Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Gaznik regulowales ? Zalewa swiecie czy jak ? Dodano po 47 Sprawdz czy paliwo dobrze dochodzi mize masz kranik zapchany Dodano po 1 Ewentualnie sprawdź stan tłoka i pierscieni
mi tez czasem troche brzeczy jak przejade kilka km. Delikatnie ale slychac,delikatnie tez jak by slabl jak by chcial przerywac ale to za duze slowo bo jest to malo wyczuwalne. Jezdze czesto na maksie,powinien to znosic ten silnik? No i jadac juz w poblizu ddomu skoncyla mi sie benzyna,dojechalem i nalalem mu najpierw do baku setke oleju a potem do pelna...
zapchany gaznik - przynajmniej moim zdaniem.
możliwe ze jest zapchany gdzieś gaznik lub jakaś dysza. Czeba przeczyścić filter powietrza to powinno jakąś poprawe dać
przestawiony zapłon albo zapchany gaźnik/filtr Możesz jeszcze wlać troche paliwa do cylindra i próbować czy odpali
Może masz zapchany gaźnik, albo przewody, ewentualnie filtr paliwa jak masz. Ściągnij wężyk od gaźnika i sprawdź czy poleci paliwo.
Witam Mam honde civic 1.3 1995 r z instalacja LPG mam taki problem ostatnio jechalem na lpg i mi sie skonczyl to przełaczylem na benzyne i bylo ok gdy gdzies po 3 godzinach odpalilem auto i jechalem jakies 3 kilometry nagle obroty spadły i silnik zgasł i dalej nie mogłem jechac na benzynie PROSZE O POMOC Dodam iz niedawno wymienilem filtr paliwa powietrza...
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Remont juz byl kawalek czasu a raczej km:) wiec silnik na 100 jest dotarty. Swieca i zapchany filtr tez odpada. Caly czas mysle ze to gaznik ale co konkretnie w nim?
Witam Mam taki problem........... Podczas jazdy moto Gilera gsm 2003 silnik morini 50cc moto spadło raptownie z obrotów zredukowałem do zera nie zgasł ale nie chciał już wejść ponownie na obroty Co zrobiłem........? 1. wyczysciłem wydech kretem 3 razy aż buzowało z niego 2. wyczysciłem gaznik, aż sie błyszczy jakie ma objawy? 1. zalewa cały czas świece,...
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
Kolego zostaw w spokouju mierzenie ciśnienia bo to jest raczej nie możliwe standartem w grupie vaga jest wadliwa deska wyjmij ją rozbierz i popraw ZIMNE LUTY na 99,9% to jest przyczyna brzeczenia i świecenia kontrolki sprawdz dobrze lupą i odpisz czy jest poprawa jesli nie moze byc jeszcze czujnik cisnienia oleju który też lubi sie zepsuć pozdrawiam:D...
Witam Na wstepie specyfikacja samochodu - CC700 , 94r , polski gaźnik (chyba Weber) Wiem ze podobnych tematow bylo juz wiele, bardzo z nich skorzystalem i po przeczytaniu kazalem swojemu mechanikowi podczas 3 naprawy (czyszczenia odpychania) gaznika zamontowac tzw jakbłuszko i rure od kolektora ssącego do gaźnika (cos w tym stylu) zeby gaznik nie zamarzal....
Jak juz rozbierzesz gaznik to sprawdz plywak jak bedziesz mial w nim paliwo to go wymien na nowy bo jest bo jest dziurawy, sprawdz zaworek iglicowy czy szczelnie sie zamyka i sprawdz czy nie jest zapchany otwor od nadmiaru paliwa (nie pamietam fachowej nazwy), u znajomego tak bylo i chwile po odpaleniu zalewalo swiece, oczywiscie przemyj i przedmuchaj...
bede musiał sprawdzić rozrząd. A filtr powietrza nie jest zapchany bo na benzynie próbowałem z wyciagnietym filtrem i było to samo. Dzieki za podpowiedz. Dodano po 7 Potrzebowałbym pomocy bo nie wiem jak się sprawdza rozrząd zapewne są jakieś znaki, ale jak je rozpoznać?
Witam tom3443 Przyczyn może być wiele, może masz zapchany kranik i paliwo nie dochodzi do gaźnika,zapchany gaźnik,a jeśli wszystko masz czyste to poprostu zacina się zaworek w komorze pływakowej i nie puszcza paliwa do gaźnika.
Arturo 2773- miał kolega rację , winowajcą zapchany gaźnik . Po powtórnym starannym czyszczeniu i przedmuchaniu sprzęt pracują znakomicie .
Zapchania gaźnika najmniej bym się obawiał…
Sprawdz zawór membranowy czy nie jest rozgięty i dysze w gaźniku czy nie są zapchane
Do gaźnika paliwo dochodzi na pewno, może to być zapchany gaźnik? Tylko czemu miałby być przepchany skoro przed odstawieniem maszyny 5 lat temu dzialala prawidłowo…
Fajny opis ale jaka to piła na początek. Albo zapchane coś, gaźnik sitko albo piła wyzionęła ducha ze starości.
Witaj. Myślę że, sam sobie dałeś odpowiedz na swoje pytanie. Skoro po podaniu bezpośrednio pod świecę benzyny silnik odpalił, to wina tkwi w gaźniku. Coś gdzieś musi być jeszcze zapchane. Musisz jeszcze raz dokładnie sprawdzić gaźnik. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem i zalać świeżym paliwem. Nic mądrzejszego nie wymyślę. Pozdrawiam.
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
2W jak na CB to jest dosyć i dodatkowe 2W nie zrobi zauważalnej różnicy - serio. (strata czasu) Marcin, Ty chyba czegoś nie zrozumiałeś. To nie ma być 2W tylko 12W. A ile ma być, czy 2W czy 4W to sobie ustawiasz potem. Na początek ma to zasuwać "pełną parą". To tak jak byś miał samochód z zapchanym gaźnikiem i jechał Ci 50 km/h, a Ty byś twierdził...
dlaczego nawet na nowym gaźniku nie chciał zatrybić Być moze zapchane filtry, być może gaźnik nie ustawiony, albo usterka leży gdzie indziej - nie wiem i Ty nie będziesz wiedział dopóki nie sprawdzisz. Prosta sprawa - zaczynamy od rzeczy najprostszych do sprawdzenia, a na rozebranie silnika na śrubki przyjdzie czas (oby nie...) gdy najprostsze (a zarazem...
Paskudnie ten wał wygląda (co magneto nie było przykręcone czy to efekt twoich "spawań"?) ale da się złożyć. Klin jak wymierzyłeś 5 mm to taki ma być. Zapłonu się nie ustawia. Gaśnie albo od przebicia cewki albo od zapchanego gaźnika ewentualnie jakaś nieszczelność na drodze gaźnik - silnik.
Bez filtra w zbiorniku zapcha się sitko w gaźniku i może nie tylko
Dokładnie, automat ssania do sprawdzenia. W pierwszej kolejności sprawdź stopień otwarcia tłoczka przy zimnym automacie, mierząc różnicę odległości pomiędzy automatem ssania a gniazdem w korpusie gaźnika. Przy wyjętym automacie ssania przytknij palcem otwór po automacie w korpusie gaźnika i spróbuj uruchomić. Brak mokrego palca oznacza zapchanie dyszy...
Dzięki masz u mnie piwo :) blokada była już zwarta tyle że nie stykało,a sprawdzałem to kilka razy , ech elektryka.. :P Teraz iskra jest ale paliwo nie dochodzi.. czy jest jakaś blokada dopływu paliwa? czy to już kwestia zapchanego gaźnika?
Pływak dobrze ustawiony? Zawór iglicowy nie przycina sie, jest przedmuch przez niego jak jest opuszczony pływak i zamyka jak podnosisz? Jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to paliwo leci? Może sitko zapchane na kraniku.
Witam ponownie rozwiązałem mój problem odnośnie skutera winny był bardzo zapchany gaźnik ktrego nie dało sie wyczyścić, więc kupiłem nowy i teraz skuter śmiga że aż miło :D Pozdrawiam
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Może sprawdź wygląd świecy - mokra czarna i czy iskra jest. Być może że zapchany gaźnik. Z gaźnikiem wszystko ok. Wczoraj był wymieniany.
Obstawiam zapchany gaźnik (miałem to samo), regulacja zaworów przy okazji też nie zaszkodzi.
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Częstym powodem jest zapchany gażnik, rozkręcenie go i przedmuchanie kompresorem załatwia sprawę. Problem ten likwiduje założenie filtra paliwa na odcinku bak- gażnik.
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
Jak trzeba gazować żeby nie zgasł, to sprawdź jednak gaźnik. Z ostatniego opisu wygląda, jakby nie miał wolnych obrotów (zapchana dysza w gaźniku); jeszcze pokusiłbym się o sprawdzenie serwa z wężem oraz kondensatora na aparacie zapłonowym. Poza tym nie mam więcej pomysłów. f.
Zatrzeć raczej nie to 4t łatwo się go nie uszkodzi. Papierek zapewne już w wydechu. Sprawdź: 1. czy paliwo leci ze zbiornika, kranik podciśnieniowy zapewne. 2.Sprawdź odpowietrzenie zbiornika Raczej zapchany gaźnik do rozbiórki i czyszczenia.
Jak na plaka odpala, to nie ma wątpliwości że gaźnik jest zapchany. Zdaje się że tam jest prosty gaźnik jak w kosiarce, a ssanie jest realizowane dodatkową przepustnicą, więc powinno być od razu widoczne w gardzieli czy paliwo jest zasysane czy nie.
To nadal masz zapchany gaźnik. Wyciąć iglice i sprawdz drożność obydwu kanałów i dyszy ssania.
Zapewne źle wyregulowany gaźnik, lub zapchana dysza. Rozebrać gaźnik, sprawdzić stan, wyczyścić, złożyć wyregulować. Instrukcje jak regulować piłę uniwersalne, dostępne w internecie.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
była to wina zapchanego gaźnika bo wcześniej był zalany wodą dziękuje za odpowiedzi
Może tłumik jest zapchany?
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Zmieniałeś/robiłeś coś przy silniku ? Myślę że to nie wina źle wyregulowanych zaworów lecz wina gaźnika lub rozrządu, bywał przypadki że rozrząd lubiał się sam przestawić ale skoro mówisz o jakiejś pianie to w pierwszej kolejności sprawdził bym gaźnik, musiałeś zatankować jakieś paliwo złej jakości i zapchało gaźnik...
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Kolego proponuje dobrze wyczyścić gaźnik bo objaw jest taki jakby zapchana była dysza wolnych obrotów, później ewentualnie jeszcze jest kwestia regulacji mieszanki paliwowo powietrznej. po tych zabiegach powinien chodzić jak złoto.
Może głupie pytanie, ale czy to na pewno był silnik 4T? Wcale nie głupie. Podaj model maszyny. Bo bez tego to kosz dla tematu. Nawet nie wiemy od autora jaki to silnik. Przyczyny mogą być różne, może jest zapchany gaźnik, dziurawa pompka paliwa itp. Bez tych danych ciężko pomóc. Pozdrawiam
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
Jeżeli za każdym "wstrzyknięciem" paliwa odpala na chwilę i gaśnie to kolega ma nieszczelny silnik lub zapchany gaźnik. Obstawiam uszczelniacze na wale.
Tak dokładnie z rowerowego silnika Jechał zgasł po postoju i nie odpala iskra jest świecy nie zalewa a nie spuscilem paliwa z gaźnika i moglo go zapchac
No to może faktycznie problem z zapłonem. Polecam też zdjąć tłumik, bo okazać się może, że jest zapchany.
Sprawdź może najpierw rzeczy które są błahostką. Może po prostu zapchałeś gaźnik\wtrysk? Sprawdź czy nie przestawił ci się zapłon (mało prawdopodobne ale przy wibracjach możliwe).
Właśnie wtedy nie było ok, bo motor nie miał wcale mocy. Myślałem, że zapchał się gaźnik, a była to wina tłumika(zapchał się). Przeczyściłem i od tamtej pory wszystko się zaczęło.
Membrana gaźnika była zapchana Czyli już jeździ?
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
Panowie! jakie gvc? GCV na czarno zbyt bogata mieszanka -nie działa poprawnie ssanie -Coś sie rozleciało w gaźniku -Zapchany filtr powietrza -Zły poziom paliwa (trochę nierealne) -Nieszczelny zaworek w gaźniku
No, miałem pisać, że może właśnie w gaźniku jakiś kanał być zapchany. Nie wiem, jak go czyściłeś, ale ja, jak czyszczę, to rozkręcam w gaźniku wszystko, co tylko się da. Trzeba wszystkie dysze wykręcić i sprężonym powietrzem wszystko dobrze przedmuchać: każdy kanał.
to znaczy, ze albo przewody nie szczelne albo pompka do d...y, albo zawor w komorze plywakowej, albo pływak, albo zapchany gażnik
Mam taki problem z maluchem, że nie chce odpalic. Ponieważ nie idzie paliwo do cylindrów, są suche świece, rozrusznik kręci. Akumulator mam 1,5 roku, co to może być za przyczyna? Może jest zapchany gaźnik, proszę o pomoc. Z góry dziekuje.
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Nic nie kupuj, jedź do mechanika, on zweryfikuje i naprawi usterki. Pewnie zapchana dysza wolnych obrotów lub zawiesza się elektrozaworek przy gaźniku. Ale to tylko gdybanie. Myślę, że cała naprawa nie przekroczy 100 zł.
Znaczy to że pracuje Ci tylko na automatycznym ssaniu. Jak ssanie się podgrzeje to zamyka dysze ssania i silnik gasnie. Może masz tylko za mocno skręconą dyszę wolnych obrotów ewentualnie zapchana i gaznik do czyszczenia. W skuterach regularnie co jakiś czas trzeba czyścić gaznik z osadów wydzielających się z benzyny.
Wydaje mi się, że ma poprzez odmę od pokrywy zaworów do gaźnika. Pod osłoną klawiatury jest filtr/sito zobacz czy nie jest zapchany.
Oznacza to niepełne spalanie mieszanki lub zbyt bogata mieszanka. Przyczyną może być słaba iskra, nieodpowiednia świeca, rozregulowany gaźnik lub zapchany filtr powietrza.
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Gaźnik i bak do czyszczenia paliwo do wymiany. Na 100% zapchane dysze.
Zapchane sitko w gaźniku.
Problem rozwiązany a mianowicie syf w gaźniku zapchane dysze ogólnie piasek teraz wszystko działa tak jak powinno jeszcze potrafi się przydusić tak przy 60km/h ale myślę że to już kwestia delikatnej regulacji dawki
skuter już chodzi był zapchany gażnik ale teraz nie mogę go ustawic Dodano po 3 teraz jest tak że nie osiąga pełnej prędkości
Tak ja napisał kolega, gaznik do czyszczenia. Pewnie zapchana jakas dysza. Musisz go sciagnac, rozebrać i przemyć. Mozliwe ze bedziesz tez musiał wymienić jedna dysz( jest tam taka długa podłuzna, z dziurkami z bloku - nie pamiętam jak sie nazywa. Przyczym poznej wazne jest dobre jego złozenie. Ogolnie wydaje mi sie ze bardziej opłaca sie popytac znajomych,...
Tak czy siak coś jest zapchane, moim zdaniem źle oczyścił kanaliki w gaźniku, ale zapchany filtr też może być przyczyną. Co do kranika to jeszcze się nie spotkałem by kranik się zapchał w wyniku normalnej eksploatacji. :)
Witam. Wątpię aby wymiana oleju coś dała choć fakt faktem wewnątrz jest odśrodkowy regulator prędkości obrotowej silnika więc nie wykluczone, że ten regulator przyrdzewiał jeśli stan oleju był na minimum lub urządzenie było ustawione pod znacznym pochyłem. W pierwszej kolejności wyczyść dokładnie wszystkie dysze w gaźniku oraz prze de wszystkim filtr...
Maszyna zasilana gaźnikiem czy wtryskiwaczem? Jak gaźnikiem to najpewniej dysza paliwowa główna jest zapchana :) .
Tłumik nie zapchany a gaźnik dokręcony. A co to znaczy jak tłumik dzwoni?
Książkowo simson ma skłąd mieszanki paliwa 50:1 ,a skoro tak fabryka mówi to tak ma być(30:1 ma komarek) Jeśli na luzie też nie wchodzi na wyższe obroty to musi być zapchany gażnik chociaż najlepiej było by to zobaczyć na własne oczy a takie czytanie i gdybanie co to może być nie ma sensu.
Hehehe alejetem zakrecony oczywscie mazda nie zrobiona bo nie ma ktoi kiedy. Mam silnik starego typu gaźnikowca ;) no i nie mam elektryczne pompy paliwa w zbiorniku tylko mechaniczna przy głowicy.. Ostatniaszansa zapchany gaźnik i dysze czy to możliwe bo jeszcze do niedawna do wczoraj odpalała a teraz krei ale już nie odpala tylko ja zalewa
Witam cie kolego,Tutaj to może być wszystko! To sam musisz dojść co się dzieje jeśli masz na tyle wiedzy? Jeśli nie to oddaj na warsztat lub do kogoś kto ma pojęcie! A jeśli masz jakieś pojęcie to sprawdz w pierwszej kolejności czy jest iskra? Wykręć świece i dotknij ją do obudowy silnika a druga osoba niech zakręci stacyjką i zobaczysz czy daje iskre...
A paliwo samo z siebie leci? Może wężyk jest zapchany?
Witam posiadam poloneza 1,5 gle na gaźniku silnik nie zapala z gaźnika leci dym paliwo jest.Czy dysze w gaźniku mogły się zapchać bo w zbiorniku była resztka paliwa.
Wyczyść gaźnik, bo najwidoczniej masz zapchany w różnych brudach. Regulacja zapłonu oraz gaźnika to podstawa.
Witam, mam kosę spalinową Fighter 1167 i jak się ją odpali to dymi i nie ma siły kosić, czy to będzie wina oleju czy może wina zapchanego gaźnika. Odpala za 1 razem, ale kopci i nie daje się kosić trawy, nie wiem co może być przyczyną. Czekam na odpowiedzi i na pomoc. Mam ją 3 lata i w tamtym roku nie było z nią żadnych problemów, tylko teraz po odpaleniu...
Mój cc700 też odpalał tylko na jeden gar a po chwili załapywał na drugi. Okazało się że winna była uszczelka pod głowicą. Łatwo było do tego dojść bo dodatkowo nie działało ogrzewanie i zmniejszał się poziom płynu chłodniczego. Nie sądzę żeby wina leżała po stronie komputera. W tym modelu komputer ma ograniczony wpływ na pracę silnika. Co ciekawe kiedyś...
Już zamontowałem . Zrobiłem na razie z silikonu dla motoryzacji ,wysokotemperaturowego , ale boję się , że zacznie się rozpuszczać i zapcha gaźnik . fotka z netu jakiejś podróbki . Widać na nie wymienną gumkę . http://obrazki.elektroda.pl/6675086200_1...
Jaka może być przyczyna? W pierwszej kolejności sprawdź czy nie zatyka się dopływ paliwa do gaźnika ( zapchany filtr, śmieci w baku ... ) .
A przypadkiem po prostu ta cewka nie robi ci jakiegoś przebicia na masę? Cewka jest zwykle pod bakiem lub w jego okolicach i może ci się po prostu wydawać że to z baku. Poza tym jeśli masz problem z odpaleniem, to pierwsza do wymiany powinna iść świeca zapłonowa a nie cewka. Zawsze warto mieć jedną świecę nową, tylko na testy :P . Po trzecie, większość...
Jak pisałem wcześniej cewka ma tylko dwa zaciski, więc wnioskuje z tego że moduł jest osobno. Czy cewka będzie pasowała od innego motoru bądź samochodu? Che najpierw spardzić cewkę. Trochę to dziwne że po włożeniu nowej świecy przez pare dni jest ok, nie wygląda to raczej na zapchany gaźnik bądź przestawiony zapłon. W aucie miałem identyczne objawy...
Witam. Mam ten sam problem co autor tego tematu. Mianowicie gdy go odpale na zimnym silniku pojeździ do około 4-5km. Puźniej zaczyna szarpać i gaśnie. Po chwili odpoczynku znów wraca do normy i tak w kółko. Wymieniłem przewody zapłonowe, ponieważ biło od niego gorącem zalałem nowym olejem, i wymieniłem filtr paliwa nadal jest to samo co może być tego...
Mam husqvarne 137 objawy były takie same. Przyczyną takiego zachowania było zapchane sitko w gaźniku po wymianie wszystko ustąpiło.
Kolega wyczyści gaźnik, po 2 latach bez eksploatacji z odparowanego paliwa mogło się coś zapchać.
Załozyłłem nowe platynki :) Juz wszysto gra :) Jeszcze jeden problem; Gdy odplalę WSK to przejadę 500 m i motocykl gaśnie. Za każdym razem tak samo. Gdy wykręcę świecę too jest ona czarna i sucha. Chy to powód zapchania gaźnika? Dodano po 3 Ps. Gdy wrzucę bieg i zaczynam jechać gdy dodam gazu naa "max" to motocykl dochodzi do 50 % obrotów. Coo jest...
być może nie dostaje paliwa, trzeba sprawdzić zasilanie czy filtry czyste, przewody nie zapchane, ostatecznie gaźnik ale może być też przez elektryke
Witam A może w tym skuterze gaźnik jest zapchany? Świece są w dobrym stanie?
gaznik schemat gaznik budowa gaznik fiata
magnum obroty liczba godzin pracy przerobić rower
droga dojazdowa droga dojazdowa
Zablokowanie silnika Audi A1 1.6 TDI po wymianie paska rozrządu Dobór kabla do zasilania domu 16kW: miedź czy aluminium?