Pojechać możesz bez butowania. Błąd wyskoczy napewno.
przem011 , silnik musi byś tej samej długości co stary, żeby bezproblemowo założyć wieszaki.
Nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Z Amicą nie chce mieć nic wspólnego - jak nie muszę xD Silnik o którym rozmawiamy ma kod 32027625. Biuletyn Vestala widziałem, czytałem - stąd też swoje smutki i żale przelałem wyżej ^. Twój oryginalny silnik nie jest już produkowany, Vestel wskazuje że razem z silnikiem *625 trzeba wymienić inverter. Amica oferuje...
Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
Ja bym przekładał bez mieszania, z ECU i układem paliwowym. Regulator ciśnienia by trzeba było wywalić ze zbiornika i pociągnąć powrót z listwy.
Nie. Ten co robił przekładkę musiał naplątać "kabli" , z 3,5 na 5.0 , inna wtyczka inna pinologia , CAN.
Da się, potrzebujesz jednej wizyty w warsztacie zajmującym się dodawaniem mocy i modyfikacją map na hamowni. Problem będzie rozwiązany a korekty sprawią, że silnik będzie miał dłuższą żywotność. Jazda na zbyt ubogiej mieszance szybko zniszczy głowicę.
Pomogłem? Jeżeli tak ,to zamknij temat.
Ograniczasz śrubą obroty.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Możliwe że immobiliser jest w sterowniku zakodowany. Jak masz wszystko to przekładaj komplet i tyle.
Zasilanie główne jest 230V lub 2x 110V. Nie zasilisz silnika z tej instalacji. Silnik 3 fazowy wymaga trzech faz ty masz jedna.
Kolego, ale kostka którą pokazałeś na fotce to nie jest żadna kostka zaworu, tylko sterowanie EGR. Nic się nie ma do uruchamiania silnika.
VIN ewent. dawcy i biorcy. Wtedy można rozmawiać o konkretach. Głównie chodzi tutaj o posiadanie przez wóz koordynatora. Jeśli oba nie mają, oba będą na sterowniku S6 - to nie powinno być żadnych większych niespodzianek nie do ogarnięcia.
A nie lepiej szukać tego co masz, bo te nowsze będą drogie, całe silniki pewnie z 4 tys, słupek może 3.. No ale stary na pewno będzie trwalszy, wszystko zależy, ja osobiście wolałbym starszy, wszystko podobierać, potem zmienić graty, zestroić i mieć trwały dobry silnik z większa mocą, niż kombinowanie w coś nowszego.
AHF jest na Bosch EDC15V, a ASV również. Z tego co widzę są inne złącza komputerów silnika.
W 2,0dti jest albo tarcza sprzęgła 228mm i garnkowe koło zamachowe albo w póżniejszych modelach dwumas .Czy będzie kompatybilne z tym co masz nie wiem bo napisałeś tylko jaki masz silnik.
Kolego (at)spinacz nie spinaj się tak , Ja tego stera Mu nie montowałem , ani to nie jest Mój syn żebym mógł na cokolwiek pozwalać czy zabraniać. Sam zdecyduje czy chce mieć moc i niesprawne auto czy zrobi to zgodnie ze sztuką.
Spróbuj mechanicznie podłączyć potencjometr do krzywki krancowek, powinna być obrotowa. Krzywka obróci os potencjometru. Mikroprocesor da radę ale to naprawdę zawodne przy liczeniu impulsów. Kiedyś z tym walczyłem też w rozsiewaczu aż kiedyś źle wykrył pozycję i nawóz poszedl aż zboże spaliło.
Witam, może temat już nieaktualny ale też przerabialem taki silnik i ustawienie uszczelniacza Tak jak na rysunku powyżej jest błędne. Jeśli ktoś będzie potrzebowal informacji to służę pomocą
Wiec kup sobie sterownik.
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
ten układ to IPM typu R z traznystorami IGBT , i podobnie jak poprzedni tez bedzie dzial, ale cała sztuka w dorobieniu sterowania. Trzeba zrobić układ który wytwarza 3 wzorce o zadanej czestotliwości przesunięte o 120 stopni , potem użyć jakiegoś układu robiącego PWM na podstawie tych 3 wzorców i sterować tyrystory w parach przez negacje. Ale z tym...
Otrzymałem: Spoko na gwintowałem w bloku trzy otwory pod łapę silnika zmieniłem obudowę rozrządu na nowszą i gitara
Ale mieszacie ludzie... Odpowiadając na pytanie autora tematu - tak, możesz zamienić, silnik 22 kW przy wielopile sprawdzi się lepiej niż 15 kW jeśli brakuje Ci mocy, czyli osiągniesz zamierzony efekt. Ważne jest by obroty elementów roboczych pozostały takie same po podmianie silnika. Upewnij się tylko że 15 kW wystarczy dla traka. Co do tego czy się...
Kupilem inny silnik
Nie da rady zamykam temat
Da się przetestować motor BLDC bez falownika? Oczywiście, istnieje kilka metod testowania silników BLDC (Brushless DC) bez falownika, ale trzeba pamiętać, że pełna funkcjonalność takiego silnika, w tym sterowanie prędkością i momentem obrotowym, jest zwykle dostępna tylko przy użyciu odpowiedniego sterownika. Niemniej jednak, dla prostych testów, których...
czy gdy zamienię na silnik też 4kW ale 960 rpm to będzie równoznaczne ze zmianą przełożenia jako że przy tej samej mocy moment na wale powinien proporcjonalnie wzrosnąć. Tak. Moment obrotowy jest odwrotnie proporcjonalny do prędkości obrotowej przy danej mocy. Jest przybliżony wzór: M = 9550P/n.
Temat zamykam, siknik wymieniony
Przecież to zupełnie różne oleje. Zamiana w jedną czy drugą stronę zniszczy silnik
Brakuje około 3-4 cm. Silnik lub wirnik do wymiany. tokarz ci wytoczy nowe ale koszta większe niż cały silnik. Zgadza się i pewnie porównywalne z naprawą uszkodzonego silnika.
Szkoda ze nikt nie odpowiedział nic, złom
..... Innym powodem może być brak rozłożenia zrzazu piły. Inaczej brak rozłożenia zębów. A czym się obecnie ten kąt koryguje? Bo z dawnych czasów to taki przyrząd mam- do tego służył (to jako ciekawostka techniczna :) ) Przyrząd który prezentujesz służy do rozwodzenia zębów zwykłych pił ze stali bez lutowanych płytek widiowych. Tarcz widiowych się...
Sprawdź na tych 2 dodatkowych stykach czy to nie przypadkiem bezpiecznik termiczny, jeśli tak to można obejść. Dokładnie sprawdź rozmieszczenie pinów by przypadkiem nie poszło napięcie na cewkę tachogeneratora.
Pytam z ciekawości jak zwiększyć moc silnika 2812? Zamian pomp wtryskowych z 3512 do 2812 coś da?
Zamiana miejscami podłączeni N i L do zacisków silnika nie pogarsza poziomu bezpieczeństwa oraz nie ma wpływu na pogorszenie ochrony zwarciowej. Za bezpieczeństwo odpowiada prawidłowe podłączenie przewodu ochronnego ( żółto/zielony ) oraz rodzaj ochrony przeciwporażeniowej.
Witam serdecznie. Otóż, drodzy koledzy potrzebuję pomocy związanej z ustawieniem rozrządu i zapłonu przy silniku do UNO 1.0 Fire gaźnik rok 1995. Na życzliwość ze strony mechanika nie mogę liczyć, bo po 14ej już nie pracuje a ja muszę dzisiaj koniecznie wymienić i uruchomić silnik. Dodam, że na starym silniku było wszystko ustawione na cacy. Palił bez...
Hallo, nie, nie można żonglować, jednak pomyślałeś o tym, że zamiana dwóch kabli fazowych spowoduje jedynie to, że silnik będzie się obracał w inną stronę? Prawdopodobnie u Ciebie też to jest. Ale do rzeczy — pomyślałem sobie, że skoro rower przeżył zatarcie silnika, to nie jest pewne, czy sterownik to przeżył. Wiem, masz drugi i zgłasza błąd czujnika...
Wg mnie te nawinięte cewki to jakieś filtry by np radio nie wzbudzało się w głośnikach przy pracy silnika wycieraczek .
... jeśli coś jest narażone na działanie wody Skąd wnioski, że coś tam jest narażone na działanie wody ? od autora "to jest po prostu zwykły wiatrak, który z tyłu obudowy ma panel nawilżany wodą, i to wszystko, płytka steruje pompką akwariową,"
To niestety tym bardziej, pionowe są mniej sprawne to do uzyskania podobnej mocy potrzebna jest większa powierzchnia. Dodano po 4 Silnik ma tarcze łożyskowe żeliwne- to dobrze bo aluminiowe są bardzo delikatne.
Jak widać znawców na pęczki tylko wniosków brak. Wycieki z pewnością nie zostały spowodowane zmianą jakości oleju. To taki wybieg macherów, którzy schrzanią robotę i później nie przyznają się. Idąc podobną logiką można dość do wniosku,że rozpuściły się uszczelki co brzmi śmiesznie. Obawiam się, że stawiasz przed tym silnikiem zbyt duże wymagania a on...
W pierwszej silnik: 2820970100, a w drugiej silnik 2818570100 / 2837970100. Porównaj wymiary, koła pasowa na pasek. Zamiennik może być mocniejszy ( na odwrót raczej nie - chyba, że jest to pomijalna wartość).
Jeśli to silnik prądu stałego, to zrobiłbym to tak: - do pierwszego C jeden biegun silnika, do drugiego C drugi biegun silnika - oba NC do minusa lub masy - oba NO do plusa. Włączysz pierwszy przekaźnik to podasz plus na pierwszy biegun silnika. Włączysz drugi przekaźnik to podasz plus na drugi biegun silnika. Masy/minus pochodzi z nie załączonego przekaźnika
A pewny jesteś że to silnik spalony a nie płytka sterująca?
sterownik silnika renault scenik 2000 rok po lifcie immo nie chce załączyć może Jakieś konkrety, jaki sterownik? immo nie chce załączyć, a bateria w kluczyku jest OK Bateria nie ma nic wspólnego z immo, co znaczy immo nie chce załączyć? Jak zachowuje się dioda immo?
Dla chcącego nic trudnego. Oczywiście, że wymaga to przerubek.
Rubryka nie podświetlona ? wtryski zamontowane poprawnie (moment dokręcania) Wtryski programowałem op-comem. Po kolei: -Diagnostyka -Rocznik -Meriva -Silnik _oznaczenie -Programowanie -Wymiana wtrysku -_pierwszy liczysz od rozrządu Wpisanie numeru (tego z gniazda zasilania - wszystkie znaki), przycisk zamiana i po potwierdzeniu OK. Odpalanie silnika...
12249831 Ten numer tez będzie to samo. DZKR FBLZ DZLS DWWD DYCA to wszystko jest do tego silnika.
Witam, Myslec, to trzeba przed, a nie po szkodzie. Zamiana silnika o mocy 130KM na silnik o mocy 70KM, w dodatku w tak duzym samochodzie, to czysta glupota. I jeszcze skrzynia automatyczna! Jesli konstruktor nigdy takiego montazu nie stosowal, to jest ku temu jakas przyczyna. W 605 byly stosowane dwa diesele o pojemnosci 2.1 l - atmo o mocy 83KM (mulowaty)...
Generalnie to żeby nie wkręcać bezpieczników większych niż oryginalne wymyślono tzw. śruby stykowe chyba M5 z łbem w postaci kubka ceramicznego z otworem pasującym do przewidzianego bezpiecznika. Im większy prąd nominalny bezpiecznika, tym większa średnica tylnego styku bezpiecznika. Te opisane na wstępie śruby można wymieniać. Pralka z reguły ma grzałkę...
uszkodzenie układu zapłonowego, Wymieniłem miesiac wcześniej cewkę zapłonową. praca na paliwie słabej jakości lub nieodpowiedniego typu, Kilka razy kasowałem check silnika i nie wracał w czasie użytkowania tego golfa. awaria czujnika tlenu lub uszkodzone kable Który to czujnik? pospolicie tak się chyba okresla sonde lambda... Dodano po 1 całkowicie...
Jak w temacie robił to już ktoś? Da się to zrobić bezboleśnie? Silniki niby podobne, ale nie jestem pewny czy będzie chodził ze sterownikiem od 4HW. Proszę o opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam
Generalnie silniki komutatorowe są budowane jako szeregowe lub równoległe. Szeregowy: Zasilanie podłącz pod jedną ze szczotek i jedno uzwojenie. Drugą szczotkę połącz z wyprowadzeniem drugiego uzwojenia. Drugie końce uzwojeń powinny być połączone razem i prawdopodobnie to połączenie jest wewnątrz silnika wykonane fabrycznie. Równoległy: Jedną szczotkę...
const int stepPin = 8; unsigned long stepperTimer; int currentStepperSpeedDelay = 500; // bieżąca prędkość krokowa opóźnienie byte stepInState = 0; // stan wysoki lub niski dla następnego kroku int stepCounter = 0; // licznik kroków int targetSteps = 200; // docelowa ilość kroków bool running = false; // flaga informująca, czy silnik działa void setup()...
https://obrazki.elektroda.pl/1621115300_... Nr. znajdziesz tam gdzie zaznaczyłem strzałką. Ten sterownik który został zamontowany nie zadziała w tym roczniku. Jedyne rozwiązanie to sterownik silnika do kompletu od pompy i w sterowniku silnika immo off.Bo immo też nie ma możliwości dopisania bo inny typ,lub właściwa pompa. Nr. pompy...
Gdzie się zaczyna ten tor ? Dodam tylko że wzmacniacz dostałem od kolegi bo nie grał na oba kanały. Po sprawdzeniu okazało się że na prawym są całkowicie zwarte końcówki, wylutowalem ich i pomierzyłem emitery drivery na obu kanałach i wszystko jest ok. Lewy kanał zaczął grać bo przekaźnik puścił już go. Kupiłem oryginalne tranzystory i po wlutowaniu...
Nic nie pomoże. To tak jak byś miał starego konia i kupił mu podkowy od rumaka wyścigowego z nadzieją, że dzięki temu wygra Wielką Pardubicką.
Cześć, dlatego że konstrukcja szczotek jest na sprężynkach ,,blaszkowych'' i siły działają w sposób powodujący ciągnienie natomiast kierunek odwrotny może spowodować wepchanie skrzywienie blaszko - sprężynki ( choć to mało prawdopodobne ) natomiast ten sam model silnika może być wykorzystany w innych celach takich jak zamiana ruchu obrotowego na posuwisto...
Witam Zwracam się z pytaniem do osób orientujących się w temacie wymiany silników w SCANII. A mianowicie czy dużym problemem jest zamiana silnika 470 hpi(dodam iż wał korbowy pękł i nie opłacalna jest naprawa) Na silnik o mocy 420 równiez HPI. Autko jest dość leciwe bo 2001, ale na potrzeby krajowe nie widzę potrzeby odświeżenia. Silnik 420 jest z roku...
w 99 przypadkach na 100 pada sterownik silnika można je regenerować prostą metodą sprawdzenia cewek jest zamiana podłączeń cewek miejscami
Przejście jest tylko między 1-4 i wynosi 0,8kΩ. Czyli 800 om ;-) Jest to rezystancja silnika i po podaniu napięcia na te styki silnik ruszy w którąś stronę. Zamiana napięcia miejscami spowoduje obrót silnika w drugą stronę. Pomiędzy pozostałymi dwoma pinami jest za pewnę stycznik którego zadaniem jest odłączenie zasilania silnika mające na celu...
Takich tematów podobnych do twego jest sporo, jeden z nich to również: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Tam też parę schematów, nie chcę powielać tematów. Generalnie do zmiany kierunku obrotów silnika trójfazowego, wystarczy zamiana kolejności podłączenia dwóch dowolnych faz.
Sterownik silnika musi być od manuala.
Zanim podłączysz napięcie umocuj porządnie korpus. Może zacząć obracać się (w przeciwną stronę niż wirnik) i spaść ze stołu. Co do połączenia - to rysunek wyjaśnia wszystko. Zmiana kierunku to zamiana czerwonego z białym. Zmiana prędkości to zamiana pary czerwony-biały na zielony-żółty Zmiana kierunku wirowania jak wyżej.
Masz nr. oryginałów do silnika AEA 032 103 601A 032 103 601N
Nie 5 kW, a 3,68 kW i dodatkowo mniejsza wydajność pompy ponieważ obroty mniejsze poniżej 1500 obr/min.
Witaj. Odwrócenie kierunku podłączenia uzwojenia pomocniczego na pewno rozwiązałoby sprawę kierunku wirowania. Prostsza mogłaby być zamiana ról tych uzwojeń, podobnie jak to ma miejsce w przypadku uzwojeń wolnoobrotowych. Sprawdzałem wiele lat temu, że silnik podłączony w ten sposób działa. Dla pewności jednak zmierz rezystancje obu tych uzwojeń, czy...
No i to prawda:diesle mają mały zakres użytecznych prędkości obrotowych, a śruba niestety nie ma dużo większych. To nie auto, tu nie mamy skrzyni ani sprzęgła, silniki przyczepne (benzynwe) mają wbudowaną w spodzinie przekładnie 1,2-1,5 w komplecie mamy śrube lekką o małym skoku i ciężką o dużym. Największe zapotrzebowanie na moment mamy w momencie...
Wrzucisz fotki wnętrza stera mi na maila, i puchy od immo z numerami? Możliwe że coś podobnego dłubałem, to coś podpowiem. macmalkow(at)tlen.pl
To raczej nic z tego 143 KM jest z wersji poliftowej, na pewno ma inne wtryskiwacze , ale i cały osprzęt silnika będzie się różnił. Nie sądzę żeby taka wymiana była opłacalna. Natomiast tego 136 KM też raczej ciężko znaleźć w dobrym stanie, generalnie ten silnik to dosyć wadliwa i kapryśna konstrukcja, wymagająca "specjalnych" względów. Wiem, bo niestety...
Ok, dzięki za info. Zamówiłem silnik w tygodniu go przetestuję. Pozdrawiam
Ma to wpływ na kierunek obrotów silnika. Co do tego że (cytuję) "L1 i L3 odpowiadają za kierunek obrotów silnika", masz rację, ale nie do końca. Otóż zamiana miejscami dowolnych faz powoduje zmianę kierunku wirowania. Czy to zaszkodzi kompresorowi? Trudno powiedzieć, to zależy od jego budowy. Natomiast pracy betoniarki na pewno nie pomoże - zwróć uwagę,...
Z silnika wychodzą tylko dwa przewody ( lewo, prawo ) Chyba Kolega nie wie o czym pisze. Silnik ma + i -, zamiana biegunowości odwraca kierunek obrotów. arturavs napisał: Sebakkkk321 napisał: silnik wydaje tylko dziwny dźwięk i się nie kręci. Nie jest to przypadkiem silnik prądu stałego? Bo zdjęcie ewidentnie na to wskazuje. Jak się w czytasz w to...
Rysunek jest niepoprawny, a tematy o podłączaniu silnika trójfazowego z jednej fazy już były www.elektroda.pl/rtvforum/topic46793.htm... poczytaj powinno pomóc.
No o to pytam
Witam, na jachcie mam silnik stacjonarny diesla o mocy 7HP. Chcę zastąpić go silnikiem elektrycznym. Chciałbym użyć do napędu silnika prądu stałego o mocy ok. 4 kW i obr. max ok 2000 obr/min. W zależności od napięcia na jakie będzie silnik użyję odpowiednią ilość akumulatorów 12V. Podstawowo silnik będzie zasilany z akumulatorów. Będzie zabudowany agregat...
Witam.Uszkodzony napewno jest wirnik,ale na zbyciu mam wirnik 308.2200 i stojan też.Stojan 308.4100 jest szerszy gabarytowo i wirnik 308.2200 ma luzy1
Moim zdaniem do takiego silnika nie ma znaczenia. Ważne żeby 5w30. Ale jeżeli już ma być zgodnie ze specyfikacjami to będzie Liqui Moly Top Tec 4300 5W30
szukam niezawodnego silnika diesla z lat 1995-2005 Nawet jeśli jakiś silnik był wówczas niezawodny, to dzisiaj jest u kresu okresu eksploatacji. Takie 20-letnie auta już mają przebiegi przynajmniej po 400 - 800 tys. km, a nawet jeśli nie przebieg to czas już też zrobił swoje. Wszystkie elementy gumowe będą już twarde jak skała, a plastiki będą kruche....
Aparat napędzany z kadłuba silnika był w silniku OHV a taki motor to było tylko 1.2 w Kadecie. Wszystkie inne są napędzane z wałka rozrzadu.
Podepnij a się przekonasz.
No, nie tak do końca: przy próbie zamontowania silnika nie przewidzianego przez PRODUCENTA, natkniemy się na spore problemy w stacji diagnostycznej. O ile zamiana "600" na "650" w 126p praktycznie nie wymaga już nawet zgłaszania, to próba wstawienia "700" z BISa będzie nadwyraz trudna. W skrócie, tylko silniki z oferty fabrycznej, inaczej korowody z...
Odkręć stary kondensator i wepnij ten co masz szeregowo w obwód silnika i będzie ok. Szeregowo tj. od strony gdzie masz 2 wyprowadzenia dajesz 230V, od strony trzech wyprowadzeń, dwa czarne pewnie przewody dajesz do silnika, gdzie dotychczas podłączone było zasilanie. Ten co pozostał do obudowy silnika, albo nigdzie. A jeszcze szybciej kupić nowy kondensator...
Przebiegi napięciowe w poszczególnych fazach (mierzone względem przewodu neutralnego (dawniej zero)): L1=230*\sqrt{2}*sin(2*\Pi*50Hz*t) L2=230*\sqrt{2}*sin(2*\Pi*50Hz*t+120) L3=230*\sqrt{2}*sin(2*\Pi*50Hz*t+240) 230V - wartość skuteczna przebiegu sinusoidalnego (może wynosić od 207 do 241.5V , czyli od -10% do +5% wart. nominalnej) 230V*\sqrt{2} - wartość...
To tak bezproblemowo się nie da . Jeśli układ jest zaprojektowany na potencjometr 100 omowy to zamiana na wartość kilkaset razy większą może spowodować że regulator przestanie działać. Poza tym włącznik powinien mieć postać kluczyka żeby postronna osoba łatwo pojazdu nie uruchomiła.
Kolego CMK1990 da się to zrobić ale bez dwóch zdań nie opłaca się to.
A co do zjadania myślę że pisząc o oleju silnikowym to chyba logiczne jest co go może zjadać ? Jak Ci motorek bierze oliwę to się robi remont albo utylizuje zwłoki, nic nie da zamiana oleju bo nie wynaleziono jeszcze takiego, który by zregenerował silnik :D Masz zalanego dobrego Castrola i wymianą na inny nie zmniejszysz spalania.
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Z moich notatek wynika, że do silników BV koło magnesowe, które współpracuje z cewką zewnętrzną, alternatorem i rozrusznikiem elektrycznym, ma numer katalogowy 14110020 (dawniej 14110012). To w zasadzie jedyny ślad, po którym można go tropić, bo Tecumseh nie ma specyfikacji wymiarowej swoich części, a przynajmniej ja się z nią nie zetknąłem. Rozumiem...
Uszkodzony jest silnik w pralce, który miał 600 obrotów czy mogę zamontować silnik z 800 lub 1000 obrotów czy będzie działał bez problemów?
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
Witam wszystkich zainteresowanych. Poszukuje schematu instalacji komory silnikowej. Przelozylem silniki przewody paliwowe maglownicy itp. Musze jeszcze ogarnac wiazke pod pompe wspomagania. Silnik odpalil (bylo zminione bsi oraz Komputer) Bede wdzieczny za pomoc Przy okazji jest to dosc duzo pracy o wiele wiecej niz zwykla przekladka silnika... pozdrawiam...
A czy jest możliwość wymiany na jakiś inny bez wymiany kompa?? Za dużo tych silników nie ma i ewentualnie szukałbym zamienników. A jakbym wymienił również kompa to byłoby bez problemu czy dalej jakieś komplikacje?
http://obrazki.elektroda.pl/2797061900_1... http://obrazki.elektroda.pl/4328930300_1... Zmiana kierunku wirowania - np. zamiana miejscami R1 z R2 Pozdrawiam. Stefan
Wydaje mi się, że nie jest to łącznik żaluzjowy który powinien być zastosowany do rolety, lecz zwykły łącznik podwójny do oświetlenia . "Niepraktyczność" takiego łącznika to pół biedy (brak strzałek kierunkowych G/D i niewiadoma w stylu który klawisz wycisnąć a który wcisnąć). Problemem jest włączenie obydwu kierunków ruchu jednocześnie a w konsekwencji...
no, jest mały problem. Z tego co pamiętam, przekładać trzeba cały zespół napędowy z osprzetem: silnik + skrzynia (i chyba sterowanie biegami) + półosie; trochę inna instalacja elektryczna. Nie pamiętam czy chłodnica i prędkościomierz również. Moim skromnym zdaniem za dużo zachodu; no chyba że masz "dawcę" gratis i trochę czasu. pozdrawiam f.
Witam . Po pierwsze nie napisałem że kierunek obrotów można zmienić przy zastosowaniu diody . Proszę dokładnie przeczytać post . Kierunek obr. można zmienić w sposób podany przez kol.nive4 czyli przez zamianę miejscami wyprowadzeń stojana podłączonych do szczotkotrzymaczy . Ten sam rezultat można uzyskać poprzez przesunięcie szczotkotrzymaczy o pewien...
Można ale trzeba zrobić to tak samo w sensorze i w zasilaniu silnika .
zamiana sterownika silnika zamiana obrotów silnika pralka zamiana silnika
historia połączenie yihua nadmuch mastercook dolny dolny
Behringer DR112DSP nie włącza się – brak zasilania, bezpiecznik, SMPS, tryb AUTO-STANDBY Grzałka elektryczna w kocioł Defro, Heiztechnik, SAS na ekogroszek – montaż na powrocie, wymiary, mufy