Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Trzeba rozkręcić i zlokalizować dlaczego zalewa głowicę. Usunąć nadmierną ilość tuszu, wyczyścić styki i będzie okej.
Dobierz się do drukarki w taki sposób, abyś mógł ten wężyk doprowadzający do "pampersa" odciągnięty tusz włożyć do jakiegoś naczynka i wtedy uruchom zalewanie tuszem głowicę - opis jak to zrobić jest na stronie producenta oraz w manualu (kombinacja klawiszy w czasie podłączania kabla zasilającego). Jeśli stacja i "pompka" (taki mimośród obraca się wokół...
Witam. Po montażu głowicy "zalewałeś" ją w trybie Maintenance (76 -> 4 -> ALL, zużywa sporo tuszu więc musi być minimum połowa pojemności)? Jeśli nie, to zacznij od tego. Pozdrawiam
Opisałem wyżej. Pomiędzy zasobnikami z tuszem a głowicami są 4 wężyki. Służą do zalewania głowicy tuszem. Od czarnego może być zapchany/zaschnięty - sprawdż drożność. Pzdr.
Poliplacek. Powiedz czy elektryk badał napięcie na magnecie, cewko module a na końcu fajkę? Ja miałem problem z KOSowym cewko-modułem, wymieniłem fajkę na NGK i hula :). Po 1 dobie przestał palić, zalewana głowica mieszanką i nic a wcześniej palił. To samo z fajką miałem w oryginalnym module tym za 80,00, tyle że zrobiłem sam zwarcie i padł całkowicie....
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze. Niekoniecznie. Robiłem rok temu A160 - też nie chodził na jednym cylindrze. Ciśnienie lekko...
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Witam. Opiszę jak poradziłem sobie z głowicą ceramiczną w baterii kuchennej z dwiema głowicami. 1. Klucz nastawny ześlizgiwał się. 2. Żabka (kupiona w sklepie spożywczym :) ) też nie dała rady. 3. Zapoznanie się z radami na forach -zwróciłem uwagę na podgrzewanie palnikiem (którego nie mam). 4. Ponieważ w typowej sytuacji każda zmiana temperatury powoduje...
Jak się okazało drukarka jest na 5 letniej gwarancji, która również obejmuje głowicę. Zareklamowałem przez telefon. Przesłałem zdjęcia głowicy i oryginalnych tuszy do Lexmarka. Obyło się bez odsyłania całej drukarki do nich. Po tygodniu przesłali mi nową głowicę i komplet tuszy. Jestem bardzo zadowolony z takiej obsługi posprzedażowej. Brawa dla LEXMARKA...
Witam! Stosowałem nieoryginalne tusze. Z jednego zbiorniczka wylało się trochę tuszu zalewając głowicę. Po tym fakcie drukarka wypuszcza puste kartki. Oczywiscie glowice były drożne w 100% przed zalaniem. Co ważne nie slychać charakterystycznego pisku glowicy jak karetka z glowicą przesunie sie w lewo przed drukowaniem. Czy można to jakoś naprawić?...
Przepraszam, ale: zalewanie głowicy (folii z dyszami) wrzątkiem jest niebezpieczne. W instrukcjach spotykałem się z informacją, że ma to być ciepła woda (nawet nie gorąca), a w praktyce - kolega pokazywał mi głowice z odklejoną folią (a więc lepiej dmuchać na gorące) - pozdrawiam. Przy okazji, w AGAWIE (www.agawa.pl) są dostępne płyny do zewnętrznego...
Czy jest jakaś procedura zalewania tuszem układu? Czyszczenie głowicy nie napełnia wężyków :(
Na remontowanych głowicach sparzyłem się tylko raz od tamtej pory sprawdzam każdą głowicę przed montażem a konkretnie szczelność zaworów zalewając je naftą , jeśli są przecieki to reklamuję.
Może się przedostać pęknięciem w głowicy które mogłeś sobie załatwić zalewając rozgrzaną głowicę zimną wodą. No tego się obawiam.A można to sprawdzić w domowych warunkach?
Musiałbyś pokazać zdjęcie z otworkami. Nad "wylotem" skierowanym do głowicy jest zwykle odpowietrznik - ten musi być odsłonięty. Pozostałe otwory powinny być zatkane. Szczególnie ten na przeciwległym końcu - jest nad komorą z tuszem i jeśli jest nieszczelny to tusz będzie wyciekał przez "wylot" i zalewał głowicę. Odpuściłbym takie kombinowanie z dolewaniem...
No nie ... hmn, schowałem żeby nie drażniło oczu :) Znalazłem używany fuser do KX-FL613 i właśnie powoli przymierzam się do odgrzebania tematu, mam na razie inne pilne prace na głowie. Dobrze, że mi przypomniałeś ... a przy okazji ... mam jeszcze jednego kandydata do gabarytów, starego "brata" MFC795CW, syn mi podrzucił kilka miesięcy temu. Było to...
W niektórych modelach nie trzeba zdejmować jak się dobrze nagimnastykujesz - właśnie z prawej strony na dole to wszystko jest usytuowane, ale nie znam Twojego modelu, więc radzę zdjąć obudowę - będzie naprawdę wygodnie... Jest tam przeważnie coś w rodzaju filcu, kóry jak przemoknie całkiem to zalewa głowicę od spodu w czasie parkowania. Jego wyjęcie...
Dodam jeszcze że wcześniej zalewało inne świece raz 4 raz druga itd ale po wymianie podzespołów z pierwszego postu problem zminimalizował się właśnie do zalewania czwartej świecy. Głowica była czysta bez uszkodzeń.
Cześć! Po wymianie głowicy trzeba puścić specjalnym trybem serwisowym zalewanie i czyszczenie nowej głowicy. Zrobiłeś to? Jeżeli tego się nie wykona, same opcje czyszczenia z poziomu menu użytkownika nie pomogą.
Zalewa epoksydowa zabezpieczająca wnętrze głowicy. Zależnie od producenta i typu głowicy były w różnych kolorach, a nawet bezbarwne (przeźroczyste). Brązowe, beżowe, niebieskie, zielone, czarne. Zielone i niebieskie często spotykałem w głowicach stożkowych ALPS nazywanych często "diamentowymi" ze względu na twardość stożka.
Mam problem z drukowaniem. Czarny mi wogóle nie drukuje, a kolor tylko na czerwono i to z widocznymi kreskami w obrazie. (Zalewa wszystko na czerwono.)
Pierwszy Epson L3050 wyłączył się podczas zalewania (napełniania) głowicy tuszem - komenda z programu WICReset, czyli ogólnie jakiś 5 minut po uruchomieniu wliczając w to procedurę autotestu podczas włączenia urządzenia. Drugi Epson L3060 tak samo jak wyżej. Trzeci Epson L3050 w sumie to jakieś max. 2 minuty po uruchomieniu podczas procedury autotestu....
Szkoda, że to teraz dopiero czytam, bo niedawno sobie puściłem wydruk na C42 z głowicą po myciu i gdzieś musiała zostać woda - chwilę podrukowała i przestała, działa tylko kilka dysz :( niestety zdążyłem kupić nową. Co do czyszczenia głowicy to najlepiej robić to wodą destylowaną i dobrze zdjąć przed tym głowicę. Nabierasz do strzykawki wody destylowanej,...
Witam i widze że masz ten sam problem co ja choć mam inną drukarkę Epson d78 ale na tych samych wkładach. Niestety ale nie ma zamienników tych wkładów T071x. Nawet nie ma chyba reseterów do chipu 9-cio pinowych. Jeden gościu mi ma sciągnąć jakiś reseter 7 pinowy co niby pasuje już do nowych chipów, zobaczymy jak by co to dam znać. Narazie kup sobie...
Klin koła magnesowego, najprawdopodobniej, a co z kompresją? Może gaźnik lub pompka paliwa, zalewają świece? Uszczelka pod głowicą???
Wymieniłem uszczelki i wszystko było dobrze . Przejechałem 500 km zaczęło zalewać świece wymieniłem uszczelki i dalej zalewa .
Nie wiem czy zgodzisz się ze mną kol. Stachu. Generalnie silnik marynizowany to nie znaczy wodoodporny i zalewanie go do poziomu uszczelki głowicy jest głupim pomysłem. Przy takim poziomie to chyba także alternator był w wodzie a na pewno rozrusznik. Bagnet pomiaru poziomu oleju jest uszczelniany ale chyba nie jakoś szczególnie mocno - tak aby mgiełka...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Ostatnio robiłem pewien silnik bawarskiej konstrukcji kompresja równo po 18 cewki wtryski podmieniane (wtrysk bezpośredni) po zdjęciu głowicy nawet zalewanie zaworów nie wiele w nosiło. Głowica została oddana do naprawy zrobiono gniazda zawory. problem ustąpił. Było nim wypadanie zapłonów na rożnych cylindrch ale najczęściej na 3..ecu potrafiło nawet...
Uszczelka pod głowicą, standard.
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
witam ! odbiornik jest czesto przenoszony ? jezeli tak to to moze byc jeden z powodów usterki moim zdaniem :) ja zawsze profilaktycznie po przestrojeniu głowicy zalewam cewki spowrotem parafina zeby były odporne na wstrzasy i dragania :)
Już zawieziony, za jakiś czas okaże się co było przyczyną. Co się miało stać to się stało (cierpi zalewany cylinder, naprężenia termiczne na głowicy, wał nie wspominając o zalewanym katalizatorze) - mam nadzieję że nie będzie długofalowych konsekwencji. Rozrząd na łańcuchu, silnik kolizyjny ale brak objawów ze strony rozrządu. Ewidentnie nie pali na...
Witam. Czy po udrażnianiu głowicy płynem i "zalewaniu" jej tuszem z poziomu Maintenance Mode problem znika? Miałem dwa przypadki w T500W, ale dotyczyły one kolorów czarnego w jednej drukarce i cyanu w drugim urządzeniu. Udrożnienie głowicy, inicjalizacja w trybie serwisowym i póki co spokój. Przebiegi urządzeń w momencie usterki nieduże, niewiele ponad...
Problem leży zupełnie gdzie indziej prawdopodobnie pęknięta głowica i zalewa jeden kanał co było widać po wyjęciu turba potym jak przestało pracować dodam że dol wałem płyn wcześniej
Nie musisz ją niczym zalewać, po zainstalowaniu drukarka sama zrobi czyszczenie. Ważne żeby tusze nie były puste. Wydrukuj test dysz będziesz widział czy wszystko jest ok.
Dzień dobry Panowie. Czy przy wtłaczaniu strzykawką płynu nie uszkodzi się zbiorników w głowicy, nie wiadomo. Poza tym z kilku prób które do tej pory robiłem, trzeba i tak najpierw wyczyścić wężyki i zbiorniki z zaschniętych tuszy, inaczej wpycha się do środka odrywające się kawałki. Pół biedy jak siądą na sitkach. Bezpieczniej jest próbować wciągać...
Kompletna regeneracja głowicy rozwiązała problem
No niestety to była nieudana seria wkładów activejet. 3komorowy, bezgąbkowy z odłączaną częścią na chip. Pojemność mniejsza niż poprzednie tj. 24ml zamiast 26,5 czarny i 12ml zamiast 14 kolor. Dziwię się że on wogóle działał poprawnie - nie zalewał głowicy. Ten zaworek pod knotem podającym tusz do głowicy lubi przepuszczać. Kolega w ip3500 używał tych...
Bawić się w wymiany czego? Każdy gaźnik ma ściśle określoną średnicę gaźnika. To określa pojemność silnika którą może obsłużyć dany gaźnik. Jeśli drastycznie podnosisz pojemność silnika, to zbyt mały gaźnik nie poda dostatecznie dużo mieszanki. Podmieniając same dysze paliwowe, owszem, dostarczysz więcej paliwa, ale nie dostarczysz więcej powietrza....
hmm... ewentualnie po takim czasie mogły wystąpić zimne luty na obwodach heterodyny lub wzmacniacza wejściowego głowicy - czasami reaguje starsze spoiwo lutownicze z substancją podobną do wosku lub parafiny, którą zalewa się filtry w.cz. ..i nogi elementów stoją w "powietrzu" - zimne luty mogą być niewidoczne dla oka :)
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
Dzięki kolego za info, ale problem rozwiązany wymieniłem głowicę i gaźnik w gaźniku zacinał się pływak i albo zalewało albo odcinało dopływ paliwa i gasł. Po wymianie gaźnika i głowicy z lekko zerwanym gwintem, wszystko śmiga. Pozdrawiam :)
A nie ubywa Ci lub przybywa płynu chłodniczego?Może niewielka nieszczelność uszczelki pod głowicą i zalewa petrygiem? U mnie coś takiego było - jak gorący, nie było problemu, jak stygł - niewielka ilość płynu chłodniczego wsączała się do cylindra(-ów).
I jak tak ustawisz to znaki w głowicy się pokrywają. Po drugie gaźnik podaje benzynę, zalewa świecę, bo może tam leży problem.
Jestem posiadaczem fiata 126p TOWN 1999 i od pewnego czasu mam problem. Otóż gdy chcę go odpalić włączam ssanie po 3 sekundach zalewa tą samą świece. Gaźnik został wyczyszczony, nowe uszczelki itp. Luzy zaworowe ustawione. Jeden raz odpalił na ssaniu i miał bardzo duże obroty silnika, wyłączyłem ssanie i zgasł. Co może być przyczyną? Pompka paliwa?...
A więc drukuję bardzo mało. Czasami w miesiącu wydrukuję 200 stron a potem przez pół roku nic... tego rzędu jest moje użytkowanie. Kupiłem więc kilka ładnych lat temu w sklepie Canona BJC-6100 za grubą kasę (ok 800zł), z dodatkową głowicą i innymi duperelami. Takiej skurczysyńskiej drukarki dawno nie widziałem (a może wszystkie takie są?). Jak ją włączam...
Czyli cewka lewego kanału ma przerwę... Niestety, głowica do wymiany. wcześniej działa, Czasem podczas lutowania doprowadzeń do konektorków głowicy te ostatnie od temperatury mogły się przemieścić (zalewa była niezbyt odporna na temperaturę) i cieniusieńki drucik cewki głowicy się urywał... Możliwe że sam sobie w kolano strzeliłeś.
Ciśnienie w cylindrach sprawdzić, możliwość podpalonych zaworów w głowicy.
najprawdopodobniej będzie uszkodzona głowica należy sprzwdzić kompresję oraz szczelność głowicy ewentualnie mogą występować problemy ze ssaniem
Jak dla mnie problemem jest z zalewaniem się czoła głowicy po wydruku kalibracyjnym widać jednoznacznie ,że nieprawidłowości w wydruku nie występuje na całej długości jednego wiersza. Najczęstsze przyczyny to: - kiepska jakość tuszu (zła konsystencja) -oderwanie całej naklejki z górnej powierzchni pojemnika co powoduje zbyt dużą ilość powietrza dostającego...
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
W jednym z przypadków była taka historia, że po nocy drukarka drukowała ale tylko pół kartki i znowu błąd 4F rozebrałem i w głowicy pełno tuszu było no i wiadomo jak karetka zaczęła jeździć to się wszystko zalewało a po nocy ściekało i schło... po przeczyszczeniu osuszeniu i uszczelnieniu błąd znikł....jeśli głowica jest sucha to mógł ulec uszkodzeniu...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Można wstępnie sprawdzić czy to na 100 głowica czy tuleje? Podobno można sprawdzić ciśnienie zalewając komory olejem? Jeśli się poprawi to dół, jeśli nie głowica? Auto jeździło na lpg. Zawory rozumiem są samoregulujące i nic nie trzeba regulować? Jeśli okazałoby się że to głowica to ryzykować z naprawą czy lepiej kupić cały pewny silnik?
Witam problem masz z głowicami Zetor na podróbkach nie będzie chodzić muszą być orginalne głowicę a nie zamienniki ja tak miałem z 1 cylindrem zalewa nie odpala kopci na biało napisz czy udało się po wymianie głowic 607153751smsa
KOlego sprecyzuj czy zalewa od góry czy od dołu. Bo co ma uszczelka pokrywy do przedostawania się oleju do cylindrów. NIC. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia, prowadnic zaworów do zrobienia i ich uszczelniacze jeśli zostaną wykryte luzy. Oraz planowanko i nowa uszczelka głowicy.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Zalewanie może być też spowodowane zużytymi pierścieniami a w konsekwencji brakiem kompresji. Tak chyba jest w twoim przypadku. Wymieniłeś już tyle części i nadal nic. Spróbuj jeszcze dokręcić śruby głowicy. Jeżeli się nie widzi silnika, to trudno cokolwiek doradzić.
Witam Mocno gorącej wody nie używam ale w miarę ciepłą wodą i octem 10 procentowym. Mam z serii C82 i 9500, mają podobne głowice i też zapchały mi się mocno, więc porozbierałem je, wymontowałem głowice i dokładnie przepchałem tzn. przepłukałem wodą, potem octem. Wstawiłem wymontowaną głowicę do podstawki z wodą ciepłą na kilkanaście minut, żeby trochę...
Zależy od Twoich umiejętności. Na szybko można pokręcić tą zębatką przy głowicy do siebie(trochę ciężko idzie), następnie musisz wyjechać głowicą z tuszami na środek. I tam gdzie była głowica jest stacja czyszcząca(są 2 1 do koloru a jedna do BK) zalewasz tą mniejszą ale dłuższą płynem udrażniającym(ewentualnie wodą czasami pomaga) i zajeżdżasz głowicą...
Dobra zalałem tak jak mówiliście gorącą wodą z kranu i pojawiło się w wodzie troszke starego tuszu i okresowo ją zmieniam .Czy po tym zabiegu coś jeszcze zalewać np:spiryt ,denaturat czy coś jeszcze?? aby mieć już pewność ,że głowica jest czyściutka .Bo nie chciałbym na darmo zalewać tuszem kartidż ,żeby go nie zmarnować
Obie głowice są zalewane żywicą po wstępnym złożeniu (i tej nazwy będę sę trzymał - WSTĘPNYM). Często zarówno same rdzenie (zarówno te w uniwersalnej z permaloju jak i te ferrytowe w kasującej) były źle ustawione lub przesunięte względem siebie tak, że jedna połówka głowicy miała dwa razy silniejszy sygnał niż druga. Czasem skosy w obu połówkach były...
Witam, mam problem ze skuterem Sym euro x 2T ,iskra jest bardzo dobra, ciśnienie na cylindrze 7,5 barów, świece zalewa, powymieniałem uszczelki pod głowicą i cylindrem tak że pierścienie na tłoku, pompka podciśnieniowa nie pompuje paliwa ale jak zatkam dziurę w gaźniku tą co łączy gaźnik z filtrem powietrza to leci benzyna aż przelewa i ucieka do filtra...
dodam ani grama oleju nie brał trochę na biało spaliny były ale to tylko jak na gazie się jeździło płyn trzymał stan olej też podejrzewasz uszczelkę pod głowicom zalewa mi świece a iskra jest brak zapłonu tak mi się wydaje ze imo nawaliło Dodano po 41 świece mi zalewa benzyną a iskra jest to chyba jasne że brak zapłonu z ecu lub do ecu sterownika silnika...
6i8 totalnie kapie reszta jest w miare szczelna Jak wykonałeś próbę szczelności? Coś mi się wydaje że olejem, skoro 6 i 8 tylko kapało. Poprawnie taką próbę wykonuje się zalewając komory spalania w odwróconej głowicy, na kilka godzin naftą. Po tym czasie nafta powinna dalej tam być.
Jak swieca mokra to uszczelka pod głowica dmuchnieta i zalewa swiece olejem i połynem chłodniczym, koszt uszczelki nieduzymax 30 zeta a z autodaty weźmiesz momenty dokrecasnia srub, klucz dynamometryczny i bedzie git :D
Witam.A czy spawdzałeś ciśnienie oleju .Czy po zrobieniu głowicy nie podpierają sie zawory.pozdr.
Jak czujnik temp silnika zwiera do masy to ten wtrysk tak właśnie się zachowuje, czujnik jest w głowicy z lewej strony
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Witam, mam problem z silnikiem MTZ 80 w ciągniku. Po przegrzaniu płyn chłodniczy był wyrzucany przez korek. Zrobiłem test uszczelki i wyszło, że kompresja idzie do układu chłodzenia, więc zrobiłem remont: nowe zestawy motor detal, nowa głowica, ruski oryginał, klawiatura, panewki korbowodowe, ogarnięte korbowody, końcówki wtrysków i pompa po regeneracji....
To rude to jest ewidentna nieszczelność układu chłodzenia.Układ wcześniej był zalewany zwykłą wodą.Może być nawet przedmuch na uszczelce pod głowicą.
(at)bubel500 Albo zalewa, czyli gaznik (zbyt dużo paliwa w komorze pływakowej), albo coś z zaplonem. Sprawdź iskre na świecy po jej wykręceniu z głowicy.
Głowica, zawory, odma, pierścienie.
Witam Na początku opisze przebieg zdarzeń do momentu wystąpienia problemu. Otóż po pół godzinnej jeździe, ruszając z świateł, auto zaczęło wydawać dziwny metaliczny dźwięk z lewej strony maski. Stanąłem i próbowałem ruszyć dalej lecz bez skutecznie… Przesunąłem auto na pobocze. Auto nie rusza w ogóle na biegu( nie wbija obrotów), jedynie na luzie,...
Prawie podobnie miałem w moim CC - przepuszczała uszczelka pod głowicą powolutku ubywało płynu chłodzącego i zalewało płynem świecę.
Złącze zawsze było do zrobienia tylko kierunek nie ten co trzeba powodował ze pary szły na skos i wychodziło większe niż normalnie. W przypadku kabla 100 par lub 200 to jeszcze było do zrobienia ale na 500 parowych i większych wychodziło naprawdę kobylaste. Zanim zaczęło się robić złącze na papierowych kablach trzeba było kabel wywiązać czwórka po czwórce...
Głowice z zaworami są OK sprawdzane przez dobrego fachowca. Wcześniej przy wymianach filtrów paliwowych nigdy nie były zalewane filtry tylko przepompowane i chodził na dotyk.
Uszczelka czy uszczelniacz, bez rozebrania i sprawdzenia nie da się jednoznacznie stwierdzić, choć osobiście też bym obstawiał uszczelkę pod głowicą.
jest padnięta uszczelka pod głowicom lub jest krzywa głowica oddajcie ją do planowania odrazu wam sprawdzom czy nigdzie nie jest pęknięta.Bo może się też tak dziać jak jest głowica pęknięta
Charakterystyczną cechą Ślązaka (i pochodnych) jest montaż całości na jednej płycie. Poza płytą są tylko niemożliwe do zamontowania na niej duże części mechaniczne, czyli głośnik i antena ferrytowa, nawet potencjometry i transformator sieciowy są już na płycie. To znaczne uproszczenie konstrukcji, bo nie wymaga dodatkowych połączeń wewnątrz układu,...
Na sam początek dobrze jest czy nie ma tętnień i sprawdzić napięcia zasilania 35V i 15V. 1. Wyrwać/wylutować zbędne kondensatory C1, C9, C13. 2. Ustawić napięcie varikapu 3- 25V może być z lekkim zapasem. 3. Zestroić niskie częstotliwości(87,5Mhz) za pomocą cewek L1(na max sygnału) i L4,L5. 4. Zestroić wysokie częstotliwości(108Mhz) za pomocą C2(na...
Czy ktoś może zna nazwę lub symbol takiej wtyczki? Podobna do PS2, taka sama wielkość. Taką wtyczką podłączona jest głowica luksomierza SONEL. Przewód przerwany jest przy wtyczce. Wtyczka jest zalewana, nierozbieralna. Potrzebuję dorobić przewód łączący głowicę z miernikiem. Wtyczka: http://obrazki.elektroda.pl/5940933600_1... Gniazdo...
2. Nie zalewaj żadnymi rozpuszczalnikami. – Co ludzie nie wymyślą... ? Dlaczego? Rozpuści ewentualny nagar i się okaże czy pierścienie przepuszczają. Pobierał mi olej przez uszczelniacze na zaworach, daje nową głowicę i chcę sprawdzić jak się mają pierścienie czy warto to wgl robić
To ca ja bym zrobił to opróżnił pojemniki strzykawką ale nie do zera aby nie zapowietrzyć głowicy i zalał prawidłowymi kolorami. Wydrukować trochę stron aby właściwy kolor doszedł do głowicy. Powinno być ok.
Wiesz co będzie z prowadnicą po takim docieraniu półgodzinnym ?Po co ta zabawa ?Masz być pewien roboty .Ja się nie bawię w zalewanie głowic tylko widzę jak jest zawór dotarty i składam .Jak widać że coś z gniazdem nie tak to jadę frezem i docieram delikatnie w jednym kierunku .Nigdy nie było problemów ,poza tym benzyną się nie zalewa.
Temat rozwiązany :) Dziś przyszła mi głowica, zalana płynem od dołu i w plastikowym zbiorniczku jakimś płynem. Wyciągnąłem, zamontowałem, rozpocząłem zalewanie tuszem komendą z dokumentacji serwisowej. Dziury w pełni drożne :) Co do starej głowicy - nie poddałem się ;) Uratować się niestety nie udało, ale gdybym wiedział jak wygląda budowa elektroniki...
Witam. Mam starą kosę na giętej rurce Sthil FS38. Długo leżała zepsuta i postanowiłem ją naprawić. Wymieniłem ośkę od głowicy (stara wyskakiwała po odpaleniu) . Musiałem też wymienić gaznik ponieważ w gumce od pompki paliwa wypadła dziura. I jest problem z odpaleniem na nowym gazniku zalewa świecę. Czasem odpali ale nie mogę wyregulować gaznika -nawet...
Witaj, mam piaggio x8 200 i miałem takie same objawy jak ty. Z tym, że ja po dwóch godzinach postoju nie mogłem już w ogóle odpalić skutera, dopiero następnego dnia. W końcu oddałem go do warsztatu i tam okazało się, że ma pękniętą głowicę. Płyn chłodniczy "zalewał" świecę i nie było iskry, a po wyschnięciu (następnego dnia) odpalał jak gdyby nic. Sprawdź...
Pacjent: Epson SX515W Problem: Czarny tusz nie drukuje, w ogóle, nic, zero, ani kropki. 6x czyszczenie z poziomu menu nic nie pomogło a bardziej zaszkodziło z ekologicznego punktu widzenia bo zużyło całe tusze - na marne. Drukarka działała perfekcyjnie, do czasu kiedy poszła w odstawkę na kilka miesięcy, tusze były usunięte - przy czarnym ewidentnie...
Witam, mam drukarke jak w temacie , pojemniki na tusz BCI24. Na oryginale drukuje na 5, natomiast po uzupełnieniu tuszu i załadowaniu do drukarki czarny tusz zalewa cały spód głowicy. Tusz uzupełniałem /ActiveJet/ strzykawką od dołu tzn nie wciskałem igły w gąbke tylko powoli po kropli wsiąkał tusz 9 ml. Próbowałem już na różnych wkładach i ciągle to...
Noi jest problem madzia zaczęła pracować na 5 garów. Cylinder jest mokry. Po wyczyszczeniu świecy pracował normalnie i znowu na 5. Chyba muszę dobrać się do głowicy. Jednak teraz chyba cylinder zalewa się płynem więc może to tylko uszczelka?
Trzeba zdjąć głowicę i wymienić ten zawór i sprężyny na orginalne zanim się nie narobi większego problemu... Jak się ułamie grzybek zaworu od tego ciągłego przywalania w niego tłokiem to rozwali tłoka, głowicę i pewnie też cylinder...
W ogóle ktoś kupował od chinczyków, zestaw np. LC123 (same pojemniki, tusz dolewamy, np. od modelu t500)? To byłby chyba jeden z najlepszych i najmniej inwazyjnych sposobów na modyfikację drukarki z oryginalnym tuszem od brothera;) Trzeba dobrze umieć napełnić i odpowietrzyć bo inaczej jest lipa. A jak się kupuje średniej jakości tusze do napełniania...
Przepustnica była adaptowana. Ewidentnie go zalewa i przez to nie równo pracuje...
Kolego, jak świece zalewa to szukaj czemu. Może być za duże ciśnienie paliwa, może paliwo lecieć inną drogą niż wtryskiwacze (np dziurawa membrama w regulatorze ciśnienia), może zatkany wydech, zatkany dolot. Poza tym nie wiadome czym te świece zalewa, może płynem chłodniczym (uszczelka pod głowicą), może i wodą (samochód wystawiony na deszcz, podniesiona...
Zobacz czy widać gdzieś powietrze w przewodach. Na rozłożonej drukarce puść czyszczenie głowicy i będziesz widział jak tusz leci w stronę głowicy i gdzie się zatrzymuje ewentualnie. Zobacz czy nie zalewasz pampersa jednym kolorem z powodu nieszczelności.
brother zalewanie głowicy zalewanie puszki zalewanie benzyną
comarch optima renault megane instrukcja obsługi zablokować windows update
edifier r1280db dotrzeć pumeksem
Napięcie na anodzie diody BYP401/200 przy 45V Oporność głośnika w radiu lampowym Pionier