Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Zalej pompę paliwem samodzielnie, wtedy nabierze szczelności i zaciągnie paliwo z baku.
Zdaje się, że autorowi koncepcji tego odwróconego syfonu nad pompą chodziło o to (wcale nie twierdzę, że to tak będzie działać), żeby pompa pozostała zalana paliwem, po tym jak zostanie wyłączona, a paliwo wycieknie z węża.
można spróbować. A jeszcze zapytam o jedno . Czy można w celu wyjęcia tej blaszki i przewodów od kąta wtrysku odłączyć te dwa metalowe przewody paliwowe, które z pompy idą do wtrysków , bo one trochę przeszkadzają w odkręceniu tych dwóch śrób od tej blaszki ? Czy póżniej trzeba zalać pompę paliwem ? Czy można te 4 kabelki na czas krótkiego sprawdzenia...
No dobra, ale jak ustawić początek tłoczenia 1 cylindra na pompie? Zalać ją paliwem kręcić i zobaczyć kiedy puści paliwo na 1 wtrysk?
Najpierw sprawdź czy jak włączysz zapłon jest napięcie na elektrozaworze w pompie wtryskowej. Jeżeli pompa się zapowietrzyła to najprościej kluczem 17 wykręcić zawór powrotny z napisem OUT na samej górze pompy i zalać pompę paliwem do pełna. Sprawdź czy dochodzi prąd na świece żarowe.
Podłącz pompę odwrotnie,jeśli jest zablokowana przez smieć to odpuści,jeśli jest sklejona to zalej nitrem. Nie próbuj sprawdzać na zewnątrz czy pompuje paliwo,a jesli już to załóż przewody na pompę i podłączaj je w bezpiecznej odległości od samej pompy i "garnka" z paliwem-tak ludzie palą warsztaty.
Skoro sterownik był wcześniej sprawny, auto jeździło, nie ma specjalnych powodów aby miał się od tego zepsuć. Pojedź do mechanika, aby odpowietrzył w samochodzie układ paliwowy: - poluzować przewody zasilające wtryskiwacze - zalać pompę paliwem - pokręcić rozrusznikiem i obserwować czy z rurek zasilających leci paliwo - jeśli tak - oznacza to, że powietrze...
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Zwykła gruszka między filtr a pompę, jak filtr zalany to kilka ściśnięć i paliwo jest w pompie
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
Jak tali krotki okres to zalać normalnie już docelowo olejem plus zalanie paliwem pompy i na półkę do pomieszczenia że stałą temperatura tak by nie kondensowala się na niej para wodna. Tak krótki okres nawet bez żadnych większych zabiegów powinna wytrzymać.
Zalałam pompę przez przewód zasilający paliwem poluzowałem śrubkę do wkręcania manometru- powietrze zeszło a pompa zaciągnęła paliwo. Działa, dziękuje za pomoc.
Seat Leon 1.9 TDI 110KM nie odpala po lekkim dzwonie. Najbardziej ucierpiała maska (wjazd pod lublinka) Pod maską wyłamany filtr oleju, chłodnice itp. Chwilę po dzwonie auto chodziło normalnie, kolega sam zgasił silnik. Teraz gdy wszystko jest po składane silnik nie odpala, kręci ale nie odpala. Przy układzie paliwowym nic nie było grzebane. Brak błędów,...
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
Ja bym zaczął od wymiany pompy paliwa, zlał stare paliwo do 0 i zalał nowym.
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Zatarłem ją właśnie przez brak paliwa , ale od razu po wymianie zalałem 25 l ... pompa nowa paliwo jest ...
Masz inną usterkę - sprawna pompa zassie zawsze paliwo. Chyba trzeba szukac drugiej pompy. Pozdrawiam.
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
Witam co może być przyczyną przedostawania się paliwa do części napędzania pompy paliwowej w moim Władku. Co jakiś czas muszę spuścić wymieszany olej z paliwem i zalać świeżym olejem bo inaczej pluje paliwem przez odpowietrzenie pompy.
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Zalałem ale on ssie to paliwo z pompy i mogę sobie tak lać...
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
zatankowałem 10 litrów on przejeździłem 3 dni i miałem problem rano z odpaleniem zatankowałem następne 10 litrów postawiłem na 2 dni i już nie odpaliłem paliwo czarne wymieniłem filtr zalałem czyste paliwo i chodzi na razie jak długo czy to są trawersy czy uszczelniacz na pompie co to sa trawersy?wg. mnie puszczają uszczelki na styku wtrysków i mostków
Podgrzewacz paliwa to taki bajer niż pomoc przy mrozach, co z tego, że podgrzeje paliwo w filtrze, jak może zamarznąć w pompie czy przewodach. Sprawny silnik, zalany dobrym paliwem tego nie potrzebuje.
Witam Mam problem z fokusem 1.8 tdci 2007 auto po wymianie rozrządu, pompy oraz wtryskow nie odpala😕 Przez pompę nie przechodzi paliwo, filtr został zalany, pompa również została zalana na stole, układ odpowietrzony,i dalej nic, wtryski i pompę wymieniałem przez opilki .rozrusznik kręci a auto nie daje znaku zycia Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
Wymieniłem pompę i nie chce zapalić. Pompa zalana paliwem i raczej dobrze odpowietrzona. Pompę regenerowałem w serwisie Bosch. Autko zgasło i już nie zapaliło. Przewody przelewowe nowe. Filtr paliwa nowy, paliwo nowe. Rozrząd ok.
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
W takim razie zaleję nowe paliwo z innej stacji i spuszczę obecne, a wyczyszczenie pompy na daniach wymienię ją na nowe. Jeśli to nie pomoże, to napiszę, czy pomogło. Dziękuję za radę.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Po paru dniach postoju nie mogę jej odpalić. Spawdziłem iskrę, pompę paliwa, zalałem cylinder paliwem przez świecę i nic nie pomogło. Dodam że gdy chciałem ją odpalić na początku okazało się że dzieciak przekręcił kluczyk i rozładował sie akumulator, po naładowaniu go nie mogłem jej już odpalić.
Jak masz miejsce w baku, to kup trochę paliwa, ogorzej go porządnie w domu dodaj antidepressant. W samochodzie suszarka, opalarką lub czajnikiem ogrzej filtr, listwe, pompę, co dasz radę sięgnąć. Zalej ciepłe paliwo i jazda.
Kręciłem, kręciłem, ale coś nie chce cieknąć paliwo, Czy pompa wtryskowa po włączeniu zapłonu wydaje jakiś dźwięk, bo u mnie jest cisza ? Można np. strzykawką zalać te metalowe przewody ? Paliwo dochodzi do pompy, bo widać na przewodzie w wężyku przeźroczystym. Jak będę miał układ paliwowy sprawny to będę dochodził, dlaczego do świec nie dochodzi napięcie...
Witam Citroen C4 Picasso 1.6 HDI 80kW 2009r. Po uruchomieniu silnika zapala się komunikat o możliwości zapchania filtra i żółty napis SERVICE. Wymienione świece żarowe (jedna była spalona), dolany płyn + reset, regeneracja na postoju i podczas jazdy. W załączniku zdjęcia. Jaki parametr powoduje ten komunikat ? W parametrach dodatku informacja że nie...
Więc jak widzisz nie ma oleju, silnik chodził i nie zassał. Zara się okaże że zapomnieli smoka przykręcić....... W fabryce nikt nie odkręca miski by zalać pompę. Silnik przychodzi gotowy. Leją olej, paliwo i naprzód.
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
jak zatankowałeś syfne paliwo to najpierw zmień filtr paliwa,wykręć rurki od pompy i czujnik do czyszczenia, jesli to nie pomoże oczywiście zalej zbiornik dobrym paliwem a jak to ci nic nie pomoże to najprawdopodobniej nowa albo regenerowana pompa i tak tanio znaczy drogo
Rozwiązałem problem musiałem napełnić pompe paliwem poprzez jej zalanie przez węzyk doprowadzający paliwo.Podczas transportu i demontażu z pompy wyciekło całe paliwo i na sucho nie mogla zazsać.
Bezpieczniki przy komputerze. I zalej w koncu benzyny do baku.
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
auto zapaliło na chwile ponieważ w pompie jeszcze było paliwo, ale paliwo się cofnęło do baku, nieraz trzeba długo pompować tą gruszke przy filtrze palwa, albo nawet zalać filtr paliwa ropą
Dodałem przed manometr małe naczynko kompensacyjne(własnej konstrukcji z mufki i 2 korków 1/2'') z poduszką powietrzną i manometr pokazywał prawie stałe ciśnienie 8 bar. Lepszym rozwiązaniem byłoby podwieszenie manometru poniżej pompy, żeby zalał się paliwem. Wtedy wskazówka bardzo się uspakaja :)
Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo. . Dokładnie moderatorze "ociz" w pierwszej chwili o tym nie pomyślałem lecz jest jedno ale dlaczego na plaku i tu cytat Sprawdziłem na plaku próbuje odpalić a no właśnie ? przyomniała mi się taka historia hm 5 lat temu babeczce zaświeciła się rezerwa to się zanieokoiła...
Dawka za duża. za mała? Wtryski mogły się skończyć. "Paliwo" było brudne, tłuste, śmierdziało spirytusem?
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Do tego co masz w baku? Kolega po wymianie pompy miał nie wiadomo jak stare paliwo, które sprawiało że auto chodziło jak czołg. Po zalaniu kilku litrów było lepiej, a uspokoiło się po wypaleniu wszystkiego i ponownym zalaniu.
No niestety nie nie rozumiem kompletnie pompa słychać że pracuję ale przez węże nie idzie paliwa pompa paliwa ma 2 króćce one są praktycznie suche co sprawdzać dalej? Chyva że nie działa przez to, że dlatego że nie jest szczelna ponieważ to auto ma taką nakrętkę na pompę paliwa jak demontowalem to rozwaliłem to bo nie chciało pójść więc teraz tego nie...
niestety nie możliwości zdiagnozowania usterki komputerem. A to czemu? Brak rocznika auta. Sprawdzałeś, czy na plaku pali? Pompa zalana paliwem?
WITAM paliwo jest zimowe ,elektozawór pracuje ,aku kręci,lecz z boku pompy patrząc od prawej strony od filtra paliwa jest odkręcany jakieś; coś; do którego pszychodzą 2 przewody-czerwony i brązowy po włączeniu zapłonu mieżąc prubnikiem prądu i nie ma na stykach nie wiem czy powiniem tam być .pompa zalana paliwem .Może być mocno zapowietrzona pompa?.a...
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
Witam.Mam problem z oplem Vectre 2.0 dtl rocznik 1997. Był robiony silnik i po naprawie nie mozna go odpalić, pompa zalana jest paliwem. Jak sprawdzić czy wałem rozrządu jest dobrze ustawiony?Dziękuje i pozdrawiam.
Spróbuj zalać pompę ręcznie, ręczną pompką podciśnieniową zaciągnij też paliwo do węża. Może nie może zassać, jak ma w sobie powietrze. Sprawdż, czy przewód paliwowy do pompy nie jest dziurawy i nie bierze lewego powietrza -sprawdż, jakie podciśnienie wytwarza pompka. Naczynie z olejem postaw wyżej, aby spływał do pompy grawitacyjnie. pozdrawiam
Trzeba dwie osoby i strzykawa do wymiany np oleju w srzyni. Na zasilanie pompy podajesz ropę pod ciśnieniem ze strzykawki. Jak zapali to zalać filtr paliwem.
a pompa zalana?? czy mordujesz na sucho??
No właśnie, gotuje się w zbiorniczku, komin huczy jak dziki, ale jakoś idzie. Dwa dni i wykończę tą paskudę. Do Zbyszka: w Twoim przypadku rozumiem potrzebę tego zbiornika, niejako przy okazji przygotowujesz fryturę do stanu płynnego, ale jeśli jest paliwo płynne, to po co rozbudowywać układ o ten zbiornik? Dodatkowy element, który trzeba utrzymywać...
Wygląda na to że pierwsza pompa miała uszkodzoną pompę wstępną skoro nie zaciągała paliwa. Druga ma chyba uszkodzony któryś z zaworów skoro wszystko wali na przelew. Wyczyść układ i zalej świeżym paliwem i próbuj podmieniać zawory z tej starej pompy.
Tam nie ma żadnej pompy w zbiorniku! Pompa wtryskowa samoczynnie zasysa paliwo(oczywiście musi być zalany filtr). Jeśli tak się nie dzieje to albo są nieszczelne przewody na zasilaniu albo jest walnięta pompa przetłaczająca. Regulator ciśnienia znajduje się wewnątrz pompy a nie na zlewie.
chodzi mi o odpowietrzenie pompy wtryskowej bo filtry są zalane paliwem i odpowietrzone ale dalej nie chce odpalić
Reasumując: Upewnij się, że wentylator się włącza, i nie przejmuj się problemami których nie ma. Rozumiem i dzięki za opinie. Po prostu dziwi mnie fakt że wahania temperatury są na tyle duże. Natomiast podałem to raczej jako ewentualny objaw który może towarzyszyć tym zmianom poziomu płynu chłodzącego niż jako problem sam w sobie :) To zależy, czy...
A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :) Jeśli tak jest to tylko w przypadku 407'ki. Trzeba tu zaznaczyć, że wiele aut w CR nie ma pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku, daleko nie trzeba szukać: megane II 1.9ci 120KM - pompa wysokiego ciśnienia BOSCHA i w zbiorniku nie ma drugiej pompki. Wracając do tematu,...
chodzila na sucho bez paliwa ???? !!!!!! czlowieku pompa bez smarowania (paliwem) nie pochodzi za dlugo, zalecane jest aby zbiornik byl w polowie zalany paliwem, w takiej sytuacji jest spore podejzenie ze szczotki sie zawieszaja - za wytarte, badz pompa przegrzana/uszkodzona (poprzez prace na sucho)
Wygląda to na zapowietrzoną pompe, paliwo na pierwszym i czwartym wtrysku. Podaj paliwo wężykiem z bańki w i wtedy próbuj odpowietrzyć pompę. Rozumiem że nowy filtr przed montażem zalany paliwem? Kontrolka ciśnienia oleju będzie migać a dźwięk będzie z braku ciśnienia oleju, bo obroty silnika są a ciśnienie zbyt małe na rozruszniku.
filtr nie był zalewany paliwem ale tam w pojemniku na filter paliwo było tak ze nowy filtr był zalany w całości , boję ze sterownik pompy mógł paść
Iskra jest ? Paliwo pompa podaje ? Sterownik silnika obroty widzi ?
Tu żaden podobny problem n ie pomoże.Stan paliwa w baku na rezerwie jest niski , kolebanie w czsie jazdy paliwem nie pozwala właściwie "zalać" pompę. W czasie wymiany pompy nieprawidłowo zmontowana, po kilku miesiącach bedziesz szukał nowej.
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
przyczyn może byc dużo, nawet zaolejony lub zalany paliwem alternator, w dieslu kapie na niego ropa z pompy
wszystko już jasne. Znalazłem speca od HDI młody chłopak a kumaty. Przyczyna awarii była parafina w pompie paliwa, zlał paliwo odkręcił wydech i zbiornik, wyją pompę rozebrał przeczyścił. Wszystko skręcił zalałem lotos dynamic i narazie jeździ jak nowy. Koszt naprawy trochę po znajomości bez faktury :-) 50 PLN. Wszystkim uczestnikom tematu dziękuje...
Przewody są poskręcane na swoje miejsce czekam na zestaw do mierzenia ciśnień wtedy coś będę wiedział. Gdy wstawiłem bańkę 5l to w jakies 6-7min wyciągnęło ją do zera. odkręciłem przewód od filtra zasilający do pompy założyłem gumowego węża skręciłem opaskami zalałem go paliwem do pełna i wsadziłem do bańki
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Sory za odkopanie tematu, ale odpowiem dla "potomnych", którzy tak jak ja teraz natrafią na ten temat. Pompka w serii HDS ma napęd od osi wentylatora, która napędza środkowy tryb. Obraca on trybem zewnętrznym, półksiężyc stoi w miejscu i w ten sposób pompa tłoczy paliwo do dziurki w środkowej pokrywie. Miedzy 2 a 3 pokrywą znajduje się też O-Ring. Panowie,...
Witam! Od 3 miesięcy borykam się z problemem na którym poległo już kilku mechaników. Otóż po kilkunastu godzinach np noc pod blokiem, auto odpala za pierwszym razem, pochodzi ok 2s i gaśnie, następne próby długiego kręcenia czasem przynoszą rezultat, a czasem nie i wtedy auto jest uziemione, trzeba je wtedy odpowietrzyć i wstrzyknąć paliwo do pompy...
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Farelka nie rozgrzeje odpowiednio pompy a wrzątek i owszem, u mnie z eko diesla wytrąciło się takie świństwo które dopiero po polaniu wrzątkiem pompy odpuściło i ciągnik ruszył, od razu zalałem inne paliwo i pozwoliłem silnikowi trochę popracować.
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Widzisz, miałem racje . Proponuje Ci zlecić usługę uszczelnienia pompy, bo musisz wymienić wszystkie, i powiem Ci więcej, gwarantuje Ci że musiałeś zalać bio paliwo albo nafte lotniczą, a ten wyciek to dopiero początek. Samego o-ringu na tą śrubę nie kupisz, one są w zestawach. Szukaj na alledrogo uszczelek do pompy vp37 EDC.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Dokładnie taki wąż założyłem kilka dni temu, paliwo świeże zalane do pełna z shella. Pompa nowa, założona miesiąc temu.
witam .. kupiłem golfa III 1,4 z instalacja lpg al-700. Autko pali mało gazu wszystko z tej strony ok, lecz po powrocie z trasy ( coś ) zawiodło nie da się powrócić na paliwo, z związku z tym nie da się go uruchomić. sprawdzałem pompę paliwową nie dopływa prąd ,pompa działa na (krótko) a po zalaniu paliwem wtrysku odpala i zostaje na gazie... w cieple...
pompe już sprawdzałem w taki sposób że ze słoika pompowałem benzyne i działa pompuje normalnie jak na moje oko . tylko to mnie zastanawia czemu przy wyciąganiu pompy nie była zalana paliwem przecież powinna pobierać paliwo z baku a tu nic
Kolego nie traktuj mnie ja idioty i pisz proszę posty w troszkę innym tonie. Nie powołuj sie na prawo fizyki bo tutaj absolutnie nie masz racji bo jeśli przed pompą wys. ćiś. a filtrem jest zawór zwrotny to nie ma bata ale on nie pozwala na spadek ciśnienia na tym odcinku a to że pompowanie ręczna pompką powoduje że silnik odpala może świadczyć o tym...
Witam, moja Micra K11 97 przestała odpalać. Sprawdziłem na ile to było możliwe - immobiliser mruga, gaśnie po przekręceniu kluczyka, jest iskra, jest paliwo, odpiąłem komputer gazowy, sprawdziłem bezpieczniki, wyciągnąłem kompa - kontrolka z tyłu pulsuje po załączeniu. Kolega poradził zalej paliwem i zobaczymy. Wypuściliśmy paliwo za filtrem żeby przy...
A kompresja? Też jest potrzebna, bez niej te 3 rzeczy na nic się zdadzą :D Wypnij pod maską wężyk od paliwa włóż do jakiejś butelki i włącz zapłon. Tylko zabezpiecz odpowiednio by wężyk nie wypadł i nie zalał wszystkiego dookoła. Zobaczysz czy paliwo jest podawane na listwę wtryskową. Rozrząd kiedy był robiony? Normalnie kręci czy coś budzi zastrzeżenia?
Sztomel ręczny nie trzyma sprawdzałem :) Natomiast zmieniałem filtr paliwa, i wyssałem wszystko z obudowy założyłem nowy i zalałem. Pompa paliwa w głowicy zassała trochę powietrza, i zajęło mi dobrą godzinę żeby te dziadostwo odpowietrzyć. Tyle aut na PD już robiłem i żaden nie miał takich problemów. Jutro zaprowadzę go do znajomego który pracuje w...
Jak kupowałem Audi, to pytałem się właściciela czy coś dolewać to mówił żeby nie lać, bo zalejesz jakieś "gówno" i pójdzie pompa, tankuj paliwo na Shellu, BP i ma palić. I faktycznie zatankowałem na Shellu ropę, i nie mam problemu z odpaleniem, a auto stoi na dworze i jest co noc -20. Przed spaniem tak koło 21:00 idę do auta i chwilę je przepalam i...
Pompka napędzana jest z mimośrodu wałka pompy wtryskowej. Pompkę należy wyciągnąć i podłączyć pod nią ciśnienie. Wyciek powinien pojawić się na popychaczu pompki która współpracuje z mimośrodem wałka. Jeśli chodzi o samą pompę to każda pompa która ma już jakiś przebieg będzie puszczała sekcjami paliwo. Problem jest wtedy kiedy ktoś tam nie zagląda latami....
Jedyne co się psuje w tych regulatorach, to membrana, która pęka i paliwo sika bezpośrednio do gardzieli wtrysku, ale wtedy silnik jest tak zalany, że nie odpala
zalać pompa zalać gaźnik paliwo kosiarka zalać paliwo
finlux chassis kondensator zasilaczu anteny ściszyć domofon potencjometr
zmywarka whirlpool zmywarka whirlpool
Cyfry 4:41 na wyświetlaczu suszarki - co oznaczają? Momenty dokręcania podpór wału korbowego Renault Megane II