Musisz zainicjalizowac kluczyk: wejdz do samochodu, zamknij drzwi, odczekaj minute i kilka sekund niczego nie dotykajac i nie naciskajac na pilota, wloz klucz do stacyjki, przekrec na zaplon (2 pozycja), wcisnij przycisk BLOKOWANIA i trzymaj 10 sekund, potem pusc, wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj pol minuty, zablokuj i odblokuj recznie drzwi, kilkakrotnie...
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Bo specjalista nie potrzebuje demontować UCH Problem w tym, że koledze pytającemu daleko do specjalisty wiec pozostają dwie samodzielne dla niego do wykonania opcje-zakup kodu w ASO albo zakup kabla o którym pisałem wcześniej. Może jeszcze zlecić zakodowanie posiadanego klucza komuś ze sprzętem, w moim rejonie usługa oscyluje wokół 100zł
Najprościej udać się do kogoś kto się tym zajmuje lub posiada potrzebny sprzęt i zrobi.
Dzień dobry, mam problem z Audi A6 C5 sedan 2.4 V6 z 98 roku mojego taty. Problem jest następujący: Audi było dziś u elektromechanika na zakodowanie 2 kluczy, bo oba przestały działać po zamianie baterii z 1 klucza do drugiego. Auto było u elektromechanika, jak mówiłem, dziś i on powiedział, że nie można połączyć się z autem i stwierdził uszkodzenie...
Wersja Lite powinna sobie spokojnie poradzić z dopisaniem klucza do ''immo''. Tylko problem w tym, że Lite'm nie wyciągniesz pinu do immo z licznika. Do tego będzie potrzebny inny program, a być może i kabelek. Bez pinu nie zakodujesz klucza. Jakim kablem dysponujesz?
07823
Obecnie nie mam laptopa, próbowałem też zrobić przez vag, też się nie dało, był zaadaptowany 1 kluczyk, potem zresetowałem, zapisałem adaptacja i nic. ----------------------------------------... Przed chwilą chciałem zaadaptować pilot z innego Leona i nic. Tak samo ten niesprawny w tamtym i tez...
Sprawdzałem, centralny działa z klucza i z przycisku. Były ściągane drzwi, też się zastanawiałem, ale po podłączeniu wtyczki w drzwiach wszystkie funkcje drzwi działają.
juz tak robilem i nic, moze zakodowanie kluczy cos da jak myslisz??
Witam! Mam problem z zakodowaniem nowego klucza do vw touran 2006.03. W blokach pomiarowych [1] pole [3] pisze "YES" co znaczy że transponder jest kompatybilny z tym immo. Czy będzie tak samo pisało gdy użyję transpondera wcześniej już zakodowanego? Nie wiem czy to problem z transponderem czy coś innego.
mam zapytanie dotykające tego tematu, a mianowicie moja wspaniała kobieta zgubiła klucze (jedyne: ) do golfa 3. o ile z kwestią dorobienia samego klucza nie powinno byc problemu (mam zamiar wyjąć stacyjkę i na jej podstawie dorobić klucz), to pewien problem pojawia się przy immobilizerze, a dokładnie na tym czy da rade (na miejscu, nie w zakładzie)...
Tak mają mieć 433 Mhz. Skasuj wszystkie i wtedy próbuj dodawać. Pozdr. Niestety kombinacja kasowania również nie działa ale z tego co się orientuje to nowo kodowany kluczyk zastępuje miejsce starego wiec nie trzeba wcale czyścić wszystkich miejsc w pamięci no i najważniejsze skoro tak naprawdę wymiana akumulatora nie wykasowała kluczy to czy to nie...
Jeśli odpalasz normalnie nim auto to trzeba sprawdzić urządzeniem diagnostycznym czy system odbiera sygnał pilota, w ten sposób dowiesz się czy pilot nadaje, jeśli tak to procedura przypomnienia klucza urządzeniem serwisowym i powinien działać
Jesli chodzi ci o zakodowanie klucza to uzyj vcdsa nie bedzie problemu:)
Pin jest potrzebny żeby zakodować klucze wraz z immo akurat w tym aucie mając tylko pin nie zakodujesz klucza.
Transponder jest na swoim miejscu, ale tylko w jednym kluczyku. PIN posiadam. Czyli z tego co rozumiem pozostaje mi ponowne zakodowanie klucza - AUTOCOM posiada taką funkcję. Czy może lepiej kupić czysty transponder i go zakodować?
Jeżeli chcesz wywalić całkowicie immo trzeba wyczyścić sterownik silnika z pamięci. Rozumiem że wywala błąd klucza - sprawdź antenę i połączenia kostek przy skrzynce imma. Ponowne zakodowanie kluczy raczej nic nie da , ponieważ błąd już był. Na sterowniku z innego autka ( jeżeli miało immo ) nie odpalisz - będzie pamiętał stary immobilaiser.
Koncowka klucza została uszczerbiona, zamowilem w ASO sam trzpien ponieaż pilot działa, sam klucz bez pilota cena 147zł ale dodatkowo musze zaplacic 100zł ASO za zakodowanie nowego klucza moim immo! Moje pytanie czy jest mozliwe aby przełozyc immo! ze starego klucza...klient z ASO powiedział ze musi podpiac nowy klucz do swojego komputera i zakodowac,...
potrzebujesz pin do zalogowania w immobiliserze ,can comander jakiś tam może zrobi to ,pasat to temat nie łatwy ,immo jest w adresie 25 ,serwis bierze za zakodowanie klucza 120 zł daj sobie z tym spokuj to jest moja rada . Dodano po 30 Aha jak tam licznik chodzi?
Zwyczajnie zdrowy rozsądek nie pozwala na to aby zapłacić komuś 2 stówy za samo zakodowanie pastylki. Za dodanie klucza chce 100. To już w ogóle gość płynie na fali... hehehe. Szanuję to, że wydał kasę na sprzęt i musiał się dokształcić ale są pewne granice zdrowego rozsądku. Ogłasza się gdzie tylko może czyli pewnie klienteli brak - po prezentowanych...
Chyba było napisane w instrukcji obsługi, ale to tylko procedura dokodowania kolejnych kluczy. W tym momencie proponuję wykasować wszystkie kluczyki z modułu w serwisie i zakodowanie nowych.
Podczas kodowania kluczy pokazuje się ilość kluczy do zakodowania i nr obecnego klucza. Wygląda to na 4 klucze do zakodowania i 3 aktualnie użyty klucz. Wróć do tego mechanika żeby zrobił to jak należy.
Witam Wiem, że temat ten może i był z grubsza omawiany na forum, ale moje poszukiwania nie przyniosły rezultatów. Otóż chodzi mi o dorobienie i zakodowanie kluczyka(bez przycisków) do Yarisa I benzyna 2000r wersja japońska. Byłem dzisiaj w ASO i za sam kluczyk policzyli mi 200zł+szlifowanie30zł i zakodowanie do pamięci kompa 60zł, tego ostatniego w...
stacyjka wymieniona z powodu zgubienia klucza wiec poszła druga i trzeba immobilizer kodować z kluczem bo się cały czas świeci kontrolka . Jak to krok po kroku zrobić programem vag-com lub vag comanderem
Witam Zakupiłem na allegro kluczyk z pilotem aby wymienić sobie moduł pilota, który w starym już nie działa tak jak należy: problem z lutami. Niestety procedura kodowania pilota: przez przyciśnięcie przycisku w trakcie przekręcenia zapłonu nie działa. Sprzedawca kluczyka z pilotem tłumaczy mi, żebym udał się do warsztatu gdzie zrobią zakodowanie pilota...
Na początek musisz mieć pin kod jeśli myślisz o zakodowaniu klucza,masz wszystko co ci potrzebne więc w czym problem?
Pin musisz wyciągnąć z licznika, inny nie da rady bo nie zakodujesz kluczy, licznik na stół zgrywasz wsad i wyciągasz pin.
Witam, Zagubiłem wszystkie klucze do samochodu. Zdziwił mnie fakt że w serwisie nissana nie potrafili zrobić klucza po numerze VIN. Mam już dorobiony nowy klucz z pilotem do zamka. Zostało niestety jeszcze zakodowanie pod imobilizer i pilota. Czy to można zakodować samemu czy muszę jechać autem (laweta) do serwisu? a może wystarczy jakiś kod? W instrukcji...
Oki jak już dokonam tego, mogę dorobić sobie klucz z immo (będzie to kopia mojego klucza czy będzie trzeba go kodować).???? Dodano po 1 Klucz z pilotem radiówka do centralnego Dodano po 13 Zakupiliśmy auto z dwoma kluczami z immo, nie za bardzo się orientuję czy to był oryginał i kopia czy dwa oryginalne (czy istnieje możliwość utworzenia kopii identycznej...
NIe wiem czy Ci pomoge,ja dorabialem klucz do astry 2. Bez pilota .Kody do klucza musisz miec (KARPAS) .Jezeli nie masz ,to w serwisie dostaniesz za oplata.Samo wyciecie i zakodowanie to 5 min i 200 zl
Hybrydowy to Ty masz tam sterownik... i rzeczywiście się nie znasz - oddaj to auto komuś kto się zna i nie w celu usunięcia immo, tylko w celu zdiagnozowania i naprawy usterki. Przy hybrydowym sterowniku jest CODE 2 i nie było klucza master, tylko karta kodowa. Tak czy inaczej klucz master ani karta kodowa nie pozwalały na wyłączenie immobilizera, a...
Transponder - T5 Książka - Morawski 2000, strona 434... Kodowanie immobilizera: "1. Czerwonym kluczykiem włączyć i wyłączyć zapłon w czasie nie dłuższym niż 2 s i wyjąć kluczyk. Przy włączonym zapłonie dioda się świeci. 2. W czasie krótszym niż 10 s włożyć czarny kluczyk, włączyć i wyłączyć zapłon w czasie krótszym niż 2 s oraz wyjąć kluczyk. Przy włączonym...
CHŁOPAKI CHŁOPAKI PEACE. DZIĘKI WSZYSTKIM ZA DOBRE RADY, PROBLEM MÓJ JUŻ ROZWIĄZAŁEM, KOSZT - 100 ZŁ KLUCZYK, 30 ZŁ WKŁADKA / CZERWONA BO TAKA MIAŁEM / A ROZKODOWANIE I ZAKODOWANIE OD NOWA / POPRZEZ GNIAZDO KOMPUTEROWE/ OK.150 ZŁ, TYLKO TRWAŁO TO TROCHĘ DŁUŻEJ NIŻ 15 MIN. BO OK. 3 GODZ. NO ALE MOŻE W M. MUNINIE MAJĄ WOLNIEJSZE KOMPUTERY, NO ALE WAŻNE...
Panowie, czy ktoś z Was zwrócił uwagę co to za liczniki? To są liczniki Boscha i to jest immo2. Ten program raczej tutaj nie zadziała. Tutaj nie ma VINu i nie potrzeba PINu z auta czy starego licznika. Wyjścia są dwa: - przerobić wsad od nowego licznika tak by po włożeniu licznika nie trzeba było nic robić - zakodować klucze do nowego auta i przypisać...
Tak zgadza się pomyliłem się.
Chyba rzeczywiście mowa o centralce CODE, ale znajomy jeśli miał coś czyszczone to ECU, bo to z niego się usuwa wpis immobilizera, a centralkę CODE można wtedy odłączyć. Kontrolką CODE steruje bezpośrednio centralka CODE, ale IAW-16F współpracuje z centralką CODE-1, a IAW-4AF - CODE-2, poza tym centralka CODE jest parowana z ECU (komputerem) i nie da...
Podczas programowania nowych kluczy zgubione klucze zostają skasowane.
Jest to plik rejestru windows. Domyślnie takie pliki mają rozszerzenie .reg . Po zmianie rozszerzenia i jego "uruchomieniu" doda się do rejestru windows. Program, który z niego korzysta będzie mógł odczytać te dane. Prog = ArCADia-GRAF 1.x PL Data to jakieś krzaczki - pewnie twórcy programu trzymają tu jakieś ustawienia i bardziej czytelne to nie będzie.
dobra zaczne tak: Kolejny człowiek udzielający "dobrych rad" :) odpowiedz na punkt 1 Na dzień dzisiejszy obowiązuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2002 r. w sprawie urządzeń radiowych nadawczych i nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia (Dz. U. Nr 138, poz. 1162), które mówi: Nie wymaga pozwolenia używanie...
A ten wsad ? Możliwe że jest uszkodzony ? nie można zakodować kluczy , nawet nie włącza się zapłon ( radio się załacza ale kontrolki na desce nie ) ilość kluczy w parametrach- 0 ,
Pin ok . Dzięki. Niestety cim uwalony nie widzi kąta skrętu. Mam drugi ale od astry h i jest na pamięci 95160 . Jak go zamontuje to działa kąt skrętu. Może odczytacie mi pin z tego cima to zakoduję klucze i temat zamknięty.
drugi klucz musisz włożyć do stacyjki i nim przekręcić, dorób grot do 2giego klucza i zakodujesz
co moze byc powodem tego ze serwis niemogl zakodowac mi klucza do passata B6. procedura logowania przechodzila poprawnie ale w momecie proby zakodowania klucza wywalalo odrazu blad......
1.transponderów jest kilka typów (niektóre jednorazowe ) 2.to ,że raz czy dwa się udało nie znaczy że się umie 3.jakoś zapomina sie używać magicznego słowa proszę Poza tym kolega maras1976 twierdził niedawno,że za takie banalne wiadomości nie musi płacić ( pazerotom itd ) i sam sobie znajdzie - powodzenia. No a mnie osobiście "rozwalił" twierdząc ,że...
To opis synchronizacji już wcześniej zakodowanego klucza. Nowego nie dopiszesz. Możesz zamówić klusz po vin w serwisie.
Dlatego szukam programu, który będzie potrafił zaszyfrować plik tekstowy, np. zamieniając w nim znaki na krzaczki, i stworzy drugi plik "klucz", dzięki któremu będzie można plik z hasłami przywrócić do stanu używalności. Tak dla zabawy zrobiłem sobie programik... potrzebny jest plik "hasla.txt" z rzeczami do zakodowania, "klucz.txt", "krzakuje" w plik...
A moze staly kod szyfrowany zmiennym kluczem. Taki system jes powszechnie stosowany w alarmach samochodowych. Szyfrowanie mozna prosto wykonac stosuja bitowe XOR danej kodowanej z kluczem. Aby odzyskac informacje sygnal zakodowany znowu bitowe XOR z kluczem. nadajnik i odbiornik moga miec ta sama tablice kluczy. przy takim rozwiazaniu odbiornik musi...
Witam też mam problem z 207 . U mnie z kolei auto pali tylko z jednego klucza z tego bez pilota natomiast w tym drugim działał pilot a nie zapalał więc pomyślałem że trzeba na nowo zakodować klucze jak to zrobiłem to auto nadal zapala tylko z klucza bez pilota natomiast pilot przestał działać i nie można go teraz zakodować no chyba że procedura w 207...
OK przyjmuję wersję że nie zakoduję używanego klucza, lecz co będzie jeżeli spróbuje to zrobić. Czy Diagbox skasuje stary i nie zakoduje nowego a ja zostanę bez klucza, czy też nie zakoduje nowego używanego bo program stwierdzi że klucz nie może być zakodowany i dalej będzie działał obecny klucz?
Mam pytanie,jak wpisać klucze do immo w Seacie rok 97 .Kod znam.; immo poza zestawem.Silnik 1,6 nr 1F...........Gdy wprowadzam cztero cyfrowy kod to wywala mi błąd " long lost due to dropped session" Kod dobry bo klucze wykasowałem .Program to Vag
Zrobiłem teraz tak. Zakodowałem tylko jeden klucz. Teraz jak dam na zapłon niezakodowanym kluczem to zaraz w immo mam błąd że nie prawidłowy klucz. W blokach takie wartości: Foto 1 na zakodowanym kluczu, foto 2 na niezakodowanym kluczu. A kontrolka immo dalej miga i auto odpala na 2 sek. https://obrazki.elektroda.pl/8606687800_... https://obrazki.elektroda.pl/4889178500_...
Wszystko na ten temat jest w ELSA
Jeśli był kluczyk z pilotem, można dorobić. Z tym, że należy mieć pewność czy był, a jeżeli tak, czy to był fabryczny pilot. Oczywiście do zakodowania kluczyka z pilotem trzeba mieć sprzęt. Nie można zakodować samego pilota, tylko razem z nowym kluczem (transponderem). Posiadając PIN do auta można zakodować klucze np. Diagboxem. Jeśli nie posiadasz...
A chodzi Ci o SVCI, FVDI, VVDI .... itd. tak clone Abritusa. Cos tam robi, Liczniki VW -Audi spoko, Fordy też, Peugeot i Citroen BSI nie dotykac. Mercedesa też lepiej nie. Ople, piny ze sterownikow, jakies Crashe z Airbagow. Karty w starych Renowkach zakoduje. Vw klucze immo 4 tez robi, prekoduje. Generalnie auta tak do 2012 to coś robi. To tak na szybko...
Kluczyk był dorobiony i zakodowany u fachowca co dorabia klucze, lecz po zakodowaniu okazało się że pilot nie reaguje, więc pojechałem do ASO fiata to sprawdzić i na mowo zakodowali klucz i okazało się że centralka w moim aucie nie jest wyposażona w funkcję pilota Jak za pierwszym razem nie zadziałał pilot to nawet Pan Bóg nie pomoże aby zadziałał,...
Krótka piłka padło immo, może klucze z UCH uleciały. Rozwiązanie to próba diagnostyki i zakodowania kluczy a jak nie pomoże wywalenie immo na stałe.
Witam wszystkich po zalozeniu nowego licznika do audi a4 98r licznik vdo mruga kontrolka immo panowie prosze o pomoc jak zakodowac klucze do tego immo ,posiadam vaga i vagtachousb pozdr wszystkich.
Witam. Problemem jest Ford Transit 2008 r. W samochodzie był tachogrf , który padł. Od tego momentu brak wskazań przebiegu na liczniku. Wymieniłem BCM , przebieg na licniku się poał, zakodowałem klucze, auto pali jeździ -ale od tego momentu mam błąd w ABS U2101-68 konfiguracja modułu sterującego niekompatybilna.. Czy jest ktoś w stanie coś poradzić...
W tym liczniku, w tym samochodzie po prostu zakodować od nowa klucze i po kłopocie.
Myślałem ze jest podobnie na zasadzie A6 C6. W takim razie gdzie siedzą zakodowane klucze? W stacyjce?
Mam ten sam problem. Klucze zakodowane od nowa. Sprawdzona wiązka od SSU do odbiornika pilota w bagażniku według schematu. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał? Zamóiłem używany Start Stop Unit i odbiornik pilota. Zakoduję i zobaczymy.
W takim wozie check miga właśnie przy immo albo przy wypadaniu zapłonu stałym. Wszystko wskazuje na immo. Ale żeby wszystko było jasne weź tester i odczytaj błędy. W sumie to masz dwie opcje. Odczytać pin z puszki i zakodować klucze. Albo co sam możesz zrobic to założyć zestaw startowy.
nie zakoduje kluczy nie ten pin ale dziekuje za fatyge
Dodam jeszcze że klucz musi być dobrany pod typ bsi albo pod nr vin bo auto odpali a nie bedzie pilot chodził .Z ciekawości ile w serwisie za kluczy ?
Spróbuj zakodowac klucze poprzez Scaner jeszcze
Immo działa bo na niezakodowanym kluczu nie odpala a kontrolka świec nie miga. Cały problem polega na tym że na zakodowanym kluczu czasami dzieje sie tak jak na niezakodowanym kluczu. Niekiedy cały tydzień auto zapala od strzału a niekiedy trzeba i po 10 razy próbować aż zaskoczy bo zachowuje się tak jak na kluczu bez immo
Jak przelozysz z zapasowego to odpalisz samochod o ile tamten jest zakodowany
jeżeli masz dwa klucze czarne oryginały i były kiedyś zapisane w komputerze to możesz spróbować. Jeżeli było coś kiedyś grzebane to może być tak że wywalisz wszystkie z komputera i żaden już nie odpali. Jeżeli spróbujesz odpalić na czerwonym kluczu to odrazu reszta przestanie działać. Nie radze samemu próbiować. jeżeli pojedziesz do specjalisty do...
Dzięki Programowi IDS udało się zakodować klucze na nowo,wgrać sterowniki i uruchomić auto.
Jak sam się przekonałem dorobienie kluczyka do passata to nie jest prosta sprawa - w serwisie VW około 400 zł, głównie problem polega na zakodowaniu immobilajzera w kluczu. Jeżeli immobilajzer jest z tzw. kodem dynamicznym to można to tylko zrobić w serwisie bo nikt inny tego nie robi ( no chyba że w Warszawie są ostro do tyłu bo tam rozeznawałem ten...
Tak, normalnie zakodować klucze. Tam nie ma kanału 50 dostępnego.
Dziękuję za link. Mam pytanie, czy jak już wgram eeprom, co kupiłem, full backup, to mogę zakodować immo Autelem lub Launchem? Dziękuję. Flash możesz wgrać ale eeprom trzeba zrobić na VIRGIN i wtedy zakodować ECU do auta. Jak zakodujesz ECU do auta to moim zdaniem już kluczy nie trzeba będzie kodować. Immo świeci bo ECU nie jest zaprogramowane do auta...
Zakodować od nowa klucze.
Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem do immobilizera procedurą serwisową, auto kręci rozrusznikiem...
usuń immo z ecu i po kłopocie pisałem ci wczesniej że musisz mieć nowy czysty transporder aby to weszło masz w nim immo 3 i zrozum że na starych kluczach tego nie zakodujesz
dodam jeszcze ze na kluczach narazie nic polskiego nie bedziesz odbierac,bo znow zakodowali i nie ma lekarstwa.tu wszystkiego sie dowiesz.pozdro http://forum.dvhk.pl/
Tych transponderów nie zakodujesz , musza byc szklane rurki Megamos , zeby zakodowac klucze musli byc matka i co najmniej 2 klucze robocze , jednego klucza nie zakodujesz , ani dwa razy tego samego
Spróbuj jechać zakodować klucze. Miałem taki problem jak się jezdziło na jednym kluczu tylko.
Najtaniej zakodować klucze.
Dwa numery VIN to normalne po zmianie PINu. Teraz musisz się zalogować starym PINem (bo się zmienił - jak nie wchodzi sprawdź czasu blokad - bloki pomiarowe licznika kanał 24) i zakodować/przyuczyć klucze.
Zmień elektryka, który ma sprzęt i będzie potrafił na nowo zakodować klucze.
Musisz zakodować kluczy w stacyjce, w instrukcji obsługi auta jest to fajnie opisane. Jak nie masz instr to daj znać poszukam w swojej.
A co chcesz zrobić zakodować klucze, czy dopasować do innego sterownika silnika?
Podłączyć, zakodować klucze i sprawdzić czy odpala. Do nowego licznika nowe transpondery wymagane.
kup anglika, odczytaj swój pin, zmień tarcze, zmień kodowanie, zakoduj klucze albo kup anglika i znajdź kogoś z głową komu dasz zarobić
...błędy są od źle zakodowanego klucza...dokładnie nie pamietam..podam jutro..kodowanie kończy pomyslnie...transponder nie zidentyfikowany...na immo błędy tylko od kluczy...jak wykasuje klucze to pozostaja tylko od braku kluczy...na silniku tez tylko od klucza źle zakodowanego..
tak to jest procedura kodowania a mnie interesuje jak usunać juz zakodowane klucze. Dziś moja dziewczyna zakodował mi kluczyk i już działa teraz interesuje mnie jak usunąć reszte kluczy
vagiem mozesz zakodowac klucze
mam problem z zakodowaniem klucza do zdalnego zamykania i otw. mondeo jak go kupiłem miał rozładowane baterie po założeniu nowych dioda w kluczu błyśnie lecz bez reakcji samochodu może ktoś wie jak to zrobić
W samej płycie nie ma zakodowanego klucza, podczas instalacji można użyć praktycznie dowolnego klucza odpowiedniego do wersji.
Moge zrobić wysyłkowo. Puszka do mnie odczytam pin i zakoduje klucze.
Jak masz pin możesz zakodować klucze ale najlepsze rozwiązanie podał ci kolega wyżej.
Dzięki kolego mam dwa VAG na kompie ale nie łączy się z modułem komfortu a drugi taki z wyświetlaczem i znajduje moduł ale przy próbie sprawdzenia ilości zakodowania kluczy wiesza się.
Aktualnie na Allegro są konsole u pewnego sprzedawcy których nie da się naprawić, nie są uszkodzone elektronicznie, są celowo uszkodzone programowo najprawdopodobniej przez MS. Mogłem kupić kilka palet tego sprzętu z recyklingu ale nadają się tylko na sprzedaż na części lub jako dawca płyt głównych, Dla siebie wziąłem jedna paletę na dawców. Mają usunięty...
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
Podepnij kompa i odczytaj błędy. Jakbyś znał kod mógłbyś próbować zakodować klucze
Ta cała operacja nie odbędzie się bez udziału komputera. Konieczne jest zakodowanie nowych kluczy w sterowniku. No chyba, że wymieni się całą elektronikę, łącznie ze sterownikiem i wyżej wymienionymi elementami. Jak ma się dostęp do tanich części, to można to zrobić. Ale najprostszą i najtańszą metodą jest dorobienie nowych kluczy i zakodowanie ich...
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Dopisz klucze do licznika - zamontuj i będzie dobrze. Jak chcesz na ori to do zakodowania kluczy musisz mieć immo on w sterowniku.
zakodowanie radia zakodowanie pilota zakodowanie kluczyka
orange neostrada seicento przerywa canon mp550 głowica
Pierwsze rozpalenie kotła na pellet z regulatorem RK-2006 SPGM – procedura krok po kroku Regulacja zaworów w Renault Kangoo 1.2 16V - D4F