Pompka nie działa. Różnica temperatury wynosi ponad 30stopni. Ładnie to widać w zamrożonej ramce.
Posiadam reno clio 3. i OBD 2 Działa wyśmienicie ( skasowałem wszystkie błędy ITP). OBD2. Obsługuje również język 9 Dlayr 2 w 1! Czytnik samochodowy YA200 to profesjonalne narzędzie diagnostyczne dla właścicieli samochodów do szybkiego odczytywania i usuwania DTC (kodów usterek silnika), a także testera akumulatorów. Sprawdzanie napięcia akumulatora...
Podaj dane z zamrożonej ramki tego błędu.
To podjedź tym autem do warsztatu niech podłączą pod komputer i "pi razy drzwi" będzie wiadomo co to może być (błędy + zamrożone ramki z tych błędów).
W jakich warunkach rejestruje się błąd ( spokojna jazda przy niskich obrotach, gwałtowne przyspieszanie , duża prędkość obrotowa silnika). Sprawdź kontekst powstania błędu (zamrożona ramka). To silnik z turbiną więc pole do popisu dla nieszczelności rośnie, sama wydajność turbiny też może mieć znaczenie.
Interfejsy czytają tylko błędy które zwraca sam komputer sterujący pojazdu. One nie okłamują, tylko po prostu trzeba mieć trochę wiedzy, żeby widzieć jak interpretować te błędy. Bardzo pomocna jest też analiza parametrów bieżących lub choćby zamrożonych ramek, a nie tylko samo patrzenie na kod błędu.
Z błędem jest zapisana zamrożona ramka, po niej będzie widać o co mu chodzi - może być sterowanie turbiny albo EGR. Padały też MAP sensory (a wywala błąd przepływomierza). Dlatego trzeba patrzyć na przyczynę i okoliczności błędu, a nie tylko komponent który pada w opisie błędu.
Odpowiedź macie w ramce zamrożonej. Parametr fuel trim. A więc diagnoza testerem parametrów.
Dodaję zdjęcia z zamrożonej ramki Dodano po 2 Zdjęcia z zamrożonej ramki, gdy wyskoczył błąd zbyt ubogiej mieszanki, jak widać, akurat przyspieszałem, jechałem na LPG, ale występuje również przy jednostajnej jeździe.
Poraz drugi przeciściłem grzybka EGR i jak na razie przejechałem 400km i błędu jak narazie nie ma. Dzięki wszystkim za pomoc temat zamykam.
Co to znaczy? "Zamrożone ramki"??
A ropo błędu może być nie widać lecz będzie w tzw. zamrożone ramki,,,
witam mam blazera z 95 roku, gniazdo jak do obd2 ale nie działa - sprzęt diagnostyczny taki jak u Ciebie. z którego roku jest Twój blazer?
Potwierdziło się. Skrzywione zęby koła impulsowego. Po wyprostowaniu brak błędu ESP, więc nie ma zamrożonych ramek dotyczących obrotu kół. Podejrzewam, że było to jakieś przekłamanie skanera. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
Witam auto sprawdzone testerem 2 programami brak błędów . Jedna zamrożona ramka , za szybko skasowałem jak pamiętam to chyba PZ101 . Ciekawostka piszczy też przy wstecznym , ale nie zawsze . Gdzie tego szukać jak wszystko działa ...
Temat jeszcze nie zakończony więc się podepnę. Autko Passat 2008 z bi ksenonami skrętnymi. Po wymianie obu żarników brak możliwości adaptacji i regulacji a to wyświetlił VCDS: Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 5M0-907-357-V2.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0133 Weryfikacja: 00H04000 Numer...
Mam problem ze światłami w moim Passacie B6 2006r o kodzie silnika BKP. Przestała świecić lewa lampa i lewy kierunkowskaz, świeci się tylko żarówka postojowa. Żarówka sprawna. Po odłączeniu wtyczki od lampy brak zasilania do świateł mijania/drogowych, zasilanie jest tylko na pinie nr 1. Masa jest na pinach 5 i 7. Zasilanie na bezpiecznikach 40A świateł...
Witam wszystkich i proszę o pomysły. Jak w temacie, czujnik płynu wymieniony na nowy, temperatura na wskaźniku 92st. Po podpięciu ELM327 temperatura pomiar na bieżąco 92st. Termometr wskazówkowy niezależny 92-93st. A ramka w załączeniu Raport zamrożonych ramek utworzony przez Torque dla Androida ========================================...
Jest tyle podpowiedzi a autor nie informuje czy zostały one wykonane !, w dodatku nie ma diagnostyki komputerowej ( błędy podstawowe i te w zamrożonych ramkach) .
Ale jakiś test jest w stanie to wykryć? Bo to wyrzuca raz na jakiś czas. Test wstępny to spojrzenie w parametry i ich odpowiednia interpretacja. Tak samo cenne były by dane z ramki zamrożonej. Opis mówi że: " Signal Stuck Rich" więc trzeba sprawdzić czy tak rzeczywiście jest i jak zachowuje się sonda od zimnego do nagrzanego silnika. Wtedy dowiesz...
Pokaż opisy błędów wraz z ramką zamrożoną
wyskakuje check engine ale nie ma tego błędu w pamięci Nie ma takiej możliwości, musi być błąd zapisany, jak go nie ma w obecnych, to musi być w zamrożonych ramkach. Jakim interfejsem była robiona diagnostyka?
klimatyzacja Audi A6 C6 błędy: jak w załaczniku przycisk econ świeci cały czas , gaz jest , adaptacji nie da rady przeprowadzić , czujnik na chłodnicy nowy oryginał napięcie na zewnetrznych pinach na wtyczce od czujnika na chłodnicy 12v no i pytanie mam od czego tu zacząć ? bo nie jestem w stanie nic zrobić dalej z góry dzięki Adres 08: Klimatyzacja...
00003-sterownik 014 wadliwy Ramka zamrożona
Przeskanowałem jeszcze komputer w poszukiwaniu błędów i takie się pokazały: 00856 - Antena radiowa 007 - Zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100111 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 10 Wew. licznik błędów: 134 Przebieg: 259441 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.03.28 Czas: 19:42:12 00856 - Antena radiowa 011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny...
Błędy odczytuj gdy tylko zauważysz usterkę nie wyłączając silnika (mogą znikać) Sprawdzić zamrożone ramki w błędach. Sprawdzić poprawne ładowanie i stan instalacji do wspomagania . Kontrola silnika wspomagania.
Wartości chyba na sec nie stroke, więc trzeba by policzyć, tylko nie ma sensu. Błędu nie wywala na wolnych obrotach. Podaj dane zamrożonej ramki i kod błędu jak pisał decybel91 i czym czytasz.
A on w parametrach gdzieś nie ma jakie ma wymagane to ciśnienie, co by odnieść do aktualnego ? Albo w ramce zamrożonej jak błąd załapie, nie ma informacji jakiego ciśnienia się spodziewał a jakie dostał ? Tak sobie jeszcze myślę, czy to falowanie ciśnienia to nie może być spowodowane przez jakieś powietrze w układzie ?
Tak, oś pionowa napięcie od 0 do 1 V oś pozioma czas w odstępach sekundowych. Dodano po 5 Przy sporadycznych problemach z czujnikami warto odczytać zamrożoną ramkę tj. warunki wystąpienia błędu. Inaczej się nie da. Wykres pierwszej prawidłowy, druga sonda początkowo pracuje zbyt liniowo, a powinno wykazać wahnięcia około 200mV(Ta to pracuje jak nówka)...
Diagnoza i odczyt ramek zamrożonych i parametrów.
Z jakiego programu korzystasz do OBDII, inetresują mnie zamrożone ramki
Ale jak ma małe ciśnienie rzędu 4,6 bar, to pasuje na to zwrócić uwagę. Tylko widzę, że mamy wartość odczytaną z zamrożonej ramki. Pytanie brzmi, ile to ciśnienie wynosi na wolnych obrotach?
ramki zamrożone. - Co to znaczy? Kody błędów występujacych chwilowo a zapamiętane przez ECU. Ramka zamrożona to nie błąd chwilowy tylko parametry pracy silnika i auta w chwili wystąpienia usterki
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić zamrożone ramki (błędy), szkoda tego naszego gdybania.
Zbyszek, a co to ma do rzeczy? Pasowała by zamrożona ramka, a jakiej sytuacji złapał błąd. 28kPa ... na wolnych obrotach.. zazwyczaj jest po wyżej 30 i jeszcze temp. ponad setkę.. Pozdrawia.
Na początek obejrzyj zamrożone ramki. Ale ja bym w ciemno wymienił kostkę czujnika ciśnienia na rampie.
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Witam, W moim Golfie od wczoraj bez powodu zaczął piszczeć tylni czujnik parkowania (czasami z przerwami). Czasami piszczy innym sygnałem i miga kontrolka czujnika parkowania P na środkowym panelu. Skan VCDS wskazał poniższy błąd: Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet:. 3C8-919-475.clb Oznaczenie elementu SW: 5K0 919...
Jaki dokładnie błąd - kod błędu, kod rozszerzony, zamrożona ramka (jeśli jest dostępna). Bez tego nie mamy o czym rozmawiać.
Diagnostyka robiona w paru miejscach i nic. Podejrzewam jeszcze katalizator. Rozumiem że nie ma zapisanych błędów/ zamrożonych ramek. A co pokazują parametry bieżące ? Są w normie ?
No a gdzie diagnostyka? Dedykowanym testerem masz możliwość podejrzenia "zamrożonej ramki" z chwilowymi parametrami pracy silnika. Trzeba tylko kogoś, kto umie to zinterpretować, a nie podłączyć tylko interfejs uniwersalny i sczytać kody błędów.
Ech chcesz się bawić ? Ten zrzut jest na postoju czy w czasie jazdy? Masz zamrożoną ramkę z tego momentu? Bo dla mnie to akurat puściłeś gaz .
Błąd nie jest aktywny ale ślad po nim powinien pozostać, podobnie zamrożona ramka danych (parametry w chwili wystąpienia błędu). Być może konieczna będzie porządna diagnostyka - logi dynamiczne podczas jazdy w warunkach w których błąd występuje.
Sorry ale nie mam Opla. Z tego co sobie przypominam to te ramki dotyczące błędów były niedostępne. "Ramki zamrożone" są przydatne ale nie w kodzie szestnastowym. Nie pomogę ci w tym temacie. W VCD$ do VAG ramki są w zwykłym opisie. Opisują n.p. przy jakiej prędkości obrotowej silnika , temperaturze, ciśnieniu i.t.p wystąpił błąd.
Które ciśnienie paliwa (który czujnik)? Pokaż błąd i zamrożoną ramkę. Nie możesz po prostu wkleić tego tekstu jako tag CODE, zamiast wklejać zdjęcie?
Racja, nie mam wątpliwości, że ten "komputer", który posiadam, jest rzetelny, ale jeśli bym się udał na profesjonalną diagnostykę, to połączyłbym to z oddaniem auta do mechanika, a nie pisałbym na forum. Napisałem na forum z myślą, że ktoś miał podobny problem i będzie w stanie doradzić, aby obyło się bez oddawania auta do serwisu. Tak czy inaczej dzięki...
Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje...
Sprawdź w monitorach OBD2 tam musi coś być , czy wszystkie komponenty przechodzą test ma być na 0 . Poza tym błędy oczekujące , zamrożone ramki , nie wierzę że nic niema .
Dzień dobry, niedawno zakupiłem Audi A5 8T w cabrio wersja USA. Poprzedni właściciel zmienił kodowanie tylnych lamp, ale podczas działania kierunkowskazów szybciej migają na zegarach. W module komfortu są następujące błędy z tym związane: Adres 46: Moduł komfortu (J393) Plik etykiet:. 8K0-907-064-46.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 064 CF HW: 8K0...
Pokaż ramkę zamrożoną błędu.
ramka zamrozić zamrozić samsung samsung zamrozić
przedłużanie anten sprężarka lodówce szyba ekran
Światła stopu w Citroenie C3 świecą cały czas po włączeniu zapłonu Kocioł Beretta nagrzewa wodę do wrzenia i wyłącza się