ja miałem podobny problem, teraz jest jeszcze gorzej. Objawy były takie same, lecz przy przyśpieszaniu nie gasł lecz tracił moc, mechanik powiedział że to prawdopodobnie przez zatankowane paliwo bardzo złej jakości. Kazał mi zatankować lepsze i dolać ulepszacza, tak zrobiłem. Była poprawa, cały następny dzień auto jeździło bez problemów (zrobiłem nim...
może za turbiną jest nieszczelność i ucieka powietrze ?
Nie pracuje dobrze skoro check świeci. Jedź do tego kto ten gaz montował i niech sprawdzi co spaprane.
Masz szansę że to instalacja do pompy ma gdzieś usterkę....trzeba szukać....kabelki przy samej pompie czasami....
16786 to problem z EGR. 16708 to uszkodzony czujnik stukowy, problem z wiazka. Sprawdz rowniez odme. Od niej te dwa bledy moga sie pokazac.
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
a czy przpadkiem nie masz u siebie "kluczykowania" (3 lub 5 razy trzeba pokrecic kluczykiem "zal/wyl" zaplon - bez odpalania - po paru sek. zacznie migac Check i cza zliczac migniecia:) zrob kluczykowanie po wystapieniu Checka i daj znac :-)
Po co płacić komuś za odczytanie błedów komputerem skoro można je odczytać samemu. Wystarczy zewrzeć pin A i C w gnieździe gdzie podłacza się komputer przekręcić kluczyk w stacyjce i kontrolka CHECK zacznie mrygać pokazujać kody. Już kidyś umieszczałem na elektrodzie tabelke błędów tak więc powinno byći można sobie ją pobrać Pozdrawiam
jezeli na benzynce sONda pracuje, to sonda dobra. Po pierwsze, przy gazie I czy II generacji jest potrzebna emulacja sondy. Stosowanie I generacji gdy jest działająca sonda L to bzdura. Zainstaluj zintegrowany sterownik instalacji + silniczek ktorkowy. Sterownik to niech będzie np Autronic Al700 czy nowszy. Bez emulacji będzies miał zawsze błąd sondy...
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Kod ten oznacza Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa Pada sonda Lambda. Sprawdź jak pracuje sonda
z osobnym modułem zaplonu No rany Boskie święte, tak jakbym nie wiedział jak jest w silniku C14NZ. I ten silnik miał dwa typy aparatów- Boscha, z brązową kopułką i Lucasa, z czarną. Moduł jest na radiatorze pod cewką. Napisałem co tam padało najczęsciej, szukaj teraz co.
Podaj numery błędów. Rozrząd sprawdzony? Kabelki do czujników sprawdzone. Szczególnie zasilania (najlepiej obciążyć żarówką 5W we wtyku czujnika i sprawdzić miernikiem czy napięcie nie spada) potem przejście sygnału z kostki czujnika do ECU . Druga sprawa to odległość czujnika na wale ma być w przedziale 0,5-0,7 mm (najlepiej ja najmniejsze byle nie...
" Wymigaj" kody błędów, przycisk jest pod pokrywą na środku konsoli, trzeba odkręcić dwie śrubki.
Opel Scaner to czyta b. dobrze!
MAT w obudowie filtra jest tylko w 1,5 DOHC. W 1,8 jest w kolektorze ssącym.
Wykrec sobie EGR wyczysc dokladnie bo jest nalot spalinowy wymyj rozpuszczalnikiem i bedzie dobrze egr zbiera calkiem dozo nalotu spalin
Z tego wnioskuję, że sam nic nie zrobisz, musisz znaleźć tam u siebie dobrego elektromechanika.....
Nie ogarniesz tego sam. Musisz podjechać do kogoś kto ma pojęcie. Problem masz z mieszanką paliwa. Same błędy nic nam nie powiedzą, trzeba sprawdzić adaptacje krótkoterminowe, długoterminowe, jak wyglądają i wtedy będzie można coś powiedzieć. Dodano po 1 Powiedz mi co się dzieje z pojazdem podczas gdy zapala się kontrolka. Czy jesteś w stanie podać...
Witam, co się okazało? Mi właśnie te same kontrolki się palą.
Wymieniłem komplet czyli przepustnica, chłodniczka EGR, metalowy, podciśnieniowy grzybek oraz ten plastikowy również. Praca straszna. Do tego czyszczenie kompletnego dolotu, kolektory rozebrane w mak, klapki wyjęte wyczyszczone, nasmarowane w miejscach obracających się. Wszystko zrobione tak jak być powinno, żaden mechanik by się tak z tym nie bawił....
Witam mam pytanie à propos toyoty celicy 1.8 vvti 143 hp. Kupiona nie tak dawno od Niemca. Samochód jeździ, pracuje, nie widzę ubytków mocy. A teraz do sedna dosyć regularnie a w zasadzie to 2 taka sytuacja gdzie check enigne się zapala błąd P1349 a później po jednym dniu gaśnie. Pomóżcie co posprawdzać, co zrobić olej świeży przejechał 400 km.
Czujnik swoją drogą, ale warto zrobić diagnostykę komputerową na początek, a brak lampki check to najczęściej zimne luty w zegarach, brak obrotomierza zresztą też
Sprawdź czy teraz wyrzuca dokładnie ten sam błąd. Grzałka raczej od razu zapala check, nie po minucie. Lepiej się upewnić. Tak samo przerwa w obwodzie grzałki zapaliła by check od razu - więc to akurat można wykluczyć. Edit: Skreśliłem to co wprowadza w błąd. Po ostatnim poście chyba już wszystko jasne.
Po skasowaniu błędów znów się zaświeciła kontrolka lecz z jednym błędem P02E4. Czy to jest brak zasilania przepustnicy czy uszkodzony silnik przepustnicy ?
Przyczyn może być wiele , jeśli wyświetla kontrolkę check to są zarejestrowane błędy .. Podjedź je odczytać do kogoś i to na pewno wiele wyjaśni ..
Witam. Skoro zapala się check engine to ewidentnie jest jakiś błąd w kompie zapisany. Podłącz pod komputer i odczytaj ten błąd.
Witam forumowiczów pytanie odnośnie Hyundai Tuckson 2016 rok 1.6 gtdi,problem tkwi w tym że komputer nie widzi kodu błędu,zapala się check engine i gaśnie,moc wporządku,nie faluje ani się nie dławi, może ktoś podsunie pomysł co dalej lub ktoś miałby podobny przypadek.Dziekuje i czekam na info pozdrawiam
Jesli ma zly odczyt temperatury cieczy to automatycznie zmienia kat wprzedzenia zaplonu co za tym idzie dochodzi do spalania stukowego i zapala sie check. Nie ma tam czasem dwoch czujnikow jeden od komputera a drugi dla deski rozdzielczej ? Jak nie to moze wiazka czujnik=komputer
Mam podobny problem. Też w moim Matizie zapala się check podczas jazdy i gaśnie, mało tego na wolnych obrotach to samo, czyli stoję na światłach nagle szarpnie autem, zapali się kontrolka i z gazu przełączy się na benzynę. Błąd jaki pokazuje na komputerze wskazuje na moduł optyczny, ale elektryk wymienił moduł na nowy i to samo, zapala się check. Na...
Witm! Czujnik ten znajduje się pod rorusznikiem, jeżeli nie masz kanału to bardzo kiepskie jest do niego dojście. Ja u siebie też wymieniałem ten czujnik (błąd 370) ale bez rezultatu. A objawy jakie miałem to: przy stałej prędkości obrotowej przez dłuższy czas zapala się check engine, i przy dodawaniu gazu czuć szarpnięcie jakby brakowało paliwa. Pozdr.
1 filtr jesli czyscisz na mokro to trzeba wysuszyc, po dobrym czyszczeniu wprowadzasz w sterowniku wymiane filtra DPF/ reset. a wgl zapala Ci sie check przy wlaczaniu zaplonu? Czym to diagnozujesz?
zacznij od odczytania kodów migowych to sam zrobisz.:D
Wlałem dodatki do paliwa i potem wymieniłem filtr paliwa nic nie pomogło. żle zrobiłeś wlewając dodatki , do sprawdzenia , kable , lub wymiana tego czujnika temperatury paliwa .
A ok, twoja rada na pewno mi się przyda i pomoże.
mam ten sam problem podpowiedz jaki przekaźnik przelutowałeś. czy jak nie możesz odpalić to słychać przekażnik pompy paliwa? prosże o szybka odpowiedz.
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Podaj nr błędu.
Watpię czy check coś pokaże. Dla mnie to wznowa pracy sterwonika, stąd startuje obrotmierz i na chwię zapala się check Jeżeli podłączysz tester i po błyśnięciu lampki tester utraci diagnozę to na bank procek w sterowniku zaczyna pracę na nowo, zresztą panowie znacie sytuację z np. Boschów, gdzie zły odbiór WN (kable, cewka) resetował sterownik. Zrobił...
Cześć. mamy Vectrę C z sinikiem 1,8 , w której zapala się check i występuje błąd P0170(12) i okresowo błąd wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Jadąc na dwójce na wolnych obrotach opcom pokazuje masę powietrza 9kg/h i korekty częściową -38, a pełnego obciążenia -45. Załączam plik excela z prośbą, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem i podpowiedziec, gdzie...
To zawsze zastanawiam się po co takie bajery w aucie są - skoro się coś psuje i można dalej jechać ;-) czyszczenie nic nie dało a wymiana to koszt ok. 700 zł., a ponieważ nie lubię "choinki" na tablicy rozdzielczej chyba się zdecyduję na wymianę tego zaworku Pozdrawiam
Błąd 35 to błąd regulacji obrotów biegu jałowego, a nie bezpośrednio usterka zaworu regulacji wolnych obrotów. Z jakiegoś powodu sterownik nie jest w stanie utrzymać stabilnych obrotów biegu jałowego i sygnalizuje ten fakt. Powodów może być wiele - zły stan silnika, niedomagania układu zapłonowego, uszkodzony wtryskiwacz...
Był taki temat tylko ze się urwał jest zapytanie i brak odpowiedzi niestety https://obrazki.elektroda.pl/1950014500_...
Nie mam LPG, silnik 1.6 z jednopunktowym wtryskiem, 52 kw x16sz.
Auto jest bez gazu.Usterka pojawi a się po pewnym przejechanym odcinku drogi.Do tej pory nie posiadałem opla astry.Auto zostało sprowadzone z Niemiec.Interfejs kupiłem od firmy Viaken.
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Witam! Mam podobny problem, zapala się check i błąd P11A8 po czym auto traci moc a z komory silnika po dodaniu gazu słychać buczenie jakby pojawiła się dziura w kolektorze. Do tej pory zamieniłem miejscami dwa elektromagnetyczne zawory i założyłem nowy napinacz łańcucha. Efekt bez zmian. Panowie może jakieś podpowiedzi lub sugestie?
Przy niesprawnym immo kontrolki check i EPC świecą. W przypadku niesprawnego immo, w grupie VAG, silnik zapala i gaśnie po kilku sekundach. Brak świecenia dwóch pierwszych kontrolek oraz brak komunikacji to albo uszkodzenie sterownika albo brak zasilania na sterownik, zarówno tego „pierwotnego” czyli plusa stałego i po zapłonie jak i „wtórnego”, czyli...
Zacznij od wyjęcia sterownika i obejrzenia kondensatorów elektrolitycznych, póki jeszcze zapala
przepraszam ze nie zamknąłem tematu ale powodem był zwykły czujnik położenia wału a raczej jego odległość od koła . po kupnie i założeniu silnik dalej nie chodził więc wyczyściłem miejsce gdzie jest zamocowany i silnik już chodził prawidłowo dziękuję wszystkim za podpowiedzi
check zapala zapala check mercedes zapala check gazie
zmiana źródła napięcia schemat oleju schemat telewizor unimor
Kod błędu P2293 w silniku 2.0 FSI - przyczyny i diagnostyka Passat B7 Bosch ABS 9.0 – schemat wtyczki T38/T46, pinout, kolory przewodów