Sprawdź czy magneto nie ociera o cewki. Ma być równy odstęp ok 0,5 mm. Przy okazji tzw. klin czy nie ścięty lub za wysoki (wtedy koło magnesowe bije!). Sprawdź połączenie masy silnika ze zestawem złączek masy znajdujących się poniżej kostek łączących całą instalację - strefa poniżej łożyskowania kierownicy przysłaniana czarną pokrywą. Do sprawdzenia...
Niestety układ nie chce działać - tzn działa jakąś sekundę (przeskakuje iskra, około 5mm przerwy między elektrodami), potem włącza się zabezpieczenie w zasilaczu ATX (wygląda to jak zwarcie) Dodaj duży kondensator elektrolityczny blokujący zasilanie blisko klucza. Upewnij się czy czas załączenia klucza nie jest za długi (za mała indukcyjność uzwojenia...
Przyjrzyj się/popraw połączenie masy silnika z ramą tak na początek. Rozrusznik kręci z normalną szybkością?
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Z tego co piszemy nasuwa mi się wniosek, że każde zatrzymanie silnika (również to spowodowane czujnikami) odbywa się przez masowanie cewki i w rezultacie zanik iskry, tak? Hubert Masz rację. Odpięcie przewodu gaszenia uniemożliwi wyłączenie silnika przez układ bezpieczeństwa i stacyjkę, będziesz miał pewność, że to nie cewka zapłonowa.
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
Na jaką średnicę należy go rozwiercić aby płomień po zaniku iskry nie był zdmuchiwany ? Nie po to się rozwierca ..... tylko żeby się syf nie zbierał na zawirze. Średnica zależy od kąta rozpylania dyszy i innych ustawień. Indywidualnie.
Oporniść kilka do kilkanaście KΩ. Jeśli jest z nim coś nie tak to przeważnie pokazuje przerwę (nieskończoność).
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Z tego co się orientuję, to działa to na zasadzie zwarcia cewki do masy, co powoduje zanik iskry? Sam muszę sobie coś takiego zrobić. Mam dodatkowy przewód z cewki. Zrobić przez guzik do masy?
Nie napisałeś co to za skuter! Na rynku są ich tysiące. Trudno doradzać jak nie wiadomo z czym ma się do czynienia. O układach zapłonowych poczytaj tu: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Jak będzie to czarna magia, to daj sobie spokój. Bez podstawowej wiedzy nie poradzisz.
ciąg dalszy tematu--zakupiłem świece dwuelektrodowe, czy będzie lepsze odpalanie? Na moje myślenie nieprofesjonalne to już będą dwie iskry. Wpierw napisz co się dzieje że kombinujesz ze świecami? Świeca dwuelektrodowa działa tak samo jak świeca jedno elektrodowa. Tutaj nie chodzi o wielkość iskry a wyeliminowanie zaniku iskry. Kiedyś były silniki gdzie...
Witam. Czy instalacja gazowa BRC zwykła może się przyczynić do zaniku iskry w układzie zapłonowym silnika. Czy też można ją całkowicie wykluczyć. Problem jest w tym , że utraciłem całkowicie iskrę, a widzę, że od cewki idą przewody instalacji gazowej. Proszę o poradę.
A sprawdziłeś czy to na pewno zanik iskry? bo wg mnie nie
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
Sprawdź przewody od przerywacza, kondensatora i ten do gaszenia, może któryś jest przetarty i powoduje przebicie na masę i zanik iskry. A jak ciężko odpala gdy jest iskra to może simeringi na wale wtedy ciężko pali i nie chce pracować na wolnych obrotach. A moja MF przed wymianą simeringów też chciała rękę wyrwać, ale to mogła być wina zapłonu. Po kompleksowym...
Męczę się od kilu dni z zapłonem w/w aucie. Iskra zanika po sekundzie. Dokładniej - przekręcam stacyjkę próbując odpalić silnik ale iskrę mam tylko przez max sekundę potem znika, muszę znów cofnąć kluczyk i ponownie mam na starcie iskrę przez sekundę. Dodam że w samochodzie nie ma i nie było instalacji alarmowej ani odcinania zapłonu , Co mogło paść...
Witam!!! wszystkich mam problem z moim sunny 1.6 90KM mianowicie czasami znika mi iskra zaczęło mi się to dziać jak byłem za granica 3 razy mi tak zgasł i trzeba było czeka około 30 min zanim odpalił jednak trasę 600km przejechał bez zająknięcia jednak dzisiaj znowu zaczęły się problemy przejechałem 100m zdechł i już nie chciał odpalić wyczyściłem aparat...
Witam, mam problem z chińskim 4T , mianowicie po regulacji zaworów, po włożeniu silnika w ramę zaniknęła iskra, wymieniłem moduł, stator, i teraz jak założę klucz 14 na wkrętarkę i kręcę wałem to przy niskich obrotach iskra przeskakuje na świecy, a gdy zwiększę obroty wkrętarki iskry nie ma , sprawdzałem woltomierzem , tuż przed cewka WN, kiedy zaczynam...
Czasem naprawdę czegoś nie rozumiem. Paliwo nie zostaje spalone w komorze, lecz w tłumiku, gdy w końcu dostanie ognia z kolektora wydechowego. I nie jest to wina gaźnika, że nie jest spalone, bo cały czas jest owe paliwo podawane. Zanik iskry, spóźniony zapłon powodują takie objawy. Niedowiarkom proponuję przejażdżkę autem na benzynie i na czwartym...
jaki ona ma silnik taki bardziej francuski?czy też niemiecka konstrukcja?obstawiam że materiały na zawory nie wytrzymały gazu:cry:koła rozrządu trzymają się dobrze? jak pasek? podstawiałeś drugie czujniki?czy koła z zębami dla czujników nie przestawiają się,ew odkręcają. co do mechaniki to nie ma to wplywu na zanikanie sterowania cewek.
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
witam właśnie mam takie samo uno na warsztacie objawy takie same jak u kolegi padł na 100%czujnik położenia wału po podłączeniu oscyloskopu sygnał na czujniku jest ale spada amplituda sygnału jak temperatura rośnie a także opór czujnika zmienia się w zależności od temperatury czym wyższa temperatura niższa oporność
Witam. Mam trochę dziwny problem, mianowicie, w moim Poldku czasem brakuje iskry. Objawia się to mniej więcej tak. Jak jest na biegu jałowym i depnę na gaz to na chwilę dostaję doła, obrotomierz zamiast iść w górę na chwilę opada, po czym wchodzi na obroty, a na gazie w takiej sytuacj potrafi zgasnąć, z czasem doszły inne objawy, np poniżej 3tyś obr....
Witam Mam kłopot z Oplem Asconą 1,3N od pewnego czasu silnik przerywa winny napewno nie jest układ zasilania paliwem (całkowice przejrzany łacznie z myciem gaźnika bo było to pierwsze podejrzenie) Samochód zachowuje się tak jakby wczasie jazdy cyklicznie włączać i wyłączać stacyjkę przy czym bardzo żadko gaśnie zupełnie poprostu dławi się na okres ok2s...
Witam Mam problem z Golfem 3 1.6 AEA. Od jakiegoś czasu Golf nie chce odpalić po przejechaniu kilku kilometrów. Podczas próby odpalenia obrotomierz skacze do 7tyś i jakiś przekaźnik tyka. Po tym jak przestanę kręcić obrotomierz cały czas skacze bez kręcenia silnikiem. Silnik nawet nie złapie na jeden cylinder, dopiero po ostygnięciu odpala za pierwszym...
Bo właśnie gaszenie, wyłączanie tego, i zresztą nie tylko tego sprzętu polega na tym aby zewrzeż do masy do obudowy. Właśnie ten przewodzik. https://obrazki.elektroda.pl/7466363700_... Zwarcie do obudowy, do masy takowego spowoduje zanik iskry, a co z tym idzie. Silnik przestanie pracować.
Udało się rozwiązać problem. Kabelek do kondensatora od cewki zapłonowej przetarł się o Magneto i dotykał masy co powodowało zanik iskry. Dzięki za pomoc pozdrawiam
źle ustawiony aparat, sygnal hallotronu poza okienkiem adaptacji
Witam. Jestem użytkownikiem pieca dwufukcyjnego Junkers,i od pewnego czasu zauważyłem,że przy podgrzewaniu wody występuje krótki zanik iskry, i przy tym delikatny wybuch gazu.Może z użytkowników Junkersa ZW 23 21 KE miał podobny przypadek.Proszę o poradę i z góry dziękuje i pozdrawiam.[/b]
Zanik iskry może oznaczać błąd sterownika zapłonu, niebieska kostka po lewej stronie...
Wymień świecę, czasami jest tak uszkodzona, że iskra zanika po wkręceniu do cylindra.
Czy wie ktoś jak sprawdzić czy cewka jest sprawna? Ponieważ tak się teraz zastanawiam, że w cylindrze najprawdopodobniej zanika iskra bo innego wyjścia nie ma Pozdrawiam
Z góry zaznaczam że nie jestem jakimś specjalistą ale podstawy działania silnika spalinowego znam. Odrobinę poczytałem o tym silniku jak i o jego odpowiedniku (myślę tu o pojemności) FSI i patrząc po objawach mogę zasugerować aby bliżej przyjrzeć się wtryskowi paliwa w szczególności że samochód nie kopci na błękitno co było by normalnym objawem przy...
Uszkodzony opór nie powoduje zaniku iskry tylko osłabienie jej mocy.
Witam! Autko jak w temacie odmówiło palenia, na kompie błąd p0340 - błąd czujnika cmp wałka rozrządu, dodatkowo brak iskry i świece suche. Jak wiadomo sprawdzenie czujnika Halla w domowych warunkach nie zawsze jest wiarygodne. Buszując po necie znalazłem, że ten błąd najczęściej powoduje wyciągnięty łańcuch, ale zazwyczaj towarzyszy mu jeszcze błąd...
Na słabym akumulatorze jest dobra iskra, ale wystarczy trochę podładować i po sekundzie zanika
czyli to: 1) Regulacja mikroprzełącznika w przypadku braku iskry: - zamknąć zawór zimnej wody - zdjąć zaślepkę pod mikroprzełącznikiem - odkręcać śrubę regulacyjną do czasu uzyskania iskry - dokręcać odkęcać śrubę regulacyjną do czasu zaniku iskry, dodatkowo wykonać 1/2 obrotu do 1 obrotu - założyć zaślepkę
Problemem okazał się.... kosz na trawę a właściwie czujnik zamknięcia kosza. Na wolny obrotach nie były przenoszone wibrację na traktorek, po zwiększeniu obrotów, kosz zaczynał lekko drgać i poprzez lekkie drgania włączał i wyłączał czujnik zamknięcia kosza co powodowało chwilowy zanik iskry. Wystarczyło lekko podgiąć blaszkę, która dokładnie zamykała...
mo mento nie rozpędzajcie się skoro kol. pisze o mokrych świecach to sugeruję zanik iskry od tego bym zaczął
Zanik iskry. Coś nie łączy pod wpływem nagrzania/naprężenia.
Siemanko. Mam problem z iskra. Raz znika, potem się pojawia i ładnie pali ale przerywa. Co to może być? Świece, kable, a może cewka lub nanoplex?
Nie to nie to, drut ten dynda nad bakiem może jest od podłączony do cewki i po zetknięciu z obudową powoduje zanik iskry tylko gdzie go przymocować?
Podejrzewam zaniki iskry, sprawdź okablowanie.
Czujnik obrotów silnika ,nie pisze nazwy bo nie pamiętam jaki tam występuje,
Witaj kolego, czy podstawiałeś nowy kondensator zapłonowy- bo objawy opisane przez Ciebie wskazują na jego usterkę (za mała pojemność lub jej brak powodują "opalanie" styków przerywacza i zanik iskry)
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam, jestem nowy i nie mogę znaleźć co może u mnie być nie tak, a więc mam a3 tak jak w temacie i jeszcze silnik jest w nim wymieniony ze 150km na 180 ale komp został stary i wczoraj jechałem z pracy i wszystko było w porządku aż nagle koło domu na zakręcie jak spadły obroty zgasł ale trochę pokrecilem rozrusznikiem i odpalił i na placu normalnie...
Nawet jakby nie miał podciśnienia, to po wstrzyknięciu paliwa do cylindra powinien się odezwać, pod warunkiem, że ma kompresję. Podejrzewam zanik iskry pod ciśnieniem. :|
Stoi u mnie golf 3 1.8 z identycznymi objawani jak u Ciebie. Szybka diagnoza. Zanik iskry,podanie masy na środkowy pin aparatu i iskra jest. Hall do wymiany. Także kolego sprawdz to bo to na 99% problem tkwi w tym czujniku
Świeca nie jest przypadkiem zalana? Odkręć świece weź pilarkę do góry nogami i poruszaj rozrusznikiem. Podmień też inną świece i próbuj czasem iskra zanika po wkręceniu, ewentualnie sprawdź klin na kole magnesowym.
Zmień przewody do elektrowni.
W momencie zaniku iskry , zobacz czy cewka ma zasilanie, jeśli ma to wymień
jeżeli pasek przeskoczył to nie odpalisz,ale iskra będzie ,a u ciebie jest zanik iskry ,zdejmij kopułkę i zobacz czy palec się obraca podczas kręcenia.
Witam.Przeczyść styki pilniczkiem do paznokci i ustaw 0,35 - 0,4 mm.A.O.
hala dziś już nie sprawdzę ale wyjąłem aparat włączyłem zapłon i kopnął mnie prąd czyli jakieś przebicie i zanik iskry na świece nie daje pytanko czy to cały aparat czy tylko kopułka dzięki za wszystkie rady na pewno skorzystam
to nie kwestia lewego luftu,jeżeli kolega twierdzi że strzela,to wygląda to na chwilowy zanik iskry,albo iskra pada w niewłaściwym momencie.Jeżeli masz taką mozliwość,to podmień cewkę.
Można przetestować iskrę w funkcji 5,1. Prawdopodobnie płyta będzie do wymiany - zaniki iskry na trasformatorze zapłonowym. Z wybuchowym zapłonem nie ma żartów.
Witam Skoro nie ma iskry to sprawdzaj po kolei cewkę WN, moduł zapłonowy, kable WN, kopułke i palec-o ile są... Oczywiście przyczyna może leżeć gdzie indziej,ale na ogół te elementy powodują zanik iskry. Pozdrawiam i życzę powodzenia P.s a ten akumulator oczywiście sprawny jest??
Witam!Przyczną awarii jest zanik iskry. Kup i wymień przewód między modułem a aparatem zapłonowym ma niebieski kolor.Jeśli masz wersję z aparatem.
Może być tylko cewka ale wtedy musi być przerywacz . Właśnie po to żeby nastąpił zanik pola elektromagnetycznego i powstała iskra. Sam zanik pola to zbyt mało - musi być jeszcze kondensator, żeby stworzyć obwód rezonansowy.
Jeśli niczego nie pomyliłem to mikroprzełącznik w moim piecyku jest na samym dole w takiej czarnej obudowie. Zdjąłem zaślepkę i dokręciłem śrubkę zgodnie z instrukcją - do czasu zaniku iskry i jeszcze dodatkowo jeden obrót. Problem w tym, że na tej śrubce zbiera się woda. Skąd ona się bierze i czy mogę sam to usunąć czy to już wykracza poza moje możliwości?
Kolego zmień tzw. fajkę, gdyż właśnie ona często ponosi winę za "słabą" iskrę. W fajce znajduje się opornik przeciwzakłóceniowy długości ok. 8 mm, który często ulega zniszczeniu - skruszeniu. Tym samym powstała "przerwa" w wyniku tej usterki powoduje zanik iskry. Doraźnie można zrezygnować z fajki i przewód wysokiego napięcia podłączyć do świecy. Silnik...
może tam czegoś nie podłączyłeś ,przecież zdjęcie głowicy nie ma nic wspólnego z zanikiem iskry,popatrz dobrze.Chyba,że zbieg okoliczności.
Witam. Mercedes j.w bez immo (lusterko zwykłe bez kontrolek), brak dodatkowych zabezpieczeń, kluczyki zwykłe bez pilota. Prz kręceniu rozrusznikiem iskra pojawia się na 3 sekundy i zanika. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym zakręceniu rozrusznikiem ten sam objaw za każdym razem. Sprawdziłem że przy kręceniu wtryskiwacze podają paliwo (impulsy nie zanikają),...
F1, czy FI?
Przyczyn w tym modelu może być wiele że twoja iskra wyprowadziła się z pontona nie opisałeś konkretnie jak autko zachowywało się przed zanikiem iskry zapłonowej proszę o konkrety to może coś wymyślimy ja walczyłem dwa miechy zanim zlokalizowałem usterkę.
witam proponuje sprawdzic dlaczego gasnie moze nie doczytalem ale czy gasnie z powodu zaniku iskry zaniku wtrysku paliwa zaniku moze cisnienie paliwa spada mialem taki przypadek vw golf 3 samochod odpalal chodil ja pszczola 15 min czasami 1 a czsami dwie przyczyna byl wlasnie zanik cisnienia paliwa pompa od czsu do czasu sie blokowala Dodano po 21 witam...
Ciągła próba zapłonu przy braku poboru wody.Postępuję tak jak napisali w instrukcji tj.dokręcam śrubę regulacyjną aż do zaniku iskry,ale wtedy blokuje się mikrowyłącznik. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Płyta główna do wymiany...zaniki iskry na transformatorze zapłonowym. Oczywiście należy to poprzedzić analizą spalin - zbadać szczelność przewodu powietrzno-spalinowego i ustawić mieszankę gazowo-powietrzną.
Witam, znajomemu kiedys non - stop 'padaly swiece' w 1 cylindrze silnika widlastego i okazalo sie - ze kabel zaplonowy od 1 cylindra, byl w samej cewce wys. napiecia - 'zielony / zasniedzialy' maksymalnie, a w drugiej cewce - byl w dosc dobrym stanie. Silnik palil w zasadzie na 1 cylinder, a drugi - czasem sie 'odzywal' i po chwili 'zalewalo w nim swiece'....
Robokop , masz racje , przy wzroście obrotów się rozjeżdża , a zanik iskry będzie gdyż sterownik głupieje - nie może skorelować sygnału czujnika z mapą. Carrot chyba ma rozwiązanie.
jesli nie zrobiles zadnego zwarcia to wyjecie AQ nie jest powodem zaniku iskry, mniemam ze jest tam gaznik, radze sprawdzic slawny zielony kabek ktorym idzie sygnal od rozdzielacza na modul
Odłączyłem go przy module i dalej jest to samo.
Panowie czy naprawdę nikt nie wie?
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
Chwilę z tym walczyłem zanim doszedłem, że to cewka w aparacie. U mnie objawiało się to zanikiem iskry po przejechaniu ok 6km. Gdy postał 2 godz to zapalał bez problemu, aby następnie paść po przebiegu w/w. Wymiana jest banalna. Później oczywiście zapłon trzeba ustawić.
Uszkodzony przewód WN okazał się winowajcą.
Silniczek krokowy czyściłem a nawet wymieniałem i nic nie pomogło. A jak prubuje gasnąc to przerwy w jego pracy są takie nagłe jakby były zaniki iskry. A wczasie jazdy na jednakowym gazie silnik też nie idzie równo tylko jakby też iskra zanikała,ale to nie są takie przerwy żeby nie dało się jechac .
taki prosty chłopski sposób ,to zdejmij kapturek z jednej świecy i załóż na jakąś świece ,pozwoli ci to na zdjagnozowanie czy przyczyną jest zanik iskry w momencie gaśnięcia wtedy będziesz mógł się skupić na 100% na sterowniku,czy immo
Jak gasnie silnik i strzela z wydechu po przegazowaniu to oznaczalo by to zaniki iskry na swiecach, jak go przegazujesz i iskra zanika to paliwo zostaje wyplute do wydechu i tam sie spala z tad strzaly. Mysle ze dokladnej usterki Ci tu nikt nie poda, zostala Ci cewka WN, zasilanie do modulu zaplonowego pewne? Nie napisales czy silnik chodzi czasem na...
Świece NGK naprawdę sprawdziły się przy jeździe na LPG. Są też odporniejsze na zanik iskry przy "zalaniu " silnika (przy prostszych instalacjach np. za szybkie przełączenie na gaz, a jak silnik przypadkiem zgaśnie, to przy innych swiecach ogromne kłopoty z zapaleniem silnika). Są bardzo trwałe.
Witam ja myśle że może to byc czujnik obrotu wału lub czujnik hala nie pamientam jak to dokładnie tam jest u ciebie w silniku sterowanie zapłonem ale dzieje sie tak żę przy owym uszkodzeniu czujnika spadek napięcia powoduje zanik iskry
co moze byc odpowiedzialne za brak iskry.u mnie jest tak ze jak jest zimny to czasami wlasnie jest zanik iskry i jednoczesnie nie działa popka paliwa.co moze byc za to odpowiedzialne,moze przekaznik zalancza te 2 rzeczy,co o tym myslicie?
Kiedyś liczyłem, że jak będę miał problem z autem pomoże mi ktoś taki jak elektrik - Niestety dziś odpowiedź pytaniem niezrozumiałym na pytanie. Prosiłem tylko o wskazówki bo to szarpanie to dla mnie zanik iskry ALE nie na jednym przewodzie lecz raczej na cewce (sterowaniu cewki) więc pomyślałem o czujniku obrotu wału( miałem taki problem w Vectra B...
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Autko zgasło podczas jazdy dwie cewki podwójne całkowity zanik iskry .Wymieniłem czujnik na wałku czujnik na wale korbowym,sprawdziłem czujnik wstrząsowy pod fotelem kierowcy przekaźniki zasilania.Brakuje pomysłu czyżby sterownik silnika sie skończył proszę o jakieś rozsądne podpowiedzi
Nie robie z nikogo jaj . Sugeruję tylko aby zacząć od żeczy najprostrzych a nie od razu np. wymieniać modół zapłonowy . marus188 nic nie pisze o zaniku iskry na świecach zapłonowych , więc przyczyną może być usterka układu paliwowego np. pompy paliwa . Lub po prostu zabrakło benzyny . Pozdrawiam !
nie stawiałbym na uszkodzenie modułów,ponieważ cewka jest czterobiegunowa ,a sterowana jest dwoma impulsami co oznacza,że brakowałoby iskry na dwóch tłokach a nie na jednym.Chyba ,że zanik iskry jest na różnych tłokach nie na trzecim jak sugeruje Robertododo .Co prawda jest to ciężkie do ustalenia jeżeli dzieje się to podczas jazdy.
Sprawdziłem oscyloskopem impulsy wychodzące z czujnika położenia wału,są równomierne.Czyli tarcza na wale nadająca impulsy będzie dobra.Natomiast impulsy wychodzące z komputera do modułu cewki wys. napięcia nie są jednakowe.Stwierdzam że przyczyna zaniku iskry tkwi w komputerze,ale mogę się mylić więc w dalszym ciągu proszę o porady.
Czy po podaniu iskry zapala się palnik pilota (zapłonowy) ? Czy chodzi o zaniki iskry ? Czy chodzi o przejście z palnika zapłonowego na palnik główny ? Czy wymieniony zostały baterie ? Czasamy napięcia starcza jedynie podanie iskry a brakuje już na otwarcie elektrozaworu i podanie gazu. Testuj na różnych kranach przy małym przepływie (pokrętło prawe...
jak mozna sprawdzic kopułke rozdzielacza bo wydaje mi sie ze przyczyna tych dolegliwosci jest ona.sciagalem przewody pojedynczo i przytykalem konce do masy i zaóważyłem ze jak z chodzi z obratów to na 3 przewodzie jest zanik iskry .zmienialem przewody z 4 na 3 i to samo wiec moje przypuszczenie jest takie ze to moze byc kopułka
Stawiam na podróbę cewki zapłonowej (na statorze). Może pod wpływem temperatury dostawać zwarcia międzyzwojowego. Cewka butelkowa, szczególnie podróba taka za 15 zł także może być przyczyną, aczkolwiek zazwyczaj przepala się po kilku minutach. Podobne zachowanie może sprawiać kilka innych elementów, kondensator, przerywacz, przewody...
Możesz komputerem wymusić pracę cewki i obserwować iskrę .
Wychodzi na brak paliwa po wyłączeniu ssania.A może przypadkiem zanika iskra .Czy przewód WN gdzieś nie masuje?
Witam mam dziwny przypadek w carismie 1,8 gdi z 2001r Polega on na tym , że auto pracuje normalnie ale gdy wchodzi na wysokie obroty , to jest 4000 zaczyna przerywać . Tak jakby paliwa nieotrzymywało albo był zanik iskry . To są jego maksymalne obroty. Po podłączeniu do komputera nie było żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji .
Mam taki problem z moim skuterkiem jadąc nim nagle mi zgasł i nie chce zapalić. Sprawdziłem więc iskrę, jest choć słaba. Więc zakupiłem nową cewkę i zamontowałem. Cewka ma taką metalową nakładkę na fajce i gdy sprawdzałem iskrę trzymając za fajkę podczas kręcenia rozrusznikiem, gdy trzymałem dźwignię hamulca, to pokopało mnie. Po zmianie fajki, na plastikową,...
To jest uzwojenie oświetlenia, fakt że dość słabe ale dostosowane właśnie do rowerowej instalacji - jedna żaróweczka 0,4A w lampie przedniej i jedna 0,1A w lampie tylnej. Kolor przewodu - biały. Do wyłączania silnika służy wyłącznik wpięty pomiędzy przewód niebieski a masę - jego zwieranie powoduje zanik iskry. Kolor przewodu masowego - czarny.
Siedzę przy burgmanie już trzeci tydzień. Wszystkie zabezpieczenia działają stopka hamulec itp. Mam całkowity zanik iskry i zauważyłem że również wtrysk nie podaje paliwa. Pompka paliwa działa prawidłowo. Coś musiało go odciąć. Instalacja elektryczna sprawdzona. Cewka WN działa bez zarzutu w innym pojeździe. Jeszcze została ostatnia rzecz żeby wymienić...
Cewka od 125 do 650 ? A jaka to różnica ? Popatrz dobrze na nie,różnica jest jedynie w długości fajki,którą można przełożyć. Choć przy cenie zamiennika do Savage nie wiem czy się opłaca https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
zanik płomień zanik kamera zanik amplituner
produkcja pralka miele uszkodzony zasilacz corsair licznik diesel obrotomierz
junkers podłączenie regulatora sprężarka polmo
ProgTV: Przywracanie kanałów DVB-T2 na PC Sony FDR-AX33 błąd E:61:30 - przyczyny i rozwiązania