Membramy w zaworze EGR i gruszce turbo dobre, zasilanie sprawdziłeś.
zasilanie grzałki sondy jest Zasilanie jest, ale czy sama grzałka działa?
Sprawdż zasilanie na samej pompie paliwa.pozdro.
Następne pytanie to czy po włączeniu zapłonu nie powinno pojawić się napięcie w złączu panelu klimatyzacji? Tak jak na schemacie tylko stałe zasilanie , reszta po szynie CAN .
W Zafirze B zasilanie lampki bagażnika może być na dwa sposoby, poprzez moduł w bagażniku bądź też bezpośrednio z modułu pod maską. W załącznikach schematy lampki bagażnika oraz obwodu oświetlenia wnętrza, schematy modułu bagażnika i modułu pod maską tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
b28 wtyk większy, czarny kabel to 15 b2,b4,b6 wtyk większy,brąz to masa b1,b2 wtyk większy, kabel czerowony/czarny to prąd po przekaźniku z ECU pin b72-brąz/biały gdy dasz zasilanie (+) na b1 powinnien odpalić, nie trzeba pchać. Najczęściej urwany jest kabel z pinu b72.
Pin 30 zasilanie Kamery. Pin 87 wyjscie na kamerę. Pin 85 masa . Pin 86 światło Cofania
Ugnity kabelek od zasilania taka typowa usterka.
Witam, Panowie dzięki za sugestię, ale przyczyna jednak banalna i nie obyło się bez prucia wiązki. Przetarty i zgnity kabel. Pozdrawiam.
5V zasilanie
Czarny to zasilanie po stacyjce +15
Miernik masz to przecież zobacz czy masz zasilanie dochodzące do podstawki przekaźnika. tak samo przekaźnik przecież możesz podpiać na szybko po akumulator i sprawdzić czy załącza się.
Miałem kiedyś podobny problem. Uszkodzony był akumulator.
Tak, czarny na drugiej pozycji to zasilanie.
Zafira 1.8 16v, silnik x18xe1, 99r, benzyna. Błąd P0351-00, awaria zapłonu. Wymienione świece i cewka. Wtyczka 5 pinów, cztery idą do ECU i tylko na 3 jest zasilanie. Czy możliwe, że ECU padł?
Zasilanie jest - 5V na płytce.
Sprawdziłem zasilanie do sterownika pompy abs Czy na pinie 20 pojawia się napięcie po zapłonie?
Sprawdzałeś na 100% wiązkę kabli na łamaniu przy otwieraniu klapy ? Te auta we wszystkich drzwiach cierpią na łamiące się wiązki elektryczne.
Jak dochodzą zasilania i nie działa to jest zepsute.
Albo coś z układem zasilania paliwem, albo z wtryskami. Dziwne, że diagnoskop tego nie wykrył (powinien). Jesteś pewny, że nic nie można zarzucić tak testerowi diagnostycznemu, jak i samej procedury diagnostycznej..? Silnik 100,120, czy 150 KM? Ja zacząłbym od układu zasilania paliwem ;)
A gdzie masa ?Gdzie linia k?Gdzie zasilanie ECM?
Pilot Opla Zafira , nie nadaje żadnej częstotliwości , co to za element ten niebieski , po naciśnięciu przycisku zasilanie dochodzi do niego i dalej już nie idzie , czy to może być bezpiecznik ?
Zobacz czy nie zanika napięcie na wtryskach/ stały plus/ i posprawdzaj dokładnie zasilanie sterownika.
2 przewody to zasilanie, trzeci to sygnał. Zobacz czy dochodzi zasilanie.
Ja bym najpierw zobaczył czy radio wystawia zasilanie na wzmacniacz anteny...
A jakie masz błędy w sterowniku ? Co to za silnik, Z18XE ? Problem (ten cyrk z zegarami) wygląda na jakąś stykologię, brak masy lub zasilania. Sprawdź masowanie silnika.
Masz schematy -przejście zasilania przekaźników (111) masz na drugim schemacie (6112 WI) - UEC w komorze silnika .
Ja naprawiłem i dobrze zaizolowalem.
Na moim schemacie zasilanie ECU poprzez XC53 pin28.
Żaròwki sprawdzone wszystkie brak zasilania w kostkach
Zasilanie świec jest ok. Przelewy jutro sprawdzę i ciśnienie na listwie.
Bez szukania schematu,zasilanie przepływki ale przez przekaźnik.
potrzebny schemat? OK daj znać. Zasilanie to nie tylko "+" alei masa silnika......!!!!
Błąd ewidentnie związany z zasilaniem sterownika.
Nie wiem panowie czy wiecie, ale w Oplach zdarzają się przypadki uszkodzenia ECU, objawiające się właśnie brakiem reakcji na gaz. Sam miałem co prawda jeden taki przypadek, ale gość z firmy, do której odsyłałem sterownik po rozmowie telefonicznej dokładnie wiedział o co chodzi i mówił że to powszechne. Oczywiście wcześniej sprawdziłem podstawy, czyli...
Ten punkt masowy znajduje się na dole słupka A ale jego lepiej nie ruszać ponieważ odpowiada też za zasilanie innych elementów. Jak chcesz dokładać przekaźnik to lepiej to zrobić przy tylnym module elektronicznym z którego wychodzi zasilanie na całe oświetlenie.
Prawdopodobnie lewa. Tego nie odepniesz. Gumowa przelotka schodzi bardzo łatwo. Tam zobaczysz przewody. Pewnie któryś przerwany jest. A do sprawdzania zasilania użyj lepiej samochodowego próbnika napięcia.
Bezpiecznki, zasilania ?
Świece żarowe i układ ich zasilania sprawdzony?
Skoro brak komunikacji to szukaj braku zasilań.
T sprawdź ciągłość przewodów do przepustnicy pod obciążeniem żarówki H4 ,jak będzie see to stawiam na sterownik bo to hybryda która przez montaż na silniku przy wysokich temperaturach ma problemy z lutami . Ale zrób tak podłącz multimetr pod zasilanie potencjometrów rozgrzej silnik i sprawdź czy nie ginie zasilanie. warto sprawdzić zasilanie ECU .
bo zmkneleś z doryglowaniem posprawdzaj na poczatek to.
Przełożenie lub podłączenie dowolnego modułu w aucie lub wsadzenie go do innego auta i przekręcenie klucza i immo jest "rozjechane" Pewnie w większości modułów masz nieprawidłowy identyfikator środowiska ... .Poza tym masz pewnie zwarcie lub przerwę na can a ponieważ wszystkie informacje do zegara są wysyłane za pomocą CAN to zegar nie reaguje na żadne...
Panowie, spokojnie... Bawił się i uwalił zasilanie, ciężko tam niewłaściwie wlutować podstawki.
Jak masz 4 przewody to grube to zasilanie masa i plus i dwa cieńkie zapłon i po rozruchu (dwa plusy). Jak są trzy cieńkie to trzeci diagnostyka. Ma chodzić jak ma zasilanie żadnych cudów nie potrzeba. Sprawdz niernikiem,grube żarówką.
Możesz spokojnie zrobić takie docięcie zasilania nic się nie stanie.Nie zapomnij tylko o zabezpieczeniu tego włącznika bezpiecznikiem jeśli weżniesz zasilanie bezpośrednio z akumulatora.
Zasilanie modułu idzie ze skrzynki bezpieczników pod maską, więcej niestety nie pamiętam.
Wygląda na przyłącze węży do nagrzewnicy, zasilanie i powrót. Jednocześnie może on pełnić rolę wspornika alternatora. Jak ten element nazywają, nie wiem.
Jeśli dodatkowo nie świeci się kontrolka żółta silnika to brak zasilania na ECU silnika.
No to sZukaj problemu z zasilaniem. Narzędzie specjalistyczne to probówka 12v
Jeśli jesteś pewny że przewody i zasilanie jest ok no to silniczek....może spalony lub zatarty
Jak wklepiesz 3x zły to już trzeba poczekać i potem AS z zasilaniem.
Zara, chłopak pojęcia nie ma a wy mu każecie w CAN dłubać? Ubije auto na Amen. Zasilanie ECU i ma być komunikacja.
Mam uszkodzony opel autoscaner, więc łączyłem się z komputerem za pomocą euroscana. Podłączałem się tylko pod siudmy pin (sterowanie silnika) i oczywiście zasilanie (16 i 4).
W zasilaniach i linii komunikacji.
Podlacz banke 5l zawieszoną na otwartej masce. Normalnie zasilanie i powrót, 2 węże. Wykluczysz powietrze wtedy.
Zapewne masę na zasilanie włącznika pociągnełeś od kontrolki oleju.
No masz rację że znika zasilanie bo w momęcie gdy auto zgaśnie to jest brak połączenia z ECU przez. Obd
Zasilanie do wszystkich czujników jest z wyżej wymienionych błędów. Plus jest po zapłonie. Błędy wracają od razu po przekręceniu zaplonu..
Ale to też można w łatwy sposób ustalić. Wystarczy zwykły omomierz. Pin minus będzie prawdopodobnie zwarty do masy, obudowy. wartość pomiaru będzie bliska zero Ω Między tak zwanym minusem "masą" a zasilaniem do szczotek będzie kilka, kilkanaście Ω A między masą, minusem a czwartym pinem powinna być przerwa. Ale nie koniecznie, bo to zależy...
Sprawdź zasilanie przepływomierza, pin2-12V, pin3-masa, pin4-5V.
Jesli kontrolki slabo podswietlone to nie zwarcie a zanik gdzies masy i zasilanie przechodzi przez inne obwody(stad niemoznosc zgaszenia silnika bo zawor na pompie dostaje zasilanie z innego obwodu)
Do Pawel wawa -sterownik jest nowy tylko zamontować,ale nie wiem jak sprawdzić zasilanie i masę do sterownika.
Brakowało zasilania na ECU, teraz jest wszystko w porządku. Pozdrawiam
Sprawdziłem również w tej mojej Zafirze zasilanie i sygnały na przepływomierzu. Zasilanie jest ok, sygnały również. Zamówiłem przepływomierz z firmy HELLA i sprawdzę jutro jaka będzie sytuacja. Sprawdziłem zasilanie na sondę nr 1 lambda i jest prawidłowe. Sprawdziłem oporność grzałki i jest ok. Zobaczę jeszczę sondę nr 2 pod podwoziem w wydechu. Zrobiłem...
Pewnie chodzi o za duże napięcie zasilania.
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Jeżeli pracujące wentylatory po zapłonie, świadczy to o braku zasilania do stera. Oznacza to: brak zasilania na ster, ster martwy. Jednym z objawów jest pracujący wentylator chłodnicy i brak komunikacji. Sprawdzane bezpieczniki? Zasilanie na ster?
-Otwierasz maskę silnika -po stronie kierowcy masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami -na dole skrzynki masz przekaźniki 10 i 11 (o ile dobrze pamiętam) -na sterowanie cewki przekaźnika podajesz masę, ten wewnętrzny przekaźnik jest od wolnego biegu a zewnętrzny od szybkiego. Cała diagnoza zajmije około 3 minut i masz sprawdzone - wentylatory,...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Upierasz się przy swoim projekcie, to napiszę tak, znajdź najpierw gazownika który podejmie się tego i zrobi to na odpowiednim poziomie. Następnie podliczcie koszty instalacji gazowej i przekalkuluj czy to się opłaca. Mówię o instalacji złożonej na keichinach, zasilanie parowników przewodem 8mm, itp.
Nie montuj LED-ów, dobrze Ci radzę. Siadają dużo szybciej niż żarówki w tym przypadku. Większość dostępnych na rynku jest bardzo wrażliwa na niewielkie podniesienie napięcia zasilania.
Wyłączasz zapłon, wyciągasz fotel. Sterownik poduszek ma zasilanie tylko po zapłonie. Jak się boisz to odłącz akumulator.
Mam prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika, lecz przed wymiana chcialbym dokladnie sprawdzic czy wszystkie kable maja odpowiednie zasilanie, prosze o jakis schemat, informacje, opis jakie napiecia maja byc i gdzie. http://obrazki.elektroda.pl/3203739800_1...
A co tam słychać w ESP i innych sterach? Brak np komunikacji z ECM ? Problem z zasilaniem? Łopel jak łopel ,ma jedne z najbardziej padających ECM to fakt.
wygląda jak by problem leżał w masie.... nie mam częstotliwości z jaką powinien pracować czujnik temp. wydaje mi sie ze to zwykły ntc lub ptc wiec powinien wypadać "płaski" oscylogram. Co do pinu 5 wydaje mi sie, że sprawdziłeś regulacje napiecia z 12v/5v i widać jak pracuje tranzystor... ten pin to zasilanie (5v jak dla wiekszosci czujników w tym również...
Wiesz skąd idzie zasilanie żarówek w aucie, plusa i masy ? U mnie niby wspólne, ale z innych bezpieczników (L i P mijania), i rozdzielającej masę na kilka przewodów kostki, także np lewa może być całkiem ok, a prawe niekoniecznie. Z żarówkami to tak, to jakiś tam nowy wynalazek, i jesteś ich testerem za własne pieniądze.
Multipla Blupower wyszła z fabryki w ogóle bez zbiornika na benzynę i instalacji benzynowej - zasilanie tylko na CNG. Zafira Monovalent plus CNG ma benzyny 15l, w miejscu zbiornika ma butle.
Zacznij od odczytu błędów, w sumie to więcej nic nie zrobisz. Lub jak go uruchomić awaryjnie To nie koparka czy "czydziestka" nawet jak podasz zasilanie na rozrusznik przy np uszkodzonej elektronice to nic nie da. A z wróżb może zegary może CIM?
Witam. Po odpaleniu już jest wszystko dobrze, jak z mocą, nie dymi? Zrób diagnostykę silnika, może wyjdzie jakiś błąd a najpierw to sprawdź szczelność całego układu zasilania paliwem.
Dzień Dobry, Dzisiaj zostałem uziemiony. Chciałem pojechać do miasta. Już samo otwarcie samochodu nie było możliwe.Nie działa dosłownie nic. Po przekręceniu kluczyka (dostałem się otwierając manualnie kluczem) nie zapaliła się żadna kontrolka. Akumulator? (jest nówka kupiłem go 2 miesiące temu). Podłączyłem do podładowania . Prąd ładowania bliski "zero"...
Rozprogramowal się ecu lub coś w tym stylu. Wgrana nowa mapa i chodzi jak wściekła.
Podłącz pod tester to się cosik dowiesz. Np czy widzi obroty. A włączający się wentylator to np. brak zasilania na ECM ,uszkodzony czujnik temp, albo moduł wentylatorów. Jeśli nie żyje ECU, to podłączenie kompa też nic nie da. Myślę, że straciło się gdzieś stałe zasilanie ECU (woda we wtyku)
Bardzo fajny projekt, zainspirowała mnie tym maluchem i sam muszę coś takiego zrobić bo ciąganie mojego agregatu wszędzie do małych narzędzi nie jest zbyt przyjemne. Daj znać jakie maks ciśnienie bez przeciążania daje radę osiągnąć. Nawet zasilanie 12V mi się podoba, dwa Aku zamontować w podstawie wózka i spokojnie można jeździć bez kabla.
może też być czujnik temperatury silnika ten co podaje do ecu jaki czujnik??,przecież nie ma komunikacji wtedy gdy nie pali,czyli zasilanie,masy lub sam sterownik.
Kolego weź się w końcu za naprawę i sprawdź zasilania na pompie.
Witam, koledzy proszę o poradę bo nie wiem co zrobić, mam do zamontowania piec jak w temacie do samochodu Opel Zafira B i zastanawiam się czy zastosować na zasilaniu trójnik co ułatwi sprawę czy czerpak tu już jest gorze gdyż czeka mnie zdemontowanie baku. Jakie są zalety i wady tych połączeń. Pozdrawiam
w środku była tylko decha zmieniana ze względu na poduszke pasażera, która wystrzeliła, zewnętrznie dostała strzała od przodu i bardziej w prawy narożnik, chłodnica nie dotkła silnika a więc mocno nie było, wszystkie masy poczyszczone, na licznik przychodzi tylko 1 zasilanie po zapłonie.
Witam , proszę o pomoc przy rozwiązaniu problemu w Opel Zafira B 2007r 1.9 diesel DTL. Nie działa wyświetlacz GID. Bezpiecznik ok i zasilanie sprawdzone zmierzone na wtyczce wyświetlacza a mimo to czarno... Nie działa nawiew tj w ogóle nie reaguje na nic Panel sterowania, żaden przycisk nie działa i zasilanie też sprawdzone na wtyczkach panela . Proszę...
Standardowe podłączenie dwóch kabli do kostki ISO powoduje powolne rozładowanie akumulatora. Może masz zamieniony stały + z zasilaniem po stacyjce?
P1625 - przekaźnik mocy otwiera się zbyt wcześnie Na tym się skup - utrata zasilania na ECU, przekaźnik lub jego przewód ecu-przekaźnik
Zajrzyj do lewej wiązki zasilającej klapę tylną, w której jest dodatkowa, środkowa lampa STOP-u. Przerwy w jej zasilaniu skutkują w/w komunikatem.
auto z gazem ? pęd powietrza to powoduje tzreba szukać usterki w ukłądzie dolotowym, lub zasilania paliwa.
chyba zostaje pompa paliwa... Tylko, że jej tam nie ma... podłącz zasilanie wprost z butelki z paliwem, przez cały układ ale z pominięciem smoka w zbiorniku.
Witam.Mam problem z tylnymi szybami. 1.Od kierowcy działają. 2.Do tylnych przełączników nie dochodzi prąd. 3.Bezpieczniki i przewody między słupkiem a drzwiami sprawdzałem. Sprawdź kolego połączenie przewodów zasilających, które znajduje się pod plastikową osłoną przy dźwiach kierowcy, ostatnio miałem taki sam problem i tam znalazłem utlenione przewody,...
Pytałeś licznik ?Zasilania i masy są?
a oprócz tego, że jest błąd to cokolwiek jest źle? może w oplu też ten przepływomierz praktycznie do niczego nie służy tak jak w VW/Audi i innych na pompie TDI (VP37) gdzie przepływomierz jest tylko do egru (którego i tak się zaślepia) i może go wcale nie być a wystarczy wlutować diodę między 5v zasilanie do wyjścia i wszystko normalnie działa
Sprawdz zarowka czy masz na srubie pradowej zasilanie. Wzbudzenie idzie z ecu silnika. Zaloz wersje denso on startuje sam nawet bez wzbudzenia.
Witam, Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti 2007r. Silnik nagle stracił moc, komputer pokazuje błąd P0100, wartość przepływu powietrza zawsze wynosi 0. Zmierzyłem napięcia na odłączonej kostce przepływomierza i nie stwierdziłem tam zasilania z akumulatora, nie mam schematów do tego auta. Czy ten przepływomierz jest zasilany napięciem 12V ?
Zacisk B+ alternatora(gruby przewód zasilający), korpus silnika, lub alternatora.
zafira zasilanie czujników zafira pompa paliwa zasilanie zafira przepływomierz
mikrofon czyszczenie telefonie internet zawiesza klawiatura zalać spirytus
proace subwoofer pcf801 odbiornik
Przekaźnik K9 w Mercedes Vito 111 CDI 2007 - Funkcje Awaria skanera: diagnostyka i naprawa krok po kroku