Pewnie masz zamuloną nagrzewnicę.
Zamulona nagrzewnica w niektórych przypadkach pomaga płukanie bieżącą wodą opis gdzieś był na forum A4.
Problem z nagrzewnicą rozwiązany, słabe grzanie było spowodowane zamuloną nagrzewnicą. Środek odkamieniający kamyk + woda destylowana, z układu wyleciał niezły żur :) teraz grzeje jak nigdy. Problem kontrolki układu chłodzenia nie rozwiązany nadal.
Skoro temperatura silnika jest w normie to masz zamuloną nagrzewnicę.
Może być zamulona nagrzewnica i na większych obrotach dmuchawy nie nadąża z nagrzaniem powietrza
Nagrzewnica zamulona i większość obiegu idzie przez parownik....
Zamulona nagrzewnica, Płukanie nic nie da. Tylko wymiana.
Wina leży raczej w mieszalniku powietrza, mianowicie klapa ciepło-zimno posiada otwory które w normalnych warunkach powinny być zaślepione fabryczną matą z pianki, z czasem się ona wykrusza i nieogrzane powietrze zamiast biegnąć przez nagrzewnicę przelatuje przez te otwory. Druga sprawa to może też być zamulona sama nagrzewnica, ale i na to jest sposób.
Ja nie odpowietrzałem w żaden sposób. Wlałem płyn do zbiorniczka, krótka jazda próbna i dolewka nie całe 5 litrów i po sprawie. Może być nagrzewnica zamulona - nie było czasem tak, że w lato na wodzie jeździli?? Kilka tygodni temu wymienialiśmy nagrzewnicę w Scanii R. Stara nagrzewnica była tak zamulona, że ciężko ją było w jednej ręce utrzymać. A z...
jeśli klapy chodzą to masz zamuloną nagrzewnicę zdejmij węże i ją przepłucz pod ciśnieniem
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
Być może masz zamuloną nagrzewnicę lub zapowietrzony układ.
Zapowietrzony układ, zamulona nagrzewnica, walnięty panel starowania co sprawdziłeś? Pewnie nic.
Układ odpowietrzony Widocznie nie odpowietrzony, odpowietrznik jest na przewodzie do nagrzewnicy i tam się odpowietrza, nie czujnikiem. Opcja druga to zamulona nagrzewnica, poza nią nie ma co się tam zapchać.
Koledzy ćwiczyłem to na kilku firmowych sprinterach CDI "nowa decha". Zapchana i zamulona nagrzewnica daje taki efekt. Należy także sprawdzić "chory zawór" miałem na myśli konstrukcje zamykająca obieg przez nagrzewnice i otwierając za razem obieg płynu z powrotem.Często w pozycji na MAX płyn nie przepływa przez nagrzewnicę całkowicie tylko wraca częściowo...
zamulona nagrzewnica , zle sterowanie zaworem, klapami
Nie w tryb serwisowy, tylko w awarię. Brak przepływu, problem po stronie inst. c.o. - filtr/y czyste ? zakamieniona/ zamulona nagrzewnica, źle przełączający zawór trójdrogowy, problem z pompą.
Skoro osiąga 90 stopni, to wymiana termostatu jest zbędna. Albo zamulona nagrzewnica, albo uszkodzona klapa sterująca dyfuzora.
tak się zdarza kiedy ogrzewanie reduktora gazu jest podłączone równolegle z ogrzewaniem nagrzewnicy kiedy wszystko jest nowe to jest Ok ale jak nagrzewnica sie (zamuli)zmniejsza sie jej przepustowośc i całe ciepło idzie na reduktor gazu sposobem jest zmniejszenie średnicy przewodu podgrzewającego reduktor(kryza) albo zaworek wtedy można sobie dostroić...
Zamulona nagrzewnica to przede wszystkim gorące wejście i zimne wyjście. Sprawdź jak jest u Ciebie.
Zamulona nagrzewnica , zapowietrzony układ płynu chłodniczego itp. trzeba sprawdzić.
Wpina się równolegle ponieważ wpięcie w szereg może w skrajnym przypadku doprowadzić do zamarzniecia redaktora. Nie będę tłumaczył w jakim bo tego można się domyśleć. A w przypadku zamulonej nagrzewnicy to już na pewno.
Witam!Według mnie auto zbyt długo się nagrzewa,wina może leżeć po stronie zamulonej nagrzewnicy.
może być też zamulona nagrzewnica,sprawdz węże które lecą do niej czy tak samo są ciepłe. Pytanie:czy słabo dmucha,czy jest niska temperatura ogrzewania? Jest za mało szczegółów:idea: No i co z temperaturą:?:
że na wolnych obrotach wieje zimnym powietrzem Czyli na obrotach ogrzewanie jakieś jest? Jeżeli tak jest to masz prawdopodobnie zabitą/zamuloną nagrzewnicę. Można spróbować ją przepłukać oraz przedmuchać ze świadomością. że może to ją wykończyć.
Masz zamuloną nagrzewnicę najprawdopodobniej.Spróbuj ją przepłukać a jeśli nic nie da to do wymiany.Węża nie masz przygniecionego ? Pozdro!
No to gitara, jak naprawiłeś i działa :) Trochę wątpiłem by w 5 letnim samochodzie zamuliło nagrzewnicę - ktoś by to musiał chyba uszczelniać jakimś szuwaksem do chłodnic. Zamykasz ?
Ja bym obstawiał czujnik temperatury, a to że masz słabe ogrzewanie w samochodzie może być spowodowane "zamuloną" nagrzewnicą.
ja miałem też Clio i nie raz zwalałem płyn z układu i odpowietrzałem go w następujący sposób: płynu do pełna w zbiorniczku wyrównawczym nie zakrencamy korka na zbiorniczku ogrzewania na full w kabinie odpalamy silnik czekamy aż się otworzy termostat (powinno ubyć płynu w zbiorniczku) instalacja odpowietrzona chyba że masz zamuloną nagrzewnice to będzie...
Masz pewnie zamulona nagrzewnice i dlatego nie grzeje, w pasku jak i wiekrzości nowych aut nie ma kranu i woda cały czas płynie przez nagrzewnicę.
Z ciekawości spytam jaką temperaturę ( w zimie ) nastawiasz do grzania wnętrza auta, może zbyt niską i masz takie efekty. Ponadto jeśli rzadko używasz "ogrzewania", to mogło dojść do "zamulenia" nagrzewnicy, na którego wpływ ma rodzaj stosowanych płynów chłodniczych. Znam taki przypadek, że w aucie sprowadzonym z Włoch (gdzie rzadko włącza się ogrzewanie)...
Moim zdaniem nagrzewnicą steruje się tylko z kokpitu nastawnikiem zimno-ciepło. Przyczyną słabego grzania może być także zamulona nagrzewnica, uszkodzenie zaworu lub linki od nastawnika zimno-ciepło, lub niski poziom płynu chłodniczego w układzie.
Najczęściej wina zamulonej nagrzewnicy, szczególnie przy równol;egle wpiętym reduktorze lpg -cała ciecz przepływa przez reduktor właśnie..... wymontuj, odkamień choćby octem i napisz.
Może być zamulona nagrzewnica, może też być niedomknięta klapa zimnego powietrza. Obstawiam że nie domyka regulacja temp. nawiewu i cały czas powietrze idzie obok nagrzewnicy. Może też być (liście i inne śmieci) zapchana nagrzewnica z zewnątrz.
To że węże są ciepłe to nie znaczy że układ nie jest zapowietrzony moim zdaniem jeśli by samochód miał zalaną wodę to morze być zamulona nagrzewnica ale gdy auto ma zalany płyn to płyn rozpuszcza wszystko co znajduję się w układzie pozdrawiam
Wydaje mi się że nie do końca bo wąż odpływowy byłby zimny gdyby nagrzewnica była zapchana Tak nie jest , odpływ będzie ciepły mimo zamulonej nagrzewnicy.
Jeździsz na wodzie czy na płynie chłodniczym? Jesli na wodze to tak jak kolega wyżej napisał zamulona nagrzewnica lub przewody, jesli na płynie to do sprawdzenia poziom płynu, zawór nagrzewnicy, linki tego zawóru oraz ich naciąg.
Witam idz za radą kolegi januszc na 100% zamulona nagrzewnica ,żadna tam elektronika,linki itp ,przepłucz lub wymień na nową koszt ok 80zł .
a czy jest możliwe "zamulenie" nagrzewnicy i przyszedł mi jeszcze jeden temat pod rozwagę: czy jest możliwe aby klapka kierująca strumień powietrza z zewnątrz zablokowała się i nie dawała strumienia przez nagrzewnicę ?
kolego proponuje podjechac do warsztatu na podpięcie pod komputer jeżeli niepomoże to powodem może być również zamulona nagrzewnica.Jest środek do czyszczenia układów chłodzenia.Zacznij od najprostszych rzeczy .Jeżli to wszystko niepomoze pozostaje wymiana nagrzewnicy.
prawdopodobnie masz "zamuloną" nagrzewnicę . Po tylu latach eksploatacji to normalka - ostre płukanko wodą pod ciśnieniem - ewentualnie jeśli lubisz ryzyko to możesz zastosować środki do czyszczenia układu chłodzenia ( ja jakoś im nie wierzę )
Czyli szukasz zasady działania termostatu itd zamiast napisać że masz zimno w środku. Jakie auto, jaki silnik żeby było wiadomo w czym grzebać bo nie wszystkie samochody są takie same. Co do "inne czary". Przy -8st, nadmuchu włączonym na max i jałowych obrotach może być tak że przepływ płynu przez nagrzewnicę jest mały a zimnego powietrza duży i to...
No silnik musi być niesamowicie ciepły, rzekł bym nawet gorący hehehe. Jak włączysz klime to też się nie załącza wentylatora? Jak nie masz ogrzewania to albo masz zamuloną nagrzewnicę, zapowietrzony układ chłodzenia, albo pompa wody dała ciała....
upewnij się kolego czy obieg do nagrzewnicy jest dobrze drożny... w tych silnikach jest nieco głupio rozwiązane funkcjonowanie termostatu. w tych silnikach nawet kiedy będziesz miał zamuloną nagrzewnice to ten cfaniak też będzie wodę gotowął bo nie otworzy termostatu. poza tym broń ci panie jakiegoś borygo czy coś w tym rodzaju lać. tylko G12 albo PRESTONE....
Kolega makug pisze, że może być zamulona nagrzewnica, to raz- a dwa może coś ze sterowaniem przepływem powietrza zimnego z ciepłym. Nie wiem czy tam jest zawór sterujący przepływem czynnika chłodzącego czy jest to rozwiązane klapami kierującymi powietrzem.
Wtam musza byc dwa wejscie i wyjscie bo inaczej niebylo by obiegu ja stawiam na nagrzewnice ze jest zamulona nagrzewnica nowa kosztuje ok 100zl sam mozesz ja wymienic i problem zginiedaj znac jak zrobisz
Udało mi się rozwiązać problem z moją vectrą. Jak był zakładany gaz do samochodu to gazownik źle założył przewody od układu chłodzenia no i po poprawieniu już jest ok, ale trzeba było jeszcze wymienić zamuloną nagrzewnicę.
1. zamontuj termostat... 2. jak jest z drożnością nagrzewnicy (może jest zapchana) 3. może być ze gąbka się już wykrusza powoli. Ogólnie jeśli przez chwile powieje ciepłym to stawiał bym jednak na zamuloną nagrzewnice
zamulona nagrzewnica i tak sie bedzie dzialo ewentualnie pompa wodna nie robi dobrego obiegu,ale najpierw kupilbym srodek czysczacy i przeplukal nagrzewnice Dodano po 1 i jeszcze zapowietrzony uklad
jeśli masz popsuty termostat to nie masz co liczyć na to że bedzie ciepło w samochodzie. Jedyna przyczyna to prawdopodobnie zamulona nagrzewnica najprostszy sposób to ją przeczyścić. Ja zrobiłem to sprężarką. Jak nalałem w nią wode i dmuchnołem ciśnieniem to wyleciało tylee brudu żę nić dziwnego że mi niegrzał. Pozdrawiam
Problem rozwiązany, okazało się że nagrzewnica była zamulona prawdopodobnie starym uszczelniaczem do chłodnic.
Moim zdaniem tak duża strata ciepła na parowniku nie jest możliwa!! przy dobrze działającym termostacie!(pewnie termostat padł)-no i może być zamulona nagrzewnica ?Na początek sprawdź termostat i poinformuj nas!!- wtedy pozostanie Ci naprawa/wymiana nagrzewnicy,uszczelki pod głowicą lub pompy wody -przyczyn może być kilka!!
No to popolemizujmy:D zamulona nagrzewnica nieoznacza calkiem odlaczonej lub zapchanej, zawsze bedzie ciepla ( w mniejszym lub wiekszym stopniu) a przy narastajacej sile nadmuchu powietrza (zawsze chlodnego) niejest w stanie oddac tego ciepla w zadawalajacy sposob. Na 1 biegu bedzie zawsze ciplejsze powietrze niz na 3 biegu.
Pozdrawiam . Mam takie cacko ale z motorem B 20 F w nim z głowicy pod rozdzielaczem w stronę nagrzewnicy wychodzi rurka ok.20 mm w nią jest wspawany kruciec zaślepiony śrubką 6-ką ktura odpowietrza cały układ. Ale merze masz zamuloną nagrzewnice ? W takim przypadku może wystarczy ją wypłukać . Życzę dużo ciepła . Jacek W1 Volvo 93"
1 jezel jest możliwość to zamień przewody (z plynem)stronami jak będze jakaś poprawa to ozancza że nagrzewnica jest zamulona(reczej bedzie konieczna wymiana nagrzewnicy) 2 czy bylo coś grzebane przy silniku (jak tak to sprawdz czy wszystkie czujniki są podłoczone) Dodano po 1 1 jezel jest możliwość to zamień przewody (z plynem)stronami jak będze jakaś...
Mam podobny problem termostat OK, nagrzewnica nie jest zamulona jak dotknę rurek nagrzewnicy pod kokpitem w samochodzie to wrzątek a powietrze leci zimne. W tym samochodzie nie ma żadnego zaworka na wlocie ciepłego płynu z silnika. Wszystkie cięgna na miejscu a ogrzewania nadal nie ma. Nikt się nie spotkał z podobnym problemem???
1. Z przodu kontrolowane są tylko pozycyjne i ew dzienne. Mijania i drogowe nie są kontrolowane. Fiat wyszedł z założenia że kierowca chyba ślepy nie jest i widzi że jedno oczko mu nie świeci ;) Co do klapy bagażnika to pewnie złamany kabel w przelotce do klapy... 2. Może źle założona poducha amortyzatora, talerzyk... A może to nie od koła a np półka...
Po rozgrzaniu silnika i włączeniu ogrzewania, porównaj ciepłotę węży na dopływie i odpływie nagrzewnicy - jeśli jest duża różnica, to nagrzewnica zamulona. Sprawdź jeszcze przed tym, czy otwiera się całkowicie zawór nagrzewnicy.
Zakupiłem omegę 2.2 b po lift do zabawy. Niestety poprzedni właściciel kombinował z instalacją LPG i ta finalnie nie działa. ZAVOLI ZETA S valtek 3ohm AG COMPACT Przy dodaniu gazu odcina LPG jak przy zbyt niskim ciśnieniu. Usunąłem zawór nagrzewnicy bo klima i tak nie działa. Zregenerował parownik i wytryski. Podłączyłem parownik szeregowo przed nagrzewnica....
Na czym polegało to nierówne rozgrzanie chłodnicy? Jeżeli na tym, że góra jest chłodniejsza niż dół - to według mnie oznacza, że jest za mało płynu w obiegu i chłodnica nie jest pełna, uzupełnić i odpowietrzyć. Jeżeli dół jest wyraźnie chłodniejszy od góry - to brak jest pełnego przepływu przez chłodnicę, przyczyn może być kilka: zamulona nagrzewnica,...
Sprawdź przewody wchodzące do nagrzewnicy, po nagrzaniu obydwa powinny być gorące jak nie brak przepływu przez przez nagrzewnice (zamulenie).
Witam, nam problem z nawiewem ciepłego powietrza VW Jetta, otóż nie grzało więc zacząłem sprawdzać i okazało się że nagrzewnica zamulona to kupiłem nową, nie pracował silniczek klapy po lewej pod nogami kierowcy wymieniłem (pracuje) i dalej leci ledwo ciepłe , nagrzewnica gorąca że nie można dotknąć, pytanie: jest jeszcze gdzieś drugie sterowanie?
Dac mu szanse zeby sie zamknąl? Może go z czasem zamuli. Faktycznie go zamulilo. Moze to kwesta cisnienia. Przy wlaczonym piecu teraz 1.3bar, przy zimnym 0.9bar. Podsumowujac koszt instalacji uzywanej nagrzewnicy: 50zl element, 200 plukanie z kamienia, 400 montaz.
obieg jest wymuszony ale grzeje tylko góra nagrzewnicy (dół masz zamulony i płukanie nic nie da) ja też tak jak ty kombinowałem i skończyło się na wymianie.Parownik podłącz w szereg żeby ci znowu nie zamuliło. POZDRAWIAM Dodano po 2 SORKI ZA TEN GAZ WYMIANA TO 3 MAX 4 GODZINY
Jaki rocznik auta? Może nagrzewnica zamulona lub problem jest po stronie regulacji (nie całe powietrze przepływa przez nagrzewnicę) Jaka jest temperatura silnika?
nagrzewnica została wypłukana pod ciśnieniem i nic to nie dało. A uszczelka powinna by dobra tak przynajmiej mechanik stwierdził bo żadnych objaw nie ma takich co by mogły wskazywac na uszczelke Witam. Swego czasu miał podobny problem mój kolega w renault 19. Węże do nagrzewnicy były gorące i jedyna możliwość to było zamulenie nagrzewnicy i tak tez...
Witam. Dość pilnie potrzebuje pomocy. Zima w pełni, a w aucie nie działa prawidłowo nawiew. Działa na 1 na 2 i 4, na trojce się wyłącza. Do tego bardzo słabo grzeje mimo ze przekręcony na full. Czytałem trochę ze może to być 'zamulenie' nagrzewnicy lub zapowietrzenie układu. Linka sprawdzona i wydaje się ok. Sprawa pilna bo właściciel chce jechać wkrótce...
W ścianę grodziową wchodzą dwa węże jeden tp odpływ a drugi dopływ są grubości mniej więcej kciuka.Czasem jest tak że nagrzewnica się tylko zatka (ale to rzadki przypadek) wtedy należy ją przedmuchać ,dużo częściej jest tak że ją zamuli na amen i jest nie do przetkania.Próbuj przetykać może ci się prawie uda.
1. wyciągnij nagrzewnicę-wyczyść ,przedmuchaj sprężonym powietrzem 2.jeżeli to nie pomoże cały układ zapewne nagrzewnica jest zamulona
Klimatyzacji to coś nie posiada, a w/g schematu to poza wspomnianym czujnikiem może być jeszcze wysterowany przez ECU. Na tym jednak nie koniec problemów. Właśnie skończyłem przeróbke obiegu wody do parownika, a raczej przywróciłem stan pierwotny bo poprzedni właściciel mając zamuloną nagrzewnice, żeby polepszyć grzanie wpiął ją w szereg z parownikiem....
witam problem został rozwiązany nagrzewnica była zamulona została wyczyszczona i teraz grzeje bardzo dobrze
Może nagrzewnica ci się zamuliła? Trudno mi powiedzieć bo się dobrze nie znam na tych sprawach. Poczytaj tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Witam ponownie...powiem tak...wszyscy mieliście rację....choć niektórzy bardziej.... :D Człowiek który naprawił mi tę usterkę powiedział mi, że w coś się działo pomiędzy trzecim a czwartym cylindrem...głowicę mi sprawdzili i splanowali w warsztacie.Kosztowało mnie to wraz z robocizną 250zł :D z czego bardzo się cieszę. Co do ogrzewania...reduktor rzeczywiśce...
Do wiosny jeszcze z miesiąc więc warto odświeżyć temat. Masz zamuloną nagrzewnicę. Wyjścia są trzy: 1.Wymienić nagrzewnicę 2. Wyjąć nagrzewnicę rozebrać i przeczyścić (jeśli nie jest zakamieniona na amen) 3. Przeczyścić bez wyjmowania nagrzewnicy. Jak masz czas to zrób najpierw tak: Spuść płyn z chłodnicy, na dole jest taki wąż który trzeba zdjąć, aby...
Masz 100% pewność że jest nowa nagrzewnica? Ostatnio patrzyłem był problem z dostępnością tych nagrzewnic, a z twojego opisu wynika że to ona jest częściowo zamulona.
Jest dużo postów na ten temat, ale żaden nie pasuje do mojego przypadku, ewentualnie nie ma tam podanego odpowiedniego rozwiązania mojej usterki. Posiadam twingo 1994 r. W lato ogrzewanie nie sprawia problemów. Gorzej jak temperatura otoczenia spadnie poniżej 5 st. C. Ogrzewanie przy sile nawiewu ustawionej w pozycji 1 jest wystarczające, jak zacznę...
witam Co do problemu numer 1. ciężko cos napisać bo nie widząc konkretnego przypadku można sobie pospekulować. Może sam przycisk uszkodzony lub niefartownie zalany jakimś słodkim lub tłustym napojem. problem 2. poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... problem 3. wg mnie może być powiązany z problemem 1....
Jeżeli (oba przewody są ciepłe) może być nagrzewnica zamulona, można ją przepłukać np wodą z octem lub sprężarką. Niedziałający wskaźnik temp. silnika - uszkodzony czujnik temperatury silnika lub coś nie kontaktuje w tablicy zegarów np. zimne luty.
Witam,zrób tak jak radzi Staszek49,węże do nagrzewnicy muszą być gorące,jesli nie to właśnie często nagrzewnica jest zamulona,nawet w autach 4-letnich.
Jap masz gaz w aucie? Bo jeśli tak, to więcej wody płynie przez parownik, a nie przez nagrzewnicę. Kolejne pytanie - skąt wiesz, że nagrzewnica nie jest zamulona? Jeśli silnik jet nagrzany to powrót z nagrzewnicy powinien być gorący na wolnych obrotach. Pozrawiam.
Do nagrzewnicy idą dwa przewody pod maską. Jeżeli włączysz ogrzewanie to oba powinny byc gorące. Jeśli nie są, to może byc zapowietrzona nagrzewnica lub zamulona, bądź też uszkodzony zawór.
a ile ci pali gazu może za dużo i to może być powód sprawdź temperaturę węży od nagrzewnicy może zamulona ewentualnie nie otwiera ci odpowiednich klap
Po pierwsze nagrzewnicy nie sprawdza się dmuchając w nią bo musiałaby być zabita na amen żebyś wyczuł dmuchaniem. Nagrzewnica może być "zamulona" - czasami pomaga przepłukane jej prądem wody bieżącej w obydwu kierunkach. Ale zacznij od sprawdzenia temperatury rzeczywistej podłączając komputer (wskaźnik nie pokazuje dokładnej temperatury)
zakołkowana nagrzewnica Tak zamulona jeśli się nie wymienia płynu regularnie zmniejsza się przepływ płynu cieczy chłodzącej i nagrzewnica nie grzeje. Ale zacząłbym od wymiany termostatu jeśli jest otwarty to przepływ jest cały czas przez chłodnice i silnik nie dogrzany. A w następstwie tego nie grzeje nagrzewnica.
Niezbyt prawdopodobne, aby nagrzewnica była zamulona, sądząc po roczniku. Ale co do ogrzewania, to wykonaj nastawy podstawowe, nie zawsze pokaże błąd, ale mogą być klapki przestawione i nie będzie grzało tak jak trzeba.
Węże gorące , czyli nagrzewnica nie oddaje ciepła , zamulona , może miałeś syf w układzie chłodzenia , spróbuj przepłukać układ i sprawdz czy coś jest lepiej.
szukacie klapek fakt ale nikt nawet nie wie czy przewody wodne wchodzocę do kabiny od silnika się nagrzewają.Są dwa i jeden ma być gorący drugi jest na powrocie z nagrzewnicy i jeśli też jest gorący to nagrzewnica jest zamulona. a jeśli zimny powrotny to można wtedy szukać czy klapka się otwiera albo czy wogóle nagrzewnica ma drożność. Jednak przykro...
To masz nieszczelność w układzie chłodzenia, sprawdź czy nagrzewnica nie cieknie. A może uszczelka pod głowicą puściła. Istnieje również możliwość że nagrzewnica jest zamulona. Co do termostatu to może się zaciął, sprawdź czy jak rozgrzewa to przewody od chłodnicy robią się ciepłe. Jeżeli tak to otwarty jest duży obieg.
Witam Jak w temacie w moim polonezie mam słabe ogrzewanie płyn w zbiorniczku na ful, nigdzie nie ucieka pokrętło od ciepłego powietrza działa, nagrzewnica zamulona raczej być nie może bo wcześniej było ok. Chłodnicę zatkałem kartonem temperaturę mam 90 a z nadmuchów leci tylko letnie powietrze, dawniej to przy 90 leciało zarąbiście gorące. Dodam jeszcze...
Silnik się raczej nie zgrzeje, nawet gdyby to się zatkało. Przelew do zbiorniczka wychodzi z trójnika na wężu do nagrzewnicy, przez którą zawsze idzie płyn (nie ma zaworu). Jak się zatka ta rurka o średnicy 8 mm, to wciąż będzie obieg przez nagrzewnicę, jedynie płyn nie będzie krążył przez zbiorniczek. Z resztą, pierwotny plan jest taki, by to podłączyć...
temp jest na środku, no jak przejechałem 20 km to raczej dogrzany:D płyn sprawdzę jeszcze i ten termostat Dodano po 1 a nagrzewnica może być zamulona??
Od czego zależy siła nadmuchu wentylatora, na zimnym powietrzu leci bardzo mocno na cieplym bardzo słabo, dużo jest problemów z nagrzewnicami ze sa zamulone itp u mnie leci gorace powietrze wiec raczej nie ma problemu z zakamienieniem lub zamuleniem , ale jakby bylo cos przytkane w nawiewie od cieplego.
Kryzowanie stosuje się na dużych budynkach by zrównoważyć przypływy na poszczególnych działkach bądź pętlach. Ten kocioł daje sobie radę nawet na budynkach 250 m² z 10-15 grzejnikami. Musi tu być jakiś błąd ogólny np. brak przepływu przez nagrzewnicę albo zamulona instalacja. Na plastikach niekiedy trzeba zdjąć kocioł z zrobić płukanie instalacji...
Jeżeli jest odłączona i masz możliwość wyjęcia jej, to można sprawdzić szczelność. Jeżeli nie ma możliwości wyjęcia a szybciej będzie ją podłączyć, to trzeba tak zrobić, dobrze ją odpowietrzyć i dopiero sprawdzić czy przepływa płyn, czy jest gdzieś zatkany wlot płynu. Jeżeli był zakładany gaz, może być wadliwie umieszczony trójnik do podgrzewania gazu...
własnie ostatnio tez miałem przypuszczenie iz klapka sie nie otwiera i mi nie leci ciepło lecz rozebrałem cała deske i wszystkie klapki chodza.A węże od nagrzewnicy są gorące a ciepła nie ma:(uszczelke pod głowicą miałem wymienianą jakieś 2 miesiąe temu.A jaka może być wina termostatu?nie otwiera sie??hm moze nagrzewnice mam zamuloną..jak mógłbym ja...
Jeśli fachowcy badali sprawę ogrzewania w aucie, to wypada mi tylko dodać, aby dodatkowo sprawdzić ciepłotę węża doprowadzającego i odprowadzającego ciecz z nagrzewnicy (powinny być oba ciepłe). To, że nagrzewnica jest szczelna nie świadczy, że musi grzać, bo może być "zamulona". Sprawdź, czy zawór w nagrzewnicy otwarty jest na maksa. Może trzeba samą...
Masz zamulony grzejnik, przepłucz dobrze to zacznie grzać
W nagrzewnicy znajdowało sie bardzo duza ilosc mułu, Bardzo często czytam, że przyczyną złego działania układu chłodzenia oraz ogrzewania są zamulone lub zakamienione chłodnice lub nagrzewnice, podejrzewam, że w podobnym stanie sa bloki silników. Pytanie może głupie, ale zastanawia mnie jak eksploatowane są te silniki, że dochodzi do takich sytuacji....
Witam kolegów mam problem z Meriva a ustawia się temperaturę na maxa samochód ma 90' i leci chłodne powietrze nagrzewnice sprawdziłem nie jest zamulona podmienialem nowy panel sterujący i nic to nie pomogło czy jest jakiś moduł sterujący czy może silniczki klapy są uszkodzone miał może ktoś z was taki problem proszę o podpowiedź dodam że jest to klimatronik
Nagrzewnica może być "zamulona" albo zapowietrzona. Czy auto zostało sprowadzone z "ciepłego" kraju, bo jeśli tak, to może być zamulona, gdyż kierowcy nie korzystają z ogrzewania. Sprawdź filtr kabinowy, bowiem "zasyfiony" może być powodem słabego grzania. Pamiętaj o właściwym poziomie płynu chłodniczego oraz kontroli pracy pompy wodnej np. poprzez...
zamuli silnik zamuli komputer nagrzewnica master
canon mx925 wyświetlacz saeco zwarcie aparacie
radio peugeot zablokowane hyundai tucson
Klawiatura dotykowa: duże litery i cyfry zamiast liter Zepsuta elektroda jonizacyjna w kotle gazowym: objawy i rozwiązania