Nie te czasy, aby dekompresator był na linkę. Jeśli jest, to automatyczny na wałku rozrządu. Nie wiadomo który to rocznik, a Yamahy po 2000 roku często miały zapłon typu DC-CDI. Zapłon DC-CDI lub TCI wymaga sprawnego akumulatora, spadek napięcia może powodować zanik iskry. W starszych modelach był zapłon AC-CDI, czyli niewymagający obecności akumulatora....
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Sprawdź przewody od przerywacza, kondensatora i ten do gaszenia, może któryś jest przetarty i powoduje przebicie na masę i zanik iskry. A jak ciężko odpala gdy jest iskra to może simeringi na wale wtedy ciężko pali i nie chce pracować na wolnych obrotach. A moja MF przed wymianą simeringów też chciała rękę wyrwać, ale to mogła być wina zapłonu. Po kompleksowym...
Witam Ten zapłon elektroniczny powinien pracować prawidłowo . Tranzystory nie oznaczone to : T1 - BD139, T2 - BC547B, T3 - BD139, T4 - BC547B . Tranzystor T5 - BUX37, BU323, BU323A jest to tranzystor n-p-n mocy Darlington stosowany w układach impulsowych . Działanie zapłonu na rys. A w czasie pracy silnika : Rezystor R1 - 150 Ohm/2W pełni rolę ogranicznika...
Do sprawdzenia: Analiza spalin i moc startowa kotła. Klapa spalin w zespole gazowo- powietrznym. Elektroda - czasem porcelana ma mikropęknięcia i iskra ucieka.
Witam,mam problem z simsonem bo raz iskra jest a raz jej nie ma. Cewka butelkowa sprawdzona,swieca,moduł wymieniony kabel z fajką tez. Problem mam w tym ,ze raz jest a raz jej nie ma (zanika). Jaka może być tego przyczyna ? Ps: sciągałem magneto ,stator ,czysciłem czujnik i te reszte cewek . Moje Pytanie brzmi czy moze raz byc iskra a raz nie przez...
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
Niestety układ nie chce działać - tzn działa jakąś sekundę (przeskakuje iskra, około 5mm przerwy między elektrodami), potem włącza się zabezpieczenie w zasilaczu ATX (wygląda to jak zwarcie) Dodaj duży kondensator elektrolityczny blokujący zasilanie blisko klucza. Upewnij się czy czas załączenia klucza nie jest za długi (za mała indukcyjność uzwojenia...
Może być tylko cewka ale wtedy musi być przerywacz . Właśnie po to żeby nastąpił zanik pola elektromagnetycznego i powstała iskra. Sam zanik pola to zbyt mało - musi być jeszcze kondensator, żeby stworzyć obwód rezonansowy.
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Witam!!! wszystkich mam problem z moim sunny 1.6 90KM mianowicie czasami znika mi iskra zaczęło mi się to dziać jak byłem za granica 3 razy mi tak zgasł i trzeba było czeka około 30 min zanim odpalił jednak trasę 600km przejechał bez zająknięcia jednak dzisiaj znowu zaczęły się problemy przejechałem 100m zdechł i już nie chciał odpalić wyczyściłem aparat...
Witam, mam problem z chińskim 4T , mianowicie po regulacji zaworów, po włożeniu silnika w ramę zaniknęła iskra, wymieniłem moduł, stator, i teraz jak założę klucz 14 na wkrętarkę i kręcę wałem to przy niskich obrotach iskra przeskakuje na świecy, a gdy zwiększę obroty wkrętarki iskry nie ma , sprawdzałem woltomierzem , tuż przed cewka WN, kiedy zaczynam...
Stoi u mnie golf 3 1.8 z identycznymi objawani jak u Ciebie. Szybka diagnoza. Zanik iskry,podanie masy na środkowy pin aparatu i iskra jest. Hall do wymiany. Także kolego sprawdz to bo to na 99% problem tkwi w tym czujniku
Troszke to dziwne - bo samochodem przyjechałem pod dom a ranu już się nie odezwał. Wcześniej silnik chodził jak nowy , nie było żadnych kłopotów. W samochodzie są dwie cewki zapłonowe i na obu podobny efekt. Sprawdzałem iskre przed rozdzielaczem by miec pewność czy to nie wina rozdzielacza, ale nie. nadal iskra tylko około sekundy , jedyne co mnie troszke...
Witam. Mam trochę dziwny problem, mianowicie, w moim Poldku czasem brakuje iskry. Objawia się to mniej więcej tak. Jak jest na biegu jałowym i depnę na gaz to na chwilę dostaję doła, obrotomierz zamiast iść w górę na chwilę opada, po czym wchodzi na obroty, a na gazie w takiej sytuacj potrafi zgasnąć, z czasem doszły inne objawy, np poniżej 3tyś obr....
Kolego, iskra jest? Musisz parę rzeczy sprawdzić i podać więcej szczegółów!
A co do nowych spostrzezen to: - odpielismy calkowicie instalacje gazowa - dalej strzela (tzn ginie sterowanie cewek) - odpiolem praktycznie wszystko co mozliwe: zostalo podlaczone: CKP, uklad zaplonowy (cewki), wtryski, czujnik spalania stukowego, sondy HO2S przed i za katalizatorem odlaczone jest: MAF, TP, CMP, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa,...
WItam Mój problem pojawił się po burzy był zanik napięcia i zasialania gazowego. Piec był włączony więc w trakcie kiedy np nie było gazu mógł próbować się włączyś aby dogrzać wodę......... ale dziś żadnych błędów i migających diód nie pokazuje, zasilanie dochodzi gaz też pali się dioda od zasilania (pomarańczowa) jednak nic się nie dzieje. Zarówno jeśli...
Wsłuchiwałem się trochę w te iskierki. I tak najwięcej ich słyszę po jego lewej stronie patrząc od przodu czyli od strony trafa WN. Jednak po dokładam wsłuchaniu czasem bywa że słyszę też u góry. Być może to echo obudowy. Bezpieczeństwo na 1 miejscu. Teraz nie mogę ale w przyszłym tygodniu sprawdzę to na otwartej obudowie. Włączę monitor z kompem na...
dokładnie gdy platynki są rozwarte jest wszędzie plus wiec powinna być iskra gdy są zwarte jest zanik czyli wskuzje wszystko tak jak by iskra powinna być lecz dlaczego jej nie ma? na krótko jest tak jak opisałem i nie mogę pojąć dlaczego tak jest. Dodano po 2 jak by problem był z przerywaczem to na krótko również nie dawał by iskry racja?
jeżeli pasek przeskoczył to nie odpalisz,ale iskra będzie ,a u ciebie jest zanik iskry ,zdejmij kopułkę i zobacz czy palec się obraca podczas kręcenia.
to nie kwestia lewego luftu,jeżeli kolega twierdzi że strzela,to wygląda to na chwilowy zanik iskry,albo iskra pada w niewłaściwym momencie.Jeżeli masz taką mozliwość,to podmień cewkę.
To moim zdaniem brzmi jakby za niski poziom paliwa w gaźniku albo jakby paliwo do gaźnika nie dopływało. Może też być dysza w gaźniku zapchana. Nie wiem czy gaźnik był czyszczony w niedawnym czasie. Może też nagły dopływ mieszanki powoduje zanik iskry jeżeli jest ona bardzo słaba. Nie wiem czy coś takiego jest możliwe. Trzeba by wstawić drugą cewkę...
Wiem, że sugerujecie się tymi ostatnimi objawami na dławienie po dodaniu gazu, ale to nie jedyne objawy tak się zaczęło w momencie gdy zacząłem przyspieszać i opóźniać zapłon w nadziei na poprawę. Wykluczyłem już to połączenie jest szczelne gaźnik-cylinder. Przytykałem też gaźnik nie zmieniało to nierównej pracy silnika. Wygląda to na zanik iskry bo...
Sprawdziłem prądnice i każda z cewek ma po 450 omów,wygląda na dobrą podczas kręcenia na rozruszniku daje napięcie 17,5 v na regulator. zmieniłem moduł i iskra się poprawiła skacze na centymetr jak ją od masy oddalam .powiedzcie mi może od zalewania świecy nie palić skuter ,na wtorek zamówiłem regulator napięcia to zamelduje wam czy coś się zmieniło,Dzięki...
Iskra miała dotknąć policzka ;] Poza tym nigdy nie wiadomo co reżyser wymyśli ;] Folia aluminiowa powodowałaby zwarcie elektrod i zanik iskry ;] Błyszczące rzeczy za dobrze widzi kamera ;] Na początku myślałem by dać izolację z silikonu, ale paralizator ma 200 000 V, więc jakiej grubości musiałby być silikon, aby była pewność , że nie nastąpi przebicie...
A więc tak udało mi się odzyskać iskrę i odkryłem coś takiego. Iskra na 2 fajkach (jedna ma rezystancję ok. 9 kilo omów, druga ok. 5 kilo omów) iskra słabiutka i skacze po całej świecy. Po podpięciu świecy na agrawkę iskra okazała się wzorowa. Teraz pytanie, fajka powinna mieć oporność? Jeśli tak to jaka jest prawidłowa, ponieważ na tych dwóch różnica...
Jeśli to iskra w przekaźniku, czyli bardzo szybki zanik prądu i towarzyszące przepięcie, to gasik rozwiązuje ten problem u podstawy. Zmiana typu też może pomóc, ale to nieco ruletka, i może przestać działać gdy styki ciut się wypalą, albo mechanika się zużyje - dlatego nie polecałem. Ale zadziałać może. Gasik: wystarczyć może np 10 nF + 100 R. Trudno...
tak Zanik prądu sprawdzony kontrolką tj znika plus dochodzący do cewki
Witam, jestem nowy i nie mogę znaleźć co może u mnie być nie tak, a więc mam a3 tak jak w temacie i jeszcze silnik jest w nim wymieniony ze 150km na 180 ale komp został stary i wczoraj jechałem z pracy i wszystko było w porządku aż nagle koło domu na zakręcie jak spadły obroty zgasł ale trochę pokrecilem rozrusznikiem i odpalił i na placu normalnie...
Breżniew Świece mam iskra F75, ale mam też motorynkę, która na niej śmiga. Jej kolor to czarny, ale po wykręceniu z motorynki to brązowo kakaowy. Silnik w motorynce jest identyczny tylko ma biegi w ręce. Zapomniałem też dodać, że tam nie ma klinu na wale i może to jest przyczyną. Masz za gorąca świecę, nic w tym dziwnego, że silnika traci moc po zagrzaniu....
No to muszę jeszcze dogłębniej zbadać układ rezonansowy i impedancja uzwojenia pierwotnego cewki aby to lepiej zrozumieć. Bez tego ciężko będzie zrozumieć. Aktualnie to tak rozumuję. Jeżeli podamy impuls na bramkę tyrystora to przechodzi on w stan przewodzeni i rozładowuję kondensatory do masy. A nagły zanik prądu w uzwojeniu pierwotnym, powoduję indukowanie...
Gdy auto nie chce odpalić iskra jest?
Poziom paliwa w gaźniku można regulować poprzez podginanie blaszki W moim gaźniku nie ma, żadnej blaszki do ustawiania poziomu paliwa, jest centralny zaworek podnoszony przez pływak, jeśli chciał bym zmniejszyć poziom paliwa musiał bym wbić mosiężną rurkę na, którą zakłada się wężyk paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/3918717400_1...
Spotkałem się z podobnym przypadkiem jak rozpiąłem aku zanik napięcia spowodował że sterownik alarmu odcinał mi paliwo. W moim przypadku jako że samochód nie posiadał pilota odłączyłem auto alarm Dodano po 4 Najprościej żeby sprawdzić weź sobie jakąś świece sprawdź czy jest iskra jak będzie wlej trochę benzyny do przepustnicy (około 50ml.) jak załapie...
iskra na świecach jest (cewka dobra, świece dobre), To nie znaczy, że jest OK. Przerwa w świecach zmierzona? Obejrzyj przewody wysokiego napięcia, gdy jest ciemno. Możesz je wtedy delikatnie spryskiwać mgiełką wody.
GSy od początku produkcji , chyba 89 rok praktycznie nie uległy zmianie poza deisgnem. Siedzą tam najprostsze gaźniki i to te same od 89 do 00 roku, później coś minimalnie pozmieniali. Ja bym obstawiał podciśnienie gaźnika. Możliwe że byłą to nieudolna przekładka przez handlarza. Co do ciśnienia to pocieszające jest że jest w miare równe. Zmierz rezystancję...
Paliwo podaje , iskra jest ? wysil sie i sprawdz to. Zasilanie na sterownik tez mozna zmierzyc
Witam Kolegów ! W zeszłym roku wymieniano u mnie w bloku liczniki na nowe : ISKRA ME 172 Jednofazowe urządzonko które trochę uprzykrzyło mi życie ... A mianowicie : Przy włączonej lodowce i zaświeceniu np światła (które zresztą znajduje się na innym obwodzie ) nagle ginie mi prąd . Sprawa jest o tyle śmieszna ze żaden z wyłączników nad prądowych nie...
Z tego co piszemy nasuwa mi się wniosek, że każde zatrzymanie silnika (również to spowodowane czujnikami) odbywa się przez masowanie cewki i w rezultacie zanik iskry, tak? Hubert Masz rację. Odpięcie przewodu gaszenia uniemożliwi wyłączenie silnika przez układ bezpieczeństwa i stacyjkę, będziesz miał pewność, że to nie cewka zapłonowa.
rozumiem że mowa o pkt. 2 - w takim razie jak sprawdzić sterownik bądź element który powoduje zanik napięcia na sygnałowym no i dlaczego po poprawieniu mas napięcie zamiast się poprawić drastycznie spadło na sygnałowym?
Tak, iskra jest i była za każdym razem jak nie chciał odpalić. Problemem pozostaje zanik masy kluczujące na wtryskiwacz. Czasem po kilku dniach wsiadasz i odpalasz i jeździsz dwa dni. Albo zgaśnie i już nie odpali albo nie odpali przy próbie uruchomienia.
kupe rzeczy wymieniłeś.Ale nie tędy droga masz prawdopodobnie zanik iskry.Na gazie czujnik cieczy nic nie ma do rzeczy potrzebna iskra i gaz.Rozumiem ze gaz masz to iskry braknie.Ja bym sprawdził czujnik położenia wału czyli tzw.halla.I sprawdź ładowanie akumulatora czy napięcie nie skacze.Ewentualnie okablowanie połączenie cewka komputer.Powodzenia
Sprawdz iskre na świecy. Morze to byc wina cewki zapłonowej. A jeżeli będzie iskra to sprubój odpalić na krótko. podłącz zasilanie z akumulatora bezpośrednio pod zawór gazu i kręć.
Dzięki, jutro pomierzę. Sprawa jest ciekawa, bo iskra nie zniknęła nagle, okresowo były problemy z odpaleniem i wtedy, ni z tąd, ni z owąd słychać było "terkotanie", czyli szalała przypadkowa iskra. Dlatego bardziej obstawiam na zły kontakt. Teraz auto padło całkiem, a milczenie sterownika sugeruje mi właśnie zanik zasilania/masy. Zobaczymy.
no wlasnie postukalem olowkiem i przeskoczyla mi iskra z radiatora( ukldu pionu) na kondensator z tegoz tez ukaldu pionu... i teraz mam chyba walniety uklad pionu (pasy na gorrze ekranu) wymienilem uklad TDA8177F i 2 zenerki i nadal sa pasy;/ help
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
Koledzy Renault Celtis 456rx motor 74kw. Mam zanik wysterowania pompy wtryskowej kiedy napięcie akumulatora osiągnie 12,1V (brak zasilania pompy) w trakcie kręcenia rozrusznikiem spada do ≈8V i rzuca palenie kaput. Zakładam, choć nie wiem tego, że sterownik nie dysponuje przetwornicą DC/DC (jak w np. w scani) stąd normalnym wydaje się być zwyczajne...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
zanik ładowania rejestrator zanik zanik internetu
volvo silnika blokada ekran galaxy bagażnik rowerowy
ultra power akumulator skoda scala
Naprawa mechanizmu wysuwania tacki Fonica CDF-103R NAC CTS 45 40 01 docieranie, mieszanka 1:40, regulacja gaźnika, olej Stihl HP Super