Każda odma Ci zamarznie, jeśli silnik ciągle jeździ nie dogrzany. W tym modelu, masz tylko "kawałeczek" odmy, tak więc jest bardzo małe prawdopodobieństwo zamarznięcia, ale to wcale też nie jest wykluczone.
Sprawdź, czy ta "maź" nie zamarzła w odmie. Jeśli zamarzła, to silnik będzie "wydalał" olej przez uszczelniacze silnika, a nawet przez "wejście" szabelki do pomiaru poziomu oleju w silniku. W wyniku tego możesz odnosić wrażenie nadmiernego spalania oleju.
Piloty masz w drodze radiowej FLORE, także odbiornik do rolet musisz kupić w takiej samej drodze radiowej...ten z Allegro jest niewłaściwy https://www.proxima.pl/produkt/sterownik... W punkcie 1 instrukcji tego sterownika masz opisane jakie piloty do niego zaprogramujesz.
witam.posiadam celice V silnik 1.6 16V.Rocznik 91 od kilku dni mam problem z odpalaniem auta.Gdy poleje gorącą wodą po przepustnicy auta zapala.jest zagazowana.na gazie chodzi ok a gdy przełącze na benzyne gaśnie i znów nie mogę jej zapalić.chyba że poleję wodą to z wielką łaską zapali.Mechanik stwierdził że to filtr paliwa.prosze o pomoc Na pewno...
Można sprawdzić czy jest "przebicie" do obudowy zakładając że przewód ochronny jest podłączony do korpusu silnika. Wpinając miernik ( amperomierz ) w obwód faz sprawdzić wartość prądu na poszczególnych fazach.
Bardzo proste do zrobienia o przyzwoitych parametrach, żeby się nie ściskać z upchaniem uzwojenia 12/24 V trzeba dwa takie same transformatory. Z parametrów wychodzi że kolega chce prostownik wspomagający rozruch np na zamarzniętym silniku
Zamarznięta odma, zmora tych silników w zimie, tutaj znajdziesz wszystko o tym http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfi...
Praca na mrozie? Odma nie zamarzła?
Mostek H jest potrzebny do opróżniania instalacji z mocznika, aby np. po nocy nie zamarzł. Po uruchomieniu silnika układ SRC znowu napełnia instalację aby działał system.
Zamarzł: silnik albo ewentualna wilgoć z brudem w rozruszniku. Jest jakikolwiek ruch silnika/rozrusznika czy całkowita blokada?
Tez jeździłem na samym gazie w mróz ( FSO 1600 motor od poloneza). Na postoju na wolnych zamarzał, ale w drodze pod obciążeniem nim reduktor zamarzł, silnik zdążył sie nagrzać.
Dlaczego nie założyłeś emulatorka sondy i teraz płaczesz? Owik- takich sa setki jak on, ja swoje paluszki przynajmniej w ciepłe przyjemne miejsca wsadzam a nie w zamarznięte silniki.
Ten silnik i jego bliźniak 1.4 16v to największy syf VAGA wszystkie kończą podobnie. Ja miałem przypadek że wał przeciwwagą walił po bloku, pół księżyc oczywiście leżał w misie. Spowodowane jest to brakiem ciśnienia oleju, sprawdź obowiązkowo stan obudowy wałków rozrządu -pewno wałki mają po 1mm luzu. Użytkownik zimą przy zamarzniętej odmie bez oleju...
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Jakby miała zamarznąć woda w gaźniku na tyle aby zatkać dyszę, to tym bardziej zatkałoby główną dyszę paliwową. A wtedy silnika by nie odpalił wcale :/ . Pomyśl... Bo co, niby woda sobie zamarzła w dyszy jałowej, ale w głównej to focha strzeliła? XD. A poza tym jeśli tej wody nie byłoby zbyt dużo, to silnik by ją po prostu "przepalił" i cześć. Trochę...
Tych już nie wbijesz, trzeba bak ściągnąć i nowe zaślepki kupić.
Nie kombinuj, tylko zatrzymaj się samochodem w miejscu osłoniętym od wiatru i nagrzej porządnie silnik. Przy tych temperaturach płyn szybko puści w wężykach w masce. Następnie wypsikaj wszystko i zalej porządnym płynem.
Może paliwo zamarzło w filtrze mętnieje od -15
Dzisiaj wymieniłem filtry nalałem do nich ropy no i ten sam problem, gdy odkręcam odpowietrznik przy filtrze z odstojnikiem to zamiast wytryskiwać ropa wciąga sie powietrze. Nie mam pojęcia co to może być. Spróbuję jeszcze tego co radzi kolega Iły
Ponownie sprawdziłem wszystkie diody, ale bez rezultatu. Wygląda na to że wszystkie są ok. W tej chwili wygląda to tak że przy wyłączonym silniku jest 12.6V. Po uruchomieniu przy 1k obrotów spada na 12.2V. Sytuacja dopiero sie zmienia gdy silnik wejdzie na 4k5 obrotów. Wówczas rośnie do 13.9V napięcie i nawet jak obroty spadną do 1k i zostaną włączone...
Cześć, jakie powody mogą być takiegoż majonezu? Odmy nie posiadam ponieważ została zastąpiona oil catch tank, w tanku zbiorą się szlam z wodą, to już drugi silnik na którym tak się dzieje, idzie powoli zima i nie chciał bym zamarzniętych przewodów w środku.
Najbardziej prawdopodobne jest że zamarzł tłumnik. Zbiera się w nim zaskakująco dużo wody, jeżdząc na krótkich odcinkach. Wywierć w nim otworek w najniższym miejscu i wstaw auto do ciepłego garażu na całą noc. Bez katalizatora będzie chodził dużo głosniej, silnik będzie pracował nie zwariuje od tego.
Odkręć delikatnie wlew oleju podczas pracy silnika,jak mocno wydmuchuje to faktycznie syf z oleju i wody zamarzł w odmie.
A ja ma uwagę odnośnie wydajności ogrzewania wnętrza pojazdu. Niemieckie samochody grzeją w zimie BARDZO DOBRZE. Włoskie i koreańskie grzeją tak, żeby rękawiczki nie zamarzły.
ten dysk i tak juz lezy, wiec sie nie nerwuj POWINNO SIĘ KARAĆ ZA TAKIE PODEJŚCIE! Nie masz pojęcia jak pomóc i dajesz szkodliwe rady! Naprawa tego dysku przez doświadczonego specjalistę w obecnym stanie jest możliwa! Twoja porada może tylko zaszkodzić! Gdybyś pomyślał przed daniem takiej porady, to wyobraziłbyś sobie głowice przymarznięte do talerza....
Motronik ma rację z tymi panewkami,bo zamarznięcie odpada gdyż silnik by musiał cały zamarznąć,a jeśli szwagier miał ogrzewany garaż to trzeba było wstawić i problem rozwiązany,a teraz dokładnie nie wiadomo czy złapał na panewkach czy na tłokach,i przy takich próbach rozruchu na siłę musisz spodziewać się większych uszkodzeń.
Woda nie byla z oszczednosci , ale dla rozgrzania silnika zalana takze nie mowcie o oszczedności na płynie chlodniczym , nie chodzi mi o rady typu , na nastepny raz zalewaj go sb plynem albo by nie oszczedzac , niech wypowiedza sie osoby ktore mialy podobny przypadek .
Zamek pewnie nie zamarznięty, tylko dawno stanął na amen bo ktoś już wcześniej pryskał do niego jakieś odmrażacze, WD40 czy inny szajs. Dostać się do komory silnika od spodu, podać prąd i otworzyć pilotem.
Zamarznięta odma . Stała przypadłość silników 1.4 . Wywaliło olej przez "bagnet " ? Pozdrawiam
Separator dodatkowt po pierwsze może się zatkać a po drugie lubi zamarznąć gdyż tam osadza się woda. Wtedy silnik do remontu po przedmucha uszczelnienia. Najlepiej odma na zewnątrz i się nie przejmować
Możesz mi powiedzieć, co by tam robił zwykły wysokonapięciowiec o prądzie kolektora nędzne 8A? Pewnie podgrzewa silnik żeby nie zamarzł w zimę ;).
O widzę że zaczynają się zimowe przygody 1,4 16V , zamarznięta miska , zamarznięta odma i silnik stoi. Jak co roku.
Często w tych autach, podczas poruszania się z niedogrzanym silnikiem zwłaszcza po mieście, gromadzi się woda w misie olejowej, i przy dużych mrozach, potrafi zamarznąć, skutecznie ograniczając dostęp oleju do smoka pompy, co za tym idzie silnik nie ma smarowania. Pomiar ciśnienia oleju, bez tego nie ruszymy. Czerwona kontrolka to brak ciśnienia oleju,...
Parownik to urządzenie, które, jak nazwa wskazuje, powoduje parowanie gazu. Do tego potrzebne jest mu ciepło. Jeśli nie możesz odpalić samochodu, to być może parownik zamarzł. Zdarza się przy mocniejszej przygazówce i przy problemem z chłodzeniem silnika. U Ciebie stawiam na uszkodzenie chłodzenia: 1. włączasz gaz - temperatura parownika odpowiednia...
kumpel kiedyś w pojeździe marki star miał zamątowaną grzałeczke od pralki automatycznej w misce olejowej kiedyś widziałem klijenta co miał coś podobnego w osobowym ale nieznam szczegułów ale jak sie olej zrobi ciepły to powinno autko na mrozie odpalić. Co do samostartu to dobry ale na krutką mete bo silnik na tym cierpi a na zamarznięte paliwo to jest...
Jak spryskiwacze dawno nie używane, to z płynu odparują zimowe składniki i zostanie woda plus jakieś myjące siuwaksy. Mi też jeszcze nie zamarzły, ale jak sobie kiedyś odruchowo, zaraz po odpaleniu silnika, napsikałem na szyby, to te szczyny zamarzły w cholerę i musiałem czekać aż nadmuch swoje zrobi, dobrze że elektryczna grzałka wspomagająca jest......
czy jest możliwe zamontowanie gołego słupka Bloku tak, każda głowica się różni w 1,4 i xxx innch rzeczy. Jeździć może i będzie ale niekoniecznie ogarniesz wszystkie błędy. Dodano po 1 Musiał byś przeszczepić cały silnik z wiązka i osprzętem . Zresztą kupno wyciągniętego słupka to loteria, orobisz się wymienisz rozrząd i może być klapa bo np pierścienie...
W silniku nie będzie panować żadne nad ciśnienie ponieważ gazy które zbieraj sie w skrzyni korbowej mają swobodne ujście do atmosfery. Takie rozwiązanie było stosowane w silnikach 30 lat temu i potrafią pracować do dziś. Aktualnie czekam na mrozu aby sprawdzić czy coś zamarznie. Ogólnie nie wiem co znajduję się w moim filtrze z "gąbki" bo musiał bym...
Witam ponownie we wcześniejszych postach pytałem o kod F08 przy webasto AT 2000, faktycznie okazało się, że usterka dotyczyła silnika dmuchawy. Po zamontowaniu drugiego silnika mam kolejny problem-webasto nie chce odpalić (dmuchawa chodzi, słychać pompkę paliwa) a webasto nie odpala. Po jakimś czasie wyświetla się kod F01. Urządzenie odpaliło tylko...
nie mogę otworzyć maski od silnika w Citroen c2, chyba zamarzła Gorącą wodą polać i się odmrozi. Drugi sposób to odholować do ogrzewanego garażu.
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
Sprawdź czy mechanizmy wycieraczek nie są zamarznięte. Sprawdź bezpieczniki w skrzynce bezpiecznikowej i przekaźników w komorze silnika: 03 - 25.0 A Silnik wycieraczki przedniej szyby, po stronie pasażera 31 - 25.0 A Silnik wycieraczki przedniej szyby, po stronie kierowcy Jeżeli bezpieczniki są OK, to sprawdź sterowanie z Bordnetz w kabinie: złącze...
Witam. Odma zamarzła to bolączka tych silników. Pozdrawiam.
Wąż odłączysz ale i tak zamarznie przy silniku, ja zrobiłem otwór w korku wlewu oleju dałem króćce na korku i pokrywie filtra powietrza i połączyłem je wężykiem. Samochód jeździ drugą zimę i jest ok, tylko czasami trzeba kontrolować drożność tego układu, na pewno jest wygodniej sprawdzić wężyk na górze niż wchodzić pod spód i odkręcać odmę.
A to dymienie to przypadkiem nie woda? Czyścił ktoś zbiornik ostatnio? Woda w baku i pewnie przy tych mrozach zamarzła.
Wyjdziesz na ulice protestować Nie. Jak będę musiał gdzieś jechać to po prostu wyjdę z ciepłego domu ogrzewanego drewnem i odpalę moje 25 letnie auto z silnikiem spalinowym i zwyczajnie pojadę gdzie będę chciał. I jeszcze pomacham zamarzniętym właścicielom zabawek na baterie...
Proponowałbym "przedzwonić" uzwojenia silnika induktorem. Zamarznięta woda mogła uszkodzić izolację i jej pozostałości w niedokładnie wysuszonych uzwojeniach mogą tworzyć mostki. Zwykły miernik tego nie wychwyci.
Witam, Samochodu nie używałem z miesiąc, jest zima, poszedłem go "rozruszać" i gdy przekręciłem kluczyki w stacyjce to usłyszałem dźwięk tak jakby rozrusznik chciał a nie mógł. Słychać taki trzask po lewej stronie silnika. Wiem, że podałem mało danych, ale może ktoś wie co się mogło stać? Akumulator działa bo pali się światło, ale może jest za słaby...
nie dziwne że gaśnie jak reduktor zamarznięty........
Czyściłem odme i wszystkie rureczki koło niej , sprawdzałem nic nie jest zamarznięte :/ po odpaleniu silnika wygląda to tak ... ( dziury żadnej tam nie widac ) https://filmy.elektroda.pl/0_1451823737....
czyli tak jak mówiłem :) panewki... jezeli ciśnienie nie świeci na wolnych obrotach, a ruszając zaświeca lub wystarczy silnik obciążyć to ewidentnie panewki, a do tego kolega pisze ze mu odma zamarzła... czyli zamarzła, wywaliło olej, brak smarowania i przytarło korby i główne, a wskazuje na to pierwsza panewka od pompy -BRAK smarowania
Albo zielony pistolet albo zamarzło.
W moim przypadku pomogło wstawienie auta do ogrzewanego garazu i po paru godzinach odpalił bez zadnego problemu... Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną czy jest mozliwosc zeby silnik zamarzł ?
Proszę wszystkich aby zrozumieli albo zaakceptowali fakt : Po zamarznięciu instalacji z tworzywa sztucznego kwalifikuje się ona w większości przypadków do wymiany. Woda pod wpływem temperatury rozszerza się o 10%. Siła rozszerzania jest na tyle duża, że w przyrodzie rozsadza lite kamienie (między innymi granit) , pękały bez problemu też żeliwne bloki...
Mimo wszystko rozprężanie każdego gazu powoduje spadek temperatury na dyszach. Bez grzania coś ci zamarznie, kwestia czasu.
Są takie filmiki, ale tak czysto to może będzie na całkiem nowej odmie. https://www.youtube.com/watch?v=3j_I7m5f... Co do przerabiania, może gorzej pracować, bo membrana jednak reaguje na różnicę ciśnień... Niektórzy bawili się w oil catch tank, ale też nie jest to idealne rozwiązanie, bo jak ten zamarznie na zimę, to jest spory problem.
Ja bym tego silnika nie odpalał dopuki nie będzie miał dodatniej temperatury, a wtedy odrazu pomiar ciśnienia, miałem już w tym roku 2 przypadki zamarzniętej wody w oleju i silniki zatarte.
Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
Sory że odgrzewam zamarznięte kotlety ale silniki w traktorach jako że są dieselkami (duży stopień sprężania) to jeszcze wolnoobrotowymi czyli max 2400 (taka sobie , nie za duża moc = duży moment obrotowy + niskie obroty) potrzebują ogromu energii do rozruchu (szczególnie zimą) ze względu na duży stopień sprężania
na 100% wina zamarzniętej odmy - zmora tych silników w zimie i koledzy słusznie ją wskazują; rekord100 - fajny avatar, gościu wygląda jakby po kuracji sterydowej + operacja twarzoczaszki ;)
Dane jak najbardziej mamy, tylko trzeba do nich sięgnąć - ciepło spalania paliwa, zużycie paliwa, stopień sprężania, ciepło właściwe powietrza i spalin - wszystko znajdziesz w Wikipedii i z tego możesz wyliczyć. Bez tego szkoda miejsca na wypisywanie przypuszczeń, że silnik może zamarznąć przy rozprężaniu. Temperatury w silniku z gaźnikiem są takie,...
Odkręcaj śmiało tyko z wyczuciem żeby nie urwać. Na zimę nie możesz zostawić wody w silniku bo to jest 100% gwarancja na pęknięty blok silnika i kosztowny remont. Zalej silnik płynem mrozoodpornym, a jeżeli w zimie nie będzie chciał odpalać przy niskiej temperaturze to pozostaje codzienne wypuszczanie wody i zalewanie gorącą wodą min. 80*C. Jak spróbujesz...
Jak masz instalację z komputerem to przełącza sie sama na benzynę i nie musisz niczym się przejmować. Zgadzam się z tym - odpał na benzynie i jazda na benzynie jest po to, aby na bardzo zimnym silniku nie spowodował zamarznięcia parownika i "nadmiernego zagazowania" silnika. Gaz wtedy nie odparowuje - brak podgrzewania i potrafi przedostawać się w...
może przyciął się regulator i za mało wtryskuje paliwa? regulator to ta dźwignia co nadusza taki grzybek w pompie wtryskowej, jak się ten grzybek wciska to zmniejsza się dawkę a jak pociąga do siebie to zwiększa, poruszaj tym to ma dosyć lekko chodzić i powinna na tym grzybku być taka gumka karbowana, spróbuj też czy na plaku odpali. mój s18 bez problemu...
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Dodatkowo wybił olej z bagnetu, jest również trochę masła pod krokiem. Powiedzcie czy czeka mnie wymiana silnika ?? Zamarzła odma:(Sugerowałbym wyczyścić rurki odpowietrzające i potem spróbować uruchomić silnik.
A nie zamarzła? Nie musiała zadziałać krańcówka, mogło zadziałać zabezpieczenie przed przeciążeniem silnika w sytuacji, gdy nie jest w stanie poruszyć roletą.
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
trzeba zatrzymac obieg cieczy w reduktorze i tę niewielką objętośc podgrzac,o tym w poście wyżej. Ja w poldku zauważyłem coś odwrotnego : gdy silnik zaskoczył i był obieg wody to parownik nie zamarzł i po dwóch minutach pracy woda zaczynała się rozgrzewać , wtedy mogłem go zgasić i odpalić bez żadnych problemów . Gdy silnik zgasł mi po kilkunastu sekundach...
Gdyby była wilgoć i to by zamarzło to po ostygnięciu silnika raczej by nie odpalił na benzynie skoro by zamarzło a gdy jest zimny to pali bez problemu. Czy się mylę? Gdyby nie trzymał elektrozawór to raczej od razu by gasł bo na zimnym silniku gaz by zamarzał i od razu by źle silnik pracował a on źle pracuje tylko na ciepłym. Tak mi się tylko wydaję,...
Trzy rzeczy - zły emulator - nie odłącza wtrysków, są one wysterowane przy pracy na gazie - ten silnik normalnie pracuje przy zastosowaniu jako emulatora zwykłego przekaźnika odcinającego wtryskiwacze, błąd raczej bez znaczenia dla pracy na gazie. Rzecz druga - oszroniony reduktor wskazuje na zbyt niski poziom płynu chłodzącego - najnormalniej w świecie...
Ja od trzech lat używam Webasta wodnego i jestem z niego zadowolony. Nawet w duży mróź w samochodzie jest ciepło. Pozatym takie ogrzewanie spełnia dodatkową funkcje: ogrzewa silinik przez co jest go łatwiej uruchomic (przy minus 25 kiedyś mie zawiodło bo są wąskie przewody paliwowe i olej napędowy zamarzł ale silnik i tak odpalił). Przez cała noc to...
Co chcesz osiągnąć tym stożkiem? Mocy za bardzo to on nie doda. Jeśli chcesz wywalic całą pokrywę to stożek gdzieś przy lampie żeby ciągnal zimne powietrze. Odmę warto podpiąć do tego też żeby podciśnienie zasysalo opary z silnika i druga ważniejsza fundacja żeby nie zamarzła w zimie jak będzie luźno wisiec, powinna być krótka i leżeć "na silniku żeby...
Podałem tylko przykład ciekawego zjawiska ,ale jeśli chcesz odebrać wodzie energie cieplną , możesz to zrobić np. silnikiem Stirlinga http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Stir... Oczywiści nie ochłodzisz nim wody do zamarznięcia ale jakby użyć modułu peltiera i zasilić go z prądniczki zasilanej silnikiem Stirlinga może coś z tego by wyszło.
może miernik był zamarznięty więc sprawdzę jeszcze raz
A chłodnica nie zamarzła? :)
Masz emulsję wody w oleju. Zamarzła w smoku pompy pozbawiając silnik smarowania. Po kilku minutach jazdy masz już dużą szansę na trwałe uszkodzenie silnika (zatarte panewki).
Jeżeli stał teraz takie mrozy to raczej zamarznięty i nic z niego nie będzie,w innym wypadku możesz spróbować to nic nie szkodzi. Masz zasilacz laboratoryjny to można podkręcić napięcie. Prądu nie żałuj 5A można.
Witam, tak jak w temacie. Muszę wymienić jedną zaślepkę kanału wodnego w bloku silnika - woda zamarzła i ją wywaliła. Czy mógłby mi ktoś poradzić jak to się wymienia i gdzie to coś można kupić. Seicento z silnikiem 1.1 Przeniosłem z "samochody mechanika". robokop
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
Jeśli silnik był zalany wodą, która zamarzła, po czym po rozmrożeniu woda trafiła do oleju to dość jednoznacznie wskazuje na pęknięcie bloku silnika (zamarzająca woda w płaszczu wodnym cylindra rozsadziła jego ścianki). *** Przepraszam, jakoś przeoczyłem wzmiankę, że po rozmrożeniu silnik dał się uruchomić, tylko nie ma ciśnienia oleju.
Wczoraj gadałem z znajomym i powiedział ze silnik rosadzi bo nie jest przystosowany do LPG ile w tym prawdy oceń ty Wg. mnie nie ma na to najmniejszych szans. Znajomy jakieś mity tworzy wyssane z palca. Silnik masz chłodzony powietrzem, a nie wiesz że gaz musi być ogrzany płynem żeby nie zamarzł ? Nie wiem jak to rozwiążesz, ja nie mam pomysłu. Mikser...
Przy wyższej częstotliwości silnik oczywiście ma wyższe obroty a co za tym idzie wentylator silnika również kręci się z większą prędkością co za tym idzie silnik ma lepsze chłodzenie. Przy 50 Hz miał wyższą temperaturę niż teraz przy 75 H. Możliwe że silnik (ten akurat) jest teraz chłodniejszy, możliwe nawet że drgania (w tym silniku) sę zmniejszyły...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Jeśli zamarzł płyn w reduktorze może są dodatkowe uszkodzenia w głowicy lub bloku silnika. Płyn nie "znika" po uzupełnieniu? Silnik na samostarcie "łapie"?
Ewidentnie tędy leci - komuś kiedyś zamarzło. Szukaj zakładu obróbki silników, który się podejmie naprawy, albo od razu drugiego silnika. Pozostawienie tego w tym stanie nie wchodzi w rachubę - nie da się nawet takiego starocia smarować emulsja wodno-olejową.
Kolego to co masz zamontowane w samochodzie to nie jest pełne webasto tylko tak zwane dogrzewanie silnika. Po wciśnięciu PWR włączasz/wyłączasz po prostu sterowanie wentylatorem. To całe Webasto załącza się przy włączonym silniku i przycisku PWR i ustawionym na max ogrzewaniu. Jedni piszą że musi być 1/3 baku paliwa mi jednak włącza się zawsze nawet...
Troche poposcilo po wlaniu plynu ale to za malo , odpalilem na chwile silnik i wiatraki chodza bardzo glosno , silnik wylaczylem .
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
Silnik zalany płynnym gazem z zamarzniętego reduktora. A jak jeszcze został podlany benzynką, to trzeba dać mu odparować.
Nie w temacie wycieraczek, ale jak miałeś zatkany kanał, to lepiej sprawdź sobie jak wygląda serwo (jest pod obudową filtra kabinowego od strony kierowcy), bo się możesz zimą zdziwić jak serwo zamarznie, ewentualnie jak ci zassie wodę do silnika
Ja to bym sprawdził jedną rzecz-czy nie zamarzł katalizator.
Gdzieś nagromadziła się woda w układzie paliwowym , najpierw zamarzła co uniemożliwiło rozruch silnika , a teraz dostaje się do cylindrów przez wtryski razem z paliwem . Dodano po 1 Może wymienić filtr paliwowy ?? :|
Jeśli masz wszystkie osłony włącznie z płytą pod silnikiem, to naprawdę są to jakieś cuda, żeby woda przedostała się na pasek rozrządu i zamarzła,no chyba że myłeś silnik w mróz itp. Sprawdź czy koło pasowe(największe na dole)jest dokręcone,jest przykręcone na 4 próby ósemki na klucz imbus.
Witam. Posiadam Vw Lupo 1.0 All. Silnik klekocze jak oszalały bo zamarzła odma i go przytarło. Postanowilem wymienic silnik. Tak chyba najtaniej. I moje pytanie czy Bloki we wszystkich 1.0 sa takie same? Mam mozliwosc kupna silnika 1.0 AEV z vw polo . Czy moja głowica i osprzęt podejdą ? Czy moze jakis inny sposób na naprawe? Czy moze caly ten silnik...
To farelka do środka skierowana w stronę nagrzewnicy. A przewody od silnika do nagrzewnicy w tym czasie można suszarką do włosów potraktować. Samochód odpalić by nagrzać płyn i wymusić obieg.
(at)gimak to jakim cudem jest ładowany akumulator rozruchowy jak w komorze silnika diesla również jest zimno i akumulator jest zamarznięty np ma mrozie to wg Ciebie w ogóle nie powinien przyjmować ładunku... wg specyfikacji ladowarki mozna go ladowac do -10C
Uszczelniacze tulei są prawdopodobnie winne twojej usterce. Tam puszcza wode do oleju. Czeka cię zwalenie głowic, misy olejowej odkręcenie korbowodów wyjęcie tłoków potem tulei i weryfikacja co tam piszczy. Albo uszczelniacze tulei albo wżery w bloku. Roboty w pytę. Można zdjąć misę na początek nalać wody i patrzeć od spodu z której tulei woda się leje...
Podgrzewacz paliwa to taki bajer niż pomoc przy mrozach, co z tego, że podgrzeje paliwo w filtrze, jak może zamarznąć w pompie czy przewodach. Sprawny silnik, zalany dobrym paliwem tego nie potrzebuje.
A ty mądry jesteś? Bo chyba nie. Jak zamarznie katalizator w czasie ruchu silnika? I teraz będzie konkretnie: -katalizator owszem, może zamarznąc po całonocnym przestoju jeżeli pojazd porusza się na krótkich odcinkach. W tym modelu (307) kontrolka katalizatora informuje o tym, że nastapiła niesprawność mogąca się przyczynić do uszkodzenia katalizatora....
zamarznięty rozrusznik zamarznięty lodówka zamarznięty parownik
volvo check auris schemat centralny zamek kierunkowskazy
Sharp LC-55CUF8462ES firmware request, UMC/Vestel 17MB130 board, official USB upgrade info How to Open or Forward UDP Port 2934 on Routers – Port Forwarding Steps & Firewall Tips