Z fotografii wnioskuję, że jest to DHPT-2,5. https://obrazki.elektroda.pl/1017779500_... Jeżeli wszystko złożyłeś poprawnie, to powinna wystarczyć jedno lub dwukrotna procedura odpowietrzania jak w poście Gerri. Jeżeli jednak ta baryłka z zaworami została obrócona o 180 stopni ("nogami do góry") to nie będzie dobrze działać. https://obrazki.elektroda.pl/5350367000_...
Spójrz na rysunek, a będziesz wiedział. W naszych warunkach najlepszy będzie 10W-40, chociaż i na tym, który masz wlany będzie działał i nic mu się nie stanie. Oleje SAE 30, są lane do kosiarek i innego sprzętu ogrodniczego. http://obrazki.elektroda.pl/8300766900_1... Wylej ten olej z benzyną i nalej świeżego, możesz bez rozgrzania silnika....
Witam. czy kolega jest pewien, że to olej? najprawdopodobniej to smar z przekładni kątowej, jeśli użyje się go za dużo gdy się rozgrzeje wędruje wzdłuż wału aż do silnika i efekt jest taki jak opisałeś. pozdrawiam
po co Ci teraz schemat, jak nawet go nie wymyles i zadajesz takie banalne pytania? ladowanie takiego topielca to nie jest najlepszy pomysl ;) http://files.shrak-mobile.com/schem/sams...
Wykręć świecę i pokręć trochę silnikiem. Kosiarki nie wolno przewracać bo olej wlewa się do cylindra. Jak wydmucha olej wkręć świecę i zapal.
W golfie 2 regulator jest razem ze szczotkami także ElectroTom ojciec 10 pisze że szczotki wymienił to ta wersja odpada.Stawiam na diody prostownicze.Proponuje jeszcze sprawdzić ładowanie od razu za alternatorem tam gdzie przewody są skręcone przy rozruszniku .Bywa czasem że ładowanie dochodzi do rozrusznika i tam ginie mogą być za oksydowane przewody...
Ten górny to klapa gaszaca a ten dolny byłby lepiej widoczny jakby nie było tej rury. Jak jest zalany olejem to raczej nie jest wina jego usterki tylko oleju w układzie dolotowym.
A jak miło w Saabie 2.0 turbo się pasek zakłada, szczególnie jak zalany olejem:):)
A silnik pracuje poprawnie, czy nie? Jeżeli chodzi o zalanie olejem, to najprawdopodobniej uszczelka pod pokrywą zaworów jest stwarniała i tam sobie akurat znalazła upust.
Czyli nie muszę obawiać się o silnik? Silnikowi bardziej zaszkodzi niski poziom oleju albo zwlekanie z jego wymianą .A nie zalanie oleju innej firmy.
Instrukcję obsługi czytałeś? Ech... Ktoś olej wymienił i inspekcji nie wykasował. Od zlania i zalania olejem samo się nie wykasuje, szukaj jak.
Witam, proponuję zdemontować płytę mechatroniki ,solidne mycie ,wymiana filtra oleju,zalanie nowego oleju z praktyki wiem że jest tam trochę osadu należy to oczyścić.
Dobrze myślisz ,te łożyska są smarowane olejem z zwolnicy.Ktoś poszedł na skróty aby ukryć wyciek ,jakiś czas smar nie przepuszczał oleju do uszczelniacza.Składaj bez smaru,ja zalałem olejem gęściejszym niż Hipol.
Do tego taka pompa nie może zostać złożona na sucho, bo nie zaciągnie oleju. Albo zalać olejem, albo taki specjalny środek smarujący do składania silników (bardzo gęsty olej).
Rozbierałeś już ten enkoder, zobacz, czy ten olej nie narobił szkód, czy tarczka jest cała, i jak już będziesz czyścił, to zrób na małym obszarze próbę, bo czasami te obszary są napylone i może dojść do zniszczenia gdzie ma czytać- sprawdź czy nie rozpuszcza napylonej warstwy?
musisz wydłubać to co ci zaznaczyłem i tam nalać. śruba jest zupełnie do czegoś innego.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Porozlączaj dolot , zalej olejem silnik i odpal jako wolnossący. Jak będzie chodził ładnie i nie stukał to tylko Turbo do roboty i dolot do mycia.
Albo zamontuj grzałkę i zalej olejem . Będziesz miał grzejnik olejowy z nadmuchem . Idzie zima to może będzie bardziej przydatne niż klima. O wierszem gadam !
Do odważnych świat należy. Wymiana oleju, filtr oleju, sprawdzenie drożności przewodu ciśnienia oleju do turbo. Zalej olejem turbinę przed montażem. I do dzieła.
Może najpierw odkręć misę olejową i zobacz czy smok nie jest zamulony. A olej zmieniałeś?
Witam. Powstaje duże podciśnienie w wężu. Interculer zapchany?, zalany olejem?, filtr zapaskudzony?, w wężach coś siedzi i zaślepia przekrój? Tak głośno myślę.
Witam. Tak wypadało by wymienić bo pewnie już zgrzana że olej wyciska wszędzie.
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Miałem ten sam problem i z tą samą nagrzewnica po zalaniu olejem opałowym. Dopiero po wyczyszczeniu wszystkich przewodów paliwowych, pompki i dyszy, zalaniu zwykłą ropą zaczęła pracować. Drugą identyczną miałem w pracy i te ż nie chce pracować na opale.
Najpierw zajmij się tą odmą. Wyciągnij ją, wymyj. Następnie zalej olejem, i zobacz czy kontrolka zgaśnie po odpaleniu silnika. Jeżeli szybko zgasiłeś, jest duża szansa że pacjent będzie żył :)
Robiłem na tokarce jak szlifierz nawet nie chciał słyszeć o takich robotach bo za mało kasy w porównaniu do całego bloku czy wału. Nie jest niczym dziwnym że z tokarki chodzi od lat 90 ale chodzą stale a nie stoją i raz na jakiś czas jakiś pasjonat sobie o nim przypomni. Dopiero następne pokolenie odkrywa na nowo, wcześniej nikt nie pomyślał żeby tłok...
Tarczobębny tył W żadnym A3 nie było tarczobębnów Autor- zalany olejem silnik się myje i dopiero po jeździe próbnej sprawdza i lokalizuje wyciek Hamulce- jak grubość ponad milimetr ponad min. to można pokusić się o przetoczenie i zamontowanie z nowymi klockami. Opcja droższa albo jeśli nie ma z czego toczyć to wymiana kompletu czyli klocki i tarcze...
Z przewożeniem lodówek na boku jest inny problem niż zalanie olejem (który i tak krąży w obiegu zamkniętym). Kiedyś potrafiły spaść silniki z amortyzatorów sprężynowych. W nowszych konstrukcjach już jest to chyba lepiej rozwiązane bo z tego co widziałem to dostawcy bardzo często wożą je na leżąco. Jak stoi już tydzień to podłącz i zobacz czy nie wydaje...
Przyczyn może być kilka; 1.Uszkodzony wirnik,przekładnia,elektromagnes,szczotk... trzymacz, lub brak dobrej masy lub tak jak miałem ostatni przypadek zabrudzony i zalany olejem. Pozdrawiam
Zalej zawiasy Olejem/WD30, rozruszaj i dalej lewarkiem lub dźwignią.
Normalnie zalej olejem do wspomagania ale wcześniej postaw auto w ciepłym garażu tak dzień wcześniej. Powiem tylko że czeka cię troczę kręcenia kierownicą i kilka wymian oleju żeby się przepłukało.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Daj 20 a będzie dobrze. I nie te grzmoty ale zwyczajne tanie 1N4007 (100 szt. za 3zł). Diody polutuj gładkimi lutami w łańcuszek, umieść w rurce szklanej lub plastikowej i najlepiej zalej olejem.
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Siadają bo producent oszczędza na oleju przy procesie produkcji. Nawet nowa ina siada w 1-2 lata. Patent jest prosty zalać olejem. Pytanie tylko jak? Ano przed montażem wizyta w aptece. Kupno strzykawki 2ml i igły 0.3-0.4 mm do tego olej przekładniowy GL4. Strzykawkę napełnić olejem i pod uszczelnienia wsunąć delikatnie z obu stron igłę i napełnić sprzęgło...
Tak wyglądają śruby głównych panewek wału, mają dokładnie 80 mm bez łba. https://obrazki.elektroda.pl/5542402300_...
Wielorowkowe do napędu osprzętu to pewnie tak jak i rozrządu warto zmienić. To guma i to guma. Przynajmniej ja tak wymieniam. Od czasu do czasu trzeba też na niego spojrzeć,bo z reguły wielorowkowe nie mają osłon i są bardziej narażone na uszkodzenia,zalania olejem itp.
Witam Zalej pompę olejową , aby to zrobić musisz odkręcić filtr oleju i zalać kanały świeżym olejem , powinno pomóc w zaciągnięciu oleju. Pozdrawiam
Prawdopodobnie nie wiedziałeś że wyjęte szklanki trzyma się położone do góry nogami. Powinno samo ustąpić po odczekaniu parę godzin ale podsuszyłeś szklanki to nie gwarantuję, może lepiej wyjmij zalej olejem na noc położone jak należy
Przed dłuższym postojem należy zabezpieczyć sprężarkę poprzez zalanie olejem stopnia śrubowego że tak się wyrażę do pełna, jeśli ponownie będziesz chciał ją uruchomić sprawdź czy w zbiorniku oleju nie zebrała się woda (odkręcasz korek spustowy woda będzie leciała pierwsza). Uruchamianie raz na tydzień na jeden cykl nie wiele pomoże, sprężarka śrubowa...
Ze zdjęcia wynika , iż jest to silnik suchy,bez oleju (chińszczyzna). http://obrazki.elektroda.pl/5145644200_1... Możesz go zalać olejem transformatorowym , ale co to da? Musiałbyś zamontować przed pompą rozdrabiak (czyli młynek) (koszta). Zależy do czego ma to służyć.
Można, ale to raczej nie pomoże na czas życia styków. W oleju będą otwierać/zamykać się nierównomiernie i 20 A będzie wypalać styki. Rezystory wyrównają tylko podczas pracy, nie podczas przełączania. Napęd nie jest dostosowany do oporów oleju. Odporność na przebicie otwartych styków na pewno się poprawi, ale zdolności łączeniowe - wątpię. Są przekaźniki...
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Myślę że ta prędkość będzie właściwa.Ale musisz ja zalać olejem i wyprowadzić ten olej do górnego naczynia 2 rurkami tak aby sie odpowietrzyła.Tak myślę.
Można podłaczyć akumulator i zakręcić rozrusznikiem i sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Należy też obejrzeć świece które są w tym silniku czy nie mają śladów brania oleju przez silnik (nagar na elektrodach). Nie sądzę żeby sprzedający zmieniał w nim świece przed sprzedażą. Jak był zalany olejem to sprężanie napewno z początku będzie wysokie, potem może...
Dobrze widzę na filmie, że on jest zalany olejem?
Stukał ale nie aż tak No to częściowego winowajce masz. A tak poza tym to jesteś w 100% pewien że to oryginalny Motul (To że kupiony w sklepie to nic nie znaczy.)? Czemu nie został zalany olejem zgodnym ze specyfikacją producenta? XR SYNTH A5 5w-30 nawet a ASO wyszedł by taniej niż ten Motul.
rozebrać dokładnie i normalnie wymyć gorącą wodą z ludwikiem,porządnie wysuszyć i zamonotować.Ale tylko wyłacznie samą obudowę bez elektroniki,taśmy ,głosniczków i i innych. I będzie dobrze:)
Do pełna kiedy tłok jest w pozycji na samym dole, tego nie można "przelać" za to można "nie dolać" co nie pozwoli na pełne "wypchanie" tłoka.
Dzięki, zalałem olejem syntetycznym 10W40
Takie zachowanie skrzynki wskazuje na zbyt niski poziom oleju. Na twoim miejscu wymieniłbym filtr i zalał świeżym olejem do stanu.
CHłopie jak gaźnik czyściłeś wykręcałeś pewnie pokrywę zaworów :) , skręcają ć ją dokręciłeś pewnie za mocno i pokrywa dociska sprężynę zaworu i podpiera go . WEź najlepiej odkręć pokrywę zaworów i odpal silnik {śmiało nie bój sie aż tak że go zalejesz olejem } . Apropo z tym maluchem to już walczysz chyba z 3 mies :) , jeszcze nie zdążyłeś go zajechać...
problem rozwiązany okazało się ze w zaworku brakowało kulki od zamyaknia odpływu oleju temat zamykam
Dzięki! Dzisiaj sprawdzam! Dodano po 4 Wszystko gra; wielkie dzięki!
Zawsze jak przechylisz taki silnik świecą do dołu i zostawisz to zaleje wszystko olejem.
Do jakiego oleju?? Bez wizyty w serwisie się nie obejdzie. Trzeba wszystko rozkręcić i wyczyścić porządnie w izopropanol.
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Co do oleju mam zalany silnik olejem AGROL STOU PLUS 10W-40 dosc dobry olej
Nie sądzę aby to było wadą. Spróbować zainteresować się olejem , to znaczy ilość i jakość . Pewne typy skrzyń biegów po zalaniu innym olejem niż dedykuje producent (np. PSA) mają problemy z poprawnym przełączaniem , redukcją . Dodano po 1 Może tak być że po prostu sypie się - odmawia posłuszeństwa na tych przełożeniach synchronizator.....
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Koszt około 115,- za cały zestaw na zawór. Wymiana z kanału 30minut z zalaniem oleju.
ale czytałem, że jak się wleje za dużo to nadmiar zostanie przez skrzynię usunięty i nie wiem czy to prawda, rozumiem, że po zalaniu oleju jego nadmiar spuszczamy odkręcając kluczem 19 śrubę wkręconą w śrubę do całkowitego spuszczania?!
Jeżeli kontrolka oleju nie dała znać o sobie czyli ciśnienie było,panewek nie powinno ruszyć, ale jak masz rozbebeszony możesz zajrzeć tylko daj miskę z powrotem na dobry silikon mimo uszczelki albo są do tego specjalne kleje. Olej w paliwie miałeś z tąd,że wtrysk dawał paliwo a tłok zamiast sprężać wyganiał je przez walniętą prowadnicę do oleju. Dobrym...
Ludzie robią cuda aby ukryć usterki, może się okazać że skrzynia po zalaniu właściwego oleju będzie rzęzić huczeć i nie wiadomo co jeszcze.
Panowie, mam pytanie. Ile potrzeba oleju do zalania w Karcher HD 5/15C, albo do jakiej wysokości powinno być zalane? Nadchodzi wiosenny termin przeglądu myjki. Już mam manual serwis i jest napisane co cytuję "Ustaw silnik tak, aby tarcza sterująca była skierowana w górę. Wlać olej 15W40, aż tarcza sterująca będzie zakryta" Jednak zaleję olejem K2 przekładniowym
Witaj Przyczyną "kopcenia" kosiarki są spalane pozostałości oleju w silniku (nie wiem jak doszło do zalania olejem), chyba że jest on mechanicznie uszkodzony (pęknięty blok, porysowany cykinder, zużyte pierścienie itp.) i olej stale dostaje się do kosiarki. Może być również za wysoki poziom oleju. Poziom oleju możesz sprawdzić na bagnecie (ślad oleju...
U mnie zapalal i gasł. Tak IC był bardzo zatkany, puściła turbia i zalało olejem. Więc u mnie bezpośrednia przyczyna była turbina.
Wanna wychwytująca to duży koszt. Szukam taniego rozwiązania. Jak można zdublować ten termostat? Musiałyby być 2 kapilary i 2 termostaty? Nie ma za bardzo na to miejsca, gdyż termostat idealnie pasuje do podgrzewarki, lecz 2 to już problem. A czujnik cieczy? Wychwyci pianę z oleju? Co o tym sądzicie?
witam, coś takiego robiłem , ale to było wczesny kapitalizm :D ,wywaliłem silnik zdjąłem miche wsadziłem cały do nafty ale lotniczej (miałem wtedy dostep do niej), myjka potem cisnieniowa ,złożony i zalany olejem hydraulicznym i puszczony ale silnikiem elektrycznym zewnetrznym, zabawa trwała 3dni i 30litrów oleju hydraulicznego , potem olej normalny...
Nie musisz stosować żadnej płukanki. Oba oleje są półsyntetyczne o praktycznie takich samych parametrach i możesz je zamieniać bez żadnych obaw.Oba oleje spełniają tez normę VW 5XX Poprostu jak podczas każdej wymiany rozgrzej silnik do 90stpni i spuść stary, zalej filtr oleju nowym olejem i potem wlej taki sam olej do silnika
Nie wiem jak to jest zbudowane dokładnie, ale mam takie pytanko, czy wałek rozrządu, zalany jest olejem silnikowym, i jego wymiana, równa się z wylaniem części oleju??
Nowe sprężarki są już zalane olejem.
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
Eksperyment się udał. Zalałem olejem hydraulicznym najrzadszym, jaki można dostać. Po zalaniu odpowietrzyłem i przetestowałem urządzenie Klauke MAP1. Piszę ten post po dwóch latach od wymiany oleju. Prasa działa przez te dwa lata bez zarzutu, zacisnąłem grube setki złączek. Wszystkim czytającym życzę powodzenia w naprawach!
Rozrząd się wymienia: -po osiągnięciu określonego przebiegu -po upływie określonego czasu -po każdym zalaniu olejem. Koniec tematu.
Witam ja bym spróbował suszarka olej zdmuchnąc, bo nie wiem jak spiryt sobie z nim poradzi, czy rozpuści Pozdro
Czy może spróbować zalać olejem mineralnym?
A może najpierw weź takie bardzo skomplikowane narzędzie w łapę, nazywa się - SZMATA i wytrzyj silnik do czysta. Następnie odpal i zlokalizuj miejsce wycieku/chlapania.
Mam pytanko: W 90% przypadków z tego co widziałem wymiennik (parownik) jest zasilany freonem od dołu a ssanie u góry, czy w takim układzie wymiennik nie zostanie zalany olejem i nie zmniejszy się powierzchnia wymiany ? Pozdrawiam.
Podymi i przestanie.
Problemem okazał się MAP sensor, który przez niesprawną odme (separator oleju) był zalany olejem. Profilaktycznie wymieniłem na nowy i problem znikł.
VAG będzie wykazywał błąd regulacji wolnych obrotów np. przy braku kompresji na jednym cylindrze...
Ja bym jednak sprawdził czy gaźnik nie jest zalany olejem.
witam mam problem otoz moja kobitka zalal do naszego dzielnego poldka olej napedowy okolo 5 l dolalem juz z 15 litrow benzyny ale auto w ogole nie chce jechac jest slabe co zrobic czy moglo sie cos zabrudzic? pozdr sadek
Wymyj silnik myjką ciśnieniową tylko zakryj chłodnicę.
Witam, tu raczej pomoże wymiana wyświetlacza ewentualnie możesz spróbować rozebrać LCD na elementy pierwsze wysuszyć i wymienić folie ale musisz mieć taki drugi LCD :)
Moje pytanie czy moze byc to jakies uszkodzenie czy poprostu dlatego ze lezala na boku olej wyciekl??? W zasadzie taki stan nie można zaliczyć do uszkodzeń a raczej jako brak dbałości o sprzęt. O ile filtr powietrza nie uległ zalaniu olejem to kosiarkę ustawić w pozycji do pracy, koniecznie uzupełnić olej, oczyścić, dobrze też wykręcić świecę i kilkukrotnie...
Widzę że nie ma nikt Supry "pod ręką. Szkoda, jakoś damy radę. Pytanie z innej beczki, uruchomiłem to moje nieszczęsne Mitsubishi i okazało się że zgnił odolejacz. Na nowym pisze że trzeba go zalać olejem - 200 ml. Nie za dużo? Drugie 200 poszło do sprężarki.
Zalecany przez producenta. Ściągnij (kup ) instrukcje obsługi . Możesz zalać olejem Agrol U.
Sprawdz jeszcze wtryski, jak będą ok to nie pozostaje nic innego jak zdjęcie głowicy. Jeśli będzie problem z pierścieniami to tłok powinien być zalany olejem.
Ktoś tam kręcił było widać i olej to ogólnie jakas woda była zalana. Żeby się nie okazało że na złom się nadaje ehh. Coś jeszcze pokombinuje zalałem olejem 80w90oryginalnym class i naradzie lipa. A wiecie może ile tam dokładnie zalać tego oleju..? może jednak ja się mylę bo tamten olej był czerwony mógł to być ten dekstron a ja zalałem innym i jest...
Dotarłem do pewnych materiałów, ale nie rozwiązało to problemów u mnie. To co mam to programowanie i kalibracja wewnętrzna Er. a są jeszcze funkcje F1 - F11 które programuje się zzewnątrz. Może masz coś na temat tych. U mnie również wyskakuje Err 7 ale gdy wejdę w F 3 i dwa razy zatwierdzę mam normalny pomiar. Gdzieś w innym F .. ustawia się chyba by...
Pierwsza zmiana oleju 300 km, druga 1500, trzecia 5000 km (jest to z tyłu w instrukcji). Wszystkie x na miarce mają być zalane olejem
Ten model ma chłodnicę (wymiennik ciepła) oleju. Mam od lat takie auto i żadnych problemów z panewkami nie doświadczyłem, a przebieg ponad 400tys. A poza tym na forum poświęconym voyagerom nie ma przypadków obróconych panewek - akurat "dół" tych silników jest solidny. Ten "mechanik" z telefonu opowiada po prostu pierdoły. Olej zawsze daję markowy syntetyk...
Zużyte świece , zbyt wysoka oporność przewodów itp.
Witam serdecznie! Mój p8 lite został zalany olejem słonecznikowym. Poczatkowo nie działał górny mikrofon, ale odessałem strzykawka olej i jest ok. Pozostale 2 problemy to cichy glosnik rozmow i ciemna plama na LCD. W jaki sposob mozna sie dostac do przedniej czesci telefonu, jak wyczyscic LCD i głosnik? Pozdrawiam
Zanim go zamontowałem był zalany olejem silnikowym i dlatego pomimo usunięcia go zalewało mi świece. Może to był efekt bogatej ( na dotarciu) w olej mieszanki. Zgodnie z instukcją używałem 1:16 przez tysiąc km. Potem już nic się nie działo.
Nowy kompresor zalany olejem 100ml, kolejne 20ml podane wraz z czynnikiem, układ szczelny jak na razie chłodzi. Dziękuję za pomoc.
Sprawdz przelotki do kondensatorow... POZDRAWIAM
Witam! Telefon jest sprawny z wyjatkiem lampy błyskowej. Z jej uzyciem w ustawieniach telefon robi czarne zdjęcia, a sama lampa nie generuje błysku. Bez niej zdjecia wychodza normalne. Telefon był zalany jakims olejem. Udało mi sie go odtłuścic, i uruchomić, ale lampa nie działa. Do tej pory zmienilem mu soft, ale bez efektu. Taśme z kondensatorami...
silnik zalany olejem zalany silnik olejem alternator zalany olejem
odblokować karte sharp zmieniać schemat rozruchu
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Schemat modułu pralki Indesit IWSC 51051 - dostępność i alternatywy Napęd szczelinowy CD - ciągłe działanie eject