Robiąc pomiar względem siebie czerwony+ czarny wychodzi 15v. To niech cię nie interesuje. Czarny zwiera do masy i jest on podłączony do świateł. I tak ma być. czerwony w którym najprawdopodobniej siedzi dioda w koszulce I tylko ten ma być podłączony do akumulatora na zacisk "+". Zacisk "-" akumulatora do masy. Dziwi mnie to dlatego że po odłączeniu...
W wielu miejscach jest ostrzeżenie o 2 wersjach nie kompatybilnych. UWAGA: Jeśli Twój obecny przełącznik nie ma żółtego przewodu, jak na zdjęciu, będziesz musiał wymienić zacisk akumulatora, uchwyt szczotki i obudowę, aby ten przełącznik działał. Części te będą się różnić w zależności od modelu posiadanej maszyny. Zapoznaj się z poniższą listą, aby...
Czyli ten plus, który wychodzi ze stacyjki po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu. Jak podłączysz plus z akumulatora pod zacisk 16, to po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej będzie chodzić.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Na pewno masz błąd w podłączeniu ujemnego zacisku z akumulatora jeśli spojrzysz na oryginalny schemat ujemny zacisk akumulatora podłączony jest przed R3 z twojego schematu. Jest tak dlatego że właśnie na R3 dokonywany jest pomiar prądu ładowania akumulatora. Pozdrawiam Matejkos
D - szczotka prądnicy M - zacisk uzwojenia wzbudzenia B - dodatni begun akumulatora (przez bezpiecznik) Przewody z zacisku D przenosisz na zacisk "szcz", Przeód z zacisku M przenosisz na "wzb", przewody z zacisku B - na "+6V. https://obrazki.elektroda.pl/7597919700_... Regulator który kupiłeś jest przeznaczony do motocykla z instalacją...
Kolego, od akumulatora wychodzisz na wyłącznik, od drugiego zacisku wyłącznika wychodzisz na led, od led wychodzisz na drugi zacisk akumulatora. Prościej się nie da zrobić (albo sknocić, jak jest talent). Ja podejrzewam, że ten wyłącznik jest Z-W (zwierno-rozwierny)
Kolego miałem takich usterek mnóstwo. Odpal silnik włącz wszystkie odbiorniki w aucie i niech silnik pracuje na wolnych obrotach, miernikiem zmierz napięcie między zaciskiem B+ alternatora a jego obudową, jeśli tam masz napięcie około 13,5V~ 14V, a na akumulatorze jest znacznie mniej, to 99% słaba masa silnika. Mądre głowy w fabrykach wymyśliły, że...
Samowzbudne był zasadniczo wszystkie alternatory montowane w Volkswagenach, aby "zaskoczyły" trzeba było przekroczyć około 3tys obrotów na silniku. Jednak praca bez akumulatora nie jest wskazana., regulator może mieć problemy ze stabilizacją napięcia. W maluchu, przy urwanym przewodzie B+, napięcie potrafiło przekroczyć 50 wolt. B+ to zacisk do podłączenia...
Mogę doradzić bardzo prosty test. Weź czarny przewód rozruchowy. Jednego krokodylka zapnij do skrzyni biegów, a drugiego do minusowej klemy akumulatora. Następnie spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli zapali, to byłoby wskazywało na przewiany przewód masowy, który już został wcześniej wspomniany, lub jego zaśniedziały konektor. Jeżeli nie zapali,...
Witaj. Bardzo ważne jest aby smarować właśnie elektrody akumulatora, najtańszym środkiem jest wazelina techniczna ale najlepszym (ja też to stosuję) jest specjalny smar miedziany.Co do styków są specjalne spray ja korzystam z oferty Wurt Polska. Za 2 dni mogę Ci podać szczegółowe dane tych spray i preparatów.Pozdrawiam "Jeżeli pomogłem kliknij pomógł"
Prawdopodobnie bateria ma bezpiecznik w postaci programu zawartego w jednej z kości. Są zbierane miedzy innymi takie dane jak ilość ładowań -jeśi przekroczyłeś, bezpiecznik może wyłączyć baterię Data produkcji, jesli upłynół to równie zostanie wyłączoną i wiele innych wszystkich nie wyliczę w tej chwili
Biały i żółty pod zaciski bez oznaczeń. Czarny do masy (tej srebrnej podstawy prostownika). Zacisk z oznaczeniem do plusa akumulatora. Minus akumulatora do masy.
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Dwa duże zaciski śrubowe to bocznik do pomiaru prądu, ten opisany jako BAT - podłączasz do "-" akumulatora, do drugiego podłączasz "-" odbiornika. Jest jeszcze jeden mały zacisk śrubowy/wsuwka który podłączasz do "+" akumulatora (razem z "+" odbiornika). https://obrazki.elektroda.pl/7421222500_...
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora . Ponoć jest takie coś jak terminal 15 i jego stan w zapłonie jest +, a po wyjęciu kluczyka to zmienia się na mase. Bezpośrednio nie chce podłączyć, ponieważ odstraszacz będzie non stop...
Wkladasz drugi aku i do niego podlaczasz sprzet CA. Ciagniesz kabelek np.8- 10mm2 (w vw multivanie jest fabrycznie tylko 4mm2 i dziala ) laczacy plusa aku pod maska i plusa aku w bagaznku jednak na nim montujesz 30-40A zwykly samochodowy przekaznik w taki sposob zeby sterowany kabelkiem idacym od alternatora ( w VW niebieski) laczyl oba akumulatory...
Źle podłączone przewody przy czujce , bądź dalej uszkodzony przewód, a w najgorszym wypadku uszkodzone wejście centrali . Jeśli czujesz się na siłach , odłącz zasilanie 230V do centrali , otwórz ją i ściągnij dodatni zacisk z akumulatora ( sygnalizator powinien zamilknąć , jeśli nie ma wbudowanego dodatkowego zasilania ). Zrób zdjęcia zacisków wejsć...
W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
Jeżeli masz kompletny agregat, tj, silnik spalinowy, prądnica, osprzęt. To podłączasz tylko akumulator i o ile wszystko jest sprawne, ma działać. Agregat nie ma elektronicznej regulacji napięcia (AVR). Napięcie na uzwojenie wzbudzania prądnicy podawane jest wprost z akumulatora ( ładowanego poprzez alternator), przez rezystor o wartości w zależności...
Witam. No niestety jeśli nie znasz napięcia maksymalnego tego miliwoltomierza to tak łatwo tego nie sprawdzisz ( tak to jest miliwoltomierz a nie amperomierz !). Mozesz zrobić tak : weź stary drut oporowy np. ze starej grzałki połącz jeden zacisk akumulatora do innego amperomierza , potem ten drut oporowy , potem żarówkę i spowrotem do akumulatora...
Jeśli dobrze wszystko przejrzałem to termistor był przytulony do ogniw akumulatora i połączony z zaciskiem - i dodatkowym trzecim Zabezpieczenie akumulatora przed przegrzaniem. Trzeci zacisk natomiast po włożeniu baterii do zasilacza łączył się na układzie z czymś podobnym do przekaźnika (elektromagnes i styk zwierny). Do tego styku zwiernego podłączony...
Zdaje się, że już nie masz problemu skoro usterka zdiagnozowana. Jednak montaż alternatora jest niezłym rozwiązaniem. Zważ, że musi to być taki z kołem na pasek klinowy (coraz rzadziej stosowany). Twój pomysł podłączenia jest prawie dobry. Z tym , że całkowicie odłączasz a nawet wymontowujesz regulator. Zacisk prądowy alternatora do zacisku prądowego...
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
(...) inwertera Ampere Storage PRO? Jaką pełni rolę w Twojej instalacji? mam uszkodzony inwereter po zalaniu AI: Czy przeprowadzałeś jakieś testy na tych komponentach, aby sprawdzić ich funkcjonalność po zalaniu? sprawdziłem oporność na przewodach, np L1 IN - L1 OUT - 0 Ohm, pomiędzy L1 IN - L2 IN - 28MOhm Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najprawdopodobniej...
Aby mieć 100 % pewność czy są OK to musisz je wymontować. Następnie sprawdzić omomierzem czy ich rezystancja wynosi z reguły około 1 om. Jeśli tak to są sprawne. Można jeszcze pokusić się o sprawdzenie czy prawidłowo się nagrzewają. Aby to sprawdzić potrzebny jest akumulator i kawałek dość grubego przewodu. Opierasz świecę o zacisk mimusowy akumulatora...
Jeżeli chcesz wymienić samą wkładkę elektryczną to: -odpinasz zacisk minus akumulatora -ściągasz oslonę kolumny-śruba na krzyżak,od dołu -odpinasz kable od przełączników -odkręcasz kolumnę kierownicy ( 4 nakrętki na klucz nasadowy 12mm).Uważać na plastikowe i gumowe dystanse-patrzec jak co szło!!! -notujesz gdzie idzą kable (30-czerwony,16 biały,15...
Prądnica prądu stałego i współpracujący z nią regulator napięcia ma za zadanie ładowanie akumulatora określonym prądem a zarazem właściwym napięciu aby nie nastąpiło przeładowanie akumulatora i zagotowanie się co zakończyło by jego jego żywot. Jest to instalacja samochodowa i zapłon tego zabytku jest bateryjny. Wciskasz kluczyk i napięcie ze stacyjki...
Jest to obojętne, którą klemę ściągniesz. W przypadku miernika cyfrowego nie ma większego znaczenia podłączenie (byle szeregowo :)) Co do analoga to pamiętaj o poprawnym wpięciu bo inaczej będzie chciał wychylać się w drugą stronę. W analogu jeśli odepniesz "+" to z miernika "+" do akumulatora. Drugi koniec miernika do odpiętej klemy w instalacji. Jeżeli...
Na sam poczatek to akumulator 12v od skuterka mozesz wlozyc do skuterka.. MZ TS 150 (z tego co widze to taka jest na zdjeciu) ma instalacje 6v i musisz miec akumulator 6v. Minus akumulatora na mase, plus do cewki WN zacisk 15, zacisk 1 pod przerywacz/kondensator. I tyle.
W instrukcji radia, powinno być rozpisane, który przewód wychodzący z kostki odpowiada za sterowanie anteną. Musisz go podłączyć do wejścia REM we wzmacniaczu (zazwyczaj we wzmacholach to ten zacisk na środku, między "+" i "-"), dowolnym kabelkiem, może być cienki. Kiedy włączysz radio, na tym przewodzie pojawi się napięcie dodatnie 12V, które da znak...
Jeśli dobrze zrozumiałem zamierzenia (LED ma świecić razem ze światłami drogowymi) to trzeba podłączyć tak: 85 i 30 na + z akumulatora przez bezpiecznik, 87 na + lampy LED, - lampy do nadwozia czy - akumulatora, 86 na zacisk żarówki, gdzie pojawia się masa po załączeniu świateł drogowych. Czyli patrząc na żarówkę od strony styków ten sterujący przekaźnikiem...
Niestety, ale kontrolka cały czas się pali. I w takim układzie będzie się palić. W rzeczywistym układzie po wzbudzeniu alternatora na zacisku D+ masz napięcie z diod pomocniczych mostka służących tylko do zasilania regulatora. Po włączeniu zapłonu prąd wzbudzenia jest podawany na zacisk D+ z plusa akumulatora i kontrolka świeci, jak uruchomisz silnik...
Niestety kolego muszę cię zmartwić. Włączenie zamyślonej diody spowoduje, że twój automat przestanie funkcjonować. Układ regulacyjny jest uruchamiany i zasilany napięciem akumulatora podłączonego do zacisków. Skoro odetniesz diodą zasilanie (wsteczne) to całe ustrojstwo będzie służyło wyłącznie do fotografii. Ale przecież po to istnieje tam przekaźnik...
Może być, dajesz silnik minimum 1,5kW i napędzasz alternator poprzez przekładnię pasową tak żeby alternator miał przynajmniej 6000obr/min Następnie alternator B+ podłączasz do akumulatora i zacisk D+ poprzez żarówke 12V 5W i wyłącznik. Regulatorem się nie przejmuj on jest już w alternatorze.
Jeśli oryginalne radio z oryginalnymi papierami, to kod jest wpisany. Ale fakt, jak bardzo się boisz, to na czas wymiany akumulatora podepnij jakieś niezależne źródło prądu równolegle do akumulatora Wpięte np na zacisk prądowy rozrusznika, żeb się przewody nie plątały. Tylko wtedy trzeba bardzo uważać z klemami, żeby nie zrobić zwarcia.
zacznij od świec. Najpierw je sprawdz bo na darmo wpędzać się w koszta. Odkreć wszystkie przewody ze świec żarowych. Weź zwykłą probówkę samochodową (taką z żarówką). Podłącz jeden zacisk probówki do plusa akumulatora a drugim koncem pokolei do każdej świecy.Jeżeli prubówka zaświeci to świeca jest dobra. Tylko pamietaj że przy tej probie aku musi byc...
Z tego co mi wiadomo to autko ma kody migowe wymigaj je sobie i będziesz pewien błędów w komputerze. Czytanie kodów błędów: 1. Wyszukać zacisk F (Ak+), aby zlokalizować pozostałe zaciski. Kody błędów2. Przyłączyć zacisk A do zacisku B wtyczki diagnostycznej. 3. Włączyć zapłon. 4. Kody błędów są wyświetlane na lampce ostrzegawczej na tablicy przyrządów....
Albo po symbolach, albo miernikiem. Wygląda że twój jest 9-cio diodowy bo: Wyprowadzenie 15 regulatora jest wejściem (zasilaniem)regulatora. Przy alternatorze 9-ciodiodowym regulator jest zasilany ze styku izolowanego alternatora (jak się już wzbudzi) a przed wzbudzeniem zasilany jest poprzez kontrolkę. I u ciebie tak jest podłączone, z tym że ty tą...
pozdrawiam ! jeszcze nie widziałem układu ładowania z bezpiecznikiem po drodze akumulator - alternator -------> przepalenie tego bezpiecznika powodowałoby uszkodzenie alternatora (alternator nie może pracować bez obciążena) jesli jest tak jak wyżej opisane to proponuje podłączyć zacisk prądowy alternatora z + akumulatora jeżeli pojawi się ładowanie...
1. Pobieranie dużego prądu, potrzebnego do zgrzewania, wykończy taki akumulator bardzo szybko. One są do podtrzymywania alarmów, czy UPSów, a praca impulsowa z dużym prądem i głębokie rozładowanie to dla nich złe warunki pracy. Zdziwisz się, że po kilku ładowaniach pojemność spada na łeb, na szyję... 2. Jeżeli nie potrafisz narysować/przeczytać normalnego...
do zacisków Ri M podłącza sie regulator napięcia. Na przedstawionej fotografii widzimy alternator od samochodu Skoda 105-120 Zacisk R to zacisk wysciowy diod wzbudzenia i podłączamy do niego jeden koniec lampki kontrolnej i zacisk R regulatora (regulator od skody) albo zacisk 15 (jeżeli stosujemy regulator od poloneza) Zacisk M to zacisk jednej ze scztotek...
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
W czym widzisz problem? Przecież sam załączyłeś schemat jak to ma być podłączone. Alternator ma 3 styki - 30, 67 i nieoznaczony. Na schemacie masz identyczne oznaczenia. Ten nieoznaczony to jasny brązowy z zaizolowaną końcówka. Minus akumulatora do obudowy alternatora. Plus akumulatora do 30 alternatora. Z regulatora 67 do alternatora 67. Minus na regulator...
Witam Koledzy wyżej mają racje, w tym modelu może zaśniedzeć masa pojawia się nalot na złączach (ujemny biegun akumulatora zacisk do karoserii). Naprawiając zasilanie w tym aucie trzeba także wyczyścić klemy akumulatora na połysk z zewnątrz i wewnątrz. Klemy są miękie z ołowiu papierem ściernym. Jeśli to nie pomoże do stacyjki idą kable trzeba wyczyścić...
Wystarczy zacisk wyjściowy zasilić z przetwornicy podwyższającej o stałą wartość czyli ok 0,5V czy ile tam ci potrzeba.
Myślałem, że podłącze na chwilę zasilacz od laptopa i napięcie się zwiększy, ale skoro odpada to tego nie przeskoczę. To też dobra metoda, ale wymaga żarówki w szereg. jdubowski: co oznacza ładowanie z innego akumulatora przez żarówkę? Podłączyć akumulator kabelkami do żarówki i podłączoną żarówką znowu do innego akumulatora? (-) akumulatora łączysz...
Witam zacisk akumulatora zapada się do wnętrza i chciałem się dowiedzieć czy mogę czymś to zakleić ? akumulator jest sprawny natomiast z jednej komory jest widoczny spadek poziomu płynu.
Podłącz się woltomierzem równolegle do +,- akumulatora zobacz jakie jest napięcie po włączeniu zapłanu, odpal maszynę i analizuj napięcie ładowania w całym zakresie obrotów i obciążenia, przy prądzie ładowania musisz wpiąć się szeregowo odpinasz przewód z aku i wpinasz się pomiędzy przewód a zacisk aku. mam nadzieję że dysponujesz amperomierzem o odpowiednim...
po zapaleniu auta odłącz akumulator zacisk plusowy aby sprawdzić czy jest ładowanie z alternatora jeżeli auto pracuje to sprawdź napięcie jakie daje powinno być większe od napięcia aku ok. 14.4v, sprawdź przy okazji poziom elektrolitu czy nie trzeba dolać wody destylowanej a przy okazji możesz też sprawdzić gęstość elektrolitu po naładowaniu akumulatora...
poszukam raz jeszcze i dam znać http://help.meta.ua/userpic/moto_schem_P... +12V z akumulatora przychodzi na stacyjkę przewodem czerwonym na zacisk 3, po załączeniu stacyjki pojawia się na zacisku 6 (przewód czarny). Jaką moc pobiera pompka? To jest najistotniejsze pytanie.
Witam. Posiadam dość duże urządzenie rozruchowe 12/24V. Zakresy na nim są od 13 do 16V i 23 do25V co pół wolta mierzone w stanie jałowym transformatora. Mostek ze spawarki bester 400 amper. Problem jaki mam to nie wiem skąd się bierze wyższe napięcie po podłączeniu do akumulatora. z 13 robi się 16 V a z 16 nawet 25V. Bradzo proszę o poradę ponieważ...
Sąsiad emeryt trzyma samochód na parkingu osiedlowym, jeździ raz na tydzień lub dwa. Już parę razy musiał albo prosić kogoś o pożyczenie prądu albo tachał akumulator do mieszkania aby podładować. Więc pytał, czy jest jakiś inny sposób na utrzymanie akumulatora w samochodzie w stanie gotowości? Niestety podłączenie jakiejś ładowarki z Lidla nie wchodzi...
Samochód w pewnym momencie zaczął gorzej odpalać, tak jakby akumulator nie miał siły zakręcić rozrusznikiem. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze i wyszło 12,34V. Dość szybko się rozładowuje po jeździe. Po dobie bez odpalania spada z 12,8V na 12,4V. Postanowiłem zatem podładować i tu pojawiło się pytanie: Po podłączeniu do prostownika napięcie na akumulatorze...
Witam mam problem z akumulatorem..NOrmalnie się on ładuje ale nie moge samochodu odpalic..Sprawdziłem i faktycznie wina lezy po stronie akumulatora.Ładowałem go i dużym oraz małym nateżeniem pradu, kontrolki sie zapalaja ale samochod nie chce zapalić.Moze ktos wie jak samemu uratować taki akumulator Pozdrawiam i dziekuje
Sytuacja wygląda następująco: Akumulator 12V 90 Ah - naładowany na full prostownikiem Po założeniu w samochodzie napięcie ładowania 14,3V - 14,4V Odpala wszystko działa prawidłowo. Zostawiam na noc i rano nawet bendiks nie wskakuje. Napięcie na akumulatorze 11,8V przy spoczynku. Naładowałem akumulator ponownie prostownikiem 12h + 4h przerwy + 4h napięcie...
http://obrazki.elektroda.pl/4529152700_1... 1.Akumulator ma dwa miesiące. 2.Napięcie po odłączeniu klem 12.21V 3.Powodem rozładowania była awaria samochodu. Przez miesiąc mocno kręciłem przy rozruchu. Jest to akumulator wapniowy według opisu na metce a one nie lubią niedoładowania dlatego też chcę go podpiąć pod prostownik. Mój problem....
Dostałem zadanie, aby agregat prądotwórczy Energizer EZG2800IUK wyposażyć w jakiś układ podtrzymania akumulatora rozruchu, w trakcie kiedy generator nie jest używany... Wyjmowanie akumulatora i ładowanie go jest dosyć uciążliwe. Na zdjęciu widać klapkę gdzie się znajduje, ale wyjęcie nie jest takie proste. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to zrobić? Myślałem...
Mam taki problem. Nie dawno kupiłem nowy akumulator do skutera 4t. Podczas podłączania go do akumulatora kiedy przypnę czerwony kabel wszystko jest ok, ale gdy przypinam czarny to pojawiają się iskry. Co może być nie tak?
Mam akumulator Bosch Silver 74Ah. Jak go przyniosłem od kolegi do domu i zacząłem ładować to początkowo pobierał prad ok200mA a po ok godzinie skoczyl na 4A. Po całonocnym ładowniu spadł do ok 1A. przy próbie rozruchu zakręcił dwa razy i koniec. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!
Witam. Opiszę wydarzenie, które mnie ostatnio spotkało i poproszę o jakieś logiczne wyjaśnienie. Miałem w swoim samochodzie akumulator polskiego producenta: CENTRA FUTURA + CF06, którego kupiłem około 4 lata temu. Nie mogę określić dokładnie, bo gdzieś zawieruszył mi się paragon. W piątek podłączyłem go do ładowania, bo miałem problem z rozruchem. Po...
Witam. Samochód Mazda 323F 1.6 rocznik '92, gaz. Problem zauważyłem, gdy po krótkim czasie używania, rozładował mi się nowy akumulator. Ładowanie jest w porządku 14,4V. W stanie spoczynku z akumulatora był pobierany prąd 1,2A, zacząłem odłączać bezpieczniki. Okazało się, że po odłączeniu bezpiecznika odpowiedzialnego za światło wewnątrz samochodu i...
Witam Mam takie pytanie czy akumulator samochodowy można ładować bez przerwy małym prądem tak jak np. ogniwa Ni-Cd? Jeżeli tak to jakim prądem? Dokładnie chodzi mi o to żeby akumulator w każdej chwili był w pełni naładowany i gotowy do użycia. Na czasie ładowania specjalnie mi nie zależy, może on wynosić nawet kilkadziesiąt godzin. Pozdrawiam
Witam jeśli zamieściłem temat w niewłaściwym dziale, przepraszam, Jestem tu pierwszy raz i nie mam zielonego pojęcia o elektronice :) Oto moj problem: Od 3 lat korzystam z elektrycznego wózka inwalidzkiego firmy MEYRA. Rok temu miałem wymieniane akumulatory (refundowane) i przez okres letni było ok. Niestety przez okres zimowy wózek stał praktycznie...
Mam dwie hulajnogi które były tak samo eksploatowane i w jednej problem z akumulatorem hulajnoga frugal dynamic pakiet w kierownicy ładowarka szybko się rozłącza czyli jakby skoczyła ładowanień a pakiet nie jest w 100% naładowany z 4 stopni naładowania robi się zaraz 3 kreski a przy jeździe spada do 1 i po odpuszczeniu gazu wraca na 3. Rozebrałem akumulator...
Witam, Mam w aucie inwerter z funkcją ładowania akumulatora. (do ~13,6V) Chodzi mi o zimową konserwację i zabezpieczenie przed porannym problemem z odpaleniem. Mam w aucie grzałkę 500W z timerem i godzinke przed wyjściem do pracy odpala się ta grzałka i grzeje płyn do około 60^C. Tym samym gniazdem jest podłączony inwerter i razem z załączeniem się...
Dzien dobry. Wiem doskonale, ileż to tematów prostowników, się przewinęło przez forum, ale nie znalazłem takiego rozwiązania - całkiem możliwe, że źle szukam. Przetwornica w połączeniu ze źródłem napięcia/prądu stałego, może ładować akumulator i ładuje, w trybie CC oraz później CV. Zależało by mi na tym, aby układ był rozłączany, po wykryciu spadku...
Witam mam urządzenie do awaryjnego odpalania akumulatora w samochodzie [url=http://tinyurl.com/brffvl8]Link Moje jest firmy Unitec - Power Station Plus Pojawił się problem, bo po ładowaniu z gniazdka urządzenie trzyma się naładowane tylko przez max. tydzień. Myślę, że gdy je kupowałem w Realu na dziale auto-moto za około 180 zł, to jego bateria była...
Idą mrozy, dosyć konkretne. Z racji, że auto parkuję na ulicy zastanawiam się co będzie lepsze: przeczekać te mrozy jeżdżąc komunikacją miejską, czy pomimo tego codziennie rano "torturować" układ rozruchowy. Mowa o samochodzie z silnikiem benzynowym pojemność, 1.2 litra. Ostatnio bez problemu odpalił, aczkolwiek rozrusznik kręcił mniej więcej 2 razy...
Witam, podczas wykonywania m.in diagnostyki komputerowej samochodu lub odgrzybiania klimatyzacji jest wymagany zapłon przez ok 20 min lub dłużej, nie każdy akumulator temu zadaniu podoła tym bardziej taki który ma 4-5 lat i w trakcie odgrzybiania musi być nawiew na 50 % często zapalaja sie światła dzienne itd. Chcę wspomóc się prostownikiem automatycznym...
odpowietrznik zacisk atego zacisk przegub zacisk
ne555 wylacznik czasowy procesor obróbki wideo pralka buczy pracy
ariston genus wyświetlacz problem dmuchawa xsara picasso
Biała linia obok kursora w Opera GX - jak naprawić? Kington 150 GY6 – silnik do quada, dane techniczne, typowe usterki, części zamienne