Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Czyli problem po dłuższym postoju? Jeśli tak to trzeba pozbyć się nieszczelności w układzie paliwa tj. uszczelki filtra paliwa i przewody wtryskiwaczy. Jest to tak zwane zapowietrzony układ paliwa.
Ok już teraz wiem jak działa tylko chodzi oto ze jak zgaszę silnik to po chwili widzę jak cofa mi paliwo w kierunku filtra paliwa a to ze nie trzyma obrotów to jak koledzy piszą jest wina zapowietrzonego układu paliwa szukam przyczyny dlaczego tak jest .Rano auto normalnie zapali a po chwili zgaśnie bo niema paliwa w układzie ,po chwilowym kreceniu...
Zrób jeszcze podobny wykres podczas jazdy gaz w podłogę. Wygląda na problem z wtryskiwaczami lub jednak znika paliwo tj. zapowietrzony układ paliwa. Zasil go z banki.
Tylko odcięcie pompy paliwa może skutkować zapowietrzeniem układu.
Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ? 1. Zapali się kontrolka "rezerwa" 2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D Jeżeli nie masz "zasilania gazowego" to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem...
jak napęd na 4 koła to wał dzieli zbiornik. W takiej sytuacji może być uszkodzony, zapowietrzony układ przelewania paliwa między połówkami.
Zapowietrzony układ paliwa... Raczej brak powietrza w zbiorniku. Rozumiem, że na lekko odkręconym korku paliwa objaw powinien także ustąpić? Powinien.
a może zapowietrzony układ paliwa?
Problem rozwiązany. Zapowietrzony układ paliwa. Dzięki i pozdrawiam!
Mechanik stwierdził zapowietrzony układ paliwa ,faktycznie paliwa za dużo nie miałem,ale czy ja wiem.Najważniejsze że działa i tyle.
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Najczęściej powodem jest zapowietrzenie układu paliwa{przelewówki,wtruski, przewody lub pompa} najlepiej podać osobne zasilanie z bańki i zostawić na noc co do zaworów to po 2000 jest hydraulika przed 2000 niejestem pewien .
Po błędach to masz zapowietrzony układ albo nie masz paliwa, a nie masz czasem D5WSC?
Pisałem o tym ostatnio ,myślałem ze problem rozwiązany ale niestety nie.Odpali na sekunde i gaśnie ,iskra jest ,świece suche, paliwo jest,czujniki niby sprawne.Mechanik stwierdził zapowietrzony układ paliwa,odpowietrzył go i działał ,aż do dzisiejszego ranka .Moje pytanie ,gdzie on łapie ,o ile łapie powietrze ?
Witam . Test ze słoikiem zrobiłem . Paliwo z początku się zmieniło na kolor lekko zielony , bombelki też były . Ale myślę że to pozostałości brudu w przewodach i zapowietrzenie układu paliwa . Wlałem nowe paliwo ( czyste ) i kolor się nie zmienił, bąbelki powietrza się uspokoiły nie występowały . Chciałbym zamontować wstępny filtr paliwa na przewodzie...
Poluzuj nakrętki na wtryskach od rurek z paliwem, może być zapowietrzony układ paliwa. Dodano po 32 Plaka podawaj z 30 cm od kolektora dolotowego, aby stężenie nie było zbyt duże.
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Renault Master II 2.5DCI. Po kilku godzinach postoju jest trudność z odpaleniem. Świece żarowe są dobre (sprawdzone), akumulator nowy, filtr paliwa czysty. Obserwowałam bąbelki powietrza na króćcu wylotowym obudowy filtra paliwa. Czy to może być powodem zapowietrzenia się układu paliwa po kilku godzinach postoju? Dziękuję z góry za każdą pomoc. Trudność...
Star jest podobny to znaczy te kręcenie , kilka razy podgrzeje kręcę , pomnaciskam pedał gazu kilka razy i jak odpali to trzyma delikatnie poniżej 1000 obr. po dodanou gazu wkręca się normalnie a gdy zgasze bez żadnego ale odapli i chodzi równo już , a może być przyczyną zapowietrzony układ paliwa ? lub jak wspominałem coś z pompą wtryskową ?
Po przekręcenu zapłonu na DIP-e wyświetla sie czerwona kontrolka od silnika? Jesli tak to uszkodzenie elektryczne w przeciwnym wypadku problem leży w układzie paliwowym np. brak paliwa, zapowietrzony, filt zapchany paliwa bądz inne przyczyny. Podaj wiecej info to coś poradzimy
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Witam. Mam pytanko czy przy wymianie filtrów paliwa może się zapowietrzyć układ i będę miał problem z odpaleniem? Jeśli tak to gdzie najlepiej go odpowietrzyć? Pozdrawiam.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Problem rozwiazany. Pasek nie stracil zebow wszystko z nim i calym rozrzadem jest ok. Winą było zapowietrzenie układu paliwa. Nie wiem co było przyczyną, byc moze gdzies bylo troche wody i przymarzło. Pompa była sucha i nie chciała zassać paliwa ze zbiornika. Odpowietrzyłem cały układ i założyłem dodatkową gruszke zaraz za pompą wtryskową. Teraz w łatwy...
Dziekuje a pomoc jutro wytargam zbiornik i sprawdzę , dam znać o efektach. Jeszcze jedno pytanie jak odpowietrzyć układ paliwowy po wymontowaniu przewodu z filtra paliwa układ się zapowietrzył.
w twoim przypadku stawiam na zapowietrzony układ paliwa. małe pytanie odpalałes auto po wymianie filtra, a zalewałeś go paliwem przed montażem jeśli nie to troche sobie po kręcisz. jak wyżej jeden kolega pisał popuść same przewody ale tylko na jednym wtryskiwaczu by reszty nie zapowietrzyc- bo bedą sie musiały na nowo ułożyc, zakręć silnikiem i sprawdz...
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
wychodzi na to że masz zapowietrzony układ paliwa podejrzewam ze odpowietrzenie pomoże przy okazji oczywiście można wymienić filtry paliwa. po dłuższym postoju powietrze układa się w jednym punkcie dlatego nie możesz odpalić samochodu, można kupić gruszki które montuje się na wężu dolotowym paliwa przepompujesz parę razy i powinno być gucio ;) Dodano...
Układ wtryskowy może być zapowietrzony, stukanie jest wywołane głośnym spalaniem, sprawdź filtry paliwa, smok w baku, pewnie zaciągnął zanieczyszczenia z baku.
Ten lex nie ma pompy zasilającej elektrycznej . Ta mini pompeczka uruchamiana z deski służy tylko do przeciągnięcia paliwa z baku po zapowietrzenie układu.
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
Dzień dobry, Mam problem z Astrą H 1.6 w benzynie. Samochód jest jak nówka, ma przejechane dopiero 119tys km. Auto nie odpala na zimnym silniku. Odpala dopiero jak po kolejnej próbie kręcenia słychać, że załączył się wentylator na pełną moc. Bez wentylatora nie odpala...mimo że na dworze chłodno, a wentylator nie musi pracować na pełną moc. Wcześniej...
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Cześć, Na początku chciałbym podziękować kolegom za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Rozwiązanie problemu okazało się banałem. Zapowietrzony układ paliwowy. Odebrałem auto od mechanika zaciągnąłem na podjazd i zacząłem je samemu diagnozować. Sprawdziłem przewód, czy nie przeciera się na peszlu. Wszystko było ok. Sprawdziłem czy wtyczka na regulatorze...
Mechanik- układ zapowietrzony
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
W Twoim przypadku to wyraźnie wygląda na zapowietrzenie...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
Brak paliwa-zapowietrzony układ paliwowy.
Podepnij pod Clipa .Albo schodzi ci ciśnienie albo masz układ zapowietrzony-zanieczyszczony. Czujnik który tobie podmienili ? czujnik ciśnienia w pompie czy na listwie ?
To jeszcze mam pytanie jak przy wymianie np. Filtra paliwa czy wężyków zapowietrzy się układ to wystarczy popuścić nakrętki wtrysków i jak odpali to można uznać że się dobrze odpowietrzyło czy jeszcze coś powinienem zrobić.
Witam, IVECO jak w temacie, uszkodził mi się w nim sterownik silnika. Ponieważ nowy to spory wydatek, a udało mi się zdobyć w atrakcyjnej cenie sterownik, który był montowany do 2003r postanowiłem przełożyć instalację wraz ze sterownikiem. Problem jest taki, że po włączeniu stacyjki wszystkie kontrolki gasną, lecz gdy chcę uruchomić silnik to po ok....
Oczywiście paliwo w zbiorniku jest, układ nie zapowietrzony i filtr paliwa masz wymieniony .
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Powinien zapalic - chyba że z paliwem poleciała na pompe i filtry cała zawartość nieczystości z baku paliwa. Zapowietrzenie układu itp. Najlepiej nalać więcej paliwa i zrobić kilka prób. Od takich prób na sucho pompa lubi wyzionąć ducha - na pewno jest ok?
Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.;) Może opowiem od początku, żeby każdy miał światło na mój problem krok po kroku. No więc tak pewnego dnia kupiłem swój pierwszy dostawczak Ford Transit 2.4 tddci 135 koni no ale po paru naprawach pompy wtryskowej i wtrysków zrujnowałem się finansowo. Więc postanowiłem kupić Forda Transita Anglika 2.4...
Witam Sprawdź czy nie masz mechanizmu do odpowietrzania zasilania paliwem. Może na skutek wymiany układ się zapowietrzył i nie podaje paliwa.
Dziękuję za odpowiedź, ja stawiam iż jest coś nie ciekawego w baku może zanieczyszczony? I tak jestem zmuszony sprawdzić bak. Problem niezależny od ilości paliwa.
Zapowietrzony układ ? . Pierwszy raz słyszę by zbiornik paliwa był zapowietrzony .Są dwie opcje , w zbiorniku jest więcej paliwa niż wskazuje wskaźnik lub pistolet do tankowania był niesprawny .
Sprawdź, czy przewód doprowadzający do filtra paliwa nie jest pęknięty lub poluzowany, co może powodować zapowietrzenie w układzie.
Benzyniak nie może się zapowietrzyć, bo pompa jest zanurzuna w zbiorniku a nie w silniku. Coś innego mu dolega, może filtr paliwa. Pozdrawiam.
Kilka wskazówek od siebie. Trzeba by sprawdzić które przewody zasilają pompę + i -. Podłączyć bezpośrednio do akumulatora, bądź prostownika i sprawdzić czy się odzywa, tylko trzeba mieć 100% pewność że przewody są od pompki, nie wskaźnika poziomu paliwa. Pomylenie groziłoby zwarciem i zapaleniem się paliwa w zbiorniku. Jeśli nie mamy pewności, lepiej...
Witam,potrzebuje porady może ktoś miał podobny problem, silnik nie był palony prawie 10 lat, brak paliwa co wiązało sie z zapowietrzeniem układu, po odpowietrzeniu pompa paliwa nie tłoczy, po odkręceniu kroćca z zaworem zwrotnym paliwo niby się pojawia z pompy, ale bez ciśnienia. Przy próbie wyciągnięcia pompy coś tam haczy. Jak wyciagnac pompe? https://obrazki.elektroda.pl/8383999100_...
Dziś miałem nieco czasu i sprawdziłem rozrusznik. Niestety działa doskonale - kręci jak wściekły. Mimo to brak możliwości uruchomienia silnika. W powietrzu wyrzucanym z rury wydechowej brak oznak paliwa. Układ paliwa nie zapowietrzony, filtr paliwa nowy. Komunikacja międzymodułowa jest bo gdy przekręcam kluczyk do pozycji w której zapalają się kontrolki,...
znajdz pompe paliwa i z reki napompuj na maksa. Powiedz kolego tylko czy go odpaliles??
Nieszczelność może powodować zasysanie powietrza. Stawiam na zapowietrzenie układu. Podłącz wszystko, kręć silnikiem, a druga osoba niech luzuje po kolei wtryskiwacze.
Sprawdż czy układ wlewu paliwa, zbiornik nie jest zapowietrzony, tzn. czy zbiornik odpowietrza się samoczynnie w czasie jazdy. Zwykle otwory odpowietrzające znajdują się w korku wlewowym i trzeba je przeczyścic. Powodzenia.
powodem awarii były wadliwe o, ringi na PW- wtryskiwaczach. powietrze, spaliny były tłoczone do przewodów i filtra paliwa. Układ zapowietrzony na listwie i dlatego tak szybko gasł. Trochę uparci Ci fachowcy bo wymienili pompę vacum, uszczelniali układ oraz chcieli wymieniać EGR. Niestety na t.z czuja VW już nie są naprawiane. Panowie właściwie podawali...
Tak jak napisałem, kasowałem wyjmując główny bezpiecznik 80A pod maską na kilka minut. Radio i zegar się zresetowały więc myślę że chyba dobrze to zresetowałem. Co do kodu 17 to by się zgadzało, mam problemy z ABS-em, muszę sprawdzić czujniki, ich połączenia. I mała zmiana, samochód odpala, wina zapowietrzonego układu paliwa przez to że wężyk był nie...
Kolego czy udało ci się rozwiązać problem? Mam dokładnie taki sam przypadek, auto normalnie jeździ, dopóki stan paliwa nie wskaże 1/4- silnik gaśnie i cały układ zapowietrzony. Wlewam wtedy chociaż 5l paliwa, zabawa w odpowietrzanie i jadę dalej. Jeżdżę już prawie rok tak, tyle że jak było pół baku to na stację i do pełna. Jednak niekiedy jest to denerwujące...
Jeżeli po dwóch dniach akumulator ma problemy z kręceniem to dobry na pewno nie jest, sprawdź ile pobiera instalacja auta przy wyłączonym aucie, może coś go rozładowuje, jednak sprawny silnik powinien odpalić bez problemów nawet przy słabym akumulatorze. Z brakiem paliwa to normalne, zapowietrzyłeś układ, sprawdź też pompę paliwa. Co do akumulatora...
Auto nie odpala, a jak już załapie to na chwilę i gaśnie. Kontrolki STOP i CZERWONY ŚILNICZEK W tym przypadku na 100% powinien być zapisany błąd w sterowniku. Podłączyłem pod kompa i mechanik powiedział, że wg niego układ paliwowy jest mocno zapowietrzony. Wg kompa wszystko jest ok prócz ciśnienia paliwa, ale to wina zapowietrzenia układu i pompy Jakie...
Nie powinien i nie ma. Zapowietrzyłeś układ i tyle. Jeździłeś po wymianie filtra?
mitchu------jesli dalej tobie przerywa silnik ,niekoniecznie musi to byc zapowietrzona pompa wtryskowa. srobuj odkrecic nakretki na samych wtryskiwaczach i pokrec silnikiem do momentu wycieku paliwa z przewodow wyskiego cisnienia,Fordy miały takie fanaberie w momencie zapowietrzenia układu paliwowego.Z drugiej jednak strony jak zostało wspomniane w...
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Zdejmij wężyk z pompy i próbując odpalić, zobacz czy leci paliwo. To zdiagnozuje pompę. Może być zapowietrzony układ po prostu.
Tak na początek, czy filtr paliwa faktycznie został wymieniony i czy układ nie jest zapowietrzony. Jeśli masz wężyki paliwowe przeźroczyste tj. wychodzące z filtra paliwa, to sprawdź, czy widoczne są w nich pęcherzyki (bańki) powietrzne, a które świadczyłyby o zapowietrzeniu układu.
jeśli masz zapowietrzony układ paliwowy to Nie odpalaj go na plaku... zniszczysz Sobie pompę CR...
Tylko że jazda z zapowietrzonym układem paliwa po stronie niskiego ciśnienia może skończyć się całkowicie zatarciem pompy i radziłbym na sam początek dodać oleju 2T, tak dla bezpieczeństwa samej pompy i obserwować, bo skoro silnik odpalono to nie powinno być już po stronie zasilania paliwa powietrza, a skoro jest to świadczy o nieszczelności układu...
Witam Forumowiczów Problem jest następujący z przyczyn wiadomych mam podejrzenie że pompa paliwa nie podaje wystarczającej ilości paliwa , kiedyś brakło mi paliwa na trasie i od tamtego momentu autko chodziło mulasto , i pierwsza myśl jaka wtedy przyszła mi do głowy to to że jest zapowietrzony układ paliwa . Rozebrałem w bagażniku dywanik i zacząłem...
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Na wypiętej wtyczce tam jest tylko wtyczka do wskaźnika paliwa.
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
Jeśli majstrował wkrętakiem to najprawdopodobniej odpowietrzał układ. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym silnik nie odpali. Czy po wymianie filtra paliwa układ został odpowietrzony? Czy po tej operacji silnik pracował? Nie zdążyłem zaobserwować co grzebał przy pompie wtryskowej ale czyżby układ paliwowy mógł sie zapowietrzyć kiedy w baku przed...
Dla mnie uszkodzony MAF ewentualnie nie szczelność między filtrem powietrza a turbiną. Masz Słabe ciśnienie paliwa tandem pompy, zapowietrzony układ paliwowy jeżeli beepy są na minus. Numery są na obudowie cewki pompowtryskiwacza dostępne po sciagnieciu pokrywy zaworów.
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
A teraz to proponuję diagnostykę zrobić, bo usterka wcale nie musi tkwić w zapowietrzonym układzie lub braku paliwa w pompie. Ale o tym, już poinformuje nas auto ;)
Prawdopodobnie jadąc na oparach zapowietrzyłem układ paliwowy w Oplu, gdyż silnik zgasł, a po dolaniu paliwa nie mogłem go uruchomić. Dopiero na zaciąg (choć to niezdrowo)udało się odpalić motor. Mimo to jednak jest nierówna praca silnika...zbiera się powoli i osiąga max 100km/h.Co może być przyczyną? Czyżby zapowietrzony układ? A teraz wogóle nie mogę...
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
silnik powinien odpalic i pracować nawet na nie sprawnej pompie w baku. Jak pompa w baku się nie uruchomi to odpali na chwilę, później układ się zapowietrzy i bardzo ciężko uruchomić silnik z zapowietrzonym układem paliwowym pomiędzy tendempompą a PD (warto prysnąć plakiem, żeby go nie męczyć)
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Mała ilość paliwa zużyta pompa i zapowietrzy się układ,odpwietrzenie tego silnika przy małej ilości paliwa niewykonalne.Co do hamulców to brak podciśnienia z vacu,nieszczelność lub uszkodzenie zaworu zwrotnego.Co do elektryki coś ci nie wyszło przy montażu akumulatora.
A jaki jest stan tej pompki? Czy wytwarza ona, podłączona bezpośrednio odpowiednie ciśnienie? Może filtr paliwa jest już stary i przypchany, może jest zapowietrzony układ paliwowy?
Ciężki temat, są 2 rodzaje pompek. Po numerze Vin Aso nie dobierze właściwej. Więc jak Tobie padła to może po numerze ze starej dobierzesz nową albo robisz przelew dołem (sposób sprawdzony wielokrotnie). 2 kolanka M22x1,5 i tekalan 12 mm + jakis płaskownik do trzymania przewodu. W takim układzie zawsze musisz mieć co najmniej jakieś 60 litrów paliwa...
Problem polegał na tym że układ paliwowy się zapowietrzył a pompa nie mogła zassać paliwa
Kolejna czynność to piszesz że wymieniałeś filtr paliwa. Można tu popełnić błędy po prostu zapowietrzyć układ. Jakbym zapowietrzył układ to przy plusowej temperaturze tez były by problemy z odpalaniem. Filtra paliwa nowy napełniony paliwem, nie ze starego filtra. Jedną z innych przyczyn jest ustawienie konta synchronizacji jest ustawione na 60 Błędów...
A mam jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest by układ paliwowy był zapowietrzony po wymianie filtra paliwa? Jeśli nie został odpowietrzony podczas wymiany
Układ paliwowy zapowietrzony..czy jak wymieniałeś filtr paliwa to uzupełniałeś filtr paliwem-on?Bo tak to musisz na kręcic rozrusznikiem ,żeby zapełnił filtr cały paliwem
Witam, zaobserwowałem fakt iż w mojej astrze przed odpaleniem silnik za długo kręci. Przysłuchałem się dłużej i stwierdziłem iż pompka paliwa działa po przekręceniu zapłonu jeszcze około 20 30 sekund. Zapowietrzony układ ? Wracające paliwo do baku skoro tak długo pompuje. Poza tym wszystko jest w najlepszym porządku.
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Jeśli to 2.0DI (Y20DTL) to w zbiorniku nie ma pompy (jest tylko pływak od wskaźnika poziomu paliwa), jedyną pompą w układzie jest mechaniczna pompa wtryskowa VP-44. W ASO mają specjalną pompkę do odpowietrzania tego układu (włączaną przy filtrze paliwa). Wyjechanie paliwa do 0 lub rozpięcie trawersów przy wtryskach = zapowietrzenie układu. Pompa wtryskowa...
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Witam wimianialem dzisiaj filtry i oleje podczas wymiany filtra paliwa zapowietrzył się cały układ udało się jakoś odpowietrzyć ale auto nir ma mocy i przy 3tys obrotów dławi się po odpięciu przepływomierza jest w miare git zbiera się tylko lekko mulasto. I teraz pytanie czy tylko będzie to przepływomierz czy coś jeszcze mogło się uszkodzic innych dolegliwości...
I taki też jest plan jak będę miał chwilę czasu, boję się tylko zapowietrzyć układ wtryskowy ale może nic mu nie będzie 🤣
Najprawdopodobniej masz zapowietrzony układu zasilania paliwem. Spróbuj go odpowietrzyć. Wykręć wężyk doprowadzajcąy paliwo i spuszczaj tak po 1/2 litra (wężyk musi być zanurzony żeby nie ciągło powietrza i tak parę razy potem podłącz wężyk do pompy i załącz z powrotem.
... Zastanawia mnie jeszcze który układ będzie odporniejsza na zapowietrzenia. Im niżej (bliżej zbiornika) pompa tym niebezpieczeństwo zapowietrzenia mniejsze. Jeżeli pompa poniżej lustra cieczy to nie zapowietrzy się.
układ paliwa zapowietrzony zapowietrzony układ paliwa benzyna mercedes zapowietrzony układ paliwa
wyważarka wirników konica minolta kalibracja pierścienie objawy
Brak prądu na cewce zapłonowej - przyczyny i diagnostyka Czujnik temperatury zewnętrznej do WS 868 015 - kompatybilne modele