http://obrazki.elektroda.pl/5808097300_1... Tak lepiej?
Spróbować zawsze możesz, jeżeli pasek będzie miał odpowiedni naciąg to ok. Jeżeli ci pasek spadnie to nic poważnego się nie stanie (brak ładowania i klimy.
http://obrazki.elektroda.net/43_12554633... http://obrazki.elektroda.net/43_12554633...
Tak wiem ale z tym miałem problem bo nie wiem czy tak był. Magnetofon działa.
http://obrazki.elektroda.pl/6008243500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6008243500_1...
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/3370519700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7884939500_1...
Sprawdź czy ci ta strona pomoże: [url=https://www.ersatzteil24.de/rasentr...
Po co chcesz blokować wał, tam rozrząd ustawia się na znaki Aby zalozyc pasek rozrzadu to chyba raczej trzeba zablokowac nie walek korbowy w celu zapobiegania przesuniecia kola zebatego , aby byly synchronizowane z walem rozrzadu prawda ?? Na znaki sie ustawia przed zalozeniem paska albo je sie blokuje . I dlatego pytam jak mozna SKUTECZNIE zablokowac...
gdy kręciłem kluczem podczas zakładania paska pompy wtryskowej i zablokował sie silnik nacisnołem mocniej kluczem i pasek pękł Nie wierze w to co czytam, czy ten pasek był ze starej pończochy? Ustaw WG tego.
Wał ustawiasz w ten sposób że obracasz wałem korbowym tak, że znak na kole zamachowym na przeciw nieruchomego wskaźnika we wzierniku (w obudowie sprzęgła) się pokrywają, odpowiada to położeniu GMP tłoka 1 cylinda od str. napędu rozrządu ; natomiast wałek rozrządu ustawia się unieruchamiajac go za pomocą liniału (VW 2065 A) lub wykonanego samemu (jak...
Witam Może to Ci pomoże.... http://chomikuj.pl/miis/Auto+instrukcje*... oraz to (nawet bardziej): http://chomikuj.pl/Romexus/Programy+PC/p... Pozdrawiam "serwek" ;))
Zakładasz klucz bodajże 15 i w lewą stronę odciągasz napinacz i zakładasz pasek.
Jeśli to BOSCH i jest pompka przy filtrze to wystarczy popompować az zrobi sie twarda,Lucas musisz poluzować przewód przy pompie zasilający i pompować< potem poluzować przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem aż poleci paliwo i już po robocie. Co do zapłonu to pompe sie kołkuje przy zakładaniu paska rozrządu i już zapłon ustawiony
Sprawdz czy dobrze zakładasz pasek napędu windy spelnia on role paska i kola ciernego
Ustawiasz, zakładasz pasek i jazda, to silnik bezkolizyjny. Nie prawda. Silnik kolizyjny.
Widać na zdjęciu że to jest raczej pasek Deyco ,jego jeszcze chyba nie ma podróbek tak jak już niektórych producentów ... Ja zawsze do Fiata zakładam paski Deyco i jeszcze nie było żadnych problemów. Także myślę że możesz spokojnie go zamontować przy wymianie.
A no właśnie że nic nie ma , dlatego obstawiam że rozrząd źle ustawiony , pewnie na fasolkach źle skręcony przy zakładaniu paska, albo na markery złożony
Nie odkręcaj napinacza. Przykreć go tak jak był. Napinacz luzujesz łapiąc kluczem za śrubę rolki, w ten sposób naciagasz sprężynę. Zakładasz pasek i puszczasz kluczem śrubę, ramię wróci i napnie pasek. Przykład (ok 1 min) https://youtu.be/OsSotpXY0Gw
Nie, po co chcesz napędzać silnik silnikiem? Jeden koniec paska zakładasz na kółko znajdujące się na osi silniczka, drugi na kółko przy zębatce. Paski kupisz na portalu allegro.
A co z sprawdzeniem po numerze seryjny który z tego co się orientuje jest wybity na kopercie w miejscu zakładania paska ?
Koła wałka i pompy zostało poluzowane i zablokowane blokadami, niestety brakło mi blokady wału ale było ustawione na znak aby się zgadzało przy zdejmowaniu i zakładaniu paska.
Przecież to koła zmiennych faz rozrządu one mają luz dopiero ciśnienie oleju je stabilizuje . Dajesz blokadę na wałki rozrządu (liniał od tyłu głowicy) zakładasz na wałki koła zmiennych faz i przykręcasz palcami śruby tych kół . Zakładasz blokady na koła , zakładasz pasek rozrządu , zwalniasz napinacz paska i dokręcasz koła odpowiednim momentem (oczywiście...
powiem że przedstawiła mi się rolka To teraz już jesteście po imieniu 😀. Na nic nie musisz zwracać uwagi. Jak dobrze przykręcisz rolkę to zakładasz pasek i tyle. Rolka nie ma jakiś typowych ustawień, przykręcasz i tyle.
Witam podczas zakładania paska napędu oderwał się kabelek taki szary jest przymocowany do obudowy tylnej niewiem teraz gdzie go przylutowac.Dodam że przedtem radio lepiej odbierało stacje teraz słabo odbiera dużo szumów.Prpsze o pomoc .
Witam wszystkich, mam problem w doborem paska do amerykańskiego traktorka Nogamatic 14. Do tej pory zakładałem paski o oznaczeniu A2360 kupując w sklepie rolniczym, ale po krótkim czasie albo się urywają albo spadają. Przeszukałem już cały internet i nie znalazłem ani service manual ani informacji jaki pasek będzie właściwy. Proszę o pomoc w wyborze...
Rysunku nie mam, ale w sieci znajdziesz spokojnie, zresztą budowa jest tak prosta, że nie można się pomylić, jest tam 6 rolek które pasują tylko w swoje miejsca. Przy składaniu trzeba od razu zakładać pasek, nie można dopuścić aby połówki wariatora zeszły się ze sobą, bo rolki wysypią się ponownie.
Zakładaj pasek i mierz kompresję, przecież bez wymiany pompy wodnej to kilka minut roboty. Aparat raczej nie mógł być jedyną przyczyną, bo prędzej go powinno zmielić niż pasek zerwać.
Najpierw zakładasz pasek na małe koło przy silniku a potem powoli kręcąc zakładasz na duże i to wszystko. Przekręcić kilka razy ręcznie i pasek powinien sam się ułożyć. Oś na silniku ma żłobki które powinny trzymać pasek w jednakowej pozycji. Jeśli pasek ucieka na zewnątrz to przesuń pasek na małym kole też na zewnątrz po jednym żłobku i tak powtarzaj...
żeby to nałożyć w miarę swobodnie. Swobodnie nie założysz lecz siłowo. Najpierw zakładasz pasek na koło pasowe silnika, a następnie na koło bębna (maksymalnie ile się da) i trzymając pasek mocno przyciśnięty do koła, kręcisz nim aż pasek wejdzie.
8mm przerwa ma być. Pomiędzy napinaczem a blachą z rolki napinającej. Regulujesz napinaczem. Zakładasz pasek, napinasz tak żeby wyjąć blokadę z napinacza bez użycia siły. Popuszczasz napinacz, aż będzie przerwa 8mm.
Pasek sprawdzony, przy zakładaniu alternatora. Napinacz paska też ok
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Dokładnie. Ostatnio zakładałem halogeny do paska b6 i jeden z bordnetzów nie podszedł choć jego numery zaczynały sie 3C0. Z tego co się orientowałem to nawet alhambra ma taki numer jak pasek. Więc trzeba uważać co się kupuje.
Sorki, w pracy byłem. Problem polega na tym, że jak mam tak podłączony, to bez paska chodzi idealnie. Gdy zakładam pasek, włączam kompresor, nie nabija prawidłowo ciśnienia powietrza.
Powiedz mi jak mam ustawić noże przy zakładaniu paska?
Tak więc, jeśli wszystko było zblokowane, wał korbowy i wałki rozrządu, jak może się to nie synchronizowac z pompą? Koło wału na które zakładasz pasek nierządu jest 2 razy mniejsze niż koła wałków więc trzeba zdjąć pasek i obrócić raz wałem i wtedy będzie ok.
Sprawdź napinacz (przy zakładaniu) paska.
Tak, można zakładać. Ale po założeniu paska i dociągnięciu śrub(!) na kole pasowym polecam delikatnie przekręcić wałem korbowym jeden obrót aby potwierdzić czy się znaczniki pokrywają.
Na wale korbowym masz znak a wałki ustawiasz w tylnej ich części. Na końcach wałków są wycięcia i one mają być równolegle do płaszczyzny głowicy (poziomo). Po zablokowaniu wałków, zakładasz pasek (koła pasowe wałków mają być lużne, nie przykręcone na sztywno), napinasz pasek wstępnie i DOPIERO DOKRĘCASZ koła wałków rozrządu. Nie inaczej - pozdrawiam.
Ja zakładam zawsze pasek długości 925(oryginalnie 923) i trochę to pomaga bo jest mniej napięty.
Czyli koło pasowe wałka przed założeniem paska zakładam na wałek tak żeby klin z wałka wszedł w wypust na wałku i śrubę zostawiam popuszczoną.Ale jak bardzo o jeden obrót ? Ustawienia klina koła w w szerszym wypuście wałka powinno być na środku podczas zakładania paska ?
Czyli jak wejdzie mi blokada to znaczy że koło jest dobrze ustawione i mogę zakładać pasek ? Obie blokady i "uwolnione" jedno z kol (sa dwie wersje). Dla ewentualnej kontroli - wpust na wale powinien byc u gory w osi cylindrow.
Jak walnął na jałowych to masz dużą szansę, że nic się nie stało. To, że pod naciskiem się poddają o niczym jeszcze nie świadczy. Zawory nie krzywią się w prowadnicy a tuż nad trzonkiem. RobertLodz09 dał wyczerpującą poradę, zakładasz pasek nowy i coś wiesz. Jakaś tam metoda diagnozy to jest + plus pomiar kompresji. P.S. Jeśli z rolki zostały "wióry"...
Nie zakładam paska, bo nie chcę trzeci raz stracić kilka stów za cały naciągacz. Potrzebuję wskazówek, co sprawdzić, aby wykluczyć kolejne zerwanie
Zrobiłem - matiz funkcjonuje. Okazuje się ze serwisówka kłamie i w położeniu do zakładania paska niema początku suwu pracy tylko początek suwu ssania... Wniosek - więcej sprawdzać organoleptycznie - mniej czytać netu :)
Wał ustawiasz na punkt- na kole zamachowym, wałek rozrządu blokadą z tyłu wałka, krzywki pierwszego cylindra do góry, pompa bolcem na godz "3". Zakładasz pasek tak, aby sruby regulacyjne pompy były po środku fasolek. To jest wstępne ustawienie. Ustawiasz potem pompę na zegar /z tyłu pompy/. Wstępne napięcie tłokorozdzielacza jak się nie mylę /a jak...
Jak strzelił Ci pasek w czasie jazdy to na bank pogięło zawory, szkoda zakładać paska bo to pewne.
ustawienie rozrządu jest NAJWAŻNIEJSZĄ regulacją silnika / no może ktoś ma inne zdanie, ale ja tak uważam/. należy jej poświęcić tyle czasu ile trzeba. zakładanie nowego paska na stare ustawienia kół - bez sensu, no chyba że robi to wymieniacz "na czas". po to podczas projektowania silnika robi się blokady rozrządów żeby z nich korzystać! jak kogoś...
Przecież tam jest przekładnia ze sprzęgiełkiem, nic tam nie poknociłeś przy zakładaniu paska.
POdpięcie alternatora i nie zakładanie paska osprzętu to wyjaśni.
znaki na pasku Na pasku nie ma żadnych znaków, blokujesz kołkami koła wałków, wał od strony koła zamachowego i zakładasz pasek
Dziękuję za zainteresowanie. W mym przypadku oprócz źle zakładanego paska doszło zatarte koło (to większe przy sprzęgle). Naprawą zajął się fachowiec.
robokop: możesz wierzyć lub nie, ale tak było, sam to robiłem (no nie sam, z kolegą), wymiana tego to z godzina roboty (bez ściągania głowicy bo i poco), szybciej i wygodniej niż wracanie na holu z warszawy ciągnąc ją Unem, co było pierwotnym planem, a walizkę narzędzi mam zawsze ze sobą, ustawienie rozrządu w XUD-zie to akurat dziecko by zrobiło (śrubka...
Nie!! Prosze nie zakładaj paska antystatycznego.Jak to wygląda!Czasy komunizmu już mineły jak i dużych Fiatów,polonezów i maluchów...
Całego rozrządu to nie należy rozbierać - tylko ściągnąć pasek, odkręcić koło zębate i osłonę tylną rozrządu potem tą metalową część z nałożonym wężem gumowym przykręconą dwiema śrubami. Wypłynie trochę płynu chłodzącego. przy zakładaniu paska należy pamiętać aby założyć go tak samo jak był wcześniej (w tą samą stronę ) no chyba że zakładamy nowy.
witam, poleciał mi pasek w pralce amica - kupiłem nowy o takich samych oznaczeniach -niestety za nic nie mogę go założyć - jest jakby za krótki - jest jakiś sposób na zakładanie paska ???
A skąd wiesz jakiej grubości jest pasek, dlaczego zakładasz 10mm
Śrubki dokręca się momentem 25Nm. Przy zakładaniu paska koło wałka rozrządu ma być ustawione na śrubach po środku otworu. Dwa obroty i kontrola czy blokady można włożyć bez oporów. Czy tak był poskładany rozrząd???
kolego radziłbym Ci jeszcze abyś przed zdjęciem starego paska dobrze przyjrzał się jak on "idzie". Bez tego, przy zakładaniu nowego możesz nieco się zdziwić, (wiem z autopsji :wink:)
Paski zostały założone "zgodnie ze sztuką", jak na obrazku poniżej Plus dla ciebie, że w cudzysłów ująłeś określenie zgodnie ze sztuką. Pierwszy pasek długi kwadratowy. Nawet nie postarałeś się go prawidłowo założyć. Czy nowe paski mają wymiary takie jak stare (tylko nie pisz, że na oko są identyczne). Czy mocno musiałeś naciągać paski przy zakładaniu?...
W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy: http://obrazki.elektroda.pl/5165561800_1... To jest koło zębate pompy wtryskowej: http://obrazki.elektroda.pl/3896928400_1... Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem: http://obrazki.elektroda.pl/3262482300_1... Koło zębate z kasatorem luzu...
Z racji iż firma z Bytomia wycofała ze sprzedaży blokady, kupiłem na Allegro, może za 6. razem udało się ustawić rozrząd na te blokady (zawsze był problem z wałkiem wydechowym - sprawdzałem potem kilka razy, czy na pewno dobrze), wymieniałem uszczelkę pod głowicą, więc wszystko rozgrzebane. Niestety po odpaleniu silnik chodzi masakra, trzęsie się, czuć...
Po pierwsze to zobacz koło pasowe na wale, na przednim pasku rozrządu, czy jest dobrze ustawione a śruba dociągnięta! Jak kręciłeś wałem mogłeś poluzować, a wtedy... Po drugie, wycięcie w płetwie równolegle do płaszczyzny głowicy, ale mogłeś ustawiać na wałku obróconym o 180 stopni. Po trzecie koło zamachowe było na znakach, czyli pierwszy cylinder...
Klima nabita, ale nie zakładałem paska klimy, bo rolka jest do wymiany, tym niemniej jeżdżę tak już z 5000km i nie migał mi ten panel, stąd moje zdziwienie.
Auto posiada pasek rozrządu.W załączeniu ilustracje jak wymieniać pasek rozrządu,co ile się go wymienia i gdzie są znaki do ustawiania rozrządu. Dodatkowo sposób zakładania paska klinowego i co on napędza.Andrzej
Praktycznie wszystko już masz ale wstawiam jeszcze raz, wał na znak koła blokujesz i zakładasz pasek proste? pozdr
Alternator może mieć za duży opór ale to zwykle słychać- piszczenie łożysk. Przy zakładaniu następnego paska można sprawdzić jak się kręci. Zrób to co można sprawdzić bez rozbierania silnika czyli jak są koła pasowe.
Witam. Już szanownemu koledze pomagam. Zacznijmy od demontażu igielnicy, na żółto co demontujemy, na czerwony co luzujemy za wkręty/wykręcamy: http://obrazki.elektroda.pl/5635185000_1... Następnie na wale głównym luzujemy ślimak, koło pasowe wielkie i małe, koło przytrzymujące podkładkę wału, wysuwamy wał, ale nie maksymalnie - tak żeby...
Napinacz paska (na rysunkach z linka oznaczony "TENS") ma kwadratowy otwór - wkładasz tam przedłużkę nasadki i obracasz w lewo (odwrotnie do wskazówek zegara) - w ten sposób luzujesz pasek. Nowy zakładasz wg rysunku na wszystkie koła (łącznie z napinaczem) posuwając się od dołu, a kończąc na kole prowadzącym na górze. Teraz znowu zwalniasz napinacz...
A czy łożyska nie będą nadmiernie obciążone, jak naciagnę pasek na "chama"? Zakładaj go, nie ma tu nad czym rozprawki robić, tak ma być i będzie dobrze.
silnik nie kręci się do takiej wartości i wirnik alternatora też nie jest 1 do 1 z prędkością obr. silnika chociażby przez uślizg paska ale zakładam warunki idealne czyli przełożenie 1 do 1. Nie, zmierz sobie średnicę koła pasowego wału korbowego silnika i koła pasowego alternatora, przekładnia wyjdzie Ci 1:2 lub nawet 1:3 Po za tym szczegółem to dobrze...
Blokować nic nie musisz, pewnie jest samonapinacz więc też nic nie napinasz, zakładasz pasek a napinacz sam go napnie. Skoro płyn jest czerwony to lej czerwony.
ja zawsze ustawiam koło zamachowe w punkcie 0 wałek rozrządu blokuje się po zdjęciu pokrywy klawiatyry i robie nacięcie na pompie wtryskowej jeśki takiego nie ma , reszta juz jes nieważna potem zakładam nowy pasek i napinam go napinaczem.Potem robie jeden obrót wałe aby sprawdzić czy wszystko jest ok i to wszystko.Odpalam silnik i pyka sobie prawidłowo.
Schemat zakładania paska wielorowkowego focusa 1,6 16V. WP to pompa wody http://obrazki.elektroda.pl/9084491800_1... Dodano po 16 Jest sposób żeby sprawdzić głowicę bez zdejmowania (wstępnie). Ja u siebie w warsztacie mam taki tester do sprawdzania zawartości CO2 w układzie chłodzenia (zasysa się powietrze ze zbiorniczka układu i jeżeli...
Lg39ln575s nie ma obrazu. Czerwona dioda świeci 2 razy i nic się nie dzieje. Co może powodować ten problem. Zakładam usterkę w paskach led
Ze zdjęć widać że jest tam regulacja naciągu paska , popuść na maksa i zakładaj pasek.
Zakładaj pasek i będzie działać.
Mam problem z zakładaniem pasków do magnetofonu Sony TC-W320. Robiłem to tak jak na poniższym filmie. [youtube]https://youtu.be/6k0hzsg1tPs[/y... Męczę się z tym już kilka dni, zakładałem i ściągałem paski już kilkanaście razy i za każdym razem zębatka, która ma być dociskana sprężynką przeskakuje i tyrkocze. Może ktoś ma doświadczenie w zakładaniu...
Witam. Czy zamontowałeś już silnik? Dodano po 3 Proponuję wprowadzić w tryb serwisowy, podpiąć silnik ale nie zakładaj paska. Wykonać test wirówki
A rozbierałeś go? Nie będziesz potrzebował zdjęć. Rób swoje, żebyś pamiętał jak złożyć. Zakładam, że paski poleciały - nie pamiętam ile ich tam było, może tylko jeden. Ale jak coś trzeszczy, to może któraś zębatka się wytarła. Bez rozebrania nie stwierdzisz.
Może coś wpadlo do zbiornika np.fiszbina od stanika i trze o bęben. Zdejm pasek z silnika i pokręć bębnem po odgłosie będziesz wiedział czy to łożysko bębna się rozsypuje czy też coś obciera o bęben.Jeżeli jest cicho włącz pralkę na wirowanie i sprawdź odgłos dochodzący z silnika bez zakładania paska. Pozdrawiam
Cześć. Urwałem pasek rozrządu w czasie jazdy i teraz nie wiem jak nowy zamontować bo stary wyleciał. Znalazłem taki temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jednak dalej nie jestem pewny jak to ustawić bo nie mam paska i koła się poprzestawiały więc opiszę jak to widzę i proszę o poprawki fachowców którzy to robili już. Zakładanie paska...
Zakładasz pasek, napinasz, ustawiasz pompę, dokręcasz koło na wałku. Zrobione! Nie można jaśniej...
Dla potomnych - pasek ma okolo 98 cm średnicy wewnętrznej. Przy moim napinaczu może mieć 1 cm więcej i też bedzie pasować ale żeby go zalozyć nie obejdzie się bez ściągania silnika z wózka. Od spodu w pierwszej kolejności nóż potem okrągły plastik i na koniec kołnierz pod którym mamy 3 śruby na imbusa 10. Warto mieć od razu klucz oczko lub nasadkę 13...
Czytam i nie wierzę.Te kółko jest dostępne w AS bez problemu - mają chyba wszystkie możliwe. Idziesz do najbliższego zakładu zajmującego się regeneracją i prosisz o identyczne. Drugie - przy zakładaniu paska, trzeba pomóc mu się naciągnąć - sama sprężyna pod alternatorem to mało. Luzuje się obydwie śruby altka, zakłada pasek, naciąga ręką zdrowo alternator...
Koledzy a co z wałem najlepiej odkrecić zaślepkę w okolicy 4 cylindra i wkręcić trzpien blokujący , czasami okazuje się że na kole znaki się nie pokrywaja ze znakami na misce olejowej minimalnie ale jest różnica . Przy zakładaniu paska rozrządu należy poluzować koła rozrządu a wałki zabłokować listwą blokującą jak koledzy wcześniej pisałi. Jak wszystko...
Zakładam, że paski sa już sprawdzone i są sprawne?
Witam .Podaj rocznik tego Quada i jakiej produkcji zakładałeś te paski?
Witam jeśli,to taki rozrząd jak na zdjęciu wyżej,to przy zablokowanych wałkach,fazator napinasz maksymalnie w lewo i zakładasz pasek. wyciągnij blokady, i poobracaj kilka razy wałem. Te silniki mają specyficznie niskie obroty na biegu jałowym: 650-700 obr./min.Niech cie to nie zmyli po odpaleniu.
Jak problem? Przecież wałek rozrządu ma wcięcie i zakładasz w jeden sposób koło wałka rozrządu. Później blokady, napinacz paska na 4 mm i wszystko powinno być dobrze.
(at)bachus1 Właśnie tego się obawiałem. Gdzie można dostać takie chromowane miedziane paski blachy (bo zakładam że są miedziane) ?
Witam. Mam pytanie. wymieniłem w poniedziałek pasek alternatora ten dwu rowkowy ze względu na piszczenie. Po dwóch dniach okazało się że pasek spadł i przy tym "ściągnoł " również pasek napędu wspomagania i klimy. Podczas zakładania paska naciąg był właściwy obu pasków. Co mogło sie przyczynic do tej awari?? zauważyłem też, że brakuje brzegów na kole...
na kole pompu jest kilka otworów większych i jeden mniejszy. Ten mniejszy ma 15 mm średnicy. Znajdź kawałek pręta tej średnicy długości ok. 3cm i wsuń go w ten otwór ustawiając na godzinie ok. 4. tam on się zablokuje, tylko przy zakładaniu paska sprawdzaj czy bolec daje się lekko wsówać, bo on będzie ci lekko uciekał.
Jak wymienisz pompę to już raczej nie zakładaj z powrotem tego paska...
To nie jest zakładanie paska rozrządu w aucie, żeby się to na oko robiło. Takie rzeczy trzeba robić na odpowiednich przyrządach pomiarowych. Nawet zakładając, że filtry są wykonane identycznie (a zawsze jakieś odchyłki są), to nie ma szans ustawić tego prawidłowo, ponieważ na podstawie zdjęć nie stwierdzić jak bardzo rdzeń jest wkręcony. Podsumowując...
Może być to również wina paska napędowego. Wiem że niedorzeczne ale prawdziwe. Najlepiej kupić nieco mniejszy i założyć na próbę. Koszt nie jest wielki (ok 30zł w zwykłej hurtowni AGD - nie internetowej typu north gdzie mają ceny z kosmosu) Niestety Whirlpool/Polar zakładają paski dziadowskiej jakości przez co elektronika w pralce głupieje gdyż szarpnięcia...
teraz blokady lub mechanik , który zdejmie pokrywę zaworów i ustawi. Blokady rozumiem że są potrzebne żeby ustawić rozrząd ale pokrywę zaworów jak chcesz w tym silniku ściągnąć ... ? Robiłeś już ten silnik ? ktoś naprawiał już takie cudo Twój silnik nadal jest produkowany przez Fiata jako 1.4 16V np. Fiat Bravo II różnica jest tylko w pojemności gdzie...
Wąż pralki został założony prawidłowo, filtr wyczyszczony, na razie prała normalnie, chociaż po praniu nadal pokazywał się kod E11 w trybie serwisowym. Zacieków rdzawych nie ma. Myślę, że drugi problem, czyli z wypływającą wodą, pojawił się przy naprawianiu pierwszego (zakładaniu paska), kiedy wąż został zdjęty, a pranie puszczone początkowo z wężem...
Czy może znasz wymiary paska napędowego w magnetofonie bo stary wyparował. Prawdopodobnie będzie problem z założeniem bo z wyglądu widać że to skomplikowane, a może masz jakąś metodę zakładania takiego paska.
Witam. Mój problem polega na tym, że w magnetofonie zk 120 lewa szpula kreci się do tyłu a prawa do przodu i nie mam pojęcia jak to wyregulować. Próbowałem zakładać paski na różne sposoby i jedynie uzyskałem efekt kręcenia prawej szpuli również do tyłu. Czy problem tkwi w złym ustawieniu pasków czy to może byc inna przyczyna? Dzięki z góry i pozdrawiam
zakładania pierścieni regulamin zakładania linków paska rozrządu paska rozrzadu
wyłącznik różnicowoprądowy uziemienia silnik odkurzacz iskrzy szczotka z18xe wymiana silnika
Wymiana szufladki odkamieniacza w żelazku Tefal Dodge Caliber 1.8 - sygnały dźwiękowe po uruchomieniu