Daj VIN to ci dobiorę
Na 100% przyczyny szukaj w drzwiach
Sprawdź czy nie są przełamane przewody ,które przechodzą przez gumy do drzwi.Najczęściej przełamują się w drzwiach kierowcy,a gdy centralny zamek masz oryginalny to będą takie efekty o których piszesz. Dodano po 3 Oczywiście tak jak pisał Xwit sprawdź również zamek w drzwiach przesuwnych.
tak zastany nie używany kluczyk tylko non stop otwierany z pilota
Witam! Nie wiedzialem w jakim dziale napisac o tym wiec wybrałem wlasnie ten. Jeśli to jakis problem to z góry przepraszam. Wracajac do problemu z zamkiem... w tylnych drzwiach mercedesa A klasa w168 muszę wymieni zamek i za chiny nie wiem jak go wyciągnąc. Zamek jest połączony z klamką cięgnem którego nie moge rozpiąc. Nie wiem czy to ważne ale nie...
sprawdź przełacznik krańcowy w drzwiach powinen być przy serwie.
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Sprawdź przelotkę między kabiną a drzwiami.
Witam, taka moja mała teoria: opady deszczu lub bardzo wilgotne powietrze, do tego zasniedziałe wtyczki lub czujnik drzwi albo zamka, np. we wnętrzu drzwi, co powoduje rezystancję, dlatego objawy są nieregularne.
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
…, może na początek pryśnij do zamka wd40 i jak wkładka puści to ok ale i tak wyjmij i wyczyść bo z czasem tylko pogorszysz sprawę. Pozdrawiam Tylko nie WD40. Wymontować i naprawić. A z pozostałymi zamkami to normalka.
Ja kupiłem na ebaju ..... Na Allegro tez sie juz pokazały http://allegro.pl/2-sprezynki-rygla-zamk... http://allegro.pl/sprezynka-rygla-zamka-... Daj znać jak zrobisz .... Pozdrawiam
Witam ! Jeżeli ktoś ma problem z zamkami drzwi od Mercedesa E W211 to ja je naprawiam. Pozdrawiam. I.
Przelotka w drzwiach na pierwszy ogień.
Na forum jest schemat zamka - do Vito i Sprintera. Pewnie coś ci wyjaśni. Wszystkie zamki (oprócz wlewu paliwa) mają po dwa mikroswitche - jeden sprawdza czy drzwi są zamknięte, a drugi czy zamek jest zablokowany. W drzwiach przesuwnych po latach pojawia się problem z kontaktem na blaszkach stykowych. Nie, nie chodzi o zanieczyszczenie. Po prostu drzwi...
a mi świecą się wszystkie kontrolki wymieniałem żaróweczkę w liczniku, odłączyłem wszystkie przewody, założyłem licznik i wszystko świeci, nie działa prędkościomierz, obrotomierz, kontrolka świeć żarowych i zamki w drzwiach
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
http://www.w203.pl/viewtopic.php?t=3087&... Pzdr.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
W większości 168 wszystko podpina się za licznikiem. Czarno/biało/niebieski i czarno/zielony (obok siebie) to migacze. Czarny i niebieski (obok siebie) to dwa wysterowania (masą) dla centralnego zamka. Plus to czerwony z jakimś paskiem, brązowy to masa, a jak byś potrzebował sygnałów z krańcówek drzwi to też tam są.
Proszę o pomoc w lokalizacji modułu Sam lub innego modułu odpowiedzialnego min. Za centralny zamek, autoalarm, oświetlenia drzwi i stacyjkę. Mercedes clk 200 w208 manual bez kompresora. Klima el szyby manualne siedzenia. Bez wodotrysków.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Rozumiem, że sygnały "załącz - wyłącz" przychodza z zamka zamontowanego w drzwiach, tak?
Dokładnie sprawdź instalacje w przelotce, potem w drzwiach jak nic nie znajdziesz. Jak to nie pomoże to sprawdź zamek.
Dzięki za zainteresowanie. Ryglować te drzwi można tyko przez naciśnięcie grzybka, zaś otwierać klamką wewnętrzna. Nie wiem czy rozbierać całe drzwi aby dojść do zamka i przeczyścić złącza, czy też może być uszkodzony moduł.
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
w vito/viano sprinter -drzwi przesuwne : połączenie stykowe A9018200154 oraz A9018200254 -są to dwa elementy które idealnie pasują i nie trzeba wiercić niepotrzebnych dziur tylko wystarczy wyciągnąć gumową zaślepkę i na drzwiach jest taka i na słupku...
czasem lubi zawiesić się mikrostyk w zamku , trzeba rozebrac drzwi wyjąć zamek i sprawdzić .
Na pewno należy się upewnić, czy założony zamek jest odpowiedni.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
No właśnie słychać z przednich drzwi od strony kierowcy. Ale skoro tam jest problem z połączeniem to dla czego zamyka właśnie tylko te drzwi. I na pilot również reagują tylko te drzwi
Raczej nie pasuje, jest keylesGO? Trzeba by rozebrać drzwi i sprawdzić co się stało, może silniczek się zablokował. Bo jak jest keylesGO to w zamku są dwa silniczki elektryczne jeden od centralnego i jeden od odmykania drzwi.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
W boczku w drzwiach jest moduł, u mnie nie ma w drzwiach nic oprócz silnika wycieraczek i zamka
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Witam powinno się zamknąć z zamka drzwi kierowcy i klapy bagażnika. Masz tu schemacik może to Tobie pomoże.
sygnał zamknij otwórz do podłapania w klamce drzwi
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
ok tylko to musze zdjać tapicerke z drzwi i tam sie bawic??????????
Pewnie zamek lub wiązka.
Jak byś jednak nie doczytał, to auto jest OTWARTE, a kolega ma kluczyki w ręce. Zablokowane są tylko jedne drzwi. A gdzie tyś przeczytał w tym temacie coś o otwartych drzwiach?? Trza kanapę ściągnąć, fotele przednie do przodu i heja z tapicerką, potem wszystkim zluzuj linki w zamku a być może jak zluzujesz linkę z tapicerki to zamek się odblokuje.
Skoro inne drzwi się zamykają to pompka jest ok.
Wymiana zamków to koszmar w tym typie. Pozatym trzeba usłyszeć gdzie syczy powietrze z tej buczącej pompki. Przeważnie w przelotkach drzwi lub bagażnika.
Dokładnie. Najlepiej zacząć od rozebrania zamka, przeczyszczenia wszystkiego dokładnie i powinno działać. Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie zalało kable pod siedzeniem i nie mają styku.
sorki juz pisze jest to mercedes E200 1996 (okularnik) benzyna alrmu nie ma, jest tylko fabryczny centralny zamek na pilota
Otwiera je zamek jest w nim elektryczny siłownik zamykający i otwierający drzwi . a potem tylko ciągniesz za klamkę i drzwi otwarte :idea:
zamek wymieniony trochę to trwało ale lepiej późno niż wcale
mozesz napisac cos wiecej na ten temat ? U mnie problem sie zaczal po odlaczeniu akumulatora.
Witam. Mam następujący problem: centralny zamek nie działa z żadnego punktu(tj. pilot, przyciski wewnątrz), nie otwiera się też wogóle tylna klapa, nie dociąga drzwi. Pompka centralnego zamka się włącza i chodzi ale nie zamyka i otwiera drzwi. Proszę o pomoc.
Czy przy takich pracach odłączacie koledzy akumulator? Jeżeli na 100% "wiesz co robisz", nie drżą Ci ręce i masz czym wykasować ewentualne błędy - to nie. W każdym innym przypadku - tak. Pamiętaj aby podczas prób centralnego zamka wszystkie drzwi były "zamknięte".
Może poszukaj w necie jak się rozbiera,przecież to nie jest takie trudne.Trochu logiki.A siłowniki uniwersalne nie będą pasować bo tam są firmowe Merca.Ale po co ci jak jeszcze nie rozebrałeś drzwi.
Nie widzi sprawnych drzwi to nie zamknie .
A czy przypadkiem ta nie ma być. Jak jedziesz sam to po co otwierać wszystkie drzwi.
Wczoraj stało mi się to poraz pierwszy ale poczytałem instrukcje auta i trzeba było pootwierać drzwi włorzyć kluczyk do stacyjki i dwa razy nacisnąc otwieranie na pilocie i przekręcić. Tak też zrobiłem i wszystko działało bez zarzutów. Dziś pod supermarketem znowu niemogłem go zamknąc pilotem a i ten trick z instrukcji już niedziała !
W Mercedesach działa od strony zamka, pompka próżniowa o dużej wydajności i mocny miech przy mechanizmie ryglowania wewnątrz zamka. Są i rozwiązania elektryczne.
Ok, odezwę się jak uda mi się dobrać do drzwi.
Witam no ok a klapa bagaznika?
Gerri czy sterownik bierze pod uwagę sygnał z zamków gdy zamyka sie drzwi wewnętrznym przyciskiem
Po prostu: najprawdopodobniej przełamane kable w przelotkach przy zawiasach drzwi.
Zdejmij wężyk z pompy i dmuchaj/zasysaj. Sprawdź, czy wszystko szczelne.
Zamek pneumatyczny? Nie przełącza ci switch w zamku. Jeśli sam proces trwa dłużej, to szukaj nieszczelności.
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Zgadza się ;ale te piny 8 ,9 są umieszczone w sterowniku od podczerwieni z pilota.Kolory też pasują .Są to przewody od zamka drzwi kierowcy.Natomiast do pompki centralnego zamka sygnały dochodzą CANem i spr.tego to nie jest prosta rzecz.
W mercedesie 190 jest w pompce odpowiedni układ z pomiarem ciśnienia podtrzymujący pracę tak długo aż ciśnienie (i podciśnienie) nie dojdzie do wartości zapewniającej otwarcie czy zamknięcie drzwi. Impuls do sterowania w M 190 może być więc znacznie krótszy niż dla siłowników elektrycznych
Witam, uniwersalny tak jak najbardziej będzie pasował pod warunkiem że będą siłowniki 6KG, zwykłe nie zdadzą egzaminu. Proponowal bym zaopatrzyć się jeszcze w oryginalne łączniki drzwi przesównych oraz tylnich (nie są bardzo drogie więc nie ma co się bawić z tymi uniwersalnymi).
ja za to moge ci poradzic jedynie sprawdz czy przypadkiem ktorys z silownikow sie nieprzestawil a jesli nie to moge ci doradzic ktorys z silownikow moze miec popsuty mikrowlacznik ktory sie znajduje w silowniku a zeby to sprawdzic sprubuj odlaczyc po koleji silowniki i i zamknac i otworzyc przy kazdym odlaczaniu silownika moze to pomoze moim zdaniem...
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Do dociagania drzwi i do centralnego są oddzielne pompki. Pompka z centralnego ma i tak ciężkie życie - dodatkowa funkcja zamykania drzwi po ruszeniu pewnie ja dobiła.
Witam..U mnie nie dziala zamykanie z pilota poprostu przestalo dzialac w drzwiach nie mam zamka porazka baterie sa dobre nie wiem co robic.od srodka sie zamyka.
Hej. Mam podobny problem. Tylne drzwi prawe i lewe oraz bagażnik. Powiedz proszę gdzie są te bezpieczniki Zastanów się: do przednich drzwi inny bezpiecznik, a do tylnych inny? I może jeszcze inny do bagażnika? Przecież to totalna bzdura! Skoro przednie drzwi działają, to pompka centralnego zamka pracuje. Skoro tylne drzwi i bagażnik nie działają, to...
Możesz sie tam podpiąć, tylko nie pamiętam czy lampka reaguje na otwarcie bagażnika i czy nie stracisz samouzbrajania - czy zapala się po zadziałaniu zamka, czy dopiero po otwarciu drzwi?
Cześć Centralny zamek jest diagnozowalny - podepnij komputer i się dowiesz które drzwi szwankują. Najlepiej jak to będzie dedykowany do Mercedesa komputer Star Diagnosis.
Do sprawdzenia wiązka słupek A-drzwi. Możliwe ułamanie przewodu odpowiadającego za zamykanie.
W tym roczniku będzie tak jak napisali koledzy. Nie trzeba rozbierać drzwi.
A czy ta pomka też odpowiada za dociąganie drzwi? Rozumiem że chodzi o tą pompę w bagażniku za boczkiem?
centralka jest oryginalna. przez 4 lata działało wszystko bez zarzutów z pilota. To jest wersja 124 E klasa w kombi ... może one nie mają możliwości otwierania z kluczyka, bo w drzwiach kierowcy nie ma zamka na kluczyk ....
Mercedes E CDI rok 2000. Centralny zamek fabryczny. Po włączeniu zapłonu automatycznie zamyka drzwi. Jak wyłączyć tę funkcję?
"W180", "a180" - ani jedno ani drugie z żadnym autem mi się nie kojarzy... Chociaż (stop!) W 180 to jednak był! https://www.google.com/search?q=mercedes... Ale centralnego zamka to na pewno nie miał :)
W momencie zadziałania zamka centralnego posłuchaj, gdzie w środku auta odzywają się przekaźniki lub pompka. Tak jest najłatwiej. Dodano po 4 Najczęściej pompka jest razem ze sterownikiem. Do sterowania dojdziesz po przewodach z zamka, w drzwiach kierowcy. Kluczykiem otwieranie-zamykanie.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Witam serdecznie Mam problem z przednimi drzwiami od pasażera. Drzwi nie można zamknąć , zapadka zamka która powinna się blokować przy domykaniu drzwi nie blokuje się i drzwi są cały czas otwarte. Chciałbym dodać , że drzwi nie były otwierane od 6 miesięcy. Wcześniej wszystko działało. Starałem się ręcznie rozruszać zapadkę w zamku , bez skutku . Pozdrawiam...
https://obrazki.elektroda.pl/8198947600_... https://obrazki.elektroda.pl/7368659400_... https://obrazki.elektroda.pl/3713185500_... https://obrazki.elektroda.pl/9032536600_... Proszę o pomoc w identyfikacji błędów w mercedesie. Skaner wykrył kilka błędów, niestety nie umiem samodzielnie...
W sumie to może być ok, tzn jeden idzie do pomki, dwa na drzwi przednie, i po jednym na bagażnik i wlew paliwa,
Ok dzięki za info ale problem jest taki że nie ma żadnych silniczków jest siłownik który zamyka i otwiera i zamek to wszystko to są drzwi boczne zasuwane a nie boczne pasażera.
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
nie powiem że nie masz racji tylko nie mam pojęcia gdzie on jest ??? myślałem że jakoś jest to podłączone do zamka
Nie działa w pełni centralny zamek z pilota. Daje sie otworzyć ale zamykać muszę każde drzwi ręcznie. Proces zamykania jest sygnalizowany. Kluczykiem zamykają sie tylko drzwi kierowcy. Gdzie szukać przyczyny?
Witam, ja mam większy problem ... może ktoś mi pomoże ... ??? Jestem posiadaczem Mercedesa w 124 E klasa w kombi. Do pewnego czasu centralny zamek na pilota na podczerwień działał bez zarzutów. W pewnym momencie nie dało się auta zamknąć z pilota, trzeba to zrobić za każdym razem ręcznie zamykając każde drzwi z osobna od środka. Zamek mam jedynie w...
Witam! Posiadam Mercedes 190D, a mój problem polega na tym, że drzwi się same zamykają ! Wsiadam do auta odpalam i drzwi sie zamykają wychodzę z auta przy wyłączonej stacyjce też się zamykają. Najgorsze jak zostawię kluczyki w aucie a wyjdę otworzyć bramy i auto mi się zamknie. Ktoś ma jakiś sposób aby to naprawić??
Jeżeli nie masz wkładki od strony pasażera, to szukaj po stronie kierowcy w wiązce z drzwi.
No cześć nie działa srebrny przekaźnik To czemu go nie wymieniłeś do tej pory? Można go również naprawić - to nie jest specjalnie trudne dla osoby która potrafi obsłużyć lutownicę. moduł komfortu (ten w bagażniku ) zmieniony na drugi i brak reakcji zegarów To nie jest VAG. Moduł komfortu w Mercedesie to TYLKO drzwi, szyby i centralny zamek. Żadnego...
Ostatnio miałem przypadek pęknięcia lutu na polu stykowym w drzwiach przesuwnych. Sprawdź czy wszystkie siłowniki pracują.
W ML możesz też podłączyć się sterowaniem impulsami [+] do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: zielony i biały
W prawych przednich drzwiach nie działał centralny zamek i elektryczne szyby. Przyczyna to brak głównego zasilania sterownika drzwi kabel czerwono-biały. Po przywróceniu zasilania (bezkontakt na złączce) działa szyba i centralny zamek.....ale okazuje się że po włączeniu świateł pozycyjnych centralny w tych drzwiach samoistnie zamyka się i otwiera, cały...
Z moich obserwacji i pomiarow wynika, ze sa to 3 kable sterujace (w okaglej wtyczce), na ktore podaje sie mase lub +12v, kolor niebieski jest od zamka klapy, kolor zielony jest od prawych drzwi, a kolor zolty od drzwi kierowcy. Zasilanie poprowadzone jest z osobnej wtyczce. Alarm podlaczylem pod zielony przewod(przecinajac go), dzieki temu zamek dziala...
Witam alarm to forteca.Na zamkniętych drzwiach próbuję i tak się dzieje.Jutro jeszcze sprawdze wszystkie silowniki.Pozdrawiam
a nie masz czasem wyłącznika do blokowania drzwi na środkowej konsoli ?
zamek tylny drzwi mercedes zamek tylnych drzwi mercedes zamek mercedes
wysokie ciśnienia doładowania dynamo podłączenie kosiarce obroty
Błędne odczyty czujników w dwukanałowym regulatorze temperatury Błąd F84 w zmywarce Miele - przyczyny i rozwiązania