Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Wiec sprawa mam sie tak ze po scisnieciu na noc przewodu zasilania pompy w paliwo na odcinku filtr paliwa pompa sciskiem stolarskim samochod odpala Ta sama procedura na przewodzie powrotnym nie daje zadnego rezultatu Moze teraz ktos bedzie w stanie naprowadzic gdzie szukac przyczyny cofania sie paliwa ? Zawor w pompie czy tez sama nieszczelnosc samej...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
2.0 diesel? Jak tak to najlepiej założyć ręczną pompkę na przewody i przepompować jeżeli się pojawi paliwo to albo pompa wtryskowa albo się gdzieś zapowietrza.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, Na pewno to nie jest wina dziury w wydechu, wina akumulatora to też nie jest. Jak bateria była by słaba, to "dusił" by się przy próbie odpalenia, a on "dusi" Ci się już po odpaleniu więc problem z paliwem. Filtry paliwa kiedy zmieniany? Zapowietrzanie się układu paliwowego? Pompa paliwa nie wydaje dziwnych...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Cięgno pedału gazu na pompie wtryskowej? Jeżeli jest jak napisałem, to pompa "gubi" paliwo, i się zapowietrza. Radzę oddać pompę na regenerację wraz z wtryskiwaczami i Twój problem zostanie rozwiązany.
Większości samochodów obudowa filtra paliwa po odkręceniu dekielka powinna się powoli opróżnić , jeżeli wyciągniesz filtr za szybko nie czekając aż paliwo opadnie cały syf dostanie się na piramidę i w niedługim czasie czekają niemiłe wydatki typu wtryski i pompa.
Uszczelniacz wałka pompy -za nim jest kanał ssący i potrafi się zapowietrzać ,gdy jest uszkodzony (do pompy wchodzi czyste paliwo a wychodzi z powietrzem )
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Witam, tak jak w temacie kombajn się zapowietrza, po podłączeniu butelki z paliwem bezpośrednio pod pompę wszystko jest ok, jaki może być problem? proszę o pomoc.
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Pewnie gdzieś się zapowietrza , sprawdź przewody przelewowe i zasilające , czy dźwignia gazu pompy wtryskowej ma luz , powoduje on zapowietrzanie się pompy.
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Sprawdź może zasilanie paliwa z pominięciem zbiornika,i filtra.Podłącz zewnętrzną bańke z ropką,zalej pompe,odpowietrz na pompie i nakrętkach wtrysków i jazda!Powodzenia,jak dla mnie zapowietrzanie zasilania w paliwo,lub koniec pompy po stronie niskiego ciśnienia(łopatki).Druga możliwość to imobiliser który otwiera zawór start na pompie.Pzdr.
Powietrza nie zobaczysz, pompa tłoczy paliwo do głowicy, powrotu z niej nie ma, wraca tylko nadmiar z pompy. Poprawcie mnie jak się mylę. Po odpaleniu jest biało niebieska chmura dymu?
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
Pompa paliwa gaźnikowa. Mniej niż 0.5bara podaje. W miejscu gdzie się zapowietrza będzie ciekło paliwo.
Twój problem to zapowietrzenie pompy a nie awaria pompy. Poszukaj, jest dużo o tym w necie. Pompa to ostateczność jak pada to na amen, nie daj się naciągać na to pompiarzom i niektórym mechanikom co mało wiedzą o tych silnikach. Zapowietrzanie układu to podstawa i tam szukaj.
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
Jak się nie zapowietrza, paliwo nie cofa, to zn. że pompa ma za małe ciśnienieach na wolnych obrotach (do roboty/ sprawdzenia).
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ?
Witam mam problem z audi a3 z 2000r 19tdi 90km. Autko chodziło normalnie. dziś po zgaszeniu nie chciało odpalić. łapie na sekunde i gaśnie. Kontrolka od immo się nie pali. w pompie jest paliwo, nie zapowietrza się, sprawdzałem zaworek na pompie puszcze paliwo (nawet otwierałem go na krótko). Czytałem że może to być stacyjka. rozebrałem wyczyściłem....
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
Być może zapowietrza się pompa lub zatkany wąż zasilający paliwem podepnij sobie bezpośrednio pod pompę jakiś zbiornik z paliwem (może być bańka tylko czyta bo to idzie bezpośrednio do pompy) zobacz czy to coś pomoże
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Pomysł z gruszką wydaje się być ciekawy i chyba to zastosuję, tym bardziej że jest w niej zaworek zwrotny. Zawsze to jednak "poprawianie fabryki". Nawet się nie zastanawiaj, tylko zakładaj - problemy z cofaniem się paliwa znikną, i przy okazji z rozruchem. Grucha przy okazji pozwoli Ci łatwo odpowietrzyć układ jak będziesz np. wymieniał filtr paliwa....
jaki silnik i pompa paliwa?
Mam taki problem z moim autkiem (opel calibra 2.0 16v) mianowicie gasnie i nie chce puzniej zapalic. Zapowietrza sie listwa wtryskowa.Filtr wymienilem, zadych wyciekow paliwa nie ma. Zauwazylem ze jak odlacze zasilanie od pompy paliwa ( pompa nie chodzi) a silnik nadal pracuje nawet z 10 min !!!! Jak to mozliwe ??? Czy bierze paliwo jakims podcisnieniem...
witam mam problem z mb100d. po uruchomieniu silnika widać że w przewodzie paliwowym zasilającym idzie paliwo z powietrzem. na powrocie dzieje się tak samo co efekcie prowadzi d zapowietrzania się układu. co może byc przyczyną takiej sytuacji? pompa wtryskowa? czy jest tam jakiś zawór odpowiadający za zasysanie paliwa ze zbiornika ? Proszę poprawić pisownię...
Wtryski albo pompa się kończy. O ile nie jest zapowietrzony. Po odpaleniu i zgaszeniu dobrze pali? Może paliwo schodzi i się zapowietrza? Wtedy zamontuj zaworek zwrotny na zasilaniu pompy.
Wina pompy, miałem taki przypadek. Zapowietrza się, cofa się paliwo.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Jak mniemam to wymieniłeś filtr paliwa ? A czy spec sprawdził uszczelniacz wałka npędowego pompy ? Sucho może i będzie ale paliwo cofnie się przewodem powrotnym zasysając powietrze do pompy przez uszczelniacz, jak wiadomo zbiornik paliwa jest niżej niż pompa.
W czwartek jeździliśmy z podpiętym CDIF/2 błąd powstaje w momencie przyspieszania,po naciśnięciu na gaz. Auto dziś odpalałem i nie startuje zadawalająco kręci jakieś 4-5 sek. Zanim odpali. Układ nie zapowietrza się (paliwo bez pęcherzyków) pompa CR wolno nabija Ciśnienie na listwie. Przed remontami pompy i wtrysków paliło beznadziejnie nawet po 30 sek....
Zetor Proxima problem polega na tym gdy ciągnik postoi kilka godzin to się zapowietrzy i nie mogę odpalić muszę pompować pompko paliwo tak z pięćdziesiąt razy śruba z sprężynka i śrutem została wymieniona na nową i nic nie pomogło. Pompa paliwa była sprawdzona na stole i jest dobra
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy A jak ci zapowietrzają trawersy lub sama pompa , bo wężyki , bak i filtr powietrza to pikuś. A jak pompa długo wytwarza w sobie ciśnienie bo jest zużyta po prostu? przejechałem 20 000, i dalej jest tak samo.
Dzisiaj znajomy, gdy opisałem mu problem,powiedział że pompa wtryskowa jest do wymiany :cry: Czy to możliwe? Dodano po 3 jak sprawdzić czy pompa zasilająca nie puszcza paliwa do pompy wtryskowej?
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Musisz uszczelnic ukad paliwowy pompy i wtryskiwaczy. Tam na nieszczescie powrót z wtryskiwaczy jest polaczony z zasilaniem pompy. Powoduje to zapowietrzanie pompy. Jest dostepny zestaw naprawczy. Wymien go i dobrze odpowietrz pompe. Najlepiej przeciagnij paliwo przez pompe. Zapowietrzona pompa moze sie uszkodzic dosc latwo.
widze że kolega odwiedza różne fora z tym problemem odpowiedz prosta zapowietrza sie zbiornik i dlatego wysysa paliwo z pompy
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Witam grono kolegów! Jak w temacie,johan przestał palić po zgaszeniu. Pali tylko z samostartu w filtr powietrza i później chodzi normalnie aż do zgaszenia i po 2 sekundach nie można zapalić..Pompa podaje paliwo, nie zapowietrza się. Bez samostartu nie zapali,i tak w kółko.Co o tym sądzicie.
Zapowietrzanie załatwiła obejmka na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej Temat uważam za zakończony Dzięki za pomoc
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
gimak napisał: Też dokładnie nie wiem jak to nazwać. Ja to nazywam zawór ciśnieniowy, albo bezpieczeństwa. Ma zadziałać jak ciśnienie przekroczy określoną - ustawioną wartość. To jest szkodliwa porada, kocioł na paliwo stałe, instalacja otwarta, a ty chcesz instalację zamknąć - w skrócie radzisz autorowi wątku by sobie bombę w domu zainstalował. Kolego...
Paliwo dochodzi z pompy. tzn jak zaczniesz kręcić silnikiem to wtrysk wytryskuje je do zaworów?
Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Nie, wczoraj sprawdzałem jeszcze raz szczelność filtra. I tym sposobem musiałem z niego spuścić paliwo. Nie zalewałem go odkręciłem tylko dolną śrubę pompy. Paliwo szybko poszło śrubą. Dosłownie może z 10-15 naciśnięć pompki i zalało cały układ z filtrem i pompą więc myślę że drożność ok.
Witam moim zdaniem powinieneś pojechać do jakiegoś warsztatu na diagnostyke na komputer i wtedy ci wszystko wyjdzie nie wiem dla czego mechanik ci tego nie polecił to przecierz podstawa jeżeli on nic nie wskurał ale z tego co piszesz to jakiś błąd w komputerze albo może pompa ja napewno pojechałbym na sprawdzenie komputerem to koszt około 70zł
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Sprawdź szczelność układu zasilania, tj. połączenie przewodów z filtrem paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. Zapewne układ się zapowietrza.
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
...może się zapowietrzać. Wymieniałeś filtr paliwa? Jak kręci i nie chce zapalić leci paliwo z przelewów?
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Czy takie rozwiązanie będzie bezpieczne dla silnika ??? Nie. A poza tym to nic nie da. To znaczy jeżeli odpowietrzę układ pomiędzy pompą a filtrem za pomocą gruszki i sprawie że gruszka zrobi się twarda po pewnym czasie schodzi z nej paliwo przez rurkę powrotu z pompy. Tak ma być. Żadna pompa nie czegoś takiego. Wymieniłem zaworek w rurce powrotu na...
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
Witam ciapek c330 notorycznie się zapowietrza, o ile to zjawisko można nazwać zapowietrzaniem się. Podczas pracy, w pewnym momencie spada z obrotów,gaśnie w wężyku zasilającym paliwo, od baku do pompki ręcznej tworzy się dosłownie bańka jak w poziomicy budowlanej, wystarczy ściągnąć wąż z króćca pompki do momentu aż puści się ropa, założyć i można kontynuować...
Witam mam problem z odpaleniem mojego forda, jak silnik ostygnie to silnik nie chce odpalić ; auto zachowuje jakby się zapowietrzał. pompa paliwa jest po regeneracji i po tym remoncie zaczął się kłopot z odpalaniem, świece żarowe są ok. Po odpaleniu od matki, zaważyłem, że przyśpieszacz nie działa, czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
Na dzień dzisiejszy mam założony zawór zwrotny na zasilaniu tuż przy zbiorniku (ale za szybkozłączką) oraz tuż za powrotem od pompy do zbiornika. Jest okej - ale kiedy zdjąłem zawór zwrotny z przewodu powrotnego pompy do zbiornika, to na drugi dzień samochód nie odpalił - dziwna sprawa bo nie potrafie wydedukować co jest za to odpowiedzialne. Czy przy...
Witam W moim 18,d ford zimą były podobne objawy - trzeba było kręcić, kręcić i jeszcze raz kręcić. Zazwyczaj padał akumulator trzeba było go ładować. Jestem niepraktykującym mechanikiem z zawody wiec wiedziałem o tym sprężaniu w silnikach wysokoprężnych - pojechałem więc do praktykującego od diesli. Sprawdził kompresje- 34atm - dobra; sprawdził wtryskiwacze...
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Zmierz ciśnienie paliwa za pompą debata. Ciemne paliwo czy brudny zbiornik. Zapowietrza się czy nie chce zapalić - to dość ma duże znaczenie. Trzeba wyeliminować zapowietrzanie od strony wtryskiwaczy. Dodano po 2 Podkładki pod wtryski są specjalne ale dostępne w każdej sieci z częściami.
Marka pojazdu: Audi a4 b7 1.9. BRB 2006r. Witam. Wiem że taki temat były już ruszany na forum lecz nie był on do końca dokończony (temat się urywał) Mam bardzo kłopotliwy problem ze swoim samochodem.Całe lato pięknie palił , żadnych problemów nie było , lecz gdy przyszły temperatury minusowe -3 +8 to mam problem z odpaleniem (świece wymienione na nowe)....
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Może tak być. Pompa wstępna pracuje?
Witam mam passata 2004 1,9tdi ten 105/110 koni. Mam problem, Samocgod odpala na zaciag, zapowietrza sie, paliwo sie cofa do pompy Czy ktos by mi pomogl Sprecyzuj czy to jest auto 105-cio czy 110-cio konne. To są dwie różne konstrukcje silnika i układu paliwowego.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Pompa wtryskowa jest widoczna po otwarciu maski po lewej stronie, nie sposób jej nie zauważyć ;) Wychodzą z niej przewody wysokociśnieniowe, ( jak kto zwał metalowe rurki :P ). Na pompie jest zawór odcinający paliwo, zawór stop, o ten chodziło koledze wyżej. Ale sprawdź też czy paliwo dochodzi do pompy, przewody pooglądaj, filtr paliwa, sprawdź czy...
No to jak się zapowietrza, to spróbuj podpompować paliwo przed uruchomieniem. Pomiar kompresji, sprawdzenie wtryskiwaczy, zatankowanie dobrego paliwa. Jeżeli wolno obraca się silnik przy odpalaniu, to zregenerować rozrusznik, zapewnić sprawny akumulator; kable, przetestuj bez pompy hydraulicznej.
Włodek, w VB dti nie ma pompy niskiego ciśnienia. Paliwo zasysa pompa wtryskowa, w zbiorniku nie ma pompy wspomagającej. Jednak układ jest szczelny, nie zapowietrza się. Na powrocie, podczas pracy silnika paliwo wypływa bardzo intensywnie. Wiem że to pojęcie względne ale tu wydaje się że wszystko jest ok. Póki co zamontowany jest kolejny elektrozawór...
Gdzieś jest nieszczelność w układzie zasilania paliwem. Najczęściej zapowietrza się na odstojniku, ale do sprawdzenia jest wszystko od zbiornika do pompy wtryskowej.
Miernikiem takich rzeczy się nie sprawdza. Jak coś żarówka przynajmniej 21W. 2.5D to nie wystarczy z czego to silnik, jaka pompa. Był użytkowany w ostatnim czasie czy stał i chcesz go uruchomić. Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny czy paliwo nie cofa się i nie zapowietrza się non stop,oraz "stop magnes" zawór elektromagnetyczny...
jesli wiec zapalil i po odpuszczeniu gazu zdechl to na 99,9% masz zapowietrzona pompe. pompa bardzo czesto zapowietrza sie przez os ciegna gazu, wtedy moze sie zdazyc ze pompa bedzie suach ale paliwo cofnie sie do baku. wiec radzilbym najpierw _dokladnie_ odpowietrzyc!
zapowietrza pompa pompa zapowietrza zapowietrza pompa wtryskowa
naprawa pilota peugeot blokada mastercook łożysko skrzyni
blokada operator pralka głośno wiruje
Kręcące się kółeczko przy kursorze w Windows 10 po wakacjach Jak umieścić klucz publiczny w OpenPLi?