Zmostkowany spinką w kostce ze wzgldów bezpieczeństwa, w momencie wpięcia kostki zworka się podnosi.
brązowe do siebie, reszta bez znaczenia, w końcu to "tylko" zapalnik.
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Brązowy zignoruj. Może być niepodłączony. Poza tym prócz odczytu błędów masz przecież odczyt parametrów, a tam trzy możliwości wskazań-za duży, za mały, prawidłowy.
Wtyczki sparawdzone zwarcie jest przy zapalniku przy poduszce najprawdopopdobnie musze kupić drugo poduche ,ale gdy odetnę brozowy przewód masa i pozosawie niebieski i żółty czy to spowoduje ze po wykasowaniu błędów kontrolka zgaśnie i czy be dzie to funkcjonalne . Masz wymienić tą poduszkę na sprawną k#rwa. Nie ma żadnego ucinania przewodów! Założysz...
Masz tam dwa błędy i jeden wynika z drugiego, oba są przez to że jest wyłączona poduszka. Wyglada jakby została wyłączona za pomocą interfejsu. 024D to błąd 589 - zapalnik poduszki pasażera - dolny limit przekroczony 0500 to błąd 1280 - wyłączona poduszka pasażera Zobacz czy poduszka jest aktywna w programie. Te błędy się pojawiają gdy wyłączona jest...
W fotelu. . Oj chyba jak to w mesiu w drzwiach
Pewnie taśma się skończyła.
Witam, pacjent to W168 A140 2011rok. Po podłączeniu do kompa następujące błędy: 008-zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska https://obrazki.elektroda.pl/4042775900_... oraz C1504- błąd Esp czujnik kąta skrętu nie zainicjowany Wie ktoś może gdzie jest zapalnik poduszki bocznej kierowcy lub czy można go kupić https://obrazki.elektroda.pl/9755711800_...
Witam. Mam problem z poduszkami w passacie 2004r. Wyskakują mi błędy 01218 - zapalnik poduszki pasażera - za duża wartość rezystancji i błąd 00589 - zapalnik poduszki bocznej pasażera - rezystancja za duża. Podmieniłem obie poduszki i nadal błędy zostały i wartość nadal duża. Na instalacji przejście prądu jest. Już nie wiem co z tym robić.
przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach To popularna usterka w przypadku błędu czujnika bocznego G180 umieszczonego w drzwiach - (czyli np. błąd 01221 lub 01222) W przypadku "01218 - zapalnik poduszki pasażera - za duża wartość rezystancji", zrób zwarcie na wtyczce poduszki i zobacz czy opis błędu się zmieni na "rezystancja za mała"
Witam Mam golfa3 tdi 1997 i od pewnego czasu zaczela mi sie swiecic kontrolka od poduszek. Na poczatku kasowanie bledu pomagalo na jakis czas a teraz juz nie. Blad 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-00 - Resistance too High Podejrzewam ze pewnie gdzies brak styku.Gdzie szukac tego czujnika i jak usunac ten blad. Pozdrawiam i dzieki
czy nie ma ryzyka jakichś błędów "upośledzających" sterownik tak, że nie zadziała Jest ryzyko, że po pierwszym wystrzale, uszkodzony zostanie we wnętrzu sterownika "driver" odpowiedzialny za "przekazanie" ładunku elektrycznego do zapalnika poduszki. Skasowanie "crash data" spowoduje, że procesor znów będzie działał "jak nowy", jednak za "drugim razem"...
Ja bym sprawdził ile jest tej oporności w parametrach. Być może niema poduszki i na nic Twoje szukanie i próby naprawy.
Jeśli chodzi o poduszki powietrznę ,to polecam wizytę u specjalisty. To niezbyt dobry przypadek aby uczyć się na własnych błędach ...
najlepiej przelutuj odrazu wszystkie wtyczki unikniesz tego samego problemu w przyszłości
Witam. Mam problem z airbag w passat B5FL 2003r. Mianowicie wyskakuje mi błąd 65535 - uszkodzony moduł sterujący, a także zapalnik poduszki powietrznej kierowcy i zapalnik poduszki pasażera. Błędy nie chcą się wykasować. Stało się to tak że wymieniałem kostkę stacyjki i zdjąłem poduszkę i jak zacząłem składać to po podpięciu poduszki zgasła ale się...
Kolego. Błędy pochodzą od zapalników poduszki w kierownicy (airbag dwustopniowy). Problem dotyczy prawdopodobnie taśmy lub kostki (instalacji) Pozdrawiam
jesli chodzi ci o kurtyne to bardziej od tyłu auta ona jest podłaczona. Dodano po 48 na rancie oczywiscie sciagnij sobie element który ja zasłąnia i bedziesz widział ;-)
witam mam podobnie tylko ze w galaxym niestety ford sobie nie radzi a vw nie chce tego robić poradziłeś sobie jakoś ?:cry: Kodowanie programowe 12621 WSC warsztatu 31480 1co909 605 air bag VW 51 OB 0008 blok 1 zapalnik poduszki kierowcy ok zapalnik poduszki pasażera ok Napinacz kier not instal napinacz pasażera not instal blik 3 nap zasilania ok not...
No a gdzie ma być zapalnik poduszki jak myślisz?
Ciekawa sprawa,niby ci chodzi o klimatyzację,a podajesz błędy z systemu poduszek powietrznych..... Otwarty obwód zapalnika poduszki kierowcy
Witam, Podczas jazdy samochodem (Passat Kombi B5 FL 2001 rok) wyskoczył mi błąd: AIRBAG FEHLER związany z poduszkami powietrznymi. Po podłączeniu VAG'a zobaczyłem następującą listę błędów: KODY BŁĘDÓW - Poduszki powietrzne 1C0909605B 0A AIRBAG VW51 04 02 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej...
Witam. Gdzie znajduje się w tym aucie boczny zapalnik poduszki siedzenia kierowcy.
Jakiś czas temu wymieniłem sensor airbag bo miałem błąd oraz zapalnik poduszki kierowcy https://obrazki.elektroda.pl/4502079400_...
Witam. Zapaliła się kontrolka "airbag". "Opcom" pokazał: Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 1)2.7 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień 1)2.1 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2)7.3 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień2)7.3...
Zarejestrowana usterka "zapalnik poduszki strona kierowcy-oporność zbyt duża"
Zamiast poduszki wsadza się oporniki 2,2 ohm i wtedy sprawdzasz, jeśli sprawdzałeś przejście kabli od zapalników poduszki pasażera do sterownika i jest przejście a oporniki wsadzałeś i dalej jest błąd to masz uszkodzony sterownik poduszki, możliwość jest taka że do naprawy sterownik, do wymiany, lub do przeprogramowania Clipem.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie znajduje się zapalnik poduszki lewej kierowcy w Audi A4 2000r.?
Witam, Czy mógłby ktoś sprawdzić w czym tkwi problem gdy pokazuje mi poniżej wymienione błędy. Może być to wina zasilania czy sterownika? Zostawiłem samochód na kilka dni, po 5 dniach odpaliłem samochód i kontrolka od airbags się zapaliła z niewiadomej przyczyny. Z góry dziękuję za pomoc.
Mam problem z niedziałającym klaksonem. Po wlaczeniu ciagle swieca mi sie poduszki po podlaczeniu komputera wyswietla sie taki bład B1346 - obwod zapalnika poduszki kierowcy rezystancja za wysoka,stały
Witam Kod błędu oznacza: 588 - Zapalnik poduszki powietrznej kierowcy - N95, Obwód uruchamiania poduszki powietrznej 1- strona kierowcy - N95. Musisz sprawdzić okablowanie poduszki powietrznej, sprawdź wtyczki w kierownicy przy zwijaku i pod tapicerką, potem sprawdź zwijak w kierownicy.
Witam! W moim golfie IV, 1,9 TDI, 98 r. świeci się cały czas kontrolka od poduszek powietrznych :grrr: . Przedtem nic takiego nie występowało mam autko 3 miesiące. Po podpięciu do VAG-a wyskakuje: 1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 zbyt duża oporność Skasowanie błędu nic nie daje. Czekam na porady i podpowiedzi :otepienie:
Przy tak starym aucie uszkodzony może być tak sam zapalnik jak i taśma . Ja zaczął bym od pomiaru taśmy bo prawdopodobnie może być już popękana ze starości . trzeba ją odpiąć od poduszki i sterownika i dokonać pomiaru przejścia zwracając uwagę na zabezpieczenia które są we wtyczkach i robią mostek między pinami . Uważaj tylko i nie mierz zapalnika miernikiem...
A ja znalazłem w google takie coś: 1 Fault Found: 9437978 - Igniter 2 for Passenger's Airbag B1003 1A [137] - Resistance Too Low Czyli zapalnik poduszki pasażera za niska rezystancja?
Nie żartuję, taśma jest dobra, skoro rezystor podłączony ZA TAŚMĄ nie wywołuje błędu, a poduszka podłączona w tym samym miejscu już tak. Logiczny wniosek - problem tkwi w zapalniku poduszki.
Witam:) Mam również problem z AirBagiem tyle ze w A6. sterownik airbag nr 4B0 959 655 G Wywala mi następujące błędy: 588Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95 zbyt mała oporność 589Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131 zbyt mała oporność 1217Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199 zbyt mała oporność 1218Zapalnik poduszki...
był to błąd zapalnika poduszki od strony kierowcy Więc pytanie moje czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem i jak już, jak został rozwiązany Spotkałem się nie raz. Uszkodzona taśma, uszkodzona poduszka, uszkodzona instalacja, uszkodzony sterownik.
Nie ma czujnika zapalarki. Zapalnik to drut o określonej oporności, który pod wpływem przepływu prądu rozgrzewa się i odpala ładunek. Kontrola polega na kontroli połączenia (rezystancji) w obwodzie zapalnika.
Witam serdecznie. znajomy nabył nabył leona 1 z 2001 1.9 tdi 110 ps. którego przeszłości nie znamy. Poprzedni własciciel wymienił w nim fotele i dal całość tapicerki do tapicerowania. Kostki od poduszek powietrznych nie pasowały wiec je obciął. W leonie kolory kabli storna kierowcy: zielony brązowy biały fotel ===> brązowy niebieski czarny strona pasażera...
Zmiana manetki, na jakąkolwiek nie spowoduje wystąpienia takiego błędu.. (chyba że zrobi się to nieumiejętnie).Wydaje mi się że taśma pod kierownicą uszkodzona, lub jej połączenia albo sam zapalnik poduszki.
pisze coś o zapalniku
W pierwszej kolejności napraw pierwszy błąd /zapalnik poduszki kierowcy/ albo zleć to komuś kumatemu. Bo niedaj Boże zginiesz tragicznie na postoju we własnym aucie. Tu niema żartów.
Witam wszystkich Ma seata Toledo 96 rok, i od kilku dni świeci mi się kontrolka poduszki powietrznej. Sprawdziłem błąd to : NG5, Zapalnik poduszki pow. strona kierowcy, Rezystancja zbyt wysoka. Co to znaczy:?: Ktoś powiedział mi żeby przeczyścic styki? Czy to coś pomoże, i czy jest jakies zagrożenie że jak bede to robił to poduszka wystrzeli :?::!:
Jeszcze jak się wchodziło w spis elementów to było 6 poduszek, a przy elemencie coś jakby zapalnik "poduszki drugiej" bądź może "drugi zapalnik" strona pasażera było występuje a strona kierowcy było nie występuje. Dodano po 1 Czyli sprawdzić poduszkę kierowcy ? bo kierownicę zmieniałem na nowszą i może tu być problem ?
ad.1- szczerze, nie wiem. Możliwe, że wiązki podobne, ale czy aparaty też? Daj focię tabliczki MAF, ma swoje oznaczenia, porównam u siebie. ad.2- na to wygląda- kabelki do konkretnego przeglądu, może na próbę zamiast poduszki podłączyć rezystor o wartości taki jak zapalnik poduszki? ad.3- możliwe zaolejenie złącz przy pompie lub słaba masa lokalna pompy....
44 - odwod lampki kontrolnej. Swieci sie wogole lampka ? 33 - za wysoka rezystancja poduszki pasazera. Pewnie stykologia na kablach albo zapalnik ma przerwe
Widze, ze niewiele o tym wiesz. Lepiej bedzie, jesli oddasz to komus kompetentnemu. W koncu chodzi tu o ludzkie zycie. Chodzi o drugi poziom (drugi zapalnik) czolowej poduszki kierowcy.
Kod VAG pokazuje że jest to zapalnik bocznej poduszki strona pasażera. Na jednym z forum czytałem że trzeba wyciągnąć i wyczyścić taśmę AIRBAG. Potem skasować błąd i powinno pomóc. Może ktoś z A4 się wypowie, kto ma taki model i robił już czyszczenie takie.
Po pierwsze 11 V to za mało ;tak jak napisał kolega w poprzednim poście , po drugie, to do pomiarów reztstancji zapalników poduszek wskazane jest używanie mierników które są zasilane niskim napięciem 3V max 6v i bardzo małym prądem . Na pewno nie używał bym do tego celu przyrządów zasilanych baterią 9V rodem z Chin . Trzeba mieć swiadomość że diagnozujesz...
demontowalem z drugiej i tez nie ma tam nic. Napinacz jest przy fotelu. wystrzelily poduszki przednie, Poduszka wystrzeli razem z przyporządkowanym napinaczem. po rozebraniu plastikow i dostaniu sie do napoinaczainacza Bawiłeś się ze zwijaczem. W sieci wyczytalem ze to zapalnik poduszki ktory sie znajduje w napinaczu pasa I wierzysz w każdy przeczytany...
Na razie wstawiłem opornik w kostkę pod fotelem i błędu nie ma dalsze kroki podejmę gdy kupię program bo to za drogi interes za każde podpięcie muszę płacić 30 zł. Teraz znów pojawił mi się inny błąd Zapalnik Poduszki Powietrznej Kierowcy N95 rezystancja zbyt duża i nie wiem co zrobić czy od razu postawić na uszkodzoną taśmę? Czy coś tam wyczytałem...
Zapnij opornik przed taśmą ok 3 omów wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jak sterownik widzi poduchę powinno być correct, prawidłowy itp.Co do kasowania błędów to oczywiste że jak będzie taka wartość da się skasować.No,to teraz zapnij za taśmą ale to nie wszystko,.Trzeba pokręcić kilka razy kierownicą w do oporu prawo lewo i trzeba obserwować czy wartość...
Witam, Mam taki problem z tym autem. Po odpaleniu po kilku sekundach zapala się kontrolka SRS. Po podpięciu testera wyświetla błąd 028 - poduszka powietrzna kierowcy. Więc zdjąłem poduszkę kierownicy, taśmę i pojawił się nowy błąd "zapalnik poduszki kierowcy" numer chyba 007. Po wpięciu rezystora błąd 007 zniknął a pozostaje tylko 028. I teraz pytanie...
Witam. Mam pytanie. Po zapaleniu się kontrolki poduszki w Golfie V, podpiąłem się kompem, wyświetliło błąd 01217- obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy- powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji. Czy wystarczy wymienić czujnik pod siedzeniem kierowcy, czy to może zła diagnoza.
Nie ma czegoś takiego jak "sensor" poduszki fotela.....jest zapalnik....sensor/czujnik może być strony lewej lub prawej....
Kod błędu to 008 - Zapalnik poduszki bocznej kierowcy wartość za niska. Podejrzewam że będę miał do wymiany cała wiązkę. Tylko do teraz nie wiem jak wyjąć tą wtyczkę wiązkową z gniazda. Podważyłem taki szary cypel, ale niestety mi się troszkę wyłamał. Szukałem w internecie wyglądu tej wtyczki i znalazłem, że ta wtyczka jest duża, więc samo podważenie...
Witam! Kupiłem jakiś czas temu audi A4 97r 1.9TDI, jak zauważyłem dopiero kilka dni temu, że żarówka od airbag jest przepalona. Założyłem nową, i jak się okazało świeci non stop ;/ Podpiąłem pod vag i wyrzucił mi dużo błędów, skasowałem i teraz wyrzuca dwa 1217 i od 1221 chociaż ten drugi nie zawsze polski vag daje to samo: 1217Zapalnik poduszki powietrznej...
Miałem podobny problem z passatem 96rok 1.9tdi . Objeżdziłem pare warsztatów co warsztat to co innego wymyślali że pompa złom że turbina do wymiany że pierścienie się skończyły na tłokach itp. Żebym naprawiał to wszystko pokolei to by mi pewnie wyszło taniej drugiego passata kupić .Kolego ja zrobiłem tak poczytałem na forum vw ,na elektrodzie kupiłem...
Witam. Auto jak w temacie, po ostatnich mrozach zaczęło sie dziać coś niedobrego. Przy przyspieszaniu, np na 2 i 3 biegu ewidentnie czuć szarpanie, przyśpieszenie nie jest równe i jednostajne. Czasem zdarzy się nawet ze auto "strzeli" , po czym sa kleby czarnego dymu za autem. Diagnostyka wykazała błędy 539 - czujnik temp. paliwa 550 - regulacja poczatku...
Witam Wszystkich.Koledzy mam problem z kontrolką. Wczoraj wymieniłem taśmę poduszki kierowcy bo moja była przerwana. Podłączam interfejs, odpalam Vaga 4,9 i widze tylko jeden błąd (585 zbyt duża oporność Zapalnika poduszki powietrznej kierowcy - N95) choć jeździłem z uszkodzoną taśmą prawie rok. No nic skasowałem błąd, więcej błędów nie znajduje a kontrolka...
Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam...
cześć mam problem kupilem audi a3 1.8T gdzie ktos próbował wymienić nagrzewnice nagrzewnice wymieniłem tylko pozostaje problem AIR BAG możliwe że zalało sterownik który akurat jest pod nagrzewnicą oto błędy jakie pokazał komputer czy ktoś ma jakieś pomysły?? co zrobić żeby działały?? DTCs (10) 01222 - Czujnik zderzen bocznych, strona pasazera - Obwód...
Temat do zamknięcia, przerwa w obwodach zapalników jednej i drugiej poduszki, poduszki nie były wystrzelone.
Ale mam pytanie, ponieważ jeden ze sprzedawców powiedział mi, że sterownik ten uczy się auta. I, że nie da się założyć do auta dobrego sterownika pochodzacego z innego samochodu. Co Wy na to? Prawdopodobnie temu sprzedawcy chodzilo o procedure tzw. kodowania/konfigurowania sterownika (w samochodzie, w zaleznosci od gamy wyposazenia moze byc zamontowana...
To teraz wpiąć poduszkę i jeździć. Jak dla mnie to wtyczka luźna i błąd wysypało. Nigdy się nie spotkałem by sam zapalnik padł.
Po dłuższej walce z dywanikiem, znalazłem czujnik. Kłopot w tym, że nie nosi on żadnych śladów korozji czy czegokolwiek w tym stylu. Powinienem się cieszyć, ale gdyby styki były zaśniedziałe, to przynajmniej wiedziałbym skąd jest błąd. Wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/8233358800_1... Jest jak nowy. Wyjąłem go, wyczyściełem,...
Witam Szanownych Kolegów Mam prośbę o pomoc z audi a6 1999 rok 1.9 tdi Autko zakupione ze świecącą kontrolką poduszki , po podłączeniu vag-a błąd 65535 - uszkodzenie pamięci decyzja wymiana na nowy -inny używany o numerach identycznych czyli 4b0959655g . Po podłączeniu komputera wywala błąd 1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej strona kierowcy...
do poduszki dochodzi tylko zasilanie i masa A to do którychś dochodzi coś więcej? Poduszka to tylko zapalnik, nic więcej tam nie trzeba.
Witam Przy samochodzie Seat Cordoba 2002r zapaliła się lampka od poduszek i nie można skasować. Podłączyłem Vag i VCDS Lite 1.2 i pokazuje 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 33-00 - Resistance too Low Chodzi o zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej (zbyt mała oporność) Kiedy wyjmę kostkę pod siedzeniem i ją rozłączę to pokazuje ten...
Witam. Problem jest z kontrolką od poduchy. Nie chce zgasnąć, po podłączeniu pod vaga wyświetla błąd "1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy - N199". Samochód był walnięy prawą stroną. Ten model nie ma poduchy bocznej więc tylko pas od strony kierowcy z napinaczem był wymieniony na inny ze szrotu ale i tak to samo. Przewody i styki...
Dziękuje Ci bardzo za obszerne informacje. Opis mojego błędu: 0589 1: Zapalnika bocznej poduszki powietrznej pasażera (N131) - statyczny - wartość rezystancji zbyt duża. Sorki, ale jestem laikiem - mechanik poza kompem też nic nie ogarnął i jeszcze w błąd wprowadził , że to airbag w fotelu - niepotrzebnie rozbierałem. Niestety nie mam kompa, żeby na...
Proszą kolego rozwiązanie - Sprawdzić połączenia przy złączu 22-ścieżkowym pod fotelem A tu po naprawie - Podłączyć moduł elektroniczny i zapalnik modułu poduszki powietrznej siedziska/ napinacza pasa biodrowego fotela kierowcy, następnie włączyć zapłon. Skasować pamięć modułu elektronicznego, a następnie wyłączyć zapłon. Ponownie skontrolować przyrządem...
mam problem posiadam opla vectre b 98r mam w nim 4 poduchy i zaświeciła mi się kontrolka od poduszek byłem u gościa na kasowaniu błędu i w opisie wyskoczyło mi że jest błąt bocznego czujnika uderzeniowego bocznej poduszki powietrznej od strony pasażera ani ja ani ten gość nie mamy pojęcia gdzie znajduje się ten czujnik dzwoniłem do autoryzowanego serwisu...
Przede wszystkim uważaj z napięciem (miernik) na zapalnik, bo poduszka się otworzy. I to nie jest żart. Przed robotą odłącz akumulator na kilka - kilkanaście minut.
Pamiętaj o specyficznej budowie złącza modułu poduszek. To że różne sterowniki widzą różne błędy to nic dziwnego, mają różną konfigurację poduszek. Sterownik w diagnostyce widzi rezystancję zapalników. Jakie są te odczyty?
Nie no to jest coś naprawdę bardzo dziwnego. Gdy nie mam żadnego rezystora świeci 2,4,4,(4) razy. Jeżeli podłącze rezystor tylko pod pin 1 i 14 (wg mojego schematu jeden z zapalników poduszki kierowcy) , świeci 2,2,(2) razy. Jeżeli nie podłącze żadnego rezystora ale wyłączę poduszkę pasażera świeci 2,(2) razy. Jeżeli wyłączę poduszkę i podepnę rezystor...
Witam. Mam problem z bledem poduszki powietrznej. Na komputerze CDIF3 wychodzi bład zapalnika fotela pasażera. Powie mi ktos o co chodzi? Wpisuje w google ale jakies glupoty mi wychodza.
Inne zapalniki nie wyłączają blokady. Dezaktywacja następuje podczas uszkodzenia obwodu poduszki czołowej kierowcy pierwszego lub drugiego stopnia.
przy samej poduszcze w siedzeniu nie łączy wtyczka. nie koniecznie,raczej sama poducha własciwie zapalnik ,oszukać ster lub wymienić airbag
Moim zdaniem to za mało. Rezystancja zapalnika w napinaczu pasa to ok. 2 omów. Dla poduszek będzie zbliżona. Może ciut więcej ze względu na większą masę ładunku w poduszce.
Witam może niema już poduszek tylko oporniki i dlatego nie wystrzeliły .Czasem układ wyzwalający zapalniki w momencie wypadku nie aktywuje zapalników tylko uszkadza się wewnętrznie miałem takie trzy sterowniki golfa IV i passata B6.Sprawdź poduszki jak są to sensor do wymiany .
Ciekaw jestem czy usunięcie crasha wystarczy. Błędy zapalników poduszek raczej nie mają z tym nic wspólnego. Jutro to sprawdzam. Dzięki panowie
Czy w aucie jest wyłącznik poduszki ?W tym modelu fizycznie odłącza obwód zapalnika,jak jest uszkodzodzony może powodować taką usterkę.Wg. instr. błąd 594 oznacza zwarcie w instalacji zapłonowej poduszek.
Rezystor zamiast zapalnika nie ma nic wspólnego z czujnikiem zajętości w fotelu i ile jest .
Airbag sam nie zgaśnie. Kortylesiu, po skasowaniu błędów też nie zgaśnie. Była aktywacja zapalników, została zapisana w sterowniku - do wymiany/flash do modyfikacji.
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Prawdopodobnie to błąd "zbyt niska rezystancja" w obwodzie któregoś stopnia poduszki kierowcy. powodem jest źle dopięta wtyczka która nie rozdziela zworek i sterownik nie widzi rezystancji zapalnika tylko zwarcie. Żeby dokładnie szukać miejsca trzeba jeszcze wiedzieć jaka kierownica jest zamontowana w samochodzie. Poduszki są jednak troszkę inne. jako...
Witam Seat Leon 1.4 16V z 2000 r Czasami występuje problem z uruchomieniem silnika, bez znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Rozrusznik kręci ( czasem widać obroty na poziomie 200-250 ) a czasami wskazówka siedzi na zero mimo że słychac jak rozrusznik kręci, można tak kilka raz aż w końcu po wielu próbach i po 15 minutach oraz wciskaniu gazu...
Sorka że odświeżę temat mam błąd z testera boscha - obwód otwarty zapalnika D. DTC.B1 801 gdzie mam szukać przyczyny (przy kierownicy? czy w fotelach) proszę o dokładniejszą lokalizację bo nie wiem co dokładnie oznacza ten błąd czyli zapalnik D > gdzie się znajduje?może ktoś podpowie-dzięki PZD.
Witam. Co oznacza emitowany przez kontrolkę air bag błąd 21 ? Pozdrawiam. Wcześniej napisałem o kodach pojedyńczych, ale to się nie tyczy Fusiona i dlategopost usunąłem. We Fusionie kod 21 oznacza kilka opcji jak poniżej : 1.Obwód pierwszego stopnia napełniania poduszki powietrznej pasażera zwarty do akumulatora. Kod błyskowy lampki: 21 2.Otwarty obwód...
Twoja wola,bez powodu nikt opornika nie wkładał,a uszkodzenie jednego zapalnika w poduszce dwu nabojowej bez ingerencji jakiegoś kombinatora równa się zero.Natomiast uszkodzenie zatrzasku we wtyczce to bardzo często,lub go brakuje bo nie wszyscy wiedzą jaka spełnia rolę.
sterownik zlapal blad,gdybys to robil na odlaczonym aku prawdopodobnie byloby ok,skoluj vaga,nast wybierz adres 15,potem o2,potem o5,potem 06,prwdopodobnie bedzie to błąd,zapalnik posuszki strona kierowcy,wartosc za duza
Jeśli auto jest po przejściach, to wszystko jest możliwe skoro ma obcięte przewody. Chyba logiczne, by sprawdzić jaki przewody mają iść do odpowiedniego zapalnika? A może już wiszą rezystory na wyjściu sensora, więc po co podłączać napinacze i poduszki? Nie tedy droga przy naprawie tego systemu. Tu musi być wszystko zgodne na 100%, a nie improwizacja...
Witam, mam takie oto dwa problemy. Zaświeciła się kontrolka poduszek, komp pokazuje błąd zapalnika pasa kierowcy. Kupiłem pas używkę, ale nic to nie pomogła nadal pokazuje ten sam błąd. Co mogę sprawdzić, aby znaleźć usterkę. Problem drugi podczas jazdy przeważnie wolnej słychać brzęczenie abs dlaczego pompa sama się uruchamia skoro nie naciskam nawet...
Przy diagnostyce zacząłem się zastanawiać do czego producent używa trzeciego przewodu. Temat dotyczy poduszki powietrznej w fotelu w fiacie stilo, dwa z tych przewodów a więc niebieski i brązowy zasilają zapalnik wnioskuję to po tym że we wtyczce te dwa piny są mostkowane po rozłączeniu, trzeci czarny - do czego on służy? Może ktoś dysponuje schematem?...
W zasadzie sterowników Airbag nie powinno sie regenerować ale normalny producent dał by taką możliwość serwisowi . Złodziejska praktyka firm sprzedających auta polega na maksymalnym podrożeniu koszów naprawy auta powypadkowego. Większość sterowników da sie zregenerować i szczerze wolałbym kupić auto z regenerowanym sterownikiem niż z wywaloną kontrolką...
Poniżej zamieszczam listę błędów Airbag: 595Zapamiętane dane o kolizji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1214Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 588Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy - N95 zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 589Zapłonnik 1 poduszki powietrznej pasażera - N131 zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY...
Jesteś pewien znaczenia tego kodu? Znalazłem całą listę możliwych znaczeń tego kodu ale, przynajmniej w osobowych w FIATach, powszechnie jest to błąd odczytu kodu transpondera z kluczyka. Nie ma zresztą czegoś takiego jak "czujnik zderzenia pasazera", w grupie VW ten błąd rzeczywiście dotyczy poduszki po stronie pasażera i oznacza zbyt wysoką rezystancję...
w tej sprawię, to jak już większość przedmówców napisało - podłączyć się do gniazda OBD i odczytać błąd w sterowniku!!! bez tego to można sobie pogdybać :D jeśli wyskoczy błąd - przykładowo, że zbyt duża oporność na którymś zapalniku i nie będzie się chciał skasować, to wystarczy wyczyścić styki. Częsta przyczyna szczególnie gdy się robi zimno na dworze...
zapalnik bocznej poduszki zapalnik poduszki pasażera zapalnik poduszki kierowcy
zacięcie stacji serwisowej oświetlenie kurnika koloru lakieru
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Brak kontrolek półbiegów w John Deere 6330 Tylne drzwi Skoda Fabia I nie otwierają się - przyczyny i rozwiązania