zalezy jeszcze jaki wtrysk jest BOSH czy SIEMENS w jednim z nich nie trzeba programować przypuszczam że w Bosh nie trzeba ale glowy nie daje
Na zdjęciu masz wtrysk z 7-pozycyjnym kodem to w czym problem?
Witam wszystkich serdecznie i proszę o pomoc .. czy wie ktoś może jak zakodować nowy wtryskiwacz >? posiadam v-scan vag 5053its aktualizacje 9.2 ,próbowałem dziś to ogarnąć wchodząc w funkcje kodowanie wtryskiwaczy później w moim przypadku wtrysk nr4 wpisuje nowy kod i nie idzie go zaakceptować (nie zapisuje się ) dodam że auto to vw golf VI 1.6tdi...
Montowałeś nowe czy używki.
Witam.Mam problem z moim Fordem Mondeo MK3 TDCi 130 KM z 2002 roku.Ostatnio zaczęła mi mrugać sprężynka.Z mojego doświadczenia wiem że to wtrysk ,trzeci z kolei , robię je pojedynczo ze względu na koszty.Mam pytanie czy można zakodować te wtryski , komputerem z programem CDIF. Jeżeli tak to w jaki sposób .Z góry dziękuję.
Jaka jest procedura wpisywania kodów wtrysków, nie wiem czy dobrze rozumiem, trzeba kupić soft i poprzez vidę online można zakodować nowe wtryski? Czy dobrze to rozumiem?
Starszy sterownik nie przyjmie numerów z dużo nowszych wtrysków .Wpisz stare wartości sterownik ,powinien sobie z nimi poradzić .
ok rozumiem no to ostatnie pytanie o wtrysk i już nie meczę. Jeżeli chciałbym kupić silnik 2.0 hdi rhr z peugeota 407 z wtryskami Siemens (takim układ mam w swoim uszkodzonym silniku ) o innych numerach na wtrysku to czy da się je zakodować do mojego sterownika ?
zamykam temat - faktycznie jak kolega napisał trzeba było zakodować wtrysk , dziękuję za pomoc !
kolego jacek jakie masz błędy na moje to ci trzeba zakodować wtrysk lub wtryski i będzie ok.
Na razie nie mam dostępu do clipa. Podmieniłem wtrysk pierwszy od rozrządu na poprzedni, oryginalny (jedyny sprawny) , i rano jak autko zimne ładnie pracuję, szybko przyśpieszam wciskając gazu odrobinę mocniej, to nie kopci, lecz gdy wcisnę na maksa wówczas chmurka leci. Jak autko się rozgrzeje momentalnie zmienia, staje się bardziej mułowate w stosunku...
Spróbuj zakodować ten wtrysk na którym masz błąd
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
Same to się nie dokodują na pewno. Powiem Ci tak. Zależy od silnika, niektóre nie wymagają kodowania i będą chodziły, inne nie odpalą bez poprawnego kodowania. Jeśli zakładasz nowe, bądź regenerowane to obowiązkowo je zakoduj, wtedy dograsz system. Każdy wtrysk ma jakieś korekcje, nie zrobią Ci 4 wtrysków idealnych, jeden daje mniej paliwa inny więcej...
Z tego co się orientuję, to musisz zakodować nowe wtryski za pomocą testera diagnostycznego. Nie wystarczy tylko je wymienić. Każdy wtrysk ma swój kod (chyba nazywa się on IMA), który musisz wprowadzić do sterownika (poprawki wtrysku).
Sterownik nie " zgubił " kodów wtryskow? Te silniki mają problemowy układ paliwowy i niezakodowane wtryski potrafią dużo namieszać.
Z wtryskami 7 znakowymi, o tej samej konstrukcji jak w Scenicu , to spotkałem się na razie w Masterze. Nie widzę innej możliwości jak wymiana na prawidłowe. :cry: Próbowałem kiedyś zrobić z wtrysku 7 znakowego z mastera , wtrysk 6 znakowy ( lub odwrotnie ) w serwisie regenerującym i niestety maszyna nie potrafiła nadać takiemu wtryskiwaczowi ponownego...
Czesc, szybkie dwa pytania. Czy jest jakaś aplikacja android, która ma możliwość kodowania wtryskiwaczy? Myślę nad zakupem SDPROG ale nie wiem czy jest tam taka opcja, orientuje się ktoś? Drugie pytanie, czy po wymontowaniu wszystkich 4 wtrysków muszę je na nowo zakodować? Jakie są objawy niezakodowanych wtrysków? (at)ElektrodaBot
IDS to musi to zrobić. Wtryski w RF-7J możesz jeszcze zakodować "Forscan".
Jest, niestety nie napisze jak, bo ludzie przestana do mnie przyjeżdżać na wymianę wtrysków i/lub programowanie :)
No właśnie że nie idzie zakodować żadnego!! Dałem w miejsce tego jednego wtrysk z scenica II sprawdzone i mimo to jest to samo! Auto ciężko zapala i nie chodzi na ten jeden cylinder bo po odłączeniu wtyczki z wtrysku nr jeden brak reakcji. Dodano po 27 Jedynie błąd w clipie
najprostszym sposobem jest zdjecie rury ssącej i psikanie [z wyczuciem] plaka [tego do tapicerki]podczas krecenia samochód zapali i powiniwn po chwili sam się odpowietrzyć .ale jesli wymieniłes wtrysk powinienes nowy zakodować tzn wprowadzić kod z wtrysku we. nowy jezeli ten byl po naprawie. jesli masz ten stary wtrysk to mozesz mi go podesłać jesli...
Przepraszam , na czym polega regeneracja wtrysków?Pora obalić ten mit = wymiana końcówek lub czyszczenie w ultradźwiękach to jest połowiczna "regeneracja", zwrócę honor każdemu kto posiada takie samo urządzenie do produkcji wtrysków jak BOSCH etc. cytat z innego forum autor Master`s Nie wiem, czy wszyscy ludzie z branży którzy dłubią w silnikach i systemach...
Tym opcomem nie zakodujesz tych wtrysków w tym silniku. Masz wybrany z13dth który ma zupełnie inny sterownik. Ciesz się że opcom nie uwalił ci epromu w tym nowszym Magneti Marelli.
Kolego Bartek890130 odeślij lepiej tego Twojego Autobossa na gwarancji bo jak czytam to co piszesz to wychodzi na to że z połową aut się Tobie nie łączy a ja tydzień temu robiłem np. okulara E klase na 38pin 3.2 CDI i wszystkie parametry prawidłowe. A testery fabryczne do Opla robi SPX czyli ta sama firma która produkuje Autobossa i z nimi również nie...
Najpierw musisz sprawić aby lexia widziała sterownik.Następnie ; częsci zamienne - wtrysk-wpisanie kodu- parowanie z bsi.Kod do ecu można wpisać 3 razy.Może być tak ,że będziesz musiał zrobić ecu na virgin. Dodano po 4 Nie doczytałem ,piszesz że posiadasz klucz ze stacyjką i nie będzie problemu z immo.Będzie.Musiałbyś mieć też bsi i oczywiście znać...
Wtryski zakodowane... oczywiście launchem x431. Wtryski które były w montowanym silniku były złe...
Witam mam problem z Peugotem Boxerem 2.0 HDI nie mogę zakodowac żadnego wtrysku .Po wejściu w kodowanie i na wyświetlaczu pisze wtrysk 1 wtrysk 2 wtrysk 3 wtrysk 4 zatwierdza 1 wtrysk i jest zapisz żeby się połączyć w kodowanie to przechodzi odrazę w czerwone a zamiast w zielone żeby zakodowac .tak to wygląda jak by się nie łączył z kodowaniem .A kodowanie...
Co stoi na przeszkodzie aby zakodować wtryski na nowo?
Suma korekcji powinna być 0 lub coś koło tego , zapowietrzenie układu to możesz wyeliminować poprzez stworzenie na czas próby osobnego układu . Po zakodowaniu wtrysków kiedy jest dobrze , też takie same korekcje ? czy gubi kody wtrysków ?
Jak nie masz zakodowanych wtryskow to nie pokaże ci tego w błędach a na dodatek mogą nie być widoczne inne błędy. Zakoduj wtryski oraz skasuj zmienne egr i zaprogramuj go na nowo bo to jest czynność która powinno się wykonać po wyjęciu i czyszczeniu egr a tym bardziej po zmianie silnika, bo jestem pewny ze komputer w tym momencie widzi egr otwarty 5%...
Wtryskiwacz którego nie można regnerować pracuje na stole u fachowca idealnie... Dodano po 1 Te wtryski trzeba zakodować po wymianie, ale nie wiem skąd wieźmiesz do niego prawidłowy kod (5-6 znaków na cewce wtryskiwaczA)
Witam mam też podobny problem, nie można zakodować wtrysków, po regeneracji, próbowałem launchem, cdifem i autocomem. cały czas się zmieniają kody. Tylko ze mój fokusik nie zapala i nie ma nikt pomysłu na niego. Przed regeneracja zapalał Ford Focus 2002r 1.8TDCi 115HP
2.2 DCI nie ma trysków lecz pompo-wtryskiwacze sterowane z komputera (sterownik). Czasem wtrysk(ów) pompowtryskiwacza (wstępny przed GMP, konkretny, dopalający, i reszta) steruje komputer lub sterownik. Nie widziałem kolego by ktoś to programował. Najczęściej (bo najprościej i najszybciej) wymienia się cały sterownik.
dzięki za odp. oczywiście chodziło mi o BMS.....zrobię jak piszecie....może rzeczywiście muszą się zakodować wtryski.....oby dam znać jutro.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, zakodowałem tak jak pokazuje program czyli 1 cylinder jest od skrzyni biegów. Po zakodowaniu zresetowałem adaptacje korekcyjna wtrysków po tym silnik zaczął klekotał jak stary diesel rozumiem ze muszę zrobić teraz adaptacje na 3 i 4 biegu ?
Skoro masz plik z kodami wtrysków to wgraj go kessem. Albo samemu zakodować
A może ktoś z was wie jakim interfejsem oprócz VCM można zakodować wtryski w Ford Mondeo 2002 r. 130KM? Chciałem kupić VCM, ale teraz już nie wiem który będzie potrafił zakodować wtryski.
Problem do końca nie rozwiązany. Jednakże po ponownym zakodowaniu wtrysków stukanie znacznie ucichło. Na razie tak zostawiam.
Oryginalny? To pewnie dużo kasy zapłaciłeś za interfejs. A może ryż? Tak czy siak oprogramowanie jest w języku ojczystym to mając minimalne pojęcie o diagnostyce powinieneś sobie poradzić z zakodowaniem wtrysków.
A czy czasem nie trzeba zakodować ponownie wtrysków?
Witam mam taki problem po wymianie wtrysków na zimnym ciężko pali brak reakcji na gaz swieci nadal sprężynka co może być może być wina podkładek pod wtryskami czy trzeba zakodować wtryski ??
Witam i o pomoc pytam 😂 Nissan interstar, silnik G9u. Przeszczepilśmy silnik, i nie możemy zakodować wtrysków. Nie ma na nich kodów do kodowania ?! Delphi pokazuje AAAAAAA W miejsce kodu. Oraz błąd kodowania. DF276 Ok. Spróbowaliśmy zakodować stare wtryski, też nie idzie. Silnik chodzi ok, ale jest w trybie awaryjnym przez to. Pomoże ktoś??
witam panowie posiadam kts 530 wiecie jak nim zakodowac wtryski w tdci?
Witam ponownie, udało mi się dowiedzieć jakie miałem oznaczenie wtrysków EJBR02101Z, chociaż już wiem jakie teraz kupić . . .Bo rozumiem z wypowiedzi kolegi że nie ma jakiejkolwiek opcji aby zakodować wtryski o oznaczeniu ejbr05102d zamiast EJBR02101Z i żeby odpalić ten silnik na tych wtryskiwaczach?
A co jest przyczyną takiego zabiegu ? W sensie jak to tak nagle mogło się stać ? I jakie koszty mniej więcej są ponownego zakodowania wtrysków ?
zakodowaliście wtryski
Witam wymieniam własnie na Parkingu wtryski w masterze 3 2.3 165 km po awarii Pompy CR. Po wymianie muszę je zakodować czy dam radę odpalić i dojechać do Polski? Mam do dyspozycji Clipa (chiński clon) Dam radę nim zakodować wtryski ?
Kodowanie to nie skomplikowana procedura ! polega ono na dostarczeniu sterownikowi informacji na temat specyfiki pracy konkretnego wtryskiwacza. Warto wiedzieć, że jest to niezbędne do uzyskania jednakowej i równomiernej pracy wszystkich wtrysków. Nie da się uzyskać takich samych właściwości u wszystkich wtryskiwaczy. Stąd też każdy wtrysk posiada dokładne...
Ten typ jak nie ma zakodowanych wtrysków to tryb awaryjny,nie wkręca się powyżej 1500 obr.
zakodować wtrysk renault zakodować kluczyk telewizor zakodować
zasilenie sterownika matryca lc420wun transformatory sieciowe toroidalne
pogotowie antywirusowe lampowy wzmacniacz słuchawkowy
Parametr histerezy w piecu Termet Silver Pomiar rezystancji mikrokontrolerem 8051: metody i układy