http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61...
Oryginalnie jest tylko dioda prostownicza i dlatego napięcie zależne od obrotów. Tak ma być.
Możesz zastosować najprostszy przetwornik temperatury [url=https://www.wikapolska.pl/upload/OI... . Ustawiasz dwoma potencjometrami np: 0V dla 20°C oraz 10V dla 70°C. Na falowniku ustawiasz najniższe obroty (minimalną częstotliwość pracy) na 20% znamionowych silnika.
A daj już spokój. Ciekawe, jak pompa zobaczy temperaturę, jak będzie kilka metrów od kotła, a po rozpaleniu nie ruszy obieg grawitacyjny, bo wszystkie rury lecą dołem.
Na kabelkach będziesz miał napięcie AC (,,zmienne"). Bez różnicy który kabelek podłączysz pod prostownik. Napięcie jest zależne od obrotów oraz obciążenia,ale powinno być zawsze większe niż 12V,(obciążone aku 14,2).
Najczęściej dla pomp podaję się parametry: - maksymalna wydajność przy zerowym ciśnieniu, - maksymalne ciśnienie przy zerowym przepływie, - charakterystykę: przepływ w funkcji ciśnienia. Pompy jeżeli pracują przy stałym ciśnieniu mają wydajność zależną od obrotów (częstotliwości).
Czy ktorys z kolegow moglby wyjasnic ogolnie zasade dzialania i zmiany obrotow w silniku do tzw. direct drive (naped bezposredni). Wygląda mi na silnik trójfazowy synchroniczny. Silnik zasilany jest z falownika z regulowaną częstotliwością od zera. Obroty są zależne tylko od częstotliwości dla danej konstrukcji silnika. Ze względu,że jest to silnik...
D+ to stałe napięcie z prostownika regulatora, czyli DC +12V, Ten drugi przewód to coś innego, zmienne napięcie wychodzące bezpośrednio z uzwojenia trójfazowego, częstotliwość przebiegu zależna od obrotów. Można by wykorzystać ten drugi przewód ale trzeba by dać diode i kondensator.
Nie jestem pewien ale wydaje mi się że jakikolwiek mostek to może nie być optymalny. Z tego względu iż nie prostujemy tutaj prądu zmiennego 50Hz tylko częstotliwość jest zależna od obrotów silnika. Proponował bym może coś na szybszych diodach. Jak ktoś się zna to niech poprawi mnie jeżeli się mylę?:?:
Witam ! W tym agregacie napięcie zależne jest od obrotów silnika. Kondensator służy do wzbudzenia i ustala napięcie na uzwojeniu głównym na odpowiednim poziomie. Napięcie reguluje się śrubą na cięgle gaźnika pod obciążeniem. Agregat nie nadaje się do zasilania elektroniki. Pozdrawiam.
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Napięcie jest zależne od obrotów, a te powinny być w granicach 3200 obr/min. Jeżeli masz niższe obroty to i napięcie będzie minimalnie niższe.
2 razy w życiu dałem niedowiarkom prądnicę do "kręcenia". Raz była korba i żarówka 21W, za drugim razem rowerek i żarówka 60W. W pierwszym wypadku najtwardsi odpadli po nieco ponad minucie, za drugim razem osiedlowy "paker" po 10 minutach stwierdził, że mu słabo. Przeciętni kręcili przez 5-6 minut. 60V, Hz zależne od obrotów, a prąd najwyżej 20-30mA...
W to wyjście bezpośrednio z uzwojenia wykorzystywane do np. obrotomierza (prąd przemienny, a raczej pulsujący z częstotliwością zależną od obrotów). Podłącz akumulator + do B+ - do obudowy. Między B+ a D+ daj żarówkę 12V/4W (kontrolka ładowania) i rozkręć alternator np. wiertarką. W pewnym momencie powinien wystartować co odczujesz po obciążeniu wiertarki....
podtrzymywac ma mniejszymi prądami w czasie pracy silnika (zależnymi od obrotów). Przepraszam za Off-Top, ale w silniku spalinowym ze świecą żarową służy ona tylko do rozruchu. W czasie pracy silnika, jej temperatura jest podtrzymywana przez proces spalania w cylindrze, więc nie ma sensu jej zasilać czymkolwiek.
Silnik jest trójfazowy - posiada dwie pary biegunów (4-ry bieguny). Nadaje się na prądnicę synchroniczną. Wystarczy na wirnik nakleić 4-ry bieguny = dwie pary S-N, S-N neodymów i kręcić jak dynamo. Wyjdzie trójfazowy prąd przemienny o Napięciu (m0cy) i częstotliwości zależnej od obrotów. Przy 1500 obr/min będzie 50 Hz. Po mostku trójfazowym (symetrycznie...
Najprościej to chyba symulować hallotron w klasycznym aparacie, generuje on przebieg prostokątny o częstotliwości zależnej od obrotów; i tu wystarczy zwykły generatorek nawet na 555. Z układami opartymi o kolo foniczne już tak kolorowo nie jest, co prawda generują sinus, ale jak wiadome w pewnym odcinku zmienia ona częstotliwość. Kiedyś się bawiłem...
Taką samą jak hs 21 . Pojemność 424 cm/3 Wydajność zależna od obrotów ale na pewno więcej niż 1400obr/min nie można jej kręcić i to chwilowo tylko . Sprężarka smarowana ciśnieniowo olejem od silnika pojazdu .
Czy czujnik obrotów wentylatora to to samo co ten sensor? - nie. Sensor mierzy spadek napięcia na diodzie temperaturowej wbudowanej w układ (np. w GPU) lub na płycie i zamienia na postać cyfrową. Czujnik obrotów jest wbudowany w wentylator - podaje impulsy zależne od obrotów wentylatora (stała ilość impulsów na każdy obrót). Sprawdź diody temperaturowe...
Trochę dziwne te podejrzenia mam na myśli te wibracje i ewentualną modyfikację ECU. Może ja też się nie znam ale co by miało wprowadzać te wibracje? Moim zdaniem to też nie jest jakiś porażający moment, który co by miał powodować drgania silnika skoro mówisz że nie zależne to jest od prędkości. Jedynym elementem który mógłby powodować jakieś drgania...
Sprawdź masę przewodów audio z radia do wzmacniacza.
Z cewek jest prąd zmienny. Napięcie zależne od obrotów, maksymalnie pewnie kilkadziesiąt woltów bez obciążenia.
Wklej normalnie zdjęcie na forum. Po wyjęciu mechanizmu różnicowego wałek atakujący razem z tuleją łożyskową powinien wyjść do tyłu a ty najwyraźniej bijesz w drugą stronę. Ten tryb różowy to bodajże tryb od zależnych obrotów
Szef stawia flaszkę ze winne jest sprzęgło Wtedy wibracje byłyby zależne od obrotów silnika.
Witam. Szukam w internecie jak zrobić wętylator który będzie kręcił się szybciej jak podgłośnie muzykę a wolniej jak ściszę. Wętylator od procesora intel 3pin Pozdrawiam
Za jego pomocą sterownik rozpoznaje krańcowe położenie zaparzacza, spoczynkowe lub parzenia (zależnie od kierunku obrotów silnika).
witam po dlugiej walce w koncu znalazlem moje zrodlo gwizdow (gwizd zwiazany z obrotami), okazalo sie nim radio bo po podpieciu innego problem znikl. w zwizaku z tym budzi sie nowe pytanie. co jest nie tak z tym radiem?
Nie do końca. Gdyby przez wom i skrzynię na obrotach zależnych chciał napędzać tylne koła musiał by zablokować sprzęgło w pozycji wciśnięte. A wiadomo że na pracującym silniku długo to nie wytrzyma. Do tego nie wiemy czy kolega będzie w tym czasie korzystał z wałka.
Odłącz ten niebieski kabel to wentylator będzie pracował cały czas na maks i wtedy obroty będę zależne od napięcia.
Czas zapłonu mieszanki jest stały a czas przemieszczenia się tłoka zmienny (zależny od obrotów silnika). Jak wybuch mieszanki ma być w tym samym miejscu to czas zapłonu musi się zmienić.
W moim przypadku były to "pykania" zależne od obrotów silnika, podmiana elementów instalacji elektrycznej nic nie dawała, a j.w. President Walker zminimalizował zakłócenia praktycznie do zera
Nie jest to prosta sprawa. Generator musi być wielobiegunowy, a ilość par biegunów będzie wzrastać z rozpiętością łopat. Wzbudzenie magnesami stałymi ma swoje zalety ale i wady. Gdyby dołożyć dodatkowe wzbudzanie zależne od obrotów to generator odbierze więcej energii z wiatru.
Ciśnienie doładowania jest zależne od obrotów i obciążenia silnika.
KOlego napięcie indukowane na wirniku jest zależne od obrotów i pola wzbudzenia i jest stałe zależne od zasilania. Im mniejsze pole wzbudzenia tym wyższe obroty by wyindukować tą samą E na wirniku.
Witam ! Częstotliwość ,, ma się dobrze '' bo jest zależna od obrotów silnika.
Tak, wałek chodzi. Tylko pompa się nie włącza :/
To co jest na zdjęciu to między innymi silnik na 230V 50Hz, i podłączając go bezpośrednio do gniazdka będzie się obracał tylko w jedną stronę i wolniej niż w oryginalnej konfiguracji. Tak średnio bym powiedział. To co jest na zdjęciu to silnik szczotkowy prądu stałego wraz z filtrem przeciwzakłóceniowym. Napięcie silnika nieznane bo nie widzę oznaczeń...
wyje nie zależnie od obrotów w Nie zmienia się zależnie od obrotów silnika?
Witam najpierw diagnostyka,potem pomoc jak wygląda kąt wtrysku i czy się zmienia zależnie od obrotów silnika,i jaka dawka paliwa,
A możesz rozwinąć temat - skąd pompa"wie" o szybkości pojazdu ? Napędzana paskiem, obroty pompy zależne od obrotów silnika. Czytałem szczątkowe informacje o tym że maglownica ma jakiś element regulujący/tłumiący - kostkę z okablowania.. Pozdr. J.
Witam. a prądnice to sie tak sprawdza że sciągasz pasek klinowy, odkręcasz kabelki i zasilasz ją z akumulatora - jak jest sprawna to zaczyną sie kręcić (jak silnik elektryczny) - poza tym taki zabieg może czasem "naprawić" prądnice w przypadku straci swój wewnętrzny magnetyzm szczątkowy :) To jest jeden ze sposobów. drugi to połącz zacisk łączący szczotkę...
Przedstawiony w temacie schemat, nie jest układem automatycznej regulacji obrotów, bo nie obroty są wielkością regulowaną. Regulowane jest napięcie na wentylatorze w funkcji temperatury odczytywanej przez czujnik NTC (termistor o charakterystyce ujemnej - im wyższa temperatura tym mniejsza oporność); ponieważ wentylatory 12V mają obroty zależne od...
Dokładnie. Na jakiej podstawie miałby to robić? Czas podnoszenia? Tyle że czas podnoszenia byłby różny, zależny od obciążenia na biurku, czy nawet temperatury w pomieszczeniu, praca silnika elektrycznego bez dokładnej kontroli obrotów jest w znaczny sposób zależna od całej masy warunków. Wracamy tutaj albo do krańcówek, tak jak pisali Koledzy, albo...
Po co przezwajać. Jeżeli już chcesz użyć ten silnik z wirnikiem przerobionym na magnesy stale jako prądnicę, to napięcie będzie zależne od obrotów. Wirnik niestety będziesz musiał wykonać nowy, od podstaw, a to proste nie jest.
sprawdz w biosie tam powinna byc opcja od wyntyla. wprowadzasz kolege w błąd ten wentyl jest sterowany automatycznie własną elektroniką, nie z pł. głównej w wentylu masz zielony czujnik przy łożysku, jest on przylutowany do płytki 2 nóżkami, połącz je,wtedy uzyskasz maks obroty i trochę szumu ps-co chcesz tym chłodzić? bo ja przylutowałem ten czujnik...
Tak jw. tylko zamiast miernika to oscyloskop i można silnik pod napięcie by sie kręcił. a jak dwukanałowy to od razu dwa kanały podłącz. Przebieg jak w poście #20 częstotliwość zależna od obrotów silnika.
100% prawdy powiedział. 334MHz *2 = 667MHz a takie właśnie kupiłeś. Procesory AMD mają dość fajnie zrobione zarządzanie energią, dlatego vcore oraz ich prędkość zmienia się w zależności od obciążenia. A obroty wentylatora zależne są od temperatury, zatem są zmienne.
Moc zależna jest od obrotów. Na pewno lecz nie rośnie w nieskończoność.Jest chyba ograniczona temperaturą uzwojenia oraz gęstością płynącego prądu (ampery) w drucie jakim została nawinięta.
Jeśli chodzi o napięcie z jadnej fazy uzwojenia jest to napięcie o częstotliwości zależnej od obrotów wirnika alternatora.
Skoro ma tylko dwa przewody, to zapewne jest indukcyjny - generuje na wyjściu sinus, p częstotliwości i amplitudzie zależnej od obrotów koła.
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
... mam wrażenie, że dwa ampery to maks co można z tej prądnicy wyciągnąć. Ampery nie wynikają z "wrażenia", tylko z grubości drutu i wytrzymałości izolacji. Jeśli prądnica jest "słaba" to albo dostarczona moc mechaniczna jest za mała, (moc mechaniczna P = OBROTY * MOMENT), albo przy danych obrotach przetworzenie takiej mocy mechanicznej na elektryczną...
Może troszkę inne rozwiązanie niż zakładałeś ale moim zdaniem tez ciekawe. Ja go zastosowałem i powiem ze po wyregulowaniu dział bardzo dobrze. http://obrazki.elektroda.net/67_11966840... a tu cały artykuł, może CI sie przyda. http://www.sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/A...
Tak jak sam napisałeś - potrzebny jest sterownik. Silniki krokowe steruje się impulsowo. Podanie prądu na jedno z wejść spowoduje, tak jak zauważyłeś, przemieszczenie o pewien kąt. Podanie na kolejne wejście spowoduje dalszy obrót. Kąt obrotu jest zależny od liczby podanych w ten sposób impulsów. W silnikach krokowych możesz precyzyjnie sterować prędkością...
Rozważałem wykorzystanie takiego ledbara w roli dyskretnego woltomierza i obrotomierza w samochodzie - ciekawe, jak by się to sprawdziło. Pod koniec PRL ktoś wydał książeczkę z projektami elektronicznymi i była tam taka linijka w formie obrotomierza z do Fiata 126p (czyli "Malucha"). wykonanie w formie małego obrotomierza albo linijki. Widziałem 2...
Ten z PRL to indukcyjny, obroty tarczy zależne od częstotliwości, więc raczej przy małych obrotach turbiny małe wskazania
Hmm, Przecież pompa pracuje cały czas i jest tylko zależna od obrotów silnika, a to co na orbitrolu to u mnie jest dodatkowo ograniczane przez zawór. Ciśnienie tłoczenia pompy nie jest w żaden sposób uzależnione od obrotów kierownicy a jedynie ciśnienie, które orbitrol przekierowuje na siłownik P-L. Orbitrol działa podobnie jak rozdzielacz, tzn w położeniu...
Kierunek obrotów silnika 3F zależny jest od kolejności podłączenia faz. Natomiast dziwi mnie ten fakt: ... przedłużacz był kupiony w sklepie elektrycznym. [edyta] Niech się Kolega cieszy, że jedynie kierunek cięcia jest odwrotny. Gorzej gdyby niszczarka wciągała pocięty karton a wypychała cały ;)
Nie roboczogodziny tylko motogodziny. Tachogenerator wytwarza dwa sygnały: napięciowy, w zależności od którego wychyla się wskazówka obrotomierza (sygnał ten jest zależny od obrotów silnika), oraz sygnał impulsowy do licznika motogodzin. Licznikiem motogodzin steruje po prostu styk, który zwiera wyjście licznika motogodzin do masy co kilka obrotów prądniczki....
Każdy który ma wyjścia analogowe napięciowe. Masz coś takiego jak "Ref.Spannung" 0V napęd zatrzymany, +10V kręci "do przodu" , -10V kręci "do tyłu". Oczywiście należy skonfigurować servodrive do współpracy z serwomotorem. hoć jak widać na zdjęciach jest używany i jeśli jest sprawny to powinien być skonfigurowany. Obroty maksymalne zależne od ustawienia...
Główną ich zaletą jest brak szczotek i pierścieni ślizgowych które to się zużywają. Wadami są: Niska wydajność prądowa w stosunku do gabarytów. Wydajność prądowa jest jeszcze bardziej zależna od obrotów (im niższe tym niższa). Za to poza łożyskami w takich alternatorach nie ma co się psuć.
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
To jest bardziej zależne od obrotów silnika niż od prędkości czuć to między 1600 a 2100 obrotów
tak to jest sprężarka mechaniczna, ale standardowo produkuje ona zależnie od typu albo stałe doładowanie albo zależne od obrotów. Ilość produkowanego powietrza jest tam zależna tylko i wyłącznie od obrotów, a przez zastosowanie przekładni można by było regulować to doładowanie
Obroty są zależne tylko od tego regulatora.
Wyższa szkoła jazdy, myślałem, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe chłodzenie silnika. Ale taki zwykły spryskiwacz nie zrobi Ci mgły. Musiałbyś mieć jakiś wtrysk od diesla.
Mamy rozumieć, że gwizdanie występuje przy deptaniu pedału gazu i jest zależne od obrotów silnika?
Jest to niewątpliwie generator impulsów prostokątnych.Jak masz taki generator do dyspozycji,możesz sprawdzić działanie układu.Wtedy wyrzuć R2 i generator podłącz przez rezystor np 4.7k do bazy T2.Amplituda prostokąta od 5÷10V - impulsy dodatnie.Jak nie masz generatora, zbuduj go na np 555.Z tego co piszesz wynika,że ilość obrotów jest zależna od częstotliwości.
Odpowietrzenie: na obudowie pompki powinieneś mieć gdzieś wkręt uszczelniony podkładką fibrową. Trzeba ją wykręcić częściowo lub całkowicie aby zeszło powietrze i leciał sam olej. Pompka jest produkcji japońskiej więc to jest wkręt w normie JIS, użycie dobrego wkrętaka PH zdeformuje nacięcie krzyżowe wkręta. Zrobisz to szybciej jeśli wężyk od zbiornika...
ale znowu na jakiej częstotliwości to pracuje? Częstotliwość zmienna - zależna od obrotów więc trafo średnio się tu nada.
A może być tak że jest tylko oznaczenie obrotów zależnych na obudowie mostu a tak w rzeczywistości ich nie ma? bo u mnie na wałku powinna być jeszcze jakaś zębatka skoro miałyby być obroty zależne
Emulator ma swoje wartości zależne od obrotów silnika.
Komparatora* Moge spróbować je wyeliminować. Złączenie wejść do masy wystarczy? Mam też pytanie z innej beczki: mam diode MBR10100 (dopuszczalny średni prąd 10A), chciałbym puścić przez nią prąd ~2,5A (12V) i zamontować w zamkniętej plastikowej obudowie bez radiatora. Nie zagotuje się to? EDIT: Spiąłem wejścia nieodwracające do masy rezystorami 10k,...
Tam nie ma regulatora napięcia, jest ono zależne od obrotów silnika. Pewnie coś z regulatorem obrotów.
AIO powinno być podłączone do CPU_Fan. To gdzie podłączyć wentylatory na chłodnicy? W większości wypadków można podłączyć dowolnie, ale trzeba zwrócić uwagę na konfigurację w biosie. U Ciebie system zachowuje się dziwnie, więc dobrze by było wykluczyć powód w "algorytmach" płyty. Generalnie pompa powinna chodzić na maksymalnych obrotach, wtyczka 3-pinowa...
Na schemacie widzę żarówkę i to jest ok. natomiast obciążenie indukcyjne (silnik) generuje przepięcia, które mogą uszkodzić triak ewentualnie sam silnik. Ponadto do regulacji obrotów silników indukcyjnych służy falownik, niestety znacznie droższy i skomplikowany. W pewnym zakresie obrotów taka prymitywna regulacja jakoś tram się sprawdza ale obroty...
Jesteś w stanie sprawdzić jeśli posiadasz oscyloskop. Amplituda impulsów to 2V, częstotliwość zależna od obrotów silnika.
Witam! Od jakiegoś 1,5 tygodnia zaczął mi piszczeć Mercedesik. Dźwięk pochodzi z prawej strony samochodu. Nie ustępuje w ogóle, jest zależny od obrotów silnika. Ostatnio wjechałam w kałużę i na chwilę zamilkł. Doradzicie co to może być i ewentualnie ile kosztuje naprawa? Szacuje koszty, czy w ogóle opłaca się ładować w niego jakikolwiek pieniądz. Pozdrawiam...
1. 2.0 tdci 2. Nie zależne od obrotów czy dmuchawy i polożenia samochodu choć pod wieksza górkę czy z górki nie próbowałem sprawdzać.
kolego,wymień filtr paliwa:)
Ktoś zaprzeczy? Zaprzeczam. Ilość spalin jest zależna wyłącznie od ilości spalonego paliwa a to nie jest bynajmniej zależne tylko od obrotów silnika. W szczególnym przypadku zjeżdżając z góry czy jadąc rozpędem na niskim biegu (bez gazu) obroty są wysokie a spalanie = 0.
Jak wyobrażasz sobie taki emulator czujnika? Przecież ciśnienie różnicowe jest zależne od obrotów silnika, obciążenia, temperatury...
Cześć! Czy ktoś z obecnych orientuje się czy w wózkach widłowych Toyota (7FG25) liczniki motogodzin jest zasilony z jakiejś prądniczki tachometrycznej czy to po prostu jest licznik czasu pracy silnika a nie motogodzin zależnych od obrotów? Z góry dziękuję za pomoc!
Szukałem na plaka i nie ma zmian obrotów, jakbym wiedział jaka ma być wartość podciśnienia to bym zmierzył dla pewności. Co do tego siłownika zmiennej długości kolektora to jak ma to działać czy ma być ruch zależny od obrotów silnika bo wogóle to się nie rusza i być może warto to obejrzeć dokładnie albo przetestować.
No racja, tyko napędzając drugą oś "pędną" wałkiem przekaźnika WOM trzeba wziąć pod uwagę czy ten wałek się kręci ze "stałą" prędkością, zależną tylko od obrotów silnika, czy ma opcję ilości obrotów uzależnioną od "obrotów" skrzyni na danym biegu. Chodzi o to aby zsynchronizować obroty drugiej osi z pierwszą i w tej sytuacji obroty wałka zależne na...
Panowie. Zadawanie obciążenia nie jest proste, ponieważ napięcie jest proporcjonalne do obrotów /w prądnicy/ a w alternatorze jest zależne od obrotów i regulatora. Jeżeli chcemy sterować obciążeniem w czasie rzeczywistym to nie obejdzie się bez procesora.
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
Jak z nawiewem w środku, daje ostre ciepło czy jest zależne od obrotów silnika?
A od kiedy rezystancja jest zależna od obrotów czy mocy pobieranej z zasilania. To chyba zgodnie z prawem Ohma jest wartość stała, w najgorszym razie zależna od temperatury.
Nie ma nawet cienia szansy na powodzenie, przy gwintowaniu posuw musi być zależny od obrotów wrzeciona i to na sztywno (przekładnia zębata).
Napięcie zależne od obrotów silnika, nawet 60V
Nie. Wyjście na obrotomierz z alternatora, to wyprowadzenie jednej fazy sprzed prostownika, czyli sinus o częstotliwości zależnej od obrotów.
Zależy jaki silnik. Jeśli to silnik DC z magnesem trwałym to ze wzrostem napięcia będzie rosła prędkość obrotowa, prąd zależy od momentu obciążenia. Niektóre silniki, pracując bez obciążenia, mają prąd minimalnie tylko zależny od obrotów.
A właśnie c c-360 wom był zależny i nie zależny, nie zależny działa tak że prędkość wom zależy od obrotów silnika a zależny od włączonego biegu i wtedy włączmy piątkę na reduktorze włączmy luz i wałek zapieprza tylko gwiżdże tylko nie wiem właśnie ile dokładnie ten wałek ma obrotów.
Myślę ze dwie diody 50W to za mało Co najmniej 4x100w i dodatkowo reflektor aby choć trochę ukierunkować strumień światła. Koszt na ebayu to co najmniej 160zł (led i zasilacz) za komplet więc tanio nie będzie. Mozna jeszcze dać za agregatem mocny transformator ze stabilizacja np na 24 i za nim cztery słabsze lub dwie mocniejsze przetwornice step-up....
a więc czasami zapala się czasami gaśnie(nie jest to zależne od obrotów bo na różnych obrotach gaśnie i zapala się). A może jest to awaria rodzielacza napięcia(jest cos takiego bo taka opinie słyszałem)
Bez odkręcenia tapicerki usterki raczej nie znajdziesz. Jak jest to nie zależne od obrotów silnika to mogą być usterki w zegarach czy elementach dmuchawy.
Jaka moc przy 220 a jaka przy 380 i obroty silnika ? Moc i obroty zawsze te same nie zależnie czy 230 czy 400 V .
Nie jest to takie proste. Częstotliwość z alternatora jest zależna od obrotów. Trzeba użyć szybkich diod prostowniczych. A takie na spore napięcie są drogie i trudno dostępne. Napięcie z alternatora jest zależne od jego wzbudzenia / obciążenia i obrotów, a nie widzę tutaj układu regulacji (stabilizacji) napięcia.
Darujcie sobie wywody i zaśmiecanie mi tematu . Widzę kompletnie nie rozumiecie niczego. W układzie co mam wystarczy tylko zmienić silnik . Dałem taki silnik bo mi leżał na strychu . Założę się że jak to odpalę, to znowu będziecie bredzić że nawkładałem baterii do silnika. Także koniec dyskusji . Jak to uruchomię to założę nowy temat i tam będziecie...
zależne strefy przełączniki zależne gniazdko zależne
zmiana przełożenie przygasa płomień pioneer wieża kabel
behringer europower proste uklady elektroniki
Mercedes Sprinter P2006-2: Problem z przepustnicą Wentylator działa wolno mimo zadanej prędkości 90%