Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Ale jest zima i do brze ci podpowiadają , może masz letnie paliwo ?? I doszło do zapchania filtrów . Zobacz czy chociaż podaje pompka . Spróbuj go odpowietrzyć . Zobacz czy leci paliwo ??
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Filtry pakuje się teraz na silniki nie koniecznie z oszczędności, tylko to praktycznie wyklucza ryzyko że ostrą zimą kiepskiej jakości paliwo w nim zamarznie.
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Polówka potrafi jechać z zapchanym filtrem paliwa i mieć z tego powodu dziwne objawy. Tak było u mnie. Więc na dzień dobry filtry do wymiany, świece pasowało by również i obejrzeć styki kopułki (u mnie były tak czarne że nie było ich widać, i auto dalej jechało, tylko brakowało mocy pod góry).
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Moga byc zapchane filtry paliwa i pompką zasysając paliwo i probując je pompowac a przez nieszczelną aparaturke przepuszcza do środka pompy wtryskowej. Dosłownie "wszystko moze byc"
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
witam, sprawdz czy paliwo doplywa bez problemu, podobny jest objaw przy zapchanym filtrze paliwa , pozdrawiam
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Witam. Nie wiem czy dobrze umieściłem temat ale mam kłopot, tzn: podczas jazdy auto zaczęło tracić moc więc redukowałem biegi, w końcu auto zgasło więc popatrzyłem pod maskę ale wszystko wydawało się w porządku. Po chwili uruchomiłem silnik i pojechałem dalej lecz silnik nie chciał wchodzić w większe obroty. Po przejechaniu kilku kilometrów auto stawało...
witam, objaw wskazuje na nieszczelnosc w ukladzie zasilania paliwem, zapchany filtr powietrza lub paliwa, pozdrawiam Zdzislaw
Na poczatek zacznij od filtra paliwa moze byc on juz zapchany i jak przed filtrem paliwo nabierze wiekszego cisnienia to puszcza :)
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Dzięki będę to sprawdzał we wtorek. Ale teraz zrobiłem jeszcze jeden eksperyment. Kilka godzin postoju i włączałem zapłon 10 razy wymuszając wielokrotne włączanie pompki paliwa - i odpalił od razu. Może po prostu paliwo zbyt wolno przepływa? Może całkowicie zapchany filtr paliwa lub kończy się pompka? Od tego zacznę we wtorek, dam znać. Dodam tylko...
może to być związane z układem zapłonowym posprawdzaj przewody, świece, przeczyść styki. Ewentualnie zapchany filtr paliwa i przy większym wciśnięciu pedału gazu paliwo nie przedostaje się w pełni przez filtr i muli go
Bo np. mógł jakiś glut zapchać rurkę, którą płynie paliwo ze zbiornika. Podobny efekt będzie przy zapchanych filtrach, ale ciągnik będzie wolno schodził z obrotów i nie będzie miał mocy. Jeśli padła pompa wtryskowa, to może być natychmiastowe zgaszenie silnika (jak przy zamknięciu dopływu paliwa/gaszeniu). Tak to nikt nie zgadnie przyczyny. Te przypuszczenia...
ostatnio mój kolega w escorcie 1,6 mial podobny problem ze nie chciał zapalić .Pompa pompowała ale jakos słabo dochodziło paliwo i okazało sie ze ma zapchany filtr paliwa który blokowal dopływ.Radze sprawdzic filtr paliwa i gazu.Pzdr
Ściągnijcie tłumik i spróbujcie odpalić bez niego, może i w tłumiku nazbierało się mnóstwo paliwa przez co silnik się dusi miałem ostatnio kilka takich akcji Jeżeli pompując pompką paliwo nie jest zasysane czyli nie widać paliwa w wężyku przelewowym to oznacza albo zapchany filtr paliwa (próbuj odpalić bez filterka na samym szlaufiku) lub uszkodzoną...
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Piłowałeś szwankującego quada i dziwisz się że teraz zdechł na amen? Tam mogło paść wszystko. Mówisz że kupiłeś filtr powierza, stożkowy, ale sprawdziłeś jaki ma wkład? Jeśli był to wkład druciany, to równie dobrze można by durszlak założyć - taki nic nie filtruje. Jak go orałeś na takim filtrze 2 miesiące to po prostu go powoli zacierałeś kurzem. Trzeba...
Mogą być zużyte wtryskiwacze (można zrobić test przelewowy i sprawdzić), zapchany filtr paliwa...itd.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
Witam - jezeli przewody masz sprawne to siada ci pompka paliwa(sprawna powinna cicho pracowac) lub zapchany filtr paliwa , sprawdz czy po wcisnieciu przekaznika od pompy , ona daje cisnienie , odłącz przewód zasilajacy układ wtryskowy i bedziesz wiedział jak ci pompuje paliwo czy mocno(nie wiem jakie powinno byc cisnienie ale szybko napełna jakis pojemnik...
Diagnostyka konieczna, choć ja bym stawiał na zapchany już filtr paliwa. Do rzeczy podstawowych wystarczy Ci ELM327 - a jeszcze lepiej STN1170 v3 i FORSCAN - w Fordzie dużo tym idzie sprawdzić i zrobić.
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
zobacz czy nie masz czasem wody w filtrze paliwa, zatankuj paliwo na innej stacji, albo filtry są zapchane
Częstym powodem jest zepsuty, niesprawny, czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Mogą być inne powody, jak: zapchany filtr paliwa, pompa paliwa, czy wtryskiwacze. Wskazana dobra diagnostyka, bo przyczyna nie musi być jedna!
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Czytałem , że jeśli zgasi się silnik przed zakończeniem wypalania DPF to przybywa oleju w misce Wszystko zależy od systemu wtrysku dodatkowej dawki paliwa na dopalanie sadzy. Jeżeli jest to realizowane przez wtrysk główny (wtryskiwacze) pomiędzy cyklami pracy, to dodatkowe paliwo powinno dostać się do filtra i tam zapalić wypalając sadzę. Jeżeli przerwiesz...
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Dokładnie mam teraz 2 galanty jeden 1998 drugi ten uszkodzony 1997 w pierwszym wszystko odczytam diagnozerem a w drugim (uszkodzonym) nie ma komunikacji. Sprawdziłem iskrę i jest. Prawdopodobnie jest zapchany filtr paliwa. Jutro zmierzę ciśnienie paliwa i dam znać. Też podejrzewam że to coś z paliwem.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Jeśli masz jeszcze cewki SAGEM to dla własnego dobra zmień na inne . Opóźnisz tym sposobem siwienie swoich włosów :D Z tego co mi wiadomo filtr paliwa jest wbudowany w moduł pompa/pływak i jest raczej niewymienny. Zapchanie filtra paliwa objawiało by się brakiem paliwa podczas jego dużego zapotrzebowania czyli np. przy "ciśnięciu" na wysokich obrotach....
Czy w silniku 2.0 mpi 8v mogą falować obroty przez zapchany filtr paliwa?
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Musisz sprawdzić czy do pompy wtryskowej dochodzi paliwo, mógł też zapchać się filtr pod króćcem zasilającym pompę, lub tez uszkodzona jest pompa przetłaczająca. Ale tez możliwe ze opuściłeś obroty na dźwigni służącej do gaszenia. Zamieść zdjęcie pompy wtryskowej.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
Witam Potrzebuję małej pomocy mam Nissana alteon i mam z nim problem ponieważ zachowuje się ostatnio bardzo dziwnie w czasie jazdy tym autem obroty silnika chodzą do 1000 obrotów w czasie gdy auto jedzie po prostym nie załadowane obroty auta wtedy falują gdzieś słyszałem o jakiejś wtyczce że może być luźna tylko nie wiem gdzie jej szukać jeszcze Może...
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
to jak na plaku pali to sprawdź jak tryska paliwo, odłącz wężyk od listwy wtryskowej, ma tryskać mocno, a nie ciurczyć, może być pompka paliwa na wykończeniu albo filtr paliwa zapchany
Warto sprawdzić równiez filtr paliwa. Kręć rozrusznikiem i niech ktoś ci plaka wpryśnie w kolektor, jeżeli szybko załapie to może być problem ze świecami. A powodów może być mnóstwo wymienie ci kilka popularnych z nich. Akumulator, lewe powietrze, kiepskie paliwo, zapchany filtr paliwa, świece, kompresja. Powiedz jaki rocznik i przebieg, może uda się...
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Mam Hyundaia Pony 93' na GAZ. Wczoraj zatankowałem paliwo na stacji Orlen w Łodzi. Na gazie samochód jeździ bezproblemowo, ale jak wczoraj przełączyłem na bezyne to tak jakby paliwo nie dochodziło do silnika mimo naciskania pedału gazu. Jade do pewnych obrotów silnika a potem sie dusi dławi. Nie znam sie na samochodach jeszcze zbytnio ale podejrzewam...
Wcześniej wyjąłem przekaźnik i oczyściłem go i spryskałem preparatem do styków (mówię tu o zewnętrznych stykach nie otwierałem go ) ale spokój był może na 3tyg . W tygodniu bedę miał na podmiankę inny przekaźnik 372 i zobaczymy co się będzie działo , modle się tylko żeby to nie był problem z tym sygnałem od ECU . A jeszcze jedno mi się przypomniało...
Ja stawiałbym na kiepskie paliwo ,ale sprawdź układ zapłonowy. Tu kolejność dobrze " Błażej " podpowiada.
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Zapchany filtr paliwa .
Ten zawór jest elektromagnetyczny, odcina paliwo. A tak przy okazji, filtr paliwa nie zapchany?
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
A od czego jest filtr? Od zatrzymywania zanieczyszczen. Jak jest zapchany paliwo się nie przedostanie! Jak Ty nie wymienialeś filtru, to czym jestes zaskoczony? Przed Toba też mógł tego nie robić dawno. Możesz spróbować podgrzewać filtr, ale musisz też robić to z wyczuciem, bo to paliwo i to nie żarty. Jak się boisz zapowietrzenia, to zalej filtr paliwem...
Próbowałem juz tak. Ale jakby filtr paliwa był zapchany to by chyba wogóle paliwo nie doszło do gaźnika. Dodano po 34 P.S Chciałem jeszcze się zapytać czy w gaźniku nad pływakiem ze sprężynką nad dyszą coś jeszcze powienno być?
Cześć. Mam starą kosę 4t, kilka lat leżała nieużywana, jak próbowałem ją odpalić, to zauważyłem, że pompka nie pompuje paliwa. Problemem były popękanie rurki, jedna z filtrem paliwa, druga odprowadzająca nadmiar paliwa do zbiorniczka. Za pomocą plaka odpaliłem. Ucieszyłem się, ale pokosiłem tak może z 10 min, troszkę dymiła i padła. Teraz nie mogę odpalić,...
Problem został rozwiązany. Przyczyną całego zamieszania okazał się jeden z przewodów paliwowych który był nieszczelny oraz zapchane filtry paliwa i filtr w pompce ręcznej. Temat uważam za zamknięty.
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Tam nie ma kranika tylko zawór podciśnieniowy. Na nim jest siatka niby filtr paliwa może się zapchał.
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
A moze to nie pompa tylko zapchany filtr paliwa moja rada to sciagnac przewod paliwowy przed pompa podstawic jakas butelke do przewodu i krecic rozrusznikiem sprawdzisz czy podaje paliwo, a jesli masz na wtrysku to nie mosisz nawet krecic rozrusznikiem tam jest przekaznik załaczjacy pompe. Jak nie daje to faktycznie problem z pompa, te pompy da sie...
paliwa brak To jeśli paliwa brak to trzeba tego paliwka zatankować :-) wyrzucilo błąd p 1604 Błąd ten oznacza niskie ciśnienie zasilania silnik w paliwo a dokładniej mówiąc problem z paliwem (zapchany filtr, zużyta pompa, brak zasilania pompy itp.) Czy silnik nie dymi na niebiesko? Nie bierze oleju?
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
Paliwo ma? Filtr paliwa nie jest zapchany? Filtr powietrza drożny? Cokolwiek sprawdzałeś? Czy mamy wyciągnąć szklaną kulę :/ . I co to znaczy "że ciekl zawur ssący"? Zawór ssący może być niedomknięty, ale przez to tracisz kompresję. Jednak on sam z siebie nie doprowadzi się do takiego stanu. Grzebałeś w głowicy?
coś na układzie paliwo-powietrznym , może pompka paliwa zasyfiona albo filtr paliwa zapchany lub lewe powietrze
Może pompa daje już zbyt niskie ciśnienie lub jest zapchany filtr paliwa.
Czy świeca nowa, ale wzięta z półki przez sklep co niby zajmuje się tylko kosiarkami na długość i szerokość bez badania parametrów może mieć wpływ na bardzo trudny rozruch silnika? Ja ją odpalę za 40-50 razem, spocony, ale odpalam i jak odpali kosiarka chodzi już bez zarzutów i wszystko jest ok. Kobieta jej nie odpali na 100%. Jak była nowiutka to odpalała...
A cokolwiek sprawdziłeś? Bo chociażby może mieć zbyt mocno podciągnięte hamulce :P . Jak się hamulce zaklinowały to nie dziwota że potem się sprzęt "nie radzi". Albo filtry mogą być zapchane i zwyczajnie paliwo oraz powietrze nie dochodzi w odpowiedniej ilości. No i jeszcze jest taka opcja że może ci się zwyczajnie sprzęgło ślizga. Ty mu dajesz łutututu,...
Zapchany filtr paliwa, lub pompka paliwowa się kończy. To taka sugestia. Widze że przy Twojej wiedzy tylko mechanik może pomóc.
P2290 is an OBD-II generic code for the engine control module (ECM) detecting the injector control pressure is too low. Niskie ciśnienie paliwa, tj zapchany filtr, przewody, sito w zbiorniku. Wychodzi że kiepskie paliwo. Zlać i zachować paragon oraz ok 2-3 litrów. Jeśli po zalaniu nowego paliwa i nowego filtra auto bd źle chodzić - trzeba wystosować...
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
Nic nie robiłem to wszystko nagle sie zrobiło a moze byc wina filtru zapchanego albo pompki co ciagnie paliwo bo on jeszcze czasami tak nie przyspiesza tylko zwalnia albo trzyma ta sama predkosc.
filtr paliwo zapcha filtr paliwo zapcha benzyna zapcha filtr
rezystancja iskrownik reset słuchawka nokia bosch zabezpieczenie
Kolumny CAT MBC313B a wzmacniacz Onkyo A-8420: czy to dobre połączenie? Naprawa testera LCR-T7: Diagnostyka i rozwiązania