Zajrzyj do pompki zasilającej.
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Podłącz pompę innym przewodem do naczynia z olejem i zobacz jak będzie szło paliwo. Jak źle to pompa jak dobrze to usterka jest w instalacji samochodu. Pozdrawiam.
Jeżeli paliwo dochodzi do pompy a ta nie daje rady z wtryskiwaczem to chyba wiesz co dalej. Cudów nie ma , elektrozawór sprawny?
Witam wszystkich użytkowników opli które po dłuższym postoju ciężko odpalają,mowa o dieslu,problem z zapowietrzeniem pompy,temat do ogarnięcia w dwie godziny i autko pali jak zegarek czy stoi na prostym czy z górki lub pod górkę nockę czy dwie.jeżeli jest ktoś zainteresowany pomogę.Pozdrawiam
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
CAT 428c ma problem z zapowietrzeniem się układu paliwowego. Po zregenerowaniu pompy chodził dobrze jakąś godzinę, później zgasł. Przepompowałem ręczną pompką, odpalił od razu, pochodził 15 sek., gaśnie. Po paru razach to samo, więc zrobiłem tzw. kroplówkę, żeby wykluczyć poszczególne elementy układu paliwowego aż do pompy. Z wstawioną elektryczną pompką...
Po wyżej wymienionych objawach obstawiałbym 2 możliwości: - blokujący się EGR w pozycji zamkniętej - zapowietrzanie układu paliwowego bez podpięcia pod komputer ciężko stwierdzać na sucho
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Do AUTOSAN: Poz.4 na załączonym rysunku - Jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające...
Powiem tak, opony przód praktycznie nowe(jeszcze nie te szerokie), tył tak samo, silnik po 3 miesiącach nie odpalania łapie od razu bez problemu, po dodaniu gazu na maksa delikatny czarny dymek który zaraz znika, blacharka jest ok, w oryginale.
Zapowietrza się układ paliwowy . Szukaj nieszczelności .
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Jak ściągnąć te złączki na fotce powyżej? Ściskając po bokach nie puszczają. Rozumiem, że tam są uszczelki w smoku czy jeszcze gdzieś? Przy samych rurkach aluminiowych w smoku?
To wychodzi na to ze pompowtryski zapowietrzają pompe na powrocie. Ja zmieniłem pompę na inną też używaną ale nie boscha i chodzi jeszcze gorzej. Na starej Boschoskiej chodził lepiej . No nic trzeba robić wtryski , i tez chyba oddam do serwisu bo nie wiem czy mam tyle skila. a to powietrze ustało?
Witam, przyczyną jest nieszczelność układu. W moim przypadku odstojnik był winowajcą.
Przyczyn nieszczelnosci moze byc wiele, np. nieszczelne moga byc przewody na zaciskach, filtr paliwa warto sprawdzic czy uszczelka na filtrze nie jest uszkodzona lub powietrze moze lapac sama pompa wtryskowa. Dochodzi do tego jeszcze brak odpowietrzania baku lub zabrudzony smok. Pozdrawiam.
np nieszczelne pompowtryski
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
tanie zamienniki filtrów paliwa mają zbyt małą przepustowość i to one mogą zapowietrzać układ. kup filtr KNEHTA i spróbuj na nim pojeździć.
Odkręć przewody i przedmuchaj. Sprawdź czy nie zagiąłeś baku pod spodem. Gdzieś coś siedzi.
O jaką miedzianą podkładkę dokładnie chodzi bo mam taki sam problem z zapowietrzaniem?
Dokładnie, ale to tylko półśrodek według mnie:P
Albo zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe się skończyły a może czujnik temperatury daje informację że silnik jest ciepły i świeczki nie grzeją .
diagnoza kompem była?
Ma pompe ale ona nie robi cisnienia, jak nie rozbierałeś to nie pisz głupot.
Klekocik 1.9 był w opinii szwagrów i kumpli w problemach paliwowych, zmieniałem w zimie filtr paliwa itd.... Rzeczywistym problemem była regulacja zaworów, profesjonalny mechanik to prawidłowo ocenił
Żadnej dodatkowej uszczelki na pewno nie było ale w obudowie wygląda na to że miejsce na uszczelkę jest. A mam jeszcze pytanie czy w tej obudowie przy zasilaniu to jest jakiś zaworek bo nie wiem jakie to ma zastosowanie
te gniazda sie wymienia ??
Może to być spowodowane zapowietrzaniem się układu paliwowego - powietrze dostaje się do pompy, ale również może to byś początek końca pompy. A może po prostu wlał jakieś byle jakie paliwo i pompa nie pracuje jak należy.
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Nie zapowietrza się układ paliwowy ?
Witam od miesiąca To trochę długo :D mniejsza połowa Połowy są równe! Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę o pomoc . Nieszczelność na pompce/zaworze zwrotnym lub na przewodzie zasilającym ze zbiornika paliwa. Zobacz te okolice. Często poluzowany zacisk na przewodzie jest przyczyną łapania lewego powietrza.
a co sądzisz o tym zaworku zwrotnym i gdzie takowy najlepiej umieścić ? A jeśli chodzi o pompę to jest możliwość naprawy tylko części odpowiadającej za pompkę paliwa czy trzeba oddać cała pompę do regeneracji/kupić inną ?
sprawdź czy na filtrze się nie zapowietrza.
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
Cofa się paliwo do zbiornika , jeszcze raz skontroluj prawidłowość montażu nowego filtra. Przekaźniki zostaw w spokoju!
Z zaworkiem ciężka spraw bo wszystkie przewody są z plastiku.[/center]
Wygląda na zapowietrzanie układu paliwowego.
"Dziwne jest to "granie" wtryskiwaczy i świadczy raczej o uszkodzeniu wtryskiwaczy."- raczej o ciągłym zapowietrzaniu się układu paliwowego .
Sprawdzałeś czy układ paliwowy nie zapowietrza się przypadkiem?
sprawdz świece żarowe na początek jak dobre to jest to obiaw zapowietrzania układu paliwowego
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
Prawdopodobnie zapowietrza ci się układ paliwowy lub zabity filtr w baku, 10 sek to raczej czas który pompka mogła dobić ciśnienie. Jak ci samochód pali na codzień??? trudności są jakieś czy odrazu "łapie za pierwszym"???
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Witam, Zastanawia mnie ta podstawa filtra jeżeli tak jak w citroenie to tam cały filtr się wymienia https://www.sklepmoto.eu/product-pol-106... i nie ma żadnej podstawy jedynie podgrzewacz paliwa się przekłada. Zbiornik był wyczyszczony? Co do odpowietrznika to też może być dobry trop jeżeli ssie powietrze...
może ci się zapowietrza układ paliwowy taki właśnie będzie objaw, sprawdz przewody powrotowe na wtryskach.
Witam, Mam webasto BW 50 zamontowałem je w swoim samochodzie musiałem zastosować zbiornik na paliwo bo Webasto yasilane jest benyzn a ja mam Diesla. Po odpowietrzeniu ukadu paliwowego urządzenie działa kilka cykli prawidłowo, ale po pewnym czasie przestaje działać. Działa znów dobrze kiedy odpowietrze układ i tak w koło. PO drodze założyłem filtr paliwowoy...
Może sie również zapowietrzać układ paliwowy. Sprawdż czy w wężykach paliwowych (o ile masz przezroczyste) nie ma baniek powietrza
Jak mruga kontrolka od świec żarowych to znaczy że jest jakiś błąd trzeba podłączyć vaga i sie przekonasz, a jak nie to trzeba szukać w ciemno ja mam podobny problem i już zamówiłem zestaw do diagnozy.Tyle że z octavią 1.9 TDI ale przeciez to ten sam silnik. Sprawdz czy świeci ci światło stop i sprawdz czy świece żarowe są dobre. Zobacz też czy jest...
Może się zapowietrza układ paliwowy ?
Układ paliwowy zapowietrza się, gdzieś jest nieszczelny ja na początek tego bym się trzymał.
Jesteś pewny że się nie zapowietrza układ paliwowy?
Zapewne się zapowietrza układ paliwowy, brakuje paliwa i zgaśnie.
Opisany objaw sugeruje zapowietrzanie układu paliwowego i cofanie się paliwa do zbiornika.
W efekcie okazało się, że problemem nie było zapowietrzanie się układu paliwowego. Znanym sobie sposobem kolega z tego forum, niejaki niuniu36 rozwiązał problem. Po testach przez 6 dni mogę napisać że auto pali od pierwszego, czy to zimny czy ciepły silnik. Pozdrawiam !
Zobacz czy przypadkiem się nie zapowietrza układ paliwowy.
Pompa wtryskowa była w regeneracji ok 2lata temu powinna być sprawna ale jej nie testowałem. Co konkretnie może być uszkodzone w pompce paliwa że zapowietrza układ paliwowy ?
Przeszukałem już google i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Teraz przeszukaj auto.
To są temperatury sond lambda (W której grupie masz te wartosci) .Ciężkie odpalania benzyny spowodowane jest zapowietrzaniem układu paliwowego. Sprawdź czy po otwarciu drzwi pompa paliwa pompuje przez dwie sekundy.
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Witaj. Sorki rozpędziłem sie za bardzo :) Zobacz czy sie nie zapowietrza układ paliwowy.
Do tego zapowietrzanie się układu paliwowego.
Witam, pierwsze co sprawdź pompę paliwa, przejrzyj przewody paliwowe na uruchomionym silniku czy nie ma na nich śladów wycieku paliwa może się zapowietrzać układ paliwowy, sprawdź filtr paliwa, złączki i wszystkie zaciski na przewodach paliwowych.
Zimny silnik uruchamiasz ze świecą płomieniową. Przy pompce paliwa masz dźwignie do ręcznego pompowania, podpompuj. Odpalasz świece płomieniową na 5-10sekund przed rozruchem. Potem gaz na max i próbujesz uruchomić przez 15s. Jak uruchomisz, to wyłączasz/gasisz świece płomieniową. Jeżeli zapowietrza się układ paliwowy, to masz nieszczelności które trzeba...
To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
Zapowietrza się układ paliwowy. Prawdopodobnie jak wypali paliwo z filtra, gaśnie. Sprawdzić szczelność.
Zapowietrza się układ paliwowy . Sprawdzałeś ????
W Golfach z pompą wtryskową VP, nie ma w zbiorniku pompy paliwowej. Jest tzw. smok, czyli filtr paliwa wraz z pływakiem. Pompa paliwowa w zbiorniku jest w Golfach z silnikiem PD. Jeżeli są problemy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, to proponuję przeczytać ten temat: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Dzień dobry. Za radą znajomego mechanika podłączyłem chińskie webasto do sprintera 2.9 td z 1998r do przewodu paliwowego zasilającego tylko poprzez trójnik pomiędzy bakiem a pompą paliwa samochodu. Mam jednak wątpliwości czy takie rozwiązanie jest właściwe, czy np powoduje zapowietrzania układu paliwowego samochodu? Czy nie powinienem np wstawić zaworu...
jeżeli idą parą, i jedna idzie do filtra paliwa, to może być powrót paliwa z pompy. A w tym silniku nie wolno zapowietrzać układu paliwowego. Ma bardzo wrażliwą pompę paliwa. Ale zanim nie zrobisz zdjęcia nic nie jesteśmy powiedzieć w 100%. Do podciśnienia najczęściej szły plastiki.
1.Za mała dawka 2.Kąt wtrysku-jest na necie jak się ustawia VCDS. 3.Zapowietrzanie układu paliwowego 4.Świece może są dobre ale czy jest zasilania kiedy trzeba?
Zapowietrza się układ paliwowy. Należałoby przejrzeć pod kątem szczelności
Witam mam problem z oplem, mianowicie zapowietrzający sie układ paliwowy, na próbe założony zaworek zwrotny, na powrót zaraz za pompą i gruszka za filtrem. ZMimo to układ paliwowy zapowietrza się i po godzinie ciężej odpala.
Haj.zobacz co z filtrem paliwa.? Może jest zapchany. Miałem taki efekt,zaczynał słabnąć aż zgasnął. Fitr w dieslu wymieniałem co roku przed zimą. Albo gdzie się zapowietrza układ paliwowy. Powodzenia.
Możesz mieć nieszczelność w układzie paliwowym i po dłuższym postoju się zapowietrza. Paliwo spływa i taki objaw.
Z tego co widziałem to w jednym jest taka ala kulka to jest ten zaworek a w drugim baku brak tylko ta siateczka filterek.
Może się gdzieś zapowietrza, najlepiej było by się wpiąć pompka w układ paliwowy i poobserwować czy nie ma jakiegoś wycieku.
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Wychodzi, że zapowietrza się układ paliwowy po nocy cofa się paliwo i jest problem. Podpowiem, że najczęściej zapowietrza się na oringach i uszczelce filtra paliwa (koło akumulatora).
A nie zapowietrza się układ paliwowy?. Temat poruszany na forum proszę poszukać
We wtorek do niego zerknę to napiszę jak kopci. Czy to mogą być objawy zapowietrzania się układu paliwowego?
Sprawdź ustawienia rozrządu/pompy sam kiedyś się walnąłem o jeden ząbek i 2 dni walczyłem bo przecież nie mogłem się pomylić. Druga sprawa to kompresja pomiar sprawdzenie. Trzy zapowietrzanie układu paliwowego (tu polecam przezroczyste węże od filtra do pompy oba wtedy ładnie widać czy są bąbelki).
Zobacz kolego czy paliwo nie cofa się do baku może to być wina zapowietrzania się układu paliwowego.
Miałem kiedyś podobny problem w scenicu, i problemem okazało sie zapowietrzanie układu paliwowego, przejrzyj wszystkie wężyki paliwowe miedzy zbiornikiem a filtrem paliwa i wymień przelewy między wtryskiwaczami, nawet, jeśli wyglądają dobrze.
Kolego,auto oddaj na reklamacje i możesz jeszcze spróbować na krótko czyli bezpośrednio z banki 5 litrowej podłączyć układ paliwowy.Ale powiedz kolego dlaczego wymieniałeś sterownik silnika?
A jakie ciśnienie sprężania na cylindrach? Sprawdź czy się nie zapowietrza układ paliwowy.. Jeśli chcesz to możesz ominąć filtr paliwa (zastosuj inny filtr na przewodzie), może masz zanieczyszczony... Zostaje jeszcze do weryfikacji pompa wtryskowa....Podmianka?
Wygląda to trochę na zapowietrzanie się układu paliwowego. Jak wtryski się zapowietrzają, to tak to się objawia. Sprawdź wężyki przelewowe. Najlepiej je wymień. Miałem te samo auto. Porażka...
No właśnie o to chodzi że nie chce. Ciśnienie było sprawdzane i ma odpowiednie tak samo wtrysk na komputerze był sprawdzany i jest dobrze ustawiony. Jeszcze się nad zapowietrzaniem układu paliwowego zastanawiam czy w tym nie tkwi problem ? Dodano po 2 Tak właściwe to odpala tylko że bardzo ciężko i już jak chwile pochodzi to ładnie odpala ale postoi...
Na odkreconym wlewie paliwa tez sie zapowietrza?
zapowietrza się układ paliwowy
Problem opisywany tysiące razy, zapowietrza się układ paliwowy.
Możliwe przyczyny: - spalone świec żarowe np. 1,2,3 z 4 - zapowietrzanie się układu paliwowego ( jeśli pompa vp44 to jest pompa elektryczna około zbironika paliwa) - początek uszkodzenia pompy wtryskowej.
To może się nie zapowietrza tylko układ paliwowy zabrudzony. Bądź o ile występuje uszkodziła się pompa zasilająca.
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Zapowietrza się układ paliwowy.
zostaw mechanikowi samochód na dzień lub dwa, podłączy tester diagnostyczny pojedzie z nim na próbę,wywoła zjawisko o którym pisałeś i zdiagnozuje, odczyta wartości (tj.ciśnienie na szynie CR,dawkę, itp) nawet jeśli się zapowietrza układ paliwowy jest to do wykrycia przez diagnostykę OBD
Sprawdzone błędy na kompie? Może na wolnych obrotach zapowietrza się układ paliwowy, albo lewe powietrze ? Przyczyn może być wiele.
zapowietrzenie układu paliwowego czyszczenie układu paliwowego odpowietrzanie układu paliwowego
zmywarka bosch chiny czujnik czarny czujnik zielony wieczna bateria
Opel Corsa C 1.3 CDTI nie odpala po naładowaniu akumulatora Pokrywa gramofonu Technics SL-D303: naprawa i zamienniki