Nie wiem jaki masz zestaw wskażników ale zrób tak wyłącz zapłon naciśnij ten guzik i trzymaj włącz trzymajac ten guzik zapłon wyświetli ci się oil albo service (juz nie pamiętam) wtedy puść guziczek i przekręć w prawo ( tak jak chciałbyś ustawić minuty na zegarze) wtedy powinno się wyświetlić ------- oil skasowany wtedy wciśnij go ale tylko na sekundke...
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
Tu mam takie informacje u siebie na kompie bo kiedyś szukałem na necie kasowania inspekcji do tego auta. Tu masz taki wycinek z amerykańskiej strony i ten napewno jest do tej toyoty: Turn the ignition to ON and set odometer to TRIP A. Then turn ignition off. Then press the odometer trip switch in, hold it in and turn ignition to ON without letting go....
ENGINE STOP SWITCH(na manetce) to guzik czy przełącznik?
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Jak w takim aucie wykasować żółtą kontrolkę "Maitenance Required" ? Cdif łączy się z zegarami, ale mogę nim tylko pomachać wskazówkami Ustaw na tripA. wyłącz zapłon. wciś guzik od trip A i trzymaj. włącz zapłon i czekaj trzymając cały czas guzik w pozycji tripA. pojawią się w polu kilometrów kreseczki a pużniej 0000. gotowe
przy zakupie nie dostałem pinu kodującego pilot centralnego zamka Co chcesz zakodować? Transponder czy pilota centralnego zamka? Jak pilota to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włącz zapłon i naciśnij guzik na pilocie. Centralny zamknie i otworzy - gotowe. Działa tylko z pilotem który już był zakodowany do auta.
C4 posiada funkcje kasowania inspekcji ''ręcznie'' czyli wciskasz guzik TRIP na pulpicie i przekręcasz zapłon komputer odlicza od 10 w dół aż do 0. Gdy odliczy do 0 puszczasz guzik wyłączasz zapłon i włączasz jeszcze raz i powinno być ok. Elm 327 nic nie zdziała.
przytrzymaj guzik kasowania dobowego licznika i włącz zapłon na 15 sekund.
Witam, takie szybkie dopowiedzenie z mojej strony, ja miałem podobny problem, nieużywany pilot przestał działać, ale musiałem mieć nowszy sterownik bo u mnie żeby w centralce można było wejść w tryb programowania przyciskiem w środku obudowy trzeba było włączyć zapłon, samo 12v nie wystarcza. Jak jest zapłon guzik trzeba przytrzymać przez 5s i wtedy...
Włączasz stacyjkę w pozycję zapłon , naciskasz guzik w pilocie , na znak potwierdzenia powinien kliknąć centralny , wyłączasz zapłon i gotowe.
Oto rozwiązanie tego problemu ;) Jak wsiadziesz do auta, Wsadź kluczyk, włącz zapłon tak by podświatliły się kontrolki i szybko dwa razy naciśnij górny guzik po lewej koło kierownicy , szybko wyłącz zapłon i szybko naciśnij ten sam guzik trzymając go i włącz zapłon tak jak był. Trzymaj ten guzik jeszcze przez około 10 sekund do usłyszania pipnięcia....
Wsiadasz do auta zamykasz drzwi, włączasz zapłon i wciskasz guzik zamykania na pilocie i chwilę przytrzymujesz, powinien zadziałać centralny zamek.
Włącz zapłon, naciśnij jeden z guzików pilota, wyłącz zapłon, sprawdz czy działa...
Skasuj go ręcznie przyciskając guzik od kilometrów potem włączając zapłon puszczasz guzik i wciskasz ten od nastawiania godziny w prawo.
Witam wszystkich mam problem zakupiłem Isuzu trooper z 89r silnik 2.6 85Kw zacznę od tego że jest tam instalacja gazowa i na gazie wszystko ok poprzedni wlaściciel miał problem z odpaleniem na benzynie podobno zalewało mu świece wiec wpadł na pomysł żeby zamontować wyłącznik pompy paliwa i wcześnie przekręcenia kluczyka na zapłon włacza guzik na chwile...
Nie warto pchać się w staroć, edc15 na dwie wtyczki ten nowszy, pedał gazu, jakiś włacznik do "zapłonu" guzik do rozrusznika. Podłączy pompę, potencjometr gazu, czujnik temp i czujnik położenia wału.
Próbowałeś wyłączyć radio, wyłączyć zapłon, wcisnąć i przytrzymać reset, włączyć zapłon nie puszczając resetu odczekać 10 sekund i dopiero walczy radio z guzika?
Włącz zapłon 2 x szybko guzik 0 , potem wyłącz zapłon , wciśnij 0 i trzymając ciągle włącz zapłon i czekaj .
Czy w Renault nie da się zakodować kluczyka podobnie jak np. w Oplu? Mam Omegę i kiedy przestaje działać pilot, to włączam zapłon wciskam guzik w pilocie i znów jest ok.
Tak i nic nie da się nim zrobić. Właśnie on służy do przełączania na mile. Po prawej do km. Więc wyłączyć zapłon, wcisnąć prawy guzik i włączyć zapłon i już mamy licznik w km.
Przytrzymujesz przycisk na manetce wycieraczek, włączasz zapłon, puszczasz guzik na manetce. https://www.youtube.com/watch?v=SDwpW4gc...
Mi to wygląda na zatkany filtr paliwa.Zobacz czy przewodem paliwowym nie lecą bąbelki powietrza.Przeważnie jak zatka się filtr,to zaczyna puszczać oring na tym zaworku na filtrze. Jak chcesz obrotomierz to przekręć stacyjkę (żeby zapaliły się kontrolki)ustaw przebieg na całkowity(napis total przy przebiegu,chyba że ma najechane więcej niż 300 tys.to...
Wciśnij i trzymaj guzik resetu licznika, jednocześnie włącz zapłon i nadal trzymaj wciśnięty reset. Powinien się uruchomić test wskaźników. Zapalą się wszystkie kontrolki a obrotomierz i prędkościomierz co sekundę zmieniają wskazanie. Będziesz wiedział czy awaria deski czy gdzieś dalej. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Da się silnik zimny odpalić na samym gazie - w trybie awaryjnym bez benzyny na chwile ??? ( żeby nie wymrozić reduktora ) Włączyć zapłon przytrzymać guzik od gazu 10s . i włączyć rozrusznik - czy od razu zapali ?
Mam landi w sierce na silniku z wtryskiem wielopunktowym ale instalacja nie sekwencyjna. U mnie to się nazywa awaryjne odpalenie z gazu. Włącz zapłon, wciśnij guzik gazu na min. 3-5 sekund aż dioda przestanie migać i już.
- Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język
Uwalony sterownik airbagu, albo go wymienic, albo go naprawic (wgrac orginalna zawartosc). Witam Kolego nie wprowadzaj w błąd ! Kłaniają się dwie procedury : 1 Usuniecie "crash data" w immo. 2 Z kasowanie żółtego guzika. Pzdr
Przeważnie w chryslerach było 3 razy przekręcić w pozycję zapłon i zostawic i po chwili powinny się pojawić kody. Jest też jedna opcja kalibracji wskaźników nie wiem czy u ciebie zadziała ale jest tak w starszych wersjach naciskasz dwa guziki razem jeden reset a drugi przełączania wskazań kilometrów i włączasz pozycje zapłon a guziki trzymasz od 3sek...
Karta była do połowy wsadzona i po wciśnięciu guzika otwierania czy zamykania szyby dostawałem zapłon w samochodzie Mówimy o guziku sterowania otwieraniem szyby pasażera przód z panela kierowcy ? Czy podczas operowania tym guzikiem gdy jak piszesz włączał się zapłon , szyba działała prawidłowo góra- dół ?
Panowie to jest dosłownie 20 sekund roboty :D Do pana z tym problemem: Jak wsiadziesz do auta, Wsadź kluczyk, włącz zapłon tak by podświatliły się kontrolki i szybko dwa razy naciśnij klawisz do kasowania licznika, szybko wyłącz zapłon i szybko naciśnij ten sam klawidz trzymając go i włącz zapłon tak jak był. Trzymaj ten guzik jeszcze przez około 10...
Witam, posiadam Opla astre G i od kiedy kupiłem nie działało zamykanie z pilota ( nie migała dioda nawet) Wymieniłem w nim batere poprawiłem luty i zmontowałem dioda mika przy naciśnięciu a zamek nie reaguje. próbowałem zakodować kluczyk w stacyjce poprzez zapłon->przyciśnięcie guzika. Ale nic to nie dało Wie ktoś jak naprawić ten problem ? bo nie ukrywam...
Bodaj po angielsku hamulec, naciśnij i sprzęgło powinieneś zrozumieć. Taka ciekawostka: żeby włączyć zapłon trzeba trzymać guzik z 10s, opcja szybsza - włącz bieg, nacisśnij hamulec i guzik.
Przed włączeniem zapłonu wciśnij i trzymaj guzik od przełączania BP/LPG aż do odpalenia auta (trzymając cały czas guzik włącz zapłon i próbuj odpalić)
Witam, mam podobny przypadek, i40 1,7, brak wysterowania przekaźnika rozrusznika ( na krótko odpala ) włącza zapłon i dalej nic, system z guzikiem 'start', kluczyki rozpoznaje, czujnik stopu sprawny, włącza zapłon dopiero po wciśnięciu hamulca a wyłącza dopiero po puszczeniu, póki trzymam hamulec wciśnięty i naciskam 'start' to zapłon jest włączony,...
Wsiadasz do auta zamykając drzwi, przekręcasz kluczyk na zapłon i naciskasz guzik zamykania. Jeśli centrala i pilot jest ok to auto powinno zareagować przez zamknięcie i otwarcie drzwi.
A z palca nie idzie. Spróbuj zrobić reset (wymiane) w liczniku. Przekręć zapłon przytrzymaj guzik od kasowania km wejdziesz w inspekcjie pózniej wykasuj tylko to co zrobiłes w aucie . powiem szczerze że do e90 e60 nigdy nie używam testera po każdej operacji usówam wszystko z palca .Ważne aby wykasować tylko to co się robi w aucie bądz to o co woła komputer...
Tak jak wszystko opisane - wsiadam do auta, przekręcam zapłon, kontrolki się zapalają, wciskam guzik na pilocie i nic się nie dzieje.
Włacz zapłon - ale nie uruchamiaj silnika. wysiadasz z auta , zamykasz drzwi, trzymajac przekrecony kluczyk wciskasz guzik zamknij i po chwili otwórz i powinno byc BLINk BLINK. Jak nie zadziała to zostaje kodowanie VAG-iem.
Rozumiem, że jak będę miał czysty klucz to nie można go sparować z samochodem, tak jak pokazują w necie, tj. przekręcasz zapłon i trzymasz wciśnięty guzik do zamykania? ;)
A próbowałeś zakodować kluczyk. Włączyć zapłon, nacisnąć guzik na pilocie, w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny zamknie się i otworzy, wyjąć kluczyki. pilot działa . Kodowanie kluczyka z pilotem : -włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. -nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko jeden z przycisków nadajnika...
Spróbuj czy samochód Ci odpali na gazie ( większość instalacji ma taka możliwość ) czyli przed włączeniem zapłonu wciśnij guzik, którym przełączasz Gaz/Benzyna ( i trzymaj ) aż odpalisz samochód i napisz czy udało się w ogóle uruchomić auto ?
A poprawnie programowane? Włączasz zapłon, naciskasz guzik na pilocie, a w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny zamknie się i otworzy, wyjmujesz kluczyki. I już pilot działa. Kodowanie kluczyka z pilotem (wg instrukcji obsługi): Włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. Nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko...
Witam. Mam problem. Dzisiaj z płytki kluczyka peugeot 307 hdi 2.0 odleciał mi gumowy przycisk otwierający samochód. Otwierajacy przycisk działa natomiast nie działa zamykania. Mam pytanie, zamówiłem na Allegro kluczyk z nowa elektronika (nowa płytka) jeżeli go zakoduje przekręcając na zapłon i trzymając guzik na zamykaniu to czy taki kluczyk z nowa...
Kasowanie 1.Włączyć zapłon 2.Klikając guzikiem na włączniku do wycieraczek doprowadzić do komunikatu change oil soon lub podobnego 3.Wcisnąć i trzymać tenże guzik przez około 10s lub dłużej w tym czasie cały czas obserwować wyświetlacz. przebieg do wymiany będzie mrugać(20000 lub 30000) jak przestanie puszczamy przycisk.Jeżeli dany przebieg pozostanie...
Nie połączysz się z tymi kalkulatorami póki nie będzie włączony zapłon. To że ktoś wcisnął guzik start nie oznacza że jest zapłon włączony. Jedź do kogo innego bo skoro nie wiedzą takich rzeczy to raczej auta Ci nie naprawią. Najlepiej robić diagnozę na odpalonym silniku.
wsiadasz do auta włączasz zapłon i jednocześnie przytrzymujesz guzik jeden lub drugi ewentualnie oba na raz (zależy od producenta) przez kilka sekund pilot powinien już działać
Byłem dziś u elekryka samochodowego 50 km od domu, podpiął komputer, jak to określił znaczących błędów w komunikacji brak, był jakiś tam od aktualizacji SYNC, ale stwierdził że jest mały prąd rozruchu, w spoczynku 12,25v, po włączeniu zapłonu 11,90v, podczas rozruchu 10,90v, zalecił wymianę akumulatora, choć jak stwierdził ten dobrze kręci. Sprawdził...
Nie. Wsiadasz, wciskasz hamulec, naciskasz raz guzik. Moduł automatycznie załączy zapłon i odpali samochód.
jesli masz czarny przełącznik-elektroniczny z lampką to jest możliwe odpalenie na samym lpg : 1.wyłącz zapłon 2.wcisnij guzik i trzymaj 3.włącz zapłon 4.czekaj ok 8-12 sekund 5.puszczasz przycisk i odpalasz na samym gazie p.s zawsze jest to troche dłuższego kręcenia rozrusznikiem i czas dłuższy czym silnik zimniejszy. MKII tak ma i pali w razie awarii...
Witam, po włożeniu karty blokada puszcza, wciskamy sprzęgło, wciskamy guzik, zapłon załącza się świeca żarowa zapala rozrusznik nie kręci, sprawdzony jest ok, na krótko podłączony przy UPC kręci, w kompie sprawdzono widzi wciskanie pedału sprzęgła i hamulca, kontrolka immo gaśnie. Klient rano wsiadł do auta i już nie odpalił, rozrusznik jeszcze kręcił....
Wejdz do auta , przekręć kluczyk w pozycję zapłon ,ale nie uruchamiaj silnika,w ciagu 10 sekund naciśnij na pilocie guzik otwierania drzwi na czas min 5 sekund .Potem wyjmij kluczyk
Wsiadam, wrzucam bieg, trzymam hamulec i wciskam start. uruchamia się zapłon. Wciskam guzik z manetki trzymam i trzymam start. Nie wiem czy to tak ma być ale guzik z manetki nie działa mi kiedy manetka jest w pozycji zerowej, dopiero jak przesunę ją niżej tak aby wycieraczki na czujnik deszczu reagowały. Nie mam pojęcia czy to tak powinno być czy nie....
Nie wiem jak ustawić awaryjne odpalanie, robię tak jak powiedział znajomy gazownik czyli przed włączeniem zapłonu trzymam guzik na włączniku, włączam zapłon, lampka pali się światłem ciągłym, włączam rozrusznik i wszystko ginie (łącznie z tymi lampkami od poziomu gazu w zbiorniku). Sprawdzić przewód do komputera gazowego? Będą ponumerowane? jak nie...
coś czytałem że kluczykiem 3 razy w prawo później jakieś kombinacje przyciskami... wiem że w astrze G kodowałem kluczyk na nowo przekręcając zapłon i wciskając guzik zamykania i się zestrajał na nowo myśląłem że w seacie może jest podobnie skoro ktoś coś pisał... czyli bez VAG-a nie rusze?
Witam Podpinam się w temacie Kolegi, aby nie otwierać nowego na forum Mam problem z kluczykiem w berlingo. Grot i elektronika zostały przełożone do nowej obudowy (stara pękła), przy okazji wymieniłem też baterię. Po powyższej operacji pilot poprawnie obsługuje centralny zamek (zamyka / otwiera auto), jednak auto nie pali. Rozrusznik kręci ale nie pali...
A może spróbuj tak, to działa w wielu autach grupy vw: naciśnij i trzymaj guzik kasowania kilometrów, włącz zapłon i naciśnij przycisk ustawiania zegarka.
Udało mi sie ostatnio skasowac inspekcje galaxi sprzed 2000 roku. A nalezy to zrobic tak: załączyc zapłon i trzymac guzik kasowania kilometrów nastepnie nalezy na właczonym nadal zapłonie zwalniac i wciskac ten guziczek az do momentu kiedy zamiast kilometrów pojawią sie 4 kreseczki jesli sie pojawia wyłacz zapłon i po pewnym czasie włacz go ponownie...
Witam wszystkich. Mam problem z moim Seatem Leonem 2. Mianowicie, podczas jazdy 3 razy z rzędu wyłączyło mi się radio. Po każdym z tych wyłączeń włączałem radio guzikiem, ale samo się nie włączało. Od tamtej pory, jakby zapłon nie działał z radiem. Dokładniej mówiąc, po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na zapłon, radio nie włącza się tak...
Jednym włącz zapłon, drugim przekręcasz w drzwiach na zamknij i przytrzymaj przycisk aż mrugnie kierunkami. Jeżeli masz jeden klucz, to samym grotem włącz zapłon, wyjmij wkładkę w drzwiach kierowcy, i wkrętakiem płaskim w zamku przekręć w pozycję zamknij i jednocześnie naciśnij guzik na pilocie. A jak nie możesz wyjąć wkładki bo .... to rozbierz tapicerkę...
kolego ale szyby nie otworzysz bez włączonego zapłonu a gdy trzymam guzik od otwierania szyby i włączam zapłon to nic sie nie dzieje szyba sie nie otwiera
A prubuje to zrobić następująco. Włanczam kompa podpinam interfejs, włanczam amona przekręcam zapłon ze wcisniętym guzikiem zapalania na gazie i wskakuje mi tylko to co pisałem wyrzej?? dobrze to robie czy może silnik trzeba zapalić albo coś??na komputerze od gazu zapala sie czerwonakontrolka a jak zapale samochod to zielona i czerwona a na amonie caly...
Witam ponownie. Radyjko sprawdzone ,podłączenie bez zastrzeżeń. Zamek nadal świruje. Dodam ze nie mogę zaprogramować pilotów.Włączam zapłon naciskam oba guziki w pilocie i nic , brak odzewu zamka. Ma ktoś rozpiskę zasilania tego modułu?? Na elce są schemy ale nie jestem pewien czy do mojej podejdą. Czekam na kolejne sugestie i dzięki za zainteresowanie...
Oki sprawdzę ten trop ale czy to ma jakiś wpływ na to że nie mogę zaprogramować kluczyka tj do stacyjki zapłon kontrolki i przytrzymanie na pilocie guzika z zamykania. Czy ten niby stary alarm będzie miał coś do tego?
Kolego wsadź kluczyk do stacyjki , włącz zapłon naciśnij i przytrzymaj guzik w kluczyku zamykania lub otwieranie centralnego zamka. Jeżeli nie zareaguje centralka tzn(otworzy lub zamknie centralkę) to trzeba to zrobić za pomocą narzędzia serwisowego czyli proxia lub lexia.
Witam popatrz w necie masz tam reset z klawiszy i ustawienia fabryczne trzymasz 2 guziki w włączasz zapłon wyślij mi fotkę panelu to odpisze jak to zrobić . Pozdrawiam
Witam, szukałem na forum procedury synchronizacji pilota, znalazłem tylko do pilotów z przed 98r. na podczerwień. Mam prawdopodobnie rozsynchronizowany pilot. Pilot z tego co wiem padł podczas zabawy zamknij/otwórz. Płytkę polutowałem, teraz czekam aż klientka podjedzie samochodem. Może samo polutowanie wystarczy, może nie. Nie chce później świecić...
jak dobrze pamoętam to wciskasz lewy guzik, włącasz zapłon, wyłaczasz, puszczasz. pojawi sie OIL- kprzytrzymujesz prawy guziczek powinien sie pojawić nowy interwał przeglądzu. klikasz lewy guzik. masz IN01 znowu wduszasz lewy i jeszcze raz prawy IN02 i lewy na chwile. tkie rzeczy powinien robić mechanik za free przy wymianie oleju...
dla zainteresowanych : ja skasowałem w następujący sposób: - wcisnąć guzik z prawej strony oznaczony zerami - włączyć zapłon - wyskoczy klucz i odliczanie o 10 do 0 - po odliczeniu do 0 puścić przycisk -wyłączyć zapłon - po przekręceniu kluczyka wyskakuje znak klucza i 30000 pozdrawiam
Spróbuj włożyć kluczyk do stacyjki, przytrzymaj guzik otwierania na pilocie i przekręć na zapłon. Tak przynajmniej robiłem kilka razy w audi i zawsze pomagało.
Juz sprawa rozwiązana. Dioda się świeciła, baterie wymienione na nowe, sygnał na podczerwień klucz wysyłał, (sprawdzałem na telefonie komórkowym na aparacie cyfrowym, widać migotanie jak celujesz do obiektywu) Klucz się rozkodował z centralka w samochodzie. A teraz opis kodowania. Potrzebny będzie kod serwisowy 4 cyfry, można go uzyskać w serwisie po...
Zalało odbiornik IR ( nieszczelna antena) po naprawie nie działaja oba plipy. Procedurę synchro robię chyba poprawnie ( G40*kod*, przycisk zamka, zamki spracowują, strzelam plipem o oko). Nie przyjmuje plipów. Może ktoś rzuci okiem na fiszki czy wsio mam poprawnie: zapłon wyłączony, naciskam guzik na plipie: http://img11.imageshack.us/my.php?image=...
mam problem z podłączeniem zdalnego odcięcia zapłonu ( z alarmu ) Udało mi się podłączyć zdalne odpalanie, ale nie wiem jak się uporać ze zdalnym gaszeniem pojazdu. w moto nie ma stacyjki cały czas jest zapłon podłączony, wystarczy nacisnąć guzik od startera i odpala... Bawił się ktoś z tym ?? nie wiem czy musze zrobić jakiś wyłącznik mechaniczy zapłonu...
witam, mam od kilku dni scenica, na oba kluczyki auto pali, centralny działa z kluczyka, na obu kluczykach w srodku jest magnetyczna wstawka na ktorej est napis S4214 , vehicle type o ktory program z te strony prosi: Potrzebny będzie kod serwisowy 4 cyfry, można go uzyskać w serwisie po numerze VIN. Wkładamy klucz do stacyjki i przekręcamy zapłon, dioda...
Włącz i wyłącz zapłon cztery razy, ma zapalić sie po czwartym wyłączeniu zapłonu kontrolka od immo światłem ciągłym, wtedy naciskasz guzik na pilocie, celem zatwierdzenia/wyjściaz trybu programowania włączasz zapłon lub czekasz 15 sekund. Ale jeśli działa ze skutecznością 90%, to nie programowanie Ci jest potrzebne. Może mikrostyki w pilocie idą spać...
Naciśnij guzik w pilocie i w tedy włącz zapłon.
W oplu wsadzasz kluczyk do stacyjki przekręcasz na zapłon i wtedy wciskasz guzik w pilocie,spróbuj może tak. Widzisz taką niewielką różnicę: FORD - OPEL? Bo zasada tu panująca jest prosta: NIE ZNAM SIĘ, NIE MAM PEWNOŚCI - NIE WYPOWIADAM SIĘ! Bo można takimi radami szkód narobić!
Witam. Mam taki problem. S-Max nie pali z guzika. Włącza się zapłon, widzi wciśnięcie sprzęgła i tyle. Wyjmę przekaźnik, wysteruje rozrusznik na krótko i auto odpala i jeździ. Na pinach sterujących przekaźnik nie pojawia się ani plus ani masa. Błędów w wszelakich sterownikach brak. Sprzeglo wciśnięte widzi. Mam jeden parametr "sterowanie rozrusznika"...
Procedura wprogramowania kluczyka jest prosta, wystarczy przekręcić zapłon i w ciągu pięciu czy 10 sekund nacisnąć i przytrzymać guzik w pilocie. O ile dobrze pamiętam ;)
spróbuj tak włącz zapłon i przytrzymaj po kolei każdy guzik czasami pomaga a jak nie wo zostaje ci skoczyć po kogoś kto ma komputer i w programować od nowa kluczyk
Niektóre alarmy przechodzą w stan cichego uzbrajania po przekręceniu stacyjki w pozycie zapłonu i przyczymania guzika na pilocie zaś te nowsze przeważnie przy naciśnięciu 2 guzików pilota i tak samo na głośne czyli spróbuj 1włączyć zapłon 2przyczymać przycisk pilota(ciche załączenie kierunkowskazy migną, głośne załączanie syrena piknie ) 3wyłącz stacyjkę...
Jak w temacie. Chcę zacząć kodować immo. Wsiadam do auta i zamykam auto centralnym z kluczyka. Odpalam zapłon, dioda szybko mruga, dusze guzik od centralnego w samochodzie (nie z kluczyka) i za nic nie chce dioda powoli mrugać. Macie jakiś pomysł co zrobić?
Witam serdecznie. Pacjent to renault kangoo 1.4 benzyna z 2003r. polift z wersją wyposazenia X76 czyli standard. Po przekreceniu kluczyka w pozycję zapłonu guzik jest nieaktywny, nie działa zaś po uruchomieniu silnika świeci sie (sama sie zaświeca) kontrolka podgrzewania szyby tylnej i szyba jest podgrzewana. Można ręcznie to wyłączać i włączac guzikiem....
https://filmy.elektroda.pl/62_1676216686... pierwszy raz dodaje film oraz korzystam z tej strony ale jeśli nie widać filmu to przytrzymałem guzik funkcji oraz odpaliłem zapłon i nic "innego"migającego nie zauważyłem,jedynie zginął kluczyk,był on sam bez 1 ani 2 nad lub pod kluczykiem,nic więcej nie wyskakiwalo nie pikało więc :/,chyba że mogło to...
Tam jest pewnie zapłon elektroniczny. Jak się gasi ten sprzęt? Poprzez naciśnięcie guzika? Można od razu założyć mały wyłącznik i zrobić odcięcie zapłonu, tak by go nikt nie zapalił. Zostawiasz tego crossa pod sklepem, przełączasz wyłącznik na "0" i nikt go nie odpali :D
przy sekwencji nie ma takiej możliwości, półśrodkiem może być w przypadku ciepłego silnika podanie dawki paliwa do przepustnicy ale nie jest to czynność bezpieczna nie wiesz nie pisz w jednej inst trzeba włączyć zapłon i ileś tam trzymać guzik i w innych trzymać jeszcze przed włączenie zapłonu potem włączać (każdą sekwencje idzie włączyć z kabiny oprócz...
Włożyłem kluczyk do stacji zapłon uruchomiłem i włożyłem pilot do zamka zamknąłem i wcisnąłem guzik pilota po pierwszym kliknięciu coś 'pikło' w samochodzie ale nic po za tym po drugim kliknięciu wyjąłem kluczyk i próbowałem pilotem i nic
W zapłonach rozdzielaczowych (a w więc z kopułką, palcem rozdzielacza i innymi elementami) działa to tak samo. A starzy szoferacy stosowali "wzmacniacz iskry" zrobiony z guzika, gdzie przecinało się kabel od świecy i końce mocowało się w dziurkach guzika. Powstawała dodatkowa przerwa powodująca wzrost napięcia potrzebnego do przeskoku iskry. Powoduje...
Tak jest na podczerwień. Kluczyk wydaje się być sprawny tak jak mówiłeś sprawdzałem aparatem i dioda miga... Drugi kluczyk mi się zgubił. Próbowałem programować wg tego sposobu .... Wkładamy klucz do stacyjki i przekręcamy zapłon, dioda od immo zacznie szybko migać. przyciskamy guzik od centralnego zamka i go trzymamy, dioda w immo zacznie powoli migać....
Dziś rano jechałem do pracy, auto garażuje, mam tam +6 stopni gdy na dworze było -12, jadąc do pracy myślałem że coś instalacji sie polepszy i się przełączy jednak to się nie stało a już był dobrze nagrzany, zaparkowałem i chciałem odpalić awaryjnie na lpg zgodnie z instrukcją, włączyłem zapłon przy wyłączonym guziku od lpg, trzymałem guzik aż zaczęło...
tam nie ma nic rozciętego. W gruncie rzeczy to prosiłem o podanie procedury ponownego uzbrojenia/ rozbrojenia alarmu ( immo) po rozładowaniu akumulatora. W alarmie shark v2 naciska się guzik kilka razy, przekręca zapłon itd a jak to jest w alarmie meta system w marei?
Witam Mam problem z zaprogramowaniem pilota w Renault Twingo z 1995 roku. Procedura której używam: wklepuję kod za pomocą guziczka na dźwigni wycieraczek, kontrolka od immo zaczyna palić się na stałe. Wyłączam zapłon- dioda od immo gaśnie, przyciskam guzik od centralnego zamka który znajduję się na podsufitówce, po chwili drzwi zamykają się i otwierają,...
Musiałeś odpiąć akumulator. Teraz trzeba je zaprogramować. Włącz zapłon , dźwignij szybę do góry , puść i jeszcze raz naciśnij na chwilę guzik do góry. To samo zrób z drugą szybą.
Koledzy po wymianie modułu komfortu z Opla Zafiry I rok 1999 można dokodować klucz ??? Stary moduł spalił się przez zwarcie przewodów w tylnych drzwiach , usterka naprawiona i teraz chcę wymienić moduł na inny o tym samym numerze . Czy będę mógł przyuczyć stary klucz do nowej centralki aby działał centralny zamek Czy jest ta sama częstotliwość pilota...
Musi być odpalony samochód nawiew raczej jest nie istotny w szybie są zatopione druciki i to one ogrzewają całą powierzchnię szyby ale wymogiem jest uruchomiony silnik do tylnej szyby wystarczy zaplon. Wystarczy kliknąć osobny guzik
nie nie troche się nie możemy dogadać .Nie chodzi mi o to , że alarm sam mi wyłancza zapłon chodzi o to że taka możliwość istnieje (naciśnięcie guzika na pilocie). Próbuje się dowiedzieć czy tak powinno być czy nie???? pozdrawiam
na pilocie ma jeden guzik
witam Mam problem z centralnym zamkiem w ibizie 6j 3d 2010r , chciałem podpiąć uniwersalny sterownik pod centralkę w aucie . według opisu w drzwiach kierowcy filotetowy kabel to sterowanie , podanie masy zamyka a podanie masy przez opornik 180/200/220ohm na kabel fioletowy powinno otwierać . u mnie brak reakcji na otwieranie . Zauważyłem ze jak z kluczyka...
Witaj Twój opis problemu jest trochę chaotyczny.Przyczyn może być wiele. Spróbuj faktycznie od nauczania. OPIS -zapłon wyłączony,hamulec pomocniczy zaciągnięty,powietrze w układzie max -przytrzymaj guzik neutralu,wciśnij sprzęgło i przytrzymaj -załącz zapłon nie puszczając sprzęgła i neutralu -po usłyszeniu sygnału dźwiękowego puszczasz sprzęgło[tylko...
----------------------------------------... Witam wszystkich. Mam pewną zagwostke:) Posiadam Peżocika 406 1.8 benzynka. chciałbym założyć tam takie coś http://www.sdjd.pl/index.php?prod=galka_... z tym że chciałbym całkowicie pozbyć sie stacyjki. Ma to wyglądać tak że, otwieram auto z pilota, który...
odpalanie guzika start guzika odpalanie silnika guzika
regulacja hydroforu czyszczenie głowicy magnetofonowej skrzynia garbusa
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Dodatkowa czujka podczerwieni do dekodera Evobox Jak zapobiec wyciekowi płynu hamulcowego w Passacie B5 1.9 TDI?