Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Wcześniej możesz zalać ropą filtr paliwa i pompę żeby długo nie kręcić , albo na Plaka .
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Witam Jestem Derrick z Ugandy i mam do czynienia z dxi premium z problemem z paliwem powodującym trudny rozruch, a czasami całkowity brak rozruchu. Wymieniłem filtr, sprawdziłem szynę doprowadzającą paliwo i kartridż, ale na próżno! Chociaż po zalaniu pompy paliwa ciężarówka uruchamia się wystarczająco dobrze, ale po wyłączeniu zapłonu ciężarówka nie...
nie pamiętam ale sprawdź pod tylną kanapą czy nie ma klapki jak jest to ją otwórz odłącz wszystko wykręć i wyjmij i przy okazji nie zalej samochodu benzyną
Ale przekaźnika pompy paliwa nie sprawdziłeś, bo chyba jest zalany i nie rozbiera się.
Sztomel ręczny nie trzyma sprawdzałem :) Natomiast zmieniałem filtr paliwa, i wyssałem wszystko z obudowy założyłem nowy i zalałem. Pompa paliwa w głowicy zassała trochę powietrza, i zajęło mi dobrą godzinę żeby te dziadostwo odpowietrzyć. Tyle aut na PD już robiłem i żaden nie miał takich problemów. Jutro zaprowadzę go do znajomego który pracuje w...
Witam, nie, nie trzeba wyjmować bezpiecznika. Wyciągasz stary filtr paliwa, montujesz nowy. Przed odpaleniem kilka razy włącz i wyłącz zapłon, żeby pompka paliwa mogła uzupełnić paliwo (czasem wystarczy tylko jednorazowe załączenie zapłonu) i zapalasz silnik. Mowa tu oczywiście o silniku benzynowym ? Jeśli chodzi o diesla, to dobrze jest zalać filtr...
Trochę zaszalales z tymi ośmioma litrami. Prawdopodobnie zaciągnął syfu z dna zbiornika i zawalił filtr lub pompę wstępna ( kojarzę ze jest). Zalej więcej paliwa i wymień filtr jak nie chcesz zarwz mieć więcej kosztów. Rozumiem ze paliwo drogie ale mając auto za naście tysięcy i ciągła jazda na rezerwie to jakoś nie pasuje. Systemy cr nie lubią takiego...
Zalej pompę paliwem samodzielnie, wtedy nabierze szczelności i zaciągnie paliwo z baku.
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Zalany sterownik silnika.
Ja bym zaczął od wymiany pompy paliwa, zlał stare paliwo do 0 i zalał nowym.
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Przepraszam. W tym 1.7 akurat nie będzie elektrycznej pompki, więc kręcenie nic nie pomoże. Przy pompie wysokiego jest zintegrowana pompa wstępna, która bierze napęd od wysokiej. Przy zmianie filtra zalać układ .
Zwykła gruszka między filtr a pompę, jak filtr zalany to kilka ściśnięć i paliwo jest w pompie
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
miałem to samo jak klient zatankował benzyny , po odessaniu paliwa ze zbiornika , filtra i pompy CR i zalania filtra , pompy świeżą ropą i zbiornika auto zapaliło po dłuższym kręceniu rozrusznikiem
Zalej pompę ropą! Odkręć dekiel nastawnika i tamtędy zalej do pełna pompę!
Podłącz pompę odwrotnie,jeśli jest zablokowana przez smieć to odpuści,jeśli jest sklejona to zalej nitrem. Nie próbuj sprawdzać na zewnątrz czy pompuje paliwo,a jesli już to załóż przewody na pompę i podłączaj je w bezpiecznej odległości od samej pompy i "garnka" z paliwem-tak ludzie palą warsztaty.
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
Może egr jest otwarty.
Pompa w baku nie pompuje żadnego ciśnienia, jej zadaniem nie jest tłoczenie paliwa pod ciśnieniem do silnika, a jedynie dostarczenie swobodnego paliwa do przewodów zasilających pompę wtryskową i zalanie filtra paliwa. Te pompki mają ciśnienie zaledwie 0,5bar, maksymalne ciśnienie to 1bar
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy rusza się styk w pompie, który jest zalany w tym plastiku.
Witam. Filtr paliwa trzeba zalać do pełna. Odpowietrzyć pompę wtryskową jeśli mowa o dieselu?
Zatarłem ją właśnie przez brak paliwa , ale od razu po wymianie zalałem 25 l ... pompa nowa paliwo jest ...
Obawiam się że problem kolega ma z pompą paliwa. Czy aby nie zalałeś opałem? te silniki a raczej pompy są na niego dość wrażliwe.
Można tylko zalać filtr i kręcić rozrusznikiem
Zholowane, paliwo spuszczone, zalany do pełna diesel, Filtr paliwa wymieniłeś? Po zalaniu benzyny nie odpalałeś, ale czy włączyłeś zapłon? Jeśli tak to elektryczne pompa w zbiorniku podała benzynę do układu paliwowego silnika, trzeba było wymienić filtr paliwa i "przelać" układ ropą.
A nie prościej zanim zgasisz samochód przełączyć od razu z gazu na benzynę?przegazować do 4tyś obr i przełączyć,samochód zgaśnie ale skróci to czas podawania paliwa do gaźnika,w każdej pompie paliwowej jest już wbudowany zawór zwrotny,ty masz problem z czasem zalania komory gaźnika,pozdrawiam
odparowuje nadmiar paliwa i odpala zanim znowu go zaleje
Po wymianie następnej pompy i spuszczeniu całego paliwa i zalaniu drugim auto śmiga już ponad 1000km i wszystko ok
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
wykręć świece i przedmuchaj silnik . Możliwe że się poprostu zalał . Sprawdź potem czy jest iskra i czy działa pompa paliwa . Jeśli to bedzie ok to odpalić musi .
Za ciśnienie robocze odpowiada regulator a nie pompa. Zaraz będzie po niej, zalej do pełna i ucichnie.
Tam nie ma ani pompy ani gruszki, trzeba wpinać się przed filtrem paliwa pod maską. Sprawa druga, odpowietrzenie tego sprzęta nie jest takie proste, oddaj lepiej do warsztatu.
Zdaje się, że autorowi koncepcji tego odwróconego syfonu nad pompą chodziło o to (wcale nie twierdzę, że to tak będzie działać), żeby pompa pozostała zalana paliwem, po tym jak zostanie wyłączona, a paliwo wycieknie z węża.
Biłem młotkiem w bak bo myślałem, że może w ten sposób ruszę tę pompę paliwa jakoś żeby załapała. To go teraz wyciąg i wyczyść, zalej świeżą benzyną. Co w ogóle chcesz zrobić z samochodem, bo jazdy nie przewiduję. Albo zezłomuj samochód bo po 3 latach to go czas i zwierzęta sponiewierały .
Musi byc minimum polowa baku aby pompa paliwa sie zalała. Tez tak mialem w 1,4 25l i odpalił
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
Mam pytanie czy nowa pompa jest zalana olejem?
Dokładnie. Sprawdź pompę paliwa, to będzie przyczyna jeżeli napisałeś że zalałeś paliwa to rozumiem że go nie było i pompa chodziła na sucho. Pozdrawiam Wojciech Bielenin iwexautogaz(at)wp.pl
Podpowiem jeszcze że prąd na wtryski idzie z jednego bezpiecznika co pompa paliwa, zajrzał być jeszcze do BSM czy nie zalane wodą, bezpieczniki posprawdzaj, żeby ustalić czy to immo to trzeba zrobić diagnostykę bo bez upewnienia się, to na pałe można szukać usterki długo, kojarze że immo trzyma w peugeocie też prąd na pompe paliwa, to musisz rozeznać...
Właśnie na pusty zbiornik zalałem...
Ta czarna skrzynka jest to zbiornik zalewowy do pompy jak braknie paliwa to tam się robi poduszka powietrzna i nawet po dolaniu benzyny nie dopuszcza jej do pompy. Zdemontuj zalej pompę zmontuj z powrotem i po sprawie.
Masz za malo paliwa w baku. Zalej conajmniej pół baku. Lub napraw system przelewowy , bo masz dzielony bak. Taniej i szybciej zatankować.
Mogła być pompa paliwa. Zalej filtr paliwa olejem napędowym i spróbuj odpalić, zobacz czy przewody paliwowe nie są stare, spękane, może się zapowietrza. Najlepiej wymieniać przewody paliwowe do filtra na prześwitujące, wtedy widać czy w paliwie nie ma bąbelków powietrza.
Witam, ja mam podobny przypadek w swoim pasku b6 2006 2,0 tdi 140km silnik BKP 4motion , wczoraj wjechałem do garażu i tak już tam zostałem ,kiedy ponownie próbowałem odpalić to pompa się odzywała ale nie odpalał,wiec odłaczyłem jeden z przewodów od pompy i co się okazało to pompę słychać ale nie podaje paliwa . Póżniej zalałem filtr paliwa do pełna...
Do tego co masz w baku? Kolega po wymianie pompy miał nie wiadomo jak stare paliwo, które sprawiało że auto chodziło jak czołg. Po zalaniu kilku litrów było lepiej, a uspokoiło się po wypaleniu wszystkiego i ponownym zalaniu.
Mam podobny problem lecz z audi a4 b5 90km 1z Witam przeszukałem już wszystko co dostępne odnośnie mojego problemu lecz odpowiedzi nie znalazłem. Mam następujący problem wymieniłem pompę w swoim zetorze ustawiłem rozrząd co prawda pewnie kat wtrysku się rozjechał i samochód nie zapali lecz nurtuje mnie problem taki ze kręcę rozrusznikiem kręcę a ropa...
wszystko się wyjaśniło, pompa działa, ale wstyd się przyznać, co było przyczyną. Auto w ogóle prawie przez zimę nie jeździło i świerszcze 😬 wypiły zbiornik paliwa. Październik, listopad był zalany pod korek, a auto stało, nie jeżdżone🤔.
Oring wymieniony, nie cieknie, auto po długim chechłaniu odpaliło, musiałem odpowietrzyć na wtryskach, niestety chodzi mocno, czuć spalonym olejem, także sadzę że coś z dawkami się zrobiło, nigdzie indziej niż ta uszczelka nie było grzebane, trochę mnie denerwuje jeszcze powietrze w tym wężyku jak auto chodzi, filtr paliwa zalany był na maksa, filtr...
Po paru dniach postoju nie mogę jej odpalić. Spawdziłem iskrę, pompę paliwa, zalałem cylinder paliwem przez świecę i nic nie pomogło. Dodam że gdy chciałem ją odpalić na początku okazało się że dzieciak przekręcił kluczyk i rozładował sie akumulator, po naładowaniu go nie mogłem jej już odpalić.
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Z tym ustawianiem według opisu nie jest tak do końca wspaniale, posiadam Zetora 10540, pompa była regenerowana i po jej ponownym założeniu ustawiłem wszystko na znaki, silnik pracował ciszej, bardziej miękko, lecz po dłuższym postoju miałem poważny problem z odpaleniem go, dodam, że było lato;) Ustawiłem więc pompę przy zapalonym traktorze według własnego...
w/g zamieszczonego schematu jest tam elektryczna pompa paliwa więc po co odpowietrzać -- wystarczy zalać filtr paliwa, jeżeli po zapłonie nie słychać pompy i nie świeci kontrolka silnika do momentu zatrzymania pompy t wyglada na brak zasilania, popatrz czy przy wymianie filtra czegoś nie naruszyłeś ,a może zrobiłeś jakieś zwarcie.
Witam Mam problem z odpaleniem Alfy romeo 146 16.boxer 1996rok Zaczęło sie kiedy na mieście zabrakło paliwa ,zalałem go i nie chciał odpalić bo pompę szlak trafił.Więc wymieniałem pompę paliwa i filtr,pochodził może z 20 minut i zaczął gubić obroty,a teraz to już wogóle nie odpala. Co sie mogło stać? Proszę o w miarę szybką odpowiedz.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
A jest grusia do ręcznego pompowania? Jak nie to zobacz czy zalany jest filtr paliwa, jak zalany to popuść ryrki wtryskiwaczy i kręć rozrusznikiem.
Jeżeli trzeba kręcic przez 5 sekund to pewnie silnik zalany przez felerny wtryskiwacz.Odłącz wtyczkę od pompy paliwa i odpal samochód na samym gazie.
Witam, pragnę spytać czy istnieją gotowe czujniki zalania wodą, nie potrzebuję rozwiązań z kontaktronami, optoelektroniką, drucikami czy nawet z radiowym pomiarem poziomu wody Jasne że są wszelkiego rodzaju czujniki poziomu cieczy choćby paliwa płynu hamulcowego, czy wody dla pomp. Ale bez "drucika" to się raczej nie zrobi. A drugie pytanie to nawet...
auto zapaliło na chwile ponieważ w pompie jeszcze było paliwo, ale paliwo się cofnęło do baku, nieraz trzeba długo pompować tą gruszke przy filtrze palwa, albo nawet zalać filtr paliwa ropą
Tylko jak porządnie odpowietrzyć jak nie zasysa paliwa..? Zalać pod "korek" pompę aż pójdzie rurkami od wtrysków i próbować odpalać na "krótko" z bańki? W filtrze opiłków nie ma...
nic nie zobaczysz w środku ponieważ moduł jest zalany a na krótko pompka cyka
Podgrzewacz paliwa to taki bajer niż pomoc przy mrozach, co z tego, że podgrzeje paliwo w filtrze, jak może zamarznąć w pompie czy przewodach. Sprawny silnik, zalany dobrym paliwem tego nie potrzebuje.
Witam mam mały problem i licze na waszą pomoc więc to autko to peugeot 406 1.8 16v i nie podaje mi paliwa na wtryski podejrzewam ze coś z pompą ale zalało mi przekaźniki i jeden mi przypaliło jest troszkę przy topiony poradźcie coś. Czy te przekaźniki mogą bycz od pompy albo od wtrysków?
Jak w temacie. Wymieniona uszczelka głowicy. Rozrząd zblokowany i założony nowy kmplt. Wał nie blokował itp. Pompa na blokadzie. W chwili obecnej kręci lecz nie dochodzi ropa do wtrykiwaczy. Filtr paliwa zalany, lecz jakby zawór na pompie nie puszczał. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Może to kwestia immo lub wiązki ? Proszę o pomoc/sugestie.
Kolejna wymiana nie przyniosła efektów. Wymieniłem ponownie przewody świec, wymieniłem moduł. Nadal to samo. Kręci, i nic... Zauważyłem też, że... w filterku paliwa jest bardzo mało benzyny. Lekko na dnie a w maluchu miałem ponad połowę filterka zalane... A może pompa paliwa padła?
Witam. Mam problem z moim autem, nie odpala z paliwa. Rozrusznik kręci a po przekręceniu kluczyka, pokazuje brak paliwa a bak pełny. Iskry są, bo po zalaniu do cylindra paliwa, odpalił. Normalnie nie pali. Sprawdziłem pompę, działa.
Pompa paliwa? Nie. Pracuje przy pracy rozrusznika i dalej silnika. Miałem podobnie i pomogło wyjeżdżenie benzyny + zalanie 5L + dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy + wymiana filtra paliwa.
. Jak ją odpowietrzyć? Odpowietrzając zbiornik paliwa ;) Zalej przynajmniej pół zbiornika. Stały problem...
Witam co może być przyczyną przedostawania się paliwa do części napędzania pompy paliwowej w moim Władku. Co jakiś czas muszę spuścić wymieszany olej z paliwem i zalać świeżym olejem bo inaczej pluje paliwem przez odpowietrzenie pompy.
Prędzej padnie mu pompa lub wtryski jak sam silnik... Kolego jeśli filtr paliwa masz pełny to podejrzewam że pompę też... Odkręć rurki od wtryskiwaczy wymień filtr paliwa na nowy (zalej go świeżą ropą) z baku spuść to co tam zostało i też zalej świeżą ropę kręć silnik aż zobaczysz że pompa podaje na wtryskiwacze ropę... I nie wymieniaj więcej nic sam...
Witam, Mam pytanieodnośnie autka, które stało rok czasu i teraz staram się je odpalić. Jest to Turbo Diesel 2.5 z pompą wtryskową Lucas ,rocznik 1986. Zdjęcie poglądowe z zaznaczonym przewodem powrotu paliwa: Chciałem odpowietrzyć układ - po poluzowaniu węża powrotu paliwa z pompy gdy pompuję ręczną pompką paliwo zatrzymuje się przed wejściem na pompę...
Pierwsza rzecz co się sprawdza w samochodzie kobiety, to czy zatankowała właściwe paliwo. . Dokładnie moderatorze "ociz" w pierwszej chwili o tym nie pomyślałem lecz jest jedno ale dlaczego na plaku i tu cytat Sprawdziłem na plaku próbuje odpalić a no właśnie ? przyomniała mi się taka historia hm 5 lat temu babeczce zaświeciła się rezerwa to się zanieokoiła...
Hm z oryginalnych kodów PSA iest to błąd / wejście ADC / zacytuję co to jest i powjązane z nim systemy Systemy PSA ADC - immobilizer PSA KURS 9823 Systemy Peugeot ADC SŁOWNICZEK ADC: Immobilizer kodowany. NAUKA: Operacja polegająca na inicjalizacji różnych elementów powiązanych z ADC. UWIERZYTELNIANIE: Proces umożliwiający weryfikację tożsamości składnika...
Zaworek w pompie - sprawdź pobór prądu przy biegu jałowym i podczas dodawania gazu. On dość dużo pobiera i usterki instalacji mogą zaburzać jego pracę. Co mówi diagnostyka ? Podobny problem przechodziłem po zalaniu kiepskiego paliwa. Winowajca zawór regulacyjny w pompie.
Witam. Tak jak przedmówca zasugerował, że pompa nie jest zalana benzyną. Często z taką usterką spotykają się ci, co jeżdżą na gazie poprzez utrzymywanie niskiego poziomu paliwa. Domniemam, że poprzez te sprawy komornicze i w tej chwili rejestracja samochodu, nie popychają do tego aby zapełnić bak paliwem, bo i tak na razie samochód nie jeździ. Pompa...
No niestety nie nie rozumiem kompletnie pompa słychać że pracuję ale przez węże nie idzie paliwa pompa paliwa ma 2 króćce one są praktycznie suche co sprawdzać dalej? Chyva że nie działa przez to, że dlatego że nie jest szczelna ponieważ to auto ma taką nakrętkę na pompę paliwa jak demontowalem to rozwaliłem to bo nie chciało pójść więc teraz tego nie...
Masz 2 opcje, zalej więcej paliwa tak żeby cała pompa była zanurzona albo kręć z otwartym wentylem aż się paliwo pokaże. Pompka sobie po prostu nie radzi z wypchnięciem powietrza. Standard w Daewoo i starszych Oplach na MPI.
Wystarczy mieć zbiornik paliwa zalany w okolicach połowy to pompa nie padnie. Tylko w przypadkach, gdy pracuje w prawie pustych, prawie że na sucho to się zaciera i silnik się spala.
można spróbować. A jeszcze zapytam o jedno . Czy można w celu wyjęcia tej blaszki i przewodów od kąta wtrysku odłączyć te dwa metalowe przewody paliwowe, które z pompy idą do wtrysków , bo one trochę przeszkadzają w odkręceniu tych dwóch śrób od tej blaszki ? Czy póżniej trzeba zalać pompę paliwem ? Czy można te 4 kabelki na czas krótkiego sprawdzenia...
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
jak zatankowałeś syfne paliwo to najpierw zmień filtr paliwa,wykręć rurki od pompy i czujnik do czyszczenia, jesli to nie pomoże oczywiście zalej zbiornik dobrym paliwem a jak to ci nic nie pomoże to najprawdopodobniej nowa albo regenerowana pompa i tak tanio znaczy drogo
mam miecia E190 rok produkcji 1990 z silnikem 1.8 i gazem - po wystrzale z przepustnicy silnik przestał pracować. Po wielokrotnej próbie odpalenia okazało się że w oleju jest benzyna. Nowy olej, świece, palec, przewody (iskra jest) - a auto nie chce zapalić. Żeby nie zalać silnika benzyną odłączono pompę paliwa i wytworzono ciśnienie. Podłączam pompę...
witam ponownie. znów mam problem otóż merc 2.0 benzyna gaz na gazie pracuje perfekt nie strzela nie ma problemów a na benzynie jest tak: podczas jazdy przełączę z gazu na benzynę i auto dostaje kopa przez kilka minut a po chwili zaczyna słabnąć potem nie idzie wcale więc znów przełączam na gaz i znów jedzie normalnie potem znów po kilku minutach przełączę...
jak to mi powiedziałał kiedyś moj dobry znajomy mechenik gdy po raz pierwszy wymieniałem filtr paliwa w sprincie i nie zaciągał go.. kręć mówi aż odpali kiedys musi zaciągnąć.. dobrze zalać pompe i filtr.....
Miałem 2 dni temu podobny problem tyle, że u mnie potrafił stanąć jak jechałeś jak by 0 paliwa szło. Regulacja pompy zalać nowym olejem i wszystko pięknie pracuje przynajmniej u mnie tak było, jeśli to nie pomoże to pozostaje regeneracja pompy.
witam !!!! wymieniłem silnik który palił na dotyk po zamontowaniu nie odpala ,odpowietrzałem wtryskiwacze aż rozładowałem aku.paliwo nie dochodzi do wtrysków.na forum dowiedziałem się że trzeba zalać pompę ale nie wiem jak to zrobić.Wiem że z pompy wyciekło cale paliwo przy transporcie,sprawdzałem elektrozawór działa.
Wsadź nowy wkład, zalej ropą, pal i nie sluchaj bajek o nie zalewaniu filtra
A ja Wam mówię, że Autor ma pęknięty przewód paliwowy, albo między zbiornikiem a pompą ale bardziej prawdopodobne, przy samym króćcu gaźnika od strony pompy.
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Po przeczytaniu tematu jeszcze raz winowajcy szukał bym w układzie paliwa: pompie paliwa lub zaworku zapobiegającym cofaniu się paliwa o ile takowy jest, a zacznij szukanie od sprawdzenia pompki spiętrzającej znajdującej się w baku, albo zalej zbiornik paliwa do pełna, jak wtedy będzie zapał dobrze pompka zepsuta. Ale padnięta sprężynka w pompie jest...
U mnie szarpanie występuje najczęściej na ''dwójce''. Jutro jadę do mechanika żeby spojrzał co z tym zrobić. Hipoteza z alternatorem nie jest głupia, ponieważ miałem wyciek z przewodów od wtrysków, które znajdują się nad alternatorem i rozrusznikiem(mogło coś zalać ) . Ja jeszcze obstawiał bym filtr paliwa i pompę wtryskiwaczy , ale zobaczy się jutro.
jest to typowy (dla niektórych moich klientów) "syndrom aptekarza":D wlewa 200 gramów paliwa i śmiga a potem płacze ,że pompa paliwa się zaciera..........! zalej do pełna i zrób 100km w różnych warunkach i wtedy zalej ponownie i sprawdż ile rzeczywiście pali. po kilku takich próbach dowiesz sie ile dokładnie pali twój samochód !!!
A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :) Jeśli tak jest to tylko w przypadku 407'ki. Trzeba tu zaznaczyć, że wiele aut w CR nie ma pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku, daleko nie trzeba szukać: megane II 1.9ci 120KM - pompa wysokiego ciśnienia BOSCHA i w zbiorniku nie ma drugiej pompki. Wracając do tematu,...
Jedyne co się psuje w tych regulatorach, to membrana, która pęka i paliwo sika bezpośrednio do gardzieli wtrysku, ale wtedy silnik jest tak zalany, że nie odpala
zalać pompę wyłączyć pompę paliwa słychać pompę paliwa
efekt ambilight układ scalić zegarowy gwarancja tabliczka znamionowy
stabilizator napięcia prądnicy wideodomofon zamel
Losowanie niepowtarzających się liczb w C++Builder 6 Losowanie niepowtarzających się liczb w C++Builder 6