Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
Dziękuję za podpowiedzi, silnik jak już uda się uruchomić to chodzi bardzo ładnie, regularnie pracuje, nie kopci i reaguje na każde dodanie gazu. Oglądał go fachman z serwisu kosiarek i mówił ze jest w dostatecznym stanie tylko jeden zawór coś tam z nim nie tak, powiedział też że silnik bęzie ciężko odpalał bo jest stary co mnie zdziwiło.
Hej, przychodzę z problemem mojego staruszka. Kiedy jest zimny nie pali. Rozrusznik ładnie kręci, ale nie może zapalić. Zalewa się benzyną więc paliwo podaje. Jak jest ciepły pali normalnie. Dodam, że zaczyna w niedużych ilościach brać olej i czasem po odpaleniu kopci. Świece czyszczone więc nie wiem czy w tym jest problem.
to widze że tak jak u mnie ja chyba będę obstawiał na sterownik...
Przy przełączaniu z benzyny na gaz musisz "wyjeździć" porcję benzynki będącej w układzie, prawdopodobnie miesa Ci się gaz z niespaloną benzyną i wtedy jest trudnowato :-) U mnie był taki trójpozycyjny przełącznik GAZ-NIC-BENZYNA, najpierw przełączałem na środkowe położenie, a kiedy beznzyna się już kończyła (co było wyczuwalne jako lekki spadek mocy),...
help help mam problem z golfem 1,6 benzyna.wsio chodziło bez problemu,nagle nie pali maszyna na benzyne,objawy są takie jakby go "zalewało"! proszę o porade podpowiedz jaka to przyczyna
Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
Witam! Auto jak w temacie - obroty niby są równe, ale auto przebiera po odpaleniu. Świece zostały podmienione na nowe na każdej jest iskra. Na jednym garze non stop świeca jest zalewana benzyną i śmierdzi paliwem, podejrzewam że nie pali na ten cylinder. Czy może być przyczyną - nadpalony zawór...?
Witam forumowiczów. Mam problem z Polonezem (takim jak w temacie). Polonez jest z roku 1996 i ma założoną instalację gazową. Mam ogólnie dwa problemy z tym samochodem, pierwszy to taki, że płyn chłodniczy mi „ucieka” tj. jak go doleję to po jeździe podnoszę maskę i nic w zbiorniku nie ma. Temperatura sama w sobie nie skacze powyżej 90 stopni....
Moim zdaniem zalewanie świec benzyną jest spowodowane awarią czujnika temperatury,który steruje dawką.A tego żaden komputer nie wykryje.
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Po pierwsze sprawdź czy ci gdzieś nie łapie obcego powietrza, wężyki gumowe czy nie są popękane. Sprawdź też czy przyczyną tego gaśnięcia nie jest zalewanie silnika benzyną (gazem)
Taka biogazownia byłaby wspomnianą pierwszą kostką domina za którą polecą kolejne - nikt nie zrobi jej "na styk" więc wygeneruje popyt na biomasę z okolicy. Kiedyś wszystko miała załatwić wierzba energetyczna, nie wymagająca nadzwyczajnych gleb. No i nie wyszło... Wychodzi za to co innego, oto tytuł jednego z serwisów. Linka nie podam, bo nie o szczegóły...
Albo były jakieś swapy (silnik, sterownik) albo diagnosta tak wybrał profil do diagnostyki. Niestety na wygląd nie potrafię rozpoznać. W każdym razie 6 cyl w 320i ma więcej niż 2 litry pojemności, ale nie wiem czy 2,2 czy 2,3. Poza tym, w przedliftach lub poliftach występowała wersja 323i z silnikiem 6 cyl 2,5 litra, troszkę słabszym niż w 325i. Myślę...
Witam forumowiczów. Mam problem z Polonezem (takim jak w temacie). Polonez jest z roku 1996 i ma założoną instalację gazową. Mam ogólnie dwa problemy z tym samochodem, pierwszy to taki, że płyn chłodniczy mi „ucieka” tj. jak go doleję to po jeździe podnoszę maskę i nic w zbiorniku nie ma. Temperatura sama w sobie nie skacze powyżej 90 stopni....
Wiesz co będzie z prowadnicą po takim docieraniu półgodzinnym ?Po co ta zabawa ?Masz być pewien roboty .Ja się nie bawię w zalewanie głowic tylko widzę jak jest zawór dotarty i składam .Jak widać że coś z gniazdem nie tak to jadę frezem i docieram delikatnie w jednym kierunku .Nigdy nie było problemów ,poza tym benzyną się nie zalewa.
Dodam jeszcze tyle że według mnie problemy z odpaleniem są poprzez zalewanie się silnika bo strasznie czuć benzyną od razu po odpaleniu, wykręcałem także świece po próbie pierwszej odpalenia i były zalane
To bez znaczenia bo gaz sie nie ulatnia nawet go nie czuć jak się odkręci filtr powietrza także zawór sprawny zresztą 2 dni temu byłem u gazowników i ustawiałem gaz ale nie dali rady bo jest problem z benzyną i najpierw muszę zrobić benzynę a potem ustawić gaz. Ja wiem że mieszanka paliwa z gazem nie odpali ale choćby było coś jeszcze w cylindrach to...
Dokładnie umyj przepustnicę powietrza benzyną i powinno się poprawić a do zapalania staraj się nie naciskać pedału gazu. Pozdrawiam
witam, sprawdż przepływomierz, są tam dwa druciki które potrafią pokryć się brudem i wtedy zakłamuje sie ilość powietrza idąca do silnika a odczytywana przez kalkulator wtrysku, wystarczy te druciki przemyć benzyną ekstrakcyjną i powinno byc ok,powodzenia
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Witam proszę o pomoc w dobrym zrozumieniu opisu map w ECM 2001 injection at close throttle = mapa dawki na zamkniętej przepustnicy ? injection at part throttle = mapa dawki w zależności od wychylenia przepustnicy ? injection(EXT) - co to jest ? injection at wide open throttle - co to jest ? czy ja to dobrze rozumiem ? informacyjnie, uturbiłem samochód...
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
Jakis czas temu kupilem sobie taki maly benzynowy agregacik pradotworczy z silnikiem hondy gx110, moc 3,5KM, bardziej do zabawy. W zasadzie to moge na nim sobie poeksperymentowac z ciekawosci. Pare stron wczesniej zapodawalem filmik jak jeden majsterkowicz zalewal rzepak do silniczka mdelarskiego od samolotu, przypomne: http://www.youtube.com/watch?v=3g0ri5kiR...
Aktualizacja oporność grzałki wynosi 4,5 om, ale brak zasilania, Przewody od grzałki podpiołem multimetr i powinno być zasilanie na włączonym silniku a nie ma.. teraz przydały by się wiedzieć który przekaźnik jest odpowiedzialny za dostarczenie prądu na sondę, mowa o sondzie 1
Po kilku tygodniach temat Lupo wrócił te same objawy.Okazało się, że cewka zapłonowa padła. W końcu sprawa się rozwiązała. mimo ze po wyciągnięciu cewki iskra była na świecach. :) Teraz dopiero śmiga.:)
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
Zakręć gaz na butli i dopal resztki, zobaczysz czy coś nie zalewa kolektora ssącego.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Nie wszystko działało prawidłowo któregoś ranka około 3 m-cy temu wsiadłem i po prostu nie chciał zapalić więc ręcznie przełączyłem na gaz i tak już do dzisiaj zostało.Coś jakby padło nagle. Pozdrawiam
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Prawdopodobnie ta usterka nasili ci sie w końcu na tyle, że będzie można stwierdzić co się dzieje.Na razie jest to trudne. jest jeszcze opcja że przekaźnik od wtrysku ma słabe zasilanie i podlewa benzyną.Sprawdzałeś zawór przy butli?możesz jeszcze wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa żeby wykluczyć zalewanie benzyną,
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Jest to 4 generacja a skąd mam wiedziec czy na gazie tez go zalewa skoro jak przy kazdym odpaleniu startuje na benzynie a nie na gazie.
zauważyłem że poprzedni właściciel dolał benzyny do oleju Jesli to prawda to szukaj silnika. Ale raczej benzyna sama się dolała przez niepracujący gar.
Hej. To znaczy ile mniej więcej spali benzynki na 100 km gdy jeździsz na gazie. Ja mam identyczny silnik, sekwencję i przez zimę wypaliło mi z 40 l benzyny - startuje silnik około 3 - 4 razy dziennie i wtedy ta beznynka znika. Silnik który będzie pobierał gaz i benzynę jeżeli w ogóle będzie chodził to na pewno nie da się nim jechać, chyba że nie były...
na początku też myślałem o "zalewaniu" przez instalację gazową... ale Panowie piszą że na samej benzynie objaw jest identyczny... tym samym ten trop odpada...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
A próbowałeś jeździć kilka dni tylko na benzynie. Może go zalewa gazem przez nieszczelny wtryskiwacz czy reduktor i dlatego nie chce odpalać. Dopiero jak się przewietrzy to łapie.
Odświeżam :) Powód: luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył o jeden ząbek no i wiadomo brak synchronizacji miedzy wałkami ( jedną świece cały czas zalewała benzyna)
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
W którą stronę rozjechane? Zalewa benzyną czy za ubogo? Może skorygować samym gazem regulując mnożnik tak, żeby sam wrócił do korekt mieszczących się w normie OBD?
pluje benzyną zasilanie benzyną odtłuszczanie benzyną
przekaźnik prąd zmienny router opinia mondeo przebieg
Hörmann ProMatic 4 – wsad pamięci, firmware, dostępność, naprawa, serwis Hormann ProMatic 4 – 8x miganie LED po resecie, procedura uruchomienia napędu