Dołączam się do tematu. Mam ten sam problem. Tylko ploter to Stylus PRO 7600. Zapowietrzają się wężyki i nie doprowadzają tuszu do głowicy.
Witam. Maszyna po włączeniu wyświetla błąd SC282-11 i nie rusza. Nie testuje sie , silniki milczą. Błąd według serwisówki oznacza za dużo powietrza w głowicy czarnej H1 wyłącz i włącz maszynę . Zasilanie do karetki dochodzi 3,3V i 37V , na płytach napięcia w opisanych punktach są prawidłowe, kontrolki świecą sie i mrugają zgodnie z opisem w serwisówce....
Uruchamiając czyszczenie głowicy.
Informacja o zużyciu zapisywana jest w chipie na kartridżu. Drukarka pobiera wszystkie kolory do czyszczenie głowicy. Każdorazowe włączenie drukarki powoduje taką operację. Nie da się tego obejść. Jakimś wyjściem jest zakup resetera. Wtedy będziesz miał możliwość wyczerpania tuszu do końca. Trzeba jednak pilnować aby nie przegrzać lub zapowietrzyć głowicy.
Jeden grzejnik powinieneś mieć ustawiony na 5 lub bez głowicy. A swoją drogą jak to jest kocioł elektryczny to powinien mieć zbiornik przeponowy i zawór bezpieczeństwa. Wtedy likwidacja naczynia wzbiorczego, ustawienie odpowiedniego ciśnienia w instalacji i grzejniki przestałyby się zapowietrzać. Ja mam kocioł węglowy, przeływ na pompie ok 40l/min ale...
Układ zapowietrzony albo uszczelka pod głowicą = jej remont.
Po tych różnych "manewrach" rzeczywiście głowice mogę być zabrudzone lub zapowietrzone. Zrób 1-2 programowe czyszczenia głowicy i zostaw drukarkę na jakieś kilkanaście godzin - powinno przynajmniej częściowo pomóc.
Połóż na środku drukarki kawałek ręcznika papierowego. Tam gdzie jeździ karetka, na tej gąbce i przejdź po niej karetką tak żeby wyczyścić karetkę od spodu. Przeczyść też stację serwisową. Powinna być tam taka gumka która może brudzić głowicę za każdym razem jak po niej jedzie. Co do brudzenia na początku kartki to przeczyść ręcznie wszystkie rolki....
Jak zalałeś głowicę płynem to często padają tranzystory zasilające głowicę - ale wtedy wyświetla błąd. Może jest zapowietrzona? Duże czyszczenie głowicy zrób
Witam mam problem z drukarka brother dcp-j125. Mianowicie nie drukuje na kolor czerwony. Głowice umyłem w płynie wezyki tak samo wymyłem. Rozebrałem pompkę i też ja umyłem ale problem pozostał. Tusz dochodzi do początku karetki przy czyszczeniu głowicy ale ciężko i powoli. Ale przy samej karetce staje i nie chce iść dalej. Wie ktoś czego to może być...
Mam problem z drukarką HP Business Inkjet 1000. Dość długo nie były wymieniane pojemniki z tusze, a drukarka ciągle była używana. Przez to czarna i żółta głowica zostały już bez tuszu. Kupiłem nowe zamienniki tuszów, ale drukarka nadal nie drukuje. Rozebrałem drukarkę do czyszczenia bo myślałem, że może zaschły wężyki od pojemników do głowic, ale są...
W jakim sensie grzeje do 3/4? Czy chodzi o wysokość grzejnika (grzeje u góry i w środku, a na dole jest zimny), czy też o długość (od strony zasilania grzeje, w środku też, a na końcu jest zimny)? Jeżeli to pierwszy przypadek, to nie jest to zapowietrzenie, lecz niedostateczny przepływ. Może być nadmiernie skryzowany grzejnik (jeśli zawory termosttyczne...
Tak. Jak ją dostałam do zrobienia, to głowica już była zapowietrzona, a urządzenie przeszło w tryb cegły...
Witam. Dostałem drukarkę jak w temacie - Brother DCP-135C, niestety wszystkie tusze były osobno w woreczku (nie w drukarce). Zamontowałem tusze w drukarce, sprzęt ruszył, zrobiłem test dysz drukujących - wydruk idealny wszystkie kwadraciki. Niestety po kilku stronach wszystkie kolory zniknęły. Drukarka zgłasza kończące się tusze, zamontowałem czarny...
można bez problemu przenieść najlepiej jest aby był trochę poniżej głowicy - trudniej go zapowietrzyć
Spróbuj wydrukować test dysz. Przy włączonej drukarce przyciśnij i trzymaj przycisk POWER oraz 5 razy(lub 7 -nie pamiętam na 100%) w krutkich odstępach naciskaj przycisk wznawiania. Powinien wydrukować się test dysz. Jeśli na nim będą braki żółtego koloru to potwierdzi się teoria o walniętej elektronice lub niedrożnej albo zapowietrzonej głowicy. Warto...
Karetka nie ma prawa przeskakiwać. Jeżeli masz ten przesunięty pasek w pionie to wynika on najprawdopodobniej z tego przeskakiwania karetki. Wygląda na nieprawidłowy naciąg. Jeżeli pozostawisz "ten wentyl" bez wymiany, spowodujesz zapowietrzenie głowicy, a w konsekwencji jej spalenie. A głowice coraz droższe...
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
W połączeniu z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to masz problem z zapowietrzonym układem chłodzenia (na skutek rozszczelnienia nagrzewnicy) i/lub uszczelką pod głowicą silnika...
Prawdopodobnie zapowietrzona jest głowica . Ustaw drukowanie jakiegoś obrazka w czerni ,lub paru stron tekstu . Nie poddawaj się tak szybko. Czyszczenie głowicy z opcji drukarki też pomaga,lecz trzeba to wykonać kilka razy a wtedy tusz niknie w oczach.
Tak na przyszłość, jak piszesz: "głowica BC-21e" to dodaj jaki masz problem, nie jest trudne sformułowanie problemu, a pomaga forumowicz. Jeśli chodzi o zapowietrzenie głowicy to możesz sie pobawić z odciągnięciem powietrza /nie zawsze skutkuje/, 90% do wyrzucenia twoja głowica. Pozdrawiam
Sprawdź czy na tuleji nie ma pionowego zarysowania. Ps. Tak szybko głowicę ściągnałeś?
Ja obstawiam uszczelkę pod głowicą lub zapowietrzony układ. Jest tam powrót płynu do zbiorniczka wyrównawczego?
Tak o by się nie zapowietrzył, być może problem tkwi w głowicy, mam ten sam problem lecz na innej drukarce, muszę wybierać jakość najlepszą aby drukować zwykły tekst. Mi pomagało zanurzenie głowicy w jakimś płynie do rozcieńczania i podgrzanie do około 70 stopni.
Brak płynu,zapowietrzona instalacja,uszczelka pod głowicą.
Wygląda to na zapowietrzenie głowicy, zastaw na parę godzin i wtedy spróbuj drukować.
Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
To ca ja bym zrobił to opróżnił pojemniki strzykawką ale nie do zera aby nie zapowietrzyć głowicy i zalał prawidłowymi kolorami. Wydrukować trochę stron aby właściwy kolor doszedł do głowicy. Powinno być ok.
Temat rozwiązany, przy okazji, napisałem ci że warto zamontować zawór odpływowy w kaloryferze i odpowietrzacz. Odpowietrzacz jak nazwa wskazuje, służy do odpowietrzania. Robi się to w ten sposób że zamykasz głowice na kaloryferze na 0 i wtedy kaloryfer odpowietrzasz zaworkiem odpowietrzającym w kaloryferze -zamykasz dopływ wody do samego danego zapowietrzonego...
Witam Problem polega na zapowietrzonych wężykach od zbiorników z tuszami do głowicy. Głowica była czyszczona dokładnie , czarne tusze drukują bez problemu, kolory zero. Przewody były mechanicznie napełnione lecz przy starcie ponownie zostały zapowietrzone. Wygląda to na brak przepływu przez głowicę mimo iż jest drożna. Proszę o sugestie .
Fakt, w drukarkach tej firmy problemy z drukowaniem z powodu zapowietrzenia głowicy czasem występują nawet po wymianie tuszy na nowe - wtedy nie trzeba nic ruszać, tylko zostawić drukarkę na kilka, kilkanaście godzin :D
Więc tak: 1. Zdjąłem parownik, połączyłem bez niego. Efekt ten sam. 2. Efekt ogólnie jest taki jakby była sama głowica zapowietrzona. Podłączyłem do komputera. Temperatura silnika wg odczytów to ok. 70-80 stopni a przegrzanie się świeci.
Za maly przelot na zaworze (kryza), lub jest to najdalszy (ostatni ) grzejnik w obiegu i kociol wylacza sie (temp. powrotu z innych grzejnikow) zanim go rozgrzeje. Jesli pompa jest w obiegu to niewielkie zapowietrzenie spowodowane pochyleniem grzejnika w niewlasciwym kierunku nie powinno zrobic takiej roznicy. Ściągnij samą głowicę termostatyczną z...
Sprawdziłeś na wymontowanej głowicy za pomocą czystej strzykawki, wężyka i płynu do udrażniania czy leci płyn ze wszystkich dysz? Co się dzieję konkretnie?
Głowica powinna być zamocowana poziomo. Choć nierównomierne grzanie grzejników może być spowodowane zapowietrzeniem grzejników.
Niestety to są uroki Epsona . Drukarka w momencie startu czyści głowicę i pobiera tusz. W celu niedopuszczenia do zapowietrzenia głowicy Epson nie dopuszcza do całkowitego opróżnienia tuszu . Jedyne rozwiązanie reseter do tuszy.
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Spytam ponownie: czy instalacja CO nie jest zapowietrzona? Montaż prawidłowy? Nie było jakiegoś remontu? Może jest zabrudzony w środku.
Tekst jest drukowany tylko czarnym tuszem (pigmentowym), a czarno-białe zdjęcie wszystkimi kolorami (barwnikowymi) i czarnym. Masz zatkane lub zapowietrzone dysze w głowicy w kolorowym kartridżu. Jak wygląda test dysz?
Walnięta elektronika na czarnym tuszu? Podmień tusz i sprawdź co się dzieje. Jeśli nie jest to tusz z zintegrowaną głowicą przyczyną może być właśnie głowica, która jest zapowietrzona. Bez wymiany na nową przy takim problemie się nie obejdzie.
Tylko czytając to: Dzięki temu chipowi nie musisz kupować nowych kartridży, ani ich resetować - drukarka zawsze będzie rozpoznawać, że kartridż jest wypełniony rozumiem że samemu muszę monitorować poziom tuszu, żeby w przypadku jego wyczerpania nie doszło do zapowietrzenia głowicy ?
Nalezy zrobić czyszczenie głowicy, i wydrukować stronę testową, to ze tusz był niedawno wymieniany nie znaczy ze nie mogł troche przyschnąć lub głowica jest nieco zapowietrzona.
W takim razie masz zapowietrzony kartridż. Musisz odessać niewielką ilość atramentu przez dysze wylotowe w głowicy za pomocą klipu z przystawką ssącą
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Oznacza to, ze głowice sa zapowietrzone. W serwisie zalecili kilkunastokrotne czyszczenie. Jednak pomogła dopiero wymiana głowicy.
Nie ma wyjścia musisz odpalić głowice na innej drukarce i sprawdzić czy działa. Pozostaje jeszcze opcja zapowietrzenia głowicy, ale to jest raczej rzadki przypadek. No i zakładam że tasiemka sygnałowa do głowicy jest podpięta poprawnie. Sprawdź też jeszcze czy stacja serwisowa odsysa tusz na postoju. Możesz puścić czyszczenie głowicy i obserwować gumowy...
Zły obieg płynu, kamień w nagrzewnicy, uszkodzona uszczelka pod głowicą, zapowietrzona instalacja. Przepłukać dokładnie całą instalację, zalać świeżym płynem, odpowietrzyć, jak uszczelka dobra, a dalej nie grzeje (jak dolny dalej zimny to znaczy że jest w niej kamień) wymienić nagrzewnicę.
Zamienniki bez chipów do tej drukarki są bardzo tanie. Zawsze można pojemnik z drukarki i sprawdzić fizycznie ile tuszu w nim zostało. Jeśli zostało kilka mililitrów to najlepiej nie czekać tylko od razu wymienić pojemnik na pełny. W przeciwnym wypadku ryzykujemy uszkodzenie głowicy. Jeśli drukujemy po jednej stronie. To nie ma problemu. Jeśli bez kontroli...
Jeśli zaczynają się powoli drukować pojedyncze kreski, to wydaję mi się że to jednak zaschnięte dysze w głowicy. lub zapowietrzone.
Witam. Miałem również taki problem (błąd 4f). odważyłem się i rozebrałem głowicę bez odklejania płytki aluminiowej a z braku dostępnych płynów czyszczących zalałem głowicę jakimś tam płynem po goleniu na alkoholu, poczekałem 24 godz, potem jeszcze 5 min. suszarką i wszystko skręciłem. bardzo przydatne przy rozbieraniu były zdjęcia i instrukcje dbr259....
kolego to moze byc kopnięta uszczelka pod głowicą a jeśli wcześniej parownik ci zamarzał to sprawdz czy nie jest zapowietrzony układ pozdro
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
http://obrazki.elektroda.pl/7295359400_1... Klejony króciec układu chłodzenia od BMW e46 318. Wychodzący z głowicy. Wrażenia z jazdy z zapowietrzonym i lejącym układem chłodzenia - bezcenne.
Widzisz nie jest tak do końca z ta drukarka . Jak świeci podświetlenie ikonki na zielono to wszystko -- OK Jak świeci na żółto to jeszcze można drukować i szykować sie do wymiany( ale poziom na wykresie pokazuje 10-20%) trzeba wymienić tusz ( wtedy pyta czy to nowy kadridz jak potwierdzisz przeprowadza 2 x czyszczenie głowicy. jak świeci na czerwono...
Tusz wsadź nowy i zrób kilka niebieskich kser. Zapowietrzony/zatkany układ. Możliwa uszkodzona głowica. Nikt nie wywróży bez zobaczenia.
Witam Tak jak w temacie - okazało się, że przez tusz (zamiennik) zapowietrzyła mi się głowica drukująca (żółta) - czy jest sposób na udrożnienie jej? Z góry dziękuje za pomoc
" Srednio co drugi tusz zamienny po wydrukowaniu kilku(nastu) stron wyrzuca takie komunikaty. Zamienniki różnych firm, efekty podobne.[/quote]" Niestety ten typ tak ma. Głowica może być zapowietrzona lecz wtedy drukarka rozpoznawała by tusz, załóż inny zamiennik, lub zewrzyj na chwilę 2 skrajne dolne piny by je zresetować .
Albo zapowietrzona instalacja,albo zapchana nagrzewnica,albo uszczelka pod głowicą.
Nie drukuje ani kropki ? Możesz zdjąć górną część obudowy (rozkręca się dość łatwo) i zobaczyć, czy jest jakiś ruch atramentu w wężyku, bo może się zdarzyć, że jest cały zapowietrzony. W głowicy chyba za wiele nie da się naprawić, ale jeszcze można zrobić taki patent, że robisz przelotkę ze strzykawki na rurkę którą drukarka zasysa tusz z kartridża...
Witam wszystkich Forumowiczów! W mojej astrze jest taki problem że do czasu aż silnik sie nie nagrzeje do otwarcia termostatu jest całkowity brak ogrzewania a gdy termostat sie otworzy to wszystko jest git czyli ogrzewanie jest reduktor też jest gorący do czasu schłodzenia silnika. Wymienię rzeczy które już sprawdziłem: termostat, drożność nagrzewnicy,...
Niestety ale to bolączka wielu ciss noname. Są one tanie ale i kiepskiej jakości. Używam epsonów do sublimacji i problem jest notoryczny we wszystkich modelach jakie do tej pory miałem. Tanie ciss łapią powietrze i szybko dochodzi do zapowietrzenia głowicy a tym samym do paskowania wydruków. Problem rozwiązałem dosyć prosto. Zamiast kupować badziewny...
Jeżeli się znowu zapowietrzy to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
no to u mnie tych filtrów nie ma
Na pewno sprawdź: 1. Termostat - w prosty sposób. Wyciągasz i wkładasz do wrzątku. Wtedy zauważysz czy pracuje 2. Wiatrak na chłodnicy 3. Czy jest w układzie płyn czy brakuje czy jest zapowietrzone Co do uszczelki pod głowicą zazwyczaj objawami są - kopcenie na biało czy "masło" pod korkiem oleju. Chociaż to też nie reguła.
Albo zapowietrzony układ tuszy, albo głowica do wymiany. Jak się pojawiają segmenty i znikają to raczej to pierwsze, jeżeli nic się nie poprawia to raczej to drugie i naprawa nieopłacalna chyba że na gwarancji.
sprawdź czy węże od nagrzewnicy są gorące na gorącym silniku, zresztą ja by był zapowietrzony to by się przegrzewał, gotował i ostatecznie wywalił uszczelkę pod głowicą więc raczej nie to nie wiem jak jest w takiej nowej zafirze ale podejrzewam że są silniczki od klapek nawiewów i któraś dźwigienka któregoś silniczka pękła i Ty sobie ustawiasz temperaturę,...
Skoro jesteś pewien że to czarny z czarnego, to możliwe ze głowica jest zapowietrzona, przytkana lub kartidż ma problem z odpowietrzeniem i tusz zbyt wolno napływa do dysz. Do wydruku tabeli potrzeba stosunkowo niewiele tuszu więc tabelka sie drukuje, a przed każdym wydrukiem wzoru dysz drukarka czyści głowice, zużywa na to cały tusz który zdążył napłynąć...
Początkowo wyglądało mi to na zapowietrzenie układu więc odpowietrzyłem i tak już 3 raz średnio co 200km dochodzi do zapowietrzenia - głowica tam gdzie termostat gorąca jak diabli - przewód ten gruby od chłodnicy (górny) zimny, chłodnica zimna a płyn pod korkiem, A po odpowietrzeniu układu, chłodnica zrobiła się aby na chwilę gorąca? Bo jeżeli nie,...
O ile się orientuję, tego nie da się ominąć - zresztą bez tego głowica najprawdopdobniej szybko by się zapowietrzyła i zaschła.
Wygląda na to, że głowica nadal zapchana albo tusz nierówno podawany. Jeśli już było moczenie, odsysanie i płyn do udrażniania, a dalej takie smugi – to może być: zaschnięty tusz wewnątrz dysz, uszkodzona dysza (mechanicznie lub przez starą zaschniętą resztkę), albo tusz nie dochodzi z kartridża do głowicy (np. zapowietrzony układ lub pusta gąbka w...
Mi też wygląda to na zapowietrzenie lub uszczelkę pod głowicą,chociażby z tego powodu,że nagrzewnica nie działa.
W żadnym Epsonie nie ma możliwości druku bez któregoś z kolorów. Opcja ta zabezpiecza głowicę przez zapowietrzeniem.
szymonjasiu ma rację. Dodatkowo : grzejniki grzeją do połowy, bo być może głowica termostatyczna przymyka, tzn. w pomieszczeniu osiągnięto nastawioną na głowicy temperaturę, podłogówka może być zapowietrzona, instalator powinien wszystkie obiegi starannie / jest to czasochłonne / odpowietrzyć.
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Przedstawiam rozwiązanie podobnego problemu (brak ogrzewania + u mnie wachanie sie wskazówki od temperatury od "N" do obszaru czerwonego lecz tylko na kilka sekund): otóż u mnie zapchaniu ulegl trójnik przez który płyn płynie z głowicy do zbiornika. Zlokalizowany jest obok zbiornika po prawej stronie. Przez to układ uległ zapowietrzeniu w głowicy powstawała...
Odsyłam do [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... tutaj. - opisane jak czyścić. Nie będę się powtarzał ;) Absorber do tego modelu dostaniesz tutaj: [url=https://allegro.pl/oferta/nowy-abso... Absorber jest z czujnikiem, a więc samo skasowanie błędu nie pomoże,...
Witam. Czy ktoś ma doświadczenia z udrożnianiem, regeneracją głowic jak w temacie. W mim przypadku głowica nr 88 drukuje dobrze 2 strony, po czym brak wydruku przy następnej. Wygląda na zapowietrzenie. Wyczyściłem w środku pod gorącą wodą, użyłem płynu do udrożniania. Po zalaniu tuszem zamknięciu wieczka wycieka tusz. Niestety nie posiadam klipsa do...
Witam, drukarka to Epson R200, problem nastąpił po wymianie tuszu. Zastosowane były tusze firmy JETTEC. Przed wymianą zdziwiło mnie, że po zresetowaniu starego tuszu drukarka nie drukowała - zazwyczaj jest rezerwa tuszu (kilka lat używam Epsonów). W związku z tym, że mogłem szybko i w miarę tanio kupić tusz (odbiór osobisty), niestety kupiłem tylko...
Witam Możliwe uszkodzenia: - wydmuchana uszczelka pod głowicą (po takim przegrzaniu silnika przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy), - zapowietrzony układ chłodzenia - częściowo zatkana chłodnica Pozdrawiam
Stary temat, ale może komuś pomoże. Pisałem kilka postów wyżej o wymianie pompki od webasto. Otóż cała historia zakończyła się wymianą uszczelki pod głowicą. Przelot był minimalny i lekko zapowietrzał się układ chłodzenia, wystarczało to jednak na zapowietrzenie nagrzewnicy. Po naprawie jeżdżę już dwa lata i wszystko gra.
Z opisu wynika, że tusz (głowica) się zapowietrzył albo zasechł, nie jest to wina systemu operacyjnego. Zareklamuj.
Dzień dobry. Od jakiegoś tygodnia jestem użytkownikiem tej drukarki, przed załadowaniem tuszy wstrzyknąłem przez rurkę w każdą dyszę płyn udrażniający oraz pod głowicę położyłem nasączony nim płatek do demakijażu. Następnego dnia odpaliłem drukarkę i zacząłem testowe wydruki, po wyczyszczeniu głowicy i kalibracji w programie do drukowania które dostarczył...
Witam, Przyczyna moze byc ta siateczka w srodku glowicy co laczy sie z wkladami z tuszem, moze jest nieszczelna i dostaje sie powietrze, albo po prostu jest zapowietrzona glowica. Sprawdz czy nie jest naderwana ta siatka. A druk zanika na wszystkich kolorach czy na jednym? Dodano po 3 Wydaje mi sie ze tak jakby tusz nie jest podawany po pewnym czasie...
Może po prostu zapowietrzone wężyki i dumpery, wykonaj w preferencjach zaawansowane wypłukiwanie tuszu.
Niesamowia rzecz, ale drukarka zaczęła drukować... Tak po prostu. Stała nieruszana od czasu mojej ostatniej wypowiedzi. Pomyślałem - zobaczymy co tym razem będzie. Drukuję pierwszy-lepszy plik i... jest wydruk. Lekko poprzerywany, więc wziąłem czyszczenie w sterowniku i ponowny wydruk - idealny. Na teście dysz wychodzi, że jedna dyszka od czarnego niedrożna,...
Ta oczywiście Ja powiedziałbym że masz dziurę pod głowicą i nic te wymiany płynów nie pomogą . Układ stale się zapowietrza i nie ogrzewa silnika . 1 Zapal silnik 2 lekka przegazówka niech pochodzi ..tak z 4 minuty 3 wyłącz 4 sprawdź gumowe węże czy są napuchnięte 5 delikatnie powolutku próbuj poluzować korek od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego...
Witam. Początkowo podczas czyszczenia tej głowicy zabrudziłem tuszem kawałek tego prążkowanego paska który przebiega przez głowice czy to może mieć wpływ na działanie drukarki? okazało się ze układ jest zapowietrzony więc wyjąłem całkiem głowicę ściągając również zębaty pasek aby ręcznie napełnić układ strzykawką i po zamontowaniu wszystkiego z powrotem...
Albo zapowietrzony układ , albo uszczelka pod głowicą.
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Nic nadzwyczajnego tam nie widać. Brud jak w każdej drukarce tego typu z większym przebiegiem. Rozbierz ją i dokładnie wymyj. Zwróć uwage na czystość enkodera kołowego, on może odpowiadać za poziome pasy na wydruku. Na przyszłość, to brudne, zapowietrzone lub zaschnięte głowice w kartridżach, lepiej i szybciej doprowadzisz do stanu używalności ręcznie...
Zapowietrzony ,stoi pompa,spaprana robota. Coś z tych rzeczy.
To być może głowica tylko się zapowietrzyła lub wężyk pompki tuszu odczepił się z zamocowania.
Cześć. Mam praktycznie ten sam układ podłogówki i mam pytanie bowiem podlogowka nagrzewa mi sie tylko w jednym pomieszczeniu w lazience (najkrotsza petla). Reszta zimne plytki. Mamm wrazenie jakby uklad byl moze zapowietrzony. Jestem laikiem i czy ktos moglby doradzic co z tym zrobic ewentualnie jak sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony i ewentualnie...
Może też byc walnięta uszczelka pod głowicą i nagrzewnica się zapowietrzyła.
Witam ! Jeśli głowica drukująca miała kilku tygodniowy odpoczynek w pracy jest zwykle podejrzenie o zaschniecie tuszu a przynajmniej częściowe przytkanie dysz drukujących. Z doświadczenia wiem że najczęściej odmawia posłuszeństwa dysza koloru czarnego. W takim przypadku wyjmuję głowicę drukująca i ją moczę w płynie do udrażniania dysz przez kilka dni....
Masz zapchaną głowicę lub źle zrobiony kartridż (zapowietrzony). Spróbuj z innym. Jak nie pomoże to trzeba wyjąć głowicę. Włożyć do płynu udrożniającego, przepchnąć trochę płynu przez nią i zrobić czyszczenie kilka-kilkanaście razy. Jeśli nie pomoże to głowica do wymiany. Jeśli będziesz ew. taką potrzebował to daj znać na PW.
Pamapers nie ma z tym nic wspólnego ale Ja tylko sugerowałem, że nie opłaca się kupować głowicy, bo za niewiele więcej mamy nową drukarkę która ma wszystkie elementy nowe w tym i pampersa który z biegiem czasu się zapełnia. Oczywiście jeśli tanio kupiłeś głowicę to może i ma to jakiś sens. Co do sedna sprawy, to wg mnie albo nowa głowica ma problem...
Prędzej zapowietrzyła lub spaliła się głowica która jest chłodzona atramentem. Pojemnik to tylko pudełko z tuszem. Które na dodatek było pierwotnie puste przed zalaniem atramentu. Chip w wiecznym jest resetowalny więc się nie blokuje jak oryginalny pojemnik po skończeniu tuszu. Jeśli drukarka go widzi a drukuje białe kartki to problem w głowicy.
zapowietrzona głowica epson zapowietrzona głowica canon zapowietrzona głowica drukarki
arduino początkujący triak saeco sekretarka sprzedać
ładowanie lifepo4 plazma protect
Kod błędu PWM9101-12 w koparce Volvo EC160 Kod błędu F47 na płycie Schott Ceran - brak grzania