Twoja instalacja powinna być wydrukowana na dużej planszy i powinna być prezentowana we wszystkich szkołach o profilu hydraulicznym z ogromnym hasłem " Czy można tu jeszcze coś bardziej popsuć? " Teraz jakie błędy popełniasz: 1. Ogrzewanie podłogowe powinno pracować w układzie zamkniętym 2. Ogrzewanie podłogowe powinno być odseparowane wymiennikiem...
Powód: Zapchany filtr paliwa Nie trzymające gumki pompowtryskiwaczy(lub złe ustawienie) Pompa próżniowa/paliwowa która sobie nie radzi.
Zdecydowanie tak. Spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa.
Odpowiem soebie sam: Problemem był zapchany filtr paliwa.....po wymianie jak ręką odjął.....
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Nic nie trzeba odpowietrzać. Ten układ paliwowy gdy ma paliwo w zbiorniku i sprawną pompkę , sam się odpowietrza. Koleżanko, jeżeli masz paliwo w baku (w co nie wątpię) i pompka chodzi (pracuje) , to są tylko dwa wyjścia,albo zapchany filtr paliwa na maxa w (co wątpię ) albo,tak jak kolega wyżej pisał, zatarła się pompka_ paliwa.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Polówka potrafi jechać z zapchanym filtrem paliwa i mieć z tego powodu dziwne objawy. Tak było u mnie. Więc na dzień dobry filtry do wymiany, świece pasowało by również i obejrzeć styki kopułki (u mnie były tak czarne że nie było ich widać, i auto dalej jechało, tylko brakowało mocy pod góry).
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
oddałam do warsztatu. Mechanik (...) zainkasował zapłatę. Reklamacja ? Może warto wrócić do tego samego mechanika ? Proszę o pomoc i cenne wskazówki Należy zacząć od diagnostyki samochodu przy pomocy dobrego sprzętu a nie zabawek z Allegro. czy to parafina mogła mi zapchać filtr paliwa Tak , mogła wytrącić się parafina.
Skrzynie ZF montowane są w wielu markach ciężarówek i ich problemy są podobne. Podwyższenie obrotów przez silnik przy redukcji na niższy bieg jest rzeczą normalną a chodzi o wyrównanie obrotów. Jeśli chodzi o szarpnięcia przy redukcji to może świadczyć o zużytym hamulcu bocznikowym zamontowanym w skrzyni biegów. Może też być problem z mocą silnika np....
Nieszczelność w układzie paliwa, ewentualnie zapchany filtr paliwa.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
Teraz w samochodzie w ogóle nie włącza się turbina. Mam problem z podjechaniem pod górki, obroty na luzie spadły z 900 na 800. Dosyć podobny problem miałem gdy miałem nieszczelność w dolocie i/lub rurkach podciśnienia. Podobny objaw też dawał zapchany filtr paliwa. Owszem, całkowicie inny samochód, ale może Cię coś naprowadzi. Nie mniej jak nie masz...
Z tego co udało mi się wyczytać w internecie to może być zapchany filtr paliwa lub coś z pompą paliwową.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
A to nie masz gdzieś przytkanego albo załamanego przewodu między zbiornikiem a filtrem? Bo tamto podciśnienie to jest znikome - to nie jest tak, że pompa próbuje zaciągnąć przez wężyk ok 4mm grubości tysiąc litrów na godzinę albo zasysa paliwo ze zbiornika 20m niżej :D Weź sobie zrób prowizoryczny zbiornik zewnętrzny, albo nawet możesz wykorzystać gotowy...
Witam. Nie wiem czy dobrze umieściłem temat ale mam kłopot, tzn: podczas jazdy auto zaczęło tracić moc więc redukowałem biegi, w końcu auto zgasło więc popatrzyłem pod maskę ale wszystko wydawało się w porządku. Po chwili uruchomiłem silnik i pojechałem dalej lecz silnik nie chciał wchodzić w większe obroty. Po przejechaniu kilku kilometrów auto stawało...
Sam sobie chyba odpowiedziałeś na pytanie. A jakie ciśnienie masz przed filtrem paliwa? (może zapchany filtr?) Jak pompa chodzi i nie ma ciśnienia to jest do wymiany. Co do komunikatu to oznacza on ,że jest włączone ograniczenie prędkości. Powodzenia.
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
a rozpadający się filtr paliwa ? potrafi zapchać wtryskiwacz
Dlaczego tylko pompa? A na przykład filtr paliwa? Jak brudny, też zmniejszy przepływ. Nieoryginalne filtry paliwa czasami, są skonstruowane z takiego materiału, który bardzo szybko ulega zapchaniu. Nieszczelności na złączkach układu paliwowego. Zagięcia rurek powodujące zmniejszenie przekroju. Zresztą wiesz już o co chodzi to kombinuj.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Mogą być zużyte wtryskiwacze (można zrobić test przelewowy i sprawdzić), zapchany filtr paliwa...itd.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, . Jak dla mnie typowy objaw kawitacji pompy. Mam parę diesli na CR z dużymi przebiegami 350-600tyś i czują się dobrze bez tych dodatków, pomp i wtrysków nie robiłem turba też. Ale nie oszczędzam tam gdzie instrukcja obsługi mówi, że olej w silniku do wymiany, co 40 tyś ja go wymieniam,...
Ale jest zima i do brze ci podpowiadają , może masz letnie paliwo ?? I doszło do zapchania filtrów . Zobacz czy chociaż podaje pompka . Spróbuj go odpowietrzyć . Zobacz czy leci paliwo ??
Podaj dokładnie co to za defekt np "df205 1.def" Bo może być błąd czujnika, a dokładnie nieodpowiednie ciśnienie na rampie. A przyczyny trzeba wtedy szukać w rampie, wtryskiwaczach lub pompie ciśnieniowej. Może być również zapchany filtr paliwa, co bym sprawdził w pierwszej kolejności. Pozdrawiam.
-Przekaźnik od pompki jest na po prawej stronie ponieżej schowka trzeba odkręcić próg (torxy) po zdjęciu progu będzie widać różowo filoetowy przekaźnik kabel wychodzący z przekaźniki to grubszy czerwono/niebieski -puszka z bezpiecznikami jest pod kierownicą trochę w lewo numer bezpiecznika w złączu to f2 wartość 20A -pompka mogła paść przez zbyt małą...
Sprawdź czy dochodzi paliwo. Może nie ma paliwa. Albo jest go za mało. A może filtr zapchany.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
Częstym powodem jest zepsuty, niesprawny, czujnik ciśnienia powietrza atmosferycznego. Mogą być inne powody, jak: zapchany filtr paliwa, pompa paliwa, czy wtryskiwacze. Wskazana dobra diagnostyka, bo przyczyna nie musi być jedna!
Najczęściej w Francuzie z tym silnikiem problem to zapchany filtr paliwa, tylko orginalny lub purflux, mann lub gruszka paliwa - trzeba wymienić ze wszystkimi przewodami.
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Jeśli masz jeszcze cewki SAGEM to dla własnego dobra zmień na inne . Opóźnisz tym sposobem siwienie swoich włosów :D Z tego co mi wiadomo filtr paliwa jest wbudowany w moduł pompa/pływak i jest raczej niewymienny. Zapchanie filtra paliwa objawiało by się brakiem paliwa podczas jego dużego zapotrzebowania czyli np. przy "ciśnięciu" na wysokich obrotach....
Może się np. zapowietrzać lub zwyczajnie brakuje paliwa przez zapchany filtr czy sito w baku.
Czy w silniku 2.0 mpi 8v mogą falować obroty przez zapchany filtr paliwa?
Też tak mechanik twierdził, że coś z układem paliwowym, tylko z tego, co z błędów wynikało, czyli regulator, czujnik i zapchany filtr paliwa, zostały wymienione i nic to nie dało. Po drugie, auto, jak odpala, to normalnie chodzi: ma moc, nie szarpie, nie faluje, normalnie funkcjonuje i jeździ, i nie wiadomo, z jakiej przyczyny nagle potrafi w czasie...
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Nie znam się aż tak na samochodach, ale w moich przypadkach była to wina; - zapchany filtr paliwa - zapchany filtr siateczkowy przy pompie paliwa Był to przypadek przy dislu jak i przy benzynie. Pozdrawiam
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
Witam Potrzebuję małej pomocy mam Nissana alteon i mam z nim problem ponieważ zachowuje się ostatnio bardzo dziwnie w czasie jazdy tym autem obroty silnika chodzą do 1000 obrotów w czasie gdy auto jedzie po prostym nie załadowane obroty auta wtedy falują gdzieś słyszałem o jakiejś wtyczce że może być luźna tylko nie wiem gdzie jej szukać jeszcze Może...
Zapchany smok albo odpowietrzenie.Albo wskazania miernika złe. Trzeba będzie się pobudzić .
Zapchany filtr paliwa,słaba pompa ,ogólnie problemy z dostarczaniem paliwa. Potrzebna diagnoza. Jak nie wiesz co jak, to na początek uszczelnij to co tam niby jest popsute i wymień filtr paliwa.
Zapchany filtr paliwa .
witam, sprawdz czy paliwo doplywa bez problemu, podobny jest objaw przy zapchanym filtrze paliwa , pozdrawiam Kolega nie czyta uwaznie postów Potrwalo to chwile po czym problem zniknal i auto jezdzilo bez problemu. Po jakims czasie sie to powtorzylo. Przy zapchanym filtrze paliwa objaw nie znika.
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
Zapchany filtr paliwa, zapchany wydech i wiele wiele innych.
Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
zle paliwo , zapowietrzony uklad benzynowy , nie dzialajaca pompka paliwa , problem z wtryskami, zapchany filtr paliwa. ktores z tych pewno bedzie
Witam. Zawór ten lubi się zacierać, pomaga tylko wymiana. Warto też zaglądnąć do filtra paliwa czy nie ma w nim opiłków-pochodzą z zacierającej się pompy wysokiego ciśnienia (słabej jakości paliwo). Błędy odnośnie ciśnienia w układzie wtryskowym powoduje czasami zapchany filtr paliwa lub wadliwy zaworek w filtrze..(układ BOSCH).
Może pompa daje już zbyt niskie ciśnienie lub jest zapchany filtr paliwa.
Witam. Od kiedy się to dzieje ?. Sam posiadam SYM 2T 50cc i u mnie jak tracił moc pomogła wymiana filtra paliwa, bo był tak zapchany ze szok.
Proszę wziąć pod uwagę wcześniejsze informacje. Wg mnie objawy mogą wskazywać też na małą dawkę paliwa, pewnie "brudny" gaźnik w środku tj. przytkane dysze i kanaliki. Może uszkodzone są membrany albo jest zapchany filtr paliwa-smok w zbiorniku paliwa. Zwykle gaźniki mają po 2 wkręty do regulacji, sposób wykonania regulacji znajdziesz na forach.
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Ciśnienie paliwa przy 1500 obr/min powinno wynosić nie więcej niż 25bar, wyższy wynik może świadczyć o zapchanym filtrze paliwa. Brud otworach powrotnych z pompowtryskiwaczy może świadczyć o ich nie szczelności takich jak podkładka pod pompowtryskiwaczem, oringi na nim lub nieszczelność iglicy pompowtryskiwacza.
A paliwo samo z siebie leci? Może wężyk jest zapchany?
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Miałem kiedyś ASB też nie palące, 350 bar było i nic. Okazał się zapchany filtr paliwa. Po ominięciu ruszył od razu.
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane (oprócz niewlaściwego punktu zaplonu) przez: - zbyt ubogą mieszanke paliwowo-powietrzną (silnik dostaje zbyt malo paliwa: zapchany filtr paliwa, dysza) - nieszczelność lub zawieszanie się zaworu ssącego (w przypadku silnika czterosuwowego)
Sprawdź czy nie masz zapchanego filtra paliwa.... Sławek
Zapchany filtr paliwa, lub pompka paliwowa się kończy. To taka sugestia. Widze że przy Twojej wiedzy tylko mechanik może pomóc.
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
Witam na początek pasowałoby sprawdzić układ zasilania, pompa paliwa w zbiorniku czy nie jest zapchana, filtry paliwa i czujnik ciśnienia paliwa do którego odnosi się ten błąd.
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
Szukaj problemu w układzie paliwowym. Wygląda na to że nie dostaje paliwa. Zapchany filtr paliwa. może pompa paliwowa. 95% stawiam na układ paliwowy Pozdrawiam
Zapchany filtr paliwa lub zapchane sito w baku, najpierw na tym bym się skupił.
Jakie miałeś wcześniej błędy? Być może zapchany filtr paliwa.
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Problem został rozwiązany. Przyczyną całego zamieszania okazał się jeden z przewodów paliwowych który był nieszczelny oraz zapchane filtry paliwa i filtr w pompce ręcznej. Temat uważam za zamknięty.
Usterka zlikwidowana, zapchany filtr paliwa.
Zapchany filtr paliwa- el. Pompa paliwa nie podaje ciśnienia , pompa tandem nie daje odp ciśnienia lub pompowtryski do wymiany - warto sprawdzić najpierw bipy i historię auta - czy było coś modzone ...
Tak. Zapchany filtr paliwa i znowu problem z sondą.
Może odkopuje kotleta . Ze sterownika były wyrzucony kalkulator błędów i nie widział żadnych błędów i zapchany filtr paliwa w progu .
Jak czyściłeś gaźnik? Tylko nie mów że drutem XD... Do tego trzeba kompresor ze sprężonym powietrzem :) . A wymieniłeś świecę? Do tego sprawdź czy aby na pewno masz świecę dedykowaną do swojego silnika. Jeśli masz źle dobraną świecę, to może ci głupieć po nagrzaniu. Do tego sprawdź też czy nie masz zapchanego filtra paliwa oraz filtra powietrza.
zapchany filtr paliwa, ewentualnie pompa daje za małe ciśnienie ,powinna dawać około 5.5 bara na wolnych obrotach
Powodem był zapchany filtr paliwa przy silniku (taki w metalowej obudowie)
Podobnie miałem przy zapchanym filtrze paliwa. Możesz wymienić jak dawno nie był wymieniany.
Mam rownież Mana z 2003 r. u mnie sie wciąż pali EDC. Co się dowiedziałem w serwisie że może byc przyczyną tego zapchany filtr paliwa, lub czesto wtyczka przy pompie nie styka, lub uszkodzona pompa. W moim przypadku nie zauważyłem żadnych problemow z silnikiem ponieważ nie traci mocy, rowno chodzi, nie kopci, spalanie paliwa jest w granicach normy okolo...
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!
Jeżeli masz oprogramowanie do Peugeota powinieneś się połączyć. Sprawdź czy nie masz zapchanego filtra paliwa i czy pompka prawidłowo pracuje.
Problem rozwiązany, zapchany filtr paliwa. Zamykam.
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Może pompka nawala lub zapchany filtr paliwa
Temat rozwiązany - stary filtr paliwa się rozpadł i zapchał podstawę ....
Przypadłość tego modelu,zapchany filtr paliwa,jeżeli filtr jest czysty-wymiana gażnika-koszt 70zl,pozdrawiam
Witam,nie mam w ogole paliwa w filtrze paliwa,sycho jak nie wiem:(Przewody paliwowe sa drozne i nie zapchane,filtr paliwa tez oki,co robic i jak sprawdzic poszczgolne rzeczy?Silnik 1.2s OHV
Zapchany filtr paliwa lub uszkodzona pompa paliwa.
filtr paliwo zapcha filtr paliwo zapcha benzyna zapcha filtr
monitor error irf740 przetwornica antena dookolny kierunkowy
mikrokomputer cobra1 marantz nr1200
Pulsoksymetr klipsowy – zasada działania, spektrofotometria, SpO2, Masimo, Maxim, TI AFE-440x Thunderbird 115 dźwięk powiadomienia nie działa – konfiguracja WAV, FiltaQuilla, Windows 11