Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
zapchany gaznik - przynajmniej moim zdaniem.
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
mi tez czasem troche brzeczy jak przejade kilka km. Delikatnie ale slychac,delikatnie tez jak by slabl jak by chcial przerywac ale to za duze slowo bo jest to malo wyczuwalne. Jezdze czesto na maksie,powinien to znosic ten silnik? No i jadac juz w poblizu ddomu skoncyla mi sie benzyna,dojechalem i nalalem mu najpierw do baku setke oleju a potem do pelna...
Znaczy to że pracuje Ci tylko na automatycznym ssaniu. Jak ssanie się podgrzeje to zamyka dysze ssania i silnik gasnie. Może masz tylko za mocno skręconą dyszę wolnych obrotów ewentualnie zapchana i gaznik do czyszczenia. W skuterach regularnie co jakiś czas trzeba czyścić gaznik z osadów wydzielających się z benzyny.
możliwe ze jest zapchany gdzieś gaznik lub jakaś dysza. Czeba przeczyścić filter powietrza to powinno jakąś poprawe dać
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Membrana gaznika byla zapchana
Tak ja napisał kolega, gaznik do czyszczenia. Pewnie zapchana jakas dysza. Musisz go sciagnac, rozebrać i przemyć. Mozliwe ze bedziesz tez musiał wymienić jedna dysz( jest tam taka długa podłuzna, z dziurkami z bloku - nie pamiętam jak sie nazywa. Przyczym poznej wazne jest dobre jego złozenie. Ogolnie wydaje mi sie ze bardziej opłaca sie popytac znajomych,...
Arturo 2773- miał kolega rację , winowajcą zapchany gaźnik . Po powtórnym starannym czyszczeniu i przedmuchaniu sprzęt pracują znakomicie .
Zapchania gaźnika najmniej bym się obawiał…
Witam tom3443 Przyczyn może być wiele, może masz zapchany kranik i paliwo nie dochodzi do gaźnika,zapchany gaźnik,a jeśli wszystko masz czyste to poprostu zacina się zaworek w komorze pływakowej i nie puszcza paliwa do gaźnika.
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
Zapchana dysza wolych obrotów w gazniku
Witam Mam honde civic 1.3 1995 r z instalacja LPG mam taki problem ostatnio jechalem na lpg i mi sie skonczyl to przełaczylem na benzyne i bylo ok gdy gdzies po 3 godzinach odpalilem auto i jechalem jakies 3 kilometry nagle obroty spadły i silnik zgasł i dalej nie mogłem jechac na benzynie PROSZE O POMOC Dodam iz niedawno wymienilem filtr paliwa powietrza...
Do gaźnika paliwo dochodzi na pewno, może to być zapchany gaźnik? Tylko czemu miałby być przepchany skoro przed odstawieniem maszyny 5 lat temu dzialala prawidłowo…
Moze byc zabrudzony gaznik, uszkodzona membrana gaznika, zapchany filtr powietrza, niedrozna rura doprowadzajaca powietrze do filtra.
2W jak na CB to jest dosyć i dodatkowe 2W nie zrobi zauważalnej różnicy - serio. (strata czasu) Marcin, Ty chyba czegoś nie zrozumiałeś. To nie ma być 2W tylko 12W. A ile ma być, czy 2W czy 4W to sobie ustawiasz potem. Na początek ma to zasuwać "pełną parą". To tak jak byś miał samochód z zapchanym gaźnikiem i jechał Ci 50 km/h, a Ty byś twierdził...
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
Gaznik regulowales ? Zalewa swiecie czy jak ? Dodano po 47 Sprawdz czy paliwo dobrze dochodzi mize masz kranik zapchany Dodano po 1 Ewentualnie sprawdź stan tłoka i pierscieni
Fajny opis ale jaka to piła na początek. Albo zapchane coś, gaźnik sitko albo piła wyzionęła ducha ze starości.
No to sprawdź rozrząd czy się nie przestawił. Chyba że ktoś ci zapchał filtr powietrza.
Paskudnie ten wał wygląda (co magneto nie było przykręcone czy to efekt twoich "spawań"?) ale da się złożyć. Klin jak wymierzyłeś 5 mm to taki ma być. Zapłonu się nie ustawia. Gaśnie albo od przebicia cewki albo od zapchanego gaźnika ewentualnie jakaś nieszczelność na drodze gaźnik - silnik.
Dzięki masz u mnie piwo :) blokada była już zwarta tyle że nie stykało,a sprawdzałem to kilka razy , ech elektryka.. :P Teraz iskra jest ale paliwo nie dochodzi.. czy jest jakaś blokada dopływu paliwa? czy to już kwestia zapchanego gaźnika?
Witam! Mam problem z motorowerem Romet i silnikiem Ogar 205 (2biegowy, polski silnik). Ostatnio przechodzil remont(kupilem go jako remontowany), wymieniany mial cylinder, glowice silnika i gaznik. Iskre ma piekna(duza jak w WSce), układ paliwowy czysty bez zapchanych dysz, gaznik zasysa paliwo, zaplon zrobiony tylko nie chce odpalic. Mozna go odpalic...
Sprawdz zawór membranowy czy nie jest rozgięty i dysze w gaźniku czy nie są zapchane
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Witam ponownie rozwiązałem mój problem odnośnie skutera winny był bardzo zapchany gaźnik ktrego nie dało sie wyczyścić, więc kupiłem nowy i teraz skuter śmiga że aż miło :D Pozdrawiam
Masz zapchana dysze wolnych obrotow. Rozkrec gaznik i go dobrze wyczysc (nie pomieszaj dyszy jak bedziesz je odkrecal), po tym wymien filtr paliwa zebys wiecej nie musial sie z tym meczyc. Pozdrawiam.
Co ma wspólnego olej do gaśnięcia?. Wyjmij i wyczyść gaznik, zobacz czy filterek nie jest zapchany.
Obstawiam zapchany gaźnik (miałem to samo), regulacja zaworów przy okazji też nie zaszkodzi.
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Zatrzeć raczej nie to 4t łatwo się go nie uszkodzi. Papierek zapewne już w wydechu. Sprawdź: 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. 2.Sprawdź odpowietrzenie zbiornika Raczej zapchany gaźnik do rozbiórki i czyszczenia.
Wymieniałeś świece w ostatnim czasie na nowe ''iskry'' ? Miałem kilka razy przypadek że na nowych świecach przerywał w pewnym momencie obrotowym silnika. Zdarzyło mi się już kupić kilka takich nowych kompletów tych świec które dawały takie efekty , jeszcze jedno sprawdź czy nie przytyka chwilowo elektrodyszy tzn. niekoniecznie misi być zapchana ona...
Częstym powodem jest zapchany gażnik, rozkręcenie go i przedmuchanie kompresorem załatwia sprawę. Problem ten likwiduje założenie filtra paliwa na odcinku bak- gażnik.
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Może sprawdź wygląd świecy - mokra czarna i czy iskra jest. Być może że zapchany gaźnik.
To nadal masz zapchany gaźnik. Wyciąć iglice i sprawdz drożność obydwu kanałów i dyszy ssania.
Mój cc700 też odpalał tylko na jeden gar a po chwili załapywał na drugi. Okazało się że winna była uszczelka pod głowicą. Łatwo było do tego dojść bo dodatkowo nie działało ogrzewanie i zmniejszał się poziom płynu chłodniczego. Nie sądzę żeby wina leżała po stronie komputera. W tym modelu komputer ma ograniczony wpływ na pracę silnika. Co ciekawe kiedyś...
była to wina zapchanego gaźnika bo wcześniej był zalany wodą dziękuje za odpowiedzi
Witam.Twoj problem to najprawdopodobniej elektrozawor przy gazniku.Albo jest uszkodzona cewka elektrozaworu albo przepalony bezpiecznik.Jak przekrecisz stacyjke to musisz uslyszec takie cykniecie.To znaczy ze elektrozawor zalapal.Jak jest cisza to sprawdz polaczenia elektryczne i bezpiecznik.A jezeli ci cyka to musisz juz szukac przyczyny w gazniku(zapchana...
Może głupie pytanie, ale czy to na pewno był silnik 4T? Wcale nie głupie. Podaj model maszyny. Bo bez tego to kosz dla tematu. Nawet nie wiemy od autora jaki to silnik. Przyczyny mogą być różne, może jest zapchany gaźnik, dziurawa pompka paliwa itp. Bez tych danych ciężko pomóc. Pozdrawiam
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Jeżeli za każdym "wstrzyknięciem" paliwa odpala na chwilę i gaśnie to kolega ma nieszczelny silnik lub zapchany gaźnik. Obstawiam uszczelniacze na wale.
Zmieniałeś/robiłeś coś przy silniku ? Myślę że to nie wina źle wyregulowanych zaworów lecz wina gaźnika lub rozrządu, bywał przypadki że rozrząd lubiał się sam przestawić ale skoro mówisz o jakiejś pianie to w pierwszej kolejności sprawdził bym gaźnik, musiałeś zatankować jakieś paliwo złej jakości i zapchało gaźnik...
Sprawdź może najpierw rzeczy które są błahostką. Może po prostu zapchałeś gaźnik\wtrysk? Sprawdź czy nie przestawił ci się zapłon (mało prawdopodobne ale przy wibracjach możliwe).
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
dlaczego nawet na nowym gaźniku nie chciał zatrybić Być moze zapchane filtry, być może gaźnik nie ustawiony, albo usterka leży gdzie indziej - nie wiem i Ty nie będziesz wiedział dopóki nie sprawdzisz. Prosta sprawa - zaczynamy od rzeczy najprostszych do sprawdzenia, a na rozebranie silnika na śrubki przyjdzie czas (oby nie...) gdy najprostsze (a zarazem...
jest tak jak mowisz cisnienie jest ok. a co do tych zimnych lutow to znaczy mam rozebrac licznik tak? a co do gazu to chyba masz racje bo jak probowalem dmuchnac w jeden waz od wody i nie moglem przedmuchac wiec chuba cos jest zapchane
Zapewne źle wyregulowany gaźnik, lub zapchana dysza. Rozebrać gaźnik, sprawdzić stan, wyczyścić, złożyć wyregulować. Instrukcje jak regulować piłę uniwersalne, dostępne w internecie.
to znaczy, ze albo przewody nie szczelne albo pompka do d...y, albo zawor w komorze plywakowej, albo pływak, albo zapchany gażnik
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Mam taki problem z maluchem, że nie chce odpalic. Ponieważ nie idzie paliwo do cylindrów, są suche świece, rozrusznik kręci. Akumulator mam 1,5 roku, co to może być za przyczyna? Może jest zapchany gaźnik, proszę o pomoc. Z góry dziekuje.
Remont juz byl kawalek czasu a raczej km:) wiec silnik na 100 jest dotarty. Swieca i zapchany filtr tez odpada. Caly czas mysle ze to gaznik ale co konkretnie w nim?
a moze luz na przepustnicy (czesta usterka i objawy pasują) a raczej na osi przepustnicy zapal silnik otwórz klape i poruszaj przepustnica ale raczej wpychaj jej os od siebie jeśli silnik bedzie zmieniał obroty to kup zestaw naprawczy i juz luba zapchana dysza w gazniku rozebrac wyczyscic
Jak trzeba gazować żeby nie zgasł, to sprawdź jednak gaźnik. Z ostatniego opisu wygląda, jakby nie miał wolnych obrotów (zapchana dysza w gaźniku); jeszcze pokusiłbym się o sprawdzenie serwa z wężem oraz kondensatora na aparacie zapłonowym. Poza tym nie mam więcej pomysłów. f.
czy cieply czy zimny czy na gazie czy na benzynie to samo nie chce wejść na obroty. Jak go odpalam to musze gaz trzymac do dechy bo inaczej nie odpali. Jak juz pisałem gume pod gaznikiem wymieniłem, wydech tez nie jest zapchany. Normalnie nie wiem co jest grane... Dzieki ze ktoś napisał
Wydaje mi sie ze to winna gaznika, nie chodzi tu o elektronike, ale o dysze - mogą być zapchane, albo pewnie maja juz za duże dziurki i kwalifikują sie do wymiany. (Nie duże koszt - tylko potem trzeba dobrze gaznik wyregulować)
Dokładnie, automat ssania do sprawdzenia. W pierwszej kolejności sprawdź stopień otwarcia tłoczka przy zimnym automacie, mierząc różnicę odległości pomiędzy automatem ssania a gniazdem w korpusie gaźnika. Przy wyjętym automacie ssania przytknij palcem otwór po automacie w korpusie gaźnika i spróbuj uruchomić. Brak mokrego palca oznacza zapchanie dyszy...
Jak na plaka odpala, to nie ma wątpliwości że gaźnik jest zapchany. Zdaje się że tam jest prosty gaźnik jak w kosiarce, a ssanie jest realizowane dodatkową przepustnicą, więc powinno być od razu widoczne w gardzieli czy paliwo jest zasysane czy nie.
skuter już chodzi był zapchany gażnik ale teraz nie mogę go ustawic Dodano po 3 teraz jest tak że nie osiąga pełnej prędkości
Właśnie wtedy nie było ok, bo motor nie miał wcale mocy. Myślałem, że zapchał się gaźnik, a była to wina tłumika(zapchał się). Przeczyściłem i od tamtej pory wszystko się zaczęło.
Zaraz sprawdzę dysze w gażniku, filtr patrzyłem w zbiorniku nie zapchany, iskra jest ,jak naleje go gaznika paliwa to też tylko na ssaniu pali chwilę i gaśnie. z góry dzieki za odpowiedż Dodano po 3 Tak jak doradziliście rozebrałem gażnik i przeczysciłem po złożeniu załapała na chwilę ale ją wyregulowałem i chodzi teraz bardzo dobrze dzięki wszystkim...
No to może faktycznie problem z zapłonem. Polecam też zdjąć tłumik, bo okazać się może, że jest zapchany.
Tak dokładnie z rowerowego silnika Jechał zgasł po postoju i nie odpala iskra jest świecy nie zalewa a nie spuscilem paliwa z gaźnika i moglo go zapchac
Książkowo simson ma skłąd mieszanki paliwa 50:1 ,a skoro tak fabryka mówi to tak ma być(30:1 ma komarek) Jeśli na luzie też nie wchodzi na wyższe obroty to musi być zapchany gażnik chociaż najlepiej było by to zobaczyć na własne oczy a takie czytanie i gdybanie co to może być nie ma sensu.
Hehehe alejetem zakrecony oczywscie mazda nie zrobiona bo nie ma ktoi kiedy. Mam silnik starego typu gaźnikowca ;) no i nie mam elektryczne pompy paliwa w zbiorniku tylko mechaniczna przy głowicy.. Ostatniaszansa zapchany gaźnik i dysze czy to możliwe bo jeszcze do niedawna do wczoraj odpalała a teraz krei ale już nie odpala tylko ja zalewa
syf w gazniku ... wyczyśc ( dysza może i czysta ale kanałek zapchany). Jak to możliwe ze "do tej pory Ci to nie przeszkadzało"?
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Ale to wszystko zalezy od typu gazników, od zużycia silnika, od zapchania filtra powietrza, nawet od stanu rozrusznika i akumulatora. W moim suzuki mam gazniki jeszcze nie podcisnieniowe , wszystko ustawione poprawki robiłem z color tune. Pale ta bestie 4 garowa z noznego startera, bo to rocznik 80 i ma taka wajche. I tez musze delikatnie dodac gazu...
Witam Mam taki problem........... Podczas jazdy moto Gilera gsm 2003 silnik morini 50cc moto spadło raptownie z obrotów zredukowałem do zera nie zgasł ale nie chciał już wejść ponownie na obroty Co zrobiłem........? 1. wyczysciłem wydech kretem 3 razy aż buzowało z niego 2. wyczysciłem gaznik, aż sie błyszczy jakie ma objawy? 1. zalewa cały czas świece,...
Już zamontowałem . Zrobiłem na razie z silikonu dla motoryzacji ,wysokotemperaturowego , ale boję się , że zacznie się rozpuszczać i zapcha gaźnik . fotka z netu jakiejś podróbki . Widać na nie wymienną gumkę . http://obrazki.elektroda.pl/6675086200_1...
Witam cie kolego,Tutaj to może być wszystko! To sam musisz dojść co się dzieje jeśli masz na tyle wiedzy? Jeśli nie to oddaj na warsztat lub do kogoś kto ma pojęcie! A jeśli masz jakieś pojęcie to sprawdz w pierwszej kolejności czy jest iskra? Wykręć świece i dotknij ją do obudowy silnika a druga osoba niech zakręci stacyjką i zobaczysz czy daje iskre...
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Wiec tak, wymienilem uszczelki, dodatkowo je posmarowalem smarem. Niestety nie pomaga. Skonsultowalem sie ze znajomym i stwierdza ze jest zimno, mieszanka jest uboższa bo benzyna slabiej paruje. W zasadzie to jedyne rozsądne wytlumaczenie. Gaznik sprawdzony i wyczyszczony dokladnie. Po zalozeniu brudnego zapchanego filtra, lub włączeniu lekko ssania...
Panowie! jakie gvc? GCV na czarno zbyt bogata mieszanka -nie działa poprawnie ssanie -Coś sie rozleciało w gaźniku -Zapchany filtr powietrza -Zły poziom paliwa (trochę nierealne) -Nieszczelny zaworek w gaźniku
Jak pisałem wcześniej cewka ma tylko dwa zaciski, więc wnioskuje z tego że moduł jest osobno. Czy cewka będzie pasowała od innego motoru bądź samochodu? Che najpierw spardzić cewkę. Trochę to dziwne że po włożeniu nowej świecy przez pare dni jest ok, nie wygląda to raczej na zapchany gaźnik bądź przestawiony zapłon. W aucie miałem identyczne objawy...
Witam. Mam ten sam problem co autor tego tematu. Mianowicie gdy go odpale na zimnym silniku pojeździ do około 4-5km. Puźniej zaczyna szarpać i gaśnie. Po chwili odpoczynku znów wraca do normy i tak w kółko. Wymieniłem przewody zapłonowe, ponieważ biło od niego gorącem zalałem nowym olejem, i wymieniłem filtr paliwa nadal jest to samo co może być tego...
albo gazniki ja miałem w skuterze cos takiego miałem zapchane rórke od powietrza
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Załozyłłem nowe platynki :) Juz wszysto gra :) Jeszcze jeden problem; Gdy odplalę WSK to przejadę 500 m i motocykl gaśnie. Za każdym razem tak samo. Gdy wykręcę świecę too jest ona czarna i sucha. Chy to powód zapchania gaźnika? Dodano po 3 Ps. Gdy wrzucę bieg i zaczynam jechać gdy dodam gazu naa "max" to motocykl dochodzi do 50 % obrotów. Coo jest...
Witam, mam kosę spalinową Fighter 1167 i jak się ją odpali to dymi i nie ma siły kosić, czy to będzie wina oleju czy może wina zapchanego gaźnika. Odpala za 1 razem, ale kopci i nie daje się kosić trawy, nie wiem co może być przyczyną. Czekam na odpowiedzi i na pomoc. Mam ją 3 lata i w tamtym roku nie było z nią żadnych problemów, tylko teraz po odpaleniu...
A przypadkiem po prostu ta cewka nie robi ci jakiegoś przebicia na masę? Cewka jest zwykle pod bakiem lub w jego okolicach i może ci się po prostu wydawać że to z baku. Poza tym jeśli masz problem z odpaleniem, to pierwsza do wymiany powinna iść świeca zapłonowa a nie cewka. Zawsze warto mieć jedną świecę nową, tylko na testy :P . Po trzecie, większość...
Z gaźnikiem. zdj.3-4 Swieca okopcona, stopa izolatora oraz elektrody pokryte czarnym matowym nalotem. Mozliwe przyczyny: za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna: zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku, za duza dysza gl. lub za wysoko podniesiona iglica, zuzycie dyszy glównej, zapchany filtr powietrza, niedomykajace sie ssanie, za zimna swieca,,...
Zapchane sitko w gaźniku.
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Tłumik nie zapchany a gaźnik dokręcony. A co to znaczy jak tłumik dzwoni?
Problem rozwiązany a mianowicie syf w gaźniku zapchane dysze ogólnie piasek teraz wszystko działa tak jak powinno jeszcze potrafi się przydusić tak przy 60km/h ale myślę że to już kwestia delikatnej regulacji dawki
Witam Na wstepie specyfikacja samochodu - CC700 , 94r , polski gaźnik (chyba Weber) Wiem ze podobnych tematow bylo juz wiele, bardzo z nich skorzystalem i po przeczytaniu kazalem swojemu mechanikowi podczas 3 naprawy (czyszczenia odpychania) gaznika zamontowac tzw jakbłuszko i rure od kolektora ssącego do gaźnika (cos w tym stylu) zeby gaznik nie zamarzal....
być może nie dostaje paliwa, trzeba sprawdzić zasilanie czy filtry czyste, przewody nie zapchane, ostatecznie gaźnik ale może być też przez elektryke
Oznacza to niepełne spalanie mieszanki lub zbyt bogata mieszanka. Przyczyną może być słaba iskra, nieodpowiednia świeca, rozregulowany gaźnik lub zapchany filtr powietrza.
Tak czy siak coś jest zapchane, moim zdaniem źle oczyścił kanaliki w gaźniku, ale zapchany filtr też może być przyczyną. Co do kranika to jeszcze się nie spotkałem by kranik się zapchał w wyniku normalnej eksploatacji. :)
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
Jaka może być przyczyna? W pierwszej kolejności sprawdź czy nie zatyka się dopływ paliwa do gaźnika ( zapchany filtr, śmieci w baku ... ) .
Mam husqvarne 137 objawy były takie same. Przyczyną takiego zachowania było zapchane sitko w gaźniku po wymianie wszystko ustąpiło.
Problem został rozwiązany :) (częściowo ) -Problem był dwuczęściowy. 1.Zapchany gaźnik :( (dałem ciała na całej linii) dysza główna, niestety plastikowa, była czyściutka jak nowa, ale otworek pod nią zapchany, oring się rozsypał ze starości. Poświeciłem latarką z boku a tu nic nie widac,więc kompresor i dmuchamy jak wystrzeliła to już po nim... nowy...
Witam posiadam poloneza 1,5 gle na gaźniku silnik nie zapala z gaźnika leci dym paliwo jest.Czy dysze w gaźniku mogły się zapchać bo w zbiorniku była resztka paliwa.
gaznik schemat gaznik budowa gaznik fiata
trafic benzyna wersja oprogramować elm327 zamek kabina
hydraulika siłowa kyocera km1635
Jak falownik zmienia 24V DC na 230V AC? Gdzie w Lublinie przestroić odbiornik Diora DST-301?