Odpowietrz pompę hamulcowa po przez przewody i pompę abs na zapalonym silniku, najpierw zaczyna się odpowietrzać od najdalszego kola czyli tylnego lewego.
Skoro na sterowniku i1 masz temperaturę obiegu mieszacza na zasilaniu i powrocie 20'C to znaczy, ze ten obieg nie pracuje. Albo jest wyłączony, albo krzywa grzewcza nie jest ustawiona, albo pompa obiegu podłógówej uszkodzona/zapowietrzona/zabrudzona. Jakie masz przepływy na rotametrach?
może źle zapiąłeś złączkę paliwową np na filtrze paliwa albo gdzieś jak to rozłączałeś do ściągania głowicy, albo już sama zruszona złączka lekko puszcza, musisz przejrzeć wszystkie połączenia które ruszałeś albo założyć elektryczną pompkę zaraz za filtrem paliwa przy silniku i podłączyć pod plus po stacyjce i samo się będzie napompowywać jak włączysz...
Śmiem twierdzić że zepsutą masz jedną rzecz której nie wymieniłeś, skoro reszta wymieniona a problem pozostał.
jest to prawdopodobnie zapowietrzony hamulec, najlepiej pościągać wszystkie kola i odpowietrzać hamulce zaczynając od tylu, odpowietrzniki są za bębnami jest dobre dojście po ściągnięciu kola.
Ile koni ma to auto? Na pewno niema pompki recznej co by to nie było.. Natomiast domniemam ze to stara generacja tdi czyli pompa wtryskowa i tam najlepiej będzie jak pouscisz sobie rurki od wtryskiwaczy,pokrecisz,poleci paliwo i dokręcisz.Innej opcji niema.
Ten żółty zaworek na filtrze od spodu służy do spuszczania wody/ syfu z filtra. To jest tddi. Jestes w stanie sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa? Powietrze musi przebić się przez wtryski.
Potrzymaj go trochę na obrotach na zmkniętym korku,ogrzewanie na max i dmuchawa i zobaczysz sam się odpowietrzy.Zacznie po jakimś czasie lecieć ciepłe powietrze to znaczy że jest ok.W golfach nie ma odpowietrzników na wężach ani chłodnicy.
Zmień nagrzewnicę, sprawdź termostat i zalej świeży płyn.
1. Przeczytaj tematy z podpietych. 2.[url=http://autokacik.pl/postlist.php?... 3.[url=http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,4... odpowietrzanie
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
Po opisanych czynnościach odpalił od pierwszego 'strzału' . Dodam że dieslami jeżdżę od 30 lat i zawsze odpowietrzałem starsze diesle z większymi lub mniejszymi trudnościami metodami tradycyjnymi . Tutaj ukłony do inżynierów za takie rozwiązanie . Na pewno wielu użytkowników volvo nie zna tej innowacji dlatego postanowiłem się podzielić tymi informacjami-...
Kolega zapowietrzył układ paliwowy.
Witam wszystkich 🙂 Saeco Aulika w trakcie odwapniania nie ustawia zaparzacza w pozycji górnej i w trakcie pompowania wody wyskakuje komunikat o zapowietrzonym układzie. Jak otworzę zawór (palec) za zaparzaczem, to woda leci prawidłowo i komunikat o zapowietrzeniu znika. Parzenie kawy działa prawidłowo. Miał ktoś taki przypadek i jak go można rozwiązać?
Jesteś pewny że wszystkoszczelne i nic nie pozamieniane ?
Rozważ zapowietrzenie układu chłodniczego
Odkręcaj powoli korek na którym jest odpowietrznik, i zobacz czy pojawia się powietrze czy woda i już będziesz miał odpowiedź na pytanie. Po drugie sprawdź czy w układzie jest jakiekolwiek ciśnienie.
Albo brak odbioru ciepła - zapchany filtr na powrocie. Inną opcją może być zapowietrzony układ.
A nie zapowietrzyłeś układu hamulcowego ?
Wymieniono Ci także płyn chłodniczy z tego co piszesz. Czy sprawdzałeś odpowietrzenie ukladu? Miałem kiedyś podobny przypadek i skończyło się naprawą silnika, nienwiem jakim cudem ale częściowo zablokowany/zapowietrzony układ chłodzenia doprowadził do problemów z silnikiem.
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
Może być zapowietrzony układ zawory w rozdzielaczu i przewody, oraz czy nie brudny sam olej.
Zapowietrzony układ one ciężko mają wstać po rozszczelnieniu układu.
według mnie to będzie zapowietrzony układ lub j.w klocki i szczęki
Termostat, pompa wody, zapowietrzony układ. Spróbuj od odpowietrzenia.
Za mało płynu? Zapowietrzony układ chłodzenia? Przy mrozach -15 to 15 minut to jest akurat dla diesla.
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
1. listwa włączników do naprawy bądź wymiany 2. zapowietrzony układ
Na pierwszy rzut oka - totalnie zapowietrzony układ. Może samo odpowietrzenie pomoże.
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
Cześć, niestety chciałem przyspieszyć wymianę filtra paliwa i nie napełniłem go przed montażem (mój błąd), przekręciłem kilkukrotnie stacyjką i odpaliłem. Po kilku minutach auto samoczynnie zgasło. Aktualnie nie jestem w stanie go uruchomić. Jakie kroki powinienem teraz podjąć? Dodam, że filtr paliwa jest pełny.
Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
mo masz zapowietrzony układ albo pompa wodna do wymiany,czy działa ogrzewanie?
Zawór zwrotny stuknie raz faktycznie mocno tylko przy załączeniu pompy, potem go nie słychać. Za to te stuki które opisuje dobiegają bezpośrednio z pieca nie z zawodu. Postaram się nagrać dzisiaj filmik
Dokładnie, zapowietrzony układ. Skoro wymieniali sprzęgło, to nie powinni zapomnieć o tak ważnej rzeczy jak odpowietrzyć sprzęgło.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ. Jeżeli rury od kominka idą na strych a potem schodzą w dół do pompy to muszą tam być jakieś odpowietrzniki w najwyższym miejscu. Samą pompę również należy odpowietrzyć. Pompy oczywiście źle obrócone,puszki miały być z boku.
Witam, jeśli jest termostat to wygląda to na zapowietrzony układ. Termostat sprawdzisz w gorącej wodzie.
kolego to moze byc kopnięta uszczelka pod głowicą a jeśli wcześniej parownik ci zamarzał to sprawdz czy nie jest zapowietrzony układ pozdro
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
nie, ale dzisiaj wyciągłem cały filtr z obudową i skręciłem go na wierzchu, więc nie ciągnie lewgo. Jutro jeszcze raz spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć po przez przewody wtryskowe no i zrobie eksperyment z tą bańką i dam znać. Gadałem z mechanikiem i powiedział, że może to być też sterownik na pompie. Nie mam pomysłu, jeszcze nie spotkałem się z takim...
Zacząłbym od P0341 z tym błędem napewno nie zapali ale też P0087 jest poważnym błędem być może wynika z zapowietrzenia układu paliwowego.
Zapowietrzony układ paliwowy, a ta pompa w baku pompuje do filtra? Bo z tego co kojarzę ona jest przelewowa komór w baku.
Skoro się grzeje a chłodnica jest zimna to albo termostat się nie otwiera albo masz zapowietrzony układ, lub zapchany duży obieg.
Masz zapowietrzony układ podawania tuszu, zobacz czy w rurkach idących do karetki masz tusz, pewnie żółtego nie ma i dlatego ci nie drukuje.
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Witam zostało już naprawione jest wszystko ok
A może to problem czegoś innego, może masz instalację gazową lub problem z płynem chłodzącym, jak jest zapowietrzony układ to też gubi obroty.
Jest kilka możliwości: - zakamieniony układ chłodzenia (za słaby przepływ płynu), - niesprawny termostat, - zapowietrzony układ chłodzenia. Częstą usterką w Puntach jest rozszczelnienie nagrzewnicy.
Z tego co wiem to masz sprzęgło hydrauliczne . To może oznaczać zapowietrzony układ, koniec sprzęgła lub koła dwumasowego jeżeli jest bo nie we wszystkich były . Udaj się do warsztatu niech najpierw spróbują odpowietrzyć .
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Nieszczelność może powodować zasysanie powietrza. Stawiam na zapowietrzenie układu. Podłącz wszystko, kręć silnikiem, a druga osoba niech luzuje po kolei wtryskiwacze.
Tak był zapowietrzony układ i się spaliły Dodano po 1 Tak był zapowietrzony układ
Uszkodzenie sterowania klapkami w obudowie nagrzewnicy. Sprawdź czy dwa węże od nagrzewnicy(przy wyłączonym silniku dmuchawy) mają jednakową temperaturę,jeśli nie-zapowietrzony układ chłodzenia.
Witam. Układ hydrauliki siłowej sam się odpowietrza poprzez wysuwanie i chowanie siłowników do oporu. Pare razy tak zrobisz i siłowniki odpowietrzone. po uruchomieni hds głośno pracuje co głośno pracuje? Pompa?Rozdzielacze też zmieniałeś? Jak tak to możliwe że są podkręcone zawory przelewowe i dławi pompę.
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
Cześć. Mam problem z ekspressem ecam 22.360 Magnifica S. Po zrobieniu kawy mlecznej, przy czyszczeniu spieniacza bucha para. Również po włączeniu gorącej wody po tej kawie, też bucha para i dopiero później leci gorąca woda. Przy robieniu kolejnej kawy mlecznej z rzędu również zaczyna buchać para zamiast spienionego mleka i pojawia się komunikat "zapowietrzony...
Jak klimatronik chodzi cały czas na "ON" to te rurki zawsze mogą myć wilgotne. A na pierwszym zdjęciu jest ledwo widoczny zbiornik wyrównawczy płynu w którym jest wg mnie pusto - albo idealnie przezroczysty ten płyn :) Dlatego problemy z układem chłodzenia. - Poziom płynu - Zapowietrzony układ - Uszkodzony termostat
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
cześć mam problem z c.o zapowietrzony grzejniki grzeją bojler grzeje ale piec szumi i temperatur rośnie powyżej zaplanowanej ponad 10 st C nad piecem w rółach słychać pęcheżyki powietrza a w bojlerze przelewanie wody bojler KOSPEL 140 a piec KAMEN 22 uład żamknięty proszę o pomoc Post raportowany. Popraw pisownię w poście - regulamin ! mod.serwisant73...
Witam wszystkich po wielkich walkach okazało się że to jednak pompa wody była winowajczynią, łopatki co prawda nie były zużyte lecz z racji wieku wyrobiła się na ośce i przy wysokich obrotach nie pompowała i to na tyle temat do zamknięcia.
Musisz odłączyć wentylator i czekać aż prawie dojdzie do czerwonego ,zgasić poczekać -tak kilka razy aż puści termostat.Te cholery normalnym oczekiwaniem jest ciężko odpowietrzyć.
Bez rozbierania, możesz jedynie wymontować filtr i spróbować w ten sposób. Sprawdź również, czy sitko w przyłączu zbiornika wody do ekspresu nie jest zawalone. Jeśli to nie pomoże, wlej ciepły odkamieniacz i spróbuj - istnieje szansa, że puści, jeśli problemem jest kamień. Więcej bez rozbiórki nie zrobisz. Jeśli chcesz rozbierać, sprawdzaj kolejno,...
No to masz zapowietrzony układ. Jakie ciśnienie w centralce chcesz doładować przecież system jest otwarty. Myślę ,że chdzi Ci o uzupełnienie wody w instalacji aż do przelewu. Dokładnie odpowietrz grzejniki ,powoli i skrupulatnie ,bo jak pisał kolega wyżej po zamontowaniu pieca układ zapowietrzył się.Odpowietrz pompę.Filtr to takie coś zamontowane przed...
Podsysa gdzieś powietrze. Może zawór zwrotny przed filtrem pomoże. Znalezienie nieszczelności czasami bywa bardzo uciążliwe.
Od kiedy Felicia 1,9 SDI miała pompę w zbiorniku ?
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Czyli rozumiem ze mogę robić wg mojego rysunku i zadziała. Pewnie, że zadziała. Dlaczego ma nie działać, przecież wymuszasz ruch wody pompą. Musi działać. Dobrze było by przy każdym grzejniku zamontować odpowietrznik, tak dla spokojności przy zapowietrzeniu układu.
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Witam. Poradziłes sobie z tym problemem? Bo u mnie jest to samo, ponadto zauważyłem wyciek ropy z jednego wtryskiwacza. Auto po wymiamie rozrządu i świec.
Odpowietrzyles uklad niskiego cisnienia po wymianie filtra? Jesli nie, to zacznij od tego. Ktorym przelewem wyplywa paliwo? Na pompie jest, oczywiscie, zawor odcinajacy.
WYMIANA WĘŻY I TERMOSTATU I WŁAŚCIWE ODPOWIETRZENIE
Hallo. 99% grzalka zakamieniona nalezy ja wyciagnac i sprawdzic
Wygląda na to, że głowica nadal zapchana albo tusz nierówno podawany. Jeśli już było moczenie, odsysanie i płyn do udrażniania, a dalej takie smugi – to może być: zaschnięty tusz wewnątrz dysz, uszkodzona dysza (mechanicznie lub przez starą zaschniętą resztkę), albo tusz nie dochodzi z kartridża do głowicy (np. zapowietrzony układ lub pusta gąbka w...
Kolego w momencie kręcenia rozrusznikiem poluzuj rurki przy pompie wtryskowej ,po kolei .Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy,jeśli rozrusznik dobrze kręci.
Masz zapowietrzony układ. Odpowietrzyć należy w najwyższym punkcie ,w tym przypadku przy zbiorniku kompensacyjnym. Jeśli jest tam śrubunek to delikatnie poluzuj(nie odkręcaj!) .Gdy pojawi się woda dokręć. Gdyby nie było słychać syku uchodzącego powietrza ani nie pojawiła się woda delikatnie otwórz zawór do napełniania układu. W momencie pojawienia się...
Zależy jaką termostat ma temperature otwierania,...po wymianie płynu nic nie powinno się zmieniać jak przed wymianą,..jak ci się otwierał na 90 stopni to tak powinien,..możliwość jest zapowietrzenia układu chłodzenia ale jeżeli nawiew dmucha gorącym powietrzem to powinien być odpowietrzony,....czy napewno dobry jest czujnik temperatury?
Do wymiany tarcz i klocków układu raczej nie trzeba rozszczelniać... Cofając tłoki w zaciskach płyn z cylindra wbijasz zpowrotem w układ , czy luzujesz odpowietrznik i wyciskaszgo na zewnątrz ?
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
nie mikser tylko reduktor (parownik) tylko on może zamarzać a to z kilku powodów: -zapowietrzony układ chłodzenia lub reduktor -żle podłączone węże wody do reduktora -za niski poziom płynu chłodzącego -źle zamontowany reduktor!( może być za wysoko względem chłodnicy) ale jeśli wszystko było wporządku to najpierw sprawdź płyn w układzie chłodzenia.
Witam, posiadam Audi z 2004 r model a6 quatro silnik 3.2 fsi, ciężko się przyznać ale zabrakło mi paliwa, wlałem za 250 zł i słabo odpala, kołysze na obrotach, jak kawałek przejadę wszystko się uspokaja, ale jak wyłączę silnik i trochę postoi, powraca to samo ciężko odpala, po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 18971 P2539 000 czujnik G410 ciśnienia...
Zapowietrzony układ raz, pompa kiedy tłoczy wodę podgrzaną do wysokiej temperatury ma ciężej( pompa dość stara może nie dawać już rady) 90 stopni to i do grzania wody w bojlerze wysoka tempreatura odglosy po zatrzymaniu pompy wskazuja ze gotujesz wode w ukladzie!
Układ zapowietrzony albo uszczelka pod głowicą = jej remont.
Wygląda na zapowietrzony lub zużyty układ pompa - wysprzęglik. Do szybkiej naprawy bo zaraz będzie skrzynia do wymiany.
Ja nadal czepiłbym się termostatu! Skoro na biegu jałowym utrzymuje się prawidłowa temp. a podczas jazdy nie, to może to tylko jedno oznaczać, że właśnie duży obieg jest otwarty... W momencie zapowietrzenia układu miałbyś (owszem) brak ogrzewania (o ile nagrzewnica drożna), ale za to miałbyś kilka innych kłopotów z układem chłodzenia... Sprawdź raz...
Oczywiście, że szkodzi bo pewnie masz zapowietrzony układ paliwowy (co jest typową i nagminną usterką w tym silniku) i w ten sposób dobijasz pompę wtryskową. Miałem podobnie w Vectrze z tym silnikiem, na mrozie zesztywniały wężyki od przelewów i jeden zaczął łapać bańki powietrza. Ja obstawiam układ paliwowy, jak miałem pompę po regeneracji to paliła...
Czy czasem dlatego że mam lewa stronę niżej niż prawa może mi właśnie dlatego powietrze nie zejść z bojlera
Może być zapowietrzony cały układ c.o. Trzeba spróbować odpowietrzyć układ.
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
Trochę po czasie ale może komuś się przydać. Podmiana czujnika na nowy oryginał, wymiana korpusu filtra, pompy zasilającej, zaworu upustowego, uszczelniaczy na pompach, nic nie dała. Za radą starego mechanika przedmuchałem sprzęgło przez dolne okienko i port czujnika silnym strumieniem sprężonego powietrza (wąż 1/2") w trakcie pracy silnika. Zanieczyszczenia...
ciśnienie wody spada do zera i najczęściej trzeba potrząsnąć (szarpnąć) wężem, aby pompa znów zaczęła pompować wodę. A z czego ta pompa pompuje wodę? Jakie jest ujęcie wody? Bo może faktycznie Może po prostu brakuje wody? Bo jeszcze, czynność polegająca na: trzeba potrząsnąć (szarpnąć) wężem Mogłaby sugerować zapowietrzenie układu.
Zapowietrzony układ lub uszkodzona pompa
Witam. Znowu proszę o pomoc. W moim audi normalnie cuda. Objawy to brak ogrzewania, cały czas zimna chłodnica, cały czas zapowietrza się układ i płyn wywala zbiorniczkiem wyrównawczym. Chyba do nagrzewnicy nie podaje płynu i dlatego nie ma ogrzewania. dzisiaj wymieniłem termostat i nagrzewnica sprawdzona i odkamieniona. Dodam że rok temu wymieniłem...
Objawy jak by był zapowietrzony układ .
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
Nie wiemy czy masz instalację gazową czy też nie. Ale skoro na wodzie było w porządku to musi być dobrze na płynie. Istnieje możliwość zapowietrzenia układu podczas wymiany płynów. Teoretycznie układ z czasem powinien się odpowietrzyć po kilku grzaniach i studzeniach, jeśli poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym odpowiedni. Może sią zdarzyć rozłączenie...
zapowietrzony układ objaw zapowietrzony układ paliwo zapowietrzony układ objawy
spawarka jedno fazowa tiptronic 5hp19 miernik sanwa pc5000
Adapter RCA na DVI - Jak podłączyć starsze urządzenia do nowoczesnych monitorów? Kolory bezpieczników termicznych - identyfikacja i znaczenie