Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
przem011 , silnik musi byś tej samej długości co stary, żeby bezproblemowo założyć wieszaki.
Nie jestem w stanie Ci powiedzieć. Z Amicą nie chce mieć nic wspólnego - jak nie muszę xD Silnik o którym rozmawiamy ma kod 32027625. Biuletyn Vestala widziałem, czytałem - stąd też swoje smutki i żale przelałem wyżej ^. Twój oryginalny silnik nie jest już produkowany, Vestel wskazuje że razem z silnikiem *625 trzeba wymienić inverter. Amica oferuje...
Ja bym przekładał bez mieszania, z ECU i układem paliwowym. Regulator ciśnienia by trzeba było wywalić ze zbiornika i pociągnąć powrót z listwy.
Nie. Ten co robił przekładkę musiał naplątać "kabli" , z 3,5 na 5.0 , inna wtyczka inna pinologia , CAN.
Da się, potrzebujesz jednej wizyty w warsztacie zajmującym się dodawaniem mocy i modyfikacją map na hamowni. Problem będzie rozwiązany a korekty sprawią, że silnik będzie miał dłuższą żywotność. Jazda na zbyt ubogiej mieszance szybko zniszczy głowicę.
Pojechać możesz bez butowania. Błąd wyskoczy napewno.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Pomogłem? Jeżeli tak ,to zamknij temat.
Ale mieszacie ludzie... Odpowiadając na pytanie autora tematu - tak, możesz zamienić, silnik 22 kW przy wielopile sprawdzi się lepiej niż 15 kW jeśli brakuje Ci mocy, czyli osiągniesz zamierzony efekt. Ważne jest by obroty elementów roboczych pozostały takie same po podmianie silnika. Upewnij się tylko że 15 kW wystarczy dla traka. Co do tego czy się...
Kolego, ale kostka którą pokazałeś na fotce to nie jest żadna kostka zaworu, tylko sterowanie EGR. Nic się nie ma do uruchamiania silnika.
Zasilanie główne jest 230V lub 2x 110V. Nie zasilisz silnika z tej instalacji. Silnik 3 fazowy wymaga trzech faz ty masz jedna.
Ograniczasz śrubą obroty.
Możliwe że immobiliser jest w sterowniku zakodowany. Jak masz wszystko to przekładaj komplet i tyle.
A nie lepiej szukać tego co masz, bo te nowsze będą drogie, całe silniki pewnie z 4 tys, słupek może 3.. No ale stary na pewno będzie trwalszy, wszystko zależy, ja osobiście wolałbym starszy, wszystko podobierać, potem zmienić graty, zestroić i mieć trwały dobry silnik z większa mocą, niż kombinowanie w coś nowszego.
Tak, temat rozwiązany.
VIN ewent. dawcy i biorcy. Wtedy można rozmawiać o konkretach. Głównie chodzi tutaj o posiadanie przez wóz koordynatora. Jeśli oba nie mają, oba będą na sterowniku S6 - to nie powinno być żadnych większych niespodzianek nie do ogarnięcia.
W 2,0dti jest albo tarcza sprzęgła 228mm i garnkowe koło zamachowe albo w póżniejszych modelach dwumas .Czy będzie kompatybilne z tym co masz nie wiem bo napisałeś tylko jaki masz silnik.
AHF jest na Bosch EDC15V, a ASV również. Z tego co widzę są inne złącza komputerów silnika.
Zamiana początków i końców uzwojenia nie ma wpływu na pracę silnika. Ważne , by zmienić absolutnie wszystkie początki z końcami.
Witam. Posiadam pewne urządzenie napędzanie silnikiem 4kW 1450rpm. W pewnych okolicznościach jego moc okazuje się nieco za mała. Chodzi właściwie nie o moc a moment jakiego dostarcza ten silnik. Gdyby zmienić przełożenie to urządzenie pracowało by nieco wolniej ale dostępny moment byłby większy i pewnie wystarczający. Jednak trudno zmienić przełożenie...
Nie da rady zamykam temat
Otrzymałem: Spoko na gwintowałem w bloku trzy otwory pod łapę silnika zmieniłem obudowę rozrządu na nowszą i gitara
Jak w temacie robił to już ktoś? Da się to zrobić bezboleśnie? Silniki niby podobne, ale nie jestem pewny czy będzie chodził ze sterownikiem od 4HW. Proszę o opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam
Sprawdź na tych 2 dodatkowych stykach czy to nie przypadkiem bezpiecznik termiczny, jeśli tak to można obejść. Dokładnie sprawdź rozmieszczenie pinów by przypadkiem nie poszło napięcie na cewkę tachogeneratora.
... jeśli coś jest narażone na działanie wody Skąd wnioski, że coś tam jest narażone na działanie wody ? od autora "to jest po prostu zwykły wiatrak, który z tyłu obudowy ma panel nawilżany wodą, i to wszystko, płytka steruje pompką akwariową,"
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Kupilem inny silnik
Wiec kup sobie sterownik.
Szkoda ze nikt nie odpowiedział nic, złom
Temat zamykam, siknik wymieniony
Akumulator naładowany ?
Jeżeli to silnik szczotkowy to wystarczy zamiana przewodów do szczotek.
Silniki się naprawia i dla amatora jest to najprostrze rozwiązanie. Silniki można zamieniać, ale musi się zgadzać rozstaw łap, długość osi i jej koło zębate, musi być taki sam układ tacho i ilość uzwojeń stojana. Po cyferkach z silnika wątpię, by ktoś określił czy podejdzie, czy nie.
Witam serdecznie. Otóż, drodzy koledzy potrzebuję pomocy związanej z ustawieniem rozrządu i zapłonu przy silniku do UNO 1.0 Fire gaźnik rok 1995. Na życzliwość ze strony mechanika nie mogę liczyć, bo po 14ej już nie pracuje a ja muszę dzisiaj koniecznie wymienić i uruchomić silnik. Dodam, że na starym silniku było wszystko ustawione na cacy. Palił bez...
Pytam z ciekawości jak zwiększyć moc silnika 2812? Zamian pomp wtryskowych z 3512 do 2812 coś da?
Brakuje około 3-4 cm. Silnik lub wirnik do wymiany. tokarz ci wytoczy nowe ale koszta większe niż cały silnik. Zgadza się i pewnie porównywalne z naprawą uszkodzonego silnika.
To niestety tym bardziej, pionowe są mniej sprawne to do uzyskania podobnej mocy potrzebna jest większa powierzchnia. Dodano po 4 Silnik ma tarcze łożyskowe żeliwne- to dobrze bo aluminiowe są bardzo delikatne.
W pierwszej silnik: 2820970100, a w drugiej silnik 2818570100 / 2837970100. Porównaj wymiary, koła pasowa na pasek. Zamiennik może być mocniejszy ( na odwrót raczej nie - chyba, że jest to pomijalna wartość).
A pewny jesteś że to silnik spalony a nie płytka sterująca?
Dla chcącego nic trudnego. Oczywiście, że wymaga to przerubek.
Spróbuj mechanicznie podłączyć potencjometr do krzywki krancowek, powinna być obrotowa. Krzywka obróci os potencjometru. Mikroprocesor da radę ale to naprawdę zawodne przy liczeniu impulsów. Kiedyś z tym walczyłem też w rozsiewaczu aż kiedyś źle wykrył pozycję i nawóz poszedl aż zboże spaliło.
No i to prawda:diesle mają mały zakres użytecznych prędkości obrotowych, a śruba niestety nie ma dużo większych. To nie auto, tu nie mamy skrzyni ani sprzęgła, silniki przyczepne (benzynwe) mają wbudowaną w spodzinie przekładnie 1,2-1,5 w komplecie mamy śrube lekką o małym skoku i ciężką o dużym. Największe zapotrzebowanie na moment mamy w momencie...
Uszkodzony jest silnik w pralce, który miał 600 obrotów czy mogę zamontować silnik z 800 lub 1000 obrotów czy będzie działał bez problemów?
Jak widać znawców na pęczki tylko wniosków brak. Wycieki z pewnością nie zostały spowodowane zmianą jakości oleju. To taki wybieg macherów, którzy schrzanią robotę i później nie przyznają się. Idąc podobną logiką można dość do wniosku,że rozpuściły się uszczelki co brzmi śmiesznie. Obawiam się, że stawiasz przed tym silnikiem zbyt duże wymagania a on...
no, jest mały problem. Z tego co pamiętam, przekładać trzeba cały zespół napędowy z osprzetem: silnik + skrzynia (i chyba sterowanie biegami) + półosie; trochę inna instalacja elektryczna. Nie pamiętam czy chłodnica i prędkościomierz również. Moim skromnym zdaniem za dużo zachodu; no chyba że masz "dawcę" gratis i trochę czasu. pozdrawiam f.
czy istnieje jakiś przeciwskazanie takiemu zabiegowi ? Nie ma przeciwwskazań.
Witam Zwracam się z pytaniem do osób orientujących się w temacie wymiany silników w SCANII. A mianowicie czy dużym problemem jest zamiana silnika 470 hpi(dodam iż wał korbowy pękł i nie opłacalna jest naprawa) Na silnik o mocy 420 równiez HPI. Autko jest dość leciwe bo 2001, ale na potrzeby krajowe nie widzę potrzeby odświeżenia. Silnik 420 jest z roku...
Kolego CMK1990 da się to zrobić ale bez dwóch zdań nie opłaca się to.
Witam, na jachcie mam silnik stacjonarny diesla o mocy 7HP. Chcę zastąpić go silnikiem elektrycznym. Chciałbym użyć do napędu silnika prądu stałego o mocy ok. 4 kW i obr. max ok 2000 obr/min. W zależności od napięcia na jakie będzie silnik użyję odpowiednią ilość akumulatorów 12V. Podstawowo silnik będzie zasilany z akumulatorów. Będzie zabudowany agregat...
Podepnij a się przekonasz.
Witam, Myslec, to trzeba przed, a nie po szkodzie. Zamiana silnika o mocy 130KM na silnik o mocy 70KM, w dodatku w tak duzym samochodzie, to czysta glupota. I jeszcze skrzynia automatyczna! Jesli konstruktor nigdy takiego montazu nie stosowal, to jest ku temu jakas przyczyna. W 605 byly stosowane dwa diesele o pojemnosci 2.1 l - atmo o mocy 83KM (mulowaty)...
Trudno tak bez szczegółów, ale co zasady jeżeli to jest zwykły silnik dc to zamiana zacisków silnika miejscami zmienia kierunek obrotów.
To raczej nic z tego 143 KM jest z wersji poliftowej, na pewno ma inne wtryskiwacze , ale i cały osprzęt silnika będzie się różnił. Nie sądzę żeby taka wymiana była opłacalna. Natomiast tego 136 KM też raczej ciężko znaleźć w dobrym stanie, generalnie ten silnik to dosyć wadliwa i kapryśna konstrukcja, wymagająca "specjalnych" względów. Wiem, bo niestety...
Witam.Uszkodzony napewno jest wirnik,ale na zbyciu mam wirnik 308.2200 i stojan też.Stojan 308.4100 jest szerszy gabarytowo i wirnik 308.2200 ma luzy1
Witam robię swapa do Poloneza 1.8 dohc z Fiata cromy do Poloneza chciałbym zmienić zapłon aparat usunąć gdyż przeszkadza bo jest przy ścianie grodzi owej silnik będzie mieć gaźniki chciałem dać zapłon np z poloneza gli na cewce dwuiskrowej cewke moduł silnik miał monowtrysk więc czujniki jakieś są całego wtrysku np z 1.6 gsi nie przełoże chyba że bym...
nie robił mi to koleś przy okazji naprawy zawieszenia i hamulców .
Często zwiększa moment silnika zamiana zasilania silnika ze źródła prądowego zamiast napięciowego przy tym samym sposobie sterowania. Wtedy można uniknąć problemu indukcyjności uzwojeń silnika i uzyskać lepsze wypełnienie prądu uzwojeń.
Szanowni forumowicze Proszę o informację czy można w Citroen C8 zamienić silnik diesel 2.0 HDI na benzynowy. Jak wygląda sprawa zmian w dokumentach? Pozdrawiam Przemek Zakrzewski
Podmieniłem ten silnik tym z Cybortechu i DVD znów działa. Zamykam temet.
Przełożenia tylnego mostu też są inne , zbyt dużo pracy i koszt.
Witam, chciałbym zapytać, czy można bez większego problemu zamienić silnik o pojemności 2.0 na inny, np. 1.8? Czy ktoś robił coś podobnego lub wie czy to wykonalne? Pozdrawiam.
Wg mnie te nawinięte cewki to jakieś filtry by np radio nie wzbudzało się w głośnikach przy pracy silnika wycieraczek .
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
podsumowanie jest mozliwa i wszystko smiga idealnie koło jest na tyle duze ze ma minimalny luz ale wchodzi trzeba tylko dobrze wycentrowac tarcze sprzegłową ale jest mozliwe troche sie nameczyłem z tym ale dałem rade:)
40kW przy 290rpm daje 1317Nm 30kW przy 290rpm daje 987Nm Owszem może zmienić silnik na np. 30kW/720rpm (czy nawet 2900rpm prawie nie ma to znaczenia prócz komplikacji przekładni) prąd będzie mniejszy zużycie energii też (w jednostce czasu), ale trzeba będzie ciąć z mniejszymi posuwami, czyli dłużej. Sumarycznie na jedno wyjdzie. Widziałem trak 70-tke...
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Silnik BLDC musi być zasilany przez falownik. Po podpięciu bezpośrednio do gniazdka pójdzie z dymem.
Najtaniej kupić taki sam silnik.
To zamiana silników rozwiąże problem.
Witam, mam problem po zamianie silnika 1,4 na 1,6 ( mowa oczywiście o oplu astrze ) powstał kłopot z zamiana aparatu zapłonowego.Nie wiem jak podłączyć aparat z 1,6 pod instalację 1,4 :(.Fizycznie aparatów nie da się zamienić bo moją inne "przeniesienie napędu" Może ktoś przerabiał ten temat i zdradzi jak sobie z tym poradzić? z góry wielkie dzięki.....
Jeśli to silnik prądu stałego, to zrobiłbym to tak: - do pierwszego C jeden biegun silnika, do drugiego C drugi biegun silnika - oba NC do minusa lub masy - oba NO do plusa. Włączysz pierwszy przekaźnik to podasz plus na pierwszy biegun silnika. Włączysz drugi przekaźnik to podasz plus na drugi biegun silnika. Masy/minus pochodzi z nie załączonego przekaźnika
Witam wszystkich zainteresowanych. Poszukuje schematu instalacji komory silnikowej. Przelozylem silniki przewody paliwowe maglownicy itp. Musze jeszcze ogarnac wiazke pod pompe wspomagania. Silnik odpalil (bylo zminione bsi oraz Komputer) Bede wdzieczny za pomoc Przy okazji jest to dosc duzo pracy o wiele wiecej niz zwykla przekladka silnika... pozdrawiam...
Wrzucisz fotki wnętrza stera mi na maila, i puchy od immo z numerami? Możliwe że coś podobnego dłubałem, to coś podpowiem. macmalkow(at)tlen.pl
Nic nie pomoże. To tak jak byś miał starego konia i kupił mu podkowy od rumaka wyścigowego z nadzieją, że dzięki temu wygra Wielką Pardubicką.
znaczy zmiana silnika?
Mruga jak szalona.
poduszki podpowiesz jakie modele będą pasować? Jeżeli kod silnika jest F3R to już będzie pasować do mojej Laguny czy muszę jeszcze na coś zwracać uwagę?
Nie pomogła zamiana silników. Witam ! Zamiana silników nie miała rozwiązać problemu, ma za zadanie ocenić co jest wadliwe, mostek, czy któryś silnik jest wolniejszy.
12249831 Ten numer tez będzie to samo. DZKR FBLZ DZLS DWWD DYCA to wszystko jest do tego silnika.
No o to pytam
Sprzedam Mf 70 stan dobry. Brak rozrusznika. Cena 750 do negocjacji. Możliwa zamiana na silnik ze skrzynia + dopłata Fiata 126p http://olx.pl/oferta/mf-70-traktorek-ogr...
Przecież to zupełnie różne oleje. Zamiana w jedną czy drugą stronę zniszczy silnik
Czyli masz za słaby silniczek. Albo zamiana silnika, na taki o większej mocy. I już koniecznie 3F. Lub rzeźbienie z tym co masz, na większą przekładnie. Niestety kompresor zanim osiągnie porządne ciśnienie troche czasu to zajmie.
Z VW golf 3
Czołem Grupa, Jestem użytkownikiem Transita z 98 r. z silnikiem 2.5 TD o mocy 85 KM. Mocy brakuje, wiec chciałbym zmienić na wersję 100 KM. I tu pytanie: Czy można to zrobić bez zmiany silnika (podobno w obu wersjach silnik jest taki sam) a jedynie poprzez dodanie i / lub zmianę podzespołów, a jesli tak to jakich? A jeśli w grę wchodzi tylko zmiana...
Powinno się udać.
..... Innym powodem może być brak rozłożenia zrzazu piły. Inaczej brak rozłożenia zębów. A czym się obecnie ten kąt koryguje? Bo z dawnych czasów to taki przyrząd mam- do tego służył (to jako ciekawostka techniczna :) ) Przyrząd który prezentujesz służy do rozwodzenia zębów zwykłych pił ze stali bez lutowanych płytek widiowych. Tarcz widiowych się...
Co znaczy cyt."...nie ma komputera pokładowego" ? Może poradż się mechanika co do tej przekładki. A z 75 KM (Twój obecny silnik), do 101KM podnosić, bez odpowiedniej wiedzy, nie polecam. Pozdrawiam.
Chodzi mi tylko o orientacyjny koszt wymiany i przeróbki, silnik 2,0 16V już posiadam.
Wszystko powiedziane. Zamykam temat.
Właśnie założyłem silnik TDI a wymieniłem w nim pompę od TD i wszystko pasowało i Audi śmiga już po drodze
Witam, Mam parę pytań odnośnie możliwości zamiany silnika dwubiegowego na jednobiegowy. Chodzi o to, że silniki są stare "Wolf", nie działają a zamiennik też ciężko dostać. Jest to silnik dwubiegowy 3x400V Y/Y 3,3/9 kW kl/ F. Czy jest możliwość zastosowania silnika jednobiegowego podłączonego przez falownik. Jakie mogą być z tym problemy?
ten układ to IPM typu R z traznystorami IGBT , i podobnie jak poprzedni tez bedzie dzial, ale cała sztuka w dorobieniu sterowania. Trzeba zrobić układ który wytwarza 3 wzorce o zadanej czestotliwości przesunięte o 120 stopni , potem użyć jakiegoś układu robiącego PWM na podstawie tych 3 wzorców i sterować tyrystory w parach przez negacje. Ale z tym...
a zamiana na silnik 1.9TDi BKE? Co oprócz silnika z osprzętem bym potrzebował?
silnika 9A nie nazwał bym dobrym bo wcale takim nie jest ale zmiana silnika z powodu kiepskiej wiązki to też nie najlepszy pomysł
Nie mogę nigdzie znaleźć konkretnych informacji czy w ogóle taka zamiana silników uda się,czy z Avensis będzie do RAV4 pasowal
Witam! Faktycznie 2,2kW to prawie minimum dla większego stożka, u nas działała, ale dopiero po zamianie silnika na 4kW sprzęt jest świetny. Zawsze jednak możesz zastosować przekładnie np 1:2 i mniejszy silnik, tylko tracisz na szybkości.
Ale OUS przeważnie nie ma żadnego posuwu automatycznego. Oryginalny silnik trójfazowy miał w okolicach 0,5-0,7kW, przy lekkich pracach bez problemu silnik z "Frani" będzie sobie radził. Co i tak nie zmienia postaci rzeczy, że 1500zł za zdekompletowaną maszynę to zbyt dużo.
A po co chcesz zmieniać silnik? Co jest nie tak z obecnym ?
zamiana sterownika silnika zamiana obrotów silnika pralka zamiana silnika
wzbudzanie mikrofonu ricoh drukuje stronę testową silnik smart fortwo
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Ustawianie czasu rozmowy w telefonach Maxcom Maszyna czyszcząca nie trzyma prądu - diagnoza i rozwiązania