Zrobione Przebieg zdarzenia -Wtyczka rozpadla sie w srodku i podczas jej wsuwania wypchało przewód od pinu Alt-S -Podmienione cały czas były od poczatku piny L oraz Ig przy alternatorze -Ig zamykało przez obwod lampki bezpiecznik 7.5A i lampke "na styk" i jakoś działał ale nie do końca bo dawał niższe napięcie i nie wiadomo z czym jeszcze był problem...
Tak więc sianie i zakłócenia z alternatora to ok5% natomiast 95% te zaklocenia na zdjęciu to dlatego,że nagrywa w nocy a nie że zimno. W dzień idealnie,ale po zmroku się zaczyna to samo. Rejestrator to GT900
Witam wszystkich serdecznie a mianowicie mam taki problem i oczekuje odwas pomocy zakupilem radyjko TTI 770 oraz antene sirio as-100 antena zostala zestrojona do 1.3 mam dobre nadawanie i odbior ale niestety pojawily sie zaklocenia w postaci szumow i pyrkanie ale w momencie jak ktos nadaje to pyrkanie nie jest az tak uciazliwe ale ten szum drazni mnie...
zaklocenia od alternatora blokuja prace procesora To co wyżej. Pisz po polsku.
Witam, niektore alternatory maja kondensator (eliminuje on zaklocenia fal radiowych w wyniku iskrzenia na szczotkach), jesli jest uszkodzony(zwiera) lub ''zatkany'' to kontrolka ladowania nie gasnie. Nie znam tego konkretnego alternatora ale mysle ze latwo to mozesz sprawdzic przed wymiana na nowy. Pozdrawiam
siemanko ja juz tak kiedys robilem gralo dobrze tylko byly zaklocenia od pracy alternatora musialbys zastosowac jakis stabilizator na 12v5A
mam w samochodzi zamontowane radio i wzmacniacz wszystko dobrze chodzi ale jezeli zapale auto to mam okropne zaklocenia w glosnikach od alternatora ,kierunkowskazow..itp.jak to wyeliminowac????prosze o pomoc bo nie mozna sluchac jak sie jezdzi:)!!
witam wszystkich jestem poczatkujacym elektronikiem i zrobilem generatorek impulsow przebieg prostokatny 50% wypelnienia tak mi sie przynajmniej zdaje puszczam do pod czujnik samochodu i leci predkosc i wszystko dziala ogolem zrobilem to aby bylo na 24v wtedy na nozki mojego ne 555 na 4i 8 nozce mam 7v stale i wszystko dziala ale kiedy odpale samochod...
Najpierw warto by dojac dlaczego masz takie cuda na wylaczonym silniku. Po odpaleniu to zapewne zaklocenia z alternatora lub ukladu zaplonowego (jesli to benzyna). Najlepiej najpierw sprawdzic co jest przyczyna czy radio, czy wzmacniacz (moze sie uszkodzil). Najpierw odlacz remote od radia i zlacza chinch. Na remote wzmacniacza podaj +12V z zasilania...
Mam powazne watpliwosci czy takie polaczenie alternatorow jest w ogole mozliwe - ze wzgl. na problemy w pracy regulatorow. Regulator alternatora porownuje on napiecie na wyjsciu mostka z wewnetrznym wzorcem i w zaleznosci od tego czy jest ono mniejsze czy wieksze od tego wzorcowego to zalacza badz wylacza uzwojenie wzbudzenia w wirniku. Wyjscia mostkow...
Witam serdecznie Mam taki problemik Zalozylem radio cb do samochodu i podczas pracy silnika slychac takie pyrkanie w glosniku radia. Kolega dal mi filtr przeciwzakloceniowy ale to niezbyt pomoglo. Powiedzial ze zaklocenia ida droga radiowa a nie po kablach. Wiec myslalem zalozyc do alternatora kondensator przeciwzakloceniowy, ale facet w sklepie powiedzial...
Sprawdzilem SWR i sie okazalo ze mialem 3,2. Nastroilem antene tak ze mam na k.20 1,1, na k.1 1,2, na k.40 1,5. Przycialem antenke o blisko 2cm. Slyszą mnie bardzo dobrze. Natomiast te zaklocenia zauwazylem ze sie nasilają z chwilą gdy zapale silnik (diesel), wtedy napiecie alternatora wzrasta i wowczas nieco slychac wycieraczki i bardzo spryskiwacze...
Moi przedmowcy maja jaknajbardziej racje , zestroj antene przy pomocy reflektometru . Antene zamontuj jaknajwyzej , przypuszczam ze posiadasz tzw. TIR-a , wiec zamontuj antene tak aby byla jaknajwyzej anie toz przy dachu kabiny , wtedy antene obija sie o kabine i niema szans zestroic anteny i miec prawidlowy odbior i nadawanie. A zaklocenia i szumy...
chcialbym jeszcze przytoczyc tu kilka opini co wy o tym myslicie: "według mnie to tylko trzeba by stabilizator lm78l15 zamienić na lm78l12" "Ja sadze, ze lm78l12 nie znajdzie tu zastosowania (do poprawnego dzialania stabilizatora na wejsciu musi byc o 3V wiecej niz na wyjsciu). Takze mysle, ze nie powinno sie wogole w samochodzie montowac tego ukladu...
Poszukaj na forum materiału na temat zakłuceń bo naprawdę warto fajnie jest to tam wytłumaczone jak prostym sposobem tego uniknąć.
Sprawdz źródło zakłóceń - zdaża sie że alternator zakłóca - wymień kondensator przeciwzakłóceniowy
Idż przez tansoptor, i będzie wiele szcęścia jak ci będzie pracował ATmega bez zakłóceń.
To są zakłócenia pochodzące z instalacji samochodowej, a nie spowodowane napięciem. Przydałby się chociażby dławik i może jakieś kondensatory elektrolityczne na zasilaniu. Wszystko zależy od poziomu zakłóceń, jakie generują elementy pod maską, chociażby szczotki alternatora, albo silnik wycieraczek.
a to sa napewno zaklocenia z alternatora? moze swiece sa zle ekranowane??? to tylko taka mala sugestia, moge sie mylic.... Pozdrawiam.
Czyli mam rozumieć że ten niebieski kabel ma iść nie bezpośrednio do radia tylko do wiązki z samochodu? Przy tym modelu nie widzę aby było wyjście zasilania do anteny. Radio chińskie 7010B zapewne ma lichy moduł radiowy i więcej jak już z niego nie wyciągniesz. Często bywa tak że zakłócenia w radio lub słaby odbiór spowodowane są zakłóceniami z alternatora...
Do żółtego i do masy,lub bardziej fachowo,na alternatorze od + wyściowego(grubszy przewód) do masy alternatora.
Koniecznie sprawdź pojemność kondensatora przy alternatorze.
witam jako że przeszukałem szukajke i wszystkie interesujące mnie wątki zostały zamknięte zmuszony jestem do napisania tego tematu moje pytanie czy ma ktoś może schemat jakiegoś dobrego filtru który wytnie zakłucenia z alternatora(kupiłem aki z allegro i shit niesamowity) wiem że to napewno sieje altek prosze o jakieś konkretne schematy
Filtr przeciw zakłóceniowy. W teorii ma za zadanie wytłumić niewielkie zakłócenia na zasilaniu radia. W praktyce nie poradzi sobie z zakłóceniami alternatora czy silnika dmuchawy. Nie ma też żadnego związku z twoim problemem zasilania wzmacniacza anteny. To całkiem osobne urządzenie.
Masz uszkodzony kondensator od zakłóceń alternatora (jakie masz auto)(wymień go ) zrób tak wstaw diode prostowniczą i kondensator 4700mikro elektrolit na zasilaniu radia powinno pomóc
Raczej Twój pomiar jest do ... Odłączony alternator=brak generacji zakłóceń. Dlatego przestają wariować. Dosyć często zjawisko to wywołują zużyte szczotki, owalizacja pierścieni.
Temat wałkowany już setki razy na elektrodzie. Wystarczy użyć szukaja... Wzmacniacz (nie napisałeś jakiej firmy, nowy czy używany) zbiera ci zakłocenia z sieci pokłądowej auta. Przyczyn może byc wiele: złe ułożenie przewodów (położyłeś przewód sygnałowy wzdłuż wiązki elektrycznej pojazdu lub zasilania wzmacniacza), uszkodzenia wzmacniacza, uszkodzenia...
A ładowanie jakie...czy nie ma zakłóceń z alternatora, napięcie mierzone woltomierzem to nie wszystko...
No to masz uszkodzony alternator. Możliwe że sterownik silnika też ma problemy z pracą przy takich zakłóceniach z alternatora.
Powiem tak - jeśli driver tych diod nie jest w żaden sposób zabezpieczony przed szpilkami napięcia powstającymi w sieci elektrycznej samochodu, to problem rzeczywiście występuje! Nawet zwykła (tzw) "żarówka" LED potrafi się delikatnie zaświecić (wyłączona) podczas używania zwykłego elektromagnetycznego klaksonu. Problem rzeczywiście jest i temat był...
A ja odstawiam, że to nie problem napięcia tylko zakłóceń. Mogą pochodzić od alternatora, od układu zapłonowego, od wtryskiwaczy... Co to za samochód?
Nie wiem. Nie podali żadnych parametrów poza napięciem i prądem, możliwe że się nada ale w tych chińskich modułach różnie to wygląda. Jak masz w sklepie blisko domu to zawsze możesz sprawdzić. Co do alternatora to poza napięciem jeszcze jest ważne sianie zakłóceniami. Krótkie szczotki, bicie na komutatorze. Skończony kondensator przy alternatorze i...
to sa zaklucenia od alternatora polecam taki filtr: http://www.allegro.pl/item88713721_jesli... lub: http://www.allegro.pl/item87267877_filtr...
filtr na alternator to nic innego jak specjalny kondensator, mocujesie go do masy alternatora a kabel zakończony konektorem oczkowym podłączasz do + przy alternatorze, z resztą powinien być manual dołączony. Są też do kupienia filtry przeciwzalłuceniowe do kabli sygnałowych, ale nie znam ich skuteczości działania. pzdr
Zdejmij pasek z alternatora i uruchom silnik, sprawdzisz w ten sposób czy te zakłocenia faktycznie od alternatora a nie np. od układu zapłonowego samochodu. Kup radio z filtrem ANL/NB :P
Bo i po co?, objawy podane przez ciebie bardziej pasują do braku filtracji zasilania, niż do łapania zakłóceń na masie. Filtracja zasilania to dwa elementy L i C.
wydaję mi się że to wina zakłóceń z alternatora, u mojego ojca było tak samo Regulamin pkt 13. Ostrzeżenie.
Filtr ma za zadanie wyłącznie ograniczyć wartość zakłóceń powstałych podczas pracy alternatora oraz innych odbiorników zasilanych z sieci pokładowej samochodu.
Bez silnika działa dobrze :) Podejrzewam, że to może być alternator, bo jest gwizd który jest wyższy w miarę wzrostu obrotów silnika. Jest skorelowany bezpośrednio z obrotami. Taki dławik nie tłumi zakłóceń pochodzących od alternatora. Do tego trzeba dławik i dwa kondensatory. Taki Π filtr lub kondensator na alternatorze pomoże. Co do takich zakłóceń...
Na zakłócenia nie pomogą żadne filtry,należy odkłócić źródło zakłóceń w pojeździe ( alternator itd )
Nie jest to filtr do tego celu. Masę radia masz przecież połączoną z masą samochodu. (przynajmniej powinna być jak najkrótsza droga połączenia) Ten filtr jest symetryczny. Wykorzystałbyś tylko jego połowę. Przewodem minusowym i tak prąd nie popłynie, gdyż zapewne masa łączy się z karoserią dużo wcześniej. Tutaj bardziej wskazany byłby filtr niesymetryczny...
Przewody zasilające mogą iść obok oryginalnych wiązek w samochodzie natomiast przewody sygnałowe powinny być puszczone jak najdalej od pozostałych przewodów. Same przewody sygnałowe powinny być dobrej jakości z pełnym ekranem. Czasami źródłem zakłóceń może być wadliwy alternator.
sprawdzałem i te zakłócenia z silnika lecą, ponieważ gdy przygazowałem, to te zakłócenia coraz bardziej się zwiększały. Przy zwiększaniu obrotów silnika również wzrastają obroty prądnicy/alternatora i to powoduje wzrost zakłóceń. Poruszające się tłoki silnika nie mają na to wpływu.
Jeśli będzie używane sporadycznie to kup jakieś najtańsze radio Uniden Najtańsze modele są po 150-200zł i nie mają zbędnych bajerów tylko filtr przeciwszumowy, filtr przeciw zakłóceniom z alternatora i zapłonu, wyświetlacz i pokrętło od zmiany kanałów.
Załóż pierścionki ferrytowe na przewód zasilania radia, jeżeli to nie pomoże, zajmij się źródłem zakłóceń, czyli stanem alternatora. Przy prądach, jakie on generuje łatwo o zakłócenia.
ja wygladaja te zaklocenia.czy jest to gwizd.jesli tak to pochodza z alternatora.
Nie wpływa źle, a jak podłączysz CB to masz mniej zakłóceń :)
Ze zgaszonym silnikiem dziwięk bez zakłóceń na każdym wejściu, więc jednak alternator :) tylko czemu wyłącznie na CD go słychać?
Może być tak, że tranzystor jest blisko progu włączenia, i występują jakieś zakłócenia, które powodują chwilowe przekraczanie tego progu. Może źródłem tych zakłóceń jest alternator, może jakiś układ, który jest zasilany, gdy alternator pracuje - np. jakaś przetwornica. Opornik może być mały - tu chodzi o to, żeby popłynął przez niego prąd ze 2mA przy...
A radio przełączyło się w tryb AUX ? Jeśli palm wysterowuje dobrze słuchawki to wejście zmieniarki powinen roznieść mocą, ono jest o wiele bardziej czułe. A co do zakłóceń od alternatora to nie takie proste, dostają się one pewnie po zasilaniu lub po masach. SławeK
Po uruchomieniu silnika obraz znika pojawia sie blue screen z napisem NO SIGNAL. Mam bezprzewodowe połączenie. Zapewne zbyt silne spektrum zakłóceń od zapłonu, wtrysków, alternatora (niepotrzebne skreślić), a zestaw ma zbyt chińską jakość.
Może alternator uszkodzony i sieje zakłóceniami.
czy wystarcza fabryczne bezpieczniki, ktore dal mi producent radia? przed chwila podlaczalem bezposrednio do aku.. jak dobrze, ale to dobrze sie wsluchalem, po zalaczeniu silnika slyszalem takie zaklocenia od alternatora, czy tez pompy(obroty silnika w glosniku). mnie to nie przeszkadzalo, bo tego praktycznie nie slysze, ale czy bede nadawał wyraznie?...
Uszkodzony regulator a raczej napewno alternator powoduje zakłocenia pracy elektroniki. By się przkonać podłącz oscyloskop.
To kondensator, podłączony do B+ żeby alternator nie siał zakłóceniami.
Natomiast jeżeli miało to być tylko utrzymanie akumulatora w pełnej gotowości, czyli w pełni naładowany, to w zupełności wystarczy do tego moc 20-40 W, więc nie trzeba do tego, aż takiej armaty. Tyle że to ma być na zasadzie APU - gdy potrzeba sporo prądu, a silnik jest unieruchomiony. Są takie fabryczne urządzenia, dające prądy rzędu 200A nawet. Dodano...
Pisałem to jako ostrzeżenie dla innych. Testowanie sprzętu zasilaczem impulsowym to również niezbyt dobry pomysł. Jakikolwiek transformator sieciowy o mocy ok. 50W z napięciem wyjściowym rzędu 9V, cztery diody 5A plus kondensator 10000uF/25V na pewno będzie lepszym pomysłem niż walka z zakłóceniami emitowanymi przez takie zasilacze. A alternator to...
Są dwa główne źródła zakłóceń w autach, alternator i cewki z kablami i świecami. Warto to posprawdzać bo tandeta ma marne filtry przeciwzakłóceniowe. I nie zaszkodzi sprawdzić ekranowanie anteny. SławeK
witam zaklocenia pochodza najprawdopodobniej z pracy alternatora, gdzie podpinales zasilanie wzmacniacza, powinno sie podpiac bezposrednio pod akumulator
Może mieć związek, taki że on ma wiązkę w ogóle nie zabezpieczoną przed zakłóceniami i teoretycznie uszkodzony alternator mógłby mącić.
Zakłocenia wnosi prawdopodobnie alternator lub układ zapłonowy.Powinieneś założyć filtr na kabel zasilający do radia i sprawdzić ekranowanie przewodów sygnałowych.Ważna jest także dobra masa do radia (nie poprzez kabel antenowy)
Częstym błędem jest zły kontakt "masy" nanteny. Ludzie w obawie o przedwczesne rdzewienie samochodu unikaja montowania anteny na karoserii. Koniecznie sprawdź i ewentualnie popraw kontakt masy. Zakłocenia od alternatora zlikwidujesz poprzez dobór kondensatora bezpośrednio na zaciskach akumulatora. Spróbuj również w innym miejscu w kabinie podłączyć...
Do zasilania wzmacniaczy m.cz. nie używa sie zasilaczy impulsowych.Należy użyć zasilacza transformatorowego,poczytaj w dziale Audio.Transformator toroidalny odpowiedniej mocy,mostek prostowniczy i dużej pojemności ( 2 X 47000mikroF) elektrolity. Stare zasilacze ATX wcale nie mają większych wydajności prądowych,w nowych zasilaczach są nawet dwie linie...
więc po co się czepiać alternatora? Bo sieje pewnie zakłóceniami z mostka.
Witam Pewności jeszcze nie mam ale chyba przyczyną zakłoceń u mnie jest robiony z jakiegoś kitu wskaźnik napięcia ładowania akumulatora na 6 diodach LED. Jeszcze tego nie sprawdziłem ale teoretycznie ten wskaźnik działa podczas pracy silnika a jak alternator się nie wzbudzi to pokazuje małe napięcie przez co może jeszcze nie wprowadzać zakłóceń. Jak...
Witam. Uruchomiłem sobie obrotomierz w autku (analogowy, od fiata sieny). Problem w tym że przez jakąś godzinę wskazywał ok, potem zaczął skakac a pod koniec jazdy to wręcz szalał. Czy możliwe że są jakieś zakłócenia w sygnale z cewki? Wcześniej w aucie nie było obrotomierza. Drugi problem to taki że jak regulator ładowania zaczyna ładować akumulator...
Jak napisałem poprzednio, z powodu małego poziomu sygnału na wyjściach Cinch, trzeba było "odkręcić" potencjometr prawie na max. Stąd pojawienie się zakłóceń z alternatora. Najprostsza metoda uzyskania większego sygnału audio, to wyjście głośnikowe. Ze względu na obecność na wyjściach napięcia stałego, konieczna była separacja kondensatorami 10µF/63V...
Najpierw ustal, którędy trafia zakłócenie (zasil radio z osobnego żródła zasilania), jezeli dalej będą zakłócenia dopiero weź się za antenę. Wzmacniacz jeszcze wzmocni tez i zakłocenia, proponowałbym odklócic alternator oraz zaplon, chociaż uszkodzona antena moze byc przyczyna zaklócen. Pozdrawiam .fgh98
Najłatwiej i najszybciej to montaż kondesatora przeciwzakłóceniowego na plusie zasilania blisko radia. Jeśli nie pomoże to pozostaje żmudne wyszukanie źródła zakłóceń np: sprawdzenie alternatora, przerywacza. -------------------- Stanisław
Co do tego pierwszego to zastosuj "układ opóźnionego załączania głosników" dostępny w Nord Elektronik za kilka złotych. jesli sub jest w aucie to zakłocenia mogą pochodzić od alternatora. wrzuc baterie kondensatorow a jak nie pomoze to jakis stabilizator Właśnie nie od alternatora. bo podłączałem pod sam akumulator i tez są zakłocenia. nie zabardzo...
Jak pisałeś wyżej wszystko jest OK do momentu uruchomienia silnika? Wg mnie układ ma problemy z zakłóceniami po zasilaniu. Może być od alternatora. Może jakiś filtr na zasilaniu pomoże. A brązowy do masy sprawdzałeś?
W alternatorze
Witam po przerwie. Układ złożony i ładuje zarówno tableta jak i telefon. Ale wystąpił inny problem. Mianowicie: Podczas ładowania tableta występuje nie przyjemny gwizd/przydźwięk, słychać również pisk zwiększający się z obrotami silnika. Czy jest możliwość odfiltrowania zakłóceń płynących z alternatora i instalacji elektrycznej? Pozdrawiam
To BMW, tutaj może mieć. Były przypadki gdy regulator siał zakłóceniami w linii can, sterownik wywalał różne głupie błędy.
Witam Marku(161BD154 wita) jak czytam to i na tym forum mnóstwo problemów z wyborem radyjka. Koledzy ja osobiście popieram kolegę juper bardzo dobra rada --> co do zakłóceń od alternatora , trzeba było alternator naprawić a nie wyzbywać się bd.radyjka Radyjka nowe godne uwagi z górnej półki : Herbert ASC ,Johnson II ASC . Antenki: polecam SIRIO A kolego...
Na uruchomionym silniku bez szczotek w alternatorze jest cisza ( nie ma zakłóceń ). Dzisiaj podkładam wszystko do kupy z kondensatorem i dam znać co i jak.
Tutaj w tym dziale masz temat podwieszony o likwidowaniu zakłóceń. Przeczytaj te kilkanaście stron zeskanowanych to będziesz więcej wiedział jak sobie pomóc. Zakłocenia mogą pochodzić od alternatora i/lub układu zapłonowego. Jaki masz tam silnik ? Na wtrysku czy gaźnik ? Czy są tam przewody wysokiego napięcia i standardowy aparat zapłonowy czy cewka...
Witam. Zakłucenia to: -alternator(gwizdanie w głośnikach wraz ze wzrostem obrotów silnika) -rozrusznik(dźwięki przy odpalaniu) -wycieraczki -spryskiwacze szyby -dmuchawa... generalnie wszystko co elektryczne i się porusza może być słyszalne w głośnikach. Dobre przewody sygnałowe z porządnym ekranem powinny wyeliminować zakłucenia ale niekiedy jest to...
nie możliwe że podczas zapalania nie słyszysz zakłóceń z rozrusznika a później z alternatora w głośnikach... ja jak tak zrobiłem to tak się właśnie działo...
O zakłóceniach można książkę napisać i nie wyczerpać tematu. Coraz tandetniejsze radia mają coraz gorsze filtry na wejściu zasilania i działają w miarę dobrze w warunkach idealnych. Starszy sprzęt projektowano lepiej, mniej oszczędnie z wyobraźnią co się będzie z nim działo w aucie o trochę gorszym stanie a w przypadku tych nowych producent ma to gdzieś...
witaj,żródeł zakłóceń może być kilka,najprawdopodobniej aparat zapłonowy,alternator,można pokusić się o założenie kondensatorka celem"odfiltrowania".
brak filtra przeciw zakłóceniom we wzmacniaczu.dla tego masz taki objaw że alternator zakłóca.
Bylem u dobrego elektroniak polecil mi zwrotcnie dałem 35zł ale łupie sub ładnie co do filtra powiedzial ze jakbym mial jakies zakłocenia podajze z alternatora to moge sie w to bawic ale tak to zwykla zwrotnica typowo bassowa wystarczy i ja po tescie jej moge potwierdzic ze jestem abrdzo zadowolony z jej pr:Dacy
Mili Koledzy moim skromnym zdaniem takie przygasanie radyjka przy uderzeniach basu jest spowodowane cewką(filtrem) który jest zamocowany wewnątrz radia w gałęzi zasilania ( na +) w celu wyeliminowania zakłóceń (szpilek z alternatora i układyu zapłonowego). A wiadomo że prąd płynacy przez cewkę narasta liniowo (czyli odkłada sie na niej napięcie) i to...
Witam Jak potrzebujesz alternator o małej mocy to masz gotowy od motocykla WSK 175 lub gazeli z silnikiem wiatr, Działał bez zakłóceń podłączony tylko przez prostownik. Jerzy
Dobrze, Panowie na filmie widać wyraźnie, uszkodzone przewody w mierniku lub zły styk, każdy kto widział pomiary z zakłóceniami się ze mną zgodzi. Ewidentny brak kontaktu na pierwszym filmie (miernik ruchomy w ręku). Tam gdzie miernik leży stabilnie na ziemi wszystko jest ok. Czyli akumulator jes sprawny. Jeszcze raz powtarzam, że to sprawa VN. I nie...
Panowie i Panie mam takie pytanko mam radyjko CB Alan 100 plus i nie mogę pozbyć się z niego zakłóceń spowodowanych praca alternatora wycieraczek i innych urządzeń. Zamontowałem już filtr przeciwzakłóceniowy i dzieje się to samo żadnej poprawy, nadmienie że radyjko podłączone jest do kostki radia samochodowego które działa bez żadnych zakłóceń. Próbowałem...
Podepnij pod wzmacniacz zewnętrzny sygnał np z przenośnej mp3, jeżeli będzie dobrze to znaczy ze masz albo uszkodzony przewód sygnałowy w aucie , albo co często w pionieer`ach sie zdarza upaloną masę gniazd sygnałowych a dokładniej bezpiecznik zabezpieczający uszkodzenie radia w wypadku gdy obwód zasalania wzmacniacza zamknął by sie właśnie przez te...
Proszę jednak o dalszą pomoc znowu zaczęły się dziać cuda na cewce sażem odpala ale jak się zagrzeje gaśnie przerywa kicha, podłączam komp zero błędów odpalam wyskakuje błąd połączenia z komp nie mogę się połączyć podejrzewam przebicie jakieś na cewce kupiona druga cewka problem się powtarza jak wcześniej odpala pod obciążeniem. Jak odpali chodzi ok...
Szukaj tematów o zakłóceniach CB radia i tamte wskazówki zastosuj u siebie. zamontować pierścień ferrytowy W większości przypadków pomaga ale nie nie jest to 100% że pomoże. Warto też sprawdzić stan alternatora, szczotki mogą iskrzeć i to wystarczy. to nie może być alternator ponieważ wtedy zakłócenia pojawiałby się nawet gdy czekasz w korku. Alternator...
Problem moze tkwic z masie,alternatorze badz kable glosnikowe moga sciagac zaklocenia z zasilania jesli beda blisko...
Witam .Podstawowa sprawa to poprawnie zainstalowana i zestrojona antena.Przyczyną zakłóceń często są:sterownik silnika,przewody zapłonowe,alternator ,pompa paliwa.Napisz czy zakłócenia pojawiają się zaraz po włączeniu zapłonu.
nie, na samych głośnikach gra czysto. nie słychac alternatora i innych zakłóceń. jak tylko podłącze wzmak tuba buczy, trzaska, strzela itp. jak zmieniam piosenki to słuchać jak sie laser przesuwa. radio jest ok. wzmacniacz tez nóweczka.
najlepiej namierzyć źródło zakłóceń i usunąć musisz przybliżyć jaki samochód i wyposażenie często są to zakłócenia z alternatora i wystarczy zmienić szczotki z reglatorem napięcia. namierz przyczynę zakłóceń i spróbuj naprawić. radze poprowadzić zasilanie do radio odbiornika bezpośrednio z akumlatora, nie zapomnij o zabezpieczeniu przeciw zwarciu(bezpiecznik)...
hmm to nie jest wina 2V chodzi o harmoniczne pochodzące z alternatora, ja widzę dwa rozwiązania 1. podłacz przetwornice bezpośrednio pod klemy akumulatora do przetwornicy za pomocą dobrej jakości grubszych przewodów (przewody należy "zakuć" odpowiednimi końcówkami żebyś miał pewny styk) unikniemy niepotrzebnych spadków napiec i związanych z tym zakłóceń....
A czy te liczby "9004092?? . To numer części, numeracja części w oplach zaczyna się od 90, ten kondensator jest zbędny jeżeli nie ma zakłóceń w radioodbiorniku
Prawdopodobnie wina ładowarki - filtr nic nie dał, regeneracje alternatora też nie.
Teria teorią, a praktyka - praktyką. Masz poniżej kopie fabrycznego roziązania z pojazdu. Zastosowanie dzielnika 4:1 oraz zener załatwia sprawę zakłóceń i awarii reguilatora napięcia alternatora. http://obrazki.elektroda.net/4_128402991...
faktycznie daj te kondensatory bo one własnie są po to zeby zakłocenia fitrowac
W kondensatorowni. Przede wszystkim należy sprawdzić, czy to problem z radiem, czy z autem. Podstawić inne radio, problematyczne radio wstawić w inne auto. Do sprawdzenia alternator.
zaklocenia aucie nadajnik zaklocenia zaklocenia samochodzie
zmodyfikować skrypt wkładka menuet kondensator mniejszy zasilacz
Behringer PMP1280S - Diagnostyka i Naprawa Wpływ nierównomiernego oświetlenia na panele fotowoltaiczne w połączeniu równoległym