Nie chce się tez przełączyć podczas przegazowania na sprzęgle w czasie jazdy? Jeżeli wcześniej przełączał się na LPG przy niższej temperaturze silnika to zobacz czy czasem nie masz uszkodzonego czujnika temperatury w reduktorze lub z niego nie wypad. Zobacz czy reduktor się nagrzewa - może jest zapowietrzony i stąd problem z osiągnięciem odpowiedniej...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witam, naczynie przeponowe dla cwu to podstawa. Musisz zamontować, posiadasz reduktor ciśnienia na sieci zimnej wody? To też dosyć istotny element armatury. W zasobniku bulgocze zapowietrzony płaszcz po stronie c.o . Brakuje Ci odpowietrznika automatycznego na rurze zasilającej płaszcz zasobnika, możesz to odpowietrzać za pomocą śrubunku ale to uciążliwe,...
No trzeba rozkręcać obieg chłodzenia przy samym reduktorze - tam gdzie jest najwyżej. Zapomnij że sam się układ odpowietrza - odpowietrzyłby się gdyby reduktor był znacznie niżej niż zwykle jest montowany lub przy braku reduktora oczywiście. Choć nie wiem czy to będzie miało wpływ bo obieg duży powinien chodzić tzn termostat powinien się otwierać. Ale...
Mam problem marznie mi reduktor po przejechaniu kilku kilometrów. Najprawdopodobnie jest zapowietrzony pisałem już wcześniej o tym problemie. Czy można odpowietrzyć reduktor i w jaki sposób??? krzysztof.grochowski1(at)wp.pl
Możesz polewać reduktor gorącą wodą przed odpaleniem silnika, w żadnym przypadku nie dodawaj gazu dopuki silnik choć troszkę się nie rozgrzeje. Ponadto prawdopodobnie możesz mieć zapowietrzony reduktor.
No to następne pytanie, może niestosowne, ale czy do właściwych króćców reduktora podłączyłeś węże wodne - czy jest między nimi przelot? Pytam tylko dlatego, bo pompa wodna powinna wypchnąć pęcherz wodny z reduktora. To jedno zapowietrzony tylko reduktor nie powinien blokować pracy układu chłodzenia, problemy będą tylko przy pracy silnika na gazie....
u Siebie jestem w 90% przekonany ze wine ponosi zapowietrzony reduktor (ze jak zimny silnik to nie daje rady). Jak tylko zalatwie temat nieszczelnosci przy odpowietrzniku (ubywa plynu ciagle) i zaleje plynu do pelna to mysle ze "trzesienie silnikiem" ustapi ... Dam znac po operacji.
No przecież musi być gorący,po to on służy,jakby układ był zapowietrzony to by reduktor zamarzł i by auto gasło.
Sprawdź też czy reduktor się rozgrzewa. Czy zapowietrzony nie jest.
Napisz jaki silnik i jak to się zaczęło,czy miałeś ubytki płynu chłodniczego,czy zmieniałeś może płyn,czy z nawiewu leci ciepłe powietrze,czy wentylator chłodnicy się włącza?Wygląda mi to na zapowietrzony układ chłodzenia,ale nie mam pewności(za mało danych). A nie napisał czy odpowietrzał tak wiec raczej 100% zapowietrzony, to nie kamien bo zapchało...
Już wszystko jasne. Odpaliłem auto rano i czekałem aż się nagrzeje, chodził przez 15 min na benzynie a 90'C osiągnął po 8 min i przez ten czas nie przełączył się na gaz. Sprawdziłem czy reduktor i dalej był zimny tak samo z nawiewu nie leciało ciepłe powietrze. Pojechałem do gazownika i powiedział że mam zapowietrzony układ chłodzenia i faktycznie tak...
w kiażdym bądź razie nie wierć więcej :D , sprawdź poziom płynu chłodniczego moze reduktor był zapowietrzony ?
Dokładnie jak piszą koledzy. Zapowietrzony układ i nie ma grzania reduktora. Jak wiesz który to reduktor to jak zgaśnie otwórz maskę i zobacz, ze jest cały oszroniony. Jak go polejesz dzbankiem ciepłej wody znowu odpali (bo go rozgrzałeś). Proponuje wrócić do warsztatu gdzie dokonywałeś naprawy i niech odpowietrzą układ, tak jak powinni to zrobić.
[quote="krzysn33] Prosze o kontakt tel 690 955 557 i pomoc bo jutro jade do serwisu a moze niepotrzebnie.[/quote] Raczej potrzebnie, ponieważ nie dysponujesz sprzętem, czytaj kabelkiem aby choć by zobaczyć co sterownik lpg "widzi". Landi renzo to producent a jaki sterownik to albo w książce gwarancyjnej, albo na samym sterowniku możesz odczytać. Nie...
Tomasetto to możesz mieć reduktor lub wielozawór ale nie całą instalację,skoro nie ma ogrzewania to masz zapowietrzony układ chłodzenia.
Stąd moje pytanie własnie ponieważ od jakiegoś czasu zauważyłem niepokojące wahania wskazówki temperatury. Wiadomo mi że w hondzie utrzymuje się ona sztywno na jednym poziomie po środku skali. W moim przypadku wskazówka odchyla się nieznacznie w górę po czym gdy włączy się wentylator potrafi zejść poniżej normy o przysłowiową grubość wskazówki. Podczas...
Sprawdź temperatury chłodnicy / węży chłodnicy na zimnym po odpaleniu - mają być zimne a nie ciepłe/gorące jak te węże idące do reduktora. Jak na zimnym są tak samo ciepłe ( chłodnica oczwiście też) jak te od reduktora to termostat nie zamyka a musi być zamknięty do czasu nagrzania silnika. A na to wychodzi skoro tak długo ci się nagrzewa silnik. Sprawdź...
Witam forumowiczów, przed dwoma tygodniami zakupiłem zestaw: kocioł Vitodens 200-W o mocy 19 kW, z podgrzewaczem c.w.u. Vitocell 100 o poj. 120 litrów, stacją zmiękczającą Vitohome 10. Już na samym początku podczas uruchomienia kocioł sprawiał problemy. Przy nastawach wyższych temp. pomieszczenia (Vitotronic 200) rzędu 20 - 22 st.C kocioł działa bez...
Mam podobnie zamocowany czujnik w takiej instalacji i nagrzewa się znacznie szybciej. Może masz zapowietrzony obieg i płyn chlodzący ma duże opory przepływu i dlatego słabo ogrzewa się reduktor. A może czujnik jest usytuowany w strumieniu zimnego powietrza które intensywnie chłodzi reduktor i czujnik. Może jakaś oslonka pomoże.
Witam, Ostatnio wymieniłem reduktor na nowy (przy okazji nowy filtr powietrza).w warsztacie w którym był montowany parownik został on wyregulowany za pomocą komutera. Po odpaleniu silnika byłem mile zaskoczony ponieważ na gazie samochod naprawde ładnie chodzil równe obroty-zero wahań.Problem w tym,że gdy silnik nabierze temeperatury (okolo 80-90 stopni)...
ad 1 ja bym sprawdził czy układ chłodzący nie jest zapowietrzony ... nawet jeśli ogrzewanie dziala poprawnie to niewielka ilość powietrza w układzie chlodzenia może powodować zamrażanie reduktora ponieważ przepływ cieczy chłodzącej jest leniwy .... fachowo wytwarza się tzw. syfon ... sprawdź poziom płynu chłodzącego jeśli nie ma powietrza w układzie...
ja równiez postawiłbym na zapowietrzony układ sam miałem w poldku takie problemy i okazało sie że wcześniejszy właściciel jeździł na wodzie i cieniutka rureczka, która znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym zaszła osadem i nie odpowietrzała układu. Ważne jest aby nie przelewać płynu powyżej MAX w zbiorniczku bo jest wtedy duże prawdopodobieństwo przytkania...
Do sprawdzenia raczej odparowalnik gazu, zwłaszcza czy nie zapowietrzony i się wygrzewa (termostat w aucie również). Reszta objawów to norma gdy gdy zgaśnie zimny silnik na LPG. Do sprawdzenia również czy reduktor nie jest zaolejony i należy skorygować dawkę gazu na biegu jałowym. Jeśli instalacja jest wiekowa możliwe że "zesztywniała" również membrana...
Opis problemu: nagrzewnica jest zimna, niezależnie od nastawienia temperatury czy czasu pracy silnika. Po rozgrzaniu silnika chłodnica jest cała gorąca, auto nie przegrzewa się. Reduktor LPG jest również gorący, więc wydaje mi się, że układ nie jest zapowietrzony oraz że termostat i pompa cieczy chłodzącej są sprawne. Na pierwszy ogień poszedł zawór...
Najprawdopodobniejszą przyczyną może być zapowietrzony układ chłodzenia silnika, w którego obieg włączony jest system podgrzewania rozprężającego się gazu lub zaśniedziałe styki na złączach elektrycznych instalacji. Sprawdź i oczyść wszystkie nasadki na elektrozaworach gazu: przy butli, reduktorze, na przewodzie doprowadzającym gaz /jeśli jest zainstalowany/,...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Gdyby to była Mazda to rzekłbym, iź jest to przepływomirz. Dysza od "wolnych" obrotów nie może być zapchana, bo tu jest wtrysk. Można jeszcze sprawdzić, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony i czy jest wystarczająca ilość płynu chłodzącego oraz czy parownik nie jest do wymiany. Nie wiem, jak w Poldku, ale u Nas instalacja gazowa załącza się po...
nie mikser tylko reduktor (parownik) tylko on może zamarzać a to z kilku powodów: -zapowietrzony układ chłodzenia lub reduktor -żle podłączone węże wody do reduktora -za niski poziom płynu chłodzącego -źle zamontowany reduktor!( może być za wysoko względem chłodnicy) ale jeśli wszystko było wporządku to najpierw sprawdź płyn w układzie chłodzenia.
Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
zapowietrzony reduktor?
Wygląda nie niedomagający reduktor. Jeszcze przyszło mi do głowy, że może jest zapowietrzony reduktor?
Może reduktor zapowietrzony? Reduktor wpięty szregowo czy równolegle w obieg? Poprzednia pompa padła że wymieniona została? Tak nagle z poprawnego zakresu wchodzi na czerwone pole na luzie?
Prawda, zapomniałem. Test CO2. O ile nie masz LPG (nie wiem czy i jak tester reaguje z LPG a reduktor puszczając gaz w obieg chłodzenia też będzie go zapowietrzył).
A parownik ile ma lat, ile tysięcy km nalatane? Szlam w parowniku spuszczony? Parownik ciepły jest czy go mrozi na obrotach? Nie było nic ostatnio robione w aucie z chłodzeniem co by mogło zapowietrzyć reduktor?
Myślę ,że mogą to być dwie rzeczy; masz niedogrzany (może zapowietrzony) reduktor , bądź uszkodzony czujnik temp. na nim. Możliwe również ,że trzeba sprawdzić i ustawić próg przełączania w centralce od gazu.
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Weze nalezy zlaczyc bo bedzie uklad zapowietrzony niestety.
Odpaliłem auto i przejechałem się 10 km. Cały czas 5 kresek temperatury. Na LPG nie można jechać. Po otwarciu komory silnika okazało się, że w zbiorniczku brak płynu. Uzupełnię na max i sprawdzę czy coś się zmieni, bo możliwe, że zapowietrzony reduktor. Jak nie pomoże sprawdzę odpowietrzenie reduktora. Ilość płynu chłodzącego powinno być 9,3 l. https://obrazki.elektroda.pl/5177715900_...
temp. reduktora... Ważna jest temp. gazu. Jaką pokazuje Ci temp. gazu jak przełącza (na zimnym silniku) na LPG i silnik gaśnie? I jakie ciśnienie ? Może gaz mrozi wtryskiwacze. (uszkodzony czujnik temp.? ciśnienia ? zapowietrzony reduktor?) filtr tyczy sie tego że od zera do 4300 obr podczas przyśpieszania następuje zubożenie mieszanki o 15%. Od ustawienia...
Po jak długim pewnym czasie? Zaraz po tym jak Ci zgaśnie zajrzyj pod maskę. Czy parownik nie jest oszroniony. Jeśli tak masz zapowietrzony układ podgrzewania reduktora.
A po polskiemu? Reduktor nie zapowietrzony? Podłączony rownolegle czy szeregowo w obieg?
Sprawdz czy reduktor nie jest zapowietrzony.
Jak masz reduktor gazu podłączony? Nie zapowietrzyłeś układu przypadkiem?
Reduktor LPG nie jest zapowietrzony? Nie szroni się?
A ten problem z ciśnieniem nie jest od czasu wymiany reduktora? Bo może być zapowietrzony.
No to w Twoim przypadku masz albo niesprawny układ podgrzewania reduktora - tzn. zapowietrzony układ chłodzenia, albo kompletnie rozregulowaną instalację. Sonda raczej na to nie wpływa. U mnie nie jest połączona. Twoje gaśnięcie wygląda na zamarzający reduktor. Jak zgaśnie to dotknij ręką reduktora. Jeśli będzie zimny/oszroniony to masz przyczynę.
Parownik i reduktor to to samo... albo jest stary i nie działa prawidłowo (wymaga regeneracji lub wymiany) albo zapowietrzył się układ chłodzenia i reduktor nie ma ogrzewania.
Zapowietrzony układ. Bańka powietrzna w pompie wody nie pozwoliła na obieg cieczy.
Witam. Temperatura reduktora spada bo ma zbyt słabe grzanie. Albo jest zapowietrzony albo coś jest zatkane. Ściągnij węże ogrzewania z reduktora i spróbuj ustami dmuchnąć w niego(można pomóc sobie kawałkiem innego węża nałożonego na jeden z króćców). Opór powinien być zbliżony do samego kawałka węża. Jeśli jest znaczny opór to znaczy, że będzie konieczna...
junkers zapowietrzony ekspres zapowietrzony zapowietrzony grzejnik
regulator prądu triak ustawienie blaszek termostacie unitra kleopatra
Schemat zasilacza BN44-00271A i opis inwertera Mały piec na pellet z płaszczem wodnym - efektywne ogrzewanie