Najpierw w takich przypadkach trzeba płytę umyć bo na zdjęciach nie bardzo widać jakie są uszkodzenia. Pomierz napięcia na elektrolitach , czy jest równe 5V oraz czy na kondensatorach C 15 , C16 obok procesora nie ma zwarcia i czy sam procek się nie grzeje.
Jest bardzo mała szansa na to że głowicę uda się udrożnić bez jej demontażu. W bardzo trudnych przypadkach należy wymontować głowicę drukującą "print head" i umieścić ją w wanience ultradźwiękowej zalanej płynem do udrażniania dysz. 5 minut w trybie max i jeśli po zamontowaniu ponownym w drukarce i zalaniu dysz atramentem głowica nadal nie drukuje na...
Tak bywa, nikt nie jest nieomylny "nie myli się tylko ten co nic nie robi" Matryca jest ok dzięki błyskawicznej akcji, można przekazać do serwisu który sprawdzi w czym problem
Wlej 46 będzie najbardziej optymalny z tego co masz . Im żadszy olej tym mniejszą sprawność będzie miał podnosnik . Bzdura. Polskie lewarki zalewane były Lux10, sprawdzone organoleptycznie że działają nawet zalane płynem hamulcowym zamiast oleju. Za to nie zamarzają.
Kilka lat temu zalałem swojego smartfona jak wyleciałem z łódki do jeziora, tak że zdrowo się "napił". Procedura ratowania telefonu była jak niżej: 1. Wyłączyć i wyjąć baterię. 2. Wypłukać wodę z wnętrza spirytusem 95% po ostrożnym rozbebeszeniu i wyjęciu kart SIM i SD. Podzespoły można było polać spirytusem i nic się nie stało. 3. Podsuszyć na powietrzu...
Bardzo uczona dyskusja. Dowiedzieliśmy się nawet że "(dla niewtajemniczonych -> zioberka i zbiorniczki to metal a nie miedż)". Radzę przyjąć do wiadomości, że chłodnica musi kiedyś skończyć swoją przydatność a po 20 latach to juz niedługo. Płyny chłodnicze nie posiadają żadnych agresywnych własności aby nagle rozpuścić kamień. Stosowanie a dokładniej...
Szczęki to obowiązkowo do wymiany, bo jak zalane płynem to po jakimś czasie się odklejają okładziny. Zestaw montażowy, wszystkie sprężynki itp, to kilka pln więc warto się też zaopatrzyć. Sam masz zamiar to robić? Odechce Ci się jeśli bębny mają progi, a mają prawie zawsze.
Jazdaaaa-już raz Ci zwracałem uwagę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Cylinderki też występują o różnych średnicach, z tego co pamiętam 19mm lub 20.5mm. Na 90% masz 20.5mm ale różnie to bywa. Jak zobaczysz że któryś się choćby "poci" pod gumką to się nawet nie zastanawiaj tylko wymieniaj zanim pociekną. Cylinderki są tanie a dobrej jakości szczęki drogie, zalane płynem hamulcowym szczęki nadają się tylko do wyrzucenia.
czy w przypadku zamkniętego układu zalanego płynem do chłodnic samochodowych też ?
Tak wystarczą Ci np. 2 chłodnice samochodowe zalane płynem i pompa obiegowa która wymusi obieg tego płynu... I już maż gotowy odzysk... Zrobienie typowego rekuperatora jest dość trudne w warunkach domowych, sam wymiennik ciepła to tzw wymiennik krzyżowy, jego konstrukcja nie jest skomplikowana ale niełatwo go zrobić samemu nie mając odpowiednich narzędzi...
Nic nie powinno wyciec. To właściwie dość prosta operacja, wykręca się przewody starej pompy (przydają się specjalne klucze płaskie bo zwykłymi można objechać końcówki) po czym wymienia się pompę na nową. Dobrze jeśli nowa jest zalana płynem przed wsadzeniem do auta - zmniejsza to poziom zapowietrzenia układu. Samej pompy szukałbym u osób sprzedających...
Spuścić wszystko, przepłukać płynem hamulcowym, spuścić i jeszcze raz raz zalać płynem.
Pamiętaj, że jeżeli okładziny są zalane płynem, to nawet jeśli są jeszcze grube, należy je bezwzględnie wymienić.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
1 Płyn ma być zawsze w weżach. 2 Zalej płyn i odpowietrz układ.
Jak już zalejesz płynem to otwórz ogrzewanie na maksa żeby sie dobrze odpowietrzył
Nie kombinuj, tylko zatrzymaj się samochodem w miejscu osłoniętym od wiatru i nagrzej porządnie silnik. Przy tych temperaturach płyn szybko puści w wężykach w masce. Następnie wypsikaj wszystko i zalej porządnym płynem.
Sprawdzić płyn na obecność CO pytanie jakim płynem zalane? Z jaką temperaturą wrzenia.
Kup nowy, zalej płynem i nie zapomnij odpowietrzyć układu.
Witam, mam pytanie jak dobrać się do monitora w aparacie Nikon P1000, bo przez moją głupotę go po prostu zalałem i pod ekran wszedł płyn czyszczący. Teraz są mokre plamy, aparat działa, ale są plamy, które chcę usunąć, a nie wiem jak się dobrać do wyświetlacza, żeby nic nie popsuć. https://obrazki.elektroda.pl/5024563500_...
Przepłukać dobrze układ chłodzenia,potem zalać płynem,nie wodą. Chłodnice w większości aut są z aluminium,nie rdzewieją. Jeśli coś rdzewieje to pompa wody,może jakieś rurki.
Czy przed uruchomieniem powinienem pompkę i grzałkę dymiarki zalać płynem do wytwornic? Jak nowa i zrobiona z należytą dokładnością powinna sama zassać płyn z baniaka. Masz rurkę do baniaka przezroczystą? Sprawdzić można jak się zachowuje pompa. Włączasz i obserwujesz czy płyn płynie. Proste.
Oczyścić szczotką drucianą wystający gwint śruby, zalać go płynem hamulcowym, ewentualnie płynem pokroju WD, i kluczem udarowym skosztować. Jeśli nieoczyściłeś gwintu śruby tylko na siłe próbowałeś odkręcić, to brud spowodował zatarcie się gwintów. Spróbuj teraz zpowrotem dokręcić nakrętkę oczyścić gwint śruby, zalać płynem i wtedy próbuj. Powodzenia....
Nie zadawaj takich pytań, radzę wylać to dziadostwo z układu i czym prędzej zalać płynem chłodniczym . Zamykam
Jak go zalałaś płynem do mycia szyb, to pewnie nastąpiła korozja taśmy/złącza/płyty głównej. Trzeba go rozebrać i zobaczyć co narozrabiałaś. Bez serwisu się raczej nie obędzie. Samo się nie naprawi, a z czasem może być już tylko gorzej.
jak złożysz na samego Reinza posmarowanego z obu stron to będzie dobrze, no chyba że kominek jest bardzo krzywy (to trzeba grubiej dać Reinza ;), ale ja tam składam takie rzeczy bez tego papieru na samego Reinza i jest zawsze dobrze, oczywiście najlepiej noc odczekać zanim zalejesz płyn
No to trzeba zajrzeć do bębna. Może rozpierak zardzewiał ,może cylinderek puścił plyn i nie hamuje bo wszystko zalane płynem, może tylko linka trzyma itd. Rozbebrać i wszystko się wyjaśni
Zalej płynem układ nagrzej silnik i co jakieś 5min odkręcaj zaworek ale nie do końca i kontroluj poziom w zbiorniczku.Sprawdż czy na innych wężach od chłodnicy nie ma podobnych zaworów.
Kiedyś w samochodzie poszła mi uszczelka pod głowicą tez zastanawiałem się jak pozbyć się osadu i kamienia po złożeniu wszystkiego zalałem octem 1/1 z wodą i dodałem sode pojeździłem kilka dni spuściłem całości i przepłukałem wodą i zalałem płynem
Układ zalany porządnym płynem czy mocno rozrzedzonym wodą?
A takie pytanie, czy ta płukanka może zrobić jakieś spustoszenie w silniku? Uszczelki nie posieka? Skoro płukałeś wodą zdemineralizowaną, to nie. Tyle że dodatkowo rozcieńczony wodą płyn chłodniczy, może mieć znacząco podniesioną temperaturę krzepnięcia. Należałoby zmierzyć temperaturę krzepnięcia płynu refraktometrem, lub gęstość areometrem, i jeśli...
W sumie to oczywiste że podniesione auto słabiej hamuje na tyle z racji działania korektora. Jeszcze pytanie czy szczęki świeże bo jak były zalane płynem hamulcowym z cylinderka to już nigdy dobrze nie będą hamować.
Co by nie było - sprawdź czy tłoczki lekko chodzą. Jak będzie duży opór to odkręć dopowietrznik. Jak dalej duży opór to do regeneracji i zalej płynem Organika, shell albo TRW.
Taśma wygląda jakby była zalana wodą, lub jakimś płynem do mycia ekranu i stąd te uszkodzenia. Nie było w międzyczasie jakiegoś mycia ekranu?
Audi A4 B5. Rok temu padła pompa wspomagania, wymieniona na używaną z większym ciśnieniem zalana płynem czerwonym ATF. Przez kilka tygodni wspomaganie chodziło idealnie do czasu wymiany płynu na oryginał. Mechanik podpowiedział mi, aby wymienić płyn na ZIELONY FEBI BILSTEIN 06162 skoro pompa jest oryginalna. Teraz sytuacja wygląda tak - na zimnym kierownica...
Odpuść sobie ten środek. Zostanie Ci syf w silniku i narobisz sobie problemów. Proponuje spuścić to co masz w silniku, przepłukać go wodą destylowaną, wymienić termostat i zalać płynem. Oczywiście wszystko na zimnym silniku.
Czyli ma jakieś zwarcie może w kontrolerze, może w samym druku. Miałam identyczny przykład z W510 wymiana klawiatury pomogła (tą akurat klient zalał płynem do czyszczenia).
Czekałem na efekty stosowania przypadkowych płynów ham i się doczekałem hehehe. Ociz Jak to zmontujesz to zalej płynem z Shell-a albo Organiki i tu może śmieszne ale na R3 z organiki gumki-zamienniki najdłużej chodzą.
Zmień nagrzewnicę, sprawdź termostat i zalej świeży płyn.
Spróbuj założyć wężyk i umocować go na króciec dokładając obejmę. Potem zalej płynem, odpowietrz układ i zrób jazdę testową. W układzie chłodzenia jest ciśnienie, a stary wężyk może się już po prostu nie trzymać na końcówce.
Podłączając żarówkę bezpośrednio do pinów w kostce. Niestety nie mam schematu kostki, musiałbyś poszukać. Druga opcja tak na szybko to sprawdzenie GEMu czy tam złącza są dociśnięte i całość nie jest zalana płynem chłodniczym.
A co masz zalane płyn czy wodę?
Najlepiej zastosować płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Większość płynów jak np. popularne G12, G12+ mają zwykle 108 stopni. Dlatego lepiej zalać płynem takim jak Prestone (temp. wrzenia 129 stopni), Motul Inugel Optimal (temp. 136 stopni), Motul Auto Cool Optimal (136 stopni). Jeśli będzie wszystko ok do takiego auta warto zastosować płyn do chłodnic...
Witam. Ten model powinien być jeszcze na gwarancji więc prawdopodobnie serwis odmówił naprawy gwarancyjnej . Sprzęt może być np. po zalaniu płynem. Jak podasz pełny model code i nr seryjny to sprawdze Ci ile kosztuje nowy panel. Pozdr
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Proponuje zalać instalację płynem nie zamarzającym.
Odepnij dolny wąż z chłodnicy podłóż miskę pod auto aby wszystko ściekło do niej. Jak zleci wykręć termostat wkręć nowwy. Podłącz wąż z powrotem, zalej płynem z miski. Jak dobrze trafisz z węża do miski to max szklankę płynu zmarnujesz.
Generalnie z płukankami jest tak że niektóre też się strasznie pienią. Przepłukać solidnie kilkukrotnie wodą zalać świeżego płynu i zapomnieć o temacie.
Czy temp. 100-110*C nie jest prawidłową temperaturą pracy dla silnika "zalanego" płynem? Może poczytaj i sprawdź zanim wymienisz połowę silnika.
tam jest wspomaganie elektro hydrauliczne jakie jest poziom płynu w tej pompie ? i czy jest zalana właściwym płynem ?
Wyczyścić zbiorniczek i układ, zalać nowym płynem. Jak osad wróci to olej przedostaje się do układu chłodzenia
Zalej właściwy płyn , odpowietrz , uzupełnij do właściwego poziomu
Jaka pojemność układu tak orientacyjnie? Może zalanie niezamarzającym płynem do układów CO rozwiązałoby problem.
chyba nie ,wgranie prawidlowego softu powinno załatwić problem. Jednak wracając do samego początku..fon zalany herbatą(pewnie słodzoną).Zalanie płynem zawierającym cukier nie jest dobrze czyścić od razu spirytusem bo nie rozpuści on cukru.Wpierw myję to wodą a potem spirytus i przeważnie daje to dobre wyniki.
Tafiły do mnie dwie sztuki Alpha-5 Blaupunkta. Zostały zalane płynem do odgrzybiania klimy. Dokładnie dostały przednie panele te z wyświetlaczem. Pogryziony jest trochę druk i parę rezystorów. Może ktoś z Kolegów miałby schemat tego radia lub samego panelu? Pozdrawiam
Chcesz się przekonać że wszystko jest OK, to starą breję wylej, układ przepłółkaj wodą destylowaną i zalej nowym płynem dedykowanym do Opla "Dex-cool".
Lata temu wymieniałem w Scanii, cały zestaw sprzęgła+uszczelniacze. Jedynie wysprzęglik został stary (jest wewnątrz i jest "mokry"), zero wycieków i wszystko ok. Po tygodniu puścił uszczelniacz wysprzęglika i płyn hydrauliczny zalał sprzęgło. Zleceniodawca nie życzył sobie wymiany wysprzęglika (był ok), to do kogo żal? Robota ta sama, skrzynia ~800kg...
Zalane płynem, no ok, spróbuję jutro gdzieś się podpiąć pod PP to zobaczymy co będzie, dam znać co wyszło
Pomogła kolejna wymiana pompy wody przy wymianie rozrządu i wymiana termostatu ten niestety wytrzymał tylko kilka miesięcy.; Oczywiście zalano nowym płynem Borygo
Witam wszystkich, moje radyjko zostało częściowo zalane płynem chłodniczym i tu się zaczął problem, gdy była puszczona płyta CD to radio grało normalnie, ale gdy załączyłem jakąś stacje to grało może na 1/3 głosu. Regulacja głosu jest od 0-100 i chodziła płynnie. Rozebrałem radio i wysuszyłem je suszarką i tak parę dni leżało w domu. Gdy go podłączyłem...
Podsumowując to odkamieniacz do ekspresu i ocet zrobi swoją prace. Póżniej zalać tylko płynem do chłodnic.Powodzenia
Witam. Może klawiatura została zalana jakimś płynem i stąd problem?
Ja kiedyś dolałem płynu innego koloru i się glut w zbiorniku zrobił więc nie wiadomo jaka u ciebie przyczyna. Wypłucz układ, zalej nowy płyn i jeździj. Jak węże nie będą robiły się bardzo twarde i korkiem nie będzie nic uciekało to pewnie będzie wszystko ok.
Problem rozwiązałem. Pomogło wyciągnięcie pompki i "zalanie jej" płynem przed włożeniem. Zalana już pobiera płyn bez problemu i odpowietrzyła się bardzo dobrze. Dzięki za pomoc. Zamykam temat
Problem rozwiązany.Pompa założona inna zalana płynem Swag i wspomaganie śmiga.Mam nadzieje że problem nie powróci
Sprawa rozwiązana, zbiornik jest dwupłaszczyznowy i jedna płaszczyzna była zalana płynem, a druga niestety nie i ciągle zapowietrzał sie. Płyn został prawidłowo uzupełniony, koła odpowietrzone i hamulce działają jak należy.
Tylko uważaj co ci ten wymiennik nie odpłynie do morza :D Zrób go z rur PE i zalej płynem niezamarzającym.
Zdemontuj obudowę i sprawdź, czy można usunąć klawisze, bo zablokowane są raczej klawisze, a nie suwaki przełącznika. Takie zablokowanie następuje po zalaniu słodkim płynem, woda wysycha, a skrystalizowany cukier działa, jak klej. Jeśli płyn dostał się jednak do suwaków, :) to należy wypłukać to spirytusem lub ciepłą wodą z detergentem, potem dokładnie...
Witam. Nie jest to usterka mechaniczna . Usterka mechaniczna objawia się tz. pająkiem powstałym po uderzeniu. To jest samoistne rozlanie (powstaje dość często). Usterka w tej części ekranu zostanie zakwalifikowana jako wada matrycy.Gdyby powstała w dolnej części matrycy można by podejrzewać zalanie płynem. Jak tv jest na gwarancji zgłoś problem albo...
Tak czy owak, żeby zrobić coś z przebiciem, najlepiej wymontować kineskop: -zdjąć podstawkę wraz z PK -zdjąć cewki odchylające -odłączyć przewód WN z rozdzielacza -odkręcić obiektyw -odkręcić śruby mocujące i delikatnie wyjąć cały zespół kineskopu Kineskop jako część zamienna występuje razem z kablem WN, kompletnym mocowaniem i podzespół ten jest zalany...
Sztuka z lpg dzisiaj. Citroen 301, pykanie rozrusznika - powód, przyczyna - zalany płynem chłodzącym. Ostatnio wymieniany pól roku temu. Gwarancji nie chcą uznać ponieważ zalany płynem. Wymiana szczotek, mycie rozrusznika (bez naprawy nieszczelności) i "pincet" w plecy przez elpedżi. I jaki to ma związek z LPG? Że się zużył?
Podłącze się z pompą wilo star-znova 4132760 . Też czasami się nie włącza . Co jeszcze sprawdzić i czy da się jeszcze bardziej rozebrać wirnik do wyczyszczenia ?
Silnik 2.0 did to jest to samo co 2.0 tdi więc tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Ta rdzawa maź to mi wygląda na płyn chłodniczy (jeśli był układ chłodzenia zalany różowym płynem). A wystający bolczyk w sąsiedztwie końcówki pompowtrysku to będzie prawdopodobnie końcówka świecy żarowej.
Tylko odpowietrz po założeniu i zalaniu płynem.
I już po problemie. Przyczyna: wtyczka nie łączyła na stykach z czujnikiem /prawdopodobnie była kiedyś zalana płynem/. Wyjąłem przeczyściłem i jak ręką odjął. Bardzo dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
U mnie hula na rurach stalowych ocynkowanych ,gwintowanych i łączonych standartową armaturą ,zalane płynem do chłodnic samochodowych.Amen.
Transfomator w amplitunerze ma przebicie.Sprawdź czy płytki drukowane , trafo jest czyste zalane płynem, kondensatory filtrujące na płytce strona pierwotna
Jeśli był zalany gwarancja nie obejmuje. Klawiatura do wymiany.
Zalane płynem chłodniczym od tygodnia. Weszło 17l. Zrobiłem drugą wężownice czyli jedna jest do góry i jedna. A ruszcie. Przy minimalnym paleniu 45 stopni woda, a max 70 stopni. Muszę aby zrobić coś co wyłączy i wyłączy samo pompę jak się rozpali lub zgaśnie. Na 12v albo 230v
Jeszcze uwaga co do temperatury grzania... Na zimę standardowo zasłoniłem chłodnicę, żeby auto szybciej się grzało i trzymało temperaturę. Normalna temperatura, jaka utrzymuje się na wskaźniku, to 1 kreska poniżej połowy. Po zasłonięciu chłodnicy, wskaźnik podniósł się o niecały 1mm ponad w/w kropkę, a znacząco zmieniła się temperatura grzania, jest...
Witam od dłuższego czasu jak kupiłem citroen na termostacie podczas szybkiego pędzenia na autostradzie np temperatura na termostacie przechodzi połowę i dochodzi do 8/8/30 wiecej nie pójdzie komputer pokazuje od 100 do 110 stopni. Pytanie do znawców czy to normalne? Mam chłodnice zalaną płynem do chłodnic żadna woda
Odpowietrzyłbym w drugą stronę. Czyli na odpowietrznik nakładamy wężyk z odpowietrznik a lewego przedniego zacisku hamulcowego, odkręcamy obydwa odpowietrzniki i ciśniemy hamulcem. Pilnować poziomu płynu. Mowa o sprzęgle, nie hamulcach Do autora, zamontuj wężyk na odpowietrznik wysprzęglika, drugi koniec wsadź do zbiorniczka do pełna zalanego płynem...
To się samo odpowietrza - zalać płynu do pełna, nagrzać silnik i przytrzymać ze 3 min na 4tys obrotów w celu odpowietrzenia właśnie nagrzewnicy. Ciekawostką jest że jeśli uszczelka minimalnie puszcza kompresję do płynu to i tak jest ogrzewanie i nie wyrzuca płynu bo bąbelki mają znakomitą drogę ujścia do zbiorniczka przez cienki wężyk z chłodnicy do...
Odkręć odpowietrznik i korek, zalej płynu ile się tylko da grzanie na max i najlepiej ustaw go pod górkę przodem. Mimo ,że wydaje się w zbiorniku full to po chwili zacznie ubywać. Korek też może blokować przepływ (między oringami masz kanał).
Ok 3 lata temu, wżery były takie że górny oring nic nie uszczelniał a dolny był poobcinany w trakcie wkładania o te wżery, do tego dużo silikonu. Wyczyściłem szczotką na wiertarce, odtłuściłem i wysmarowałem dwuskładnikowym klejem typu "płynny metal". Nałożyłem z naddatkiem z myślą że w razie czego papier ścierny i dotrę. Poczekałem dobę i wkładam tuleję...
Są specjalne płyny do czyszczenia, zapytaj w sklepie motoryzacyjnym, lub zobacz na Allegro. Taki środek dolewasz do płyny chłodniczego, włączasz silnik na około 30min, następnie musisz wylać cały płyn, dobrze przepłukać wodą cały układ i na koniec zalać nowym płynem.
miałem wymieniany silnik i dzisiaj wszystko było na nowo zalane płynem, być może jeszcze się dobrze nie odpowietrzyło, zobaczę za jakiś czas jak się trochę pojeździ. Oby to nie uszczelka pod głowicą
Padło ESP? A gdzie leży? Skąd takie wnioski? Podejrzewam pewną usterkę która była tam nagminna, kończyło się na wymianie całego modułu ABS/ESP.
Temat stary jak świat , ale drukarka zbyt dobra aby jej się pozbywać . Ostatnio miałem problem z czarnym i żadne czyszczenia a nawet wpuszczanie płynu udrażniające go od strony kartridża nie pomagało . Nie pozostało nic innego jak rozebranie drukarki i wyciągnięcie głowicy a potem w myjkę ultradźwiękowa z zalanym płynem do udrażniania . Kilka minut...
A wiec tak jak przypuszczałem jest to wina termostatu !. Najpier spuść płyn poprzez odkręcenie zaworu na dole w chłodnicy. Odkręć stary termostat, zdejmij starą uszczelkę/prawdopodobnie będzie porozrywana , oczyść dokładnie to miejsce żeby nie było śladu po starej, załóż nową uszcelkę możęsz jeszcze uszczelnić silikonem /czerwonym/ zakręć nowy termostat,...
Ja mam zalane około 100l. glikolu (płyn ze strony http://www.plyny.pl/plyn_do_chlodnic ) i 60l. wody. Instalacja starego typu, tzn grzejniki żeliwne, układ otwarty, dołożona pompka. Wszystko działa dobrze, żadnego zapachu, parowania płynu ze zbiornika wyrównawczego. Instalacja odporna na zamarzanie. Przy -27 płyn nie zamarzl
Uszkodzenie klawiatury polegające na zwarciu klawisza odpowiadającemu tyldzie. Może zalałeś czymś klawiaturę, [płynem].
Nie dawaj płynu na ekran bo wystarczy że 1 kropla spłynie pod ekran i tv może wylądować na śmietniku gwarant stwierdzi zalany i posprzątane. Płyn podawaj na szmatkę najlepiej trochę nie za dużo z rozpylacza.
Witam Dzieciak chciał umyć telewizor i spryskał ekran płynem dość mocno, po czym pojawiały się pionowe pasy biały i szary jak na zdjęciu. Da się coś z tym zrobić? Od zalania minął już jakis tydzień. https://obrazki.elektroda.pl/7833190500_...
Jeżeli nie masz odpowiedniej wiedzy oraz warsztatu - lepiej to zostawić profesjonalistom. Zalanego sprzętu nie wolno używać - płyn wnika również pod układy, sieje spustoszenie pod układami BGA. Kartę wypiąć i oddać do serwisu, chociaż na diagnozę. Szukaj serwisu specjalizującego się stricte w kartach graficznych.
Stać:), wodę zalałem tylko na próbe żeby sprawdzić czy nie wymiesza się z olejem znowu, ale już jest zalany płyn i efekt niestety ten sam:( tak ma gaz. Wąż za termostatem zimny tak jakby termostat sie nie otwierał a jest założony nowy... A o które węże chodzi? te od nagrzewnicy? czy te mniejsze?
Pytanie takie mam do radzącego - co on kupił? Tak na marginesie? Podgrzać, oziębić, co jeszcze zrobić? Mata jeszcze jakieś metody na sprawdzanie, czy dany płyn/koncentrat jest mieszalny, z tym co już zalane? Ważna jest tzw. baza płynu a nie czary odprawiane nad kuchenką... P.S. Niech mi jeszcze ktoś choć raz zarzuci, że ja mam za mało "pomógł". Niech...
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
No kable nie wyglądają najgorzej, wszystko zalałem płynem do czyszczenia styków (alkohol izopropylowy, chyba)
głośniki płynem płynem atego pluje płynem
odpalać samochód pilot karta muzyczna zewnetrzna bezpieczniki accord
rower elektryczny btwin powietrzna pompa ciepła
Hikvision DS-KH6320-WTE1/EU brak komunikatu otwarcia drzwi Zbyt bogata mieszanka paliwa w Peugeot 206 1.4 benzyna - przyczyny i naprawa