ogolnie tak , nie napisal czym chce sie zajmowac jesli bedzie montowal alarmy to lutownica i laptop wystarczy ale do diagnosyki elektroniki w autach musi miec spore zaplecze analizator jakis kts,oscyloskop itd nie wszystko zrobi na kabelkach z allegro a lepszy sprzet chociaz ten podstawowy to kasa pozdr
Zacznij od poszukania dobrego warsztatu w swojej okolicy żeby nie trzeba było co chwilę jeździć i coś poprawiać. Popytaj znajomych którzy już jeżdżą na gazie, poszukaj w necie lub popytaj taksówkarzy na temat warsztatu. Jak już znajdziesz warsztat godny zaufania to oni dobiorą optymalną instalację do twojego auta.
Rozwiązaniem problemu jest zasilacz z amperomierzem. Od takiego przyrządu warto zacząć wyposażenie swojego warsztatu. Większość zasilaczy z amperomierzem (no może poza zasilaczami z górnej półki za kilka tysi) ma wskaźniki nie zasługujące na miano amperomierza i woltomierza, amperomierz w niesprzyjających warunkach przekłamuje o kilkadziesiąt mA przy...
Nie miałem styczności z pewnymi rzeczami to prawda, np HotAir, ale od czegoś trzeba zacząć. #warsztat-ele dzięki za info. Na pewno głębiej zasięgnę wiedzy na ten temat. A co z moim zapytaniem dot. wyposażenia. Może ma ktoś ochotę skomentować? Pozdrawiam.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
-przenieś temat do "warsztatu" -problem jest z podstawą czasu i tam zacząłbym szukać usterki -zdobądż schemat to podstawa
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
A kto powiedział, że to jedyne narzędzie? Nie od razu Kraków zbudowano... jak się zacznie kręcić warsztat kupie VCDS-a. A na początek lepiej jest mieć cokolwiek za darmo( 2 popołudnia ) +koszt obudowy i te 30% aut z możliwością diagnozy....
Cześć, jeśli ma Ci ktoś pomóc zacznij od odszukania schematu obu instalacji elektrycznych, na pewno ten problem fizycznie rozwiąże Ci pobliski warsztat elektryki samochodowej.
No to w tym miejscu najwyższy czas dać sobie spokój i zacząć za warsztatem się oglądać. Przestawiony rozrząd= crash= głowica do remontu. Sądzisz że dasz radę zdjąć, naprawić i ponownie założyć głowicę w nowoczesnym dieslu? Koszt zakupu potrzebnych narzędzi przekroczy wartość robocizny.
Jak mechanika to czy posiada zaciski do sprężyn, dobra breszka, szczypce do segerow, może mały kompresor, wózek pod samochód. Jaki budżet od tego trzeba zacząć 😁
https://obrazki.elektroda.pl/5694434400_... Moduły zasilaczy warsztatowych, takie jak DPS5005, dostępne są od dłuższego czasum.in. na AliExpress. Doczekały się wielu recenzji, w większości pozytywnych. Jednakże często wskazywanym problemem z tymi modułami jest kiepskiej jakości oprogramowanie – interfejs użytkownika pozostawia...
Trudno odpowiedzieć na Twoje pytanie, nie mamy akurat przed oczyma tej książki. Inna sprawa, że jesteś (domyślam się) początkujący, więc poszukaj tematów typu "jak zacząć", "wyposażenie warsztatu", itp. Multimetr, lutownica, cyna, jakieś rezystory, kondensatory, etc. Generalnie - BYŁO - chyba, że masz jakieś konkretniejsze pytania, to temat ma sens.
Proponuje oddać to auro do warsztatu. Zacząłeś od immo, teraz wtrysk, zaraz będzie nowy pomysł i tak można pół auta wymienić.
Nie pamietam czy to dotyczylo tez golfa z tego roku, ale byly wadliwe lozyska w skrzyniach 6cio biegowych i wlasnie tak sie to objawialo jak piszesz. Podjedz na diagnoze do innego warsztatu to sie dowiesz cos wiecej.
Myślę, że dobrze wiesz co potrzeba do każdego koncernu i zdajesz sobie sprawę, że ci kasy na wszystko nie starczy i też sensu nie ma....a, o piratach, podróbach, "chińczykach" i innych nielegalnych, to na wiadomym portalu....poczytaj i sam decyduj... I nie myśl, że sprzęt pozwoli ci nie "myśleć" co jest uszkodzone.... Masz kasę i sam określ jakie auta...
To ja coś powiem jako klient. Nie chcę naprawiania za darmo, nie chcę naprawy na już, może być za miesiąc, za dwa, ale i tak jest od lat problem naprawić zwykły pospolity samochód. Swój obecny samochód naprawiałem w ASO, albo w dużym warsztacie. Warsztatowi odbiło i ma teraz ceny 30% wyższe niż ASO, które niestety jest 60 km ode mnie. Zacząłem więc...
No i niestety jak widać nic z tego nie będzie... do 12V za mało do 5V za dużo... Czas zacząć dalsze przeszukiwanie warsztatu i odnaleźć kolejne trafa...
4 lata w fachu, kobiecie powiedziałem że jak będziemy kupować dom to albo z warsztatem albo z dużą działką i w kredycie kasa na warsztat 🤣
Zależy też jak u Ciebie z warunkami do konstruowania? Posiadasz jakiś warsztat/garaż?
Witajcie. Oglądałem dziś odcinek, że otworzył warsztat oraz chce zacząć współpracę. Co myślicie o jego polityce, filmach?
Tak jak pisałem wcześniej jestem na poczatku swojej drogi To może zacznij od zarejestrowania warsztatu i płacenia podatków i ZUSu, a nie okradania nas !
Zacznij od powrotu do warsztatu gdzie auto było naprawianie. W końcu zapłaciłeś za części i robotę a efektu brak. To najlepsze co możesz zrobić.
W zeszłym tygodniu miałem regenerowana turbine. I od tego momentu w trasie nie da się spokojnie jechać.. Skoro od tego czasu się to zaczęło, jedź do warsztatu i powiedz o problemie. Zbyt mało informacji żeby Ci pomóc.
a tam aby nie jest wspomaganie elektryczne?? w Astrze G jest elektryczne a Zafira=Astra G także to normalne, że jak niema ładowania to niema wspomagania, bo wspomaganie elektryczne strasznie dużo prądu ciągnie i jak umrze ładowanie to byś nigdzie nie dojechał bo by zaraz akumulator zdechł, a tak z wyłączonym wszystkim co się da można do domu/warsztatu...
ostatnio zrobiłem zwarcie L N To może zacznij od tego, aby tych zwarć nie powodować.
Kupiłem tego magnum 210 synergia easy. Kilka dni wahałem się m.in. miedzy 205L, 208 alu, i innymi, aż wreszcie zdecydowałem ceną zestawu 1509 zł za taki zestaw: preparat antyodpryskowy SPAWMIX 400ml, drut spawalniczy SG2 0,8 mm / 5,0 kg, reduktor gazu Magnum MINI 2 manometry, butla z mieszanką ARG/CO2 8 litrów, rękawice spawalnicze 1 para, dysza gazowa...
Iskra poszła a później zaczęła skakać.Kto rozwiązał problem?Warsztat,czy sam?
Nie doczytałem albo nie napisałeś jaki jest przekrój przewodu dom/warsztat. Od tego można zacząć dobór zabezpieczeń.
Więc trzeba zacząć od tego żeby kręcił, a potem zapalał. Teraz na warsztat do mechanika i nich się tym zajmie. Bo z tą wiedzą i bez podstawowych przyrządów to nic z tego.
Więc jak to jest z tym rozrzadem bo już tracę nadzieje Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś jak to jest, to oddaj auto do warsztatu. Jak zaczniesz to zamęczysz pytaniami.
koledzy prosze o porade jaki interfejs najlepiej kupić do warsztatu. Mam ok 6000 zl, wiem że to nie za wiele, ale od czegoś musze zacząć. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Problemem jest też napięcie sieci oscylujące nonstop od 248V do 254V Jest w normie. Prawidłowe napięcie w sieci to od 207V do 253V. Dopiero poza tym zakresem można mówić o zapadzie lub przepięciu. 1V więcej na pewno nie ma tu nic znaczącego do rzeczy. Ja bym zaczął przy następnej awarii od wymiany na inny model.
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Nic kompletnie, po za zaholowaniem auta do warsztatu. Poszło uszczelnienie turbiny i silnik zaczął zjadać olej, dlatego wyłączenie "zapłonu" czyli zamknięcie zaworu STOP paliwa - nic nie dało - praktycznie koniec turbiny, a może i silnika...
Jak wykluczyłeś mikser i kolumny, to problem tkwi we wzmacniaczu. Takie objawy mogą dawać albo zimne luty czy zaśniedziałe połączenia na taśmach, które zwiększają rezystancję połączenia a wprowadzają pojemność, lub utrata pojemności przez kondensatory w torze audio. Taka mała pojemność szeregowo w torze audio powoduje utworzenie się filtru dolno zaporowego...
tak właściwie to ojciec ma warsztat samochodowy. Mówił że coraz więcej osób przyjeżdża z takimi problemami, więc zaproponował że jeśli bym chciał mógłbym od czasu do czasu coś takiego naprawić. Wiem że budżet jest jak na razie nieduży ale z każdą naprawom dokupywałbym sprzętu. A co do nauki. Ma on na warsztacie kilka układów na których mógłbym zacząć...
macie jakies propozycje od czego zaczac? Zacząć od umycia auta i zatankowania. Potem prowadzisz do warsztatu by się tym zajęli. Bo skoro tu nic. komputer pokazal blad recylkulacji spalin obwod.
Takie sa uroki życia w strefie przemysłowej. U mnie było osiedle domków jednorodzinnych, aż pewnego razu przypętała się pewna blać z Czarnej w Bieszczadach i zaczął na początek mały warsztat i wybudował dom. Po 20 latach jak się dorobił, teren domków jednorodzinnych gmina, zapewne za łapówkę przekształciła w tereny inwestycyjne. Teraz zakład jest rozbudowany...
Wiązki zostały przejrzane i wymienione te które kwalifikowały się do wymiany. Auto nie było zalane. Jakiś czas temu miało dzwona w tyłek i po wyjeździe z warsztatu blacharsko-lakierniczego zaczął się kłopot z klimą. Po włączeniu przycisku A/C nie było reakcji.
Mam 1,1-1,13 g/cm3 gęstość elektrolitu, ale w ASO chyba nie wiedzą o czym mówię - podłączają "do komputera" i potem mi mówią "komputer powiedział, że akumulator jest dobry". I gadaj z nimi. Jak tak ma wyglądać ewentualne późniejsze naprawianie, to muszę zacząć rozglądać się za jakimś normalnym warsztatem. Inna sprawa - kolega też miał podobne jazdy...
Ja bym zaczął od wizyty w warsztacie naprawiającym szyby, oni mogą znać i stosować różne myki. Spróbować warto, to nic nie kosztuje. Ja od lat samowystarczalny a to, pomijając umiejętności, kosztuje (np. kolejne narzędzia), ostatnio skorzystałem z usług specjalizowanego warsztatu i szok, jak mi tanio temat załatwili.
Przyczyn, jak doczytasz może być sporo. Kiedy i po jakim zdarzeniu to się zaczęło? Jeśli stało się to np. po zmianie opon, stawiał bym w pierwszej kolejności na nie, bądź na felgi. Jedź na dobry warsztat, na odległość bez oglądania auta, ciężko coś na 100% doradzić.
A motto posiadaczy espaców brzmi nie czy się coś zepsuje tylko kiedy..... Ostatnio przyjechał klient do warsztatu, właśnie tym wynalazkiem, zaczęliśmy rozmawiać, w pewnym momencie stwierdził: "pan to chyba nie lubi espaców", a ja na to: owszem, nie lubię, natomiast mój kolega /mechanik/ bardzo, ma już dzięki nim panele na podłodze w całym mieszkaniu,...
No tak pierścień przyrdzewiał WD na pewno pomoże. Mitologia. Zacząłbym się głęboko zastanawiać nad zmianą warsztatu..
Nie dawno kupiłem sprowadzony z niemiec samochód Hyundai Coupe Tuscani 2.0 16V z sekwencyjną instalacją LPG LOVATO FAST (AVO GAS) no i wtedy zaczęły się schody, żaden warsztat w okolicy TYchów nie posiada softu do tej sekwencji :( Jeśli ktoś posiada pełen SOFT to bardzo proszę o info na GG 2945352 lub maila galatorn(at)op.pl Z góry bardzo dziękuje.
DTR-ka, jak DTR-ka, płyta musi stać stabilnie na twardym i równym podłożu, zapewniającym stabilność dla dużego obciążenia na 2 małych powierzchniach - to już tak na logikę. To jedno. Drugie: W tym garażu 6,5×4,5 m ma stanąć rama do naprawy karoserii samochodowych To chyba żart? Jak komfortowo pracować z ramą, mając po ~metrze luzu z boków? Muszę rozpocząć...
Jeżeli to jest taka zatyczka od góry bo nie wyraźnie widać to nie lej tam oleju!! to nie do tego służy! to jest wziernik na koło zamachowe do ustawienia GMP itp, po wlaniu oleju zaczęło ciec czy ciekło wcześniej?, bo jeśli po wlaniu to nic dziwnego:) nie zaczęło się ślizgać sprzęgło przypadkiem?? bez urazy, ALE JUŻ NIC NIGDZIE NIE DOLEWAJ!raczej skorzystaj...
Dodam, że wymieniana była uszczelka pod głowicą, a głowice dałem sporadycznie do zweryfikowania. Wymieniono tylko 8 prowadnic na zsacych. Po złożeniu 3 tygodnie jazdy auto zaczęło nierówno pracować, uszkodzony czujnik położenia klap i silnik pracował równo. A teraz zaczęło z tym olejem auto na warsztat, to wymiana pompy oleju i lipa. Dwa dni i dalej...
W historię modeli nie wnikam, nie jestem pasjonatem oscyloskopów jak Ty. :) Hameg to chyba obecnie Rohde & Schwarz, a to czy produkują do dziś HM203 czy nie, niczego nie zmienia. Według mnie produkowanie tego na dzień dzisiejszy nie ma większego sensu. Rynek został zalany przez GOS-620 i podobne, nikt by nie kupił HM203 chociażby ze względu na cenę....
maver1ck pooglądaj w googlach jak wygląda sinus na choćby wspomnianym Rigolu, a jak na tej przystawce. Po prostu sposób obrazowania jest bardzo słaby, spróbuj na tak kanciastym obrazie znaleźć zniekształcenia. Myślę, ze powinieneś zacząć od przyzwoitego analoga.
To żeś napisał... W takim przypadku to raczej tylko warsztat
wczoraj elektryk podlaczal mi centralke tytan Proponuję w ramach gwarancji wrócić do warsztatu. Jeżeli samodzielnie zaczniesz "grzebać" to tracisz gwarancję.
Problem w tym, że w pierwszym budynku nie ma ogranicznika, uziom wbity na oko (wbijał aż się zaświeci żarówka). Widzę, że muszę zacząć od poszukania dobrego elektryka, który pomierzy całą instalację. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
od czego mam zacząć szukać Od dobrego warsztatu...legalnego...na pewno masz taki tam u siebie...
Jesli sie upierasz to BOV'a montuje sie zamiast DV. Zacznij od razu szukac tez warsztatu, ktory bedzie ci kasowal CE.
Rozpocząłem ten temat, aby zdobyć pewne rozeznanie odnośnie przekroju kabla. Wtedy będę mógł zdecydować, czy bardziej opłaca mi się ciągnąć grubszy przewód, czy może pora zacząć likwidować te prądożerne narzędzia. To nie jest tak, że sam podłączę to wszystko, mam elektryka, który się tym zajmie. Problem polegał na tym, że nawet on nie był w stanie dać...
takie telewizory się teraz sprzedaje taniej sprzedac niż utylizować, jak na gwarancji to zgłoś serwisowi,trzeba chyba zacząć od zasilacza,mialem podobny problem z Thomsonem ktorego syn sobie kupił głupoty wciskali jak im dałem warsztat do dyspozycji (byl wadliwy kineskop wozili do serwisu do Warszawy do fabryki itd) pomruczeli,podrapali się wgłowę i...
W wersji A1 taka regulacja była dostępna, nazywało się to kalibracją. Można było zmienić temperaturę maksymajną, jednak było to dość kłopotliwe. A tutaj to myślę że zrobili za dużo wypalarek do drewna i zaczęli to sprzedawać jako lutownice. Dla amatora z warsztatu samochodowego co ma zlutować dwa kabelki od czujnika to taki brak regulacji nie jest przeszkodą.
Proponuje najpierw troche poczytać, co sie robi i po co oraz jakie są skutki uboczne, a później skonsultować to z naszym portfelem czy da rade wszystkim wydatkom. Jak już bedziesz wiedział co robisz oraz po co i jakie to ma przynieść skutki (zamierzone oraz uboczne) to wtedy zacznij sie oglądać za dobrym warsztatem, a jeżeli to chcesz robić sam to zacznij...
Lisku/: narazie dzięki za te info, jutro klient go dostarczy na warsztat do mnie, zacznę od zasilacza. Miałem coś podobnego z Mantą, tyle,że zasilacz jest oddzielnie i tam była przyczyna. Może jak piszesz tu będzie to samo.
Zacznij od akumulatora, a jak to nie pomoże to tylko warsztat.
Miałem kontakt z podobnym przypadkiem właśnie w silniku 934. Auto miało błąd braku synchronizacji pomiędzy wałkiem rozrządu i wałem korbowym i po pojawieniu się błędu nie chciał wypalać DPF-u. Był zapamiętany również błąd dotyczący konkretnie czujnika wałka rozrządu i od tego zaczęto. Potem wymieniono czujnik wału korbowego i jakieś tam różne jeszcze...
wolałbym ograniczyć koszty u elektryka do minimum. Oddaj auto do warsztatu, bo jak sam zaczniesz dłubać, to koszta sie powiększą.
Po pierwsze Twój warsztat powinien mieć oddzielne od budynku mieszkalnego zasilanie. Po drugie, żeby rozmawiać o mocy na potrzeby warsztatu trzeba zbilansować moc urządzeń. Po trzecie, moc jest pochodną zabezpieczeń i musisz poszukać DTR-ki frezarki CNC bo te 38 kVA o niczym nie świadczą. z doświadczenie zauważyłem ze na potrzebę naładowania kondensatorów...
(at)turnip4, trzeba zrobić w twoim przypadku diagnostykę, zacznij od wymiany filtrów błąd 0094, sprawdź ciśnienie przed filtrem, dobry warsztat musi sprawdzić twoje wtryski, plus pompę. Długo trzeba kręcić zanim zapali, czy od strzała? 3780 - można obstawiać pompę, we wtyczce od wtrysków jest olej?
Na początek chciałbym się skupić na nauce i jakieś praktyce od.podstaw i może jakos to połączyć z komputerami. Co do zarobku fajnie by było coś kiedyś z tego mieć to oczywiste z pasji do zarobków, ale to daleka droga. Wyposażenie takie warsztatu pewnie też nie mało kosztuje. Myślałem o tym kursie na początek: https://forbot.pl/blog/kurs-elektroniki-...
Z moich doświadczeń wynika że należy zacząć od sprawdzenia wszystkich lini zasilacza czy dają poprawne napięcia. W tym celu zewrzyj jakąś zworką,przewodem przewód zielony do masy. Jeśli wszystkie napięcia będą się zgadzały oraz nie ma żadnych widocznych śladów uszkodzeń (np. wylane kondensatory) należy zabrać się do dzieła. Jak ja to robiłem: 1) Sprawdzenie...
tak kity to dobre rozwiązanie. Możesz kupić sobie kit jakiegoś zasilacza czy programatora to od razu sobie warsztat stworzysz.
A czy do warsztatu i domu dochodzi ta sama "faza" zasilania elektrycznego? Tak ale to tymczasowa instalacja. Domyślam się o czym myślisz ale mam mocno ograniczone fundusze i w sumie to mam do dyspozycji tylko tą jedną i jedyną fazę (jak PV zacznie normalnie pracować to całkowicie odetnę warsztat). Bardziej nurtuje mnie dlaczego w jedną stronę jest...
oprócz kilku diod które są zmostkowane oporami 33om i nie jestem ich pewien bez wylutowania. Przypuszczalnie masz na myśli D9 i D10. Na 99% są sprawne. Służą do rozładowywania pojemności obszaru bramki. Rzeczywiście bez wylutowania trudno je sprawdzić miernikiem. Już sam pomiar rezystancji sugeruje, że nic im nie dolega. Dioda uszkadza się "na zwarcie"....
http://obrazki.elektroda.pl/1927979800_1... Witam. Będzie to moja pierwsza konstrukcja, którą postanowiłem Wam zaprezentować, choć nie pierwsza, którą wykonałem. Jest to ukończony zasilacz oparty na znanym większości osób projekcie z wprowadzonymi pewnymi zmianami co do wersji oryginalnej. Pierwszy mój zasilacz był tranzystorowy. Jego...
OK. Tak naprawdę rozmawiamy o doborze kabla zasilającego warsztat. I nie ma do tego nic temat postu. A to że niektórzy zaczęli rozmawiać o zabezpieczaniu silników, to jeszcze inna sprawa.
Dodam, że na zimnym silniku przez jakieś 20-30 sekund po rozruchu migała kontrolka świec żarowych, co jest chyba prawidłowym symptomem (dogrzewanie silnika?). Żartujesz, prawda? Obawiam się, że sam naprawdę nic nie zrobisz. Nawet mając OBD. Brakuje podstawowej wiedzy. Auto na warsztat, nim zaczniesz coś własnoręcznie działać. Mogą być zbyt duże koszty...
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Określcie się co to może być. Może płyn z pękniętego węża zebrał się gdzieś w zakamarkach komory silnika i teraz odparowuje po rozgrzaniu silnika i układu wydechowego... Może być pęknięta głowica... Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą... Może być zapowietrzony układ chłodzenia... Może być brak wiedzy użytkownika nowego samochodu i wiele innych...
Zacząć od zaniesienia TV do warsztatu. Nie ta cewka jest przyczyną zawężonego obrazu. Da się to naprawić, ale trzeba wiedzieć jak działa TV. oszt naprawy tego tv w serwisie przekracza jego wartość niestety. A skąd wiesz? Byłeś, pytałeś? Wątpię.
hyhyhy nie winna hydraulika tylko krzywe zawory . Dobra była by opinia innego warsztatu co sie stało bo zacznie ci wciskać ze to nie jego wina itp zapewne .
Co do webasto to przyczyn może być wiele. - pompa obiegowa płynu chłodzenia - świeca - elektronika webasta - uszkodzone czujniki temperatury - mało paliwa i zablokowanie sterownika przypadki VW - i inne które jeszcze pewnie forumowicze dopiszą .... Ja bym zaczął od odczytania komputerem. Jeśli warsztat jest ogarnięty to nie będzie tracił czasu na szukanie...
Uziomu nie ma, w domu instalacja 2 żyłowa, na warsztacie też, no i siła (4 żyły). Czyli już wiesz od czego zacząć. Jakie są odległości pomiędzy budynkami?
Zacznij od wyegzekwowania wpisów do ksiązki gwarancyjnej. Jeśli takowej nie ma (warsztat bez "klasy") niech pisze ręcznie protokół z każdej naprawy gwarancyjnej. Po ilu wpisach możesz zażądać zwrotu instalacji to sie dowiedz u rzecznika konsumentów. Jak nie potrafi sam niech zapłaci konkurencji za doprowadzenie instalacji do stanu właściwego. Jeśli...
-na stronie hamega są serwisówki ( link na górze strony w dziale warsztat) zanim zaczniesz ssać schemat musisz wiedzieć w której wersji jest oscyloskop ( były od 1 do 6 lub 7) -każda z tych wersji różni się znacząco ( choć jest sporo wspólnych mianowników) -jeśli trafisz na wersję z elemntami SMD to możesz mieć problem ze zdobyciem części Jakby co to...
Podłączyć VAG-a odczytać błędy i będzie wiadomo co go boli, od czegoś trzeba zacząć... no ewentualnie wymieniać wszystko po kolei lub warsztat. pozdr
Jeśli winna by była kompresja to ciężko by palił tylko na zimnym czy ciepły też? Tak jak mówiłem kopci dosłownie przez chwile... Jutro stawiam auto na warsztat, powiedzieli że zaczną od sprawdzenia swiec. I potem będą szukali głębiej.... A ubytki oleju sprawdza czy nie ma wycieku a potem turbo
Właściwie pomysł poddał mój sześcioletni wnuczek. Akurat zbliżały się urodziny wnuczki więc braciszek razem z dziadkiem trochę zainspirowani filmikiem z internetu postanowili zrobić unikatową zabawkę dla Olci. Z częściami nie było większego problemu. Gotowa skrzynka za kilka złotych , dwa serwa modelarskie podobna cena , maskotka , atmega8 i kilka innych...
Najpierw poleciłbym "wziąść" słownik oraz popracować nad warsztatem językowym. Następnie radziłbym zacząć od nauki podstaw z książek i czasopism. W przeciwnym razie, z takim podejściem prędzej zrobisz krzywdę sobie lub swojemu portfelowi z każdym kolejnym projektem. Zapamiętaj: zasilacz dobiera się pod projektowane urządzenie.
Pracowałem w ASO dla pewnego japońskiego producenta. Pierwszego dnia udowodniłem złą diagnozę ich klienta. Wymienili dpf, po dwóch miesiącach auto wróciło z ponownie zapchanym. Nikt nie sprawdził czujników temperatury .... Potrzebne zaczęcia procesu wypalania. Popracowałem niecały miesiąc i wróciłem do starego warsztatu na dużo lepszych warunkach. Straszne...
Moim zdaniem jest to najlepszy z dotychczasowych filmów. W komentarzach pod filmem zostały poruszone wątki, które być może pojawią się w kolejnych odcinkach np. nadprzewodniki. Studio/warsztat jest też ładne i dobrze oświetlone. Także jestem ciekawy kolejnych odcinków.
panowie kolejny warsztat nie podołał w naprawie Może zaczniemy innaczej co ustawia silniczek krokowy co daje sygnał do jego prawidłowej pozycji ????
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Wielu myślało nad konstrukcją skręcaną z klocków lego przy pomocy jedynie śrubokręta, ale niewielu zrobiło to tak rewelacyjnie jak Ty (jak z resztą wszystkie pozostałe oscyloskopy itp.). Ja się naczytałem o CNC na znanym forum i zacząłem od ...organizowania warsztatu, czyli wiertarki pionowe, gwintowniki itp, itd. Jeszcze nie skończyłem zaplecza warsztatowego,...
Właśnie wróciłem z warsztatu, z ciekawości zacząłem dobierać się do pompy, udało mi się wykręcić śruby zrywalne i zdemontować pancerną osłonę zaworu sterowanego immobiliserem, po czym odkręciłem pokrywkę pompy paliwa. Prawdopodobnie ukręcił się wałek ponieważ wirnik pompy paliwa stoi w miejscu podczas obracania wałkiem pompy wtryskowej..
jareek-71 sprzęgło nie szarpie a silnik pracuje równiutko...tą plecionkę sprawdzałem zaraz po wymianie poduszek jak i cały wydech tak jak wspomniałeś od kolektora i wsio ok...niestety nie mogłem zamienić spowrotem na stare poduszki ponieważ był warsztat zajęty przez inne auto.(((Zacznę od tego najpierw...dziękuję za podpowiedz i pozdrawiam...
Zacząć od kabelka czarno-niebiesko-fioletowego stacyjka - GM - sterownik silnika? Ciekawe jest, że jak pokazał ten błąd 2219, to na desce wyświetla komunikat od BS i MR, żeby zjechać do warsztatu. Jak gasną, to też oba razem.
Tutaj masz opis bezpieczników i przekaźników https://fuseandrelay.com/skoda/a5-octavi... jesteś pewny, że wszystkie bezpieczniki masz w porządku, zacząłbym od zamiany miejscami przekaźników. Jeżeli to nic nie zmieni, chyba niestety samochód trzeba odstawić na warsztat
Halo, padł ekran lub zasilanie ekran (dystrybuowane z płyty głównej). Nie piszesz o ostatnich chwilach telefonu, o jego pochodzeniu i wcześniejszych naprawach - co zawsze jest istotne. Jeśli ekran był wymieniany, zacząłbym od niego. Podejdź sobie do najbliższego warsztatu naprawczego i poproś o sprawdzenie ekranu. Potrwa to nie dłużej niż pięć minut...
.. Bo takie bezmyślne kopiowanie gotowych schematów z neta raczej za wiele mnie nie nauczy .. Bezmyślne nie, ale warto uczyć się od innych. A budując coś z czyjegoś schematu, często trzeba to jeszcze uruchomić i wtedy poznaje się zasadę działania. Później można modyfikować układ pod własne potrzeby i tu też się czegoś uczysz. Na początek warto zacząć...
od czego zacząć szukać iskierki rozwiązania. Od znalezienia dobrego warsztatu a nie napełniaczy klimy.
Witam zanim zacznę wylutowywać wszystkie rezystory może macie jakieś sugestie od czego lepiej zacząć? Tak patrząc na wyposażenie "warsztatu" to raczej początkujący nie jesteś, a układ jest banalnie prosty. Wylutowywanie wszystkich rezystorów oczywiście że nie ma sensu. Masz generator i oscyloskop, wystarczy prześledzić ścieżkę sygnału i ustalić na...
Proszę moderatora o nieusuwanie tego wpisu, choć jest nieco ot. Przy usuwaniu starej szyby bardzo często ,,fachowcy'' uszkadzają lakier wokół szyby i po kilku latach jest problem z rdzą, parę lat temu kupiłem za rozsądne pieniądze Mazdę 626 2.0D, ciągle zachowuje się idealnie ale niedawno kamień trafił w przednią szybę i pękła. Ta szyba była wcześniej...
czego zacząć warsztat warsztat czego zacząć linux zacząć
eeprom tools nokia przedłużenie zasilania pompka volvo
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Stabilizator SVEN AVR Slim-1000 LCD a ochrona pieca gazowego Mleczna woda z pompy WZ 250 - przyczyny i rozwiązania