Wyciagnalem zaworek powrotny pompy i analizujac budowe to owszem jest kulka na sprezynce ktora spelnia swoje zadanie ale obok niej jest otwor o srednicy 0,2 mm a moze nawet 0,1 mm i chyba to jest powodem cofania sie paliwa Jak zatkam ten otworek zawor jest 100% szczelny Moze po prostu zakleje ten otwor ?? Kto doradzi czy tak jest oryginalnie i w jakim...
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Witam. w warunkach domowych będzie ciężko sprawdziłbym pompę i szczelność układu paliwa , zapowietrzanie ukł. paliwa będzie skutkować problemem odpalenia i szarpania . pozdr
Witam mam problem z odpaleniem mojego forda, jak silnik ostygnie to silnik nie chce odpalić ; auto zachowuje jakby się zapowietrzał. pompa paliwa jest po regeneracji i po tym remoncie zaczął się kłopot z odpalaniem, świece żarowe są ok. Po odpaleniu od matki, zaważyłem, że przyśpieszacz nie działa, czy to może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc
Pisząc to zakładam że nie będziesz tego legalizował , i w tych okolicznościach moim zdaniem częściej będzie się układ zapowietrzał z powodu braku paliwa niż przy ewentualnej usterce pompy .
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
myśle ze żle szukasz te silniki nie chcą odpalać gdy zapowietrza się pompa paliwa . najlepiej podjedz na komputer czy pokarze jakieś błędy.
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, Na pewno to nie jest wina dziury w wydechu, wina akumulatora to też nie jest. Jak bateria była by słaba, to "dusił" by się przy próbie odpalenia, a on "dusi" Ci się już po odpaleniu więc problem z paliwem. Filtry paliwa kiedy zmieniany? Zapowietrzanie się układu paliwowego? Pompa paliwa nie wydaje dziwnych...
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
strzela jak się gazuje jak by się zapowietrzała. Pompa paliwa na pewno sprawna? Filtr paliwa drożny? Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej zweryfikowany?
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Podaj kod silnika, być może się zapowietrza być może pompa paliwa w zbiorniku nie daje rady.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
A zdarzyło sie panu np brak paliwa w zbiorniku? Bo się wtedy pompa zapowietrza i wtryski
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
Sprawdź czy dochodzi odpowiednia ilość paliwa. Może zbiornik zanieczyszczony, przewody, filtr...?
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Mam taki problem z moim autkiem (opel calibra 2.0 16v) mianowicie gasnie i nie chce puzniej zapalic. Zapowietrza sie listwa wtryskowa.Filtr wymienilem, zadych wyciekow paliwa nie ma. Zauwazylem ze jak odlacze zasilanie od pompy paliwa ( pompa nie chodzi) a silnik nadal pracuje nawet z 10 min !!!! Jak to mozliwe ??? Czy bierze paliwo jakims podcisnieniem...
Akurat w tygodniu robiłem astrę z w/w problemem. Wszystko szczelnie itp. ale po dni-dwóch problem z zapowietrzaniem. Zamotowałem dodatkową pompę paliwa: QAP 14031; parametry 0,2bar 95l/h W razie pytań - pytać.
Przy padającej pompie paliwa też będzie palił na dotyk jeśli się nie zapowietrza. Zmierz ciśnienie paliwa za pompą przy biegu jałowym i 2000 obrotów. Wróć tu dopiero z wynikami + ewentualne błędy spisane z MR, FR :)
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
jeżeli idą parą, i jedna idzie do filtra paliwa, to może być powrót paliwa z pompy. A w tym silniku nie wolno zapowietrzać układu paliwowego. Ma bardzo wrażliwą pompę paliwa. Ale zanim nie zrobisz zdjęcia nic nie jesteśmy powiedzieć w 100%. Do podciśnienia najczęściej szły plastiki.
W Golfach z pompą wtryskową VP, nie ma w zbiorniku pompy paliwowej. Jest tzw. smok, czyli filtr paliwa wraz z pływakiem. Pompa paliwowa w zbiorniku jest w Golfach z silnikiem PD. Jeżeli są problemy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, to proponuję przeczytać ten temat: https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=...
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Być może się zapowietrza układ paliwa głównie filtr lub mimo sprawdzenia tłoczek w pompie wtryskowej się przycina.
Zapowietrza się może. Przejrzeć przewody od zbiornika przez filtr paliwa do pompy. Zwłaszcza wszystkie połączenia na szybkozłączach (oringi).
Spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężu do pompy wtryskowej.
Dodam, że brakuje mocy w aucie, natomiast czasami slnik ożyje, ni z gruszki ni z pietruszki dostaje kopa. Czy to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w baku (poziom wysoki, średni, niski)? Jaki stan filtra paliwa? Może przytkany wlot na pompie paliwa w koszu i się zapowietrza? Czy na pewno syczenie a nie brzęczenie, może zawieszony regulator, czy...
Zasil pompę z osobnego paliwa i zobaczysz czy się pompa zapowietrza i czy układ wygeneruje błędy .
Masz powód Twoich problemów. Udaj się do warsztatu (z prawdziwego zdarzenia) na ustawienie pompy (wcześniej wymień filtr paliwa - przed zimą jak najbardziej wskazane, żeby później nie zapowietrzać ustawionej pompy).
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Witam , może Ci się pompa zapowietrza . Zaprowadż do pompiarza on Ci pomierzy ciśnienia i sprawdzi czy układ jest szczelny .Wymień filtr paliwa , naładuj aku i spróbuj rano odpalić może obejdzie się bez fachowca .
Układ się zapowietrza i nie ciągnie paliwa do pompy , albo elektrozawór nie otwiera się .
nie ma przekaznika pompy paliwa (wstepnej) sterowanie pompy wytryskowej jest z ECU. Jak Ci sie zapowietrza znaczy nieszczelnosc (w tym modelu najczesciej pod obudowa filtra powietrza byla na to nawet jakas akcja serwisowa)
Proponuje ominąć pompkę ręczną na filtrze paliwa. Zdarza się że rozszczelni i powoduje zapowietrzanie pompy.
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Jakiej pompy? Tam nie ma żadnej elektrycznej pompy w zbiorniku mimo że przewody mogą byc . Ciężki rozruch może byc spowodowany zapowietrzaniem sie pompy wtryskowej lub cofaniem paliwa. Sprawdź czy nie ma wycieków paliwa ,przelewy itp.
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Witam.mam priblem z Dafem, mianowicie po dłuższym postoju zapowietrza się. Odpali, pochodzi ok. 5 sekund i zaczyna szatkować i po chwili jak mu nie podpompuję paliwa albo nie psiknę placka to gaśnie i się zapowietrza. Pompa niskiego ciśnienia zmieniona, filtr paliwa oryginalny. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Albo polećcie jakiegoś dobrego mechanika...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Witam. Jeśli już, to kocioł G115, nie S115. Skoro palnikowi w ogóle udaje się odpalić i kopci, to daj spokój elektrodom zapłonowym, bo nie one są przyczyną objawów, jakie opisałeś. Przyczyną może być: - nadmierne zanieczyszczenie kotła - niedrożny komin, kanały w kotle, itp. - zmiana parametrów paliwa i brak regulacji palnika do niego - zła jakość paliwa...
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
Witam mam problem z instalacją grzewcza w domu.Strasznie często zapowietrzają mi się grzejniki ale znalazłem małe kapanie na łączeniu śrub przed pompą reszta jest ok czy to jest przyczyną zapowietrzania się grzejników.Instalacja jest nowa piec na paliwa stałe obieg otwarty.
jak nie dojdzie tyle paliwa co ma być (coś nie tak z pompą albo coś z przewodami -zatkane, zapowietrzają się) to też są takie objawy Ja miałem zatkany palnik
Jak kolega pisał sprawdź węże na powrotach,oraz zaworek na filtrze paliwa częsta przyczyna zapowietrzania się vp44, oraz sprawdź czy pompa w zbiorniku pompuje paliwo bo jeżeli pompa jest zepsuta to poniżej 2/3 baku paliwa nie będzie podawała paliwa do kosza a vp44 będzie miała problem by zaciągnąć paliwo.
Lukas jeżeli pojawia się powietrze to muszą być gdzieś poluzowane obejmki na przewodach i tam może zasysac powietrze do filtra. To odpalanie na ciepło to jak długo kręcisz rozrusznikiem? Umnie nie ma tego na ciepło nawet szybciej zapali chociaż czasami ze 4-5 razy obróci wałem zanim załapie. Może to ciężkie palenie jest spowodowane tym zapowietrzaniem...
Witajcie, moze ktos zna przyczyne wycieku paliwa przez otwor kontrolny pompy paliwowej? Wyciek pojawia sie po zgaszeniu auta, przez otwor kontrolny pojawia sie stróżka paliwa i powoli sie sączy. Auto zachowuje sie normalnie, nie zapowietrza sie, tylko ten wyciek..
Pompa paliwa gaźnikowa. Mniej niż 0.5bara podaje. W miejscu gdzie się zapowietrza będzie ciekło paliwo.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
W zbiorniku są 2 przewody. Chyba nie ma pompy wspomagającej.
Tego się nie dowiemy, bo nie sprawdziłeś czemu świece były suche, czy leciało paliwo. U kumpla padł przekaźnik odcinający wtryskiwacz, TY niby powinieneś mieć przynajmniej dwa. Jak była wymieniana pompa paliwa, bez kosza z czujnikami, to często po wymianie są kłopoty z zapowietrzaniem pompy przy niskim stanie paliwa - taka dobra pompa, lub jej uszczelnienie,...
Zaworek zwrotny powinien być zamontowany między filtrem paliwa, a pompą paliwa.
Witam ponownie. Ja bym również sprawdził smok, filterek w baku paliwowym. Niewykluczone, że się zatkał a co za tym idzie pompa wtryskowa nie daje rady zaciągnąć odpowiedniej ilości paliwa. Trzeba koniecznie szukać pod wpływem nieszczelnośći w układzie paliwowym. Ewidentnie pompa się zapowietrza lub dostaje za mało paliwa. Jakieś czujniki położenia wału...
witam ja około rok jeździłem z nieszczelnym bakiem oraz przewodami paliwowymi i silnie się nie zapowietrzał wiec podejrzewam ze to nie będzie przyczyną. na jakim odcinku cofa ci paliwa ?? do filtra do baku czy od pompy do filtra ?? sprawdź uszczelkę na obudowie filtra paliwa. pozdrawiam
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Ile masz paliwa w zbiorniku ? Kupiłeś pompę - czy to był komplet z koszem i czujnikami, czy sama pompa ? Całość na ogół działa, ale po wymianie samej pompy, robi się problem z jej uszczelnieniem. Mały poziom paliwa powoduje zapowietrzanie pompy, i powrót paliwa do zbiornika. To info z podobnych postów na temat "wymiany pompy paliwa". Pomaga na to pełny,...
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
[/quote] Gdyby to były oringi to paliwo by schodziło w takim przypadku[/quote] nie koniecznie, oringi są w najwyższym punkcie pompy i nie działa na nie cisnienie paliwa, natomiast mogą puszczac podcisnienie. Ale mimo wszystko, nie wiem dlaczego zapowietrza sie na bańce. Jeżeli wycieków nie ma zapowietrzanie jest mało prawdopodobne, bo zostaje tylko...
Dzisiaj znajomy, gdy opisałem mu problem,powiedział że pompa wtryskowa jest do wymiany :cry: Czy to możliwe? Dodano po 3 jak sprawdzić czy pompa zasilająca nie puszcza paliwa do pompy wtryskowej?
Jak to co? Wsadzic powrót do banki. Odpalic, niech pochodzi i sie odpowietrzy i tak zostawić na noc. Prawidłowo zrobiona banka wisi nad pompą z wyjsciami do dołu, powodując stałe cisnienie paliwa.
Sprawdź dobrze przelewy, a zwłaszcza ich powrót na pompę. W Astrze mojego ojca pompa zapowietrzała się z powodu uszkodzonej podkładki miedzianej pod przewodem wejściowym paliwa na pompę.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Sprawdź układ paliwa, czy paliwo nie schodzi z pompy i układ się powoli zapowietrza?
Napisałem że auto było u fachowca i uszczelnił podgrzewacz paliwa i filtr i kilka dni było dobrze. Całe zamieszanie jest jeszcze przed pompą wtryskową przed filtrem paliwa....
Muszę poprawić kolegę "svavecone " bo ciśnienie przy sprawnym zaworze utrzymania ciśnienia w pompie ma wartość 5-6 bar. Paliwo które w małej ilości pokazuje się na przelewie podczas pompowania pompką ręczną jest normalne. Jeśli pompa paliwa zębatkowa jest podpracowana to na wolnych obrotach może nie uzyskać podanego ciśnienia ale przy wyższych obrotach...
Jest coraz gorzej z tym odpalaniem na ciepłym silniku już kręci z pół minuty zanim załapie. Pomocy ! Czyli po ostygnięciu zapala normalnie? to wykluczone zapowietrzanie, cofanie się paliwa, została pompa. Mierzyłeś jakoś te ciśnienia w różnych warunkach?
Możliwe przyczyny: - spalone świec żarowe np. 1,2,3 z 4 - zapowietrzanie się układu paliwowego ( jeśli pompa vp44 to jest pompa elektryczna około zbironika paliwa) - początek uszkodzenia pompy wtryskowej.
Dodam że przed remontem silnika nie było problemu(strzelił rozrząd) nie było problemu. Teraz szukam przyczyny zapowietrzania. Wymieniona pompa vakum, nic nie dała, kruciec na filtrze paliwa też. Gdzie dalej szukać?. Nie zawsze mogę postawić auto przodem do dołu, a zima idzie.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Może ktoś już dłubał, mogli założyć zaworek ponieważ ciężko ją odpowietrzyć, nawet jak ktoś filtr paliwa wymieni i nie zaleje
aa Ok, odpalenie z pominiecięm filtra paliwa / przewodów / zbiornika , rozumiem, że da jednoznaczną odpowiedź , czy pompa wtryskowa jest OK, czy przyczyna leży przed pompą , czy za pompą może dokładniej... czy pompa w LTku może zapowietrzać układ ? Czy jej konstrukcja to uniemożliwia?
DUTZ FB4M2021C Szukam instrukcji i schematu naprawy oraz obsługi silnika. Mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym. Objawy są takie, że bez pompowania ręcznego paliwa silnik ciężko pali lub wcale. Filtry wymienione, przecieków nie widać. AI: Czy problem z zapowietrzaniem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo z czasem? Narastał stopniowo...
To są temperatury sond lambda (W której grupie masz te wartosci) .Ciężkie odpalania benzyny spowodowane jest zapowietrzaniem układu paliwowego. Sprawdź czy po otwarciu drzwi pompa paliwa pompuje przez dwie sekundy.
Jak mniemam to wymieniłeś filtr paliwa ? A czy spec sprawdził uszczelniacz wałka npędowego pompy ? Sucho może i będzie ale paliwo cofnie się przewodem powrotnym zasysając powietrze do pompy przez uszczelniacz, jak wiadomo zbiornik paliwa jest niżej niż pompa.
W Twoim aucie nie ma żadnej innej pompki poza pompą wtryskową. Poczytaj na forum, jest masa tematów, od uszczelniacza czołowego pompy, po trawersy i przelewy.
A tam masz elektryczną pompkę w Baku bo to wskazuje na niskie ciśnienie albo zapowietrzanie układu
Czy na filtrze paliwa na powrocie jest taki plastykowy element?
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Wszyscy piszący o zapowietrzaniu, wiecie, że jest w samochodzie elektryczna pompa paliwa? Będziecie tak pisać dla samego pisania? Kolega autor powie czy słychać pompę po przekręceniu kluczyka?
Napewno tak , zapowietrza się pompa wtryskowa.
Witam! Mam identyczny problem ze swoją xsarą II 1.9 D. Po nocy jak tylko pojawi się spadek temperatury bliski zera lub mróz auto ma problemy z odpalaniem. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem świece i wykluczyłem pompę paliwa oraz zapowietrzanie się układu. Nadal ten sam efekt. Proszę o info jak sobie poradziłeś z tym problemem.
Niezaprzeczalnie gruszka się przydaje do odpowietrzania VP44, ale trzeba by sprawdzić którędy się zapowietrza. Do sprawdzenia, a raczej wymiany, przewody przelewów (przelewy idą na stronę ssącą pompy), ew. uszczelniacze pod trawersami.
To znaczy ,że przyczymą będzie wyciek paliwa a tym samym zapowietrzanie się pompy :idea: stąd problem z odpalaniem po dłuższym postoju ,radze wybrać się do kogoś kto naprawia pompy :idea:
świece sprawdzić, początek wtrysku ustaw, filt paliwa jak nie wymieniany to wymień, może przez niego się zapowietrzać, pompa w zbiorniku jest. Jej usdzkodzenie najbardziej daje się we znaki przy małej ilości paliwa. Możesz dotankować żeby było więcej niż pół zbiornika i zobacz jak wtedy odpali.
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Witam mam ten sam problem. Pojawił się 3 lata temu w zimę. Rozwiązałem problem doraźnie -podgrzewacz paliwa, bo Kia nie ma takowego. Niestety miesiąc temu pompa zaczęła siadać na dobre gdy brakowało paliwa w skutek zapowietrzania pojawiał się coraz głośniejszy grzechot. Tymczasowo wstawiłem pompę elektryczna od motocykla gaźnikowego między filtr a pompę...
Witam, kupiłem zewnętrzną pompę paliwa taką jak [url=http://allegro.pl/pompa-paliwa-polo... i mam pytanie. Czy można ją zamocować w pozycji poziomej? Nie będzie się zapowietrzać? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Zapowietrza się sprawdź filtr paliwa i przewody do niego i uszczelkę pod głowicą pompy wtryskowej
Filter paliwa mam wymieniony i na drodze do pompy nie zapowietrza się.
Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika - radził bym. Sprawdzić czy pompa paliwa nie zawinia.
A jak sprawdzić czy się układ zapowietrza? Włożyć przezroczystą rurkę miedzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia. I będziesz widział czy ciągnie powietrze.
Zaworek zwrotny w pompie wtryskowej,lub filtr paliwa jest brudny.
Ciśnienie paliwa za pompą tandem i zapowietrzanie się tego odcinka lub też wcześniejszego od filtra do tandem pompy. Na wyjściu z tandem pompy jest zaślepka na imbus tam wkręca się manometr odpowietrza i można robić pomiary ciśnienia paliwa do napełniania pomp wtrysków. Poniżej 1,5 - 2 bar (to jest ciśnienie minimum ) nie odpala i nie chce pracować....
zapowietrzanie pompy pompa paliwa zapowietrzanie zapowietrzanie układu paliwa
regulacja głowicy termostatu kocioł eurostar thunderbird filtr
technicolor cga2121 pilot samsung smart
Regulacja luzu maglownicy Ford Transit Connect MK1 2003 Schemat maglownicy Ford Transit Connect MK1 2003 - regulacja luzu