http://obrazki.elektroda.pl/1798496000_1... Jeszcze się przyda?
we własnym zakresie możesz jeszcze wykluczyć układ zapłonowy, wystarczy psikąć Plaka do powietrza ssanego i sprawdzisz czy będzie pracował trochę dłużej, jak tyle samo czasu to znaczy że coś z zapłonem.
Nie ma dużo do sprawdzenia, zasilania,masy i czujniki.Możesz bez cięcia wpiąć się pod każdy sensor, ustawić miernik na prąd przemienny i kręcić kołem.Jak czujnik ok to powinno pojawić się niewielkie napięcie, nie musisz nawet włączac zapłonu.
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Tam jest podawane napięcie akumulatora jako sygnał PWM z regulacją wypełnienia sterowaną przez sterownik silnika. Warto obejrzeć ten film by zrozumieć jak to działa. https://youtu.be/0nh60HmoZa0 Bez specjalnych narzędzi ciężko takie świece wysterować na stole by sprawdzić ile czasu im zajmuje nagrzanie się. Tutaj by trzeba było wysterować jakiś tranzystor...
No można go kręcić do bólu, nawet nie szarpnie silnikiem od zapłonu.
Jaki jest kąt przyśpieszenia zapłonu?
Mam pytanie, Panowie, a może to jest problem ze sterownikiem silnika, że nie ma zapłonu?
ten drugi jest do obudowy przynitowany i wystają trzy nóżki. o właśnie ten.
Witaj, najprościej wpiąć tą blokadę wpinając się w przewód zasilający pompę paliwa(oznaczenie100), na schemacie oznaczony jako 2,5 sw rt ws , na schemacie uzupełniającym w lewym dolnym rogu. Podłączenie polega to na tym, że odnajdujesz ten przewód idący w progu prawym lub lewym przecinasz go i do jednego końca podłączasz przewód czerwony gruby z blokady,...
https://obrazki.elektroda.pl/7410289600_...
Jak odłączysz i nic nie będziesz włączał zapłonu to nie.
Witam Kolego Daro122 zapomniałeś o istotnym elemencie regulacji a mianowicie o wyjęciu zaworka bo bez tej operacji taka metoda ustawiania zapłonu nie zda egzaminu, otwarcie listwy na Maksa też przekłamuje ustawienie . Tak na marginesie to ta metoda jest praktykowana przez starych wyjadaczy i pomimo że mają na stanie elektroniczne urządzenia to pierwsza...
Witam serdecznie, poszukuję używanego modułu zapłonowego do mercedesa w202 c280 r6
W tym modelu mercedesa nie mam bezpośredniego dojścia do kabli rozrusznika, muszę go zdemontować by sprawdzić ale bez kanału czy podnośnika nie ma opcji. Może to być przyczyna bezpiecznika blokady zapłonu ?
Wprawdzie skan tabelki dotyczy młodszych silników Mercedesa, ale kolejności zapłonu się nie zmieniły. http://obrazki.elektroda.net/100_1283533... Pozdrawiam.
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
wiatrak powinien się załączyć chwile po przekręceniu zapłonu
Próbowałem korygować aparatem, jednak bez zmian. Czyli palec ustawić z powrotem na 4 cylinder, tak jak było wcześniej? Jeśli ustawiłeś aparat na czwarty cylinder, to wyciągnij go, obróć wałem RAZ, by cylindry ustawiły się tak, jak poprzednio i wstaw aparat z powrotem. Paluch powinien wskazywać pierwszy cylinder. Jeśli masz z tym takie problemy, to...
I co, naprawiłeś problem? Mam to samo
Wszystkie dosłowanie kontrolki się zapalają? Czy tylko te co palą się razem z zapłonem?
Jeśli pompa z EDC kat 4 stopnie przed OT!
Spróbuj BU323a obudowa identyczna i tez do zapłonu.
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Tylko i wyłącznie diagnostyka Star Diagnosis Mercedes.Diagnostyka stacyjki możliwa bez włączenia zapłonu.
zobacz to: http://rapidshare.com/files/96079770/Mer... http://rapidshare.com/files/96082703/Mer... Dodano po 5 lub tutaj: http://chomikuj.pl/auto-diag/Instrukcje+...
Jeszcze nie robiłem testu przelewowego .pewnie zrobię też w końcu. Jednak auto było rano podłączone pod SD rano i ciśnienie jest takie jak trzeba więc raczej nie zchodzi z listwy nic. Zauważyłem jednak coś ciekawego jak były te wysokie mrozy.Przy pierwszym zakręceniu auto już prawie załapywało ale nie odpaliło. No i za drugim kręceniem odpala. Miałem...
Ja pytam wujka , ma na imię Google.A pytanie proste W203 kolejność zapłonu.
Być może masz problem z odcinaniem paliwa,. Podczas hamowania silnikiem ci odcina z opóźnieniem i tak samo po wyłączeniu zapłonu.
Nie jest to wina rozprogramowania.
Uszkodzony licznik. Można to przerobić aby się włączało za zapłonem.
Czym to ustawiasz lampą czy mechanicznie?
Tak gra teraz bez kluczyka a wcześniej grało po przekręceniu zapłonu
Witam:) mam problem z mercedesem 124 coupe z 3 litrowym motorem(188kM). Auto po kilku dniowym postoju ma problemy z odpalaniem. Gdy juz odpali w momencie gdy sie nagrzeje gaśnie.Przy próbie odpalania go w tym samym momencie nie jest to mozliwe(silnik sprawia wrazenie zalanego). Odpalenie auta jest mozliwe dopiero po jakims czasie, srednio po 2 godzinach....
Cześć u mnie wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem po wyczyszczeniu wszystko śmiga. Pozdrawiam
Niechce bawić się w takie przekrecanie kupie nowe tylko pytanie jak wstawię nowe świece czy pomoże... Czy może juz siada moduł zapłonu
No właśnie jest problem żeby podłączył komputer bo nawet zapłonu nie mogę dac 😭😥 Dodano po 31 No właśnie jest problem bo nie mogę włączyć zapłonu
Obstawiam uszkodzenie stacyjki. Problemy ze stacyjkami FBS3 nasilały się przeważnie w okresie zimowym - w niższych temperaturach. Jak się komuś chce, to można zrobić próbę i stacyjkę podgrzać. Oczywiście bardziej efektywne jest podgrzewanie płytki stacyjki wymontowanej, ale internetowe doniesienia potwierdzają, że operowanie suszarką w okolicy stacyjki...
A kiedy się nie zaświeca? Coś niejasno piszesz... Napisz po kolei, kiedy się zaświeca, a kiedy nie - od momentu załączenia zapłonu.
Chcesz wykonać stroboskop?
Witam mam pytanie czy któryś z kolegów doradzi który obwód odciąć do prostej blokady zapłonu ?
Te kontrolki świecą bez zapłonu ?
Ale kombinacje, zakładaj stare graty i tylko przekładasz grot w kluczyku! Jak otworzysz scyzoryk do polowy, zobaczysz bolec blokujący grot, lub przekładasz z obsadką grota. Całe 5 minut roboty.
Opisane uszkodzenie odpowiada ewidentnie złej współpracy układu kluczyk-stacyjka. Sprawdziłeś drugi kluczyk?
Stacyjka,rozrusznik.
Nie, wyszło by w pomiarach. Tam nie ma zwiększonego poboru, Zbliżony do pozostałych aut, w zależności od włączonych odbiorników a jak wiecie, tam nie ma za dużo bajerów. Dodano po 1 Cały czas mnie zastanawia, że zależne to jest od czasu włączenia zapłonu.
Teoretycznie jest to część nienaprawialna ale to teoretycznie... Proponuje wyjąć i wyczyścić zespół zmiennej geometrii w sprężarce. Błąd wczytuje się po każdym włączeniu zapłonu?
Kolejność 142536 co do luzów trzeba znać typ i numer silnika
Zawory, jako takie - raczej nie, natomiast uszczelki na pewno. No i może mieć to wpływ na działanie zapłonu
Jeżeli chodzi o dolot to już dawno sprawdzałem niestety tam raczej jest wszystko dobrze. Ma ktoś inne pomysły, może jakiś sterownik zapłonu?
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Zobacz co dzieje się z sygnałem sterującym cewką w czasie wypadania zapłonu.
Jak tam świeca żarowa?? czy przypadkiem nie padła. Czy ktoś bawił się zapłonem??
No to jak Norbert pisał, tnij plusa po zapłonie.
Ten dwu pinowy na rozdzielaczu, jak czarny to dobrze. Ten wstępny ma jedynie kompensacje do ciśnienia atmosferycznego. Połączenie z jest po to, aby niwelować wpływy zabrudzonego filtru powietrza. Możesz go przepiąć do atmosfery i nic to zbytnio nie zmieni.
14 * przed zz
Do nauczania sprzęgła trzyma się tylko przycisk N, funkcyjny zostawia w spokoju. Funkcyjny i N wciska się przy nauczaniu całego GS, i notuje błędy jeśli wyświetlą się jakieś. Bo po wyłączeniu zapłonu już ich nie odzyskasz.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Musi być błąd w którymś module, czytaj wtedy kiedy pojawi sie ostrzeżenie, po wyłączeniu zapłonu błąd może zniknąć.
ustawić zapłon chyba coś ci się pomyliło dizel niema zapłonu
Z przełącznika kierunkowskazów jednym przewodem fioletowo- żółtym przekazywane jest załączanie kierunku prawego lub lewego do modułu TEMIC 309872 obok bezpieczników pod maską. . Do przełącznika dochodzi plus z bezpiecznika nr 3, 15 A przewodem czarno-białym. Przełącznik kierunkowskazów przy włączeniu w prawo zwiera te przewody bezpośrednio a w lewo...
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Zasilanie zapina oddzielny przekaźnik. Jest zasilanie na bezpiecznikach? Możesz podać na krótko, do testów, powinny działać i szyby i fotele. Przed podaniem zasilania koniecznie włącz zapłon!
Witam. Na 99%. Samochód masz dobry tylko wyłącznik zapłonu szwankuje.
Chłopaki co oznacza skrót EZS? Elektroniczne co? Elektroniczne sterowanie zapłonem? Pozdrówka.
Pisząc Mercedes 180 masz na myślli W 201 z silnikiem 1.8 czy C 180? Właśnie... Jeżeli to jest nowsza C-klasa, to lampka nie zgaśnie, dopóki jej nie skasujesz. W starszym modelu gasła po wyłączeniu i ponownym załączeniu zapłonu.
Fakt, masz rację, tam jest jeszcze taka pośrednia pozycja. Często w starszych mercedesach znajdują się tam niefabryczne połączenia, dokładany plus po zapłonie.
Edytowano. Nieistotny post, proszę o przeniesienie do kosza.
W dieslach do 84 buta nie było a szczególnie w W123. potem modułowano 1 W124 i dopiero po 98 roku można już było osiągać sukcesy . A ty kolego jechałeś kiedyś „Beczką”? Miałeś przyjemność jechać Mercedes z 2,4 pod maską? Chyba nie i pewnie nie rozumiesz o czym Paweł wspomina. Poza tym Nie o osiągach mieliśmy tu mówić, a o ustawianiu zapłonu.
15 to nie bezpiecznik tylko np kabel na którym pojawia się 12v po przekręceniu kluczyka na "zapłon"
Karaczan wiem że rozdzielacz jest po lewej stronie od klapy. Ale ja chce się dowiedzieć CZEMU ZAWÓR POWIETRZA DODATKOWEGO OTWIERA SIĘ NA MAXA???.Głównie o to mi chodzi! Pies ogryzł wtryski nie chce na razie benzyny, tylko LPG. Co z tym wyprzedzeniem zapłonu ?.
Witam . Mam podobny problem ,moja stacyjka widzi tylko kluczyk serwisowy ten bez pilota. Stardiagnoza widzi błedy we wszystkich systemach ,na serwisowym odpala pozostałe klucze są nie rozpoznana ale piloty działają ,czyli zamyka i otwiera auto tylko nie odblokowuje kierownicy i nie włącza zapłonu
To jest silnik typu V Cylindry liczymy 3-----6 2-----5 1-----4 Wiec kolejność zapłonu trochę mi nie pasuje 153624
Cześć, na początku przepraszam, że odgrzewam temat, ale czy dałeś sobie radę z tymi wypadającymi zapłonami? U mnie dopiero nowe cewki, nowe kable i świece poprawiły sytuację, ale jej nie naprawiły do końca bo czasem jeszcze zapłon wypadnie...
Oczywiście silnik identyczny, czujniki zabrane ze starego. Brak jest w wartościach kąta wyprzedzenia zapłonu. Co do czujników to były nawet podmieniane. kable sprawne. Normalnie jak się podłączy kompa to na samym zapłonie widzi kąt wyprzedzenia np: 0, bez kręcenia, a tutaj jest "---" na obu kompach. Czy jest jeszcze coś z czego brany jest ten parametr...
nie tylko ja borykam się z kłopotami z kopułką i palcem. - to problem powszechny. Zawsze wygląda to tak, że jak kupię nowy zestaw świec, kabli, palca i kopułki dobrej firmy BERU, to wszystko szybko szlag trafia - no jakoś to działa i jeździ na popękanej kopułce która wygląda po 500km jak by 10 lat nie była zmianiana. A jeśli chodzi o stosowanie elementów...
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Kolejność zapłonu znasz?
Cześć, mamy jakiś numer VIN? zobaczę, może będą do tego schematy
Cześć wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem nigdy bym się nie spodziewał. Pozdrawiam.
Wykręć świece i zobacz zawory gniazda kamera.
I jak rozwiązałaś ten problem
nie sprawdzałem tylko jeszcze tego zaworu powietrza dodatkowego czyli silniczek krokowy To co kolego określasz mianem silniczka krokowego nawet przy nim nie leżało.To jest zwykły sprężynowy regulator obrotów minimum lub jak kto woli wolnych obrotów. To,że go wymyłeś w niczym nie przeszkadza.często w nim zacina się ten obrotowy zawór. Dodano po 2 posiada...
Witam. Auto sprinter 2014 po lifcie, skrzynia manual, 2,2 diesel . Założyłem alarm, wszystkie sygnały już mam, brakuje mi tylko odcięcia zapłonu. Pytanie do was, co rozłączyć? Gdzie zrobić blokadę.
Łapie się za wtyczki i się ciągnie.
W tych błędach nie ma nic takiego, co mogłoby spowodować brak możliwości zgaszenia silnika. Co znaczy "nie reagował wyłącznik zapłonu" ? Po przekręceniu kluczyka wskaźniki się wyłączyły? Wskazówki opadły? Czy cały czas pracował? Co to jest "Atego 815"? Bo Atego idzie już w trzeciej serii... Nie jednemu psu Burek - znasz to? Skoro silnik się rozbiegał...
Mam Mercedesa 208 D (kaczka '94) Silnik 2.3 Jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu? Prosze o szybką odpowiedź!!!!
Jest jeszcze moduł zapłonu , na lewym nadkolu.
Bez zapłonu,bez kluczyka się palą
Witam, mam dziwne odgłosy bagaznika po wyłączeniu zapłonu w S320. Czy to normalne?
Coś cieknie przez ten uszkodzony czujnik ? Olej lub płyn chłodzący? Sprawdź czy na pinie który wpiąłeś nie ma jakiegoś napięcia? Oczywiście na zapłonie.
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Witam, mam problem z autem stosunkowo nowym bo mercedesem atego z roku 2016, a dokładniej z częstym rozłączaniem zapłonu nawet w czasie jazdy. W przybliżeniu co mogłoby być przyczyną. Pozdrawiam
Po tym co tutaj wyczytałem wynika, że masz wypalone gniazda zaworów. Mogła być źle ustawiona instalacja gazowa i zły skład mieszanki spowodował uszkodzenie zaworów. Stąd problemy z zapłonem. Pozdrawiam.
Mercedes X166 GL500 2013 silnik benzynowy V8 Czy ma ktoś jakąś instrukcję montażu alarmu, itp.. , ze wskazaniem bezpiecznego miejsca "odcięcia" zapłonu ?
Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w Mercedesie 124. Silnik 3 litry. Bo ja ustawiłem na 20 stopni i trochę mi go kołysze. Dzięki !
Światła awaryjne nie działały, 10 bezpiecznik nie miał napięcia. Zrobiłem mostek w puszcze z bezpiecznikami pomiędzy tym na którym było napięcie nr 25 a 10 i auto odpaliłem. W aucie musiał być jakiś amatorski alarm. Dołączam schemat do Mercedesa C220.
Heloł! A może posiadasz schemat ogrzewania dodatkowego? Potrzebuję wyprowadzenia pinów do sterownika bo mam problem z odpaleniem bez zapłonu, tzn odpala się ok ale nie włącza pompy cyrkulacyjnej ani wentylatorów, z zapłonem wszystko działa ok Pozdrawiam
Panowie, mam problem z moim W124. Mianowicie przy zmianie świec nie ponumerowałem przewodów i nie mam pojęcia, jak je teraz ogarnąć. Mam silnik M111 benzyna. AI: Podaj jeszcze rocznik auta albo pojemność silnika, bo M111 występował w kilku wersjach – to pomoże dobrać właściwą kolejność przewodów. 1994 r. AI: Masz może jakieś oznaczenia na cewce albo...
Poszukuję cześci schematu instalacji elek. dotyczącej układu zapłonu w mercedesie 280ce z roku 1978.Konkretnie chodzi o cewkę,moduł. Z góry dzięki i Pozdrawiam
wypadanie zapłonu mercedes mercedes rozdzielacz zapłonu mercedes ustawienie zapłonu mercedes
szyba wewnętrzna automatyczna skrzynia biegów naprawa przetwornik impulsowy
vestel 17mb130p firmware pomiar konduktancja
Instrukcja obsługi Zoyi ZT703S po polsku - jak uzyskać? Dławik 0,5 mH/0,5 A – jak wykonać na toroidzie T68-26, dobór drutu DNE 0,50 mm