Lecisz po kabelkach od klawiatury do centralki, potem z centralki usuwasz instalację, przywracasz fabryczne połączenia i masz usunięty system
Dokładnie zgadzam się z przedmówcą przed "kreseczkami" powinno się włączyć zapłon.
Kostka włącza kilka pozycji i nie włączy zasilania na cewkę - zapłon
A czasem on niezapisuje sobie crash w ECU silnika?I blokuje zapłon .
Czego brak jak nie pali, iskry czy zapłonu?
chodzi mi o przewód na którym pojawia sie napięcie jak alternator zaczyna ładować. Dokładniej mówiąc chce znaleźć + po uruchomieniu silnika (nie chodzi mi o zapłon).
Sprawdź wyjście na rozrusznik ze stacyjki jak tam będzie wszystko w porządku to sprawdź ten alarm (odcięcie zapłonu).
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Wszystko to co napisałeś sprawdziłem i działa jak trzeba , kierownica wysuwa się podczas dodawania gazu .Próbowałem wysłuchać nieszczelność ,jedna osoba dodawała gwałtownie gazu , a ja po odpuszczeni gazu , nasłuchiwałem czy nie słychać . Nic nie znalazłem . Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie .Jadąc autem spokojnie w dzień , nie widać dymienia , tylko...
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Witam.Błędy świadczą raczej o problemie zasilania sterownika silnika,trzeba by było sprawdzić napięcia i masy i dodatkowo o ile posiadasz problem może leżeć po stronie czujnika zderzeniowego który odcina zapłon i pompę.
Przyczyna była narastajaca zaczęło się że czasami nie zapalała albo zapaliła i nie wykręcała się na obroty tylko strzelała jak by miała przestawiony zapłon. aż w końcu przestała zapalać.
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
Najpewniej alarm odciął zapłon. Najczęściej puszka z alarmem jest za licznikiem. Należy usunąć ten alarm i zmontować odcięcie zapłonu.
Ja miałem.
Trzeba wkodować wszystkie piloty i wyłączyć zapłon
No nie, ten kondensator to zwykły kondensator przewizakłóceniowy, ta toyota ma zapłon elektroniczny ( magnetoindukcyjny) widać wyraźnie reluktory. Ten kondensator nie ma nic do poszarpywań, należy sprawdzić górę układu zapłonowego, i czy nie przedziurawiona membrama. Coś mam problemy ze zdjęciami :cry: Skoro ma zapłon elektroniczny to jakąś elektronike...
Odpowietrzasz na włączonym zapłonie?
Nie testowałem tylko na zapłonie
Z elektryki najbardziej potrzebuję tej części, która odnosi się do silnika i urządzeń z nim związanych (zapłon, wtryski itd.)
Kwestia zależna od temperatury, dwa zabijasz aku jeśli to kwasowo ołowiowe bateria. Może odpowiednio wydajny (i duży) panel solarny by pomógł. Nie widzę lepszej metody niż pamięć o zamykaniu auta. Dziwne ze nie ma zabezpieczenia - w e46 radio czy oświetlenie hasło samo po 15 minutach jeśli zapłon był wyłączony.
zworka w złączu obd pin 4 i 13 włącz zapłon na ponad 30min , wyłącz zapłon wyciągnij zworkę i odpalaj
Włącz zapłon, licznik kilometrów przestaw na "ODO", wyłącz zapłon, naciśnij i trzymaj patyk na liczniku, ten którym zmieniasz licznik dzienny i całościowy, włącz zapłon, na wyświetlaczu pojawią Ci się kreski ------- i po koleji bedą znikać aż pojawią się same zera, kluczyk inspekcyjny zniknie ot cała filozofia
Jakie ciśnienie pokazuje MAP sensor tylko na zapłonie?
https://as-pl.com/pl/p/A6025 S - prąd stały Ig - prąd po zapłonie Któregoś nie masz.
Toyota miała przemiennik magnetoundukcyjny.
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Niestety to nie bezpieczniki bo wszystkie są dobre :/ I właśnie nie wiem co się mogło stać :/ Jest to możliwe że się kable spaliły? Ogólnie to wygląda to jak by nie było stałego zasilania :/ No niektóre swiatla jak wlącze zapłon to działają :/
Kolego a czy Ty sprawdzając te bezpieczniki próbówką te, które masz pod nogami i te po lewej stronie kierownicy masz włączony zapłon? Bo skoro mówisz, że auto odpala, a na tych 2 skrzynkach nie masz napięcia, to raczej byś nie odpalił...
witam posiadam obrotomierz od toyota celica rocznik '84 (benzyna oczywiście), zapłon elektroniczny. potrzebuję podłaćzyć to do innej toyoty z zapłonem bez cewki zapłonowej. oznaczenia podłączeń na obroromierzu: ground, ign+, ign-. dwa pierwsze wiem co znaczą, ale gdzie mam szukać ign-. jak rozumiem oznacza to minus zapłonu. skąd ten impuls wytrzasnąć??...
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
oscyloskop pomoże ;-)
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Wiadomo, auto nie odpala więc dane diagnostyczne są z unieruchomionego silnika. Podzielam opinię przedmówcy. Jest chyba jakiś problem z wypadaniem zapłonu. Z tego co udało mi się ustalić to prawidłowa wartość Misfire Margin powinna wynosić +30 do +100. U mnie jest grubo na minusie. Auto zgasło mi nagle w garażu. Wcześniej odpalało bez problemu. Pompa...
Witam. W gnieździe OBD2 zwierasz 4 i 13 pin. I jak przekręcisz kluczyk na zapłon to zaczną migać wszystkie systemy, czyli Check, ABS, SRS i co tam jeszcze jest na pokładzie. Kody błędów są takie same jak w starszych wersjach OBD1. Pozdrawiam
Witam. W dolnej części chłodnicy masz water temperature switch W2. Odepnij wtyczkę i na przekręconej na zapłon stacyjce (bez palenia) połącz piny we wtyczce. Ma się załączyć wentylator. https://obrazki.elektroda.pl/6018526200_...
Zeby skasowac błędy zrób zwore E1-TC,wyjmij małą zworke,włącz zapłon i następnie naciskaj pedał hamulca ok.8 razy w ciągu 5 sekund.Czasami trzeba próbowac kilka razy.Po skasowaniu błędów kontrolka ABS będzie szybko mrugac.
Cześć, wózek widłowy Toyota BT, po nagrzaniu się, zaczyna się dławić. Na zimnym (do momentu nagrzania) wszystko działa prawidłowo. Po nagrzaniu objawy jak na filmiku - po przytrzymaniu gazu, przerywa zapłon. Co może być przyczyną? Świece, kable, filtr gazu w dobrym stanie. https://filmy.elektroda.pl/52_1720518958...
Wyłącz zapłon, wyjmij kluczyk ze stacyjki, zamknij auto, poczekaj 90s i dopiero mierz...
A jak skasujesz inspekcję to pali normalnie? Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w Siennie trzeba przełączyć na całkowity stan przebiegu, wyłączyć zapłon, przycisnąć przycisk od zmiany wyświetlanego przebiegu (trip) , włączyć zapłon i trzymać aż kreseczki znikną.
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Tak benzyna kontrolki się zapalają ale zawsze tak było kontrolka baterii, popmy paliwowej, oleju to gaśnie dopiero po zapaleniu silnika jak się chechła to nic nie gaśnie no może za wyjątkiem oleju. Immobilajser jest na pewno ale wszystko aktywuje w poprawny sposób ukrytym wyłącznikiem i alarm potwierdza mi zezwolenie na zapłon. Silnik 2.0.
Wielkie dzięki Elektrit, ale w aparacie jest tylko czujnik Halla. Znalazłem już przyczynę. Nie łączył kabel plus do cewki, który szedł przez alarm. W tej toyotce jest komputer boscha i w nim jest jest moduł. Pozdrawiam.
Rzuć okiem na rozrząd i czy zapłon dobrze ustawiony. Wszystkie świece czarne czy jedna?
Tylko ja mam skrzynię automat i nie mogę zaciągnąć ręcznego.To co zrobić?W jaki sposób zrobić zapłon na ON.Proszę o pomoc.
Sprawdź zapłon,jeżeli jest przerwacz w aparacie zapłonowym to sprawdź przerwe.
Ostrożnie zdejmij wskazówkę i załóż ją trochę niżej. Potem przekręć zapłon i zobacz czy wystarczająco ją opuściłeś.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Auris 2008 1,4 Diesel. Potrzebuję podłączyć lokalizator GPS. Przy okazji chcę założyć własny immobilizer z odcięciem zapłonu. Proszę o informację który kabelek odpowiada za wyłączenie pompy lub wyłączenie zapłonu.
Pozycjoner na osi wybieraka skrzyni biegów, rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymiana (w czerwonym kółku na zdjęciu) http://obrazki.elektroda.pl/3557749300_1...
Po pierwsze sprawdz filtr powietrza, czy nie jest zatkany, pozniej sprawdz zapłon i czy gażnik nie jest rozregulowany. :P
Sprawdź sobie w którym pojawia się napięcie po włączeniu radia. W satdardowych kostkach to jest jak się nie mylę niebieski ten od wysuwanej anteny ale w tym acie musisz samemu sprawdzić. Ewentualnie na którym pojawia się napięcie po zapłonie.
Dziękuję za odpowiedz. Jak sprawdzić tę żarówkę? Trzeba rozkręcać zegary? PS. po przekręceniu kluczyka na zapłon świeci się - na pomarańczowo SILNIK - na czerwono OLEJ, HAMULEC RĘCZNY, AKUMULATOR I AIRBAG (gaśnie po kilku sekundach)
Chcę założyć przekaźnik na zasilaniu sterownika LPG, wyzwalany po zapłonie dopiero, czyli po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon podawane jest napięcie na sterownik LPG? Jaki przekaźnik kupić i jak to ogarnąć - samochód dużo stoi i odkąd założyłem LPG to po około miesiąc-półtora totalnie rozładowuje akumulator. AI: Podaj proszę markę i model samochodu...
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
wiązka od wtrysków do sprawdzenia, odepnij sterownik gazu i zmostkuj połączenia od wtrysków zobaczy czy będzie to samo jak nadal to samo kontrolka do wnętrza samochodu + od cewki na której wypada zapłon i sprawdź czego brakuej gdy gaśnie
Niestety bezpiecznik ABS ma zasilanie ciągle - nawet przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki. Bezpiecznik, o którym pisałem wyżej jest jedynym w tej skrzynce, który dostaje napięcie w pozycji "zapłon"... Dziękuję za poradę o polaryzacji - zastosuję się. Światła mają w sumie 6W (3W/światło) zatem bezpiecznik 5A powinien spokojnie wystarczyć, prawda?
A nie może być plus po zapłonie?
Diagnostyka sterownika LPG, instalacja LPG. Jeśli samochód pracuje na LPG ale na 3 cylindry znaczy to, że sterownik LPG nie wykrywa usterki. Wężyki od wtrysków drożne ? Check miga bo wykryte jest wypadanie zapłonów.
Sam zapłon włączysz bez wciskania pedału sprzęgła.Dalej robisz jak podaje kolega MISIU009.
Witam. Temat stary i mam taki san problem. Zrobiłem wszystko co tu napisane i objaw nawet pasuje, bo światła wewnętrzne nie działają odlaczylem kostki i nie pomoglo, tylo klema gasi zaplon,
A po co podnosiłeś wskazówki? Jeśli nie urwałeś silnikczów to wskazówki na nowo podnieść i ustawić po włączeniu i wyłączeniu zapłonu.
Przy ostatniej cyfrze kodu przytrzymałem chwilkę dłużej, na włączonym zapłonie, po piknięciu trzymałem dłużej i wyłączyłem zapłon - świeci się teraz na stałe i wygląda jakby nie potrzebował tego kodu. Wielkie dzięki za naprowadzenie!
Hej włączasz zapłon opuszczasz szybę nawet kawałek i zamykasz do końca, gdy już się zamknie klikasz i trzymasz przycisk od szyby tak jak byś chciał ją zamknąć i czekasz do kliknięcia i tak wszystkie szyby.
Sprawdzę jutro. Co jeśli jest plus a co jeśli nie ma ? Napisałeś ze to Japończyk i ze instalacja się trochę różni. Nie muszę przypadkiem jakiegoś dodatkowego kabelka pociągnąć z kostki lampy ? Dodano po 2 Ale wydaje mi się ze jest skoro zapłon wylaczony a a lampa swieci
Forum Avensis http://avensis.info
Zapaliłem samochód na zimno, po przejechaniu 10km na rozgrzanym silniku auto nie zapaliło. Sprawdziłem świece i brakowało iskry, czy może być to związane z czujnikiem halla lub modułem zapłonu ?
Tak to jest cewka na biegunie /-/ też będzie plus do czasu uruchomienia silnika.
Zgodnie z autodatą potwierdzam.
przestancie z tym odłączaniem klem wystarczy wyłączony zapłon ale tylko po to aby nie wyskoczył błąd skoro brak sensora to i tak jest gniazdo do poduchy jest tak skonstruowane że zwiera styki po wyjęciu wtyczki a co do reszty to się zgadza wystarczy bardzo krótki impuls z 12v do odpalenia odradzam trzymania poduchy w rękach
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
ok śliczne dzięki a co to odcina pompę czy zapłon i czy po tej odcince nie pojawi się chek
- Umieść kluczyk w wyłączniku zapłonu, włączyć i wyłączyć zapłon – w celu zaprogramowania nowego kodu pilota zdalnego sterowania dla nowego pilota dwa razy włącz-wyłącz.
Procedura programowania pilotów i identyfikatora ODIS do systemu : 1. Włączyc stacyjkę w pozycje zapłon. 2. Wprowadzić aktualny kod PIN, ostatniego naciśnięcia nie puszcząc, dioda LED zapali się. 3. Puścić przycisk i wyłączyć zapłon. 4. Ponownie nacisnąć przycisk (dioda LED zacznie migać) i trzymać do czasu usłyszenia sygnału dźwiękowego. 5. Po usłyszeniu...
Witam. Mam problem techniczny. Toyota corolla sedan 2014 1,6. Auto zaparkowane pod sklepem ze skręconymi kołami. Nie da się przekręcić kluczyka w pozycję zapłon. Można przekręcić w pozycję VCC, ekran odpala, pojawia się napis Toyota. Kierownicą można obracać (pierwotnie była zablokowana). Pytanie co z tą stacyjką może być nie tak, że nie da się jej...
zamknij auto z otwartą szybą, pomachaj przed czujką Ewentualnie zamknij tam kogoś, nawet siebie można zamknąć, i sprawdzić jak jest. Bo ja miałem, mam podobny problem (nie w Toyocie) z sygnalizacją. U mnie po prostu padła syrena, sygnalizator dźwiękowy. Ale alarm jako taki działa, lecz po cichu. Odcina zapłon, kierunkowskazy migają, i jest wszystko...
Jest jeszcze jeden objaw: napięcie na elektrozaworze jest tylko wtedy, kiedy kluczyk jest na maksa w prawo (zapłon). Po puszczeniu kluczyka napięcia na elektrozaworze nie ma. Padła by stacyjka czy po drodze jest może jakiś przekaźnik? Jak to sprawdzić? Ma ktoś schemat?
Z jednej strony wystarczy wyłączyć zapłon, z drugiej strony jak rozepniesz akumulator, to będziesz miał pewność. Najczęściej to jest tak, wyłączasz zapłon, demontujesz jakiś element układu poduszek, trzeba przestawić auto, skręcić kierownicą itp. Włączasz zapłon i cieszysz się świecącą kontrolką poduszek, czasem słychać radosne o kur...
A do czego tu schemat potrzebny? Probówka w rękę i szukasz zasilania po zapłonie i tyle.
I co się okazało? mam to samo Więc wyjmij przekaźnik, kluczyk na zapłon i spinacz tam gdzie były grube wsuwki od przekaźnika. Jak rozrusznik dobry to powinien kręcić.
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Renault twingo 1 tylko zasilania(plus/masa)zapłon, sygnał obrotów silnika, prędkości pojazdu, kontrolka wspomagania i diagnostyka
nie ma tam halla, zapłon magnetoindukcyjny, w ulubionej dla japończyków wersji "igniter", czyli wsio w jednym.
tak , posprawdzałem wszystko, błąd się kasuje i przy 3, 4 załączeniu zapłonu pojawia się.
Autko nie pierwszej młodości ale ale z gazem i ja w tej sytuacji, jeżeli zaworu są na szklankach lub płytkach, w pierwszej kolejności sprawdziłbym luzy zaworowe.
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
Witam. Niestety nie jest to auto które można modyfikować, wycięcie nawet katalizatora zakłóca dzialanie komputera i auto "głupieje". Więc szkoda zachodu
Zostawiłem auto na światłach na 20 godzin. Podpiołem go pod prostownik i teraz gdy włączam zapłon wszystkie kontrolki zaświecają się i momentalnie gasną. Światła działają. Nie można otworzyć auta pilotem. Pozdrawiam
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
O ile dobrze pamiętam to było to jakoś tak Zespół wskazników ma trzy zegary -> pod nimi dwa pokrętła 1.Wyłącz zapłon 2.wciśnij i trzymaj pokrętło (przycisk) to po lewej stronie (odpowiedzialne za trip meter) 3.włącz zapłon -> po ok 5 sekundach zgaśnie kontrolka zmiany oleju a wskaznik kilometrów wyzeruje się 4. puść przycisk 5. wyłącz zapłon Mam nadzieje...
Witam Mam taki problem. Mam toyote camry 1992 2.2 100kw i po uderzeniu w krawężnik przestał odpalać rozrusznik normalnie kreci, wygląda to tak jakby zapłon odcięło myślałem ze to wyłącznik awaryjny ale nie znalazłem czegoś takiego. Proszę o pomoc :D
Cześć, oczywiście chętnie się tego pozbędę, tylko szukam rozwiązania jak uruchomić auto, żadne odpinanie nie pomaga, baterie wymienione, aku odłączone całą noc, Samochód nie odpowiada, kręci, po przekręceniu kluczyka na zapłon migają tylko awaryjne Nie działa centralny Co do wyrzucenia, nie jestem na tyle biegły, żeby się wypowiedzieć jak to poprawnie...
(prawdopodobnie odpowiedzialny za poduszki powietrzne) pokazuje straty 0,09A przy wyłączonym zapłonie natomiast jeżeli włączam zapłon lub silnik prąd spada do 0,06A . To wypnij ten sterownik i dokonaj kolejnej próby.
Sondy do wymiany. I tylko z oryginału bo zamienniki nie będą działać.
Witam Problem wygląda następująco. Wstawiałem alternator (spaliły się w nim diody) i przypadkowo jeden z kabli dotknął jego obudowy i zrobił prawdopodobnie zwarcie. Sprawdziłem bezpieczniki pod maską i w kokpicie i wszystkie są niby ok. Ale po przekreceniu kluczyka nic sie nie dzieje, tzn. rozrusznik wcale nie kręci, nie działa nawiew, radio, kierunkowskazy....
Teraz czy dobrze rozumiem: czerwono-czarny - Grzałka (+) różowo-czarny - Grzałka (-) Brązowy - masa Czarny - sygnał sondy O ile to co tam jest napisane jest prawdą to dobrze to rozumiesz. Dwukolorowe przewody to grzałka, czarny ekranowany to sygnał i brązowy to masa. Możesz dodatkowo zmierzyć napięcie między czarnym i masą na włączonym zapłonie, powinno...
Planuję jeszcze, być może pojedyncze wtryski i wariator. Ponoć dobre efekty można uzyskać wyprzedzając zapłon o kilka stopni. Natomiast nie mam pojęcia jak efektywnie to wystroić bo nie mam punktu odniesienia.
Witam! czytałem o problemie Toyoty Cariny z zapłonem. Temat ten przedstawił -amaciej-w czewrwcu 2003 roku .Jestem ciekaw jak to sie skończyło bo ja też mam ten sam problem.
Jeżeli to jest ECU Bosch 0261206882 to EEPROM 95080 do 2002 TEX 25020 lub 25040 lub 25080 od 2002 TEX/CR 95080 Autor nie raczył napisać nic, co pozwoliło by określić z jakim ECU mamy do czynienia. W starszych systemach immobilizera Toyoty z oddzielną skrzynką immo i transponderem Texas 4D firmy Silca, skrzynka immobilizera znajduje się w pobliżu stacyjki...
Ludzie zawsze można zgasić porostu silnik wyłączyć zapłon kluczykiem po co go wyjmować, poza tym jak ona się zatrzymała po tych 10 kilometrach?
A może elektromagnes zapłonu albo rozrusznika?
toyota zapłon toyota schemat zapłon toyota zapłon alarm
ciśnienie układ chłodzenia karta zabezpieczona zapisem onkyo podłączyć bluetooth
korektor graficzny podłączenia restart reset
Schemat sterowania alternatorem TG15C135 w Citroën C4 Picasso 1.6 HDi Czerwona lampka w laptopie - co oznacza?