Witam posiadam passata b4 1.9 TDI 90km. Ostanio rozebrałem komputer i był cały zalany w środku, więc kupiłem nowy tylko teraz nie chce odpalić. Prosze o szybką odpowiedzieć.
miałem podobnie tylko ze w b6 i okazało się że podszybie miałem pękniętą i zalało komputer (sterownik silnika)+czujnik prędkości silnika
Bezpieczniki przy komputerze. I zalej w koncu benzyny do baku.
Dzieki za podpowiedz ale i tak nic nie pomoglo jednak to nie byla tego wina ale nie byl dokręcony przewod. Jutro bede patrzyl świece moze to byc. a jak nie to jade pod komputer
Nie na zapłonie Dodano po 1 A później jak zalałam silnik to traci łączność z komputerem
Jak dla mnie to jest masa gdzieś za deską uwalona albo zalany komputer . Poczytaj tu http://forum.vw-passat.pl/threads/914-Pr...
Tak robiłem, ale nie reaguje na przyciski, może być że bateria? Auto było już pod komputerem jak woda dostała się do modułu komfortu, komputer nic nie pokazał, a przewody były poprzerywane i zaśniedziałe, może jeszcze raz wymienić baterię?
No ale chyba za liście w odpływie odpowiada właściciel samochodu a nie serwis LPG. A z tego co napisałeś to liście były powodem zalania kompa gazu.
Te silniki maja jedna bolaczke typu przeplywomierz powietrza i podejrzewam ze ci sie zepsul. Napewno podlaczenie do komputera wykarze ci usterke.
Niestety na to pytanie nie mogę odpowiedzieć ponieważ komputer podłączał znajomy i mnie przy tym nie było , powiedział mi tylko ze nie ma żadnych błędów , Jutro jednak spuszczę to paliwo i zaleje inne ,dam znać czy to pomogło .
Tego nie wiem bo auto z Niemiec i brak papieru. Był tylko papier na butle z polski jak dobrze pamiętam z 2013 roku. Komputer był w passacie b5 obok aku i w skutek zatkanych odpływów został zalany. Ja go wyczyscilem itp, ale już był zbyt mozno skorodowany i się skończył. Koszt jaki Ja podniosłem to 300 zl za sterownik, centralke, reduktor, Filtry i wiązka....
sytuacja wyjasnila sie powyzsze błedy wyskakiwaly z przyczyny zalania komputera skrzyni biegów -poprostu pod siedzeniem kierowcy gdzie znajduje sie komputer skrzyni było pełno wody i to ona powodowala zwarcia .Zatem zamykam temat
sytuacja wyjasnila sie powyzsze błedy wyskakiwaly z przyczyny zalania komputera skrzyni biegów -poprostu pod siedzeniem kierowcy gdzie znajduje sie komputer skrzyni było pełno wody i to ona powodowala zwarcia .Zatem zamykam temat
Witam ponownie. Czyli jak powysuszam i powyczyszczam wszystko to nie bede musial wymieniac tego modulu??? Co z centralka i alarmem ,poniewaz w tym momencie nie dzialaja? Autko zapala i smiga elegancko ,ale nie reaguje na kluczyk ,nie ma swiatla w srodku i nie dzialaja szyby.Przypuszczam ze po wysuszeniu ratuje mnie tylko serwis i kasowanie bledow w...
Co moze sie dziac tym passatem jak odpalam zupelnie zimny silnik to pali elegancko ,goracy (czyli temperatura 90 'c)pali bardzo dobrze .Problem zaczynaja sie po zgaszeniu nie rozgrzanego silnika niemozna go za zadne skarby odpalic ,po 30 sakundach krecenia zaczyna powoli lapac ,jak zapali to chmura dymu wydobywa sie z rury tak jakby byl zalany. A zeby...
Wydaje mi sie że miarodajna metoda na sprawdzenie przewodów to spryskiwacz do kwiatków zalany wodą i psikać po przewodach, kopułce i świecach gdy samochód pracuje, nie powinien zacząć kuleć a przewody świecić, świece że nowe nie znaczy że dobre, sprawdż na innych, kiedyś tak miałem, podmień czujnik temperatury może komputer nie załącza ssania na zimnym...
Witam! Mam zamiar dostac sie do modułu komfortu w passacie i moje pytanie jest następujace: Czy mogę odłaczyc poduszki powietrzne od fotela kierowc bez zadnych komplikacji??Oczywiscie nie chodzi mi o bład komputera,bo mam Vaga zeby go skasowac. A musze sie dostać do modułu,bo prawdopodobnie został zalany i nie dzila mi oswietlenie wnętrza.Czy moze macie...
-zalany moduł komfortu w podłodze -zatkane 2 odpływy wody pod szybą (pod aku i pod serwem hamulców) -bajorko między komputerem a lewą stroną maski (patrząc z perspektywy kierowcy) -zimne luty w zamkach w drzwiach -śniedź/przerwa na kostkach (np w przegubach od drzwi)
Witam. Kupiłem niedawno Passata B5 1.6 w benzynie 75kw z 2001 roku po lifcie. Zauważyłem pewien niepokojący problem. Silnik był zalany 15w40 lotosa, sprzedawca napomniał ze troszke mu żarło rak 1 litr na 10 tysięcy, to zalano mu 15w40. Po zakupie zalałem nowym olejem Shella 15w40 z wymianą filtra. Przed kupnem nie kopcił, teraz po zakupie auto kopci...
Passat B3 1992 rok 2,0 16V silnik 9A Szarpie na benzynie przy równej jezdzie przy przyspieszaniu wchodzi równo na obroty na gazie jest ok. Komputer nie pokazuje błędów, zmieniłem filtr paliwa, nowe świece, przewody wn, palec i kopółka. Zalałem 98 na statoilu i to samo, dolot szczelny, kompresja ok. Poprosze o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny.
Nie będę zakładał nowego tematu to przyczepię się do istniejącego, miałem zalany moduł komfortu, wymieniłem na sprawny, słyszałem że oznaczenie cyfrowe to nie wszystko i ważne są jeszcze jakieś kolory ? nie wiem czy o to chodzi ale napisy na oryginalnym były jasno zielone a na nowym białe. Teraz do rzeczy, udało mi się zaprogramować piloty, działają...
Masz źle zakodowane ECU - Hmm czyli? Możesz mi to objaśnić? Sprawdzałem czy jest zalany i wiązki teżsprawdzałem. Polutwałem tu i tam. Hmm co przeszedł: Wymianę prawego silniczka odsuwania szyby. Reszty nie wiem, kupiłem go używanego:) Dodano po 2 Hmm ale przecież ECU to komputer sterujący silnikiem a nie modułem komfortu.
A ma ktos moze schemat elektryki do Passata B5 chodzi mi glownie o wiazke ktora idzie w strone komputera te 5 kostek. Moj passat to 1.8 20V silnik APT rok 2000. W 2000 roku w Passatach byla juz troche inna elektryka ja mam taki pol CAN nawet w gniezdzie OBD jest az 5-6 kabli podlaczonych. I wtyczki ktore ida w strone komputera sa inne niz w takim samym...
Pacjent passat B5, wcześniej odpalał bez zarzutu. Od tygodnia miał problemy z odpalaniem po jakimś czasie lub po odpięciu akumulatora i podłączeniu odpalił. Na chwilę obecną nie chcę w żaden sposób odpalić. Po podłączeniu do komputera 5 błędów z silnika: 17927- regulacja wału rozrządu, blok 1 usterka, nieciągły 17925- główny przekaźnik, usterka elektryczna,...
Po sporej ulewie do auta dostała się woda i to dużo wody ,ale tylko od strony kierowcy Należy wykonać demontaż podszybia i uszczelnić miejsce styku obudowy komputera z karoserią. Jest tam uszczelka, która niestety po latach nie spełnia już swojej funkcji. Możesz zastąpić ją klejem, lub silikonem (bez octu). Do sprawdzenia również osadzenie gumy która...
Witam Najprawdopobnie masz zalane wtyczki instalacji w plastikowej obudowie komputera silnika ,trzeba zdjąć pokrywę komputera i od strony kierownicy są wtyczki skierowane ku dołowi i wchodzą do karoserii tam często dostaje się woda i często komputer silnika nie ma komunikacji z ABS
Witam, mam problem z elektryczną klapą w Volkswagenie Passat B7. Klapa otwierana i zamykana elektrycznie. Sytuacja zaczęła się od dostania wody do przycisku (znajdujący się na klapie od środka) podczas mycia auta, po osuszeniu przycisku oraz wyczyszczeniu preparatem do styków wszystko działało poprawnie przez pół roku, po tym czasie klapa przestała...
W moim pasku woda dostawała się przez komputer. Brakowało jednej z nakrętek mocujących obudowę kompa do nadwozia. Efekt następujący: woda na stopach kierowcy podczas jazdy w czasie deszczu + zalany elektroniczny pedał przyśpieszenia. Za każdym razem kończyło się to przymusowym postojem, komp wywalał błąd a silnik nie reagował na ruch prawej stopy....
Witam, Mam "mały" problem ze spalaniem w Passacie z silnikiem 1.6 Benzyna (bez instalacji gazowej) otóż po zakupie auta miałem do wymiany przepływomierz powietrza o numerach AFH60-10B wymieniłem go na przepływomoerz o numerach AFH60-10A który tez jest na trzy piny, nie znalazlem nigdzie czym one sie różnią, po wymianie komputer przestał pokazywać błąd...
Jak tankuję do pełna to porównanie spalonego paliwa i wlanego różni się średnio o 0.5-0.7l (bak 50l) ale zdarzają się stacje gdzie wlewam więcej niż pokaże komputer i takie omijam z daleka (maja inny wzorzec litra). W Passacie (podobnie jak w innych samochodach grupy VAG) jest coś takiego jak zbiornik wyrównawczy. Ciężko jest zalać za każdym razem...
Witam wszystkich.Koledzy mam taki problem tzn dziś wymieniałem rozrząd w vw passacie z 2002 roku silnik 1,9 130KM odebrałem auto itd wszystko jest ok nie zauważyłem żadnego podejrzanego odgłosu silnika ani słabszych osiągów itd.Ale jest problem typu takiego że mechanik musiał odłączyć akumulator tak mi powiedział i przed wymiana rozrządu miałem zatankowane...
Ireneo : błędy komfortu ? jak podłączając komputer ? Dodano po 36 Strumien swiadomosc...- wymieniałeś całą elektrykę ? Auto się raczej uśpiło bo jak od razu mierzyłem to prąd się wahał po chwili był pobór prądu 0.54 A a po kilkudziesięciu sekundach 0.36 Dodano po 8 Ale auto nie było aż tak strasznie zalane , a woda dostała się przez uszczelkę od linki...
Witam. Posiadam passata b5 1.9 tdi 115km z 1999 roku od poczatku zimy mam problem z silnikiem mianowicie Po odpaleniu samochodu po dluzszym postoju silnik chodzi normalnie po przejechaniu 2-5 km silnik zaczyna szarpać przy przyspieszaniu trzęsie całą budą, silnik pracuje nierówno i problem jest ciagły. Czasem podczas skretu na parking osiedlowy zdarzało...
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
Witam wszystkich ,jestem tu nowy :) nie znam dobrze zasad ,ale myśle,że nadrobię zaległości !!! kupiłem passata 2001 r tdi 130 km ,i za długo nim się nie cieszyłem,robi takie figle ,że nie chce odpalić,tzn ciepły silnik ,przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki gaśną prawidłowo immo też,dalej na rozrusznik ,jedno przekrecenie zapala i no właśnie zaraz...
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
Witam. Przestał działać mój moduł komfortu(lusterka,szyby). Dzisiaj sprawdziłem moduł i nie było na nim śladów zalania. Niestety przewody biegnące z komputera do modułu i reszty auta rozsypały się w miejscu łączenia. Są to dwa komplety przewodów. W jaki sposób są one łączone/lutowane? Biało-czerwone: 2wiązki: 2 i 3 przewody Niebiesko-czerwone 2wiązki:...
Instalacja nowa (miesiąc): - Stag QBox Basic - Barracuda - KME Silver - Filtr odstojnikowy Alex Ultra 360° - jakaś tania butla i pewnie nie droższy zawór... - wąż elastyczny fi8 Problem jest bardzo nietypowy. Mianowicie nigdy w żadnym aucie nie miałem problemów z odpaleniem po "zduszeniu silnika" - hamulec bez sprzęgł, za mało gazu itp. W tym aucie...
Czy po włączeniu silnika i bez dodawania gazu obroty jałowe są wyższe niż normalnie? Jeśli tak to usterka ścieżki w potencjometrze, jeśli obie są wadliwe to obroty jałowe powinny być jeszcze większe niż nominalne. Ewentualnie sprawdzić jeszcze czujnik temperatury cieczy jak obroty lecą wyżej po odpaleniu i potem spadają. Problem jest taki że jak odpalę...
Właśnie zostałem posądzony o to, że w międzyczasie, gdy samochód stał u mnie, zostały skasowane błędy. Tymczasem ja nie dotykałem się do tego samochodu. Jedyne co w międzyczasie zrobiłem to na chwile zwarłem klemę, aby otworzyć bagażnik (elektryczny zamek). Czy możliwe aby zwarcie klemy, gdy kluczyk jest w stacyjce doszło do skasowania błędu? (zaiskrzenie...
Witam , problem pojawił się taki iż nie daje się odpalić auta, wykonane prace : - sprawdzenie VAG : brak połączenia z komputerem silnika , reszta łączy ale nie zawsze - podejrzenie zalania kabli - comfort , rozebranie podłogi wysuszenie, tu poprawka na kablach przestaje rozłączać i zawsze się łączy, ale nadal brak sterownika silnika. - podłączenie na...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Ja tez tego nie rozumiem autor ma dość silną jednostkę 1,8T były potem jeszcze 2,8 Vr6 i chyba 4,0 W8...to ile to ma palić? Touareq 4,2 V8 spali jednak więcej niż Lupo 1,0 50 koni... ale u mnie w golfie iv 1,8T w trasie na drogach krajowych spalanie spada wg komputera do 7.2/100 to jest tak dużo? oczywiście przy normalnej jeździe 100-110 km/h wiadomo...
Witam, zamieniłem toyote na paska b5. 1.Prędkość Maksymalna V-max 165km/h. Niestety czemu ? Nie wiadomo. Miałem kiedyś auto z grupy VW byla to Skoda Fabia 1.9 tdi ze słabszym silnikiem 101 KM, tutaj ma 'niby' 85 KW TJ 115 KM i grzałem tamtym autem 200 km/h na a2 bez problemu. Tutaj na razie kibel - żeby było ciekawiej auto zostało podłączone w dniu...
Witam. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.8 V20 B+G z 1997r. (Zwykły 125KM bez turbo) , otóż nie pracuje równo na biegu jałowy oraz gdy schodzi z obrotów są delikatne szarpnięcia w dodatku gdy chodzi na biegu jałowym telepie silnikiem pod maską że szkoda gadać (Jakby nie palił na wszystkie gary lecz PALI ). Od razu pomyślałem że to będzie jedna z najłatwiejszych...
Witam Posiadam od 6 lat VW Passata b5, 1.9 TDI 2000 r (przed liftingiem). Pewien czas temu zauważyłem drobne problemy np. po włączeniu i wyłączeniu tylnej wycieraczki przednie same się włączyły i 2 razy przetarły (jak przy użyciu spryskiwacza), po odkurzaniu wyskoczył błąd poduszek powietrznych, być może poruszyłem wtyczkę (i związany z nim alarm przy...
Filtry, olej i termostat wymienione. Dodatkowo zmienione opony na letnie... zobaczymy Bak do pełna zalany ... wir w kieszeni ... sprawdzimy przy kolejnym tankowaniu co jak z tym spalaniem. No i widac ze wskaźnik spalania pokazuje OK. Srednie spalanie przeliczone przez komputerek = wynik z recznego dzielenia po tankowaniu do pełna. Jazda po mieście...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
No tak tylko czy jeśli padnie alternator np..lepiej kupić używany czy zamiennik? wg mnie lepiej zamiennik, bo nowy gwarancja itd..Wiadomo sprzęgieł czy zawieszenia na zamiennikach naprawiać nie planuje ale są rzeczy drogie a takie moim zdaniem mało konkretne i nie warte zachodu żeby się silić na oryginały. Chyba że się mylę.. Ale po co wymieniać alternator...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Witam. Posiadam Passata B5 2002 1,9 TDI z 4 biegowa asb. Problem jest w tym, że w momencie gdy wrzucam z biegu R na P to komputer nadal pokazuje R i zapala lampy wsteczne, mimo że auto tak jak należy stoi w miejscu. To samo jest gdy zmieniam z biegu 2 na 1 to komputer nadal zostaje na pozycji 2. Poza tym auto jeździ jak należy. Elektryk powiedział ze...
komputer zalany zalany komputer komputer zalany winem
podłączyć niemiecki telefon power acoustik silnik pompy hydroforowej
modernizacja instalacji elektrycznej lombardini silnik
Bosch WFB 1604 – regulacja szybkości napełniania wodą do płukania, czyszczenie filtrów, elektrozawór 300B SE – optymalny punkt pracy dla dynamiki, Ua 380V, Ia 75mA, Ra 3kΩ, audio high-end