Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Tam jest sterownik ale z wyjsciem na silowniki i niemozna tego podlaczyc pod centralne pneumatyczny sa to inne wyjscia
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Wymień zamek.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Ale, do wczoraj wszystko było w porzadku.
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
To bardzo częsty przypadek tych modeli.
Zamek kierowcy do naprawy.Standard i wielokrotnie opisywane słynne zamki z grupy VW z tamtych lat
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Nic się nie pojawiło, zamek u kierowcy jak i wszędzie indziej jest w jak największym porządku
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Jak sprawdziłeś zamek?
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Raczej problem w zamkach drzwi
centralny zamek?
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
szukam schematu szyb elektrycznych przednich passat b5 i centralny zamek passat b5 prosze o pomoc
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Wymontować zamek, przelutować płytke ze switch,ami w siłowniku zamka
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
poszukuję podłączenia centralnego zamka jakie przewody i gdzie wpiąć
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Podstawy dla tego parcha sprawdziłeś dla usterki centralny zamek?
Mam pytnie: Jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu tak żeby mozna było obsługiwać centralny zamek z pilota. Centralny zamek w tym samochodzie nie jest pneumatyczny!!!
Wczoraj jeszcze trochę przy tym spędziłem czasu i okazało się, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki jedynie kierunkowskazy działają. Zamykanie przestaje działać. Jak mam podpięte pod drzwi, to działa tylko otwieranie samochodu, a na zamykanie nie ma żadnej reakcji. Sterownik mam taki: https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamk...
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
No niestety, podmieniłem BCM i dalej nie mogę się do niego zalogować. Komunikat: "Czy drzwi nie są zablokowane przez centralny zamek?"
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
ja wiem czy są takie tanie, mnie za centralny zamek + alarm gość krzyknął 600 zł. Przy samochodzie z 93 (jak u mnie) to są spore pieniądze. mario 1982 - masz jakis tanszy sposób załatwienia centralnego zamka. Mechanik tłumaczył mi koszt założenia centralnego, tym ze w golfie są dużo "twardsze" zamki i trzeba mocniejsze siłowniki inaczej będą nawalać....
Wadliwy zamek
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Zobacz czy nie zamarzła lub nie pekla rurka poprzez ktorą idzie powietrze z pompki otwierajacej zamki centralki.
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Sprawdzalem bezpieczniki. Jest jeden wspolny od komfortu i gdyby padl to szyby by wcale nie chodzily i centralny zamek rowniez.
Witam, przekrecam kluczykiem zamek a on nie reaguje ,nie zamyka .Jak to naprawić.
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Poszukuje schamtu centralnego zamka w passacie B3 89 r silnik 1.8 PF limuzyna (sedan). Jest to oryginalny pneumatyczny centralny zamek z pompką umieszczoną w bagażniku. Podejżewam że padła pompa ale nie wiem jak ją sprawdzić bez schematu- za dużo kabli.
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Jak mnie pamięć nie myli, pod deską rozdzielczą, za schowkiem pasażera.
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
szukam rozpiski wyprowadzen do modułu zamka centralnego do passata z roku 92 z oznaczeniami 357 959 875a
A na otwartych drzwiach kierowcy też ? Jak kolega wyżej, mnie osobiście zwierał kabelek w tej przelotce przy 2/3 otwarcia drzwi i otwierał ponownie zamki.
Ja też tak kiedyś miałem przy omedze ale wtedy nie mogłem zgasić wogóle samochodu.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
kable i jeszcze raz kable
WITAM Mam problem... Może ktoś wie gdzie szukać sterownika do pneumatycznego zamka centralnego w VW Passat 88r. Bo niemoge tego draństwa znaleść a musze podłaczyć centralny zamek do alarmu. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam Michał
Problem został rozwiązany. Połączenie zamka z mechanizmem rygla (drut), był dogięty do blachy trzymającej szybę co utrudniało działanie centralnego zamka, Po dogięciu drutu pod odpowiednim kontem problem ustąpił.
Sprawdziłeś klucze ? Uruchomiłeś ten centralny zamek ? Napisz czy działa i jaka była przyczyna awarii.
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
Witam! Panowie mam fabryczny, pneumatyczny centralny zamek w Passacie B4 i jest on zamykany na pilota. Chcę założyć alarm AMT inferno z dwoma pilotami, w które kable należy się wpiąć aby działał centralny z nowymi pilotami. Przeszukałem forum jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Mówisz i masz .
Zamek od kierowcy sprawdź.
a może kolega leniuszek poszuka sobie w wyszukiwarce
Witam Mam problem w Passacie B3 Combi 1993r. 1,9TD, jest w nim oryginalny centralny zamek na powietrze. Zamek działa dobrze, ale ma jeden feler. Zamek ma automatyczne domykanie drzwi po 30s i czasami, gdy zacznie domykać nie przestaje, domyka non-stop, pompka z centralne robi się gorąca i musowo ją odłączyć od zasilania bo nie przestanie. Zdarza się...
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
Tak na marginesie :) piszemy po polsku Pisałem wyżej piny 1 i 2 przemiennie + i - Kurcze kolego pomyśl trochę ja na forum daję wędkę nie rybę. Jak patrzysz na wtyczki wyciągnięte z zamków to piny są opisane. co więcej po nici do kłębka. Ja Ci tu chcę pomóc, ale pomyśl też trochę sam. Uwierz mi nie boli:)
Mikrostyki
Witam sam odpowiedziałeś na pytanie, centralka lewych drzwi kierowcy robi takie cuda. Pozdrawiam :D
szukaj centralnego z MERA bodajże BŁONIE ale nie dam głowy, polskiej firmy, nie jest może tani, ale niezawodny, jakość godna polecenia, montaż prosty, sterownik tegoż centrala też jest bliski ideału, spotykałem zalane sterowniki różnymi płynami chociażby ze sterowania regulacją wysokości reflektorów i banglaja do dziś dnia.
Moduł zamka drzwi kierowcy a drugi pasażera.
passat schemat centralne zamek passat sterownik centralne zamek sterownik centralne zamek passat
stabilizator lt1083 czerwona dioda pilot zimnego nawiewu
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Jak podłączyć gniazdo 12V w bagażniku Citroen C3 Picasso? Napięcia zasilające zasilacza JVC RC-EZ35S 17W