A nie ucieka Ci płyn do silnika zacisku?
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
Płyn nie będzie leciał, ale i tak trzeba będzie odpowietrzać.
Prawdopodobnie zaciski są do zdemontowania i regeneracji. Należy zaciski rozebrać, zweryfikować części, wymienić zużyte na nowe,wymienić wszystkie gumki i uszczelniacze. Zaciski będą jak nowe ,dźwignie będą się poruszać prawidłowo w pełnym zakresie.
Tak ma się obracać ale właśnie z pewnym oporem, bo gdyby lekko się obracał to byłby problem z wkręceniem tłoczka.
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
Pierwszy błąd - brak połączenia elektrycznego pomiędzy sterownikiem a zaciskiem. Trzeci błąd - silnik nie dopchnął klocków do tarczy.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Załóż opcjonalne sprężynki ktore odciagaja ręczny : strona lewa: 1K0 615 295 strona prawa: 1K0 615 296 https://obrazki.elektroda.pl/9711243800_...
Wymiana pomogła w 100 procentach. Dzięki wam znów się udało. Pozdrawiam
Ten poniższy video clip prezentuje ten proces w całości dokonany przez 1 osobę. https://www.youtube.com/watch?v=czgv2kXw... e marcus Robiłem to w podobny sposób aż nie będzie pęcherzyków powietrza i dalej pedał hamulca był miękki . Musiałeś coś przegapić! Czy jesteś pewny że podczas tej procedury był dostateczny poziom płynu hamulcowego w zbiorniku...
To, że tłoczek się cofa od lekkiego podciśnienia i bicia tarcz to wada układu. W idealnym przypadku (brak bicia, brak dodatkowych sił odkształcających) tłoczek nie powinien cofać się wcale. Działa w sztywnym układzie gdzie luz między tarczą jest minimalny, wręcz zerowy. Proszę nie powoływać się na chłopski rozum. Takie są fakty i potwierdza to fizyka....
Jak dla mnie to powietrze ma problem z wydostaniem z mechanizmu tłoczka w pozycji zamontowanej na pojeździe Czyli wg Ciebie konstruktor zacisku to jakiś idiota i umieścił odpowietrznik nie u samej góry zacisku tylko od dołu lub w środku. Czekam na następną teorię typu - ja robię tak, przewracam samochód na bok i turlam dwukrotnie, pomaga.
Dzięki za pomoc
Witam. Może mi ktoś podać numer serwisowy zacisku hamulca, prawy tył, w Insigni A16LET, 2011 rok? Bo stronka opel.7zap.com nie działa bo jest u ruskich albo na Ukrainie. Jakieś napisy po rusku są. Pomoże mi ktoś? Z góry dzięki!
Bardzo częstyprzypadek w skuterkach, miałem tak setki razy. Pompy tam mają bardzo słaba wydajnoścc jak jest juz stara to tym bardziej cieżko odpowietrzyć nawet przy prawidłowej procedurze. Ja mam na to sposób robie tak że 1.Zdjąć zacisk hamulca wcisnąć tłoczek do końca 2. zalac do pełna płynu 3. Na zdjectym zacisku jakimiś szczypcami segera lub kombinerkami...
Pewnie chodzi o śrubę trzymająca jarzmo do zwrotnicy. Rozwiercić łeb śruby. Zdjąć jarzmo i złapać kluczem za resztę śruby. Powinna być tam śruba 12mm więc użyć wiertła 12 lub większego. Po rozwierceniu łba i zdjęciu jazma powinno wystawać ok 10-15mm śruby co w zupełności wystarczy do dobrego chwycenia.
Sygnału w liczniku nie wyłączysz bez usunięcia usterki. Można jechać nawet z podłączoną drugą stroną bo i tak system nie działa.
Przepraszam, ale zapomniałem i wiele innych spraw na głowie.... . W załączniku masz skan maszyny z silnikami SEW wraz z układami brake(str 2.). P.S. W tej maszynie masz dodatkowy styk pomiedzy 4 i 5 jest on dodatkowo od strony sterowania (u ciebie o ile to możliwe, gdy silnik dostanie napięcie to zasil go z zacisku nr 5).
Mam taki oto problem nie cofa się mi się tłok w zacisku hamulca przedniego koła. Zaczęło mi się tak dziać od kilku dni. po wymianie klocków hamulcowych na nowe. Nie hamowało lewe przednie koło. Wczoraj rozebrałem zacisk umyłem (tłok nie był skorodowany) nowe uszczelki i nasmarowałem złożyłem. Dziś była jazda próbna nic nie pomogło nie hamuje przejechałem...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
Jeżeli to typ zacisku Brembo to wskoczy sama po wciśnięciu.
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
Drzwignia ręcznego w zacisku też lubi się zablokować.
Jeśli po naciśnięciu klamki hamulca na jej zacisku nastąpi skok z 12V na 0V Nie chodziło mi o włącznik "STOP"u tylko lampę. Skoro jest zespolona to ma jakiś wspólny zacisk, jeśli to będzie + to ok. a jeśli -? Większość takich lamp ma wspólny - i aby zaświecić któreś światło trzeba podać +. W tym wypadku trzeba odwrócić logikę działania stopnia wyjściowego...
W przegrodzie gdzie jest serwo wody nie ma jest sucho. Z tego co sie dowiedziałem to najprawdopodobniej serwo ale sie okaże dam znac. Ten kruciec mam zrobiony od pompy vacum
Witam Jak w temacie chciałem prosić o pomoc kolegów - mam problem jeśli chodzi o podłączenie przewodów elektrycznych do zacisku hamulca tylnego w Audi A8 d3 z 2007 roku. Ktoś, kiedyś dosztukował przewody i założył konektory ale nie zabezpieczył odpowiednio i przewód się zsunął a teraz nie mam pojęcia jak było to podłączone. Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
Witam. Dzisiaj wymieniałem tarcze hamulcowe w escorcie i nie mogłem odkręcić zacisku, więc uciąłem te śruby. Kupiłem w sklepie jakieś zwykłe i powiedzcie mi czy to muszą być jakieś specjalne śruby czy mogą być zwykłe?
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam jak kodować moduł hamulca elektrycznego vcds został wymieniony na nowy kapletny zacisk i z tego co wiem trzeba kodować i była też wymieniana kostka która wchodzi do silniczka elektrycznego i zaciąga tylko jedną stronę mam vcds chińczyk ale pracuje na oryginalnym programie adako pomożecie
Pewnie z klockami i wysuniętym tłoczkiem.:D A propos zdjęcia, przecież widać wyraźnie, że to zapożyczone z jakiegoś szrotu albo portalu aukcyjnego. Przecież tak elegancko by nie uciął przewodu elastycznego do zaprezentowania nam fotki.:D
Mowisz - masz: EBS 3271 czujnik zużycia hamulca os tylna po prawej - sygnał poza zakresem Zdejmij kolo, sprawdz klocki, sam czujnik oraz wtyczki i przewody idace od zacisku do modulatora znajdujacego sie pod siodlem.
mam problem z zaciskiem tylnego koła po zaciągnięciu ręcznego i duszeniu na hamulec nożny z zacisku od strony gdzie wchodzi hamulec ręczny leci płyn.po zwolnieniu ręcznego płyn nie wycieka hamulec nożny działa ok od czasu tej awari 2 dni temu pali się ikonka czerwona ..chyba awari uklada hamulcowego jak usunąć te dwie usterki w warunkach garażowych...
Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Daj dokładny opis błędu. Z tego co piszesz to raczej problem w sterowniku bo gdyby nie widział zacisku to by co innego pokazywał.
Na miękko lutuje się wyłącznie elementy nie konstrukcyjne. Np. rynny, które wiszą na hakach. Luty takie pełnią wówczas rolę uszczelnienia. Wytrzymałość konstrukcji stalowej, lutowanej na miękko jest bardzo niska. Przecież to jest zabawka. W modelach z powodzeniem stosuje się na mocno obciążone części tworzywa sztuczne i klejenie, mało który klej może...
Jeśli miałbyś skrzywioną tarczę na pewno będziesz czuł bicie tarczy przy wciskaniu pedału hamulca podczas hamowania. Tak jaki pisał kolega wcześniej jeśli nie masz praski tłoczek wkręć kluczem żabką. Czasem trzeba go trochę docisnąć podczas kręcenia w stronę zacisku aby "gwint" złapał. Zdejmij zacisk, wkręć tłoczek, wciśnij dźwignię od ręcznego zobacz...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Kolego jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma...
Te odgłosy z tylnych zacisków mogą świadczyć o tym, że zatrte klocki z trudem wychodzą. Ale w taki razie jeśli trudno wychodzą, jeszcze trudniej byłoby im się cofnąć do zacisku sprężystością uszcelnienia a w efekcie koło byłoby cały czas blokowane. Dodano po 1 W taki wypadku układ nie jest zapowietrzony. A co ze stanem tłoczków na tylnej osi ?
Witam jeżeli chodzi o element zacisku hamulca to mam ułamany jak na zdjęciu ale traktorek odziwo hamuje. Kosza nie mam wcale do niego. https://obrazki.elektroda.pl/1603245000_... przy okazji mógłby ktoś zrobić zdjęcie tego zacisku? Może bym coś przyspawał. Czy ta sprężyna to 381? https://obrazki.elektroda.pl/6866146000_...
Dziękuję bardzo. Zadziałało. Mogę podpowiedzieć jak cofnąć zaciski hamulca ręcznego bez komputera i nic na siłę. Sprawa jest prosta, po zdemontowaniu zacisków i dokładnym oczyszczeniu wszystkiego, należy wkręcić tłok zacisku zgodnie ze wskazówkami zegara (to cofa tłoczek który wykręca się delikatnie za każdym uruchamianiem hamulca ręczengo i jednocześnie...
No to wychodzi na to ze pompa padla taki objaw wlasnie jest .
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Nie wymiana cylinderka tylko zacisku albo conajmniej tloczka. Cofasz tloczek kompem, wymieniasz, zakladasz zacisk, pompujesz pedal hamulca i wracasz tloczek kompem. A tak naprawde to bez kompa jest to do ogarniecia. Wystarczy tloczek wkrecic jak w zwyklym zacisku.
Witam Serdecznie Po wymianie jednej linki oraz jednego zacisku i klocków hamulcowych (lewy tył) mam problem z wykonaniem adaptacji elektrycznego hamulca postojowego. Procedura niby przebiega ok - kilka razy zaciaga hamulec i zwalnia. Niestety konczy komunikatem niepowodzenia i bledami: C155A - Kalibracja czujnika sily hamowania C1552 - Czujnik siły...
Chyba kolega jeszcze nigdy nie przerabiał Scenic-a III bo tam jest EPB czyli jak w passku przy każdym zacisku jest silnik. A usterką okazał się brak głównej masy do sterownika. Witam serdecznie, mam identyczny problem, odwiedziłem już paru ludzi z clipem myśląc, że to wina tkwi po ich stronie, brak połączenia. Informacja o skontrolowaniu hamulca parkingowego,...
niestety trzeba wyjac cylinder zacisku a tam pod nim masz pierscien segera który trzyma reszte w kupie, bez porządnych szczypiec cięzko sie za to zabrac
zacisku hamulca renault czyszczenie zacisku hamulca sprężyna zacisku hamulca
szary nalot panasonic muting bluetooth broadcom bcm92045nmd
Kontrolka akumulatora i błąd F569 w Peugeot - co robić? Electrolux EOB 67000X – błąd F8: brak komunikacji, zasilanie, diagnostyka, naprawa