Jaka jest zależność..? Hamowanie silnikiem = zamknięta przepustnica = duże podciśnienie = ssie olej.
Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
Albo masz uszkodzony manometr, albo pomiar robiłeś z zamknięta przepustnicą. Albo z rozładowanym akumulatorem - rozrusznik miauczał, zamiast żwawo kręcić. Być może nagar z denek oderwal się i dostał pod zawory. Chyba żartujesz.
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
rozłącz złącze ,powinieneś mieć tam 3styki, patrząc z góry dwa są obok siebie i jeden niżej. Te u góry (od lewej) to A i B, ten pośrodku niżej C. Sprawdź miernikiem oporności : pomiędzy A i B 4000-9000 om (przepustnica zamknięta) pomiędzy B i C 1000-3000 om (przepustnica zamknięta) pomiędzy B i C 5000-10000om (przepustnica otwarta) po połączeniu kostki...
Zrozum wreszcie - wentylator pracuje jak tłoczy powietrze - jak nie tłoczy to na 'sucho' kręci łopatkami i pracuje 'na luzie' - to że wytwarza podciśnienie o niczym nie świadczy - każdy wentylator ma określony spręż. Dla testu zmierz sobie prądy silnika z zamkniętą przepustnicą i z otwartą. A jeszcze lepiej zmierz na rozruchu ile razy masz większy prąd...
1.To co zaznaczyłeś to potencjometr. 2.Na zielono regulator b. jałowego. 3.Niebieski jego wtyk Wydaje mi się,że masz 6-cio pinowy. W takim przypadku najczęściej takie objawy powoduje uszkodzenie czujnika Halla wbudowanego w regulator. Styk biegu jałowego(przy 6 pin) to 4 i 5(licząc od góry) Zamknięta przepustnica-zwarty Otwarta-rozwarty Pozdrawiam
Na pierwszym nagraniu można zobaczyć ze silnik pracuje z całkowicie zamkniętą przepustnicą ssania. Oczywiście że w takim przypadku, mieszanka będzie za bogata.
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
Lekko zamknięty.Co do TPS na ślizgaczu ja przepustnica zamknięta ma być góra 0,9V
zobacz na pw
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
1. Szarpnięcie w rozruchu - za mały czas gwiazdy. 2. Dobrze by było wykonywać rozruch na zamkniętych przepustnicach (klapach) jeżeli za dużo zachodu mówi się trudno. 3. Konieczny pomiar temperatury nawet jak nie masz pirometru termometrem rtęciowym (z jakiegoś laboratorium). Możesz po pewnym czasie pracy wentylatora nawet go wyłączyć i wtedy go zmierzyć...
Na osi przepustnicy wentylatora masz regulowany obciążnik. Ustawiasz go tak że kiedy dmuchawa nie pracuje to przepustnica ma być zamknięta, a w trakcie pracy dmuchawy owa przepustnica musi się otworzyć.
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Jaki związek ma otwarcie przepustnicy z odprężnikiem? Odprężnik jest odśrodkowy. Skoro zamknięta przepustnica nie hamuje silnika, to dlaczego próbując odpalić silnik "szarpakiem" z zamkniętą przepustnicą urwałbym sznurek? Mam poważne wątpliwości co do kompetencji szanownego kolegi. Skoro zamknięta przepustnica nie hamuje silnika, to dlaczego próbując...
chdzi o to czy ECU widzi że przepustnica jest zamknięta (chyba 01/08 01 ostatnia pozycja zmienia sie z 0 na 1)
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Więc jak to jest. Teraz pokrętło ustawione jest na pozycję vacation, przepustnica jest zamknięta. Jeżeli przekręcam w prawo szczelina przepustnicy się zwiększa, i myślę, że chłodziarka przy takim ustawieniu przepustnicy, uzyska jeszcze niższą temperaturę. Przy zamkniętej przepustnicy jest 1.,6 stp. C, to przy otwartej temperatura będzie jeszcze niższa,...
Przepustnice powietrza powinny być zamknięte gdy przepustnica główna znajduje się w pozycji jałowej, Można prosić o rozwinięcie tematu? W partnerze 351 też są 2 przepustnice - gówna i ssania. Mam kilka z innych modeli pił i też są 2 przepustnice. O tym tłoczku nie wiedziałem. Może z racji tego że wymieniam kompletne gaźniki a nie bawię się w wymiany...
http://obrazki.elektroda.net/24_12342778... 1 - TPS - throttle position sensor - czujnik położenia przepustnicy 2 - przepustnica zamknięta 595 Ω, otwarta 3570 Ω, napięcie dochodzące do czujnika 5V. Jeżeli serwis podaje pewne wartości to powinny takie być, wszelkie odchyłki powodują nieprawidłową pracę silnika.
-zamknięta przepustnica 0,64V -otwarta przepustnica 4,60V ? Dosyć tego. Piszę o potencjometrze w zaworze EGR a ten sie łapie potencjometru przepustnicy. Zamykam temat, regulamin pkt 8.1
może jest zamknięta przepustnica cały czas?
Witam, mam problem z moją laguną. Na początku nagle obroty wzrastały na maxa. Wciśnięcie pedału gazu powodowało wejście w tryb awaryjny, obroty około 2000 i brak reakcji na pedał gazu. Wypięcie i wpięcie wtyczki od przepustnicy pomagało na jakiś czas. W tej chwili po odpaleniu od razu tryb awaryjny. DDT2000 pokazuje problem z przepustnicą. Przepustnica...
Mam jeszce pytanie czy przy tych obrotach ten silnik ciągnie jakoś czy poprostu się obraca prawie bez mocy bo jak ciągnie to musi mu przepustnica podawać paliwo i w tedy szukać przyczyny albo nieszczelna przepustnica albo niedomknieta. Dziwi mnie trochę ten przypadek bo przy zamkniętej przepustnicy paliwo do wolnych obrotów dostaje się osobnym kanałem...
Fuser Może w położeniu zamkniętym, zacina Ci się przepustnica Obroty jałowe spróbuj wyregulować w ten sposób :przy rozgrzanym silniku. wkrętem regulacji położenia zamkniętej przepustnicy, ustaw jak najniższe obroty, przy których, silnik będzie chodził w miarę równo. Następnie wkrętem składu mieszanki biegu jałowego, spróbuj je podnieść. Skoro piszesz,...
Mnie to wygląda na zamkniętą przepustnicę do gaszenia.
Witam, Jak w temacie. Oznaczenie silnika to EW10J4 z przepustnicą na linkę. Napięcie u mnie to ok. 0,5v. Gdy uchylam przepustnice (tak do ok. 1.5mm przerwy między odbojem, a ta plastikową bieżnią linki) to obroty wzrosną, ale na chwilę, bo wydaje się, że sterownik jeszcze widzi zamkniętą przepustnicę (bieg jałowy) i dochodzi do zmniejszenia obrotów....
A sterownik silnika widzi zamknięta przepustnicę?
Nie, znaczy to, że najwidoczniej przepustnica się nie domyka, lub zawieszony jest zawór mieszanki rozruchowej (ssanie). Nieszczelność w dolocie przed gaźnikiem nie spowoduje wchodzenia silnika na obroty. Trzeba obejrzeć dokładnie gaźnik. A jak się zachowuje po całkowitym wykręceniu wkrętu regulacji biegu jałowego (całkiem zamkniętej przepustnicy)?
A nie ma takiej sytuacji że jest całkowicie zamknięta przepustnica? zatkany dolot ? a jeśli nie to przedstawione jedno z kół rozrządu. Sprawdź rozrząd nie tylko sugerując sie znakami. to o czym mówisz, to raczej nie możliwe.
Służy do ograniczenia ilości gazu poprzez przymknięcie aktuatora do zadanej wartości, podczas hamowania silnika( zamknięta przepustnica). Raczej nie stosuje się, z powodu bezwładności układu, co objawia się przydławieniem silnika podczas otwarcia przepustnicy.
Witam, jak w temacie, świeci mi kontrolka ASC w BMW E46 318i 1999r. M43. Po podpięciu do komputera, wskazuje na błąd potencjometra przepustnicy P0120. Po skasowaniu, pojawia się ponownie natychmiast. Podmieniałem potencjometr. Oba potencjometry, gdy są odłączone, mają prawidłowe parametry: około 1.2kOhm przy zamkniętej przepustnicy, około 4.6kOhm przy...
Powinny być żaluzje przy takich mocach wentylatorów - otwierane po ruszeniu silnika - inaczej będziesz paski klinowe zmieniał co miesiąc, a styczniki co pół roku. Przy zamkniętych przepustnicach silnik startuje łatwiej, a zanim się one otworzą (siłownik przepustnic otwiera c.a. 5min) to silnik nabierze obrotów.
Ale tu chodzi o różnicę ciśnień, zamknięta przepustnica zaniży pomiar, ale nie spowoduje takiej różnicy jak u ciebie. Głowica do zdjęcia.
Na wolnych obrotach tak ma być(zamknięta przepustnica). Gdy jest za wysokie to bierze lewe powietrze, lub coś z praepustnicą.
Widać, że pojawiają się niższe napięcia na TPS jak 0,8V. Ja widziałem 0,57V. Wytarta przepustnica i się przycina prawdopodobnie. Każde najmniejszą wartość napięcia TPS sterownik uznaje za zamkniętą przepustnicę i koryguje wyliczoną wartość.
Zalewa silnik. Może to być spowodowane np. zapchanym filtrem powietrza, zamkniętą przepustnicą rozruchową, za wysokim poziomem paliwa w gaźniku, wykręconą dyszą główną (przy tych chińskich wibratorach wszystko się odkręca)...
Raczej przy zamkniętej przepustnicy (noga z gazu). Sterownik dostaje informację że przepustnica jest zamknięta i dostarczanie powietrza jest dokonywane przez obejście (regulator obrotów biegu jałowego) i dąży do utrzymania prędkości jałowej. Jeżeli ten czujnik jet uszkodzony to sterownik nie wie że jest zamknięta przepustnica myśląc że silnik pracuje...
Wszystko jest w porządku, tak ma być. Ssanie, jest włączone przy zamkniętej przepustnicy, a wyłączone przy otwartej.
I tu jest błąd Forda, że nie stosuje IPS, jak w Mitsu :). A powiedz mi, czy sprawdzałeś rezystancję potencjometru w stanie zamknięcia przepustnicy i to, czy przepustnica jest faktycznie zamknięta? Tak, jak piszesz - ECU nie wchodzi w tryb jałowego, ale zawsze można użyc bocznika, żeby się upewnić.
Przyczyna leży prawdopodobnie w zbyt małej ilości paliwa. Spróbuj ponownie czyszczenia dyszy głównej i regulacji poziomu pływakiem. Czy zawór iglicowy pływaka się nie zacina? Czy filtr powietrza jest w należytym stanie?
Przy wtrysku nie należy ruszać zderzaka przepustnicy.
samochodl zgasł w czasie jazdy i nie chce odpalić Rozrusznik kręci auto nie chce zapalić Próby na auto starta też nic nie dałyCo może z nim być Zamknięta przepustnica albo urwany rozrząd... na samostart musi palić choć by bez wszystkich czujników.
Kominek Antek z kratki.pl, przepustnica normalnie zamknięta, po podaniu napięcia otwiera się. Nie napisałem że zasilacz ma chodzić cały czas podczas eksploatacji, właśnie dla tego chcę ten termostat wykorzystać, temu brak zasilania z sieci = wyłączony sterownik - zamknięta przepustnica, ale działająca pompa przez co jest zapewniony odbiór ciepła, aż...
Jeżeli na softstarcie masz możliwość nastawy prądu maksymalnego, to ustawiłbym go tak aby nie przekroczyć maksymalnego prądy generatora. a wentylatory załączałbym razem (na zamkniętych przepustnicach oczywiście). Po rozruchu otwieramy przepustnice.
Miałeś się przejechać z kompem w celu sprawdzenia czy czas wtrysku podczas hamowania silnikiem jest = 0 i czy ecu widzi zamkniętą przepustnicę.
Jeżeli się nie mylę to podciśnienie bierze się z kolektora ssącego.Jak jest zamknięta przepustnica podciśnienie otwiera egr i zasysa spaliny(ekologia :D )Nie domykająca się przepustnica,dziurawy lub nie podpięty wężyk
należy rozpędzać jak najszybciej motocykl do pewnej prędkości i potem hamować silnikiem Ciekawych rzeczy się tu dowiaduje. A od kiedy to dwusuwowy silnik lubi pracować z zamkniętą przepustnicą?(hamowanie silnikiem). Odcinasz wtedy nie tylko dopływ paliwa do silnika, ale także olej, który jest nie zbędny do smarowania, a zwłaszcza pod czas docierania....
Jak ciśniesz w podłogę to turbo robi dużo ciśnienia. Jak puścisz gaz to turbo jest rozpędzone i chce nadal dmuchać a przepustnica zamknięta, to powietrze musi gdzieś ujść i do tego właśnie zawór.
Rozumiem, że wtrysk jest odcinany przy wyższych obrotach Nie przyszło Ci do głowy, że sterownik widząc wyższe obroty i zamkniętą przepustnicę odcina wtrysk (hamowanie silnikiem)
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Autko z 1992 r silnik V12 6.0l. Po włączeniu zapłonu przepustnice pracują, po uruchomieniu silnika spadają do pozycji zamkniętej. Przepustnicami steruje osobny moduł z oznaczeniami EGAS. Może ktoś podpowie, co z tym dalej zrobić? Dodam tylko, że autko pracuje tylko ma duuuuży brak mocy.
Po sprawdzeniu okablowania przyszedł czas na wymianę sterownika silnika ECU. W końcu udało się usterkę wyeliminować . Wymiana komputera + kopiowanie softu z oryginalnego Ecu to koszt około 600 zł .
niech mnie ktoś poprawi jeśli sie myleale podciśnienie jest największe na jałowym. Witam. Dokładnie tak. Na jałowym biegu masz zamkniętą przepustnicę. Pozdrawiam
sprawdź działanie wyłącznika położenia przepustnicy. przy ok 4000 obrotów, jeżeli wyłącznik wskazuje zamkniętą przepustnicę sterownik wyłącza dopływ paliwa do dyszy wolnych obrotów (hamowanie silnikiem)
Usterką była zakleszczona w pozycji zamkniętej przepustnica w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam Kilo1000g Coraz częstrza usterka.
1) sprawdź czy jest iskra na świecach (kabel z każdej świecy po kolei i przyłożyć blisko masy, druga osoba kręci i nie trzymasz kabla w rękach) 2) sprawdź czy jest paliwo (jakbyś miał podejrzenie że nie, możesz wlać kilka mililitrów na zamkniętą przepustnice i kręcić.) 3) czy się rozrząd nie zerwał / czy jest kompresja "na ucho" jak kręcisz rozrusznikiem....
Zamknięta przepustnica też wytwarza podciśnienie... jednak zdecydowana większość siły hamującej pochodzi z kompresji, w przeciwnym razie w silnikach diesla nie byłoby efektu hamowania silnikiem (brak przepustnicy). Hm, mimo zamknięcia przepustnicy powietrze i tak dopływa. Gdyby nie dopływało, silnik by zgasł z braku tlenu.
Można to zrobić na jednym siłowniku o niewielkiej sile. Najłatwiej dać trójnik+ dwie przepustnice, ale dedykowane pod siłownik, czyli w miejscu sterowania przepustnicą przygrzana jest płaska blacha do której zamocujesz siłownik, a trzpień przepustnicy jest dłuższy, żeby zamocować siłowni. Potem przepustnice ( ich mechanizmy ) spinamy prętem żeby pracowały...
Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
Napisz proszę coś więcej na temat tych analogów (3x) oraz wejść (1x) dlaczego mapują się inaczej? Pod tym kątem będę robił odczyt na analogach np. przepływomierza oraz odbierał sygnał otwartych/zamkniętych przepustnic.
Jak przepustnica zamknięta a obroty powyżej około 1500 to wtryskiwacze przestają całkowicie podawać paliwo dopóki obroty nie spadną. Na gazie tak samo jak na benzynie. Chociaż w sterowniku gazu może być opcja opróżniania ciśnienia, bo niektóre reduktory słabiej sobie radzą z utrzymaniem właściwego ciśnienia gazu (jest za wysokie) po zamknięciu przepustnicy...
Jak pisałem wcześniej hamując silnikiem wtryskiwacze nie podają paliwa a więc auto pali 0. Jadąc na luzie zawsze jest 0,5-1 l na godzinę ale zużycie jest. Jak ktoś ma niższe spalanie przy "jeździe na luzie " to albo robi coś źle albo auto ma usterkę. PS Taka sytuacja była 30 lat temu ( i więcej) w erze gaźników. Gdy zamknięta przepustnica przy wyższych...
pytasz czy jest silnik regulujący wolne obroty - jest jeśli to system jednopunktowy firmy bosch to est to taki czarny nastawnik który swym mechanizmem popycha przepustnice ( widać go na zewnątrz) jego tłoczek powinienen sie delikatnie wsówać i wysówać w ceju regulacji wolnych obrotów jeśli jest uszkodzony silniczek albo zestyk zamkniętej przepustnicy...
Ciśnienie w kolektorze jest zależne od otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Zmiana ciśnienia w kolektorze jest skutkiem falowania obrotów a nie przyczyna. Co do odkurzacza to pytałem o co innego. Podśnienie wzrośnie tak samo jak w silniku. Zamknięta przepustnica = duże podciśnienie, otwarta przepustnica = ciśnienie wzrasta do atmosferycznego....
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Ok, dzięki. Sprawdzę bo może tak nie jest, ale na 99% jest tak jak napisane. Przy teście termostatem było ok. Przy teście na zanik napięcia przepustnica nie otworzyła się na czerpni po przyprowadzeniu zasilania, na recyrkulacji była z definicji zamknięta. I stąd moje pytanie, bo centrala w związku z tym pracowała na zamkniętych przepustnicach. Jak mierzyłem...
Dobrze planujesz, wg autodaty na TPS-ie ma być 0,5-1V przy zamkniętej przepustnicy i 4,3-4,8V przy otwartej.
A co ma być zamknięta w dieslu?
A masz tam gdzieś silniczek krokowy? Jak tak, to przepustnice mogą być zamknięte.
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
Witam bywalców. Mam zagwozdkę ze sterowaniem GWC - od jakiegoś czasu szukam sterownika, który poza wyborem źródła świeżego powietrza (powietrze "przeciągnięte" przez GWC / powietrze z czerpni zewnętrznej - w sumie dwie przepustnice z których jedna jest otwarta a druga wtedy zamknięta) wybierałoby dodatkowo, w odstępach czasowych, jedną z dwóch przepustnic...
...jak dam na wysokie obroty to kosiarka zaczyna kopcić i nie chodzi płynnie a jak dam na niższe i odczekam kilka sekund to obroty są dobre i kosiarka chodzi płynnie i nie kopci... Wydaje się, że to co uważasz za "wysokie obroty", to jest włączenie ssania i dlatego silnik kopci. Niższa pozycja to pewnie właśnie wysokie obroty. Trzeba by zdjąć obudowę...
Podczas odpalania zimnego silnika włączamy ssanie i powinna odpalić. Gdy silnik zaskoczy, ssanie wyłączamy. Powinna zapalać przy zamkniętej przepustnicy. Moim zdaniem, problem jest tylko w gaźniku (uszczelki i regulacja) Ta pilarka jest bardzo wrażliwa, na wszelkie nieszczelności.
sprawdzić zestyk biegu jałowego w nastawniku obrotów. przy zamkniętej przepustnicy ma być zwarty napięcie na potencjometrze przepustnicy. zwrócić szczególną uwagę na ścieżkę wolnych obrotów obadał bym też czujnik prędkości pojazdu
Witam! Powtórka z fizyki się przyda. Przy otwartych żaluzjach jest większy przepływ, więc trzeba włożyć więcej pracy. Przy zamkniętych przepustnicach brak przepływu, wentylatory tylko mieszają powietrze "w sobie". Porównaj z odkurzaczem: jak go zatkasz, to silnik dostaje większych obrotów, bo jest mniej obciążony. Co prawda wtedy silnik można spalić,...
tak własnie tam jest, sprawdź na początku kable czy nie poprzecierane, obejrzyj wtyczkę dokładnie, baaa nawet ją spryskaj WD40 i poczekaj aż wyschnie, i zapal autko. powiem Ci jak ja sprawdzić woltomierzem, a więc robisz tak: zapalasz silnik, wtyczka musi być włączona do niego ! bo na trzecim przewodzie masz napięcie 5V, zdubluj kabelki/lekko nakłuj...
Przyczyn może być pare.Na początek sprawdziłbym ustawienie klapy przepływomierza i wyregulował mieszanke. Dodano po 3 Silniczek krokowy działa wtedy gdy jest zamknięta przepustnica i ecu dostaje sygnał od włącznika na przepustnicy że ma stabilizować obroty.
Od prawie 10 lat nie robię automatyki do klimatyzacji, ale pamiętam że zawsze w ukladach sterowania central klimatyzacyjnych wstawiany był obwód "SAP". Jeden maly przekaźnik, to niewielki koszt. Raz był wyjątek, duża centrala wyciągowa (36000 m3/h ) w przypadku SAP pracowała jako uklad oddymiania na 50% wydajności. Nawiewna na stop i zamknięte przepustnice.
Od niedawna jestem posiadaczem VW Polo 6R 1.6 TDI CAYB. Otóż dzisiaj bawiłem się VCDS-em i przez moją nieuwagę uruchomiłem funkcję sprawdzenia adaptacji przepustnicy. Funkcję aktywowałem na zapalonym silniku, w pewnym momencie silnik zaczął spadać na obrotach i trząść się... dodałem gazu i auto zgasło. Aktualnie przy próbie odpalenia auto odpala na...
Sprawdź czy sterownik zamkniętą przepustnice widzi tak jak kolega domex32 sugeruje. Spaliny capią benzyną albo zgniłymi jajkami? Kopci? Zgniłe jaja czuć, nie kopci. Zgiłe jaja to siarkowodór - efekt spalania ubogiej mieszanki
Na wolnych elektrozawór ma być zamknięty. Przepustnica wyczyszczona i przyuczona?
Przepływka raczej sprawna ( ten drucik za krateczką jest na swoim miejscu) Gratuluję optymizmu. A jaki przepływ wskazuje na biegu jałowym? przepustnica wyczyszczona A styk biegu jałowego? Sterownik widzi zamkniętą przepustnicę? Silnik 1.5 ba Z5 nie żaden "ba".
"Jeżeli chodzi o bov'a to przynosi on efekty, ale tylko w silnikach benzynowych z turbo (chociaż i montowany w doładowanych dieslach). A zasada jest następująca: Samochód seryjnie wyposażony jest w zawór DV czyli taki, który wpuszcza powietrze z powrotem w obieg, natomiast bov jest to tzw. zawór atmosferyczny, który to podczas nagłego odjęcia nogi z...
Przepustnica gasząca nie jest zacięta w pozycji zamkniętej? Filtr powietrza sprawdzony? Widziałem przypadki jak ludzie znajdowali gniazda gryzoni w filtrze powietrza. Pompka wstępna paliwa w zbiorniku sprawna?
Zasilanie odpięte oto wyniki przepustnica zamknięta i otwarta regulacja płynna moim zdaniem ok
Sterownik zachowuje się jakby widział zamkniętą przepustnice. Powyzej 2000obr przechodzi w tryb CUT-OFF czyli odcięcie paliwa i zapłonu do hamowania silnikiem. Jeśli obroty wracają do pewnej wartości zapłon i wtryski wracają. Odcięcie sondy powoduje prawdopodobnie przejście sterownika w inny tryb pracy w którym funkcja CUT-OFF jest nieaktywna. Może...
Masz dwie linki, jedna od pedału gazu, druga od nastawnika biegu jałowego. Przepustnica ma być zamknięta całkowicie.
Hej, Udało się :D Tak podłączyliśmy kompa, jednak nie było żadnego stałego błędu. Położenie wału i wałka mówi raczej czy rozrząd jest rozciągnięty czy nie. Odpalam auto wszystkie 6 przepustnic zamknięte. Rozchyliłem przepustnicę i odpalił od razu. Jednak powinny być one zamknięte przy odpalaniu. Powietrzem steruje silnik krokowy w S54b32. Po wymianie...
Z tymi oporami ssania to chyba aż tak strasznie nie jest :) . Auto na wolnych obrotach tez jedzie a przepustnica prawie zamknięta. Co do sterownika obrotów za 200 z wyświetlaczem da się zrobić sterowanie gazem i odczyt prędkości z wału / przewodów WN. Ale temat ciekawy :) A ile taki 1.1 ssie gazu na godzinę?
Do tej przepustnicy, nic nie jest podłączone. Działa to w ten sposób, że gdy dodasz maksymalnie gazu, to dźwignia, którą zaznaczyłem, zamknie przepustnicę ssania. Może być ona zamknięta tylko w tym przypadku. Nawet nieduże zmniejszenia gazu, spowoduje jej otwarcie. Podczas pracy silnika, musi być ona otwarta.
-SaYMoN- W tej chwili nie ma filtra powietrza. Silnik pracuje ale z zamkniętą przepustnicą od ssania. gaźnik rozebrałem i przemyłem benzyną, niestety nie mam kompresora zeby to dokładnie przedmuchać helena33 byłem w dwóch serwisach. W jednym powiedzieli mi ze nie mają kluczy bo to piła z marketu i takie tam, w drugim że części nie ma i ze się nie podejmie...
Na początku pływały tylko obroty tak przy 1000 a po myciu i adaptacji pływają koło 1800. No właśnie chyba ten sterownik nie obsłyguje zerowania nastaw, sprawdzę metodę którą opisałeś mi na pw. Dzięki. Rezystancja między pinami 5 i7 na przepustnica zamknięta 1370Ω, przepustnica otwarta na max 750 Ω Zestyk między 3 i 7 działa prawidłowo
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
Miernik w rękę i sprawdź potencjometr przepustnicy jak i czujnik temperatury powietrza sprawdź czy dochodzi masa z komputera do czujnika i potencjometru i czy dochodzi 5V na potencjometr przy zamkniętej przepustnicy powinieneś mieć na wyjściu potencjometru do komputera 0,4-0,5V a przy otwartej 4,25-4,9V, na wyjściu sygnału z czujnika temperatury przy...
Dawki oleju generalnie się nie ustawia. Regulacja pompki olejowej ogranicza się jedynie do ustawienia linki tak, aby przy zamkniętej przepustnicy pokrywały się dwa znaki na blaszanej tarczy i na nadlewie korpusu pompki. Ustawienie pompki oleju Piaggio - ze serwisówki: http://obrazki.elektroda.pl/1554703300_1...
Nie nie powinna być zamknięta
Wybrałeś sobie trochę nieszczęśliwy model gaźników . Na pierwszym zdjęciu A - połaczenie podciśnienia systemu air-CUT - to musisz zostawić tak ja jest , system reguluje skład mieszanki przy hamowaniu silnikiem kiedy przepustnice są zamknięte .a silnik ma wysokie obroty . B - podgrzewanie , oryginalne wpięte w system chłodzenia i tu nie chodzi o pracę...
Napakowany - zacytuje tu Pana Andrzeja z Lublina ponieważ ładnie to opisał na jakimś forum rowerowym (mam nadzieje że nie będzie miał nic przeciwko :D ) : "Nie ma nic gorszego dla dwusuwu jak jazda z zamknięta przepustnicą (silnik nie dostaje prawie paliwa a przy tym oleju) ,co ma miejsce w czasie zjazdu z góry jak kierujący zamyka przepustnice, w lato...
przepustnica otwarta zamknięta zamknięta pętla zamknięta pokrywa
automapa głosy gniazdka angielskie zasilacz napiecie kondensator
garmin bluetooth garmin bluetooth
Lokalizacja bezpiecznika ECM w Iveco Trakker 2011 Schemat elektryczny sprężarki śrubowej FIAC