Frogfoot   04 Lis 2009 23:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2896
  • epson stylus dx 4000- zacina papier .

    mam problem z urzadzeniem wielounkcyjnym Gdy próbuje coś wydrukować zaczyna pobierać papier i zatrzymuje się w pewntm momencie Wywnioskowałam, że mogą to być rolki Jak je wyczyścić?? Szybko i bez dodatkowych usterek prosze o jakakolwiek pomoc

    Drukarki, ksero Początkujący adamgluszczyk   03 Lis 2009 19:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1686
  • Lexmark E232 zacina papier

    Załaduj papier do podajnika ręcznego, jeśli wydruk się uda to znaczy że drukarka niewłaściwie pobiera papier, a to oznacza że należy wymienić rolkę i separator. Wogóle należało by zacząć od pytania jaki ta drukarka ma przebieg ??

    Drukarki, ksero Początkujący miwi   15 Sty 2010 14:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2811
  • hp laserjet 3330 zacina papier

    Witam Chemiktom napisz jaki komunikat wywala drukarka podczas tego zacięcia, sprawdź czy masz ustawiony dobry rodzaj papieru (A4). Po wydruku przejedź palcem po kartce jak nie rozmaże toneru lub kartka nie jest pomięta- fuser masz sprawny. Zrób kolejny wydruk tym razem z otworzoną klapką z tyłu i patrz...

    Drukarki, ksero Początkujący Daniel__RZE   01 Lut 2010 18:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1627
  • Panasonic kx-mb783 zacina papier

    Mam na warsztacie ww urządzenie i po przeglądnięciu wszystkich czujników na ścieżce papieru mniej więcej raz na osiem kartek zablokuje papier w piecu (kartka wychodzi jakieś 6-8 cm.i wszystko się zatrzymuje).Gdy drukuję dokument wielokartkowy muszę wyjąć kartkę także za tylnymi drzwiami.Dodam jeszcze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne info_serwis   04 Lut 2010 10:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1129
  • Lexmark E330 - zacina papier

    W nawiązaniu do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Z tym lexmarkiem rzeczywiście miałem dość dużo problemów i prawdą jest że tor przebiegu papieru trzeba dokładnie przejrzeć bo lubi sie papier na rolkach zacinać ale nie dodałem w mojej wcześniejsze wypowiedzi że testy wydruku robiłem bezpośrednio z poziomu...

    Drukarki, ksero Początkujący blade1942   19 Lut 2010 18:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6765
  • Mp190 zacina papier, co jest przyczyną ?

    Witam posiadam drukarkę canon mp190 i jak drukuje na papierze 10x15 to przy końcu drukowania przesuwa się papier i jest biała linia co z tym zrobić???.

    Drukarki, ksero Początkujący piotrek147258369   16 Mar 2010 19:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 674
  • Lexmark E232-zacina papier.

    witam a czy górne rolki krecą sie podczas włączania i drukowania czy papier dochodzi do nich czy zostaje w piecu

    Drukarki, ksero Początkujący slajas   25 Mar 2010 22:05 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3455
  • HP 1050C Plus zacina papier dwukolorowy

    Witam. Mój problem polega na tym, że gdy podaję papier dwukolorowy, to ploter zatrzymuje się podczas pobierania arkusza w miejscu gdzie jeden kolor łączy się z drugim. Dzwoniłem do HP i chciałem, żeby przyjechali to zrobić, ale oni twierdzą, że urządzenie jest przystosowane do drukowania na papierze...

    Drukarki, ksero Początkujący andrzejstrzelba   07 Maj 2010 09:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 831
  • HP Photosmart c4180 ciągle zacina papier

    Witam. Zwracam się z problemem odnośnie drukarki HP Photosmart c4180. Problem jaki w niej występuje to ciągłe zacinanie papieru. Gdy włączam drukarkę prosi mnie o wyrównanie, a więc wkładam papier i duszę przycisk ok. Drukarka zaczyna mielić i wciąga papier. W tym momencie pojawia się problem. Drukarka...

    Drukarki, ksero Początkujący japek   10 Maj 2010 12:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1522
  • [b4100] Pasy na wydrukach, zacinanie papieru w podajniku

    dzisiaj rozebrałem jeszcze całą drukarkę... przeczyszczenie rolek dało wymierny efekt jeśli chodzi o zaciąganie papieru - rzadko zdarza się aby nie zaciągnęła papieru... co do rolki nanoszącej - poniżej fotografia (trochę nie ostra - robiona bez flasha z ręki) jak widać ma ona wgłębienia...

    Drukarki, ksero Początkujący mlody_elektronik   12 Maj 2010 14:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3072
  • Canon pc d340 zacina papier

    Witam! Canon jak w temacie zacina mi papier zawsze w tym samym miejscu, jakieś 5cm. po wyjściu krawędzi wiodącej z pieca. Czy ktoś miał już podobny problem...??? :shii: Rolka podajnika papieru wymieniona-jest ok! Dodano po 1 Witam ponownie! Była złamana dzwigienka od czujnika papieru w piecu:) Teraz...

    Drukarki, ksero Początkujący Krikesz   25 Maj 2010 11:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 824
  • Bizhub c203 zacina papier w adf

    dziękuje za pomoc problem rozwiązany czujnik papieru w adf blokował się w pozycji górnej i kopiarka myślała że cały czas ma tam papier

    Drukarki, ksero Początkujący julmar   25 Maj 2010 17:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2140
  • HP LaserJet 1300 zacina papier.

    Witajcie. Problem rozwiązany. Okazało się że środkowy czujnik papieru był cały w tonerze. Czujnik ten jest dobrze schowany pod klapką dlatego pewnie kompresor nie dał rady. Dzięki wszystkim za pomoc, temat uważam za zamknięty. Pozdrowienia SOWA

    Drukarki, ksero Początkujący sowa11   31 Maj 2010 23:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3184
  • HP 2100 zacina papier (gniecie) - co wymienić, przeczyścić ?

    Ma na liczniku ok 18 000 stron. Co do rolek to tak raczej plastik (np. te białe). Ale nie zacina drukarka jak jest płaski papier nie zwinięty na końcach. Niestety wciąż nie potrafię zmniejszyć temp. fusera, by po wyjściu z pieca kartka nie była zwinięta. Wydrukowałem z podajnika 1 ok. 200 stron i...

    Drukarki, ksero Początkujący endriuf   24 Cze 2010 10:41 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4321
  • urządzenie wielofunkcyjne Sharp AM-900 zacina papier

    Witam. Żeby nie zaśmiecać forum podłączam się do tematu. Urządzenie AM-400 (st.l. 37000) podaczas pobierania papieru hałasuje, a konkretnie taca podnosząca papier do rolki. Pobiera bez problemu, tylko ten głośny dźwięk ponoszenia tacy. Nieznam tych urządzeń, rozebrałem i na pierwszy rzut oka nic nie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Artful   19 Lip 2010 10:15 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 4428
  • Ricoh 2018d zacina papier w ARDF.

    Kopiarkę zabrałem na serwis. Jest to MP 2000. Pod kodem 6901 rozpoznaje format 5h, nie wiem jak to inaczej rozszyfrować na zero jedynki. Kod błędu to 211 Original caught at the registration sensor. W trybie serwisowym zacina każdą kartkę. Sory za zamieszanie z modelem maszyny. Który to czujnik od registracji...

    Drukarki, ksero Początkujący wieslaw1967_40   16 Sie 2010 12:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2005