Skoro wiesz lepiej... myślisz że zobaczysz brakujące 50ml?
Może któryś z zaworów jest podparty? Nie wydaje mi sie, podczas skladania zawory byly dobrze osadzone, okazalo sie ze nie bylo luzu miedzy zaworami a popychaczami, d
Świeca ewidentnie do wyrzucenia - zalewana olejem.
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
Poniżej wrzuciłem fotki jak złożyć gaźnik http://obrazki.elektroda.net/5_124527039... http://obrazki.elektroda.net/4_124527042... Bolec plastyku wchodzi w otwór którym przeciąga się linkę ma za zadanie blokować wysunięcie się linki. http://obrazki.elektroda.net/52_12452704... http://obrazki.elektroda.net/68_12452705...
Ja bym już nic nie ruszał, jest dobrze.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Witam. Mam problem z Piaggio X7 125cm 2008r na wtrysku.Skuter gdy jest zimny nie odpala, kręci po chwili czuć benzynę. Po wykręceniu świecy jest mokra, wystarczy ją wysuszyć i skuter odpala bez problemu. Ale po nocy problem powraca. Gdy skuter już odpali zimny to mogę go gasić i odpalać 100 razy i niema problemu. Świeca oczywiście wymieniona na nową...
Nie trzyma zawór iglicowy lub brak iglicy albo źle włożona.
A kable do świec? Może mają przebicie
Cześć, czy ogarnąłeś temat ?
nareszcie udało mi sie opanowac ten kosmiczny gaznik.okazało sie ze obrucona była obudowa aktywatora przepustnicy,wymieniłem i chodzi jak zegare:).dziekuje za pomoc i pozdrawiam!
Najpierw zrób co Ci podpowiadają. Bez tego nikt ci nie pomoże, nawet wspomniany wróżbita.
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Jeżeli kosa ma zwykły gaźnik, to pływak w nim nie zamyka dopływu paliwa (powyżej ustawionego poziomu max).
Kolega sprawdzi prywatne wiadomości.
Dziwne że problem pojawił się po wymianie tłoka. Czy na pewno użyłeś właściwego tłoka, o takiej samej średnicy oraz wysokości od sworznia tłoka? W rzadkich przypadkach trafia się pęknięcie membrany zaworu podciśnieniowego, wówczas silnik ciągnie ogromne ilości paliwa wężykiem podciśnieniowym i się zalewa. Sprawdź czy wężyk podciśnieniowy nie jest wewnątrz...
.....przepływomierz wymieniony, to było to....
Chyba należało by podłączyć się pod kompa u gazownika i sprawdzić czy są zapisane jakieś błędy. Być może puszcza gaz któryś wtryskiwacz i zalewa świece dlatego długo kręcisz zanim uruchomisz silnik.
Gaźnik sprawdzany na wiele sposobów, iglica się zamyka . Może tylko problem z ustawieniem paliwa w komorze. Normalnie motor stoi prosto ale do pracy (bo zamontowany jest w ciągniku jednoosiowym) narzędzie opada w dół i cały silnik jest pod dużym kątem. Może to ma wpływ?
Nie jest zgazowana.
Dlaczego "wszedł " do mechanika , jakie były usterki , co było naprawiane?
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Witam , skoro sam już nadmieniłeś że jest niewłaściwe paliwo to co oczekujesz ??? skoro zalewa świece oznacza też że ma za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzna (rozregulowany gaźnik ) przy jednoczesnym brakiem możliwości ustawienia odpowiednio niskich obrotów , odwiedź mechanika od motorów - skuterów i problem usunie :)
Dziś zapaliłem podkaszarka bez zaglądania do gaźnika chodziła ładnie na wolnych obrotach,ale jak dodać gazu to dymi jak niewiem co i pluje paliwem, ale jest taki bajer, że jak naciskałem podczas pracy silnika ten ,,primer,, pod gaźnikiem to podkaszarka nie dymiła i obroty miała full, a jak przestałem pompować tym primerem to od razu zalewa. Co o tym...
z tych screenów nic nie wynika zrób analize spalin, sprawdz szczelnosc kolektora, zmierz cisnienie paliwa.
Witam. wydaje mi się, że może nie trzymać elektrozawór gazu przy reduktorze i podczas palenia zalewa świece gazem i benzyną, aby to sprawdzić zakręć butlę z gazem np na jeden dzień, aby gaz resztkowy z parownika zszedł po przejechaniu paru kilometrów zostaw i sprawdź jak zapali następnego dnia na zimnym. Jeśli zapali za raz, należy przeczyścić elektrozawór,...
Jaki to model kosy? Jeżeli gaźnik ma z boku dwie śrubki oznaczone H i L to wkręć obie do oporu następnie odkręc o jeden obrót Odpal kosę i dodaj gazu, jeśli będzie ją dusiło to odkręc minimalnie śubę L i próbuj dodać gazu Trzeba tak postępować aż silnik po dodaniu gazu będzie wchodził " ładnie " na wysokie obroty Śruba H służy do regulacji maksymalnych...
Podłącz żarówkę ok 2 do5w do do jednej kostki wtryskiwacza(trzeba wypiąć) i włącz zapłon jak zaświeci na chwilę to sterownik podejrzany, a tam padały.
Regulator do wymiany. Silnik się zalewa przez pękniętą przeponę.
Może komuś się przyda takie rozwiązanie: 1. Przyczyna pierwsza- zacięty termostat na "dużym obiegu"- po odpaleniu auta sprawdzamy grubą rurę biegnącą z termostatu do chłodnicy. Jeśli robi się ciepła od razu, to jest problem. Samochód wolniej się nagrzewa i zalewa świece na 2 i 3 cylindrze. Pomaga wymiana termostatu. Może być też uszkodzony czujnik temperatury...
Musisz zrobic diagnostykę z podglądem parametrów,zwróć uwagę na temperatury.
Już wymieniłem i dalej jest to samo zalewa ją
Jeżeli chodzi o paliwo to jest go aż za dużo :P a co do przepływki, co ciekawe, niezależnie od kąta otwarcia klapki nic się nie zmienia, no chyba że gwałtownie ją otworzę i dostanie za dużo powietrza. Rozebrałem ją, jest tam pewien rodzaj potencjometru, jego charakterystyka wygląda tak: zamknięta klapka ok 500ohm. potem gwałtownie rośnie ( ok 1900ohm...
witam auto jak w temacie niechce odpalic i zalewa swiece iskra jest i to dosc mocna cisnienie na cylindrach 8 barów w sterowniku silnika brak bledow auto niema gazu podczas krecenia rozrusznikiem silnik nielapie i zalewa swiece czy jest mozliwosc aby sie rozjechala mapa wtrysku ? poradzcie cos koledzy w wartosciach rzeczywistych dla wyprzedzenia kata...
temat zakończony ..przyczyną okazała się cewka.pozdrwiam
Tak też ma to auto. Czujnik 1pin jest do zegarów. Czujnik 2pin jest do sterownika silnika. Ma 246ohm na gorącym silniku więc ok. Na zimnym powyżej 1k. Nie wiem już za co się złapać. Chyba odeślę do mechanika żeby sprawdził rozrząd i wyregulował zawory. Ciśnienie sprężania na gorącym silniku równiutko 13bar na każdym cylindrze.
Probowałem na nowych świecach konkretnie do tego silnika 3 komplety i rzadnego efektu. Auto w lipcu przeszło gruntowny przegląd wymine rozrządu wszystkich filtrow i plynów, nigdy wczesniej niebyło z nim żadnych problemów. Zaczynam sie zastanawiać czy alarm czegoś nie odcnina, tylko czego? skoro jest paliwo i iskra!
wie ktoś jak go dobrze ustawić? Banalnie proste, znaki na obu kołach dokładnie na przeciwko siebie.
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Problem z WSK 125, zalewa świece i nie wkręca się na wysokie obroty, zapłon 3 mm przed GMP, iglica w najniższym położeniu. Pomoże ktoś?
No właśnie nic z tych rzeczy z wodą nic sie nie dzieje zdejmuje Korek oleju też nie czuć by walil kompresją a napewno nie był przegrzany
Szarpie Ci prawdopodobnie przez świece albo przewody, może też być kopułka zabrudzona. I może Ci zalewać bo nie masz dobrego spalania
Właśnie tu jest problem bo nic nie wyskakuje a iskry nie ma na wszystkich 4 świecach i są zalane mocno masa jest przykręcona do pokrywy j głowicy tak jak była wyczyściłem to i cisza bezpieczniki sprawdziłem wszystko jest okej jedynie zielony przekaźnik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika ma lekko przypalony jeden styk od minusa zrobiłem mostek...
Problem rozwiazany,byl jednak przestawiony rozrzad,Niewiem jak to sie stalo ale pomiedzy walkami rozrzadu byla spora róznica .Pozdrawiam
Proszę pamiętać o http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Witam Podczas jazdy (na zimnym silniku) przed skrzyżowaniem zgasł, ale go pokreciłem i zapalił (szarpało silnikiem) ale po 30 metrach zgasł całkowicie. Próbowałem go dalej odpalić ale po pojawieniu się ikony Immo dałem za wygraną(to było z rana). Wieczorem po dosyć długim kręceniu z wypadającymi zapłonami odpalił. Gdy zewrze się odpiętą masę od akumulatora...
agregat zalewa świece briggs zalewa świece peugeot zalewa świece
panel płyta electrolux czarny kursor instalacji kompresja ładowania
pralka samsung grill elektryczny temperatura
Antena radiowa do skutera Futuri3 - wybór i montaż Pinout sterownika Denso w Volvo S60 1. gen