Zacznij od rozebrania zacisku, wyczyszczenia i dokładnego przesmarowania prowadnic. To auto nie jest użytkowane sporadycznie albo przez osobę która hamuje delikatnie i rzadko wciska hamulec mocniej? Bo objawy pasują do typowego zapiekania się zacisku właśnie.
W tym samochodzie lubią sie zapiekać prowadnice zacisków. Warto sprawdzić
Witam. Może tak z innej mańki. Modele mazdy ge, gf mają problem z tylnymi zaciskami, a mianowicie zapiekają się. Być może zam tkwi problem. Poniżej lekura http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... Pozdrawiamy mazdaspeed :)
Z Twojego linku/ coś mi tu nie pasuje, bo: Opis produktu KERAMIK Spray 70-86 400 ml Ceramiczny środek antyadhezyjny i uszczelniający w sprayu do wszelkich połączeń śrubowych, szczególnie do śrubowań chromowo-niklowych. Preparat: zapobiega zapiekaniu, zaciskom i zatarciom - umożliwa łatwy demontaż nawet po długim czasie; posiada wytrzymałość wysokotemperaturową;...
Witam wszystkich forumowiczów ! mam problem z moim polonezem a dokładnie z jego hamulcami . kilka razy juz zmieniałem zaciski , czysciłem je a te po jakims czasie znów się zapiekają i nie chcą hamować , już nie wspomnę o ręcznym bo to jest kompletna porażka... , chciałbym wymienić te zaciski na jakieś inne i moje pytanie jest czy od jakiegoś innego...
Linka to małe prawdopodobieństwo. Zacisk się blokuje i klocki nieustannie trą o tarczę, problem będzie narastał z każdym przejechanym km bo od tarcia wszystko się rozgrzewa i jeszcze bardziej ociera. Jak postoisz i się schłodzi znów będzie mniej ocierało, ale niestety bez rozebrania, przeczyszczenia i nasmarowania się nie obędzie. Problem jest znany...
Smar miedziany/miedziowy stosuję się tam, gdzie jest ryzyko zapiekania się, zatarcia. Nie nadaje się kompletnie, do połączeń z małym pasowaniem, uszczelnianych. Tak, możesz zastosować ten od tłoczków. Zdjęć nie chcę, sam Ci kiedyś manuala wrzucałem.
(at)Rezystor240 Niestety ale tarcze też tam były z tyłu i standardową usterką jest zapiekająca się dźwigienka ręcznego w zacisku. Były dwa rodzaje zacisków i w jednych tak się działo a w drugich nie ( nie pamiętam systemów, astrę sprzedałem jakieś 5 lat temu). Chociaż przypominam sobie że zmieniałem też linkę ale nie pamiętam dla czego. Jak jest tarcza...
Zmień mechanika. Nowe klocki i tarcze to nie wszystko. Tłoczek bez wżer i prawidłowo pracujący, drożne przewody płynu, czyste prowadnice klocka i proste prowadnice zacisku. Musi działać. No chyba, że pompa nie odpuszcza, ale to wszystko do ustalenia. A co do zacisków, to ja od kilku lat używam regenerowanych przez TRW lub ABS. Do tej pory złego słowa...
Witam Pytanie tak jak w poście. Czego używacie i co się sprawdza ŁT, grafitowy, czy wapniowy pytam bo kiedyś używałem ŁT ale nie sprawdzał się przy podwyższonych temperaturach np. nie zabezpieczał przed zapiekaniem śrub mocujących jarzma zacisków hamulcowych a ze wszystkich ma najwyższy zakres temperatur pracy do 130oC teraz używam grafitowego ale wydaje...
Sprawdź czy odbija ręczny często zapiekają się łożyska igiełkowe na sworzniu .Może też być przyczyną elastyczny łącznik zacisku ,który mógł się rozwarstwić wewnątrz.
jak już tak kombinować to może lepiej założyć zaciski z Cinquecento? te od DFa są beznadziejne, ciągle się zapiekają, takie same są w Uno i to też wieczny problem, ja w swoim Uniaku założyłem z Cieniasa (do tego tarcze z Cieniasa bo są ciut większe) rozstaw śrub do przykręcenia zacisku wraz z jarzmem taki sam w CC/SC jak i w Uno. Zacisk z CC/SC jest...
A, zszedł śmiercią naturalną ;) Skoro kontrolki zniknęły to można powiedzieć że problem sam się rozwiązał, ale warto zajrzeć co tam w hamulcach piszczy. Stan klocków, tarcz, czujników i wszelakich kabelaszków przy nich ;) Szczególnie tylne zaciski uwielbiają się zapiekać, razem z ręcznym. Jak masz wersję przed liftem to teoretycznie możesz wszystkie...
pompa ma luz, przewody wszystkie stalowe były zgnite więc wymieniłem na miedziane już z rok temu, o tutaj nawet podałem wymiary i opisałem bo ktoś pytał: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... i było wszystko dobrze, do czasu aż znów pompa hamulcowa się przetarła i chciałem z tym wreszcie zrobić porządek Stare zostały tylko...
pioart - zaciski wykonane są z żeliwa, które ma bardzo mała plastyczność, a co za tym idzie opukiwanie zacisku wokół odpowietrznika nie spowoduje zacieśnienia połączenia. Idąc dalej - śrubę o której mówimy, czyli odpowietrznik nie trzymają jedynie siły tarcia na gwincie, ale też siły tarcia na stożkowej powierzchni, która uszczelnia zacisk (cylinderek)....
Do smarowania prowadnic w zupelnosci wystarczy smar miedziany. tarcze i klocki tylko bosh jeszcze nigdy nie narzekalem Dokładnie smar miedziowy, sprawdzone osobiście w różnych typach aut od fso 125p zaczynając i nigdy nie było problemu z zapiekaniem blokowaniem itp. Tylko nie paćkać grubo, należy smarować cieniutko aby natłuścić wcześniej miejsca osadzenia...
Co do softu w autach... Dziś za większość usterek "wieku dziecięcego" odpowiada błędnie napisany soft. A nawet i zwyczajne wady konstrukcyjne poprawia się aktualizacją softu. Tak było np w grupie PSA z urywającym się zaworem EGR, który był tandetnie skonstruowany. Była poprawka softu by sterował trochę delikatniej tym zaworem i problem minął. Soft jest...
Pedał hamulca właśnie nie drgnie bo co ma dalej zrobić? Klocki zaparte o tarczę, tłoczki nie mogą się wysunąć, pompa zregenerowana, ciśnienie na wężach w kosmos, to co ma pójść? XD. Jak odkręcisz odpowietrznik to upuścisz ciśnienia i wtedy po prostu przepompujesz płyn. Czemu tłoczki się zapiekają? Ze starości. Guma twardnieje z czasem i tłoczek się...
Witam, mam problem z tylnym kołem w samochodzie. Zacisk nie chce cakiem odpuścic i blokuje koło. już spaliłem tarcze i klocki. Wymieniłem klocki na nowe, tarcze przetoczyłem, cylinderek sprawdziłem jest dobry,czysty, gniazdo też, prowadnice ładne czyste. Nasmarowane smarem przeciw zapiekaniu... błędu na komputerze nie pokazuje...- na żadnej z pomp ani...
Aż z ciekawości wszedłem na link do Allegro,cytuje:"Nałożony bezpośrednio na tylne strony okładzin tarcz hamulcowych zapobiega ich piszczeniu"!!! no prawdziwy majsterszczyk w tworzeniu reklamy,by sprzedać za 18,50 złotych,pół kilograma smaru który nawet nie potrafi przesmarować prostej maszyny do chleba :D Swoją drogą też nie bardzo rozumiem czemu właśnie...
Witam przeglądałem wiele for ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, chodzi mi o taką jedną prostą sprawę. Kupiłem do mojego unolota nowe zaciski hamulcowe... znaczy nie nowe a regenerowane, są nowe uszczelki, sa szlifowane, itd... i mam takie pytanko jeżeli sa powymieniane te uszczelki to czy przed montażem muszę je dodatkowo smarować płynem...
Witam Pisałem już wcześniej post "PUNTO 1.1 95r problem z hamulcami" http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... od tamtego czasu uruchomiłem (regeneracja) korektory hamowania i tylne koła już się nie blokują oraz wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe. Po odpowietrzeniu grzeją się już tylko koła przednie. Po przejechaniu ok 20 km podniosłem...
Klocek tarł głównie w bruździe. Hamulce jako tako działały, gdy samochód przeszedł przegląd niedawno. Bruzda jest na głębokość1-2mm nie mam jak zmierzyć. Co mogło spowodować tą usterkę, zacięcie się klocka i zła geometria jego podczas hamowania? Z mojej praktyki wynika, że taka sytuacja występuje z powodu zatarcia się klocka w swojej prowadnicy. Po...
a druga sprawa, że żeby wcisnąć spowrotem tłoczek, to muszę też odpowietrznik poluzować, bo inaczej nie da rady. Spuchnięte uszczelki w pompie hamulcowej - albo wypłukana rozpuszczalnikiem, albo zmieszane ze sobą płyny różnych klas i zastosowania. Dodano po 8 Na dodatek kolega Carrot wspomina coś o kawitacji... Poczytaj jak zachowuje się ciecz przy...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami w scanii 4 99' hamulce tarczowe. Mianowicie blokuje mi lewy zacisk. Siłowniki są sprawne na 100% były nawet zamieniane ( na próbę ), założyłem nowy zacisk bo myślałem że się zapieka i dalej nic nie pomogło. Lewa strona hamuje lepiej bo ściąga w lewo, mało tego dzisiejszej nocy jadąc autostradą stałą prędkością...
wygląd to rzecz względna ;-) za uniakiem przemawiają też ceny częsci: np wahacz kompletny- ok 60zł, klocki - ok 20, szczeki ham- ok 20zł, amorki przednie - ok 60zł, tylne- 40 itp itp. najgorzej jednak jest rdza- bardzo go lubi i znalezienie dobrego uniacza jest bardzo trudne ;-) do wad uniaka można też zaliczyć zapiekające się cylinderki i zaciski hamulców...
Pompa paliwa Ci padła bo prawdopodobnie jeździłeś na gazie ze zbyt małym poziomem benzyny w baku i pompę szlag trafił. To znany przypadek użytkowników Lanosa jeżdżących na gazie. Jak nie przegonisz od czasu do czasu auta na benzynie to wtryski się zapiekają i auto na benzynie nie chce jechać. Jeśli jeździ choć troche na benzynie to wlać do baku środek...
Witam, Ja zaś odradzam Leona / Toledo II (wiem, bo mam). Jeśli chodzi o mechanikę to jest to to samo auto, co A3, Octavia, Golf 4. Różnicą jest jednak wnętrze, które w Leonach i Toledo jest marnej jakości - plastiki znacznie bardziej trzeszczą oraz posiadają znacznie gorsze wygłuszenie, niż golfy. Dochodzi do tego jeszcze wada fabryczna w postaci wlewającej...
Nie będę kolego speedy9 z Tobą absolutnie się kłócił i próbował zmienić Twojego zdania- polecamy auta różnych marek, pytanie autora było jak się prezentuje i jak się jeżdzi s-max i c-max, s-max jak wiesz ma problemy z kołem dwumasowym, problemy z filtrem fap/dpf które wyeliminowano dopiero , po 2012 roku gdzie nikt nie wie naprawdę co to jest dpf, żaden...
Mam japończyka (Mazda 626 2.0l diesel z 2000r) plus kumpla w hurtowni, zamienniki tam kupione tańsze niż części do Poldka w sklepie detal (fajnego oddałem na szrot dwa lata temu, sam podjechał...) np. wysprzęglik japoński 48zł, pompa sprzęgła zamiennik 36zł, klocki (dobre) 30-40zł przód/tył, filtr paliwa sklep (nie będę kumplowi z byle du..lką głowy...
W tym mercedesiku bardzo czesto zapiekaja sie zaciski na prowadnicach. Dodano po 46 W tym mercedesiku bardzo czesto zapiekaja sie zaciski na prowadnicach lub regulatory wlasnie jak kolega wyzej napisal nie odpuszczaja.
Przesmarowalem wszystko zgodnie ze sztuką środkami Ate plastitube i bremszylinder i hamulce chodzą już sprawnie kilka miesięcy, nic się nie zapieklo ani nie zawarlo. Polecam wiec te środki tym bardziej że są bardzo wydajne.
Przewód z takiego zacisku można wyjąć jedynie poprzez rozgięcie zaprasowanego zacisku przy pomocy np śrubokrętu. Ponowny montaż jest raczej nieskuteczny, bo nie zaciśniemy w warunkach domowych mocno przewodu, bez odpowiednich szczypiec. Wtedy połączenie będzie się nadmiernie nagrzewać. Można to zrobić poprzez lutowanie.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Rok 2004 nie mam zadnego miejsca na sprezynki. https://obrazki.elektroda.pl/6290684200_... Aku mierze na wylaczonym silniku. W clipie pokazuje 12,39V. Woltomierz tak samo. Podczas zaciagamia w clipie napiecie spada do 11.89V. Dodano po 1 Chodzu o to ze raz puszcza dobrze zaciski a raz ich nieodbija calkowicie. Zaciski nowe, linki nowe,...
musisz dobrze wyczyscic prowadnice zacisku sa tam aluminiowe i w uno czesto sie zapiekaja wyczysc dobrze ti i te blaszki ktore siree wklada do blokady nasmaruj smarem miedzianym i na pewni pomoze to jest bol w uno i polonezie bo to te same hamulce z pompa i serwem nie ma raczej problemow z rezta odkrewc odpowietrznik i zobaczysz
pierścień zapiekać zacisk asxsn zacisk atego
montaż zmywarka siemens 93c46 24c02 pendrive odczyt linux
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Philips PerfectCare, ProVelocity – diagnostyka i naprawa generatorów pary, typowe usterki Hyundai i30 Elantra – spadek wskazań obrotomierza, czujnik CKP, diagnostyka OBD-II