Jak kolega znalazł pomoc ,to może już zamknąć temat. Pozdrawiam!
Na Allegro są gotowe zestawy ze schematami.
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały. Podmieniałem cały mechanizm z auta ze złomu w którym centralny zamek działał bez zarzutu. Niestety- to samo. Przelotka z drzwi do karoserii cała?
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Witam i pozdrawiam wszystkich. Czy ktoś mógłby mi opisać piny i sterowanie oryginalnego siłownika centralnego zamka w seicento. Zniszczył mi się zamek drzwi a miałem tam zamontowany uniwersalny siłownik a dokupiłem zamek już z fabrycznym siłownikiem i chce podłączyć go do istniejącego sterownika. Za okazaną pomoc wielkie dzięki.
Witam. Mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem. Raz na jakiś czas uda się otworzyć drzwi pasażera przekręcając kluczyk w zamku kierowcy W żaden sposób nie uda się ich ponownie zamknąć ( chodzi o drzwi pasażera ) Zlokalizowałem żółty przekaźnik po stronie kierowcy na wysokości progu. Napięcie dostają +12 na nim jest. Jest przejście na wszystkich...
Tak. Zamontować rzeczy które kupiłeś: puszkę immo, komputer. Wyciągnąć transponder ze starego kluczyka i do starego kluczyka włożyć nowy transponder, z nowego kluczyka. Jak nie jesteś w stanie zamienić transponderów miedzy kluczykami to dorobić nowy kluczyk bez transpondera i wozić go spiętego z nowym kluczem. Opcja trzecia - poprosić kluczykarza a...
Cześć do seicento są specjalne siłowniki bo uniwersalne nie wchodzą w drzwi :) mam sczemat elektryczny takiego zamka
a jeśli zamontuję centralkę za radiem to którędy najlepiej poprowadzić przewody sterujące do siłowników w drzwiach ?
wujaszek miał seicento 900 bez el. szyb i w drzwiach nie było wcale instalacji elektrycznej ani do zamka ani do szyb. później zmienił autko na seicento 1.1sporting no i tu było wszystko i el.szyby i centralny. tyle pamiętam bo obydwa miałem okazję rozbierać.tzn drzwi.
po lewej stronie przy nadkolu kierowcy jest kostka bodaj ze biala z przwodami blekitny z czarnym -lewy i blekitny -prawy mozesz tez pod przelacznik swiatel awaryjnych a co Ci sie dzieje z czujnikami drzwi
spróbuj się dostać do wiążki co idzie do przednich lewych drzwi i podać 12v na zamek. Znajomy tak Seicento swoje po zatrzaśnieciu otworzył.
Do drzwi przesuwnych chciałem zastosować pole stykowe np. z drzwi bagażnika Fiata Seicento. Ale co zrobić żeby zamek lżej pracował. Dziękuje za odpowiedź.
Na jeden zamek- tak. ja bym kupił http://alejka.pl/zestaw-zamkow-z-kluczyk... Tylko żeby wymienić trzeba stare sprytnie usunąć, nie niszcząc samego zamka.
W seicento problemem jest to,iz drzwi sa,,mocno blaszane,,i stad trudne dojscie do ciegna
Piloty do alarmu masz? Przed montażem sprawdź, czy alarm w ogóle reaguje i żyje. Centralka zamka wygląda na standardową, choć dziwi mnie trochę grubość białych przewodów i kolorystyka brązowych. Chyba, że tak na zdjęciu wyszły lub widać, że były one przez kogoś tam wciskane. Do tego sprawdź sobie stan siłowników w drzwiach.
Przeciez masz uszkodzony zamek w drzwiach. Po co zagłebiać się w sprawy elektroniki. Weź klucz i wkład zamka dostosuj zapadki do klucza i sprawa zalatwiona.
Witam serdecznie. Zakupiłem kompletne kasetki (z siłownikami) i chcę założyć centralny zamek. Czy ktoś z Szanownych Userów wie, jakiego typu wtyki (6 pin, jeden nie wykorzystywany) muszę zakupić do zamków? Niestety, nie udało mi się namierzyć gotowych wiązek do drzwi. Pozdrawiam[/img]
Chodzi o to iz mam w swoim seicento zamek centralny fabryczny i teraz kupilem i chcialbym zalozyc do niego sterownik ktorym moge otwierac drzwi pilotem....jak to zrobic??gdzie w ogole jest sterownik ten fabryczny od zamka??wystarczy go podmienic???prosze o poimoc...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Central z Twojej fotografii to klocki LEGO. Demontujesz kasetę zamka, zdejmujesz z niej plastikową obudowę (nie wyrzucasz jej, bo trzyma linkę) wkręcasz wkręt 3,5mm przykręcasz silnik i wszystko montujesz na drzwi. Nie ma filozofii to działa. Akurat ja w seicento stosuje tańsze siłowniki uniwersalne, brzeszczotem wycinam osłonę z prowadnicy do szyby,...
panowie,co wy opowiadacie,przecież seicento zawsze miało,ma i mieć będzie sterowanie krańcówki masą,na czarnym przewodzie wchodzi do krańcówki masa a na czarno-białym wychodzi też masa po otwarciu drzwi,krzysztofie to,że wydaje ci się że są sterowane plusem powoduje przepływ +12 przez włókno żarówki,żeby cię przekonać proponuję wyciągnąć żarówkę z lampki...
Jeszcze jedno mam pytanie. Co zrobić z zamkami w drzwiach, klapie bagażnika i korku wlewu paliwa? Czy kupno wkładek coś mi pomoże? Czy bez kluczyka wyciągnę wkładki z zamków i zamontuję nowe?
witam:) Mam Fiata Seicento 900 i ostatnio jakiś kretyn próbował mi się włamać do samochodu przez drzwi pasażera. Niestety nie mogę naprawić usterki, gdyż nie potrafię wyjąć wkładki do zamka z bębna:( gdyby ktoś mógł pomóc, to będę bardzo wdzięczny:)
dziekuje za odpowiedz jesli mozesz to wypisz mi pololeji w punktach czynnosci łączenia kolorów kabli zarowno po stronie sterownika radiowego centralnego zamka z kablami przepustu wychodzacymi z drzwi centralnego zamka i skad najlepiej wziasc napiecie sterownika czy z radia czy z tablicy bezpieczników
Jedno pytanie-czy te siłowniki są odpowiednio lewy i prawy czy uniwersalne. Jeżeli uniwersalne to zamień je stronami i będziesz mógł normalnie jak zwykle otwierać kluczykiem drzwi kierowcy a pasażera się też otworzą. Centralkę zdalną też możesz wmontować ale z tym będziesz miał więcej zabawy.
Przepraszam źle zrozumiałem, z pilota działa a z kluczyka nigdy nie działało tj. przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy, nigdy nie działo się tak że drzwi pasażera się zamykały albo otwierały. Drzwi pasażera zamykały się tylko gdy zamykałem drzwi od strony kierowcy plus gdy zamykałem z pilota Próbowałem mocniej wiele razy ale bez skutku. Otwierając...
Nie ma sensu moim zdaniem.. Centralny leci do fiata seicento jedne drzwi zawsze otworzy kluczem w razie W. A z pilota będą 2 i też będzie:)
No tak zapomniałem dodać że "uzbrajam " seicento, wersja podstawowa. I pytanie dodatkowe, jak zrobić żeby migacze informowały o "stanie" zamka centralnego???
Coprawda temat stary ale może się komuś zbłąkanemu przydać. Da się na 100% . W 2000 r zakładałem ale niestety nie mam zdjęć. przedewszystkim zamek w belce musi mieć dźwigienkę do otwierania bagażnika linką. A dalej są 2 sposoby : - siłownik schowany w błotniku i połączony z zamkiem linką - siłownik schowany w tylnej belce i połączony z zamkiem na szprychę...
Witam kolegów. Założyłem do SC centralkę alarmową RTX Tornado CS3, do tego moduł centralnego zamka też od RTX który podpiąłem by sterował z modułu alarmu. Mój problem polega na tym iż 2 dni działa centralny zamek tzn. po naciśnięciu przycisku alarmu drzwi się zamykają i otwierają a po jakimś czasie chcę zamknąć samochód a centralny zamek nie reaguje....
Witam, kupiłem jakiś czas temu centralny zamek (BCS-A 2012306M) z pilotem do Seicento, zamiast siłowniczków dołaczone były fiatowskie motorki. Dziś w wolnej chwili podpiąłem wszystko. Dołączony schemat elektryczny okazał się być bezużytecznym (to co znalazłem w internecie również). Metodą prób i błędów udało mi się podpiąć kable odpowiedzialne za...
albino , rozwiązanie Twoje jest oczywiście dobre, tylko mam wrażenie, że sprzęt jak tam oferują jest niskiej klasy - chodzi mi głównie o ceny, no albo produkcji polskiej. ;) Zrodziło się w mojej głowie kilka pytań, a mianowicie: 1. Na schemacie wyprowadzeń Xenona, który dla wygody dołączyłem, są dwa gniazda 3-pinowe opisane jako "elektroniczny czujnik...
Witam, Zabrałem się za montaż alarmu w Seicento Max-700 i mam problem z zamykaniem drzwi (centralny fabryczny sterowany jak masą). Otóż po zapodaniu sygnału uzbrojenia na pilocie milczenie centralnego, a po ręcznym zamknięciu można wyzwolić z pilota otwarcie. Sterownik zamka da się ręcznie sterować masą, podpięty biały i biało-czarny pod sterowanie...
Witam, własnie kupiłem Centralny Zamek do Fiata Seicento z dwoma masterami i możliwością podłączenia do alarmu. I własnie tak chciałbym zrobić. Niestety, wrac z CZ dostałem tylko mały schemacik kabli, niestety nie wiem jak to ma wyglądać od strony mechanicznej, jeśli wszystko okaże się przystosowane do SC ( a ma takie być to OK). Ale niestety nie wiem...
Witam, ostatnio kupilem fiata seicento, wlasciciel poinformowal mnie, ze samochod mial zamontowany pilot do zamykania i otwierania drzwi, ale reszta wyglada tak jak na obrazku, mozna cos z tego jeszcze wykrzesac ? Czy to tylko na gruz ? http://obrazki.elektroda.pl/7181355100_1...
Dokaladnie tak jak kolega napisal : 1 Zamiana kabli zielonych z niebieskimi(naped silniczkow) rozwiazal problem odwrotnego dzialania pilota (swoja droga byly zle kolorystycznie wyprowadzone z centralki) 2 Trzepotanie sie skobli przy probie zamkniecie z kluczyka - przyczyna silniczek w drzwich od pasazera nie byl w stanie otworzyc zamka ze wzgledu na...
Witam. Kupiłem niedawno Seicento 1.1 z dołożonym przez poprzedniego właściciela centralnym zamkiem (bez alarmu). Wszystko pięknie działa, drzwi się zamykają i otwierają z pilota. Jednak chciałbym, aby działało to też od wewnątrz, to znaczy że gdy siedząc w środku wcisnę kołek zamykający w drzwiach kierowcy, to drzwi pasażera także się zamkną. To natomiast...
Witam. Posiadam Seicento Trofeo. W trakcie zimy wyladowal mi sie akumulator. Po naladowaniu pojawil sie problem z alarmem i centralnym zamkiem. Gdy wlaczam silnik centralny zamek blokuje drzwi, po chwili slychac tykanie i wlacza sie alarm. Chcialbym zresetowac alarm. W skrzynce z bezpiecznikami znajduje sie przcisk serwisowy. Wiem, ze kombinacja wcisniety...
Każdy z nas się uczył. Ja zaczynałem od cc i seicento, czyli aut najprostszych, a ford do takich już nie należy właśnie ze względu na inne sterowanie i konieczność zamiany polaryzacji sygnałów, oraz tym, że nie ma sterownika centralnego zamka i trzeba się odpowiednio wpiąć (też jakimś sterownikiem), bo można uszkodzić niskoprądowe wyjścia z alarmu lub...
Witam wszystkich. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale myślę że to ma związek z elektroniką i elektryką samochodową. Zamieniłem swojego wysłużonego Seicento na Toyotę Yaris 2003 1.0. Niestety samochód był kupiony w wersji podstawowej bez jakichkolwiek dodatków. Przywykłem do dodatków bo od dziesięciu lat jeżdżę samochodem który ma elenktyczne szyby,...
Mam problem z centralnym zamkiem w SAMOCHODZIE Seicento 2000 Rok zamki nie są orginalne , tradycyjny zestaw uniwersalny dwa słowniki + centralka podłączone do alarmu, po naciśnięciu przycisku zamknij zamyka się zamek od strony pasażera, od strony kierowcy gdzie jest zamontowany siłownik sterujący nie zamyka się, gdy ruszam dźwignią siłownika sterującego...
Witam Mam taki problem we Fiacie Seicento 900. Mam zamontowany centralny zamek z autoalarmem - zamknąłem wczoraj normalnie za pomocą pilota auto, załączając jednocześnie alarm - usłyszałem ten charakterystyczny trzask siłowników, więc wszystko ok. Po kilku godzinach gdy otwierałem auto, nie było słychać trzasku siłowników otwierającego drzwi, a jedynie...
Czekam na odpowiedz Nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to w "oryginale" i wymienić zamki na "zmotoryzowane" oraz zastosować nieoryginalne wiązki i sterownik. Tak kilkanaście lat temu robiło się w Seicento, Pandach. Aby nie tracić czasu na montaż silniczka w zamku, wymieniałem całe zamki na wersje z silniczkiem. Podobnie robię w samochodach typu...
Posiadam alarm skorpion (na pilocie jeden przycisk) w samochodzie seicento sprawował się dobrze. Od jakiegoś czasu nie umiem otworzyć drzwi światła mrugną dida przestanie świecić i nic, słychać jedynie jak siłownik próbuje podnieść. Co dziwne to samochód się zamyka zawsze (szyby również podnosi). Po włażeniu kluczyka do drzwi od strony kierowcy zamek...
Witam !!! Bardzo proszę czytających o wyrozumiałość i nie odnoszenie mnie do Google itp. w celu odszukania informacji o tym problemie dziękuje. Mam problem z podłączeniem centralnego zamka do seicento 1.1 2005 w związku z przeczytaniem wielu postów (bezskutecznie) proszę o rozpoznanie tego typu centralki i opis jak ją podłączyć do (alarmu zakupionego...
Wkładkę zamka musisz przełożyć by kluczyk który posiadasz pasował. Doczytałem że to od pasażera. Jeśli nie masz centralnego to możesz pozostawić starą wkładkę ale jeśli wkładka od kierowcy przymarznie to lepiej mieć jedne drzwi w zapasie i nie myślę tu o drzwiach bagażnika
Witam, Padł mi siłownik w drzwiach seicento od strony kierowcy. Dziwnie charczy i nie otwiera. Pewnie nie da się już naprawić ? Mam pytanie jaki siłownik będzie pasował do tego autka ? Zastanawiałem się nad którymś z siłowników z tej strony http://www.tridex.pl ale nie wiem czy będą pasowały. Są 4 do wyboru.
Ta klapka też nie pomoże niestety :( Pracowałem kiedyś w firmie robiącej car audio. Nie było dnia, żeby nie przyjechał jakiś okradziony Rekord to było 6 aut jednego dnia na naprawę instalacji. Bo złodziej nie dość, że ukradł radio, to jeszcze mu się śpieszyło i nie rozpiął, tylko uciął przewody. Z jednego auta, to jak szarpał, to urwał przewód masowy...
Witam, mam problem z powyższym alarmem, otóż nie dawno kupiłem seicento z Pythonem SP 3000 i przy pierwszym uruchomieniu go ku mojemu zdziwieniu zarówno uzbraja się go jak i rozbraja jednym przyciskiem P1. Na pozostałe przyciski P2 i P3 centralka w ogóle nie reaguje. No ale trudno, przecież można się przyzwyczaić :) Ale problem zaczął się gdy podłączyłem...
Witam, mam problem z centralką carprotect BX30 a konkretnie z otwieraniem klapy z pilota. Siłownik klapy to uniwersalny "mocny 8kg" z alledrogo, podłączony jest przez przekaźnik sterowany masą bo centralka wysyła sygnał ≤-500mA. Dodatkowo w kabinie mam przycisk do otwierania klapy, który po wciśnięciu łączy z masą i załącza przekaźnik, problem...
Witam montowal ktos z was panowie silownik w klapie bagaznika niewie jak najlepiej go zonowac w drzwiach temat ogarnolem teraz ma problem z klapa
Nie ma sensu sprzedawać go po cenie rynkowej, jeżeli jest bardzo zadbany. Zostaw go "w rodzinie", oddaj żonie, sprzedaj ojcu, teściowi albo teściowej. Kup sobie Audi B4 kombi 1.9tdi albo 2.0 benzyna z gazem za 8-9 tys, a za resztę doprowadź go do "normalnego" stanu. Mój ojciec (sporo po 50-tce) jeździ B4 sedan 2.0 8v od 7 czy 8 lat i przez ostatnie...
Witam. Mam dziwny problem. Seicento 1.1SPI i alarm forteca z blokadą jakąś, tylko nie pamiętam czy odcinała pompkę paliwa czy zapłon. Mniejsza z tym teraz. Dzisiaj wstałem rano i chciałem podjechać do sklepu, kliknąłem na pilocie do otworzenia a tu nic. Kilkadziesiąt prób i nie otwiera ani nie miga kierunkami. Co gorsza w aucie nie mam żadnego zamka...
Witam przeszukałem kilka for ale ne znalazlem nic odpowiedniego Problem polega na tym że mam Alarm w uno ale nie mmoge nic wiecej powiedziec (jaka firma ani nic) ponieważ tusz sie zmył z obudowy. Do rzeczy: alarm dziala lecz czasem wariuje dlatego go nie uzywam mam do tego taki kluczyk, który wyłącza pilot ale nie o to chodzi, chcialbym cos z tym zrobic,...
Nie ma czego. W sumie to nawet dobrze. Bo to proste auto do auki (ja zaczynałem od seicento). Nie wiem tylko, czy nie będziesz potrzebował założyć przelotek do drzwi, bo tamtędy chyba nie przechodzą żadne przewody. Najlepiej kupić gumowe (oryginalne fiatowskie są drogie). Uniwersalne kupisz za około 10 zł szt. Od biedy możesz założyć peszla (czarna...
Autko lubi rudą. Silnik taki sobie 3 cylindry mało pali. Trochę go telepie na jalowym. Łańcuch się rozciąga i trzeba wymienić prawie tak często jak pasek w innych autach. A koszt większy. Do tego EGR pada. Lepiej wziąć 1.2 starsza sprawdzona konstrukcja. Osiągi podobne tyle że trwalsza. Corse odpuściłem, znalazłem coś takiego, i już oglądałem: https://www.olx.pl/oferta/okazja-renault...
No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony (zimny lut) i stąd moje problemy....
Powtórzę mój wpis z innego wątku: No to może kilka słów z mojej walki z tym domykaczem. Otóż straciłęm cały dzień i w końcu okazało się że nie potrafimy z kumplem zamontować tego domykacza. Wziąłem go więc do domu i krok po kroku zacząłem go rozpracowywać. Zrozumiałem zasadę działania idąc po ścieżkkach :) Okazało się że mój domykacz był uszkodzony...
Pamiętam to jak dziś pierwszy alarm i centralny w Seicento u Kuzyna montowałem w 1998roku w niedziele, podłączyłem wszystko, po jakiś 6 godzinach włączam syrenke z własnym zasilaniem, którą to w bagażniku zamontowałem na przewodzie 4-ro żyłowym. Wyje cały czas po włączeniu stacyjki, dowiedziałem się że należało odłączyć przeodzik brązowy trigger "-"...
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba...
http://obrazki.elektroda.pl/2114095800_1... Prezentowane urządzenie to automatyczny sterownik elektrycznie podnoszonych szyb, który zaprojektowałem do Fiata Seicento mojej żony. Samochód posiadał oryginalnie elektrycznie podnoszone szyby, lecz ich sterowanie polegało na tym że podnośnik pracował tylko wówczas gdy przycisk był naciśnięty....
Wydaje mi się, że nie zapoznał Pan się ani z systemami radiowymi ani ze sterowaniem przez internet. I tu muszę się z Panem zgodzić w 100%, tylko się Panu wydaje. Mówiąc, że jest to zbędny gadżet bardzo Pan się pomylił. Sterowanie radiowe sprawia że nie musi Pan ciągnąć kabli i trzymać się określonej funkcji automatyki. Ma Pan wiele problemów z głowy,...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
seicento zamek seicento drzwi drzwi seicento
limit polaczen renault magnum modulator elektrozaczep brzeczy
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Ustawienie rozrządu w Kia K300: krok po kroku Codzienna regulacja piły spalinowej - przyczyny i rozwiązania