Niebieski (jeżeli jest krótki i nie zaostrzony) jest anteną. Dodano po 3 Być może jeden z czarnych oraz brązowy i biały są od sterowania centralnym zamkiem (widać, ze idą na rezystory, a ponadto standardowo sterowniki MATER posiadają właśnie brązowe i białe przewody oraz czarne od krańcówek).
Kierunkowskazy: pin10 - różowo/czarny pin20 - biało/czarny http://obrazki.elektroda.pl/3943655400_1...
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
Zacznij od sprawdzenia czy dochodzi do centralki zasilanie i masa. Potem przy użyciu kontrolki z masy spróbuj wbijać się w złącze centralki w celu wysterowania przekaźnika. Jeżeli przekaźnik będzie się odzywał a centralka nie będzie otwierała lub zamykała drzwi to prawdopodobnie jest zepsuta. Te dokładane centralki po prostu się psują po jakimś czasie....
Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Sprawdź okablowanie centralnego, zwłaszcza w przejściu do drzwi kierowcy. Możesz mieć poprzecierane kable. Pozdrawiam.
Z tych zaznaczonych na czerwono masz zaraz przelotki na drugą stronę płytki, szukaj najbliższego elementuz drugiej strony i lutuj. Niebieski wygląda ze zaraz leci do masy.
podlaczyc bialy i brazowy kabel od alarmu do centralki centralnego zamka....
Kabel niebieski do masy o będzie OK.
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
Piloty tak sprawne ale parę miesięcy temu coś się porobiło dzieciaki bawiły się pilotami i padło. Pompa w bagażniku napewno sprawna bo z kluczyka działa . Tym bardziej jak masz fabryczny centralny zamek kable już odnalezione to zakładaj nowy sterownik.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
najlepiej wewal w pusty bezpiecznik a prad od swiatel postojowych w skrzynca bezpiecznikow
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
14 zasila komfort, nie działają lusterka, szyby i centralny zamek. Poprzedni kabel został usmażony, co dalej?
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
Zamek a konkretnie losowe działanie krancówki drzwii kierowcy czy połamane kable w przelotce drzwii kierowcy.
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
ZAŁĄCZAM OPISKĘ
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Proszę jakiś schemacik.
może to pomoże
Pewnie przyciskiem drzwi,w ktorych jest uszkodzony silownik,napedzasz go recznie.W ktorych drzwiach jest uszkodzony silownik,ktores przednie?kliknij na gg8998843,bedzie szybciej
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Będzie działać i bez tego, tyle że będziesz musiał użyć trochę większej siły żeby przekręcić kluczyk. w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem Tu też, ten przy wkładce jest dodatkowo.
Tylko z alarmem niestety.
Centralny zamek-odpięty kabel gdzieś. A klakson-spróbuj opuścić kierownice niżej i zatrąb(lub wyżej).
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
Zamek lub kable
audi a3 96-03, schematy elektryczne w kolorze (bez schematów oprzyrządowania silnika) po angielsku, 10 stron, 2.2MB
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
Wymieniłeś zamek w drzwiach kierowcy czy tylko wkładkę na kluczyk ?, bo jeśli w nich nie działa centralny, to uszkodzony jest sam zamek lub kable w przelotce drzwi
Po lewej masz zasilania i sterowanie.muszą wychodzić kable z drzwh.
Który rok auta? Sprawdź, czy na przewodzie szaro-czerw lub szaro-białym (96 wzwyż) lub zielono-fioletowym (01 wzwyż) w drzwiach kierowcy pojawia się masa po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi w pozycję "otwórz". Jeżeli nie, to uszkodzony jest switch w zamku drzwi kierowcy.
sprawdz również pozostałe kable w wiązce - objaw taki jakby Ci zwierało kabel sterujący z siłownika z masą pojazdu.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Ciekawe czy w tym miejscu są styki do bezpiecznika? Rozbierałeś już boczek od kierowcy? Podłączaj wszystkie kable.
http://obrazki.elektroda.pl/4682597600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4682597600_1...
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
W każdym zamku jest krańcówka która podaje masę na odpowiedni kabel po otwarciu drzwi, korzystają z niej lampki montowane fabrycznie w drzwiach
nie widze problemu, to jest ampio i nie sterownik centralnego, a alarm, czy masz do tego złącze z kablami?
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
Mam podobny schemat może Cię zadowoli.P
Przyszedł zamek/alarm. Myślałem, że podłączenia tylko sterowanie zamkiem, ale w sumie może i krancowki i kierunkowskazy bym podłączył. Ma ktoś jakiś schemat które to kable?
Mazda 3 - rozpiska
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Więc jak teraz odblokować drzwi żeby dostać się do tych kabli?
Dzięki za zainteresowanie, niestety nie przyniosło (odłączyłem szarą wtyczkę z grubymi czerwonymi kablami) to efektu.
nie napisałeś czy działa klawisz lock/unlock nad nawiewem? peugeoty mają taki myk że jak jakaś krańcówka nie odpuszcza to zc nie działa lub odbija, sprawdź też kable w przelotkach drzwi jak auto robi się już stare to pękają kable
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Padł sterownik zamka,prawy próg.
Możliwe że w drzwiach jest któryś kabel przerwany, lub siada centralka od centralnego zamka.
kable i jeszcze raz kable
Jeśli możesz to podeślij mi ten schemat. Początkowo raz na jakiś czas nie chciał się zamknąć jak by coś nie łączyło więc może to na kablach.
Jest to oryginalny zamek centralny. Jest parę naderwanych kabli w drzwiach i w tylnej klapie. To moze byc od tego??
Z tego co opisujesz to wygląda na to że umarł ci akumulator. Podmień na drugi dla sprawdzenia. Jak aku dobry to wina masy kabli albo immo.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
zależy mi również na połączeniu z modułem komfortu z którym nie chce się połączyć. Wybierz centralny zamek.
To ja źle przeczytałem. Musisz sprawdzić styki w drzwiach kierowcy. Odłącz na chwilę kabel odpowiedzialny za otwieranie z drzwi kierowcy i sprawdź czy działa z pilota.
Volvo xc60 rok 2015 ,jak sprawdzic na krótko centralny zamek o numerze 31416686 ? zamek drzwi prawe 10 i4 piny,nie działa mi zamykanie ,zamowiłem drugi zamek i to samo,sprawdziłem kable miedzy drzwiami i słupkiem,dobre
w jaki sposób można podłączyć centralny zamek pod kierunki? można to zrobić bezpośrednio pod kable do kierunków???????
I dlaczego nie działają szyby i centralny zamek i jaki kabel przełamany
Witam. Przestał mi działać centralny zamek w mercedes ml 270 z 2000r. Centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka, kable wyglądają na całe.
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Witam, chciałbym skonstruować układ który po przekroczeniu ustalonej prędkości (np. 15 km/h) automatycznie zamknie zamek centralny. Kable odpowiedzialne za sygnał prędkości oraz zamykanie zamka centralnego są proste do zlokalizowania. Jedyne z czym nie wiem jak sobie poradzić to "detektor" przekroczenia tej ustalonej prędkości. Ustaliłem że w kabelku...
Przerwany kabel w drzwiach kierowcy
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
opis otwarcia dzwi wysłałem na pw i wież mi nie ma wiazki kabla pod maską to nie MAN
na moje ACC to + od zaplonu, tzn gdy przekrecisz kluczyk pojawi sie tam napiecie i centralny zamek zamknie rygle, po wylaczeniu zaplony centralny zamek sam sie otworzy...
https://obrazki.elektroda.pl/8610495300_... Dodano po 1 Tak to wyglądało i dzięki za forum zamek już działa ale k.................wa zostawiłem kabel antenowy gdzie pod deską i będę musiał znowu zdejmować
Próbowałem dać masę na każdy z kabli, który Idzie do zamka, ale zero reakcji Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? wygląda na to, że będę miał zamek...
Witam wszystkich, czytałem kilka postów w kierunku problemu zawartego w temacie, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...mam następujący problem. Jakiś czas temu przestał działać centralny zamek, tzn gdy chciałem otworzyć to się zamykał. Ja go otwórz a on od razu zamknij. Przejrzałem wiązki przy drzwiach i znalazłem biały kabelek zerwany - przy...
Sterownik centralnego jest sterowany za pomoca minusa, czyli sa dwa kable sterujace, jak kabel X dostanie minus to sie np otwiera central a jak kabel Z to sie zamyka proste nie A w alarmie mam tylko jeden kabel sterujacy, ktory daje przy odbezpieczonym alarmie minus i wtedy kabel x tez ma minus i zamek sie otwiera. 1pyt czy ten sygnal minusa ma byc...
Czy ktoś podpinał zamek centralny BX40 i ma zdjęcia jak podłączył. I czy te dwa kable pomarańczowe muszą być gdzieś podłączone czy mają być luźne?
Temat uznaje zamknięty Puszczono nawy kabel
witam jak podłączyć centralny zamek do polo 98r chodzi mi o podłączenie kierunkowskazów z centralki wychodzi mi jeden kabel
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Witam Posiadam Peugeota 206 z 2002 r. Zainstalowałem w nim centralny zamek, lecz nie wiem teraz, jak podłączyć migacze do centralnego. Gdzie znajduje się przekaźnik migaczy albo kable, do których mogę podłączyć kable od centralnego zamka pod migacze. Z góry dziękuję za pomoc. Mój e-mail: sewexx(at)interia.pl
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
U mnie z czytaniem schematów nie za bardzo, ale jak rozumiem to pozostaje przy wcześniej ustalonych kolorach Orange/black? Znalazłem kabelki, co dalej? :)
Fiat Doblo, modele od 2003 do 2007 Sterowanie centralnym zamkiem impulsami masy. Zamykanie - biało/brązowy pin: 34 Otwieranie - błękitno/niebieski pin: 24 Kable znajdziesz w czarnym 40'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
seat leon m1 rok 2000 Zasilanie +12V i masa, np. wiązka przewodów modułu centralnego zamka w okolicy kolumny kierownicy. 23-pinowe, jasno/niebieskie złącze: +12V - pin 22, kabel czerwono/niebieski masa - pin 23, kabel brązowy [15] plus po stacyjce - pin 3 kabel żółto/czerwony Sterowanie centralnym zamkiem: Impulsy masy, 24-pinowe złącze modułu we wnętrzu...
vryty, to akurat wiem tylko nie wiem co zrobić z tymi 6-ścioma przewodami wychodzącymi z centralki alarmu ! który do czego podłączyć Dodano po 2 Centralny rozgryzione :] rozwiązanie jest banalne :D : niebiesko-czarny kabel (20) podłączamy do brązowego (kabel sterujący z Centralki zamka centralnego) zielono-fioletowy kabel (23) podłączamy do białego...
tzn. kupiłeś zestaw (siłowniki i centralke) centralnego zamka i go montujesz? czy co podpinasz?
Rozpracuj napięcia na kablach i otwórz przy pomocy obcego prądu. Trzeba tylko rozblokować funkcje ryglowania. Potem już otworzysz.
Zacznij od zamka drzwi kierowcy i przelotki między drzwiami a słupkiem (połamane kable)
centralka jest na prawym przednim słópku przy prawej nodze pasażera pod plastikem
kolor kabel centralny zamek centralny zamek kolor kabel szary kabel centralny zamek
hamulec postojowy renault irf840 irf740 podłączyć manipulator
przepływomierz saeco przepływomierz saeco
Yamaha AX-900 a kolumny Infinity Kappa 8.2 - czy to dobre połączenie? Opel 1.2 16V - Spadające dźwigienki zaworów