To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Witam. Mam kłopot bo nie wiem jak ustawić zawory i zapłon w Kawasaki GPZ 750. Jeśli ktoś wie coś, to proszę mi pomóc.
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
kubaborys napisał: Czy kąt przykręcenia stojana ma znaczenie? Teoretycznie da się go obracać co 120 stopni... Oczywiście, że ma znaczenie. przecież zapłon musi być w odpowiednim punkcie chyba, że impulsator jest na zewnątrz koła magnesowego. A co z kablami, przecież ich droga określa położenie podstawy magneta. Czy mierzyłeś rezystancje cewki ładującej...
Witam kolegów i proszę o radę. W traktorku John Dere XR75 silnik Kawasaki padła cewka zapłonowa, zapłon taki jak w kosiarkach, więc wsadziliśmy cewkę z jakiegoś Brigssa na próbę. Niestety iskry brak nadal. Ponieważ oryginalna cewka do tego silnika kosztuje w okolicach 500zł (sic!) padło na moduł od chińczyka zasilany z aku taki jak tu https://obrazki.elektroda.pl/4908871400_...
cześć jest jeden koleś z łodzi który jest mechanikiem pasjonatem u nas nie ma lepszego żeby było śmieszniej jedyna marka jaką uznaje to właśnie kawasaki jakby twój problem jeszcze trwał nadal to moge go podpytać o to i owo. na chwile obecną możesz mi opisać jak jest rozwiązany zapłon w tym modelu????
Motor gaśnie raptownie tak jakby wyłączyć zapłon Dodano po 17 Masz rację że raczej nie układ zasilania paliwem, bardziej elektryczne problemy. Motor smiga aż miło, a to że gaśnie kiedy chce to dopiero zagwostka.Godzina postoju i oczekiwania na transport , powrót do domu busem, wyprowadzenie z busa ii ,, zapala!!! Kuźwa ręce opadają.Znalazlem kostkę...
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
Na słuch to on strzela w wydech. Powodem może być szereg przyczyn. Skoro łańcuch jest wyciągnięty, czasy otwarcia zaworów mogły się lekko przestawić. Poza tym luz zaworów do sprawdzenia. Nierównomiernie pracuje na wolnych obrotach. Może to być kwestia gaźnika który wymaga czyszczenia lub regulacji. Warto byłoby sprawdzić także świecę zapłonową lub cały...
Jutro będę drukował i wytrawiał płytkę na zaliczenie do szkoły. Szkoda jednej kartki papieru kredowego na jedną płytkę, więc wydrukuję od razu do Jaguara. Właśnie projektuję płytkę w Eaglu. Te wszystkie CDI mają prostą wyprzedzenia, podobnie jak oryginalny, ale można ustawić, że napiszę matematycznie, punkt zerowy i współczynnik kierunkowy prostej....
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
Setki japończyków regulowałem bez filtra i chodziły jak złoto. Rozrząd sprawdz pięćdziesiąt razy. Zapłon też.
Witam, może ktoś wie, jak ustawić zapłon w kawasaki GPZ 550, chodzi mi o znaki na wale i jak powinny być ustawione. Z góry dziękuję.
takie pudełko koło akumulatora z napisem up lub strzałką do gory działa na zasadzie jak przechylisz kasete z akumulatorem to odłączy zapłon
Opuźniłem mu zapłon czóż, na znaki co prawda już nie pasuje ale, rozrusznik nie ma już takich szarpań aż, mu ogranicznik zacierało i szarpaczką jest lżej odpalic temat zamykam .
0.1 to trochę za mały luz, ja ustawiam po 0.2, na zimnym oczywiście tecumsechy ogólnie ciężko palą, ułatwia im zapłon ręczne naduszenie do oporu ramiona regulatora w trakcie "judłania" rozrusznikiem (tylko już nie pamiętam w którą stronę, bo dawno tecumsecha (na szczęście) nie miałem ;) ) briggsy to też dziadostwo, ale jakby mniej, oczywiście najlepsza...
Tu jest schemat http://www.cmelectronica.com.ar/wiring-d... impulsatory są 2 i 2 cewki, zapłon bateryjny Nie wiem czy tam jest jakieś wyprzedzenie elektronicznie realizowane, ale w sprzęcie z 1982 to jakoś nie wydaje mi się. Ja bym spróbował na dwóch modułach z poloneza. Serio.
Witam mam pytanko mam kawasaki ltd 550 jak ustawiać zapłon
Witam mam problem z Kawasaki KZ 250 2 cylindrowy ,problem polega na tym że zalewa jedna świece i nie chce wchodzić wgl na obroty i strasznie kopci na czarno .co może być problemem gaźnik czy źle ustawiony zapłon ? na co byście postawili w pierwszej kolejności co sprawdzić.?[/tex]
Mam problem z iskrą w klr 600, stało się to gdy wróciłem z trasy motor chodził normalnie wyłączyłem zapłon i już nie chciał zapalić, sprawdziłem czy ma iskrę i sie okazało ze jej nie ma, proszę o pomoc co mogło się stać , czy ktoś już miał taki problem?
W moim motorku najpierw spaliły się wszystkie żarówki potem regulator napięcia , na biegu jałowym woltomierz pokazywał 15v przy 3500obr/min 38v !!!!! czy to możliwe? po wymianie regulatora usłyszałem że przerywacz kierunkowskazów dziwnie zawodzi więc odłączyłem z kostki celem poszukiwania zamiennika. Ale to nie koniec stwierdziłem że przy włączonym...
Nie wierzę że tylko możesz regulować wielkość szczeliny na przerywaczu????jesteś pewien że nie ma możliwości obracania płytką przerywacza {przecież jakoś musi się dać ustawić zapłon } , na czym polega to twoje uszkodzenie świecy ? , chodzi pewnie o zalane świecie :). Ja bym przede wszystkim ustawił poprawnie zapłon {szczelinę przerywacza +poczatek jego...
Witam, Od dłuższego czasu znajomy ma problem z motocyklem Kawasaki VN 900 Custom, rocznik 2008. Silnik motocykla odpala bez problemu, niezależnie od tego czy jest ciepły, czy zimny. Sporadycznie (to znaczy raz się pojawia, a raz nie i nie wynika to z żadnych okoliczności) po przejechaniu kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów spadają osiągi...
no to nic dziwnego że nie odpala... w starym typie wg schematu masz zapłon na zwykłych przerywaczach i cewkach a w nowym typie masz elektroniczny zapłon z czujnikami i modułem zapłonowym - tego nie da się podłączyć do przerywaczy, także musisz przerywacze podłączyć bez modułu bezpośrednio do cewek tak jak Ci narysowałem tutaj: https://obrazki.elektroda.pl/1453262500_...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam wszystkich, mam problem z kawasaki z 250. Robiłem remont silnika i nie mogę go odpalić, świece są zalane, kompresja jest,iskra jest , a zapłon raczej dobrze ustawiłem na znakach. Na wale na F a górny wałek jest w poziomie przecięcia, tylko nie wiem jak z platynkami, może tu kwi problem, albo gaźniki. Pozdrawiam.
Witam. Mam pytanie czy ktoś się może orientuje jakie powinny być dysze do tego gaźnika przy tej pojemności bo mam problem mianowicie po dodaniu gazu i puszczeniu obroty zatrzymują się na ok 3 tys i powoli spadają czasami nie spadają do normalnych, motor strzelał w tłumik i gaźnik rozwiercilem dysze wolnych obrotów teraz jest ok po dodaniu gazu i puszczeniu...
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
(at)Pawel wawa Chodzi mi o oscyloskop, nie kwarc :D Zapłon był włączony? Wyświetlacz coś wyświetlał? Masę dobrze byłoby wpiąć jak najbliżej kwarcu a z pewnością już w samym liczniku, pomiar MHz przez instalację pojazdu to nie jest dobry pomysł. Również po raz trzeci upominam się o zdjęcia płyty z danymi procesora. Pozdrawiam
Kolego Kamil9010, widzę że także na innych forach szukasz pomocy, niestety powyższy zapłon mojej konstrukcji do jawki nie bardzo się nada do Twojego motocykla, ponieważ masz silnik dwucylindrowy, z tłokami pracującymi na przemian, więc zapłon musiałby być zdublowany, czyli dwie cewki zapłonowe i dwa moduły. Czujnik położenia wału mógłby zostać oryginalny,...
Jaki jest kolor elektrod na świecach? kto czyścił gaznik? zapłon i reszta od niego raczej nic do rzeczy nie mają,problem leży po stronie paliwa, za mało za dużo to sprawa poziomu paliwa w komorze pływakowej( zaworek iglicowy sprawdż ,drożność dysz i srednice(są spec przymiary),szczelnośc połaczenia gażnik -silnik,ale do tego gażnik musi być zdemontowany...
Witam, Cross wróci z generalnego remontu silnika, tam nie ustawili gaźnika (abo nie chcieli/nie potrafili). Gaźnik miał 2 większe dysze założone, zasilająca była większa o kilka jednostek i ssania. Zostały dokupione prawidłowe rozmiary. Po odebraniu cross miał problem z odpalaniem, jak już odpalił to ogień z rury, cała nagrzewała się do przeróżnych...
Ja bym sprawdził dokładnie instalację (przewody) w poszukiwaniu jakiegos zwarcia lub przetarcia, i to nie tylko w okolicach lampy tylko całej instalacji a zwłaszcza wiązki przewodów.
Faktycznie, zapłon ma AC-DCI i akumulatora nie potrzebuję, nawet do świateł nie potrzeba, ponieważ wszystkie światła i migacze zrobiłem na zmiennym. Fakt, migacze czy sygnał lepiej działałby na stałym ale trudno, przegląd może przejść tak. Głównie myślałem że muszę mieć światło pozycyjne z akumulatora, stąd ten pomysł na 12 VDC, jednak na przeglądzie...
Nac to jest sprzęt marketowy i tylko ryzykanci lub ci co myślą że kupili taniej super sprzęt mogą się łudzić jego dobrą jakością To jest prawda i w pełni zgadzam się z tą opinią. Możemy się tylko łudzić dobrą jakością. Dopisałbym jeszcze takie marki handlowe jak Faworyt, Hecht, czy Sterwins. Jest ich oczywiście znacznie więcej, ale te akurat oferowane...
Tak robiłem testy, iskra skacze nawet na 15mm tylko nie pamiętam przy jakich obrotach. No to bardzo ładnie. Też chciałem kiedyś zbudować taki zapłon. Najbardziej chodziło mi o jak najmniejszy pobór prądu przy obrotach jałowych, bo klasyczny zapłon z krzywką bierze wtedy stanowczo za dużo prądu. Dodam,że testowałem moduł bez przetwornicy (motocykl miał...
Rysunki zapożyczyłem od dwóch najpopularniejszych opracowań o tuningu 2t: Performance tuning - Graham Bell oraz Two stroke tunner handbook - Gordon Jeninngs. Oprócz tego serwisówki do Simsona podałem w temacie na simsony.net: http://simsony.net/showthread.php?t=3329... Co do łożysk z koszykiem poliamidowym, to w starej instrukcji napraw (do S51) są podane...
A klin na kole magnesowym cały? To wygląda jak problem po stronie zapłonu.
Witam, mam problem z moim Kawasaki, motor jest świeżo po remoncie ale nie chce się wkręcać. Gaźnik regulowałem ale bez zmian, dalej świeca jest przylana i mam teraz dwie opcje albo dysza jest za duża albo zapłon źle ustawiony i nie spala paliwa. Dysza w gaźniku to 128.
Polecam zajrzeć do part diagramów obu modeli, i sprawdzić czy to te same części. Part diagram'y okazały się bezcenne podczas remontu quada Kawasaki i często dużo wyjaśniają.
Witam mam problem z iskrą w moim motocyklu. Po remoncie i złozeniu kx niema iskry. Probowałem wszystkiego i nic nie pomaga. Kx stał przed remotem rozebrany przez pare miesiecy ( brak czasu na naprawe) wczesniej wszystko grało, a po zlozeniu niema iskry. Sprawdziłem zapłon cewke i wymieniłem moduł zapłonowy ale nadal nic prosze o pomoc bo sam juz niemam...
W takim razie szukaj powodu gdzieś na zapłonie, może moduł...
A co chciałbyś żeby zostało, poza zapłonem itp?
Witam. Dzięki Ciz. Ale to jest moduł zapłonu do motoru Kawasaki i to oznaczenie jest na scalaku.
Niestety pomimo nazwy, że mamy do czynienia z cewką to przewinięcie nie wchodzi w grę. Takie cewki są zalane, czymś w rodzaju żywicy. A odtworzenie (przewinięcie) uzwojenia wtórnego jest prawie nie możliwe, nie do wykonania. Po pierwsze sama zalewa komplikuje, utrudnia wykonanie operacji. A po drugie uzwojenie takie (wtórne) nawinięte jest drutem grubości...
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
W pierwszej kolejności świeca, dalej wyłącznik zapłonu, szczególnie kabelek idący z cewki do wyłącznika. Możliwe, że styka gdzieś do masy. Następnie, wszystkie wyłączniki bezpieczeństwa. Sprawdź poziom oleju w silniku, przy niskim poziomie nie będzie iskry. Rysunek przedstawia sposób sprawdzenia cewki zapłonowej. http://obrazki.elektroda.pl/4884077100_1...
Świeca jest raczej sucha. Nie widać żeby z wężyków ciekło paliwo. Są suche.
kawasaki zapłon kawasaki schemat zapłon kawasaki zapłon schemat
passat głośniki oporność głośnik samsung 300e5a
generator magnetyczny power query
Honda CBR 900 RR gaśnie po 5 minutach – przyczyny, filtr paliwa, cewki, regulator Schemat podłączenia przewodów do stacyjki Castel Garden – traktorek ogrodowy, kolory, piny