Przepusty do sprawdzenia, zwłaszcza w klapie
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Jest pod komputerem za wykładziną.POZDRAWIAM
tak wygląda orginalny centralny zamek w mojej astrze sedan: https://obrazki.elektroda.pl/8867218600_... https://obrazki.elektroda.pl/4797538400_... https://obrazki.elektroda.pl/7441295900_... po prostu bolec wchodzi i blokuje możliwość wciśnięcia przycisku otwarcia klapy tylniej
Aneczko, powiedz nasz Ty rodzynku (bo nie często goszczą na tym forum kobiety), jaki masz centralny zamek, fabryczny czy wstawiany? Jeżeli masz dokładany, to jest niższy koszt sterownika. Jeśli fabryczny to można za niewielkie pieniądze kupić na szrocie np. od Anglika. Skąd jesteś?
Zależy co chcesz podłączyć i co masz w aucie. Może trochę pomoże. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Tu też jest trochę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
w zamku pasazera :)
Witam .Mam taki problem.Co jakis czas przy otwieraniu z pilota zamek centralny nie reaguje.Po raz pierwszy zajęło mi to 20 minut ciągłego załączania i otwierania, po raz drugi musiałem zawołać speca od otwierania awaryjnego.Dodam iz problem dotyczy Astry 1 Z 93 r.
Namalowałem na szybko coś takiego
Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
po przekręceniu zapłonu zero reakcji na kluczyk, mam 3 kluczyki do niej i z żadnego nie da rady zaprogramować, nie mam pojęcia co z nim może być Dodano po 5 oryginalnego nie mogę zaprogramować, nie mam pojęcia czemu, próbowałem wiele sposobów, mam 3 kluczyki i żaden się nie programuje. Ale oczywiście jak włożę kluczyk w drzwi i przekręcę to wszystkie...
Możesz próbować podłączyć diodeczkę świecącą, najlepiej samomrugającą pod stały plusik z jednej stroneczki, a pod kabelek na którym pojawia się maseczka po zamknięciu zameczka (wpinasz sie w przewodzik masterka drzwiczek). I wtedy po zamknięciu centralnego zameczka z piloteczka diodeczka będzie zasilana napięciuniem i zacznie sobie świeciunić...
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Czyli jeszcze masz jakiś zabezpieczony obwód. Dodano po 1 Szukaj puszki do której idzie przewód od czytnika pastylki, nie chce mi się wierzyć że puszka od immo obsługuje też centralny zamek.
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
podłącz z według rysunku C
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Być może https://www.forumsamochodowe.pl/opel-zaf...
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Oto link do schematów autoalarmów Tytan Max dokładnie takiego jak na fotce. pozdrawiam
Skrzynka w bagażniku REC .
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
Tu go kupisz: www.amt-alarmy.pl
oryginał czy dokładany?
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72...
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
To jest dokładka więc programowanie oplowskie nic nie da.Sprawdż zasilanie i podłączenie przewodów do sterownika c.z. Dodano po 1 Użyj drugiego pilota .
pomaranczowy i rozowy do masy zielony i niebieski do brazowo czerwonego i brazowo bialego
Niestety całe okablowanie musisz zrobiś sam. Jak kupujesz alarm to ma on już wiązkę podłączeniową, tak samo jest z centralnym zamkiem. A masz już kupiony centralny i alarm czy dopiero zamierzasz kupić?
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Jaki centralny zamek podłączyłeś? Wcześniej, czyli kiedy? Popraw pisownie bo oczekujesz pomocy, ale sam nie chcesz nawet chwili poświecić na to co piszesz.
Sprawdził bym jeszcze przewody a zwłaszcza pomiędzy drzwiami a karoserią jak również w drzwiach przy konektorach od siłowników. Miałem już kilka takich przypadków i były albo pourywane przewody albo przerwa (zaśniedziałe) zaraz przy konektorach. Siłowniki sprawdziłeś "na krótko" czy działają? Jak dobrze kojarzę to master od slave różni się tylko tym...
Kochany SEO Perfect to bezpilotówka więc do astry '95 trochę nie halo.Masz oryginalnego pilota?
Witam, proponuję zacząć od sprawdzenia zasilania (bezpieczniki, masy, itp.). W załączeniu schemat tego zamka.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Witam:niestety musisz zdjac panel dzrzwi i sprawdzic zamatowanie zamka . To jest zamek sterujacy i dlatego masz problem ze wszystkimi zamkami.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Ewidentnie masz błędy w montażu. Tu masz dokładną rozpiskę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Chyba raczej nie wystarczy. Owa "nauka" polega na zestrojeniu pilota i odbiornika (kod zmienny). Jeżeli pytasz to pewnie wiesz jak się to robi. Przyznasz, że gdyby tak było, jak radzi kolega piętro wyżej kradzież samochodu była by bajeczna.
Zakładając jednak że są dobre proszę o pomoc przy sterowniku, jak wysterować bezpośrednio cewki przekaźników? Dodano po 6 Siłowniki chodzą bo słychać ruch przy próbie zamknięcia (nie dam ręki uciąć że ten prawy przód też)tzn. układ reaguje na próbę zamknięcia z kluczyka od strony kierowcy, dodatkowo bagażnik mam otwarty bo okazało się że tam siłownik...
Zamykanie na brązowo-czerwonym otwieranie na brązowo-białym ryglowanie to drugi impuls odciąć 15 czyli plus po stacyjce
witam, mógłby mi ktoś pomoc i doradzić jak założyć tanio i dobrze centralny zamek do opla astry?? auto wcześniej w centralny zamek nie było wyposażone... chciałbym wiedzieć jakie części potrzebuje i jak to wszystko podłączyć??
Rada z zasileniem siłownika bezpośrednio jest rozsądna. Do przewodów dostaniesz się od kickpanelu. Jeśli jednak uszkodzona jest wiązka drzwiowa lub siłownik, to nic tak nie wskórasz i trzeba się dostać do zamka. Próbowałeś operować zamkiem na dociśniętych do auta drzwiach?
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Dzięki za tą odpowiedź. Zadziałała. Padł u mnie bezpiecznik od otwierania klapy tylnej nr 38 i przy tej okazji przestał działać centralny zamek. Po wymianie bezpiecznika klapa zaczęła działać, lecz nadal nie działał centralny zamek. Jeździłem po elektronikach i wołali po podpięciu do komputera od 500 zł do 700zł za wymianę jakiegoś modułu. Dobrze że...
Sprawdź czy prąd dochodzi do przyłączy w drzwiach. Jeśli dochodzi no to trzeba tapicerkę ściągnąć.
WITAM:) Mam sterownik exus cl-06 ( http://img.okazje.info.pl/934/13876/1387... ) i nie mam bladego pojęcia jak go podłączyć...:/ Próbowałem już chyba na wszystkie sposoby:/ Dodam że znalazłem potrzebne kable jak w tym temacie -> http://astra.autokacik.pl/technika/napra... (mam tą samą instalacje - chodzi o kolory kabli:) ) i problem...
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
Zamek centralny masz oryginalny czy z Chinaland?
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Witam serdecznie.Tematu w Vectrze nie przerabiałem ale znam to z Astry.Pewnie będzie podobnie.W Astrze jest tak.Sprawdź napięcie baterii w pilocie a jak jest stara to najlepiej wymień.Jest to CR 2032(taka sama jak do biosu).Sprawdź gniazdo baterii.Często od wstrąsów odrywa się od płytki.Po wymianie baterii włącz zapłon i przytrzymaj przycisk od zamykania...
1. Co przeczytałeś i czego się dowiedziałeś do tej pory w swojej sprawie? 2. Co sprawdziłeś?
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
skorpion ma sterowanie centralnym , bodajże zielony i niebieski ,wychodzą na nich impulsy masy .W ASTRZE znajdż na progu kierowcy przy słupku A kable brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) , zchodzą one z progu na podłogę 0,5 mm2 . central sterowany jest masą tak że żaden iterfejs nie będzie potrzebny
Witam Mam zamiar zalozyc centralny zamek i alarm do astry 97 sedan. 1. Jaki polecacie alarm i c. zamek? 2. Jak najlepiej rozwiazac kwestie otwierania klapy bagaznika? Z tego co slyszalem ciezko jest zamontowac tam silownik c. zamka.
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Wymień switcha na pewno brak styku.
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
czy ma ktoś zdjęcia jak zamontować centralny zamek(siłowniczki)do opla astry
pojawiło się zaraz po zamontowaniu.
To ustal teraz czy dochodzą napięcia do sterownika centralnego zamka.
Centralka odbiera każdy sygnał, ale wykonuje tylko prawidłowy.
Mam zamek tylko w drzwiach kierowcy. Centralny zamyka wszystkie drzwi.
Panowie, założony fabryczny centralny zamek w Astrze G. Dołożony alarm. Wszystko działa bez zarzutu przy pracy z pilota alarmu. Przy próbie zamykania centralnego z kluczyka: 1. drzwi się ryglują, 2. po ok.1 sek. drzwi się odryglowują. Gdzie szukać przyczyny ?
Według mojego opisu robiłeś prawidłowo do momentu kiedy wcisnąłeś jeden przycisk. Prawidłowo powinieneś wcisnąć w kolejności lock (zamknięcie) a potem unlock (otwórzenie). Wtedy dopiero powinno nastąpić potwierdzenie poprawnej synchronizacji centralnym zamkiem. Powodzenia :)
Witam Na zdjęciach zdjęciach masz sterownik centralnego zamka,oraz autoalarm i czujniki ultradźwiękowe.Czy w swoim aucie masz centralny zamek z kluczyka .
hej hej dzięki za odpowiedz. no to tak. nie mam dużego doświadczenia z autami i niestety nie udalo mi sie tego nawet znaleźć. czy mógłbyś mnie odesłać do jakiejs foty. bo jedyne co z prawej strony odkopałem to zamykanie wlewu paliwa ^_^ czy aby dostać sie do tej wnęki muszę rozbierać cala ta plastikowa obudowę na nadkolu ?? czy chodzi o ten ostatni...
ten typ tak ma:D te pięć sekund to test czujników drzwiowych. Podobno
A jak biały albo brązowy dotykasz do masy to zamek się zamyka i otwiera?
Czyżby jakaś krańcówka siadła?? Myślę że tak. Drzwi kierowca.
astra II z 2000 roku, pilot fabryczny
nic nie pozostaje jak iść po nitce do kłębka.znajdż cienkie przewody brązowy z białym i brązowy z czerwonym wychodzą ze słupka prawych drzwi są to przewody sterujące i muszą iść do centrali o ile jest to fabryczny centralny zamek
Tak dodalem przewod zeby byly spiete obydwa do zoltego i bez tez probowalem i nic
A więc tak, dzisiaj dotarł do mnie moduł REC. Po wymianie i programowaniu wszystko działa jak należy. Dziękuję za zainteresowanie tematem. POZDRAWIAM
Centralny zamek fabryczny czy "dokładany"? A jak wygląda teraz sytuacja "zamykania" samochodu guzikiem od wewnątrz?
złącze sprawdzone wcześniej.
sa wersje bez centralnego z polski:))) a centralny można zainstalowac żaden problem allegro.pl rózne sa zdania o tych uniwersalnych a jak chcesz zobaczyć czy masz centralny to rozbierz ktures drzwi i zobacz czy masz siłowniki fotki sa na allegro
a którymi drzwiami zamykasz od środka wszystkie zamki?
to zostaje tylko tech. Niektóre modele nie chcą się tak synchronizować. (30s to czas zbędny) klikaj od razu.
A jak wyciagniesz klucz z stacyjki to gaśnie radio? Często uszkodzeniu ulega stacyjka i nie widzi wyciągnięcia klucza,dlatego pilot nie zadziała.
Chce mieś tylko informację że centralny zamek zostały zamknięte lub otwarte
Dokładnie. Dla wygody czarny z radiosterowanika możesz połączyć z brązowym z kiekerta. To masa.
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
silnik astry pasuje astry altea centralny zamek centralny zamek caddy
instrukcja sterownik sprężarka pendrive odczyt linux czerwona dioda pilot
wymiana płyty głównej iphone pilot uniwersalny samokopiujący
Renault Espace III 2.2 DT - Świece żarowe nie grzeją po wymianie BSI BIOS AWARD: Długi sygnał i dwa krótkie - błąd karty graficznej