Zapowietrzył pompę hamulcową, ale w C-5 to norma. Przejedziesz delikatnie paredziesiąt kilometrów i wszystko wróci do normy.
Nie wiem, to może zabrzmi jak herezja, ale sprawdziłbym czy pompa hamulcowa nie jest zapowietrzona. Też podchodziłem do tego podręcznikowo, a tam o niej nie stało i dużo czasu straciłem zanim do tego doszedłem.
Witam, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale mam pełno spamu na poczcie i nie widziałem, że ktoś odpisał. Odessałem płyn, ponieważ zerwałem przewód hamulcowy i nie chciałem, żeby ten płyn ciekł. Niestety ten model nie posiada jeszcze tej funkcji odpowietrzania ABS, więc instrukcja, którą wysłałeś, nie działa. Wrzuciłem nawet zdjęcie, na którym widać,...
Odpowietrz pompę hamulcowa po przez przewody i pompę abs na zapalonym silniku, najpierw zaczyna się odpowietrzać od najdalszego kola czyli tylnego lewego.
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
Zapowietrzona/ uszkodzona pompa albo nieszczelność w układzie.
Według mnie pedał hamulca byłby twardy przy uszkodzonym,gdyby zaś płyn wyciekał z pompy do serwa płynu by ubywało.Może pompa ABS jest zapowietrzona lub przepuszcza płyn między sekcjami pompa hamulcowa ale tą już wymieniłeś na teoretycznie sprawną.Objawy wskazują na typowe zapowietrzenie.
Tylko po co w ogóle dopuszczać do zapowietrzenia? Żeby ryzykować uszkodzenie pompy które i tak fabrycznie są wadliwe?
tego jeszcze nie probowalismy, dam znac jutro czy pomoglo macie moze jeszcze jakis inny pomysl co moze byc nie tak i jak to naprawic? 200zl za nowa pompe to jednak sporo a stara najprawdopodobniej jest tylko zapowietrzona
Witam. Z tego co piszesz to wskazuje na nieszczelność sekcji w pompie hamulcowej. Przy zapowietrzonym układzie pedał byłby "sprężysty". Przy powolnym opadaniu pedału płyn przechodzi za tłoczki pompy. Miałem tak kiedyś w Vectrze B.
Witam. No to masz podane na tacy - słabiej działają zaciski przedniego lewego albo tył prawy. Teraz pytanie zapowietrzony obwód od pompy hamulcowej do pompy ABS, zapowietrzony dalej czy felerne nie działające tłoczki tył lub zacisk przód. Nie kojarzę seicenta z ABS ale czy tam z tyłu nie ma tych samych bębnów co w cinquecento. Jeżeli tak to możliwe...
Zapowietrzyłeś pompę?
Jeżeli doszło do zapowietrzenia agregatu ABS, ani zapłon ani odpalony silnik nic nie da, należy użyć testera diagnostycznego, i wykonać procedurę. To co opisujesz to klasyczny objaw zapowietrzonego układu, lub uszkodzonej pompy hamulcowej.
Co do szczelności to jest na pewno, wspomaganie hamulca też trzyma podciśnienie, pompa hamulcowa też nie jest zapowietrzona więc myślę co jeszcze bo to nie sztuka wszystko wymienić i wydać kupę szmalu, jak coś wymyślę to się odezwę.
Witam Traktuje Twoje informacje jako wskazówki: 1/pedał luźno idzie do dołu 2/jest płyn hamulcowy w zbiorniczku 3/nastąpiło to nagle w trakcie hamowania i tak pozostało Wniosek: Pompa hamulca nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego Przyczyny: 1/Płyn hamulcowy stary stracił swoje właściwości , doprowadziło to do zapowietrzenia pompy hamulcowej...
A jak dawno zmieniałeś płyn hamulcowy, może masz zapowietrzoną pompę?
Czarny a co ma servo do poprawnego działania hamulca? Ni kombinuj jak koń pod górkę. Servo tylko wspomaga hamowanie, żebyś nie musiał stawać na pedale przy hamowaniu. Ojo - ściągnij bębny z tyłu i ręcznie podreguluj szczęki na samoregulatorze. Pokręcaj i próbuj zakładać bęben, do momentu aż już nie będziesz mógł go założyć, wtedy popuszczaj i próbuj...
Wpadanie pedału do podłogi wskazywałoby na zapowietrzenie układu. Proponowałbym sprawdzić pompę hamulcową.
"Odkręcić przewody i czekać aż płyn samoczynnie pocieknie". Rozumiem, że odkręcamy przewody od pompy. Czy nie zapowietrzymy przewodów hamulcowych ? U mnie przewody idą najpierw lekko w górę, później w dół i na boki. Czy po odkręceniu nie ma zagrożenia, że część płynu wypłynie z przewodów ? PS. Mam możliwość wypożyczenia urządzenia diagnostycznego "Delphi"....
Piszesz że masz to samo na kilku zaciskach więc zapowietrzenie może być tylko przez pompę hamulcową innej niema .
Jeżeli wiele lat nie był zmieniany płyn a po cofnięciu tłoczków, który zassał cały zabrudzony płyn, który to dostał się do pompy. Dlatego pompa nie daje ciśnienia. należało by pozbyć się całego starego płynu z układu i przeczyścić pompę. Ponieważ w układzie może płyn jest ale pompa nadal jest zapowietrzona bo jest zatkana i nie ma przepływu. https://youtu.be/51_JPNtDBRw
Nic nie powinno wyciec. To właściwie dość prosta operacja, wykręca się przewody starej pompy (przydają się specjalne klucze płaskie bo zwykłymi można objechać końcówki) po czym wymienia się pompę na nową. Dobrze jeśli nowa jest zalana płynem przed wsadzeniem do auta - zmniejsza to poziom zapowietrzenia układu. Samej pompy szukałbym u osób sprzedających...
Nie. Koniec bzdur. Ręczny "trzyma", ot co. Co ma ręczny do tego że po naciśnięciu pedała hamulca hamuje jedno koło? A w dodatku po kilkakrotnym naciśnięciu zaczyna hamować reszta to typowe dla zapowietrzonych hamulców lub problemu z pompą hamulcową. Sory ale spaliłeś tego posta nie ma wogóle związku ze sprawą.
Sprawna pompka? Mi to wygląda na zapowietrzoną pompę hamulca.Spróbuj podpompować i potem trzymasz i luzujesz śrubę przewodu hamulcowego przy pompie, zakręcasz puszczasz klamkę i procedura od nowa i dopiero potem spróbuj przy hamulcu.
Płyn hamulcowy trzeba było wtłaczać przez odpowietrzniki a zbierać przy przewodach hamulcowych odkręconych od pompy hamulcowej. Uszczelnienia pompy hamulcowej po kontakcie z olejem momentalnie zwiększają rozmiary a nie kurczą się.
Czy kiedykolwiek był wymieniany płyn hamulcowy? Zalecany okres wymiany to 2 lata. Miękki padał wskazuje na: zapowietrzony układ (źle odpowietrzasz) lub puszczającą pompę hamulcową (regeneracja lub wymiana).
Panowie, czy przed wymianą klocków hamulcowych itd. pompa ABS-u była sprawna, bo jeśli tak, to w niewłaściwy sposób odpowietrzono hamulce. Układ hamulcowy z ABS-em wymaga nieco innego sposobu odpowietrzania - na forum znajdują się szczegółowe opisy i filmiki. U mnie ABS zimą normalnie się załączał.Tą przypadłość wpadającego hamulca mam już od momentu...
mozliwe ze siada pompa hamulcowa, o ile nie jest zapowietrzony
W jaki sposób odpowietrza się układy hamulcowe z zapowietrzoną pompą ABS? Pacjent Audi A4 99r quattro, pedał na pracującym silniku powoli wpada w podłogę, istnieje duże prawdopodobieństwo że została zapowietrzony blok ABS. Zwykłe pompowanie pedałem i spuszczanie płyny nic nie pomaga, odpowietrzanie za pomocą VCDS'a też nic nie pomaga. Myślałem nad metodą...
Korektor siły hamowania, zapowietrzony układ, zatkane przewody gumowe, usterka pompy hamulcowej zapieczone zaciski przednie. Zacząłbym od odpowietrzania i obejrzenia zacisków.
pompa hamulcowa przepuszcza między sekcjami lub zapowietrzony abs
Witam W kanale od lewego przedniego hamulca w pompie ABS ( 4f0614517k audi a6 c6 2,4 2006r ) nie ma cisnienia plynu hamulcowego . Pozostałe hamulce działają bez zarzutu, włącznie z ABS. Możliwe jest by zapowietrzył się jeden kanal? Pompa do wymiany ? Czy może są jakiś sposoby na szybkie i bezstresowe ogarnięcie tematu ? Pomocy :)
No i co mamy powiedzieć skoro wiadome że zapowietrzony - odpowietrzyć i tyle (przy pompie to zrób)
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Sprawdzałeś czy przypadkiem nie są zapowietrzone lub czy któryś zacisk nie puszcza płynu??
Twój problem z ABSem najprawdopodobniej polega na zanieczyszczonych czujnikach odczytu szybkosci koła. Każde koło ma swój czujnik. Przeprowadz konserwacje tego systemu.A jak chodzi o te mocniejsze hamowanie tyłu to pewnie masz zapowietrzony układ hamulcowy lub pompa hamulcowa nadaje sie już do wymiany
Zapowietrzyłeś pompe hamulcową i abs odpowietrz najpierw pompe jak nie ma odpowietrzników na pompie popuszczając rurki idące do abs W ten sposób nie odpowietrzy pompy nawet wiadrem płynu.
Odpowietrzanie z ABS powinno się zacząć od najbliższego ale przyznaje na warsztacie lecimy od tyłu pompą i zawsze jest ok. Jeżeli w zbiorniczku masz jeszcze płyn to nie zapowietrzyłeś pompy jak nie ma płynu to jest powietrze w pompie.
Vito 110D 98r efekt zapowietrzonego hamulca. nic nie daje odpowietrzanie. Pedał ciągle miękki. Pompa hamulcowa dobra na 100%. Zaciski dobre. podczas odpowietrzania nie ma śladu powietrza. przewody gumowe nie puchną. Może ma ktoś jakieś pomysły. Tarcze i klocki nowe. pedał 1,3 wysokości i nawet podczas pompowania nie rośnie.
Zapowietrzony uklad czy pompa nie powinna powodowac blokowania kół
Witam. Masz zapowietrzony układ hamulcowy.
Pompa hamulcowa jest nowa ma tydzień czasu.Nie ma możliwości aby układ hamulcowy był zapowietrzony,poza tym pedał hamulca nie wpada po naciśnięciu ani nie rośnie,serwo jest szczelne i sprawne i vacum pompa też jest dobra.
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
Uszkodzona pompa sprzęgła/siłownik.
Witam, posiadam Opla Astrę G z 2001r. Przyszła pora na wymianę wszystkich przewodów hamulcowych, bo pękł jeden przewód i nie było sensu wymiany kawałka tylko wymieniłem wszystkie. Zalałem układ nowym płynem i odpowietrzyłem układ standardową metodą, czyli jedna osoba pompuje, druga odpowietrza. Pedał hamulca cały czas wpada w podłogę powoli. Co może...
No to ustalmy fakty. Nikt się nie pytał co było wymieniane w układzie. Jeśli poniżej pompy ABS i z założeniem, że przewody/otwory były zaślepione podczas roboty...Albo inaczej, że wszystko co wyżej nie zostało zapowietrzone - spokojnie można pedałem. Jeśli została zapowietrzona pompa ABS to samym "deptaniem" nie odpowietrzysz układu do końca. Z tym...
KOLEGO KIEDYŚ SCIAGLEM SOBIE OBSŁUGĘ ODPOWIETRZENIA ABS ALE JESZCZE NIE KORZYSTAŁEM MOŻE CI TO POMOŻE. MI JESZCZE NIGDY NIE ZAPOWIETRZYŁA SIE POMPA :idea::idea::idea:
Skoro pedał powoli opada to może pompa hamulcowa delikatnie przepuszcza. Na zapalonym silniku serwo wspomaga nacisk nogi, pompa trochę przepuszcza a pedał opada. Samo wciśnięcie tłoczka jeżeli nie było wycieków płynu nie powinno zapowietrzyć pompy.
Witam, zastanawiam się czy zapowietrzone hamulce mogą mieć na tyle podobne objawy, że mechanik wymienił pompę hamulcową jakoby nie dawała ciśnienia? Minął rok i znowu nie ma hamulców a pompa nowa.Moim zdaniem wystarczyło odpowietrzyć układ przynajmniej na próbę ale ja się nie znam. Nigdy też nie miałem przypadku że hamulce same się zapowietrzają a płynu...
Pompę zostaw na razie w spokoju, sprawdź ciągłość przewodu między czujnikami w kołach a wtyczką przy sterowniku ABS. Rurki od pompy to przewody hamulcowe, jak je odkręcisz to wyleje się trochę płynu i zapowietrzy się pompa.
Nieszczelne coś jest w układzie albo pompa hamulcowa przepuszcza wewnątrz między sekcjami. Obejrzyj dokładnie auto od spodu, pewnie gdzieś cieknie. No ewentualnie zapowietrzone jest ale to nie hamowałby za pierwszym razem raczej dobrze.
Pewnie źle poskładałeś do kupy. Jakie masz zaciski. Ja walczyłem z zaciskiem Boscha ale odkręcałem tylko dźwigienkę i smarowałem ośkę. Pomogło choć nie wiem na jak długo. Rozbierać nie odważyłem się choć i tak nie miałem klucz pięciokątnego. Może wyciekł ci płyn hamulcowy i zapowietrzyłeś pompę-rozdzielacz ABS. Z tym trzeba do ASO.
Zrób tak - uzupełniasz zbiorniczek z płynem na full i przepompowywujesz płyn w każdym kole (uważaj aby nie zabrakło płynu w zbiorniczku. W każdym kole przestajesz pompować wtedy gdy w wężyku zobaczysz nowy płyn. Tak zrobię. Rozumiem, że w tej sytuacji kolejność kół nie ma żadnego znaczenia i zapłon nie musi być włączony. Zapłon musi być włączony w...
Sprawdź czy niemasz wycieków z cylinderków hamulcowych. Pozdrawiam.
Przy uszkodzonej pompie pedał by Ci powoli spadał (najczęściej).
Czy zapowietrzenie układu samej pompy czyli kanalików zaworków zwrotnych mogło by powodować spadek ciśnienia w układzie hamulcowych. Sama pompa el. w układzie ABS służy tylko do zmniszenie ciśnienia w gałęzi w której doszło do blokady koła i zadziałał elektrozawór zamykający te koło?
Ciśnienie płynu w układzie hamulcowym jest generowane na końcu tłoka wraz z jego uszczelnieniem, chodzi o część najbardziej oddaloną od klamki. Drugi otworek (ten bliżej klamki) tak jak pisałem wcześniej służy do wyrównania ciśnień, inaczej uszczelnienie końcowe pracowałoby w niekorzystnych warunkach, które mogłyby doprowadzić do wycieków lub zaciągania...
po powrocie do domu wszystko było ok A rankiem następnego dnia,po wejściu do samochodu zobaczyłem że pedał sprzęgła jest jest wciśnięty do samego końca Mechanik stwierdził że był niski stan płynu i zassał powietrze Hm... Ciekawe. Myślę że po powrocie sprzęgło było już lekko zapowietrzone , na tyle że pedał przeszedł granicę bezwładności i generował...
Witam! od początku w moim mesiu nadmienię, że jest to vito z 2000r. 2,2 cdi ma bardzo słabe hamulce obojętnie czy jest załadowany, czy pusty trzeba dużo siły aby się zatrzymał w miarę na krótkim odcinku o zablokowaniu kół na suchym nie ma mowy. jest po wymianie klocków i tarcz, zauważyłem, że po wcisnieciu pedała syczy. Czy ktoś się z tym spotkał, moze...
Nie wiem jak może być dalej zapowietrzony skoro z każdego z kół spuszczone było około 200ml płynu hamulcowego i bez powietrza. Chyba że na pompie abs jest jakiś odpowietrznik dodatkowy?
Oto winowajcą całego zamieszania. I też przyczyną pojawiającego i znikającego napięcia +12v na jednym pinie. Przelutowalem kable i błąd zniknął. W zasadzie żadnych błędów poza spalona lampka w podsufitce. Ale po odpaleniu silnika komunikat o niesprawnym abs/ESP dalej się wyświetla(ale bez błędu w diagboxie) mam nadzieję że to wina zapowietrzonego układu...
Gdyby był zapowietrzony tompo kilku nacisnieciach pedał był by wysoko i nie opadał. Gdy opada to jest nieszczelność. Gdy nie ma ubytków płynu - to jest nieszczelność wewnętrzna czyli na pompie hamulcowej.
Odpowietrz układ bo może być zapowietrzony jeśli się pedał da napompować. A jak nie pomoże podmień pompę hamulcową. Miałem kiedyś podobny przypadek, winna była pompa.
W tym aucie, to nie ma znaczenia, może być nawet cała elektryka od pompy odłączona i tak powinno się wszystko ładnie odpowietrzyć. Jeśli ABS nie działa, to jest takie efekty: że auto hamuje lecz pedał hamulca jest miękki i można go depnąć nawet w podłogę po odpaleniu auta A więc ABS musi być sprawny, w innym przypadku będzie jak w cytacie i podejrzewam...
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
Nie może być to wina czujnika kąta skrętu, bo błędach zaraz by to było. Nie może być to wina braku ciśnienia w oponie, dlatego, że zaraz ABS zastrajkował by jako czujnik ABS niewiarygodne wskazania-inny obwód toczny opony. Dalej twierdzę, że problem z obiegiem płynu hamulcowego. Sugerujesz o problemie w pompie a nie jakimś zapowietrzonym układzie bo...
Na początek zacznij od podstaw, sprawdz klocki,tarcze,spróbuj odpowietrzyć układ hamulcowy zaczynając od najdalszego koła może być zapowietrzony.
A teraz z innej beczki, dowiedziałem się że wymieniany był przewód hamulcowy i podobno właśnie wtedy przestało działać wspomaganie (abs nie działał już wcześniej). Czy brak wspomagania może mieć przyczynę w zapowietrzonej pompie? Jak odpowietrzyć tę pompę?
Do milejow A więc tak Panie kolego jeśli zapaliła się kontrolka trakcji czyli świeci cały czas ESP/ABS w jednym w Citroen C3 1.4Hdi to: Sprawdzałem sprzętem: 1. Lexia błąd (Zużycie klocków hamulcowych TAK ) czyli co to oznacza? ano to że pompa ABS jest zapowietrzona z powodu ubytku ilości płynu hamulcowego w zbiorniczku a co za tym idzie oba programy...
mogło pojawić się zapowietrzenie układu hamulcowego. Nic nie ma do pompy ABS. Sprawdzić jak prędkość z każdego koła z osobna widzi sterownik. Jedyne sensowne rozwiązanie.
Przy wymianie tarcz i klocków część płynu hamulcowego cofnęła się z cylindrów do instalacji. A jest to część która brała udział w pracy układu czyli jakby zużyta/zanieczyszczona. Więc nie zaszkodzi usunięcie tej części ale ja wykonałbym to drogą podmiany czyli stopniowego upuszczania połączonego z uzupełnianiem w zbiorniku. Oceniam że 100 ml wystarczy....
Co prawda dawno temu miałem auto z VAGa ale z tego co pamiętam jeśli doszło do zapowietrzenie pompy to trzeba było interfejsem uruchomić procedurę odpowietrzania. Wiem że włączała się na chwilę pompa abs.
Jeżeli nie ubywa Ci płynu hamulcowego, co oznacza, że nie masz wycieków. Czyli odpada zapowietrzone sprzęgło. Obejrzyj pedał sprzęgła i popychacz pompy, wyjmij wysprzęglik i zobacz w jakim jest stanie i jeżeli wszystko będzie wyglądało ok to wyciągasz skrzynię i wymieniasz sprzęgło.
Witam posiadam renault megane coupe cabrio 1998r, Mam problem z Hamulcami a więc z rana jak jadę do pracy przemierzam jakieś 600 metrów pod górkę i na samej górze podczas hamowania przed skrzyżowaniem pedał hamulca zaczyna być twardy i o wiele gorzej hamuje, później zaczyna być dobrze, i tak co dziennie. Od niedawna zauważyłem że podczas silnego wciśnięci...
W SIENIE1.6HL są dwa korektory hamowania kól tylnych, osobny na każde z kół .Są wkręcone do pompy hamulcowej.W pierwszej kolejności należy sprawdzic czy nie jest zapowietrzone jedno z kół i czy nie uszkodzony jest bęben hamulcowy lub szczęki.
Przy wymianie klocków i wciskaniu/wkręcaniu tłoczków luzuje się odpowietrznik by płyn przez niego wyleciał. W przeciwnym razie ten płyn z zacisku wraca do zbiornika. W zacisku dość często jest coś w formie szlamu i przetłaczanie tego do zbiorniczka to nie jest najlepszy pomysł. Wymień płyn w układzie i odpowietrz jeszcze raz, odpowietrzaj tak długo...
Jeśli tak to możesz ją opisać ? Co tu opisywać. Tester "mówi" co masz robić w danej chwili i odpowiednio steruje pompą ABS załączając pompę. Każdy kanał ABS zostaje dokładnie odpowietrzony przez pompę. Bez tej procedury też odpowietrzysz układ ale tak na 90 %, tzn będą hamulce ale ich skuteczność będzie ograniczona. Ciekawi mnie jak samo ciśnienie...
Jeżeli jedno z kół jest zapowietrzone to będzie słabiej hamować. Wtedy ściąga w tę stronę, gdzie jest koło nie zapowietrzone i mocniej hamuje. Proste. Ford1991 pisze, że raz go ściaga w lewo, a raz w prawo. Może być pompa hamulcowa. Jak zapieczony jest cylinderek w zacisku to cały czas hamuje, tak? Przy lekkim hamowaniu zapieczone koło hamuje bardziej,...
Po co? Jaki system miał sprawdzić na kompie? Pewnie chłodzenia albo jakość płynu hamulcowego:):) A tak serio to wygląda ewidentnie na zapowietrzony układ lub uszkodzoną pompę, jak odpowietrzałeś? PS. Pytam bo już różne cuda widziałem:)
Strasznie dużo pytań. 1. Nie musisz wymieniać bębnów przy każdej wymianie okładzin (no chyba że są zużyte) 1 mm rantu to niewiele więc mogą zostać. 2. Stary płyn nie ma większego wpływu na siłę hamowania. 3. Nie musisz zakładać wężyka na odpowietrzniki , ale jak nie założysz to schlapiesz płynem wszystko w okolicy co grozi korozją (nawet farba schodzi...
Witam. Pacjent to Audi A6 C6 quattro, 2,4 2005 rok. Mam problem z układem hamulcowym. Muszę wymienić pompę hamulcową z tym że po odkręceniu przewodów od pompy do ABS, zapowietrzy się. Aby odpowietrzyć później układ muszę pewnie podłączyć VCDS. Czytałem gdzieś że robi się tak: Wybór] https://obrazki.elektroda.pl/4313075200_...
Po rozpięciu układu hamulcowego (wymiana zacisku, przewodu) należy wykonać procedurę odpowietrzania pompy ABS VCDS Eee tam, nigdy tego nie robiłem i zawsze wszystko działa. Jak nie zapowietrzysz pompy to po co? Przy wymianie gumek rowki w zaciskach wyskrobane do zera?
Masz racje seria 1000 nie posiada mieszanego ukladu . Niedawno naprawiałem 2135 i sie zasugerowałem.Zobacz czy nie masz zapowietrzony układ.Idz od tyłu tzn od złącza hamulcowego przyczepy po rurce w strone pompy układu.Po drodze musi byc zawór sterowania przyczepy. Na nim jest odpowiecznik ukladu. No i odpowietrzenie na zaciskach przy kolach.
Jak jest to płyn hamulcowy to hamulce będą działać aż poziom spadnie w zbiorniku do poziomu aż zaświeci się kontrolka to będzie pierwszy znak potem zapowietrzy pompę i hamulce osłabną aż w końcu przestaną działać.
Problem polega na tym. Po wymianie tarcz,wężyków,gumowych,klocków,została zapowietrzona instalacja hamulcowa z przodu. Odpowietrzyłem ją razem z kołami tylnymi zaczynając od najdalszego od pompy i niby powietrze wyszło całe ale przy pierwszym hamowaniu zagrała pompa absu domyśliłem się że muszę odpowietrzyć pompę absu odpowietrzyłem pompę poprzez odkręcenie...
Kolego jeśli układ hamulcowy byłby zapowietrzony byłby miękki,nie twardy jak opisujesz.Po Twoich fotkach widzę, że pompa jest bez serwa (wspomagania hamulca) czyli hamuje z taką siłą jak wdepniesz pedał.Taki system bez serwa był w maluchu.Żuk miał serwo w swoim układzie.
Panowie i Panie niestety problem powrócił po pól roku to znaczy znowu zaczynam czuć lekkie bicie na kierownicy przy leciutkim hamowaniu. Muszę rozebrać zaciski i z związku z tym mam parę pytać: 1.Czy w sprzedaży są zestawy naprawcze razem z tłoczkiem (czy tam tłoczek oddzielnie i oddzielnie oringii), pytam bo nie mogę znaleźć w katalogu inter....? 2....
Sam sterownik masz na 4 lub 6 śrubek przykręcony, można odkręcić i przerzucić robi się to na aucie bez problemu, dzięki temu nie musisz zaślepiać przewodów hamulcowych żeby płyn nie uciekł i też nie zapowietrzy się tak bardzo a przy wymianie całej pompy trzeba odpowietrzyć przynajmniej przednie koła. Pompa nie musi mieć żadnego dokodowania pod samochód,...
Ale właściwie co się dzieje? Podejrzewam że zapowietrzony układ nie jest. Na moje zostaje pompa. Ostatni raz proszę o poprawę postów używając przycisku "ZMIEŃ", w przeciwnym razie temat w koszu wyląduje.
Grzanie tylnej szyby startuje po zgaśnięciu kontrolki ciśnienia oleju. Jeśli silnik prawie staje - ciśnienie spada. Albo jeśli olej chlupnie na zakręcie, a jest niski poziom - pompa zapowietrzy się. To "R" co to jest? Poziom płynu hamulcowego? A może ma jeszcze jakieś inne znaczenie? Czujnik podciśnienia serwa hamulca na przykład? Może serwo nieszczelne...
Witam Potrzebuję porady odnośnie odpowietrzania układu hamulcowego. W Seacie Toledo II 1,9TDI 110 wymieniłem tarcze i klocki na przedniej osi. Chciałem także wymienić płyn hamulcowy. W tym celu na wyłączonym zapłonie (nikt w tym czasie nie naciskał ani sprzęgła ani hamulca) odessałem stary płyn hamulcowy ze zbiorniczka (na tyle ile dało się to zrobić)...
Witam Pacjent Iveco daily 3,5 rama, pojedyncze kolo, zacisk tyl z recznym. Objawy: -slaby hamulec (jakby zapowietrzony) podczas jazdy trzeba podpompowac, przy szybkim kopcieciu pedalu wpada do podlogi -na odpalonym pedal powoli zapada sie do samej podlogi Auto przyjechalo do mnie do pracy (trzeci warsztat z kolei) Co zostalo zrobione: -Tylne zaciski...
Witam mam problem z jednym z moich Lt'ków . Problem tyczy się Lt 46, przyjechał z UK rozebrany więc nie wiem jak zachowywał się wcześniej. Dodam tylko, zę ten ma ABS, który nie wywala żadnych błędów. Kontrolki normalnie gasną po odpaleniu włącznie z ABD - coś ala ASR ? Układ hamulcowy jest po kompletniej renowacji tzn. nowe są wszystkie rurki oraz węże...
Witam może mi ktoś powiedzieć co jest przyczyną różnego hamowania czyli raz dobrze a raz słabiej w fordzie mondeo 2.0 tdci 2004 r . Jak hamuje to pedał jest jakiś gąbczasty jakby zapowietrzony ale na 100 % był odpowietrzony . Jak zahamuje ostro to już dobrze hamuje pedał twardy ale po chwili znów to samo . Czy to pompa hamulcowa . Żadnych wycieków płynu...
Wiesz najlepiej jedz do mechanika na wymianę płynu hamulcowego. Wymieni płyn i odpowietrzy układ. Co Ty sam zrobisz więcej jak zrobiłeś. Nic. A jeszcze urwiesz odpowietrznik znając życie i będzie wiercenie. Jak nie osuszyles zbiorniczka z płynu to nie zapowietrzyłeś pompy. Ale to tylko Ty wiesz alboi nie wiesz.
Dzięki za pomoc sprawdziłem jeszcze raz cały układ hamulcowy i ... przyczyną zapowietrzania był cylinderek tylny. Z zewnątrz było sucho, po zdjęciu bębna i dokładnych oględzinach, spod gumki cylinderka wypływał płyn (w nieznacznej ilości) ale widocznie wystarczająco by zapowietrzyć układ hamulcowy. Prawdopodobnie to była przyczyna pojeżdżę trochę i...
Żle odpowietrzony układ, lub pompa hamulcowa (przy serwie) przepuszcza w określonym położeniu tłoka (na początku szczelna, ale jeśli tłok wejdzie głębiej to przepuszcza). Jednak myślę, że układ jest zapowietrzony. Z tego co piszesz, to serwo działa poprawnie. Pozdrawiam.
Wciśnij hamulec i odpal silnik, jak pedał wpadnie to "servo", a właściwie pompa wacum, bo to ona jest w dieslu jest ok. Z tego co piszesz to maż zapowietrzony układ. Proponuję odpowietrzyć raz jeszcze na wyłączonym, a potem na włączonym silniku i sprawdzić przewody hamulcowe.
WITAM. MÓJ PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE ABS DZIWNIE SIĘ ZACHOWUJE. PODCZAS HAMOWANIA NA ŚLISKIEJ NAWIERZCHNI STRACZNIE SZYBKO DRGA PEDAŁ HAMULCA(WIEM ŻE POWINIEN DRGAĆ ALE NIE TAK "BEZ TOŁKU" ) A DROGA HAMOWANIA JEST BARDZO DŁUGA TAK JAKBY WCALE NIE HAMOWAŁ. CO DO HAMULCÓW TO WYMIENIŁEM TARCZE,KLOCKI,BEMBNY,OKŁADZINY I CYLINDERKI I DALEJ SŁABO HAMUJE, PEDAŁ...
Każde zapowietrzenie układu to powietrze w modulatorach i musi być użyty komputer aby je wyzwolić, czy to tak ciężko zrozumieć ? Bzdury. Rozbierałem cylinderki dziesiątki razy, i ani razu nie zdarzyło mi się zapowietrzyć modulatora. Musiał by uciec cały płyn ze zbiorniczka żeby w pompie pojawiło się powietrze. Praktycznie nigdy nie używałem komputera...
pompa zapowietrzona zapowietrzona pompa pompa hamulcowa
zabezpieczyć brama podmiana kanały solar wężownica
wzmacniacz lampowy wzmacniacz lampowy
System operacyjny nie skonfigurowany do aplikacji - rozwiązania Mercedes SLK 2011 R172 - Nie grzeją lusterka wsteczne