Migająca szybko - zapłon właczony immo włączone Migająca woln0- zapłon wyłaczony immo wyłaczone
Zamykając pilotem w karcie auto powodujesz wyłączenie systemu HF, żeby go włączyć trzeba wsunąć kartę HF do czytnika i włączyć zapłon.
Masa wiązki układu zapłonowo/wtryskowego
Nie jest to immo. Kontrolka czerwona pali się na stałe czy miga?? Jest to brak zasilania na sterowniku, Czy po włożeniu karty w czytnik zapala się zapłon??
Włączyć zapłon. Przycisk [A] naciskać kilka razy aż symbol klucza zacznie migać i w polu wyświetlacza licznika kilometrów wyświetlona zostanie odległość pozostała do następnego przeglądu. Przycisk [B] nacisnąć i przytrzymać aż wskazanie mignie 8 razy. Puścić przycisk [B]. Wyświetlony zostanie nowy termin przeglądu. Wyłączyć zapłon.
W środku auta, raczej załącz zapłon i kontrolką sobie sprawdzaj.
To wyciąg dekoder i zobacz czy w dole obudowy nie zebrała się woda, to częste w Lagunie.
Za głęboko brniesz. Cewka oporność oczywiście trzyma ? Za pomocą hot aira acetonu i przykładowo zmywacza do przepustnic (ja go używam) rozpuścić i wydrapać klej i organoleptycznie sprawdzić. Tam cudów nie ma.
A przewody czarny, żółty i czarno żółty do masy? Tak Czerwony przez bezpiecznik do tzw. [30], czyli stały +12V (nie zanikający po wyłączeniu zapłonu).
UPC skrzynka obok akumulatora inaczej moduł zarządzania energią tam napewno znajdziesz zapłon
Bardziej bym powiedział ze to może być czujnik temperatury bo kontrolka sie swieci od płynu chłodzącego lecz płyn jest. Świeci sie na zimnym nawet jak uruchomie zapłon..
Lepiej kup nowy przewod to nie kosztuje majatek i bedziesz mial spokoj. Czujnik GMP znajduje sie na obudowie kola zamachowego na skrzyni biegow z 2 wtykami. Pozdrawiam.
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
30A.ten bezpiecznik odcina zapłon.
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Spróbuj wykluczyć czujnik poziomu płynu hamulcowego- wypnij złącze i włącz zapłon.
Immobilizer lub alarm ,sprawdz alarm odetnij go znając życie to odcina pompke paliwa i zapłon
W czytniku są dwie krańcówki, jedna włącza ACC(radio, centralny wyśw), druga zapłon po wsunięciu karty, sprawdź drugą
daj spokój z tą parą.Sprawdz rozrząd i zobacz pistoletem czy przyspiesza zapłon.
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
To nie jest tak, że nie jest potrzebna, pomijając że źle działa to jednak działa ale to jest sposób dla tych którzy nie umieją zrobić auta bez lubry. Wystarczy kopnąć zapłon.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby włączyć zapłon bez silnika pod maską. Druga opcja-zdemontować moduł z silnika i podać zasilanie bezpośrednio na piny silnika
cykorlapki to raczki w podsufitce. akumulator nie, wystarczy wylaczony zaplon
Jest skuteczna ale warunek to zwykle włączony zapłon i znajomość poprawnego kodu, bez niego zablokujesz na amen. SławeK
Nie sądzę że karta zakłóca radio to coś innego skoro mówisz że dopiero na zapłonie.
siema tez mam lagunę wiec trzeba włączyć radio wcisnąć 6 i w tym samym czasie włączyć zapłon
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
Tak jak wyżej Jak w każdej renówce tak i tu kolory standardowo: Czerwony-plus stały Żółty-zapłon Czarny-masa
Przecież webasto masz prosto z aku podłączone, więc co ma zapłon do tego?
Wymiana kompletu cewek zapłonowych rozwiązała problem.
Przekręcaj kilka razy w zapłon przed odpaleniem
u mnie pod blokiem koles miał polda na gazie to jak był zimny sie nim wogule jechać nie dało bo strzelało i tez podobnie, wyregulował zapłon i spokoj
Jako włącz zapłon on rozumie włóż kartę na wzór przkręcenia kluczyka do pozycji zapłonu.
Witam. Zbyt wczesny zapłon? Przestawiony rozrząd? Ta Laguna jest na gaźniku? Pozdrawiam
Nie wiem gdzie najprościej podpiąć alarm do kierunkowskazów w lagunie 1.9dci 2002r.podajcie lokalizacje i kolory kabelków oraz gdzie odciąć zapłon w moim diselku? DZIĘKI
spalanie bieżace jest pokazywane tylko powyżej 30km/h Możesz zrobic test licznika Wciskasz przycisk na manetce od zmiany ustawień kompa i dajesz zapłon (wkładasz kartę)
Wypnij wtyczki i próbówką masz mieć napiecie na cewkach. Jak kręcisz rozrusznikiem.
jest możliwość że został źle ustawiony zapłon poprzez wymiane paska.
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Bardzo proszę o wskazanie jak pozbyć się sztywnego napisu CODE na wyświetlaczu aby wpisać kod po odłączonym akumulatorze od samochodu. Radio zostawiam na jakieś półgodziny i nic się nie zmienia napisy "0000" się nie pojawiają. Po jakiejś półgodziny wyłącza się też zapłon automatycznie. Laguna jest na kartę. Czterocyfrowy kod do radia posiadam. Nie wiem...
Ja u siebie zasilanie wziąłem z bezpiecznika nr 2, masę z klemy od akumulatora i sygnał z przewodu od postojówki. http://obrazki.elektroda.pl/7761476400_1...
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Najczęściej takie objawy robi czytnik.
A co stanem ET071 Dziewicza zasuwa kolumny "TAK" :?: Stan sugeruje że brak kodu w blokadzie kolumny kierownicy lub coś się wysypało w UCH że tak twierdzi . :cry: W Lalce II były takie przypadki że system się zwieszał. :cry: Najczęściej doraźnie pomagało odłączenie aku , a na dłuższą metę wymiana blokady. Nie pamiętam żebyśmy wymienili UCH z tego powodu...
może bezpieczniej byłoby rozciąć zasilanie cewki zapłonowej,rozrusznik i np.zasilanie zaworów gazowych jeśli ten immobilizer jest trzyobwodowy.
Żółty zapłon, zielony kontrolka ładowania.
zonas, takie pytanko wiesz na jakiej zasadzie odbywa się zapłon w silniku diesla?
Odcina zapłon , masz uszkodzony pewnie czytnik.
jak sprawdzić silniczek krokowy( przepływomierz powietrza)-ja go czysćiłem ale czy ma jakoś reagować przy włączonym zapłonie
Zapłon zdecydowanie opóźniony, polecam warsztat specjalistyczny.
Witam serdecznie. Od paru dni dzieje się coś dziwnego w mojej lagunie. Po włożeniu karty do czytnika zapłon się nie załącza dopiero po krótkim naciśnięciu klawisza start zapłon się załącza a silnik startuje tylko gdy trzymam przeciśnięty klawisz start. Czytałem wiele ale nikt nie opisuje tego problemu . Z góry dziekuje za podpowiedzi
Nie napisałeś jakie masz radio. "Renault Laguna" niewiele określa. Najlepsze byłoby zdjęcie naklejki na radiu. Włącz zapłon, włącz radio i cierpliwie czekaj do czasu aż na wyświetlaczu pojawi się "0000"
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
Najprawdopodobniej wina karty, się rozkodowała - nic nie zrobisz - SERVIS!!!
Ale w tych lagunach tak jest że po załączeniu zapłonu pokazuje poziom oleju, oraz chwile po odpaleniu.
Coś w tym jest bo obie diagnozy się pokrywają. Proponuję Ci przed uruchomieniem silnika odkręcić na chwilkę korek wlewu paliwa. Jeśli się poprawi to do przejrzenia układ odprowadzania oparów ze zbiornika. czytałem te tematy wcześniej i w garażu wszystko sprawdzałem ale nie udało mi nic odkryć. Po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać delikatny psyk...
Nie ma impulsowego odpalenia
Na moje cos jest z ryglem. sprawdz czy wszystko zrobiłeś jak należy podmień również czytnik od innej Reni jak włączysz zapłon czerwona dioda zgaśnie tzn , że jest blokada immo i trzeba dopisać kartę :)
Może problem leży gdzieś indziej - np wypadanie zapłonu w silniku + uszkodzone poduszki. zapłon odpada dolna poduszka była wymieniona
przy napisaniu pedału od hamulca kontrolka od lewego kierunku mi się świeciła. Gdzie ta masa może nie stykac? tu masz problem z masą w tylnej lewej lampie , ale raczej nie ma nic wspólnego z tym uszkodzeniem ( " sztuczny zapłon") które wcześniej opisywałeś
Renówki benzynowe cierpią na problem z cewkami zapłonowymi.
Mogą być szklanki (szklanka) lub jest za wczesny zapłon. Dochodzi w tym momencie do tzw. spalania stukowego co obiawia się charakterystyczną pracą silnika (odgłosy stukania). Pozdrawiam. KOLEGO W LAGUNIE ZAPŁONEM STERUJE KĄPUTER!!!
Możesz sprawdzić na odpiętym liczniku . Nigdzie indziej się nie zapisze ( w karcie jeszcze ale tylko do następnego włączenia zapłonu )
Witam Moja Laguna czasami odcina zaplon przy 4,5 tys. obr. a czasami kreci do 7 tys. i nie ma odciecia. Do tego od 3tys. obrotow traci moc jakby cos ja dlawilo i pod gorke gdzie jeszcze niedawno podjezdzalem na 5 biegu to teraz nie ma szans zeby na 3 biegu podjechac, trzeba redukowac do 2 albo 1 biegu. Co moze byc przyczyna?
Skoro na pych jest normalnie iskra to raczej nie to.
Tak, tylko jeśli samochód pracuje cały czas na 3 cylindrach to nie powinien się wtedy check oświecić? W większości przypadków powinien, w wozach z rozpoznawaniem pozycji wału i wałka. To też zależy od samego softu i tego co miał w głowie ten co go tam umieścił. Dlatego podłącz tester, bo to zgadywanki.
Niestety temat powrócił, auto przyjechało na lawecie. W załączniku kody usterek i to co dzieje się po włączeniu zapłonu.
Bywa .ze na skutek utleniania się połączeń na silniczku mieszalnika sterownik rejestruje przerwę w jego obwodzie a następnie "zapomina" w jakim położeniu jest klapka. Jeśli jest to chwilowy defekt wystarczy "nauczyć" go ponownie-trzeba odpiąć klemę na kilka minut a po podpięciu włączyć zapłon. Jeśli to nie pomoże musisz sprawdzić silniczek(dostaniesz...
Tak odblokowuje kierownicę. Kontrolki na wskaźnikach zapalają się normalnie informując o zapłonie?
Wczoraj właśnie byłem zobaczyć czy coś nie pobiera prądu jak się okazało coś pobiera tylko 14-20mA(tak skacze co 1s, podejrzewam że to zegarek) miernik miałem podłączony przez 45min i nic nie wzrosło. Natomiast dzisiaj wsiadam do auta przekręcam na zapłon a ku moim oczom zaczęła migać kontrolka świec żarowych i nie mogłem odpalić auta. Po dłuższym kręceniu...
no więc....... miernik na sterowaniu, przed zapłonem 0, po zapłonie 6 i tak sobie powoli rośn ie pykpyk do góry do około 8,5. Zarówka 5w zamiast miernika zapłon po zapłonie nawet nie ośmiela się zapalić nic
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco:1. Włączyć zapłon2. Nacisnąć przycisk kasowania X do momentu zaświecenia symbolu klucza płaskiego3. Przytrzymać przycisk, aż symbol klucza wygaśnie lub świeci światłem ciągłym. Wskazywany jest wtedy prawidłowy czasookres konserwacji (np. 10000 km).4. Zwolnić przycisk X5. Wyłączyć zapłon
Któraś cewka nie domaga. na komputerach zero błędów Nie byłoby wypadania zapłonu?
Wymieniłem świece na nowe , iskra jest , zapłon wygląda dobrze , znaczniki są w jednej linii ale dalej nie odpala. Jutro może przyjedzie kolega kolegi z aparatem diegnostycznym ale raczej amatorskim.
A błędy odczytać ?
Masz kod blokady zapłonu ?????
Witam, Posiadam Renault Laguna II 1.9 DCI. Samochód nie chce odpalić, po włożeniu karty miga czerwona dioda na zegarach i żadnej innej reakcji. Czy czujnik uderzeniowy może mieć coś z tym wspólnego jeżeli w aucie nawet się zapłon nie włącza? Samochód z karty otwiera się i zamyka. Z góry dziękuje za pomoc.
Nie powinno tam byc zasilania świec bez włączonego zapłonu.
A jak dałoby się zrobić podobny układ jak jest w lagunie II? Jako zapłon mialbym pastylki dallas, a rozruch i wyłączanie silnika następowałoby po naciśnięcia przycisku Start/Stop.
W jaki sposób rozłącza ci zapłon ( gaśnie czy inne objawy), bo masz gaz i benzynę więc Coś powyżej .
Hmmm... To chyba nie mówimy o tej samej tablicy. bo u mnie nad nogami kierowcy jest 5 przekaźników w tym 2 małe z instrukcji wynika że jeden z tych małych jest odpowiedzialny za zapłon ok. sprawdziłem wszystkie przekaźniki i wydaje mi się że wszystkie są sprawne czy może mi ktoś podrzucić informacje jak sprawdzić te przekaźniki żeby być na 100% pewnym,...
kolego poszukaj wyłącznika serwisowego od alarmu i go nacisnij jak masz stacyjke na zapłon powinno odblokowac alarm jak niema kodu osobistego...
Twoje szanse wzrosły, ale bez sprawdzenia parametrów na kompie nie ruszysz do przodu.
Witam wszystkich, orzech9995 sprwdż podciśnieniowy czujnik wyprzedzenia kąta wtrysku i zapłonu.
na bezpiecznikach jest zasilanie a przekaznik ten pierwszy od prawej na dole fioletowy zwiera po zapłonie
Sprawdź zasilanie na UCH.
emu dawałem do środka, linie odcinałem jak ecu jest niesparowane z immo to w clipie w sterowniku silnika stan "KOD NIE PRZYUCZONY" widnieje jako AKTYWNE u mnie jest NIEKATYWNE a jednak BLOKADA ZAPŁONU pokazuje AKTYWNA to taki przypadek jakby jakiś czujnik potrzebny do pracy silnika (taki jak czujnik położenia wałka czy korbowodu) podawał błędny sygnał...
Witam czy jak włączysz zapłon to czy słychać z prawej strony pompkę paliwa ????
Witam, w mojej lagunie nie działa nadmuch, z kratki się zadymiło i kaplica , sprawdziłem silnik na sucho i ruszał , w kostce brak napięcia a gdy wymieniam bezpiecznik i włączam zapłon bezpiecznik się pali , co robić. Auto to Laguna 1 1.6 16v climatronic pomocy .
Po pewnym czasie ale zamykam temat! roblem tkwił w pompie olejowej, zbyt niskie ciśnienie ponieważ ten model ma dwa czujniki jeden na licznik drugi do kompa...dlatego wywalał zapłony na trzech garach....
Witam. Mam problem z uchodzeniem gaz u w moim samochodzie. Gdy włączę zapłon zaczyna uchodzić gaz wokół reduktora, za chwilę jednak przestaje. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.
ale on się nie zawiesza przynajmniej, tak wygląda, bo jak wyłącze zapłon kontrolki pogasną to opada na sam dół :(
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
No troche za mało danych o tym zjawisku :D Na jakim wtrysku ?? jednopunkt -> jest aparat zapłonowy wielopunkt -> zapłon modułowy Jest LPG ?? Robiłeś badanie ECU ???
No to jak zapalają się po zapłonie?
Czy hamulec się sam luzuje podczas ruszania? Jesli tak, to najprawdopodobniej masz włączoną opcję "skandynawską". Ta opcja wyłacza automatyczne zaciąganie hamulca przy wyłaczeniu zapłonu.
Jest zapłon i nie kręci, zdarza sie tak srednio co 20 zapalanie
silniczek stoi nie reguluje obrotów.Jest w najniższym położeniu.Dopiero jak wyłączę silnik i przekręcę zapłon,po ok 15-20s otworzy przepustnicę
Wyłączałeś "zapłon" po wprogramowaniu każdej karty? DDT ma czasami dziwne odpały.
laguna zapłon karty laguna zapłon laguna odciąć zapłon
eprom radmor zasilacz kondensator 10000uf sprzedam automat montażowy
bosch tcc78k751 philips senseo
Login do sterownika ABS w Volkswagen Polo 9N 1.2 Regulacja gaźnika piły spalinowej NAC CTS 45-40-01