Odpowietrz pompę hamulcowa po przez przewody i pompę abs na zapalonym silniku, najpierw zaczyna się odpowietrzać od najdalszego kola czyli tylnego lewego.
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Śmiem twierdzić że zepsutą masz jedną rzecz której nie wymieniłeś, skoro reszta wymieniona a problem pozostał.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
w bębnowych jest łatwy dostęp do zaworka. jest on zamocowany z tyłu za bębnem to znaczy jak zaciągniesz koło to będziesz miał spokojny dostęp on jest od góry na cylinderku tam gdzie wchodzi przewód hamulcowy. na zgaszonym silniku powinien być twardy pedał twardy jak troche wpada do środka to może być zapowietrzony.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
znajdz pompe paliwa i z reki napompuj na maksa. Powiedz kolego tylko czy go odpaliles??
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Witam wszystkich 🙂 Saeco Aulika w trakcie odwapniania nie ustawia zaparzacza w pozycji górnej i w trakcie pompowania wody wyskakuje komunikat o zapowietrzonym układzie. Jak otworzę zawór (palec) za zaparzaczem, to woda leci prawidłowo i komunikat o zapowietrzeniu znika. Parzenie kawy działa prawidłowo. Miał ktoś taki przypadek i jak go można rozwiązać?
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Wygląda na to, że głowica nadal zapchana albo tusz nierówno podawany. Jeśli już było moczenie, odsysanie i płyn do udrażniania, a dalej takie smugi – to może być: zaschnięty tusz wewnątrz dysz, uszkodzona dysza (mechanicznie lub przez starą zaschniętą resztkę), albo tusz nie dochodzi z kartridża do głowicy (np. zapowietrzony układ lub pusta gąbka w...
Wygląda na zapowietrzony lub zużyty układ pompa - wysprzęglik. Do szybkiej naprawy bo zaraz będzie skrzynia do wymiany.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
Witam zostało już naprawione jest wszystko ok
Może być zapowietrzony układ zawory w rozdzielaczu i przewody, oraz czy nie brudny sam olej.
Zapowietrzony układ one ciężko mają wstać po rozszczelnieniu układu.
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Witam. Układ hydrauliki siłowej sam się odpowietrza poprzez wysuwanie i chowanie siłowników do oporu. Pare razy tak zrobisz i siłowniki odpowietrzone. po uruchomieni hds głośno pracuje co głośno pracuje? Pompa?Rozdzielacze też zmieniałeś? Jak tak to możliwe że są podkręcone zawory przelewowe i dławi pompę.
kolego to moze byc kopnięta uszczelka pod głowicą a jeśli wcześniej parownik ci zamarzał to sprawdz czy nie jest zapowietrzony układ pozdro
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
1. listwa włączników do naprawy bądź wymiany 2. zapowietrzony układ
Jak klimatronik chodzi cały czas na "ON" to te rurki zawsze mogą myć wilgotne. A na pierwszym zdjęciu jest ledwo widoczny zbiornik wyrównawczy płynu w którym jest wg mnie pusto - albo idealnie przezroczysty ten płyn :) Dlatego problemy z układem chłodzenia. - Poziom płynu - Zapowietrzony układ - Uszkodzony termostat
według mnie to będzie zapowietrzony układ lub j.w klocki i szczęki
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Układ zapowietrzony albo uszczelka pod głowicą = jej remont.
mo masz zapowietrzony układ albo pompa wodna do wymiany,czy działa ogrzewanie?
Masz zapowietrzony układ podawania tuszu, zobacz czy w rurkach idących do karetki masz tusz, pewnie żółtego nie ma i dlatego ci nie drukuje.
Jest kilka możliwości: - zakamieniony układ chłodzenia (za słaby przepływ płynu), - niesprawny termostat, - zapowietrzony układ chłodzenia. Częstą usterką w Puntach jest rozszczelnienie nagrzewnicy.
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
A może to problem czegoś innego, może masz instalację gazową lub problem z płynem chłodzącym, jak jest zapowietrzony układ to też gubi obroty.
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
WYMIANA WĘŻY I TERMOSTATU I WŁAŚCIWE ODPOWIETRZENIE
Musisz odłączyć wentylator i czekać aż prawie dojdzie do czerwonego ,zgasić poczekać -tak kilka razy aż puści termostat.Te cholery normalnym oczekiwaniem jest ciężko odpowietrzyć.
Mam dokładnie ten sam problem w moim audi. Odpowiedz co faktycznie było przyczyną tej usterki.
cześć mam problem z c.o zapowietrzony grzejniki grzeją bojler grzeje ale piec szumi i temperatur rośnie powyżej zaplanowanej ponad 10 st C nad piecem w rółach słychać pęcheżyki powietrza a w bojlerze przelewanie wody bojler KOSPEL 140 a piec KAMEN 22 uład żamknięty proszę o pomoc Post raportowany. Popraw pisownię w poście - regulamin ! mod.serwisant73...
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
No to masz zapowietrzony układ. Jakie ciśnienie w centralce chcesz doładować przecież system jest otwarty. Myślę ,że chdzi Ci o uzupełnienie wody w instalacji aż do przelewu. Dokładnie odpowietrz grzejniki ,powoli i skrupulatnie ,bo jak pisał kolega wyżej po zamontowaniu pieca układ zapowietrzył się.Odpowietrz pompę.Filtr to takie coś zamontowane przed...
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
Może być zapowietrzony cały układ c.o. Trzeba spróbować odpowietrzyć układ.
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Na początek to nie podałeś jaki to dokładnie model kotła Vaillant ecoTEC plus. Generalnie w starszych modelach kotłów ecoTEC plus jest wbudowany czujnik temperatury (termistor?) w obudowie głównego wymiennika ciepła - na górze po lewej stronie. Jak mówią szkoleniowcy w Vaillancie, jak zadziała ten czujnik i wyświetli błąd F76, to do wymiany jest cały...
zapowietrzony układ objaw zapowietrzony układ paliwo zapowietrzony układ zamknąć
zerowanie bufora danfoss 077b6100 krzywe grzewcze pieca
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Kod błędu S1:228 w wózkach widłowych Linde - przyczyny i diagnostyka Schemat podłączenia przejściówki przepustnicy Iveco Daily 30