Najprawdopodobniej uszkodzony regulator prędkości silnika dmuchawy - naprawić (czasem zalany wodą silnik dmuchawy).
Trochę to wszystko niepewne. Bardziej spodziewałbym się korozji (wżerów na wylot) tulei niż ustąpienia pierścieni przy zalanym silniku płynem niezamarzającym. Ale jedno i drugie wymaga wyciągnięcia tulei. Niestety może się zdarzyć, że przy wyciąganiu tuleja uszkodzi się pomimo ostrożności więc wiadomo konieczny zakup. Poza tym koszt tulei nie jest...
Jak silnik był przewijany przez ixxę to może być nie fajnie i błędzie błąd na falowniku i po imprezie. Łożyska w powinny być przystosowane ( izolowane!) do pracy z prądem nie sieciowym ponieważ indukują się prądu co przegrzewają owe łożyska. Tak mówią teoretycy, którzy nigdy nie widzieli falownika w akcji. A ja napiszę: każdy nieuszkodzony falownik...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
ja to sie zastanawiam co fix tool i flasher ze zbironikiem Możesz napisać coś więcej na ten temat? Jakieś linki? Cena? Dokumentacja? no wlasnie cena jest tu minusem bo u dealera 950euro za programator i 280eu za kawalek kabla :) z wtyczka dokumentacja szczatkowa... Ja zachęcam każdego kto tylko ma trochę chęci i umie trzymać śrubokręt w ręce do naprawy...
Dzień dobry. Mam problem z ogrzewaniem w Golf V 2006 rok produkcji z silnikiem 1,4 16v (75KM). Opiszę całość historii, bo to wszystko ciągnie się kilka lat. Auto miało całkowicie rozebrany przód, i stało bez chłodnicy i płynu chłodniczego około rok czasu. Po tym okresie zostało zmontowane, wypłukany układ chłodzenia i zalany płynem. Na początku silnik...
Elektrozawory na 230V, ale to, ze się otworzy podłączony bezpośrednio do sieci wcale o jego sprawnosci jeszcze nie świadczy To co będzie świadczyło o jego sprawności? Zawór ma puścić lub odciąć wodę czy zamknąć się lub otworzyć. Nie może się przecież trochę otworzyć czy trochę zamknąć. Przynajmniej w tym przypadku bo wiadomo, że zawory są różne. Bardziej...
Sprawdzić silnik wycieraczek. Może być zalany wodą i ma uszkodzoną krańcówkę.
Wodę przepali, możliwe że układ zapłonowy mokry. Bałbym się jednak pokrzywionych korb (kilka kropel zassanych, jeśli nie zdąży odparować w cylindrze, da takie ciśnienie że uszkodzi mechanicznie silnik). Wody pozbywałeś się na wykręconych świecach? Jeśli nie to mogło UPG wysadzić lub pogiąć korby.
Tuleje: -na pewno nie są po pękane dlatego że po zdjęciu głowic byłaby woda w którymś tłoku i byłoby widać wrzery na tym tłoku do którego dostałaby się woda. albo woda dostałaby się do oleju a olej mam czyściutki. -napewno któraś z nich nie jest zaniżona dlatego że przy okazji jak zdjąłem głowice to mierzyłem ile wystają i wszystkie wystają w normie...
Witam, Zalany wodą został silnik i całkowicie spalony. Kiedy przyjechałem na obiekt również falownik nie działał. Czy istnieje możliwość że przez to że na silniku było zwarcie, został spalony również falownik? pozdrawiam
Witam Sprawa dość ciekawa aczkolwiek zastanawiająca Silnik DC 58KW ASEA LAP FR15-R1 1982 rok produkcji :) został zalany wodą stał w wodzie przez weekend do połowy zanurzony nie był pod napięciem i nigdy nie był uruchamiany Suszyłem go 2 tygodnie zasilanie to tylko 2 przewody :D stojan jest ok stan izolacji powyżej 25 MOhm a wirnik hm " około 170 Kohm"...
Dzięki kolego! Instrukcję obsługi czytałem wielokrotnie i dowiedziałem się ,że silnik ma dwa układy chłodzenia, zamknięty czyli może być a raczej powinien być zalany płynem i układ otwarty który pobierając przy pomocy pompy wodę np. z jeziora chłodzi płyn z układu zamkniętego w wymienniku ciepła/ chłodnicy. Mój znajomy nie zalał układu zamkniętego płynem!...
Tak się składa że w przedsiębiorstwie wiertniczym które specjalizowało się w odwiertach studni głębinowych oraz naprawami pomp i przewijania silników pomp głębinowych przepracowałem okrągłe 30 lat.Zabudowywałem i uruchamiałem pompy o mocy od 1.5 kW do 50 kW i przez 30 lat ani jeden silnik pompy nie był zalewany olejem.Woda. Przecież silnik musi być...
Ogniw zamieniających ciepło na prąd nie znajdziesz, ale może mam inne rozwiązanie. Są na serwisach aukcyjnych modele silników o obiegu Stirlinga. Silnik ten zamienia ciepło na ruch obrotowy. Tutaj taki model sobie kupiłem i wystarczy go położyć na kubek zalany gorącą wodą i sobie ślicznie pracuje. I będzie tak długo, jak pomiędzy płytkami będzie różnica...
Wróciłem od elektryka - przyczyną jest moduł BCM pod schowkiem od strony pasażera, zalany wodą i płynem od spryskiwaczy... Winna pompka płynu która ma nieszczelny układ i pompuje płyn w kabel zasilający i przez to dociera do modułu... moduł wysuszony i auto działa. Elektryk stwierdził, że to cud że auto się nie zapaliło bo pobór mocy z aku był na poziomie...
Na początek zdejmij górną część pompy gdzie znajduje się ułożyskowanie pompy i sprawdż jakie jest spustoszenie na łożysku pompy w trakcie uruchamiania pompy na sucho.Zanurzony agregat pompowy w wodzie i to właśnie woda smaruje ułożyskowanie pompy oraz silnika.Podczas prób również silnik musi być zalany wodą a po zalaniu otwór zalewowy zakręcamy korkiem.Nie...
Od głównej nagrzewnicy wydaje się,że gorące.Dzwoniłem do mechanika(zaprzyjażnionego) i powiedział mi aby sprawdzić termostat -zrobiłem to sposobem domowym.Mianowicie :wziąłem sobie termometr rtęciowy od pieca CO i w kubeczku z wodą podgrzałem do temperatury około 90 stopni.Otworzył się i po wyjęciu z wody zamknął.Kolejny raz zanużyłem w wodzie i ponownie...
można po myśleć nad innymi markami silnika co do naprawy tego raczej nie chciał bym się z tym bawić gaźnik stoi potem się okaże że duł stoi zalany wodą czy zatarty nie znam historii tego silnika raczej zmiana na inny i to ON bez elektroniki prosty silnik w naprawach później...tego można sprzedać fanom starych V6 co do pozostawienia obecnego napędu jest...
Witam mam problem z ususem c360 po wymianie głowic silnik dymi na biało nawet na wolnych obrotach daje głowice były wymienione bo zamrorzony był silnik woda do oleju się nie przedostala teraz jak jest zalany wodą to trzyma cały czas pełno co może być?
Polacy wymyślili już coś takiego, ale trochę innego dla wojska. :D Zobaczcie LPT. Tam obudowano silnik, z względu na to, że wiele buggych straciło silnik po tym, jak cylinder został zalany wodą (podobno wystarczyły nawet ogromne kałuże). Cylinder natychmiast kurczył się na tłoku i zacierał się. Więc przy pierwszym wodowaniu dla pewności, wtocz go na...
Ford Fusion 1.6 Duratec 2005r. przebieg 130 tys. km Witam! Problem jest taki, że wiatrak nie załącza się ponieważ odczyt temperatury wody jest zaniżony w skutek czego nie schłodzona woda wypływa przez zbiornik wyrównawczy. Podpiąłem samochód do komputera, wykasowałem wszystkie stare błędy i rozpocząłem diagnostykę (OBD Flight Recorder) tzn. włożyłem...
no tak, łożyska panewkowe smarowane są poprzez kanał który biegnie przez cały wał a otwory są na panewkach podtrzymania wału oraz na łożyskach panewkowych korbowodów, w tłoku są otwory (lub nacięcia jak w polonezie) w rowku na pierścień zgarniająco smarujący oraz czasem poniżej jego. Warunkiem takiego smarowania jest wysoka dokładność wykonywanych części...
Witam Skuter zakupiłem z myślą o remoncie za niecałe 300zł w stanie dość agonalnym.. Skuter po zakupie nie chciał odpalać i miał problemy z wolnymi obrotami jak i rozrusznikiem itd... W pierwszy dzień: -wyczyściłem gaźnik -wymiana rozrusznika -wymiana akumulatora -wymiana świecy -wymiana modułu (4piny plus 2 piny) Skuter po regulacji gaźnika odpalał...
Powiem tak, jeśli silnik nie był uruchamiany po zalaniu i był zalany wodą nie gnojowicą to z doświadczenia wiem że na 99% po suszeniu w piecu ruszy.
Silnik pompy zalany czystą wodą i zakręconym korkiem wlewu wody i opuszczony do nowo odwierconego otworu studziennego ,po uruchomieniu powinien pracować na wylew. To znaczy uruchomiona pompa w celu oczyszczenia się wody w studni powinna pracować nie podłączona do instalacji hydroforowej przez kilka godzinna wężu gumowym a woda powinna być odprowadzona...
otóż dostałem jak w temacie urządzenie do odwirowywania miodu z ramek pszczelich . Silnik został zalany wodą i po załączeniu eksplodował tranzystor tak że zniszczyło obudowę . jest to dziwna konstrukcja ponieważ moduł cały jest opisany jako 230V przemiennego zasilania ,natomiast po rozebraniu okazuje się że silnik jest prądu stałego na 250 W 230V ,...
Trzeci stycznik na zasilaniu wraz z zabezpieczeniem termicznym to podstawa. Od kiedy pamiętam tak się robiło a że teraz ktoś tak zrobił to tylko pozorne oszczędności. Dajmy na przykład że silnik nie pracuje ale jest cały czas pod napięciem i wystąpiła sytuacja zalania silnika wodą efekt silnik idzie z dymem :-( Zalany silnik nie podłączony do zasilania...
Przyglądnął bym się czy nie jest zalany wodą (miałem taki przypadek osobiście w Corsie B).
Witam mam problem z falownikiem dunfoss FC 302 p30, zasila silnik 3 fazowy 440v od pompy hydraulicznej ,pracuje w dwóch kierunkach.Falownik prawdopodobnie został zalany wodą ,a na pewno był włączony kiedy w pomieszczeniu pękła rura z gorącą wodą ok 100 stopni ,i całe pomieszczenie było wypełnione parą.W tej chwili jest zasilanie 3 fazy 440v na falowniku...
Na 99% masz uszkodzony silnik pompy. Musisz wymontować pompę i podstawić nowy. Sprawdź też czy silnik pompy nie został zalany wodą (nieszczelny zbiornik, fartuch itp). Jeżeli przyczyną uszkodzenia okaże się zalanie, nie próbuj go suszyć i podłączać ponownie. Usuń przeciek i bezwzględnie wymień na nowy. Pozdrawiam
Witam, tak jak w temacie słaby start przy ciśnieniu 6 atm, silnik jednofazowy 2.2kW 2800obr/min był zalany wodą przy ostatniej powodzi w lipcu, rozebrałem go i wysuszyłem, wymieniłem też kondensator 40µF, oporność cewek rozruchu zmierzyłem ok. 4Ω, proszę o jakiś podpowiedzi, może trzeba obniżyć ciśnienie startu, lub przewinąć cewki rozruchu,...
Panowie wygląda na to że poszła uszczelka pod głowicą. Punto stało kilka dni gdyż miałem innego pacjenta. Dzisiaj na spokojnie podszedłem do tematu jeszcze raz i zauważyłem że po odłączeniu pierwszego wtryskiwacza.. a potem odłączeniu kolejnych nadal kopci i pluje z wydechu tylko sporo mniej. Przyjrzałem się tej cieczy która się wydobywa i ma zapach...
Wygląda to na uszkodzony silnik (zwarcie zwojowe). Pisałeś że został zalany wodą . Jeśli był włączony zanim wysechł to na pewno sie spalił oglądnij kostkę ale nie silnika tylko wiązki jest czarna i możesz nie zauważyć nadpaleń między stykami. Jeśli ok zmierz rezystancję miedzy białym i żótym oraz między białym i zielonym powinno być ok 56 om . oporność...
Witam! Mam problem, a odnośnie chodzi o to ze podczas jazdy gotuje się w chłodnicy. Dodam, że gdy byłem w trasie to cała ciecz wyciekła przez chłodnicę, i gdy dojechałem do domu było pusto, i wentylator chodził normalnie. Gdy zostanie zalany wodą rozgrzeje się, to wenyl nie chodzi. Silnik 1.6 na gaźniku. PS. Dziękuje moderatorowi o przypomnieniu poprawnej...
Witam wszystkich serdecznie. Podczas ostatnich mrozów miałem problem z nagrzaniem samochodu. Temperatura na silniku była niska więc myślałem że to może być przyczyną. Wczoraj wracając z pracy silnik momentalnie złapał bardzo wysoką temperature ~100 stopni. Jako, że byłem pewien że zalany jest płynem chłodniczym a miałem do domu parę minut jazdy dojechałem...
.Silniki do pomp głębinowych są zalewane olejem transformatorowym Kolego nie każdy z widłami to posejdon nie każda pompa jest zalana olejem a tym bardziej transformatorowym . Ta pompa jest zalana czystą wodą , uzwojenie jest lakierowane żywicą można to przeczytać na stronie producenta . Ta pompa nowa jeśli jest sprawna kosztuje 2000 tyś zł więc się...
To Ci nic nie da ponieważ przy prądzie zwarciowym(uszkodzony wirnik) każda wymiana szczotek będzię kończyła sie tak samo.Pozdrawiam. Czemu stawiasz że pewnikiem jest wirnik? masz jakieś wieloletnie doświadczenie? Należało by najpierw zapytać pytającego czy na komutatorze są jakieś bardziej wypalone klatki? Moim skromnym zdaniem wirnik powinien się...
.. Koniec przerwy na reklamy Czekałem cierpliwie, kiedy się skończy promocja i reklama naczyń przeponowych do bojlerów, ale widocznie nigdy, bo jest to produkt uboczny, który pojawił się wraz z wadliwymi bojlerami, bez poduszki powietrznej i dlatego jest wciskany na siłę. Ale wracając do tematu kapiącej wody z zaworu bezpieczeństwa przy bojlerze. To...
Witam, Mam oto taki problem z ciągnikiem C4011. Ciężko palił na zimnym silniku. Trzebe było kręcić ze 4 razy, żeby załapał. Oczywiście zalany ciepłą wodą i pod prostownikiem. Jak już raz odpalił i się rozgrzał to palił na dotyk. Problem pojawiał się szczególnie zimą. Padło na pompę i wtryskiwacze. Po regeneracji pompy i wymianie wtryskiwaczy jest lepiej....
Witam. Mam powracający problem z tym żabojadem. Otóż auto powraca co jakiś czas do mnie. Znika płyn z układu chłodzenia i przez zbiornik wyrzuca dziwny brązowy nalot. Układ sprawdzony na szczelność, nagrzewnica nie cieknie, porządnie odpowietrzony (na chłodnicy i nagrzewnicy). Układ aktualnie zalany wodą, z wodą tez podobno był kupiony. Na każdej wizycie...
Zimna chłodnica na dole, a ciepła na górze jakoś mnie nie przekonuje. Wydaje mi się że to normalnie. Płyn przychodzi górą ciepły studzi się w chłodnicy i wraca na silnik chłodny. Masz racje ale u mnie była zimna na dole a w zbiorniczku się woda gotowała, wskazówka na max. Okazało się że kanaliki na dole chłodnicy się zatkały, nie było dostatecznego...
Sprawa dotyczy silnika 2.0HDI (DW10TD) w samochodzie peugeot partner 2000r. Wczoraj po potraktowaniu wodą silnik nie chciał zapalić - IMMO "wypiskiwał" błąd. Kiedyś już to przeżyłem, ale po ok 30-40min. zaskoczył i kilka miesięcy był spokój, a cały czas myślałem, że to właśnie IMMO wariuje. Szybko zauważyłem, że dziwnie zaśniedziała jest obudowa ECU...
Witam, mam problem z dmuchawą w Oplu Astrze I z 1998 r. silnik 1,4 + gaz. Czytałem już wiele wątków na tym i wielu innych forach i nie znalazłem rozwiązania problemu. Tak jak w większości wypadków na początku nawiew działał tylko na 4 biegi i po ok 10 minutach całkowicie przestał działać. Wcześniej miałem problem z wodą dostającą się przez podszybie...
Witam wszystkich miłośników eksploracji podwodnych. Projektuję swój pojazd podwodny i pozwólcie, że dorzucę kamyczek do tej dyskusji. Proszę niech nikt się nie obrazi, bo nie mam takiego zamiaru. Wydaje mi się, że konstrukcje opisywane w tym temacie wykonywane są metodą prób i błędów przez dokładanie kolejnych elementów bez jednolitego planu i co gorsze...
Kolego mandarek, sprawdź drożność chłodnicy dla powietrza. Przyczyną może być za mały przepływ powietrza przez chłodnicę spowodowany przez zabrudzenie (zaklejenie rozbitymi owadami) i to może być przyczyną zmniejszonej zdolności wymiany ciepła. A w jaki najlepiej to zrobić sposób. Jeszcze jedno. Do kolegi gimak W innym tematacie opisałeś poniższy test...
Zastawiana mnie też fakt, że jeżeli na zewnątrz jest -20, spada ciśnienie na listwie- ślinik jest trudno odpalić. Jeżeli samochód zostawię w takiej temperaturze przez kilka dni, po czym temperatura wzrośnie do -10, to silnik odpala za pierwszym razem, pozostaje tylko objaw rzucania przez kilkanaście sekund. Czy w takiej sytuacji była by to wina ciśnienia?...
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Zalany silnik wodą.Częsty przypadek. Możesz go rozebrać i spróbować wyczyścić ale na szrocie kupisz sprawną używkę za parę dych. wkońcu zdecydowałem się kupić nowy mechanizm(bo tak radziło mi dużo znachorów) A nie można było sprawdzić mechanizmu przed zakupem czy nie przytarty?
To szukaj dziury przy betonie. Sprawdź fartuch (guma w drzwiczkach) oraz tą gumę na zdjęciu. Powodzenia
Sprawdź czy silnik nie nosi śladów zalania wodą. Jeżeli nie to do wymiany przekaźniki sterujące pracą silnika.
Te objawy ze strony silnika to nie jest wirowanie tylko utrata kontroli na obrotami silnika , po uszkodzenie toru prądnicy tacho, najczęście jako skutek zalania przez wodę złącza silnika. Jeśli dotarło do procka a chyba tak się stało to jest po sterowniku.
na pewno łożyska są zatarte ale czy przez to od razu bezpiecznik by się palił? Silnik nie wydał żadnego dźwięku. Podpowiesz gdzie sprawdzić ten opór? Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/9783695400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4009138200_1...
Prawdopodobnie woda dostała się dalej do silnika wg mnie zostaje mechanik
Witam . Lakier nitro w nie nadaje się do tego celu . Jeżeli nie mamy pod ręką lakierów elektrotechnicznych lub żywic to namiastką może być lakier bezbarwny olejny , coraz trudniej osiągalny . Możemy zastosować żywice poliestrową F-my NOVOL dostępną w każdym sklepie z artykułami motoryzacyjnymi , czyli w sumie najbardziej dostępną . Jest sprzedawana...
Filtr cyklonowy też był czyszczony? Czy ta wersja ma w cyklonie taki korek zabezpieczający silnik przed zalaniem wodą w razie wywrotki? Może on się zawiesił bo ewidentnie odkurzacz jest zatkany.
Podaj model pralki bo to jest wymagane a co do usterki to jest problem z silnikiem. Tachogenerator do sprawdzenia: https://north.pl/karta/silnik-napedowy-d... Sprawdź czy silnik nie uległ zalaniu wodą. Rozpocznij od oględzin stanu wtyczki silnika.
Należy pomierzyć uzwojenia czy nie mają przebić. Gdyby szczotki były zajechane do końca to by z pewnością mogły powodować zwarcia. Nie zalałeś przypadkiem wtyczki silnika wodą? Sprawdź jak teraz pracuje wirnik bez szczotek czy słychać już łożyska. Jeśli wirnik będzie się głośno obracał to od razu oddaj silnik do regeneracji.
Witam. Mam pytanie. Posiadam odkurzacz Zelmer tradycyjny na zwykłe worki. zauważyłem że skrapla się oleista ciecz w komorze na worek, dodam że woda nigdy nie była wciągnięta przez odkurzacz. To już jest druga taka sytuacja, za pierwszym razem gwarancja została uznana i został wymieniony silnik, oddaliśmy drugi raz odkurzacz na gwarancję, ale serwis...
mam silnik na 24V~ jednofazowy i z opisu na tabliczce wynika że potrzebny taki kondensator(28uF) jest tam zamontowany foliowy ale został zalany wodą wiec raczej nie jest sprawny. Normalny do silników na 250V~ są strasznie durze nie wejdą mi do użądlenia :(.
Odpuść sobie ten środek. Zostanie Ci syf w silniku i narobisz sobie problemów. Proponuje spuścić to co masz w silniku, przepłukać go wodą destylowaną, wymienić termostat i zalać płynem. Oczywiście wszystko na zimnym silniku.
Na 99% poszły uszczelnienia pompy i woda dostała się na uzwojenie silnika. Niczego już nie włączaj!!! Odepnij przewody od kostki silnika i sprawdź na GΩ lub MΩ czy nie ma masy względem uzwojenia, jak jest to silnik zdemontować, ustalić przyczynę masy( woda) wymienić uszczelnienia a silnik wysuszyć sprawdzić i jak będzie ok to można podać napięcie....
Zakleiłeś otwór przez który odprowadzana była woda z silnika. Woda poszła teraz do góry, zalała uzwojenia i znalazła ujście przez przyłącze elektryczne. Prawdopodobnie wytarte łożyska doprowadziły do przetarcia szklanki z rotorem pompy. Albo rotor do wymiany albo cała pompa. Eksploatacja w takim stanie jest bardzo niebezpieczna!
Wszystkie moduły do wymiany i sprawdzenie po kolei wszystkich elementów silnika i grzałki to wygląda jakby woda zalała .
Należy wymienić łożyska w silniku, ewentualnie sprawdzić łożyska bębna. To wszystko w wyniku zalania wodą... Oczywiście, możesz sprawdzić, czy programy startują.
Przy tak głębokiej kałuży woda najprawdopodobniej zalała rozrusznik, tu przyczyna awarii. Jednak to najmniejszy problem. Jest możliwe, ze woda dostała się do silnika, czy skrzyni biegów. Należy to wszystko posprawdzać, a nie na "siłę " uruchamiać silnik, bo dojdzie do poważniejszych awarii i oczywiście znacznych kosztów.
lewy amortyzator. Jest wygięty i cały zachlapany czarną mazią. Czy to normalne w pralkach Amica ? Zalała go woda wyciekająca z dozownika proszku.
Musi dokładnie wyschnąć silnik i moduł(jak był zalany) pochyl ją na bok i podłącz farelkę niech dmucha od spodu.
Edycja: wiązki przedzwonione, są w porządku. Niestety, sterownik silnika zalany wodą.. Z wnęki pod Samem i ECU spuściłem ok 4 litrów wody.. ECU się suszy, jutro okaże się czy jakimś cudem ocalał..
Sugerowałbym jeszcze zakup do silnika, chłodzenia wodnego. W zamkniętych, hermetycznych wnętrzach modeli pływających, chłodzenie jest dość drażliwą sprawą. Chłodzenie powietrzem jak w modelach jeżdżących i latających stwarza ryzyko dostania się wody do komory z elektroniką. Dlatego w łódkach korzysta się z płaszczy wodnych na obudowę silnika, pobierających...
Sami eksperci tu piszą. . Ale to TY dysponujesz pralką-pacjentem . Jeśli wyjęcie grzałki i przekręcanie na siłę bębna niewiele pomoże , to trzeba będzie odkręcić i zdemontować płaszcz boczny kotła . w mojej sytuacji gdzie woda jest w bębnie istnieje niebezpieczeństwo zalania silnika. A rzeczywiście jest niespuszczona woda w kotle ? Nastaw programator...
Bodajże BEKO (Arcelik) robi i sprzedaje jeszcze zmywarki z silnikiem indukcyjnym, ale osobiście nie polecam. Gdzie tam ... w Beko pompa (klon AWECO) pracuje tak długo, aż falownik zaleje woda z przetartej obudowy xD Czy są produkowane jeszcze zmywarki z normalnymi pompami na silniku indukcyjnym? Czasem Chińczyki mają jeszcze pompę z kondensatorem.
Turbina (lub jej sterowanie) albo wtryski. Możesz też sprawdzić czy filtr powierza nie zalał się wodą.
Sprawdź konektory w kostce silnika - zaśniedziałe nie kontaktują - te od cewki tacho, a także samą cewkę - jakie daje napięcie przy ręcznym pokręcaniu silnikiem. Do obejrzenia moduł i silnik, najlepiej przez fachowca.
tylko żeby resztki wody nie zalały programatora my to robimy opierając tylną ścianą o coś(o ścianę ,wannę)czyli przechylamy i resztki wody nie wyleją się na programator
Podejrzewam że jest dobrze chodz na 💯 procent nie jestem pewien i strasznie śmierdzi benzyną po próbie odpalenia też myślę że podkręciłem kable ale mówią że może być impulsator ale iskra jest bardzo dobra czujnik położenia wału też bo prąd jest w cewce i podaje paliwo niewiem czy coś. Może być z czujnikiem temperatury to chyba odpada bo auto...
Jak wyzej. 109 do lutowania, czasami kostka pod stacyjka, ELAB sie zaciąl, ster silnika zalany wodą.
Witam. Silnik pracuje juz od kilku dni. Zaślepkę dopasowałem od ursusa c330 i obkleilem sylikonem. Silnik zalałem wodą i był szczelny więć wytarłem ten olej ile się dało. Odpaliłem silnik na chwile na ropie a następnie wyczyściłem filtr oleju i zalałem nowym Superolem cc30. Pozdrawiam
Spróbować możesz - ale nie podejrzewam sprawności. Elektronika na pewno pokryta "wapnem", silnik też "dostał". Ile dni leżał ?, woda czysta - czy muł ?.
Prawdopodobnie prądnica tacho w silniku ma zwarcie i daje takie efekty bądż wtyk zwęglony po zalaniu wodą. Należy wszystko od nowa odbudować, sprawdzić (wymienić) prądniczkę i uszczelnić fartuch.
Bardzo ciężko jest się dostać do stojana. Jest w metalowej obudowie. Są może jakieś inne sposoby? Domyślam się że może zadaje "głupie pytanie", w końcu silnik był zalany wodą. Zależy mi bardzo żeby go naprawić
Układ jak jest zimny zalewa się z wyjętym czujnikem temperatury silnika. Ukłaď sie wtedy ładnie napelni zaleje pompę wody. Poteem wystarczy zagrzać do włączenia wentylatora zgasić poczakać aż troche ostygnie i sprawdzic poziom płynu ewntualnie dolać.
Ja miałem do czynienia z silnikami rożnych mocy produkcji Radzieckiej i muszę przyznać że o klasę przewyższały wykonaniem niektóre nasze produkty. Oryginalny ruski silnik przy właściwych zabezpieczeniach był praktycznie nie do spalenia i przeżywał nawet całkowite zalanie wodą.
Zwarcie na złączu J18 to uszkodzenie aż dwóch modułów - tego na zdjęciu oraz modułu silnika, znajdującego się na dole pralki. Musiało ostro gruchnąć. Trzeba sprawdzić, czy dolny moduł, przez przypadek nie został zalany wodą. Wiązka ze złącza J18 poprowadzi Cię do celu, to przewód przesyłania danych. Pal licho spalony MCU w górnym module, da się go wymienić,...
Taak, od kiedy to w Amikach odkęca się tył?? Kolego odkręć dwie śrubki po bokach na dole, wyjmij dolną obudowę z klapką filtra do przodu. Zobaczysz wąż łączący bęben z pompą, musisz go odkręcić ze zbiornika. Najlepiej wybierz wody ile dasz rady i połóż pralkę na plecach. Zabezpiecz silnik przed ewentualnym zalaniem i możesz odkręcać węża.
Odkręcaj śmiało tyko z wyczuciem żeby nie urwać. Na zimę nie możesz zostawić wody w silniku bo to jest 100% gwarancja na pęknięty blok silnika i kosztowny remont. Zalej silnik płynem mrozoodpornym, a jeżeli w zimie nie będzie chciał odpalać przy niskiej temperaturze to pozostaje codzienne wypuszczanie wody i zalewanie gorącą wodą min. 80*C. Jak spróbujesz...
Wygląda na uszkodzenie (przebicie) triaka sterującego obrotami silnika znajdującego się na płycie z elektroniką.Uszkodził się w związku z zalaniem wodą silnika głównego.Jeśli czujesz się na siłach to wymień lub zleć komuś z doświadczeniem.Dla Twojej orientacji może mieć oznaczenie BTB lub BTA 16/600 BW. Pozdrawiam.
Witam, ostatnio wjechałem w kałuże swoim Seatem, zalało cały silnik wodą i przestał palić. Po dwóch dniach przerwy by osechł strzelił podczas odpalania i z silnika wyleciało pod samochód coś takiego. Pomożecie mi gdzie to się powinno znajdować i co to za część, trzeba zrobić bądź wymienić??
Osobiście stosowałem już nie pamiętam jaki środek do płukania układu chłodzenia ale z miernym skutkiem , wypróbowałem za to krecik w granulkach ten do czyszczenia instalacji sanitarnych efekt piorunujący w przenośni i dosłownie . Do zbiorniczka wyrównawczego wsyp łyżkę stołową powoli bo będziesz miał gejzer - uwaga na oczy , zakręć korek i jazda 15...
A czy można zamiast wody zalać np borygo
Mam problem z silnikiem volvo s40 2.0d z roku 2005r., silnik został zalany woda.Silnk został osuszony olej zmieniony itp.Ciężko odpala , po odpaleniu nie wchodzi na obroty, silnik pracuje tak jakby na trzy cylindry.Czy ktoś możne mi pomoc w tym temacie. Dzięki za wszelki informacje w tym temacie .
I taka decyzja zapadła. Poskładany, po zagrzaniu silnika wykonany serwis olejowy i wygląda na to, że dla bezpieczeństwa trzeba jeszcze raz zrobić płukanie po jeździe próbnej. Ten olej po pierwszym płukaniu był jak kawa z mlekiem. Za dużo tego dziadostwa zostało w kanałach bloku i pod panewkami głównymi. Zobaczymy jak się sprawi w boju. :) Pozdrawiam.
taka jest konstrukca większości pralek uzwojenie silnika pompy jest przewodnikiem dla elektrozaworu i jeśli spali się pompa to pralka nie pobiera wody jest to rodzaj zabezpieczenia przed zalaniem
Witam, również chciałbym uruchomić powyższe wspomaganie, ale mam większy problem. Mianowicie cały sterownik został zalany wodą i uszkodzony. Czy mogę się podpiąć pod sam silnik? Czy sterownik jakoś sterował jego obrotami? Gdzie podpiąć przewód sygnałowy? Luty od silnika widoczne są na pierwszym zdjęciu, od lewej 8 drobnych pinów i od prawej 3 grube....
Kostki przy elektrozaworze nie ma jak podpiąć inaczej, chyba, że jesteś malarzem akrobatą. Ewentualna możliwość, że coś przy zaworze zalałeś wodą.
Witam Chciałbym zapytać czy silnik zawierający w sobie enkoder można załączyć na krótko? Taki silnik http://www.ebay.com/itm/Schwintek-In-Wal... znajomy ma w Kamperze, służy on do wysówania całego pomieszczenia i teraz tak: Są dwa przewody wyjściowe, przez które przekaźnik podawał 12V, podejrzewam, że podanie na jeden,...
co było przyczyną tego uszkodzenia? SILNIK!!! , albo bezpośredni wyciek wody na płytę (zalanie)! Pozdrawiam. PS. Zastosuj w tym drugim przypadku 8,2 kΩ PS1. Wiązka przewodów, a co, nie naumiałeś się... :wink: :D
Vodiczka, zostaw Ty już elektryczne sprawy.to nie ważne czy tam siedzi 330 nF czy coś innego. Tu chodzi o to że urządzenie w pierwszej klasie ochrony zostało przyłączone do gniazda które tej ochrony nie zapewnia. A co jeśli przebija grzałka albo zalany wodą silnik? Nadal będziesz snuł te swoje teorie o nanofaradach? Ochrona w sieci elektrycznej to nie...
Zdjecie nr 1 : tak to pompa odpływowa. ( musisz mieć "żabe hydrauliczna" by zdjać opaske sprężynową ) wtedy wyciagasz całą pompę z głowicą Z tego ci widzę głowica pompy jest demontowalna i wystarczy sam silnik przekręcić by go wyjąć ( uwaga jest zabezpieczenie na ząbku i trzeba ja lekko wcisnąć by silnik dał się zdemontować ) Co do pytania o zalanie...
Prawidłowe zachowanie się pralki przy uszkodzeniu zespołu tachometru.Wymień te opory R71, R72. Następnie sprawdź prądniczkę tachometryczną czy nie spalona cewka i dobrze zamocowany magnes wirujący oraz czy po pokręceniu ręką wirnikiem silnika na cewce tachometru występuje jakieś małe napięcie.Sprawdź też czy kostka silnika i kostka od strony instalacji...
silnik zalany wodą telewizor zalany wodą samsung zalany wodą
renault master klucz axton głosniki doładować komuś konto
bosch pue631bb2e rocky horror ws504
Migające diody LED na sterowniku Agro Spids V2.00 – diagnostyka, kody błędów, objawy Windows XP na nowym laptopie – instalacja, sterowniki, wirtualizacja, legalność