Masz tam dwa błędy i jeden wynika z drugiego, oba są przez to że jest wyłączona poduszka. Wyglada jakby została wyłączona za pomocą interfejsu. 024D to błąd 589 - zapalnik poduszki pasażera - dolny limit przekroczony 0500 to błąd 1280 - wyłączona poduszka pasażera Zobacz czy poduszka jest aktywna w programie. Te błędy się pojawiają gdy wyłączona jest...
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
Zapalnik jest w poduszce , obstawiam zwarcie na kabelkach. Odłącz poduszkę, wstaw do testów w złącze rezystor o znanej oporności, możesz też zrobić zwarcie a następnie rozwarcie obwodu i odczytaj parametry diagnoskopem. Jeśli odczyt będzie prawidłowy, to instalacja jest sprawna i poduszka do wymiany. Poprawiłem treść. Zabroniona jest dyskusja na tematy...
poduszka badz cos podrodze, moze tasma kierownicy nikt ostatnio nie zdejmowal badz magiel nie byl wymieniany?? 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High Possible Symptoms Airbag Warning Light active Possible Causes Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty Airbag Igniter Driver...
Zmostkowany spinką w kostce ze wzgldów bezpieczeństwa, w momencie wpięcia kostki zworka się podnosi.
brązowe do siebie, reszta bez znaczenia, w końcu to "tylko" zapalnik.
Tylko nie rób tego miernikiem. Dlaczego? I czym w takim razie? Chyba nie chciał byś żeby Ci się poduszka otworzyła. W parametrach rzeczywistych. Ewentualne same przewody sterownik ==> poduszka .
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Podmieniłem poduchę na sprawną. Lecz błąd dalej pozostał. A skąd wiesz, że poprzednia była niesprawna? Sam widzisz, że fakty tego nie potwierdzają - błąd pozostał. Kod błędu to 008 - Zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska. Jeżeli masz dostęp do interfejsu, to po prostu należało wypiąć wtyczkę z poduszki i zrobić test. Jeżeli test wykaże...
Witam. Problem z Audi A4 B8 Lift, mianowicie auto po wypadku, złożyłem cały przód, wymieniłem konsolę z poduszkami i błąd poduszek cały czas świeci. Nie mogę go skasować komputerem, wyskakuje błąd: 9438234 zapalnik poduszki bezp. głowy po stronie przedniego pasażera https://obrazki.elektroda.pl/4933603400_... AI: Czy konsola i poduszki,...
Witam kolego dowiedziałes się może co oznacza ten błąd? bo mam CLS W218 po lekkim dzwonie gdzie pasy bezpieczenstwa były wystrzelone i poduszka kolanowa i po wymianie wystrzelonych częsci pozostal mi ostatni błąd A735 i zastanawiam się czy to nie będzie wystrzelony zapalnik od klemy akumulatora? pozdrawiam
wymienilem bo wybita byla poduszka siedzenia pasazera i wogole szwankowal, i wymienilem na ten obecny. Styki pod siedzeniem nie sa zasniedziale wszystko czysyte. Wlasnie nie mam jak sprawdzic kodowania starego bo gdzies mi juz sie zapodzial. Slyszalem ze ten sterownik trzeba jakos zakodowac. Obecne kodowanie oraz odczyt blokow VAG: Kodowanie ma 12353,...
Wtyczki sparawdzone zwarcie jest przy zapalniku przy poduszce najprawdopopdobnie musze kupić drugo poduche ,ale gdy odetnę brozowy przewód masa i pozosawie niebieski i żółty czy to spowoduje ze po wykasowaniu błędów kontrolka zgaśnie i czy be dzie to funkcjonalne . Masz wymienić tą poduszkę na sprawną k#rwa. Nie ma żadnego ucinania przewodów! Założysz...
Brązowy zignoruj. Może być niepodłączony. Poza tym prócz odczytu błędów masz przecież odczyt parametrów, a tam trzy możliwości wskazań-za duży, za mały, prawidłowy.
Witam wszystkich Ma seata Toledo 96 rok, i od kilku dni świeci mi się kontrolka poduszki powietrznej. Sprawdziłem błąd to : NG5, Zapalnik poduszki pow. strona kierowcy, Rezystancja zbyt wysoka. Co to znaczy:?: Ktoś powiedział mi żeby przeczyścic styki? Czy to coś pomoże, i czy jest jakies zagrożenie że jak bede to robił to poduszka wystrzeli :?::!:
demontowalem z drugiej i tez nie ma tam nic. Napinacz jest przy fotelu. wystrzelily poduszki przednie, Poduszka wystrzeli razem z przyporządkowanym napinaczem. po rozebraniu plastikow i dostaniu sie do napoinaczainacza Bawiłeś się ze zwijaczem. W sieci wyczytalem ze to zapalnik poduszki ktory sie znajduje w napinaczu pasa I wierzysz w każdy przeczytany...
Autem jeździłem jeszcze dwa lata bez żadnych oznak złego funkcjonowania systemu airbag. Czego to dowodzi? Złe lub dobre działanie systemu zweryfikowałbyś dopiero mają wypadek tym samochodem. Producent nie gwarantuje ponownego prawidłowego zadziałania drivera zapalników. Często da się skasować błąd po odpaleniu samych napinaczy pasów, ale jak odpalą...
W zasadzie sterowników Airbag nie powinno sie regenerować ale normalny producent dał by taką możliwość serwisowi . Złodziejska praktyka firm sprzedających auta polega na maksymalnym podrożeniu koszów naprawy auta powypadkowego. Większość sterowników da sie zregenerować i szczerze wolałbym kupić auto z regenerowanym sterownikiem niż z wywaloną kontrolką...
Trzeba zregenerowac sterownik bo jak strzelił zapisalo sie w sterowniku bum ... na kabelkach jest jakies kilka mV jak podepniesz żarówke nie powinna swiecic napewno w przy kolizji pojawia sie tam 12v i detonuje zapalnik ....poza tym nie zgasnie kontrolka airbagu nawet ze sprawna poduszka zachowaj ostroznosc bo to solidnie strzela ...wszystko co robisz...
Witam Seat Leon 1.4 16V z 2000 r Czasami występuje problem z uruchomieniem silnika, bez znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Rozrusznik kręci ( czasem widać obroty na poziomie 200-250 ) a czasami wskazówka siedzi na zero mimo że słychac jak rozrusznik kręci, można tak kilka raz aż w końcu po wielu próbach i po 15 minutach oraz wciskaniu gazu...
Witam. Mam problem z poduszkami w passacie 2004r. Wyskakują mi błędy 01218 - zapalnik poduszki pasażera - za duża wartość rezystancji i błąd 00589 - zapalnik poduszki bocznej pasażera - rezystancja za duża. Podmieniłem obie poduszki i nadal błędy zostały i wartość nadal duża. Na instalacji przejście prądu jest. Już nie wiem co z tym robić.
Witam, pacjent to W168 A140 2011rok. Po podłączeniu do kompa następujące błędy: 008-zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska https://obrazki.elektroda.pl/4042775900_... oraz C1504- błąd Esp czujnik kąta skrętu nie zainicjowany Wie ktoś może gdzie jest zapalnik poduszki bocznej kierowcy lub czy można go kupić https://obrazki.elektroda.pl/9755711800_...
czy nie ma ryzyka jakichś błędów "upośledzających" sterownik tak, że nie zadziała Jest ryzyko, że po pierwszym wystrzale, uszkodzony zostanie we wnętrzu sterownika "driver" odpowiedzialny za "przekazanie" ładunku elektrycznego do zapalnika poduszki. Skasowanie "crash data" spowoduje, że procesor znów będzie działał "jak nowy", jednak za "drugim razem"...
przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach To popularna usterka w przypadku błędu czujnika bocznego G180 umieszczonego w drzwiach - (czyli np. błąd 01221 lub 01222) W przypadku "01218 - zapalnik poduszki pasażera - za duża wartość rezystancji", zrób zwarcie na wtyczce poduszki i zobacz czy opis błędu się zmieni na "rezystancja za mała"
Możesz sprawdzić rezystancję poduszki pasażera, powinna być rzędu kilku omów. Jeśli ma dużą rezystancję - poduszka do wymiany. Jeśli poduszka będzie dobra to problem tkwi albo w okablowaniu, które rzadko uszkadza się samo z siebie, albo winny będzie sterownik poduch.
Sterownik padł. Wymieniłem i po problemie.
Witam Mam golfa3 tdi 1997 i od pewnego czasu zaczela mi sie swiecic kontrolka od poduszek. Na poczatku kasowanie bledu pomagalo na jakis czas a teraz juz nie. Blad 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High Podejrzewam ze pewnie gdzies brak styku.Gdzie szukac tego czujnika i jak usunac ten blad. Pozdrawiam i dzieki
najlepiej przelutuj odrazu wszystkie wtyczki unikniesz tego samego problemu w przyszłości
Witam, Podczas jazdy samochodem (Passat Kombi B5 FL 2001 rok) wyskoczył mi błąd: AIRBAG FEHLER związany z poduszkami powietrznymi. Po podłączeniu VAG'a zobaczyłem następującą listę błędów: KODY BŁĘDÓW - Poduszki powietrzne 1C0909605B 0A AIRBAG VW51 04 02 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej...
jesli chodzi ci o kurtyne to bardziej od tyłu auta ona jest podłaczona. Dodano po 48 na rancie oczywiscie sciagnij sobie element który ja zasłąnia i bedziesz widział ;-)
Po pierwsze 11 V to za mało ;tak jak napisał kolega w poprzednim poście , po drugie, to do pomiarów reztstancji zapalników poduszek wskazane jest używanie mierników które są zasilane niskim napięciem 3V max 6v i bardzo małym prądem . Na pewno nie używał bym do tego celu przyrządów zasilanych baterią 9V rodem z Chin . Trzeba mieć swiadomość że diagnozujesz...
sprawdziłem tasme jest oki. ale po podpieciu kompa jest usterka zapalnika poduszka kierowcy
Kolego. Błędy pochodzą od zapalników poduszki w kierownicy (airbag dwustopniowy). Problem dotyczy prawdopodobnie taśmy lub kostki (instalacji) Pozdrawiam
Przy tak starym aucie uszkodzony może być tak sam zapalnik jak i taśma . Ja zaczął bym od pomiaru taśmy bo prawdopodobnie może być już popękana ze starości . trzeba ją odpiąć od poduszki i sterownika i dokonać pomiaru przejścia zwracając uwagę na zabezpieczenia które są we wtyczkach i robią mostek między pinami . Uważaj tylko i nie mierz zapalnika miernikiem...
Ciekawa sprawa,niby ci chodzi o klimatyzację,a podajesz błędy z systemu poduszek powietrznych..... Otwarty obwód zapalnika poduszki kierowcy
No a gdzie ma być zapalnik poduszki jak myślisz?
Zarejestrowana usterka "zapalnik poduszki strona kierowcy-oporność zbyt duża"
Witam Kod błędu oznacza: 588 - Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95, Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1- strona kierowcy - N95. Musisz sprawdzić okablowanie poduszki powietrznej, sprawdź wtyczki w kierownicy przy zwijaku i pod tapicerką, potem sprawdź zwijak w kierownicy.
Witam, Czy mógłby ktoś sprawdzić w czym tkwi problem gdy pokazuje mi poniżej wymienione błędy. Może być to wina zasilania czy sterownika? Zostawiłem samochód na kilka dni, po 5 dniach odpaliłem samochód i kontrolka od airbags się zapaliła z niewiadomej przyczyny. Z góry dziękuję za pomoc.
był to błąd zapalnika poduszki od strony kierowcy Więc pytanie moje czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem i jak już, jak został rozwiązany Spotkałem się nie raz. Uszkodzona taśma, uszkodzona poduszka, uszkodzona instalacja, uszkodzony sterownik.
Witam. Gdzie znajduje się w tym aucie boczny zapalnik poduszki siedzenia kierowcy.
Witam. Zapaliła się kontrolka "airbag". "Opcom" pokazał: Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 1)2.7 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień 1)2.1 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2)7.3 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień2)7.3...
Jakiś czas temu wymieniłem sensor airbag bo miałem błąd oraz zapalnik poduszki kierowcy https://obrazki.elektroda.pl/4502079400_...
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie znajduje się zapalnik poduszki lewej kierowcy w Audi A4 2000r.?
Nie żartuję, taśma jest dobra, skoro rezystor podłączony ZA TAŚMĄ nie wywołuje błędu, a poduszka podłączona w tym samym miejscu już tak. Logiczny wniosek - problem tkwi w zapalniku poduszki.
Zamiast poduszki wsadza się oporniki 2,2 ohm i wtedy sprawdzasz, jeśli sprawdzałeś przejście kabli od zapalników poduszki pasażera do sterownika i jest przejście a oporniki wsadzałeś i dalej jest błąd to masz uszkodzony sterownik poduszki, możliwość jest taka że do naprawy sterownik, do wymiany, lub do przeprogramowania Clipem.
Witam! W moim golfie IV, 1,9 TDI, 98 r. świeci się cały czas kontrolka od poduszek powietrznych :grrr: . Przedtem nic takiego nie występowało mam autko 3 miesiące. Po podpięciu do VAG-a wyskakuje: 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 zbyt duża oporność Skasowanie błędu nic nie daje. Czekam na porady i podpowiedzi :otepienie:
Mam problem z niedziałającym klaksonem. Po wlaczeniu ciagle swieca mi sie poduszki po podlaczeniu komputera wyswietla sie taki bład B1346 - obwod zapalnika poduszki kierowcy rezystancja za wysoka,stały
Witam:) Mam również problem z AirBagiem tyle ze w A6. sterownik airbag nr 4B0 959 655 G Wywala mi następujące błędy: 588Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95 zbyt mała oporność 589Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131 zbyt mała oporność 1217Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 zbyt mała oporność 1218Zapalnik poduszki...
zapalnik poduszka pasażer zapalnik poduszka kierowca zapalnik poduszka boczny kierowca
poduszka corolla klakson zrobić edc17 odczyt
bateria parkside bateria parkside
Błąd F6 na płycie ceramicznej Mastercook – Diagnoza i Rozwiązanie Grzałka do lodówki Electrolux RA0450nd 230V 90W - gdzie kupić?