ja miałem właśnie to w ROVER 416 objawy te same-zapchany wydech
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Dzięki. Spróbuje go tak "przepalić".
Iskra jest, paliwo jest ,(zakładając prawidłowe ciśnienie ) to ci zostaje rozrząd ,sprężanie ,zapchany wydech,złe paliwo. To to auto proste jak cep.
Dosłownie nie ma mocy tak jak by mu brakowało mocy. Zapchany wydech ? Dawaliście diesla z bańki żeby wykluczyć zbiornik paliwa ?
odłącz tłumik zaraz za turbo i przejedz się bez wydechu... miałem takiego espace i zapchany był wydech! spaliny się kumulują, turbo nie ma jak się rozpędzić i totalny brak mocy ;-( może u ciebie to samo ...
Witam. Może masz katalizator zapchany, skoro sadze lecą z wydechu, próbowałeś go pogonić troszkę po jakiejś autostradzie?
Rozszczelnij wydech i zobacz czy moc wróci - bardzo możliwe że twój magiczny środek zapchał filtr.
Bo może dobrze mierzył a faktycznie przepływ powietrza jest ograniczony. Jak po odpięciu przepływomierza podkopca na czarno to coś powoduje że fizycznie jest ograniczony. Powodów może być kilka zapchany dolot bądź wydech. Tak samo niezamykający się EGR pcha spaliny zamiast świeżego powietrza. Zdarza się krzywki na wałku są zjedzone i zawory nie otwierają...
Dzisiaj wyjęliśmy turbine na zewnątrz, wizualnie wydaje się sprawna, łopatki całe, oś nie ukręcona, zapadka działą jak należy. Założyliśmy turbo znowu ale bez przykręcania wydechu i teraz kopci, tak jakby był kat zapchany, no ale cisnienia nadal brak..
Jak tam :?: Temat rozwiązany :?: Nie jest to czasem zapchany wydech (kataliztor) :?: Niedrożny układ wydechowy = brak wymiany mieszanki= brak mocy= brak podciśnienia w układzie dolotowym=brak wspomagania hamulców :cry:
Ja jednak w pierwszej kolejności odkręciłbym wydech. U mnie była identyczna sytuacja. Trudno uwierzyć, ale środkowy wydech całkowicie zapchany. Efekt: turbina nie wkręcała się na obroty, błąd na przemian EGR, DPF, i jak dobrze pamiętam niezgodność ciśnienia barometrycznego. Auto kompletnie nie miało mocy, spalanie masakrycznie duże. Nie zaszkodzi sprawdzić...
Skoro kata już nie masz to może coś pozostałym układzie wydechowym jest zapchane. Spróbuj tymczasowo trochę odkręcić wydech od korektora i wtedy zobacz czy się coś zmieniło na lepsze.
Pierwsza myśl po tytule to zapchany wydech zwłaszcza że piszesz o oleju przez odmę. Może ten olej poszedł w DPFa i go najnormalniej zabiło Trochę mi ten wzrost mocy nie pasuje w pewnym przedziale obrotów. Jaką masz różnicę ciśnień na wejściu u wyjściu z DPFu?
Jeszcze może być zapchany częściowo wydech, czujnik ciśnienia w kolektorze. Rozważyłbym diagnostykę u kogoś z wiedzą i doświadczeniem, zaoszczędzi to nerwów i pieniędzy.
Co ma pompa do tego? Jak Ci nie odpala na plaka to masz rozrząd przestawiony lub zapchany wydech o czym wspominał Ci mechanik. Rozkręć połączenie układu wydechowego przed katalizatorem i wtedy zobacz czy zapali.
Witam. Czym diagnozowałeś jakim interfejsem? Kiedy to się stało po regeneracji turbiny? Jaki dokładnie błąd? Powodem może być tylko zapchany wydech ale może być też wiele innych, podaj jaki ten błąd dokładnie i oglądnij łopatki turbiny. Pozdrawiam.
Ktory to rok tej Meganki? tak jak pisza jesli sonda jest przed katem to mozesz wywalic,kat ma srednia zywotnosc 5-7lat i ok 100k km,jesli stukasz w niego reka i cos lata to porcelana sie sypnela i na bank jego wywalenie odprezy silnik i polepszy osiagi+wzrost glosnosci,jak nic nie lata a auto ma swoje lata i przebieg to mozna wymienic.W najgorszym wypadku...
Silniczek krokowy od przepustnicy najczęściej powoduje falowanie obrotów i gaśnięcie motoru na wolnych obrotach (np. przy zmianie biegów jak wciskasz sprzęgło) - wyciera się ścieżka potencjometru w miejscu gdzie najczęściej pracuje czyli na początku. Jak nie masz mocy przy dodawaniu gazu, a silnik normalnie "pali" i chodzi na wolnych to albo układ paliwowy...
Do "kortyleski": dziekuję bardzo za odpowiedź, właśnie takiej odpowiedzi się mniej więcej spodziewałem i oczekiwałem. Tak też własnie brałem to na "chłopski rozum" drogą dedukcji. Właściwie ten przypadek tyczy się konkretnie Renault Scenic 1,4 16V z 2001r. choć jak w początkowym poście wspomniałem tyczyć się to może każdego innego samochodu. Otóż wspomniany...
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Ciężko by było, raczej nie realne przy sprawnym zaworze, chyba że tam sterowanie prądem zamyka a odwracając polaryzacje otwiera ale z tym się nie spotkałem. Jak byś miał kat zapchany nie dmuchało by z wydechu, nawet przy zatkanych dpfach, nie spotkałem się...
moze autor nie rozroznia cewki od wtrysku? moze wydech zapchany? - sciagnij wydech jeszcze mozliwe przyczyny: IAC, RPM, ECT, IAT ma gaz? brudna przepustnica? jaka mieszanka podczas dlawienia sie silnika? i wiele innych przyczyn opdpowiedz na konkretne zagadnienia a wtedy bedize mozna konkretnie rozmaiwac bo poki co nic nie wiadomo.... pozdr.
Witam. Jak zauważyłem temat pojawiał się niejednokrotnie na forum, ale mimo to postanowiłem opisać objawy mojego autka Renault Clio 1.2 2007 rok. Moi drodzy forumowicze, problem polega na tym, iż od jakiegoś czasu autko szleje. Mianowicie obroty od ok 3 miesięcy falują od mniej więcej 400 do 800 na PB i LPG, ale nie gasł aczkolwiek wczoraj i dziś już...
Re: Słabe ogrzewanie w Renault Megane 96r. 1.6 To niestety moze nie byc tylko nieodpowietrzenie - mialem kiedys kadetta z silnikiem 1.6D , zaczela przeciekac chlodnica , kupilem taki proszek dodawany do plynu chlodzacego zaaplikowalem i wycieki ustaly ale zaczal jakos slabiej grzac - po jakims czasie auto poszlo na zlom ale silnik sobie zostawilem .Niedawno...
Witam, mam problem z moją laguną II 3.0 V6 + LPG. Problem jest następujący: Odpala normalnie, a po chwili jazdy, zazwyczaj przy obrotach ok. 2tyś lub przy podjeździe pod górkę zaczyna mrugać kontrolka check engine, auto wyraźnie traci na mocy i gubi paliwo na 3 pierwszych cylindrach (te z przodu silnika) czasami gubi na pierwszym i trzecim, a czasami...
Espace trafilo do mnie z uszkodzonym turbo. Przyjechało na lawecie , odpalilem na chwilę i zgasilem bo nie było co sprawdzać. Dymił bardzo, a na dodatek spaliny leciały spod maski. Po sprawdzeniu turbo okazało sie ze lopatek prawie nie ma i luz był duży więc turbina zaliczona do wymiany. Po wyjęciu katalizotora ukazało się pęknięcie kawałka obudowy...
Witam Espace 97r 2.0i F3R po przejechaniu ciągiem 1200km z autem zaczęły dziać się dziwne rzeczy.Silnik stracił moc ,ledwo się kulał po autostradzie 100km,h. Silnik nie wykazuje błędów po podłączeniu do komputera. Szarpie ,nierówno pracuje jak gazuję na postoju to wchodzi na obroty a przy ruszaniu zdycha. Sprawdzone jest ciśnienie na cylindrach ,cewki...
Witajcie. Renault Scenic I 2002 1,9 dci Autko mam od roku i od samego początku jego użytkowania nie zapala mi się kontrolnie kontrolka od wadliwie działającego układu wydechowego. Czy powinna się ona w ogóle zapalić?Jeżeli tak to najprawdopodobniej gość od którego kupiłem autko w jakiś sposób ją obszedł aby się nie zapalała lub nie paliła bez przerwy....
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Witam. Przechodzę tresurę z ręki trafica 2005 1,9 dci 100. Mam tego auta serdecznie dość. Podepnę tutaj problem, bo silnik podobny i objawy. Historia zaczyna się tak, że auto zostało zakupione jakieś 2 miesiące temu do komisu jako sprawne z lekką usterką. Wyglądało to tak, że auto jeździło niemal normalnie, przy mocniejszym bucie trochę zadymiło. Usterka...
Po podpięciu klipa: DF997 połączenie moduł sterujący - grzałki nurkowe DF1012 DF1360 obwód sterowania pompy płynu chłodzacego EGR2 wartość poza limitem DF1359 obwód sterowania pompy płynu chłodzącego EGR1 wartość poza limitem czy to może wskazywać na zapchany EGR ? Na liczniku informacja- "sprawdź układ wydechowy "
Jaki masz program ? Bo mam ten sam problem co jakiś czas wywala mi bład skontroluj uklad wydechowy A na maxiecu i delphi nie może tych kodów odczytać. Ale u mnie to chyba kat zapchany bo słaba wydajnosc katalizatora
Czyżby tak nisko ceniony jest profesjonalizm? A co z „osobnikami” którzy bez pomocy takich testerów i tylko na podstawie symptomów potrafią określić powód niedomagań? „Neandertalczycy”? Takie metody to były 20 lat temu, mało elektroniki to i żadna diagnostyka nie była potrzebna. Teraz auto to zespół sterowników połączonych ze...
chyba trochę niepoprawnie opisałem to zdarzenie w poprzednim poście. Chronologia była taka, że dolałem 4 l do istniejących 12 l, czyli było 16 l, wtedy odpalił na kilka minut i skończył około 20 s na max RPM i zgasł. Teraz, po paru tygodniach odstawki, znowu do niego podszedłem - nie zapalił, zdjąłem wlot powietrza za filtrem, odkręciłem rurę wydechową...
Temat jest trudno ponieważ brak jest dokładnych publikacji na ten temat. :-? Ponieważ podczas stosowania filtra cząstek stałych ( FAP) zmienia się ciśnienie wsteczne w układzie wydechowym ( filtr może być mniej lub bardziej " zapchany"), jest wysoce prawdopodobne , że potrzebny jest czujnik który będzie nadzorował to ciśnienie w celu zapewnienia prawidłowego...
Racja. Załączam zdjęcie ww miejsca na silniku. Co do Cllip-a będę musiał chyba podjechać do serwisu. Aktualnie tylko mogę liczyć na Delphi. Sprawdzę jeszcze układ wydechowy, może jest zapchany... :D
Witam mam podobny problem mianowicie scenic 1,9 dci 2000r. ciezko pali po zakupie owego autka oddalem go do mechanika na standardowe przeglady i wymiane oleju pasków w tym paska rozrzadu,po odbiorze go auto sabsze poprostu mół,ale jakos tam jezdzilo po 1000 km padło odpalalo ale tylko na 3/4 sekundy i klapa.Auto znalazlo sie wkoncu w serwisie reno za...
Witam ponownie. Cisnienie na listwie jest ok wymienilem rowniez regulator cisnienia jednak nie przynioslo to efektu. Zauwazylem ze silnik nie dosc ze ciezko wchodzi na obroty to bardzo szybko z nich spada. Czy mozliwe ze jest zapchany katalizator? Kazde auto schodzi wolniej a ta jak tylko puszcze gaz jest od razu tysiac rpm. Malo tego z rury wydechowej...
układ wydechowy zapchany,jak jest katalizator,egr tez do wyczysczenia nie zaszkodzi
Witam. Posiadam Renault Kangoo 1.4 2002 rok. Problem to szybko znikający płyn chłodniczy, a co za tym idzie to silnik się grzeje. Mocny biały dym z rury wydechowej. Brak spadku mocy. Samochód jak zimny to zapali, a jak ciepły to trzeba zapchać. Tal myślę, że to uszczelka głowicy. Proszę o pomoc czy są jakieś jeszcze inne możliwości i jeżeli ktoś wie...
renault sprawdź wydech zatkać wydech renault renault sprawdzi wydech
wodomierz magnes czerwona kreska volvo silnika
Wymiana żarówki cofania Citroen C1 2018 - krok po kroku Niedomykająca się tylna klapa telefonu mPhone - przyczyny i rozwiązania